Kirjoittaja Aihe: Playstation- pelit (Saattaa sisältää spoilereita)  (Luettu 7444 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Peetuli

• Spoilaajia syövä
  • Hirnyrkki
  • Tupa: Puuskupuh
Playstation- pelit (Saattaa sisältää spoilereita)
« : Helmikuu 09, 2004, 22:03:24 »
Eli tarkoitus olisi herättää keskustelua teidän lempi peleistänne pleikkarilla, joko ykkösellä tai kakkosella (ja kolmosella, kun se ilmestyy). Eli siis mikä on lempi pelinne? Tai onko sinulla jotain sanottavaa jonkun muun mainitsemasta pelistä? Onko jonkun pelin kanssa huolia tai voitko auttaa jotakuta tämän huolissa? Laittakaa kaikki se tänne! Mutta muistakaa, jos spoilaatte, niin laittakaa varoitus punaisella (tai edes jollain värillä, jos punainen ei toimi, mutta muistakaa ettei väreillä saa pelleillä!)!

Eli minä aloitan. Lempparipelini tällä hetkellä on playstation2 Darkcronicle. Olen siinä vasta kolmannessa luvussa, mutta hyvää vauhtia etenemässä. DC on sekoitus roolipeliä ja maailman rakennusta. Hyvää siinä on ainakin pelattavuus, hyvä idea ja äänet ovat todella hyvät. Onko joku muu pelannut sitä?

//Siirretty by Vanilja, muutkin pelitopicit on täällä, niin heivasin tämän niiden kanssa.

Celestia

• Ankeuttaja
« Vastaus #1 : Helmikuu 11, 2004, 18:32:08 »
Suosikkini on ehdottomasti Devil May Cry PS2lle.

Kanadalainen nettituttuni hehkutti kyseistä peliä n. vuosi sitten jolloin olin tekemässä rankkaa pelikonsolinhankintapohdintaa (PS2 vai Xbox? Päädyin pleikkariin, koska a)se on japanilainen b)enemmän ja parempia pelejä ja c) ihan vain ärsyttääkseni kaikkia xbox-faneja. :D) ja kun sitä löytyi Suomenkin pelikauppojen hyllyiltä niin valinta oli aika selvä.

Pelissä alter egonasi on puolidemoni Dante Sparda, demoninmetsästäjä. Pelin tapahtumien (mostly slice 'n' dice) näyttämönä toimii goottilainen linna, jonka uumenissa täytyy mellastaa erilaisia ratkoen pieniä puzzleja miekanviuhutuksen ja demonisenverenroiskeen välimaastossa päästäkseen eteenpäin. Kantavana ideana toimii muutamilla välianimaatioilla jaksotettu juoni, joka pelin kuluessa valottaa mm. hahmojen taustoja ynnä muuta mukavaa.

Mikä DMCsta tekee sitten suosikkini? Monikin asia! Ensinnäkin pelin tunnelma on aivan kohdallaan, peliin uppoutuu kokonaan ja gamepadista on mahdotonta irroittaa käsiään kun pelin on kerran aloittanut. Lisäksi pelin taistelumekanismi ei ole pelkkää yhden nappulan näpsyttelyä vaan erilaisilla yhdistelmillä saa luotua näyttäviä taistelucomboja, demoneita pystyy heittelemään ilmaan jne. Lisäksi pelin kuluessa Danten aseita ja taistelutaitoja pystyy kehittämään mikä lisää mielenkiintoa ja antaa uusia ulottuvuuksia peliin.
Peli myös antaa "tyylipisteitä" sen mukaan miten näyttävästi, vaihtelevasti, taitavasti ja mielikuvituksellisesti osaatkaan mättää demonista lättyä ja tietenkin positiivinen palaute on aina kannustavaa vaikka sen saisikin vain elottomalta pelikoneelta... ;)
Lisäksi DMC on todella kaunis peli, grafiikaltaan parhaimpia pelaamistani. Siinä on tyylikkyyttä, mitä on toisinaan vaikea löytää. Kuka tahansa pystyy tekemään nykyaikana graafisesti tasokkaan pelin, mutta tyylikkyys ja pelihahmojen characterdesign on sitten jo vaikeampi juttu.
Kaiken kaikkiaan DMCssä yhdistyy minusta kaikki, mitä vaaditaan hyvältä peliltä; pelattavuus (ts. toimivat kontrollit), pelin monipuolisuus ja pitkäikäisyys, pelin kauneus (peliympäristön hienoutta ei jaksa lakata ihmettelemästä) ja hyvät hahmot sekä toimiva taustajuoni. Ja tietenkin musiikki, joka vaihtelee aavemaisesta taustatunnelmanluojasta adrenaliiniä nostattavaan toimintamusiikkiin taistelukohtauksissa.

Viime keväänä Euroopassakin julkaistiin pelin jatko-osa Devil May Cry2, jonka omistan myöskin, mutta joka ei mielestäni ole niin onnistunut kuin ensimmäinen osa. Ja ilmeisesti vuodeksi 2006 on suunnitteilla myös LiveAction-elokuva... *pidättelee tärisevää miekkakättään odotellessa* :)

Muuten, eikö ole raivostuttavaa, että Suomessa vanhempia, aiemmin julkaistuja pleikkaripelejä on todella vaikeaa hankkia uutena? Missä tahansa muualla niitä pidetään julkaisuajan jälkeenkin vielä pitkään myynnissä, Suomessa pelit ovat yleensä kaupan vain tietyn rajoitetun "sesonkiajan" -eli silloin kun ne ovat uusia. Raagh!

Amuri

• Ankeuttaja
« Vastaus #2 : Helmikuu 19, 2004, 21:01:53 »
Onko pleikkari kolmonen tulossa? Mietin tässä vain, että jos hankkisin kakkosen, mutta jos kolmonenkin on tulossa...
Sille kakkoselle haluaisin ehdottomasti GTA Vice Cityn, jota olen pelannut kavereilla. Siinä on niin paljon läpi vedettävää, toisin kuin Driver 2:ssa.

slummiapina

• Ankeuttaja
« Vastaus #3 : Helmikuu 19, 2004, 21:38:39 »
Vice City on mahtava! Okei, okei, itse en ole yhtäkään tehtävää tehnyt, mutta se olisikin tylsää. Siinä kruisailu ja tuhon tekeminen on se pointti! ^^ Parasta on hakea katana, golfasu, seeprataksi/vaaleanpunainen banshee ja viljellä iso määrä kaaosta! >:)

Dark Angel kuuluu lempipeleihin myös. Ok, se on kaikinpuolin huono, epäyllättävä ja keskeneräinen peli, mutta olin kyseisen sarjan kova fanittaja, joten peli on minulle omiaan. Pääsee Maxin kenkiin hakkaamaan vartijoita, jepujee. Ärsyttää vain se, että voi seivata vain tietyissä kohdissa, mutta muuten pelistä menisi maku, se olisi liian helppo. Pari kertaa on kyllä meinannut mennä pleikkari kahtia suuttuessani... Heh.

En ole mikään peli-expertti, pelejä löytyy todella rajattu määrä. Enpä minä niitä paljoa tarvitsekaan, tosin kohta voisi ostaa uuden. Vaikka onhan tuossa koskematon True Crime LA:kin odottamassa.

ongelmanuori

• Ankeuttaja
« Vastaus #4 : Helmikuu 20, 2004, 18:29:06 »
Nicee ;)
juu, vasta jouluna ensimmäisen pelikoneemme saimme, playstation2. meillä on vasta pari peliä; i-ninja, crash team racing, my street, u.s navy seal, avaruusseikkailu 626 en mie muista. paras on ehkä i-ninja tai crash team racing, joka onkin aika perinteinen. :P

miten playstation 3 erottuu edeltäjistään?

muok. saimme toisen ohjaimen konsoliimme! ^_^ ja pari uutta peliä, nojoo, ei kyllä minun mieleeni.

mitä tarkoitetaan kiintolevyllä playstationissä?

Poissa Peetuli

• Spoilaajia syövä
  • Hirnyrkki
« Vastaus #5 : Helmikuu 20, 2004, 18:59:10 »
Playstation kolmosessa on "vain" yksi uusi juttu, eli kiintolevy. Eli omasta mielestäni ei ole mikään hirveen ihme-juttu....

Aino

• Ankeuttaja
« Vastaus #6 : Helmikuu 20, 2004, 19:40:39 »
Meilläkin on PS 2. Jouluna tuli kun pukki toi ;). Ensin oli tietysti ykkönen, mutta tässä marraskuun puolivälissä vain muistikorttia edestakaisin vetämällä ja resetiä rämpyttämällä sai koko koneen edes päälle, saatika sitten kolme vuotta vanhaa (piraatti) CTR-peliä pyörimään. Hyvällä tuurilla yhden kierroksen pääsi pelaamaan, ennen kuin taustamusiikki soi itsestään ja kuva jäi paikalleen. Erittäin toimiva, muistettaessa toisen ohjaimen olleen käyttökelvoton. ^^

Njuu, mutta uusi kone toimii ja Return of the King on aivan loistava! Pääsee hakkaamaan paaaljon örkkejä *mielipuolista naurua*. Ja Aragorn on aivan ylivoimainen. Tietysti ne 20 leveliä vaikuttaa hieman, mutta kuitenkin. Voisin tietysti kertoa kaikkea spoilaavaa, mutta spoilaus on rumaa. ^^.

Ja sitten pikkuveljen kaveri lainasi Medal of Honor: Rising Sun:in. Siinäkin ihan käyttökelpoinen peli. Vaikka ohjaus on minulla vielä vähän hakusessa ja pudotettuja lentokoneita jopa kaksi, hurjaa. Ärsyttävä ohjaus kerrassaan. Nuolinäppäimet ovat paremmat. Mitä vaikeampaa pelata, sitä enemmän tulee kiinnostusta. En vain kyllä ihan ole käsittänyt, miten sitä voi pelata neljä. Kuinka sitä voi? O_o

Los Guerreros

• Ankeuttaja
« Vastaus #7 : Helmikuu 29, 2004, 16:25:43 »
WWE Samackdown Heres come the pain (PS2)
on ihan sikä hyvä peli ku se on paljon aidompi ku shut yor mouth

:D enemmän Painioita
 :D enemmän ottelumuotoja
 :D paremmat bäkkärit
 :D parempi grafiikka
 :D parempi musiikki
ku shut your mouthissa

:( puhe puutuu
 :( kehään kuuluttaja puttuu
 :( plus muut miinukset mitkä ei tuu mieleen

//Meirami: Täällä ei tueta listaustyyliä, Pyynö ei arvosta. Jospa koittaisit selittää asiasi kokonaisin lausein?

GTA Vice City (ps2)
peli on kerta kaikkiaan ihan yli hyvä se ei oo liian lyhyt eikä pitkä grafiikka on hyvä ja stoori menee mukavasti eikä tuu tylsäks vaik menee kolmat kertaa läpi ja sitku tulee murhan himoskeks nii ottaa kranaatit käyttöö nii tulee hyvää jälkeee  :twisted:

Sinttu

• Ankeuttaja
« Vastaus #8 : Maaliskuu 01, 2004, 15:43:36 »
Meillä on PS2 ja sillä aina välillä pelailen GTA3:sta tai Vice cityä. Loistavia pelejä! Pelaan ne tehtävätkin, mutta joskus on kivaa kruisailla ympäriinsä ja aiheuttaa tuhoa, niinkuin slummiapina sanoikin. Ajaa autolla johonkin rakennukseen ja ampua sieltä salaa ihmisiä, sitten tulee kunnon poliisipartio sinne ympärille. Pelasin joskus kolmisen vuotta sitten vielä Spyrojakin, mutta kun ne oli kerran pelattu, niin innostus lopahti. Oon kyllä kokeillut Final Fantasyjakin, mutta ne on liian pitkäveteisiä. GTA on paras.

Crysales

• Ankeuttaja
« Vastaus #9 : Maaliskuu 01, 2004, 22:29:32 »
Oi oi. Ihana topic.
Lempipeleiksini luen Final Fantasyt. Olen täysi rooli/seikkailupelifriikki. Omasta hyllystäni löytyy Finaleita IX-X-2. Ja vain FFX-2 on kesken. Yhdeksännessä Final Fantasyssa oli aivan ihastuttava juoni. Kolahti heti, tajusin heti kaikki jutut yms, joka sai minut täysin rakastumaan kyseiseen peliin. Kymmenennessä osassa sitten rakastuin grafiikkaan, hahmoihin, ääninäyttelijöihin ja juoneen. Harmi kyllä, se jäi hieman kesken se juoni ja onneksi nyt on sitten X-2 paikkaamassa sitä.

Pienenpänä pelaisin Spyro The Dragoneja ja olin täysi fani. Ensimmäisestä osasta kolmanteen on hyllyssä. Kahdeksanvuotiaana aloitin Spyroilla ja Crasheilla pelaamisen. Crasheistä hyllyyni on löytänyt tiensä vain kolmasosa. Crash Team Racinginkin jossain välissä omistin, mutta ikävä kyllä se särkyi enkä uutta ole ostanut. Harmi sinänsä, pidin siitä pelistä valtavasti.

Kingdom Heartskin on lähellä sydäntä. Peli on minulla vain kesken, en ole vieläkään ymmärtänyt mitä pitäisi tehdä *g* Pitäisi kai ottaa selvää, se on ihana peli ollut tähän mennessä ja sen sain vuosi sitten.

PS-peleistä ne harvat suosikkini. Pitäisi vain hankkia lisää, kunhan omasta mielestäni hyviä nyt sille konsolirakkaalle ilmestyisi. Beyond Good and Evil-peli on kaverini mielestä kuulemma hyvä, itse en kyllä siinä nähnyt paljoa mitään erikoista, mutta eipä anna sen haitata. Räiskinnän ystävä en ole, paitsi ehkä Tekken on ainoita taistelupelejä joita rakastan. Nytkin olen vinkunut nelososan lainaan. Kaksi hahmoa enää puuttuu, eli on tullut pelattua tosiaankin sitä.

nanase

• Ankeuttaja
« Vastaus #10 : Maaliskuu 01, 2004, 22:50:15 »
Kingdom hearts on paras ja Final fantasy IX.
En tajua miten joku voi pitää ff:iä huonoina tai Kh:ta lastenpelinä.
Kummassakin loistava juoni, hieno graffa ja samaistuttavat hahmot. Sellaiset pelit ovat lähellä sydäntäni.
Itselläni on PS2 ja siitä en voisi luopua mistään hinnasta. Pelailen parikertaa viikossa, mutta silloin kun pelaan pelaan jotain kolme tuntia.
Jos vain on mahdollista hankkikaa itsellenne Kh tai jokin FF. Ette pety, minä takaan sen.
:// Peetuli eihän se mitää r3 tai l3 voi pyytää, koska sellaisia ei ole.

Poissa Peetuli

• Spoilaajia syövä
  • Hirnyrkki
« Vastaus #11 : Maaliskuu 02, 2004, 11:12:31 »
Lainaus käyttäjältä: "Crysales"

Kingdom Heartskin on lähellä sydäntä. Peli on minulla vain kesken, en ole vieläkään ymmärtänyt mitä pitäisi tehdä *g* Pitäisi kai ottaa selvää, se on ihana peli ollut tähän mennessä ja sen sain vuosi sitten..

Itselläni on ongelmia tuon kingdomin kanssa. En ole päässyt alkua pidemmälle, olen jumissa jo siinä kohtaa kun pitäisi valita ase. Kone vaan sanoo että paina r3 (vai oliko se l3) enkä tiedä mistä kyseisen nappulan löytäisi! *apuva!* Pliis, jos joku tietää nii auttakaa mua!

Wrelqa

• Ankeuttaja
« Vastaus #12 : Maaliskuu 03, 2004, 14:22:20 »
Minulla on ollut Ps2 nyt yhden vuoden, eikä pelejä vielä kuin neljä.. Mutta hyvin olen silti viihtynyt niiden parissa ja ehdoton ykkönen on ollut Final fantasy X.
 Sen grafiikat oli siis jotain ihan mahtavaa minulle, kun ei sitä ennen ollut pelannut kuin  PsOne:n  pelejä. Muutenkin se on juoneltaan (vaikkei se vedä vertoja FFVII:lle) ja musiikeiltaan ihan A-luokkaa. Paitsi että henkilöiden hupaisan näköinen elehtiminen puhuessa näyttää aika joskus aika naurettavalta. Huumorin kukkasia siinä ei kyllä ihan hirveästi ole, mutta (julma kun olen) Tiduksen kohtaukset aina jostain kumman syystä pyrkii naurattamaan minua X).

ongelmanuori

• Ankeuttaja
« Vastaus #13 : Huhtikuu 16, 2004, 20:22:35 »
Lainaus käyttäjältä: "Peetuli"

Itselläni on ongelmia tuon kingdomin kanssa. En ole päässyt alkua pidemmälle, olen jumissa jo siinä kohtaa kun pitäisi valita ase. Kone vaan sanoo että paina r3 (vai oliko se l3) enkä tiedä mistä kyseisen nappulan löytäisi! *apuva!* Pliis, jos joku tietää nii auttakaa mua!

Juu, tuota. Löytyy ohjaimen kärjestä. Tai siis kuinka sen selittäisi. No kuitenkin. Jos pidät ohjainta edessäsi (oikeinpäin, kiitos) nii kolmion takana on kummallakin puolella on neljä nappulaa. Kummallakin puolella lukee R tai L ja numerot näkyvät nappuloissa. ^^.  "Moi, osaan kyllä selittää."

Poissa Peetuli

• Spoilaajia syövä
  • Hirnyrkki
« Vastaus #14 : Huhtikuu 16, 2004, 21:47:55 »
No, mulla lukee van l ja r 12. Pitäisikö niitä käyttää jotenkin yhdessä tai jotain? *miettii*

ongelmanuori

• Ankeuttaja
« Vastaus #15 : Huhtikuu 16, 2004, 23:13:26 »
No, mulla lukee van l ja r 12. Pitäisikö niitä käyttää jotenkin yhdessä tai jotain? *miettii*

Ei niitä mielestäni tarvitse yhdessä käyttää.

Poissa Peetuli

• Spoilaajia syövä
  • Hirnyrkki
« Vastaus #16 : Huhtikuu 17, 2004, 10:38:18 »
Niin, mutta kun missään ei lue R3 tai L3.... Eli missä se nappula on?

Maia Kupari

• Ankeuttaja
« Vastaus #17 : Huhtikuu 17, 2004, 21:46:54 »
Lainaus
Niin, mutta kun missään ei lue R3 tai L3.... Eli missä se nappula on?

R3 ja L3 tarkoittaa niitä ohjaimessa olevia tappeja, tatteja, miksi ikinä niitä nyt haluaakin kutsua. Siis niitä kahta siinä keskellä ristiohjaimen ja kuvionäppäinten välissä. R on right eli oikeanpuoleinen.

ongelmanuori

• Ankeuttaja
« Vastaus #18 : Huhtikuu 24, 2004, 22:11:15 »
Siis analoginäppäimet?

Poissa Fimca Worthleberr

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Capricorn Ascending
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #19 : Kesäkuu 19, 2004, 17:45:17 »
Meillä on kanssa Pleikka 2, siskon kanssa yhteisenä. Se saatiin toissa jouluna, sitä ennen meillä oli Pleikka 1 moooonta vuotta.
Pelejä meille on myös siunaantunut, ja lähes kaikki niistä ovat hyviä.

Pleikka ykkösen pelejä, joita omistan (osat siskoni):

-kaikki kolme Spyroa. Ihastuin lilaan lohhariin heti
-Crash 2 ja 3. Ne "kettupelit." Tasohyppelyä, mukavia pelejä
-CTR. Paras autopeli^^ ja Komodo Joe on paras!
-Crash Bash. Ei niin mahtava, mutta puuhaa löytyy tästäkin. Jääkarhuilla töniminen on huippua!
-Tekken 3. Ainoa tappelupeli mikä meiltä löytyy, mutta sitäkin parempi. Go Xiaoyu!
-Heart of Darkness. En ole päässyt kovin pitkälle. Leffapätkät välissä tosi kivoja...

Ja sitten Pleikka kakkosen peljä, joita meiltä löytyy (Platinumeja suurin osa):

-Dark Chronicle. Voisin sanoa, että yltää aivan lempparipelien kärkeen. Kesken tällä hetkellä... siinä on niin paljon tekemistä. Oon pelannu tätä jo 140 tuntia.. hih..
-Jak 1. Hyvä peli, ainakin minulle inspiraation lähde vaikka mille
-Jak 2. Toinen kärkipeli. Aivan mahtavat hahmot, musat ja tunnelmat. Synkempi kuin ykkönen ja siksi parempi. Torn on paras! Kesken tällä hetkellä... kaupungissa on huippua liikkua ja varastaa ajoneuvoja.. ja Jakillakin on tässä jo asennetta!
-Ratchet&Clank. En osaa sanoa, kumpi on parempi, Jak vai tämä. Tässäkin ihana parivaljakko ja hirveästi erilaisia aseita. Huumoria unohtamatta^^
-Ratchet&Clank 2. Vielä parempi kuin 1, jos mahdollista. Lähes täydellinen peli. Jään aina koukkuun niin, että pitää ostaa jatko-osat
-Silent Hill 2. Pelottavin peli minkä tiedän... hakkaa kauhuleffat mennen tullen. Karmiva pelata, mukava katsella. Arvoituksia on kiva ratkoa. En TODELLAKAAN suosittele helposti säikkyville

Ja voisiko joku Dark Chroniclea pelannut neuvoa, miten Griffon kannattaa tappaa? Siis sillon kun se on se iiiiso mörökölli. En oo vielä päässy sitä.
Look, look, keep looking straight into those cold eyes.

Järtsi

• Ankeuttaja
« Vastaus #20 : Kesäkuu 19, 2004, 17:58:10 »
Playstation kolmosessa on "vain" yksi uusi juttu, eli kiintolevy. Eli omasta mielestäni ei ole mikään hirveen ihme-juttu....

On se muuten aika iso juttu. PS2:n muistikortti on muistiltaan niin pieni että siihen ei mahdu yhtään mitään. Korkeintaan yksi tallennus per peli. Kiintolevykin nostaa konsolin hintaa että kannattaa sekin ottaa huomioon.
Eikä sekään ole vielä varmaa (että kiintolevy tulee PS3:een) kun Sony ei ole julkistanut mitään tarkempaa tietoa konsolistaan.
Minä odotan ainakin innolla Nintendo Revolutionia..

Lempi PS2-pelini taitaa olla (edelleenkin) Grand Theft Auto: Vice City.

Pieni roska

• Ankeuttaja
MGS2
« Vastaus #21 : Kesäkuu 20, 2004, 19:08:38 »
Metal Gear Solid 2 Substance on varmaankin lempi pelini. Peli alkaa kun Solid Snake (pelin päähenkilö) hyppää benji hypyn sillalta tankkerille, joka kuljettaa merijalkaväen vartioimaa uutta Metal Gearin prototyyppiä. Snake ehtii tuskin saapua tankkerille kun venäläiset terroristit kaappaavat tankkerin. Kuulostaako kliseiseltä? Kaikkea muuta! Juonen kiemuroita riittää ja jokaisesta kiemurasta voisi kirjoittaa (ainakin melkein) kirjan. Juoni onkin yksi niistä jutuista jotka tekevät pelistä niin hyvän.
Pelattavuus on sujuvaa (vaikka hieman monotomista)ja kontrollit oppii noin parissa minuutissa.
Kenttäsuunnittelu on valitettavasti aika kulmikasta ja värimaailma todella ankea. Minua ainakin ärsytti jatkuva kädestä pitely ja rautalangasta vääntäminen tyyliin "Mene tuonne. Tee siellä sitä. Sinun ei tarvitse tehdä mitään muuta kuin mennä tuonne ja tehdä sitä. Muistathan nyt varmasti? Sinun tarvitsee vain..." Lisäksi Codec keskustelut ovat luvattoman pitkiä eikä niitä viitsisi katsoa loppuun mutta jonkun ratkaisevan juonenkäänteen menetyksen pelossa ne katsoo vaikka miten ärsyttäisi.
Mutta loistava peli silti.

P.S. Ensin peli julkaistiin PeeäS kahedelle nimellä MGS 2 Sons of Liberty, jonka jälkeen se julkaistiin XBOXille lisäherkkujen kanssa Substance nimellä. Vähän ajan päästä tämä parempi versio käännettiin Pleikkarille.

Poikkeustapaus

• Ankeuttaja
« Vastaus #22 : Kesäkuu 20, 2004, 21:42:10 »
Suosikkipelini PS2:lle on varmaankin TSH-trilogiasta tehdyt pelit, varsinkin kolmas eli Kuninkaan paluu. Maksoi n. 70€ muistaakseni, saattoi kyllä olla vähemmänkin. Harmi vain, että peli on 100% pelkkää taistelua, eikä muunlaisia tehtäviä ole taistelun yhteydessä kuin muutamia, eikä niissäkään ole haastetta.

Ico on myös varsin mukana peli, tarkoituksena pelastaa Yorda-niminen haltiatar ja paeta sen pahan tyypin jonka-nimeä-en-kuollaksenikaan-muista linnasta ulos. Suhteellisen haastava peli, jonka sain maaliskuussa. Taistelua reilusti vähemmän kuin pähkäilyosuuksia.

Pelejä minulla on:
Taru Sormusten Herrasta: Sormuksen ritarit
Taru Sormusten Herrasta: Kaksi tornia
Taru Sormusten Herrasta: Kuninkaan paluu
Spyro 4
Ico
Harry Potter ja Azkabanin vanki

delph

• Ankeuttaja
« Vastaus #23 : Kesäkuu 26, 2004, 16:17:31 »
Lainaus käyttäjältä: "Viimatar"
Pelejä minulla on:
Taru Sormusten Herrasta: Sormuksen ritarit
Taru Sormusten Herrasta: Kaksi tornia
Taru Sormusten Herrasta: Kuninkaan paluu
Spyro 4
Ico
Harry Potter ja Azkabanin vanki

Onko Azkabanin vanki-peli hyvä? Mulla on ollu se Harry Potter ja viisasten kivi pc-pelinä, se oli ihan ok... Sitä mä vaan mietin että olisi kiva pelata myös azkabanin vanki peliä.. :)

Ixion

• Ankeuttaja
« Vastaus #24 : Kesäkuu 27, 2004, 18:30:18 »
Lainaus
On se muuten aika iso juttu. PS2:n muistikortti on muistiltaan niin pieni että siihen ei mahdu yhtään mitään. Korkeintaan yksi tallennus per peli.

Miten niin pieni muistitila? Meillä on vain yksi muistikortti PS2:lle, eikä se vieläkään oo täynnä, vaikka sille on tallennettu monet keskeneräiset pelit FFX:ää, Kingdom Heartsia, Tekkeniä, FFX-2:a, HP&Salaisuuksien kammiota jne.. Eli ei se muisitikortti nyt ihan NIIIN pieni ja surkea ole. ':/