VIRALLINEN TIEDOITUS:
------------------------------
Big Brother alkaa sunnuntaina 17.10.2004!Hei, ja tervetuloa aivan uudenlaisille
sivuille, nimittäin Big Brotheriin, jossa seurataan fiktion muodossa, miten 6 velhoa ja 6 noitaa pärjäävät pitkän ajan yhdessä jästitalossa. Täysin fiktiota tämä ei kuitenkaan ole, sillä "katsojilla" on valta pudottaa joka viikko yksi asukas talosta ulos.
Näillä nettisivuilla on paljon extraa innokkaimmille "velho-bb:n ystäville", nimittäin foorumilla jokainen voi spekuloida, mitä tulevissa jaksoissa käy, ja kuka tippuu seuraavana. Foorumilta löytyy myös vanhojen jaksojen arkisto.
Chatissa voidaan rupatella livenä muiden kanssa, ja sinne tulee aina tippuneet asukkaat vierailulle.
Myös multimediaa on luultavsti tulossa, elikkä pientä videopätkää, ja ääninäytteitä talosta.
Tämän kerrassaan huisin jännittävän ja vaiherikkaan kilpailun hosti olen minä, elikkä Taku. Sain tähän idean kerran Vuotiksessa ollessani, kun siellä oli puhetta HP-nettisivuista, eli millaisia saitteja haluttaisiin, ja miksi. Sitten nousi esiin, että onkos kukaan toteuttanut Big Brotheria tai muuta reality-hanketta. Ilmeisesti ei ollut, joten päätin ottaa homman vastuulleni.
Osallistu projektin suunnitteluun!On erittäin toivottua, että sinäkin kantaisit kortesi kekoon, sillä näin suuren projektin pyörittäminen yksin on todella raskasta. Voit osallistua lähettämällä ideoitasi tai äänestämällä putoajaa.
Big Brotheria seurataan näillä sivuilla joka päivä, mutta poikkeuksiakin saattaa tulla. Häädöt suoritetaan aina perjantaisin, mutta niitäkään ei tapahdu aivan heti.
>> Tavataan kohta, kun BB starttaa, terveisin Taku :)
------------------------------
Siinä oli virallinen tiedoitus tämän velho-BB:n sivuilta, ja minähän olen siis se hosti. Tulkaa sunnuntaina kurkistamaan, kun sivut aukeavat. Luvassa on paljon yllätyksiä ;)