Kirjoittaja Aihe: Playstation- pelit (Saattaa sisältää spoilereita)  (Luettu 7445 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Miharu

• Ankeuttaja
Playstation- pelit (Saattaa sisältää spoilereita)
« Vastaus #25 : Kesäkuu 27, 2004, 22:36:49 »
Oma suosikkini on ehdottomasti Tekken 4. Siihen ei voi kyllästyä.
Voi purkaa kiukkuaan, stressiään ja sitä pelatessa aika kuluu kuin siivillä.

Taistelupelien ehdoton kuningas! ;)

Pajupuu

• Ankeuttaja
« Vastaus #26 : Heinäkuu 19, 2004, 15:54:58 »
Sain (yllätys yllätys! :D) joululahjaksi PS2:n tuossa muutama vuosi sitten. Ei, en myisi sitä mistään hinnasta, niin kiintynyt siihen olen. Sattumoisin ei minun tarvitse viettää iltojani pelkkää konetta tuijotellen, vaan minulla on siihen myös pelejä! *naur* No juups.

Suosikkini:
Jak 1&2: Ykkösosa on aika söpöilyä, vaikkamonstereita löytyykin. Grafiikat ovat kaunista katseltavaa ja pelattavuus loistava. Jakinkaan taistelu ei rajoitu siihen yhteen ja samaan liikkeeseen, vaan käyttämällä (muistaisin) r2:sta saa liikkeistä näyttävämpiä. Kakkososassa Jakilla on aseita, ja peli on muutenin synkempi. Tasoja löytyy tarpeeksi molemmista, ja tehtävät eivät ole yltiöpäisen hankalia.

Baldur´s Gate: Dark Alliance 1&2: Melko perus hack'n'slash, jota on kuitenkin maustettu kivoilla hahmoilla ja muutamilla sivutehtävillä. Ykkönen on enemmän peruskamaa kuin kakkonen, mutta silti garafiikoissa tai taikojen efekteissä ei ole valittamisen aihetta. Juonikin on toimiva, kun sen ensin sisäistää jotenkin.

Ja aiemmin mainittu Devil May Cry, jonka kakkosta en hanki - olen pelannut kaverilla: :( - mutta kolmosen ostan, jos se vaikuttaa hyvältä. On kehuttu ykköstä paremmaksi, tai vähintään samanarvoiseksi pelikokemukseksi.
*virn* Ja painukaa ihmeessä topicin alkuun lukemaan Celestian loistava kuvaus DMC:stä!

Williska

• Ankeuttaja
« Vastaus #27 : Heinäkuu 19, 2004, 16:18:35 »
Minäkin pelailen aina välillä pleikkarilla, vaikka nyt onkin pelaaminen hieman jäänyt. Silloin kun olin suurempi pleikkarin kuluttaja pelailin paljon Spyroja. (Meillä on ne kaikki, paitsi ettei kakkonen toimi) Se oli aivan paras peli, jota minäkin osasin pelata.

Nykyään pelaan kaverini kanssa paljon CTR:ää. Meillä on paljon jotain inside juttuja tästä pelistä ja olemme kokeilleet erilaisia tapojakin. (mm. silmät sidottuina ja toinen neuvoo) Se oli hauskaa.^^

Colin McRaetakin on tullut pelattua paljon. Olen päässyt kaikki muut radat läpi paitsi Ison Britannian, joka on aika vaikea. Joskus tulee pelattua peliä melkein koko ajan, mutta nykyään pelin viehätys on kadonnut.

Crash Bash on myös hyvä. Tosin kaksinpelillä paljon mielenkiintoisempi. Kun toinen kuolee, toinen voi yrittää pelastaa tilanteen. :) Peli oli tosin poltettu, joten se ei enää oikein toimi. Tarkoitus on ollut jo pitemmän aikaa hommata aito versio, kun hintakaan ei ole mikään päätä huimaava. (n.20€)

Kakkoselle meiltä löytyy peliä jonkin verran, mutta Spyro 4 on ainut mitä olen niistä pelannut. Ai niin, olen minä Formula 2001 pelaillut. Tosin epäurheilijamaisin keinoin ja huonolla menestyksellä. :P

Pieni Hikke

• Ankeuttaja
« Vastaus #28 : Heinäkuu 20, 2004, 23:11:51 »
Mii rakastaa CRT. Se on kivemoi, kuin tavalliset ajopelit Esim: Siinä on parempi ohjattavuus, ammuskelua, hauskat reitit, oikoreittejä joihin on vaikea päästä jne. Se on kyllä ykköselle, mutta pelaan sitä kakkosella. Kaverini ja minä ollaan siinä mestareita, vaikeinkaan taso ei tuota mitään vaivaa, olemme alkaneet jäädä pari kiekkaa jälkeen tahallamme, että tulisi haastetta. Grafiikka on ihan kiva, äänet ovat ärsyttäviä kylläkin. Kannattaa hankkia jos pitää crash-peleistä.

Hullu apina

• Ankeuttaja
« Vastaus #29 : Heinäkuu 21, 2004, 12:40:25 »
GTA 3 ps2:lle on mun lempipeli koska siinä ammutaan paljon ja myös ajetaan paljon. siinä on myös kivoja tehtäviä ja muutenkin ihan ylivoimainen peli.

DIE HARD 2 VIVA LAS VEGAS ps1:lle on myös ihan paras koska siinäkin ammutaan paljon ja kas kas kas sinä ajetaan myös autolla. sitä on kivaa pelata koska siinä on loputtomat panokset pistooliin ja se on koska silloin voi ampua mihin haluaa.

hyvä playstation!

Tulilintu

• Ankeuttaja
« Vastaus #30 : Heinäkuu 25, 2004, 12:42:41 »
Oi, minun lempparipelini pleikalla on aina ollut ja tulee aina olemaan Tomb Raider! Onpa tullut jo kahdeksan vuotta raidailtua ja aina se vaan on yhtä upeaa...

Semmoistakin peliä yhteen aikaan paljon pelailin kuin Pandemonium. Upea, kerrassaan mahtava, ja tosi mielikuvituksellinen peli. <3

Tekkeniä tuli myös pelailtua ja paljon. Tekken II varsinkin on loistopakkaus.

Resident Evil II! Sitä suosittelen jokaiselle, joka vähänkin pitää kauhusta ja jännityksestä. Tämä peli saa kylmät väreet juoksemaan selkäpiitä pitkin. Varokaa! Muahhahhahhaa!

Crysales

• Ankeuttaja
« Vastaus #31 : Heinäkuu 26, 2004, 20:30:33 »
Kaverilta löysin Dark Chroniclen. Se singahti heti ostoslistalle :P

Vaikka olenkin aika alussa, olen jo hyvässä vauhdissa ^_^ Kaveri tosin on autellut siinä. Saisin jatkaa tällä hetkellä matkaa siellä paikassa, missä se tyttö piti parantaa (nimimuistini sukkaa).
Pelissä on aivan ihana rakentaa niitä paikkoja. Kaverin kanssa jouduin ensimmäisenä rakentaa puutarhan, se oli aika loppupäästä ja pelattiin yhdessä loppuvastuskin. Sitten tietenkin kalastus. Hauskaa harrastusta, saa mennä sitten kilpailuttamaan niitä fisuja. Söpöä. Alku oli hiukan sekava, kun Monica tuli Maxin seuraksi, alkoi mennä jo selvemmäksi. Monicaa tosin tuli kokoajan sitten käytettyä, Max jäi heikoille. Eh.

Joka tapauksessa, suosittelen. Kaverini sanoi minulle ensimmäisen kerran kun näytti kyseistä peliä: "Jos olet pitänyt Kingdom Heartsista, pidät tästäkin." Ja tosiaan pidin.

Eldar

• Ankeuttaja
« Vastaus #32 : Heinäkuu 29, 2004, 16:22:26 »
Paras peli playstation kakkosella on the sims! Peli on sen takia paras, koska latausajat ovat lyhyet ja erilaisia hahmoja on erittäin hauska luoda.
Toisten Sims:en kanssa riitely on hauskaa ja uralla eteneminen on myöskin loisteliasta.
Haitta puolia ovat kuitenkin se, että osa tavaroista pitää hankkia pelaamalla ensiksi Get alive (sekö sen nimi oli?) läpi. Se kun on minulle liian vaikeaa. Onneksi netistä löytyi koodi, jolla tavarat saadaan peliin ilman get aliven läpäisyä, vaikka huijaustahan se onkin.

Toinen hyvä peli on Harry Potter ja Salaisuuksien kammio. Peli on vauhdikas ja Tylypahkan linna on riittävän suuri ja sieltä löytyy riittävästi salapaikkoja.
Pelissä on kuitenkin aivan liian pitkät lataus ajat, jotka raastavat hermojani, koska pinnani ei ole mikään pitkä...
Toiseksi suomen kieliset äänet ovat aika kamalia, varsinkin Harryn, Ronin ja Nevillen äänet, josta ollaan tehty täydellinen idiootti pelissä.
Myös osa pelin tehtävistä ovat vaikeita (aineskin minulle) älytä, esimerkiksi se tehtävä, missä piti hakea sytyjo -loitsu. Siinä minulla kesti noin viikko... :)
Ajattelin ostaa Azkabanin vangin myös Playstation 2:selle, mutta pelkää että siinäkin on liian pitkät lataus ajat.

Papaija

• Ankeuttaja
Re: Playstation- pelit (Saattaa sisältää spoilereita)
« Vastaus #33 : Elokuu 10, 2004, 10:23:13 »
Mun lemppari pelejä pleikkrilla ovat "SSX 3", "Darkcronicles" ja "Ratchet and Clank 2".
SSX 3 on vedetty läpi ja melkein kaikki kamat hankittu, Darkcronicles on vedetty jo aikoi sitten läpi ja Ratchet and Clank kans...Darkcroniclesissa on se huono puoli että se vähän toistaa itteään; "Pätkä juonta, ravataan parista dungeonista läpi, taas pätkä juonta jne...Mutta ihan OK peli :) Pitäis kai ostaa taas joku uus peli...

Sametti

• Ankeuttaja
« Vastaus #34 : Elokuu 11, 2004, 15:42:23 »
Hmm.. Minä "pakotin" isäni ostamaan minulle Ps2:sen. Se oli sellainen pakko saada -juttu, joka osoittautui todella mahtavaksi. Tällä hetkellä minulla on...ehkä seitsemän? peliä. Jedi Strafighter on yksi suosikkini, samoin Konamin tekemä 7Blades (olen tosin jumittunut siihen kohtaan, kun Ouyri pitäisi selvitä siitä toisesta puoliskostaan, siellä Geisha Talossa)
 Mutta ehkä paras peli on kuitenkin Final Fantsy X, jonka ostin divarita 20eurolla.

Heehee. Seuraavaksi oston listalla on Baldurs Gatea. Heti kun saan rahaa ja löytäisin sen divarista. Maksaa liikaa. Niin, ja lisää Konamin pelejä minulle kiiiitos.

Spyrot on hyviä pelejä. Omistan tosin vain ykkösen, mutta tahtoisin pelata niitä muitakin, varsinkin kolmosta. Ei nelosta minulle kiitos. Se oli vähän järkyttävän näköinen peli, kun siitä Tiltissä juttua kuuntelin.
 Niin, ja omistanhan minä Colin McCray (miten se kirjoitetaan?) rallit osat kolme ja neljä.

Oufack. Tänne tulee ukonilma. Ainakin siltä tuo saamrin moinen pilvi, jokoa liikkuu vastatuuleen, vaikuttaa..

McGordon

• Ankeuttaja
« Vastaus #35 : Syyskuu 16, 2004, 16:37:03 »
Lempparipelini on tällä hetkellä aivan ehdottomasti THUG.
(THUG = Tony Hawk's Underground)
Häärään myös sen nettipelissä tutulla nimelläni: McGordon.
San Andreasta odotan tosi innolla vaikkei siinä nettipeliä olekaan, sinänsä harmi.

Poissa Peetuli

• Spoilaajia syövä
  • Hirnyrkki
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #36 : Marraskuu 09, 2004, 14:55:49 »
Tarvitsen jelppiä Dark Chronicle-epliin. Jos osaatte auttaa, niin yksätkää!

Poissa Ginger

• Tyy
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Melko yksinkertainen
« Vastaus #37 : Marraskuu 11, 2004, 10:42:28 »
En sinänsä pelaa enää paljoa pleikkaa, mutta kuitenkin...
Ehdottomat ykkossuosikkini ovat SSW 3, (en ole koskaan lumilautaillut oikeassa elämässä) Final Fantasy X (kuten avataristani varmaan näkee) ja tietysti Final Fantasy X-2.
Roolipelit ovat yleensäkin niitä kaikkein parhaimpia, on mukavaa jos pelistä löytyy jokin tarina. Ehkä olen vähän nyyppä ja muutenkin, mutta minua ei haittaa lineaarisuus. (Veljeni mielestä se on yksi perisynneistä)
Kuitenkin, pelaaminen kannattaa aina!
Those who don't believe in magic will never find it.
~ Roald Dahl ~
Ikuisuusprojekti

Poissa Tunturipöllö

• Tuplanolla
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • That last hand... nearly killed me.
« Vastaus #38 : Marraskuu 13, 2004, 23:13:26 »
Suosittelen kaikille peliä nimeltä Klonoa 2. Voi näyttää lapselliselta, mutta peli on todella upea. Sivusta kuvattua tasohyppelyä sisältävä peli ilmestyi kolme vuotta sitten, joten sen saa jo puoli-ilmaiseksi. Myös GTA:San Andreas on kaikille toimintapelien ystäville pakko-ostos.
Shaken, not stirred.

pikkuruinen homssu

• Ankeuttaja
« Vastaus #39 : Marraskuu 14, 2004, 11:17:19 »
öö no yksi hyvä PS 2 peli meillä on SSX 3. Nojoo Elise ja Mac on parhaita siinä, ainut huonopuoli, meillä ei oo muistikorttia jolle vois pelin tallentaa, kaverin muistikortilla on kyllä kolmonen jo auki, siinä on siis kolme vuorta jotka pitää "aukasta", siis se on se EA games BIG:in lumilautailupeli, varmaan monet tietää sen.

On meillä jtn huonoja pikkuveljen pelejä..__-- jtn Tarzan ja muurahais ja sellasia.

Poissa Tunturipöllö

• Tuplanolla
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • That last hand... nearly killed me.
« Vastaus #40 : Marraskuu 14, 2004, 20:09:10 »
Lainaus käyttäjältä: "pikkuruinen homssu"
öö no yksi hyvä PS 2 peli meillä on SSX 3. Nojoo Elise ja Mac on parhaita siinä, ainut huonopuoli, meillä ei oo muistikorttia jolle vois pelin tallentaa, kaverin muistikortilla on kyllä kolmonen jo auki, siinä on siis kolme vuorta jotka pitää "aukasta", siis se on se EA games BIG:in lumilautailupeli, varmaan monet tietää sen.

On meillä jtn huonoja pikkuveljen pelejä..__-- jtn Tarzan ja muurahais ja sellasia.

Tosin SSX3 on liian helppo. On kyllä muuten aivan loistava peli.
Shaken, not stirred.

pikkuruinen homssu

• Ankeuttaja
« Vastaus #41 : Marraskuu 14, 2004, 20:38:38 »
Lainaus käyttäjältä: "Tunturipöllö"
Lainaus käyttäjältä: "pikkuruinen homssu"

Tosin SSX3 on liian helppo. On kyllä muuten aivan loistava peli.

niin no ei se minulle ole, paitsi ykkösvuoren radat osaan melkein ulkoa, mutta kun ei tule muuten pelattua pleikalla niin se on aika vaikea.

Crazy Rosie

• Ankeuttaja
« Vastaus #42 : Marraskuu 15, 2004, 16:05:39 »
Lainaus käyttäjältä: "delph"
Onko Azkabanin vanki-peli hyvä? Mulla on ollu se Harry Potter ja viisasten kivi pc-pelinä, se oli ihan ok... Sitä mä vaan mietin että olisi kiva pelata myös azkabanin vanki peliä.. :)

Joo, Azkabanin vanki -peli on tosi hyvä! Itse tykkään vielä enemmän Salaisuuksien kammiosta, mutta Azkabanin vanki tulee lujaa perässä. Se on hyvä kun saa pelata joko Harryllä, Ronilla tai Hermionella. Ja se on aika helppokin, mitä nyt ei lasketa niitä viimeisiä ankeuttajia. :P Ja muuten, tälle pelille on jo topic jossakin...

Crazy Rosie

• Ankeuttaja
« Vastaus #43 : Marraskuu 15, 2004, 16:09:53 »
Lainaus käyttäjältä: "Eldar"
Paras peli playstation kakkosella on the sims! Peli on sen takia paras, koska latausajat ovat lyhyet ja erilaisia hahmoja on erittäin hauska luoda.
Toisten Sims:en kanssa riitely on hauskaa ja uralla eteneminen on myöskin loisteliasta.
Haitta puolia ovat kuitenkin se, että osa tavaroista pitää hankkia pelaamalla ensiksi Get alive (sekö sen nimi oli?) läpi. Se kun on minulle liian vaikeaa. Onneksi netistä löytyi koodi, jolla tavarat saadaan peliin ilman get aliven läpäisyä, vaikka huijaustahan se onkin.

Löytyykö pleikkarillekkin koodi!? Voisitko mitenkään kertoa mikä se on, koska todellakin haluaisin nähdä mitä tavaroita heille vielä saisi...? *anova ilme*

Ja anteeksi, kun kirjoitan kaksi viestiä peräkkäin... *häipyy vähin äänin*

Poissa Vesi Y

• Muppet
  • Vuotislainen
« Vastaus #44 : Marraskuu 15, 2004, 17:13:55 »
Lainaus käyttäjältä: "Tunturipöllö"
Suosittelen kaikille peliä nimeltä Klonoa 2. Voi näyttää lapselliselta, mutta peli on todella upea. Sivusta kuvattua tasohyppelyä sisältävä peli ilmestyi kolme vuotta sitten, joten sen saa jo puoli-ilmaiseksi. Myös GTA:San Andreas on kaikille toimintapelien ystäville pakko-ostos.

Klonoa 2 on superihku. Paras peliostos jonka olen tehnyt ikinä, mukaanlukien Kingdom hearts, ja Sims 2.

Klonoa 2 on upea peli. Grafiikat ovat ylikaunista katsottavaa, musiikit ovat ihania ja juoni on loistava. ^^ Vaikka se peli on ihan sokerikuorrutteinen ainakin ensinäkemältä, en suosittelisi Klonoa 2:ta alle 7-vuotiaille. Nih nih nih. Min osaan kentät oikeastaan ulkoa, mutta niitä on niin kivaa pelata uudestan ja uudestaan ja uudestaan. Ja se niitten kieli.. ^^
Min muuten osaan sen laulun siitä ulkoa. Siis laulun, jota Klonoa laulaa Mira-Miran vuoristossa.

Wafiyutu rirana wafirupu rufana seafidu.
Rafimanyuu rutini rafimanyaa rufana maniwafidu.
Yumana enatoruu rirana enarupu rurana paduwidu.
Baryuefi ritura baryurupu rufana winawinadu.

Tuo on ensimmäinen säkeistö. ^^

Bloody Aeliah

• Ankeuttaja
« Vastaus #45 : Marraskuu 23, 2004, 09:33:48 »
Minä <3 tasohyppelyt.

En jaksa yleensä innostua mistään pelistä muutamaa pelikertaa kauemmin, mutta odotappa vaan jos saan käsiini jonkun tasohyppelyn. Kaikki Spyrot, Jak&Daxterit ynnä muut ovat suosikkipelejäni.
Erityisesti tykkään sellaisista karkkigrafiikkapeleistä, joissa on kirkkaat värit ja söpöjä otuksia. Hyvinä esimerkkeinä juuri Spyrot ja Jak I.

Viimeisimmäksi olen pelannut Jak II:sta, mutta se ei ole yhtä kiva koska sen grafiikat eivät enää ole niin karkkeja. Lisäksi en osaa ajella kunnolla niillä ilmalaivoilla vaan aina romutan kaikki.

Harmittaa, kun ei ole omaa pleikkaria. Nyt pystyn pelaamaan ainoastaan silloin harvoin kun käyn kotona.

Poissa Decamerone

• Vuotislainen
    • www.decamerone.vuodatus.net
« Vastaus #46 : Marraskuu 23, 2004, 13:18:52 »
Eikö kukaan ole pelannut kerrassaan loistavaa kauhupelisarjaa nimeltä Silent hill? Siitä ilmestyi hiljaittain uusi osa, neljänteen asti ollaan päästy. Kaverini pikkusisko sai ensimmäisestä osasta hirveitä painajaisia.. xD No juu, kyseessä on siis todella pelottava seikkailu-ongelmanratkaisu tyyppinen pelisarja.

Suosittelen myös pleikkariykkösen peliä nimeltä Medievil. Paras koskaan pelaamani peli, jonka jatko-osa ei yltänyt ensimmäisen tasolle... Ihanat grafiikat jne! Sellainen hirmu herttainen tasohyppely.
On vaikeaa olla rohkea, kun on vain Hyvin Pieni Eläin.

Poissa Decamerone

• Vuotislainen
« Vastaus #47 : Joulukuu 10, 2004, 11:42:38 »
Minä olenkin nyt ihan onnessani; huuto.netistä vihdoinkin löysin kaksi kauan hinkumaani peliä..

Hei, kertokaa ihmeessä tarkemmin Kindom Heartsista, onko se joki ntasohyppely vai mitä? Mistään en ole oikein päässyt selville siitä... Ja millainen on mielestänne hyvä tasohyppely? Minulla on nyt jonkinlainen tasohyppelykausi meneillään, ja pelaan juuri Jak & Daxteria, sitä ensimmäistä. Aika hyvin olinkin saanut kerättyä asioita sieltä, hii. :)

Poissa Peetuli

• Spoilaajia syövä
  • Hirnyrkki
« Vastaus #48 : Joulukuu 10, 2004, 14:46:37 »
Kingdom hearts on aika vaikea peli, itse olen siinä totaalisesti jumissa, ja aika alkutekiöissä. Mutta kyllähän se hyvä peli on. :)

Poissa Decamerone

• Vuotislainen
« Vastaus #49 : Joulukuu 10, 2004, 15:23:21 »
Peetuli: ei tuo nyt hirveästi avartanut kuvaani siitä? :D Onko se siis tasohyppely, seikkailu, fantasia, millainen? Mistään ei oikein saa siihen selkoa. Eikä minua vaikeat pelit pelota, olen pelannut monen monta pleikkaripeliä aslusta loppuun asti läpi. Haasteet ovat hienoja.