Kirjoittaja Aihe: Playstation- pelit (Saattaa sisältää spoilereita)  (Luettu 7446 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Decamerone

• Vuotislainen
    • www.decamerone.vuodatus.net
Playstation- pelit (Saattaa sisältää spoilereita)
« Vastaus #50 : Joulukuu 10, 2004, 15:46:19 »
Renefer: Itseasiassa olen sen ostanut huuto.netistä, varmaan maanantaina tai tiistaina saan sen... Hintakin vain 13 e; halpa. Ostan aina pelit huuto.netistä, miksi maksaa 50-60 e uudesta, kun saa täysin toimivan vanhan 10-25 eurolla? Juuri siksi ostin, kun se tuntuu olevan niin suosittu; aiemminkin pohtinut sen ostoa. Netistä ei oikein ole saanut käsitystä, kaikkialla vain sanotaan, että ''ensimmäinen tämän tyylinen peli, aivan omaa luokkaansa.'' Ööö. Nuo sanat kertovatkin _paljon_.

Klonoa 2 ja Dog's life ovat toivoakseni seuraavat hankintani. Kannattaako moiset hankkia?
On vaikeaa olla rohkea, kun on vain Hyvin Pieni Eläin.

Miss Perfect

• Ankeuttaja
« Vastaus #51 : Joulukuu 11, 2004, 20:17:19 »
Azkabanin vanki kannattaa ostaa. Se on paljon parempi kuin edelliset. Hyvä grafiikka, voi pelata Harryllä, Ronilla ja Hermionella. (Pelaan koko ajan Ronilla tai Hermionella.)
Hahmo vaihdot ei ole vaikeita, niitä voi vaihdella koko ajan, tosin kuin pc:llä ja GBA:lla. Loitsuja on paljon ja -haasteita. Glacius-haaste on parhain. Saa pelata koko ajan Hermionella. Miinusta on kyllä se, että itse pelasin sen 100% läpi kahdeksassa tunnissa.

Ratchet & Clank 2 on kiva. Tosin, olen kyllä pelannu sen kuudesti läpi... Aion ostaa kolmosen...

CTR:rässä olen paras! Siis ihan oikeasti. Ketään ei ole vielä pystynyt voittamaan mua. Ei edes Hardilla.

Crash Bash on kanssa kunnon peli. Se on kyllä hieman hankala...

Aion ostaa Nitro Kartinkin. Se on kuulemma parempi kuin CTR...

Muoks: Jahas Tunturipöllö! Älä sano noin!

Muoks2: Azkabanin Vangissä ei ole niin paljon latauksia, kuin Salaisuuksien kammiossa.

Poissa Tunturipöllö

• Tuplanolla
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • That last hand... nearly killed me.
« Vastaus #52 : Joulukuu 11, 2004, 23:13:12 »
Lainaus käyttäjältä: "Miss Perfect"

CTR:rässä olen paras! Siis ihan oikeasti. Ketään ei ole vielä pystynyt voittamaan mua. Ei edes Hardilla.

Otetaan matsi. Kukaan ei ole voittanut mua ikinä tuhoamiskisassa.

Nitro Kart ei todellakaan ole CTR:ää parempi. Ihan surkea. Vain grafiikat on paremmat.

Lainaus käyttäjältä: "Decamerone"

Klonoa 2 ja Dog's life ovat toivoakseni seuraavat hankintani. Kannattaako moiset hankkia?

Klonoa 2 on kannattava ostos, mutta Dog's Lifea en suosittele.

Älkää muuten ikinä luottako Tilt.tv:n arvosteluihin. Ne eivät tiedä mitään peleistä.
Shaken, not stirred.

Poissa Decamerone

• Vuotislainen
    • www.decamerone.vuodatus.net
« Vastaus #53 : Joulukuu 18, 2004, 17:39:27 »
Tulipa muuten mieleen, että miten usein/plajon pelaatte pleikkaria? Minulla on sellaisia pelaamiskausia, esimerkiksi nyt olen intoutunut pelaamaan Jak and Daxter ykköstä, ja aion pelata sen 100%:sesti läpi... 70 % onkin jo saavutettu! :) Toisinaan pelaan päivittäin parikin tuntia päivässä, ja joskus taas saattaa olla monen kuukauden tauko ,että edes kosken pleikkariin... Ellei nyt oteta huomioon dvd:iden katselua pleikkarin suosiollisella avustuksella.
On vaikeaa olla rohkea, kun on vain Hyvin Pieni Eläin.

Ulaire

• Ankeuttaja
« Vastaus #54 : Joulukuu 22, 2004, 12:55:28 »
Toissajouluna sain lahjaksi Harry Potter ja Salaisuuksien kammio-pelin. Se peli on aiheuttanut minussa ja pikkuveljessäni niin naurua kuin raivoakin. Tehtävät siinä ovat turhan hankalia, mutta kyllä pelissä aina eteenpäin päästään, pikkuveljeni kavereiden avustuksella yleensä. Ääninäyttelijät ovat huonoja, ja Harryn "Kumoitus"-sana on jäänyt jo urbaaniksi legendaksi kaveripiirissä.

Ostin jokin aika sitten LotR Kuninkaan Paluu-PS2-pelin. Peli on hyvä, varsinkin sotapeliksi, mutta se, mitä peli todella kaipaisi, olisi se, että voisi tallentaa pelin keskellä kenttää. Ei ole kiva vetää samaa kohtausta kymmentä kertaa, pääsemättä eteenpäin.
Yksinpeli on hankala, mutta kaksinpeli on hyvä. Erään kaverini kanssa olemme pelanneet koko pelin läpi. Nyt yritän pikkuveljeni kanssa pelata peliä läpi. Harmi vain, että kommunikointi minun ja pikkuveljeni välillä ei ole saman veroista kuin yhteistyö minun ja kaverini välillä.

Olen myös pelannut pikkuveljeni autopelejä. Autopeleistä ei paljoakaan perusta, sillä niissä ei tehdä muuta kuin ajetaan autoa ja käydään varikolla. Ja pikkuveljeni voittaa minut aina.

Kingdom of Heartsia haluaisin pelata. Unohdin vain toivoa sitä joululahjaksi ;_;

Fanta

• Ankeuttaja
« Vastaus #55 : Huhtikuu 13, 2005, 20:25:47 »
Voisko joku joka on pelannut Harry Potter ja viisasten kivi -pelin (pleikkarilla) vihjasta vähän miten ihmeessä pirunnuora kohdasta pääsee jatkamaan. Olen ollut tuossa kyseisessä kohdassa jumissa jo vaikka kuinka kauan eli siis varmaan vuoden ja haluaisin kovasti päästä jatkamaan.

Etukäteen suuret kiitokset auttajalle.

Poissa Tunturipöllö

• Tuplanolla
  • Vuotislainen
  • That last hand... nearly killed me.
« Vastaus #56 : Huhtikuu 14, 2005, 17:20:44 »
Tuossa kopioitu GameFaqsin sivuilta:

The  next  thing  to  defeat  is  Devil's Snare. Just cast your 'Flipendo
Knockback Jinx' upon the lighted tentacles in the right turn.  Please note that
you  SHOULDN'T  kill  the  tentacles  that  are not ligten-up as it'll make the
killed-one regenerate, so kill them in the right order.  (means that you should
kill  the  lightened-up  tentacles  only, one-by-one) After you destroy all the
tentacles,  you've  to  kill  the  middle  one.  Just  hit it with your Charged
'Flipendo Knockback Jinx'  and  dodge  when  it prepares to attack you. You can
either stay back or move to another side in a circle motion. Don't forget to do
it fast, swiftly.  It'll recover if you do it too slowly. At last, cast another
spell,  'Incendio'.  Don't fail as  the Devil's Snare will recover if you fail.
Be patient.
Shaken, not stirred.

Nedved

• Ankeuttaja
« Vastaus #57 : Huhtikuu 14, 2005, 19:33:29 »
Miksi kukaan ei ole niin mainiota peliä kun Pro Evolution Soccer 4?? Peli siis on futispeli niin kuin nimestä voi päätellä. Grafiikka on todella hyvä ja pelattavuus reilusti FIFAa parempi. Ainut miinus puoli pelissä on että kaikkien pelaajien ja joukkueiden nimet eivät ole oikeita, mutta nimet löytyy netistä ja ne on helppo muuttaa oikeiksi.

Sohvilainen

• Ankeuttaja
« Vastaus #58 : Toukokuu 21, 2005, 21:24:16 »
Lainaus käyttäjältä: "Williska"

Nykyään pelaan kaverini kanssa paljon CTR:ää. Meillä on paljon jotain inside juttuja tästä pelistä ja olemme kokeilleet erilaisia tapojakin. (mm. silmät sidottuina ja toinen neuvoo) Se oli hauskaa.^^
Lainaus käyttäjältä: "Pieni Hikke"
Mii rakastaa CRT. Se on kivemoi, kuin tavalliset ajopelit Esim: Siinä on parempi ohjattavuus, ammuskelua, hauskat reitit, oikoreittejä joihin on vaikea päästä jne. Se on kyllä ykköselle, mutta pelaan sitä kakkosella. Kaverini ja minä ollaan siinä mestareita, vaikeinkaan taso ei tuota mitään vaivaa, olemme alkaneet jäädä pari kiekkaa jälkeen tahallamme, että tulisi haastetta. Grafiikka on ihan kiva, äänet ovat ärsyttäviä kylläkin. Kannattaa hankkia jos pitää crash-peleistä.
Teen samalla tavalla :) Kiva, että muutkin ovat hyvä pelissä. Tekisi mieli ottaa matsi. :) Minäkin olen löytänyt salareita.
Lainaus käyttäjältä: "Miss Perfect"

Tunturipöllö: Otetaan matsi. Kukaan ei ole voittanut mua ikinä tuhoamiskisassa.

Hahhah! Minä voitan teidät kaikki! :D Se on lempi PS pelini ja minä ja kaverini olemme pelanneet CTR:ää jotakin 3 vuotta. Kaverini voittaa minut välillä ja minä hänet. Kukaan muu ei voita minua. :) Olemme suunnilleen yhtä hyviä. Voitamme kepeästi Hard-tasollakin esim. Papu's pyramid kentässä muut pelaajat yli kierroksella. Time trialissakin olemme voittaneet useita haamuja. Olen miettinyt monta kertaa, että olisipa suomen MM-kisat CTR:ästä. Haluaisimme kaverini kanssa hirveästi osallistua niihin.

Pelaamme kaverini kanssa myös molemmat vakituisilla ukoilla: Minä-Polar, Kaveri-Pura. Pelin huonoimmat hahmot (pienin nopeus), mutta ne ovat söpöt. (Polar on lukutoukka niinkuin minäkin. Olen muutenkin ihan samannäköinen :D) Sitäpaitsi tuo enemmän haastetta peliin kun pelaa hitaalla ukolla. Tai aika sama ja se tällaiselle mestarille. xD Okei okei...  Ai että, on se niin hyvä peli. Adventurekin on menty varmaan valehtelematta yli 5 kertaa läpi. Ihan lälly. (Pitää kerrankin kehuskella, kun on aihetta :)) Älkää pitäkö lesona...

Toinen lempi pelini on Ape Escape. Senkin olen mennyt yhteensä 5 kertaa läpi ja nyt menen kuudetta, jos laskuni pitävät paikkansa. Siihen ei koskaan kyllästy, varsinkaan jos pitää joskus puolen vuoden taukoja. Yksi meidän vanhimmista PS-peleistä.

//Muoksis: Menin se jo eilen läpi.

Ancel

• Ankeuttaja
« Vastaus #59 : Toukokuu 22, 2005, 11:16:56 »
Lainaus käyttäjältä: "Fanta"
Voisko joku joka on pelannut Harry Potter ja viisasten kivi -pelin (pleikkarilla) vihjasta vähän miten ihmeessä pirunnuora kohdasta pääsee jatkamaan. Olen ollut tuossa kyseisessä kohdassa jumissa jo vaikka kuinka kauan eli siis varmaan vuoden ja haluaisin kovasti päästä jatkamaan.

Hm. Minä olen pelannut tämän kyseisen pelin. (tarkoitithian Pleikkari ykköstä, minulta kyllä löytyy molemmat pelikonsolit, mutta viisasten kivi ainoastaan ykköseltä.)
Pirun nuorathan kiertävät sitä - (anteeksi, siitä on jonkin aikaa kun viimeksi sitä pelasin, mutta jonkinlainen käsitys minulla siitä vielä on..) Isompaa ... :9 Yksi pirunnuorista on vuorollaan vaalen vihreä ja tapat sen.. :P (sillä loitsulla..) Tähtäystä suosittelisin.. Pirunnuorat käy kimppuun. x)
Jatkat vaaleampien murhaamista niin kauan, kun ei ole enää yhtäkään pirunnuoraa jäljellä. :P
Jatkuiko Pirunnuora kohtaus vielä senkin jälkeen...? :O

P.s. Sen vain sanon, että Voldemort kohtaus on...  Tosi vaikea. Tai sitten liian älyllinen minun aivoilleni, jotka ovat sahanpurun peitossa. ;P

Toivottavasti auttoi. Anteeksi jos olit jo saanut vastauksen, näemmä olet kirjoittanut tänne kuukausi sitten. :P

Poissa Seatear

• Vedenneito
  • Vuotislainen
    • http://www.kuusade.net
« Vastaus #60 : Toukokuu 22, 2005, 12:12:26 »
Kingdom Hearts on minulle rakas peli. En omista muita pleikka pelejä sen lisäki kuin Sega superstarin.
Miksi kaikilla näyttää olevan ongelmia Kingdom heartsin kanssa? Itse vedin sen läpi kaksi kertaa tämän puolen vuoden aikana ja nyt on kolmas jo loppusuoralla (no ne kaksi jäkimmäistä ovat aika helppoja kun tietää miten mitää toimia ^^).
Ymmärsikö muuten kukaan muu sitä secret ending juttua? Sitä missä näytettiin kohtaus KH2:sta? Itse olin ihan ulapalaa ja mietin että kuka siinä oikein oli O_o. Pelissä on ihanat musat, grafiikka ja juoni. Joskus palaan sitä myöhään yöhön kun en raaski lopettaa xD

Sega Superstar.. No ainoa Eyetoy peli joka minulta löytyy, mutta pidän kovasti. Kyllä siihen kuntoa tarvitaan kun pitää heilutella käsiä ja hyppiä ja pomppia. Se on hauskaa ^^.

Kuinka paljon pelaan pleikkaria? No riippuu päivästä ensinnäkin. On olemassa päiviä jolloin en siedä play stationia. ja sitten on päiviä jolloin pelaan melkein koko päivän. ^^
Tahdotko lukea sarjakuvaa? -> Exceptional Abilities || Kuusade.net Se pienen ihmisen domain

Poissa Peetuli

• Spoilaajia syövä
  • Hirnyrkki
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #61 : Toukokuu 22, 2005, 15:29:08 »
Seatear: Mitkä aseet sulla on kingdomissa käytössä? Miten selviän siitä yhdestä kohtaa (aika alusta) kun on yö, ja tulee siellä laiturilla niitä ökkömönkiäisiä ja niitä pitäisi tappaa. En koskaan onnistu siinä... :(

Selene

• Ankeuttaja
« Vastaus #62 : Toukokuu 22, 2005, 18:46:41 »
Peetuli: Olettaisin, että et vielä ole saanut Keybladea. Mene siis sinne pieneen saareen sitä siltaa pitkin. Tällöin näet Rikun ja pikku animaatiopätkän. Jos taas olet jo saanut Keybladen, mene sinne "salaiseen paikkaan". Siinä pitäisi olla jonkin näköinen ovi, josta pääset sisälle... En ole ihan varma, mutta jos muistin oikein, noin se on.

Poissa Peetuli

• Spoilaajia syövä
  • Hirnyrkki
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #63 : Toukokuu 22, 2005, 21:49:59 »
Ööh, mikä missä ja milloin? Voi, taidan olla ihan pihalla... :( Mutta voisiko joku kertoa, mitkä aseet kannattaa valita?

Poissa Seatear

• Vedenneito
  • Vuotislainen
    • http://www.kuusade.net
« Vastaus #64 : Toukokuu 23, 2005, 08:35:26 »
Siis.. Ainakun läpäiset jonkun maista saat yleensä uuden aseen. Ensimmäisen uuden aseen saat Tarzan maasta, toisen Alandinista ja niin päis poin (liisa ihmemaasta saa aseen vasta kun osaat valkoisen trinityn)
Ihan alussa kun olet vielä sillä saarella ja tapaat siellä niitä ökkömönkiäsiä; niin niitä ei pysty tappamaan sillä puumiekalla joka sinulla on, joten silloin sinun täytyy tehdä niinkuin Selene sanoi ja mennä sinne saarelle ylös. Sinne missä oli niitä paopu hedelmä puita (siellä saarella)

Ja sitten mikä ase pelin edetessä kannattaa valita. No se riiippuu siitä haluatko enemmän MP:tä vai HP:tä (MP on taika ja HP on elämä) Aseita selaamalla huomaat että siellä alempana on semmoinen pieni sininen laatikko missä lukee minkälainen ase on.
Toivottavasti tajusit ^^`
Tahdotko lukea sarjakuvaa? -> Exceptional Abilities || Kuusade.net Se pienen ihmisen domain

Shagrat

• Ankeuttaja
« Vastaus #65 : Elokuu 04, 2005, 11:26:39 »
Pelaan aika paljon myös PlayStation 2:lla ja suosikkipelejäni ovat Grand Theft Autot, Final Fantasyt, Tekkenit jne. GTA: Vice City onkin vedetty jo 100% läpi ja pitäis ostaa jo San Andreas, mutta ei ole vielä tullut sitä hankittua. Ostelen myös aika paljon PsOnen pelejä, sillä sillekin on melko paljon hyviä pelejä, kuten jo mainitsemani Final Fantasyt.

Ruusunmarja

• Ankeuttaja
« Vastaus #66 : Elokuu 04, 2005, 20:50:19 »
Playstation 1 & 2 löytyypi molemmat. Kyllä se ykkönen aika pahasti tökkii kun nyt yrittää.

Playstation kakkosella lempipelejäni ovat Pro Evolution Soccer 4, Dragonball Z: Budokai 3. Pelejä löytyy yli 20.

Playstation kolmen ohjain on todella bumerangimainen. Muuta erikoista ei varmaan tule siinäkään vehkeessä olemaan verratuna Playstation kakkoseen. Ainoat eroavavaisuudet ovat varmaan kiintolevy ja parempi grafiikka.

Bloody Aeliah

• Ankeuttaja
« Vastaus #67 : Syyskuu 13, 2005, 13:10:20 »
Lainaus käyttäjältä: "Renefer"
Ei kannata pelästyä jos se näyttää aluksi lastenpeliltä, sillä olen kuullut sen olevan haastava kokeneemmallekin pelaajalle.

Oho. Pikkuveli pelasi sen äkkiä läpi, vaikka ei se silloin ollut vielä edes paljoa konsolipelejä pelannut.

PS2lla tällä hetkellä meneillään Prince of Persian: Sands of time. Olen vain huono hyppimään oikeissa kohdissa, tykkään enemmän sellaisista helppohyppelyistä kuten Jak&Daxter.

Tällä hetkellä Gamecube on kuitenkin ohittanut PSn reilusti minun arvoasteikossani.

Aida

• Ankeuttaja
« Vastaus #68 : Syyskuu 14, 2005, 21:17:05 »
Kingdom Hearts on ihan paras peli. Ilmeisesti en ole mikään huisin hyvä pelaaja kun välillä pelatessa on tuntunut että siinä vuodattaa verta, hikeä ja kyyneleitä, varsinkin joissain isoissa pahiksissa.
KH on ihana kun siinä on yhdistetty Disney ja Final Fantasy. Disney-hahmot varsinkin on huippuja. Harmi vaan että Akusta on tehty pelkkä Kuningas Mikin palvelija...
Alussa peli on pitkäveteinen ja sekavakin, kun animaation pätkiä on niin paljon ja aina pitää laukata ympäriinsä etsimässä seuraava animaatiopätkä ennen kun pääsee eteenpäin pelissä.. tai sitten minulla vaan on tapana juoksennella siellä väärään suuntaan.

Pleikkaria tulee pelattua aika kausiluontoisesti. KH:kin on ikuisuusprojekti. Sen kanssa olen jäänyt jumiin pari kertaa ja molemmilla kerroilla olen aloittanut pelaamisen puolen vuoden päästä uudestaan ja alusta asti. Loppusuora onneksi jo häämöttää :)

Poissa castlevania

• Enterpricen kapteeni.
  • Vuotislainen
  • Nihilisti.
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #69 : Lokakuu 01, 2005, 20:50:44 »
joo, kingdom heqartsin oon vetäny, myöskin vaket kurt zisa(aavikolla aladdin-maassa hollow bastionin jälkeen tuleva vastus, todella helppo minulle( phantom, peter pan maassa hollow bastioinin jäljkeen, sephiroth ja jäätitaani, kaikki musta helppoi ja peli on tosi hyvä!
"Oh, my offense is rank, it smells to heaven! It hath primal elder curse upon it; the brother's murder.

Night Princess

• Ankeuttaja
« Vastaus #70 : Lokakuu 28, 2005, 14:26:34 »
No, minulla on pleikkari 1, joten lempipelini on Harry Potter ja Viisasten kivi. Olisi kysymys: Kun on se peli ja tulee kohta, kun mennään Pörrön ohitse ja ollaan Pirunnuorassa. Sitten Hermionen sanoo: Katso miten lonkerot liikkuvat ja kukista se Sytyjo-loitsulla! Mutta kun en pysty edes kukistamaan sitä, ja vain Kaatamus-loitsulla!! Auttakaa mua tässä, eli miten voin kukistaa ne sytyjo-loitsulla?? Laittakaa mulle yksärillä vastaus!!

Shagrat

• Ankeuttaja
« Vastaus #71 : Marraskuu 15, 2005, 17:46:49 »
Koska moderaattorit lukitsivat minun Crash Bandicoot topikin, niin pistän sitten viestini tänne:

Crash Bandicoot on siis Naughty Dog pelifirman kehittämä tasohyppely-pelien sankari. Crash teki ensiesiintymisensä PS1:llä vuonna 1996, jolloin julkaistiin hahmon nimeä kantava peli, Crash Bandicoot. Pelissä oli hämmästyttävä, yksityiskohtainen grafiikka, sekä peli omasi tietenkin überhauskan päähahmon. Tämän jälkeen PS1:lle ilmestyykin vielä 2 jatko-osaa, eli osat 2&3, jotka sisälsi paljon uudistuksia ensimmäiseen osaan verrattuna, sekä tietenkin niissä oli enemmän pelattavaa. Myös PS2:lle on tehty Crash-pelejä, mutta kolmen ensimmäisen osan jälkeen tekijä vaihtui, joten mielestäni ne PS2:n Crashit eivät ole niin hyviä kuin vanhat.

Crash-sarjan pelit ovat ehdottomasti parhaimpia tasoloikka pelejä. Itseltäni löytyy kaikki kolme ensimmäistä osaa PS1:lle ja näistä jokaisen olen pelannut läpi, tosin vain 2 osan olen pelannut ihan 100% läpi.

Crash Bandicoot taitaa olla tuttu miltei kaikille PS1:n pelaajille. Crashistä hauskan tekevät varsinkin kaikki omaperäiset keinot, miten kentän voi selvittää; joissakin kentissä ratsastettiin villisioilla, jääkarhuilla, dinosauruksilla sekä tiikereillä, kun taas joissakin kentissä lenneltiin futuristisessa maisemissa jetpackilla.

Crash pelien kotisivut löytyy osoitteesta: http://www.naughtydog.com/crash/index.html

Elikkä mitä mieltä muut on Crash Bandicootista?

Poissa Sirii

• Frábært!
  • Vuotislainen
  • Regulusfani
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #72 : Marraskuu 16, 2005, 15:51:49 »
Minulla on PS2, mutta pelaan ykkösen pelejä (spyrot 2 ja 3 sekä Breath of fire). Varsinaisia kakkosen pelejäkin minulla on, mutta en ole miitä oikeen pelannut.

Sitten, paras peli on ehdottomasti BoF 3. En ole niitä kyllä muita pelannut, mutta se on huippu! Ja sitten seuraa kysymys: Jos kuka tunnustaa pelanneensa sitä, niin kertoisiko minulle, mitä pitää tehdä sen jälkeen, kun on tullut sillä_ihmeellisellä_valo_laite_teleportilla takaisin romurannalle?
Olen täysin jumittanut, ja sen takia pelaan nykyään vaan spyro 3.

Toinen huippuhyvä peli on Spyro 2, mutta sitä en ole aikoihin pelannut, kun kerran hukkasin sen jonnekin...

Nyt kun lähden kaupunkiin perjantaina, niin jos kuka kertoisi jotakin hyvää peliä jonka voisin kaapparoida mukaani? (ja pointti oli? Varmasti, etten ole eläessäni pelannut kuin 6:tta eri PS peliä...)

Ehe, nytpäs muuten ommaan jo FF X-2 ja Tekkenit 4 ja 5. Muoh, äkkiä mun pelivarastoni kasvaa... Ja jään tekkeneihin totaalisen koukkuun.
Ég á heiminn! :}

blame it on me

• Ankeuttaja
« Vastaus #73 : Kesäkuu 06, 2006, 12:25:32 »
Jipii!
Vihdoin minulle sopiva aihe.
No meillä on 1 ja 2 yhteensä 48 peliä.
Lempi pelini mitä meillä on
-Harry Potterit
-Crash Bandigootit
-Jak and Dagsterit
-Star Wars Boyntu huonter
Siinä oli kakkosen
-Crash Bandigootit
Siinä oli ykkösen.
Tässä oli meiän peli hyllyn sisältöä.

Poissa Tanzu

• Feeniksin killan jäsen
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Tulejo KV-elokuvat!
    • Tulisalama
  • Pottermore: SnidgetGold186
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #74 : Kesäkuu 06, 2006, 14:06:42 »
Mistä saisin Viisasten kiven PS2:lle? Olen kierrellyt kauppoja, mutta en ole löytänyt.
"Taukki! Vollotus! Kummallisuus! Nipistys!
Viimeinen leffa nähty 13.7.2011.