Kirjoittaja Aihe: Salatut elämät  (Luettu 113787 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Zenzibar

• Pelastaja katsoi profiiliaan ja läikytti teetä pöydälle
  • Aurori
  • *
  • Sukupuoli: Noita
  • kesäinen-eskapisti-merirosvo-jedi-söpö-skotti
    • Home sweet home
  • Pottermore: BloodNight6399
  • Tupa: Mary Sue
Vs: Salatut elämät
« Vastaus #375 : Syyskuu 21, 2012, 22:23:07 »
Mistähän ihmiset muuten ees repii noita jaksoja - varsinkin noita ikivanhoja vuosilta 1998 ja niihin aikoihin? Ku ei näitä tietääkseni dvd:llä ole.

Itseasiassa salkkareiden eka kausi on ainakin julkaistu dvd-boksina. Tiedän, kun itseltä löytyy ensimmäiset 40 jaksoa :D Ostin tuon juurikin nostalgian takia, alkuperäiset hahmot ja juoni olivat erittäin hyviä nykyiseen sössöön verrattuna.
"You're only given a little spark of madness. You mustn't lose it." -Robin Williams

Poissa Nibs

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
    • Hogwarts Refounded: Harry Potter-roolipeli
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #376 : Syyskuu 22, 2012, 00:03:21 »
Mistähän ihmiset muuten ees repii noita jaksoja - varsinkin noita ikivanhoja vuosilta 1998 ja niihin aikoihin? Ku ei näitä tietääkseni dvd:llä ole.

Itseasiassa salkkareiden eka kausi on ainakin julkaistu dvd-boksina. Tiedän, kun itseltä löytyy ensimmäiset 40 jaksoa :D Ostin tuon juurikin nostalgian takia, alkuperäiset hahmot ja juoni olivat erittäin hyviä nykyiseen sössöön verrattuna.

Jaahas. No pitää tsekata mitä hintaa niistä revitään, vois kans harkita ostaa omaksi just vaikka ekan kauden tai jotain, nostalhisointia varten. :D Kiitos tiedosta. :)
X HOGWARTS REFOUNDED: HARRY POTTER-ROOLIPELI
Mitä pitivät sisällään vuodet 1980-1992 Potter-universumissa?
X OLD WEST TALES RPG - Minnesota 1875-1885
X PÖLLÖPOSTI - Harry Potter-blogi

Poissa Tanzu

• Feeniksin killan jäsen
  • Vuotislainen
  • Tulejo KV-elokuvat!
    • Tulisalama
  • Pottermore: SnidgetGold186
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #377 : Syyskuu 22, 2012, 22:38:45 »

Jaahas. No pitää tsekata mitä hintaa niistä revitään, vois kans harkita ostaa omaksi just vaikka ekan kauden tai jotain, nostalhisointia varten. :D Kiitos tiedosta. :)

Näitä dvd bokseja on jo julkastu jo kolme. Eka tuotankausi kokonaan ja osa kakkoskaudesta. Mulla on kaikki tähän asti julkastut boksit. Marraskuussa pitäs tulla seuraava boksi.
"Taukki! Vollotus! Kummallisuus! Nipistys!
Viimeinen leffa nähty 13.7.2011.

Poissa Undef

• Allons-y!
  • Vuotislainen
  • Pottermore: FangMahogany16903
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #378 : Syyskuu 23, 2012, 09:57:04 »
Eikö se Aaron juttu menny näin?

Se tippu parvekkeelta, mutta jossain vaiheessa Anni haki sen pois ja hoiti Aaroa kotonaan (Paula ja Liisa löysivät sen hoito tuolin Annin entisestä talosta).

Huomista jaksoa odotellen.
"Kerro liikkeillä tanssijan: minä rakastan, minä välitän vieläkin.
 Kerro maailmassa näytelmän: minä ymmärrän, minä kutsun sielläkin."

Poissa tirsu

• Clara-stan
  • Vuotislainen
  • A Chapter Can be a Book
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #379 : Syyskuu 23, 2012, 16:09:43 »
No niin se mukamas on mennyt.
Mutta oikeestihan se meni niin, ett Aaro putos parveekkeelt, kuoli ja haudattii. Sehän varmistettiin kanssa, ett se oli oikeasti Aaro eikä Eero tai kukaan muukaan - ja että se oli varmasti kanssa kuollut eikä mikää puolikuollut. Ja Aaron jäänteet olivat siellä vitun haudassa sillo, ku ne etti Paulaa sieltä, ku luulivat Eeron haudanneen sen elävältä.
>> Oh, I'm so sorry. I thought you were a waiter. >>  Dowager Countess
>> Same old same old, just the Doctor and Clara Oswald in the TARDIS. >> The 12th Doctor
>> Yes, I'll just step inside this police box and arrest myself. >> The 10th Doctor
>> Golden ticket. Spacey Zoomer! Free ice cream. >> The 11th Doctor

Poissa Hartsa

• Vuotislainen
    • http://www.freewebs.com/moottoriurheilu05
« Vastaus #380 : Syyskuu 23, 2012, 19:00:04 »
Kyllähän se tosielämässäkin on mahdollista, että lavastaa kuolemansa. Mutta täytyy myöntää, että kyllä tämä Aaro-juttu meni vähän yli jopa Salkkareiden mittapuulla. Näin siitäkin huolimatta, että aikoinaanhan myös Salla heräsi kuolleista ruumishuoneella.
Terve kaikille!

Poissa Zaira

• 42
  • Valvojaoppilas
  • *
  • ^o^
    • Ei mitään nähtävää täällä
  • Pottermore: LumosDragon46
« Vastaus #381 : Lokakuu 05, 2012, 09:51:38 »
Mä vaan odotan kuinka monta kertaa ne tappaa Aaron ja kuinka monta kertaa se herää henkiin, eli tekee Kaunareiden taylorit. >_< Olis kyl oikeesti ollut paljon parempi jos olisivat keksineet jotain paljon muuta uskottavampaa...

Oon vajonnut niin alas, et oon alkanut tylsyyksissäni kattoon taas tätä sarjaa. Onneks Kalle tuli takas, vaikka sitä näytetäänkin harmillisen vähän. Mut eiline jakso oli aika hauska, kun se pääs näpäyttään Katariinaa (jota inhoan). Ja kauhulla odotan Jennin paluuta. Toisaalta parempi, et selviäis toi vauvojen vaihto kaikille osapuolille...
"When I lead the big patient rebellion, Voldemort here is the first to go."
[The pessimist sees difficulty in every opportunity.
The optimist sees the opportunity in every difficulty. -Winston Churchill]

Poissa tirsu

• Clara-stan
  • Vuotislainen
« Vastaus #382 : Lokakuu 10, 2012, 20:29:27 »
Oikeesti - Kalle? Ette voi olla tosissanne. Miten hitossa se oli muka Kalle, joka Jennin sillon haki (ja miten hitossa joku hemmetin Kalle on ainoa, johon Jenni voi luottaa?!)? Se oli vielä siinä vaiheessa tyytyväisesti Brasiliassa. Tosin, kyseessä on Salkkarit. Kaikki on mahdollista - jopa kuolleista herääminen.
Mun puolesta olisi voinut olla edes vaikka sitten se saakelin ministeri. Parempi vaihtoehto sekin kuin Kalle. Ja realistisempi.
Mutta, mutta... Uotila on sanonut haastattelussa, että hän voisi palata sarjaan takaisin. Toivottavasti niin käy. Tällä hetkellä on sitten vaan tyytyminen Janneen, Sergeihin, Joonataniin ja Seppoon. Niin ja Ismo
>> Same old same old, just the Doctor and Clara Oswald in the TARDIS. >> The 12th Doctor
>> Yes, I'll just step inside this police box and arrest myself. >> The 10th Doctor

Poissa JK

• Vatipää
  • Vuotislainen
    • Blogini
« Vastaus #383 : Lokakuu 10, 2012, 22:02:24 »
Oikeesti - Kalle? Ette voi olla tosissanne. Miten hitossa se oli muka Kalle, joka Jennin sillon haki (ja miten hitossa joku hemmetin Kalle on ainoa, johon Jenni voi luottaa?!)? Se oli vielä siinä vaiheessa tyytyväisesti Brasiliassa. Tosin, kyseessä on Salkkarit. Kaikki on mahdollista - jopa kuolleista herääminen.

Mulla tuli niin samat fiilikset tosta! Miten joku saakelin 10 vuotta Brasiliassa asunut ex-naapuri on ainoa ihminen maailmassa, johon Jenni voi luottaa?! Salkkarit alkaa olemaan tv:n parasta komediaa, hommasta puuttuu sekä pää että häntä :D Ilmeisesti Jenni ja Kalle kuitenkin joskus oli aika hyvissäkin väleissä, kerta Kalle on asunut nykysessä Eliaksen huoneessa eli Jennin asunnossa? (en seurannut vielä 5-vuotiaana Salkkareita, joten muutamat ekat vuodet vähän pimennossa).
\"Hyvä!\" ilkkui Bellatrix \"Draco, ota sauvat! Pimeyden lordi on tulossa, Harry Potter! Kuolemasi lähenee!\"

Poissa tirsu

• Clara-stan
  • Vuotislainen
« Vastaus #384 : Lokakuu 11, 2012, 17:06:52 »
Ilmeisesti Jenni ja Kalle kuitenkin joskus oli aika hyvissäkin väleissä, kerta Kalle on asunut nykysessä Eliaksen huoneessa eli Jennin asunnossa? (en seurannut vielä 5-vuotiaana Salkkareita, joten muutamat ekat vuodet vähän pimennossa).
Jaa. Kyllähän se siellä tais asui, mutta siihen aikaan se oli muistaakseni Jennin huone, joten Jenni oli kai poissa kuvioista siihen aikaan... Jennillä oli mun mielestä läheisemmät välit Miian kuin Kallen kanssa.

Poissa Undef

• Allons-y!
  • Vuotislainen
  • Pottermore: FangMahogany16903
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #385 : Lokakuu 11, 2012, 17:34:33 »
Ehkä se tänää selviää, miks just Kalle tuli hakemaan. Ehkä se ei olekaan ollut siellä Brasiliassa. Jenni näyttää muuten rikkaalta. Onko näin, vai kuvittelenko mä?

Mua ärsytti se, että Aaro sai Severin kiinni. Kumpa se ois päässy Helsinkii asti.
"Kerro liikkeillä tanssijan: minä rakastan, minä välitän vieläkin.
 Kerro maailmassa näytelmän: minä ymmärrän, minä kutsun sielläkin."

Poissa tirsu

• Clara-stan
  • Vuotislainen
« Vastaus #386 : Lokakuu 11, 2012, 20:38:26 »
Kyll se Jenni varmaa rikas nykyään on. Jossain firmassa jonkin sortin johtajakin näytti olevan. Ja ehkä sen kihlattu (vai onko sittenkin mennyt naimisiin jo?) on rikas.
Mutta ei kyll varmasti ollut Kalle siinä vaiheessa Suomessa, ku Jenni otti ja lähti. Jennihän lähti noin vuosi sitte ja Kalle palasi vähä aika sitten Suomeen. Siinä ei oo mitään logiikkaa, ei sitten millään muotoa.
Tietenkin Salkkareitten logiikalla on mahdollista, että Kalle hyppäs Brasiliassa koneesee, saapu Suomee, kävi heittämässä Jennin sinne jonnekin ja palasi sitten Brasiliaan. Ja kaikki tietenkin parissa tunnissa. Heh.
Ja joo. Se oli tosi ärsyttävää. Mä niin olisin halunnu, ett se ois päässy takas kotii. Mutt ei nii ei.
Huomenna sitten onkin se kiva jakso eessä. Minkä jälkeen täytyy oottaa vkonlopun yli, että miten siinä oikein käy. Kiva.

Poissa Nibs

• Vuotislainen
« Vastaus #387 : Marraskuu 30, 2012, 19:47:18 »
Wow. Sebastian oli kyllä julma. o.O

Eiks Isabellalla ollut joskus aiemminkin alttarilla draamaa? Olikos se sillon se ite joka käveli pois siltä tai jotain?

Ja Paula se taas sekoaa...Toi Severi-kuvio alkaa mennä oikeesti mielenkiintoseks. Jos Paula sekoaa ja Severi yhä pitää Aaroa isänään. Mikä on muuten mun mielestä vähän epärealistista. Meinaan jos se kasvoi seitsemän vuotta Lassen poikana, miks se tunnisti tv:stä vain äitinsä eikä saanu yhtään muistoo Lassesta takas? Ja miks se muka ikävöi Aaroa, vaikka se oli aika usein tosi tyly ja uhkaavakin sille, ja ennen kaikkea vei jatkuvasti äidin pois ja muutenki piti eristyksissä muista lapsista.

Poissa Raparperi

• Pahislynkkarikerhon puheenjohtaja ;)
  • Vuotislainen
« Vastaus #388 : Marraskuu 30, 2012, 20:01:11 »
Eii, olen liputtanut Sebastianin ja Isabellan puolesta niin kauan! Hetken jo luulin että toiveeni on kuultu, mutta pitihän se arvata että Salkkareissa mikään ei kestä. Siskoni sanoi eilen läpällä, että Sebastian tekee Camillat ja lähtee helikopterilla. No, ei kaukana ollut ;)

Ollaan tässä spekuloitu, että Paula sekoaa ja Lasse vie sen samaan paikkaan missä Laura oletettavasti on vieläkin. Lauran hulluushan ei enää ole hulluutta, kun Aaro nyt oikeasti onkin elossa, ja koska Kotikatu loppuu tänään (!), Piitu Uski voi hypätä takaisin Pihlajakadulle.

Repeileekö kukaan muu sille, että Janne on koko ajan vain Taalasmailla syömässä, ja jopa kokkaili eilisessä jaksossa itse siellä Iidalle jotain? Tällä hetkellä liputan eniten Iidan ja Jannen puolesta, vaikka en Iidasta niin välitäkään.

// Ai niin, ja toinen spekulaation aihe on Jennin mies, Patrik Siren. Olen sitä mieltä, että kunnes toisin todistetaan, se voisi olla nimensä vaihtanut Aki Nikkinen, ikisuosikkini! Vanhojen hahmojen takaisintuonti polkaisisi Salkkarit aivan uuteen vauhtiin :D
"Muikkunen, ota airo."

Solemn Spoiler Alert -blogi tv-addikteille ja lukutoukille ;)

Poissa Livingstone

• Arvon Victory Queen Liv the EVIL Mastermind Jedi Goddess of Mattomaa
  • Vuotislainen
  • Sirius, taivaankannan kirkkain tähti.
  • Pottermore: NimbusScale161
« Vastaus #389 : Marraskuu 30, 2012, 21:05:48 »
Mä olen aikalailla samoilla linjoilla Raparperin kanssa. :D

Oon ihan varma, että se Jennin mies on joku vanha hahmo ja eniten toivon (ah niin ihanan) Akin paluuta, joten olen täysin varma Patrikin olevan nimensä vaihtanut Aki.

Mutta JES! IHANAA!! Hyvä Sebastiaaaan!!!! <3 (Tai siis paha Sebastian, koska se ja Isabella kuuluu yhteen, mutta ihana käänne Salkuissa!)

(Hei, mä en ees ollu älynny moista Laura-kuviota, minkä Raparperi mainitsi viestissään alempana! Vähänkö olisi ihanaa saada Laurakin takaisin! Voi että mulla on ikävä kaikkia vanhoja hahmoja!)

Mua raivostuttaa toi Severi-Aaro kuvio. Tai enemmänkin Aaro-Eero-Iiro-kuvio. No luojan kiitos sitä kadonnutta kolmoisveli Iiroa ei ole löytynyt, mutta miten oikeasti se Aaro voi nousta kuolleista miljoona kertaa?? Mä en ole edelleenkään sulattanut sitä hataraa selitystä, minkä Aaro Annille sepusti, vaan olen edelleen sitä mieltä, että Aaron kuuluisi olla kuollut, koska eikös ne luut DNA-testattu, jotta saataisiin varmuudella selville Aaron henkilöllisyys?

Ja voi kun mä ehdin jo riemuita, että viimein se Aaro jäi kiinni, niin eiköhän joku Severi tule ja vapauta sen, ARGH!!!!

Muutenkin musta on tosi outoa ja tyhmää, että Severi pitää Aaroa enemmän isänään kuin Lassea. Tai tavallaan mä ymmärrän, koska tietäähän Severi, että sen isä on EERO, eikä Lasse, mutta silti en käsitä miksi Severi on lojaali miehelle, jonka tapasi vähän aikaa sitten, eikä miehelle, jonka sen kasvatti.

Mutta Paulan sekoamista jäädään nyt seuraamaan mielenkiinnolla. Voi kumpa mä toivoisin, että se tapais Lauran mielisairaalassa, jonne se kiidätetään! ;)

Poissa tirsu

• Clara-stan
  • Vuotislainen
« Vastaus #390 : Marraskuu 30, 2012, 21:24:01 »
Mäkin tulen taas vaihteeksi työntämään lusikkani tähän soppaan.
Hurraa! Oon niin ilonen, ett Isabella joutus vankilaan - ainakin toistaiseksi, tiedä häntä sitten vaikka se pääsis vapaaksi. En oo koskaan tykännyt kyseisestä hahmosta enkä todellakaan oo tykännyt Sebastianista ja Isabellasta parinakaan. Mutta koska kyseessä on Salkkarit, niin ne kaks päätyy kuiteski viel yhteen. Jolloin Sebastian olisi tosi tyhmä, sillä miten kukaan täysjärkinen vois mennä yhteen sellasen kanssa, joka tappoi sille rakkaan ihmisen...
Toi koko Severi-Paula-Aaro-kuvio ottaa mua pahasti päähän. Sen vois jättää jo unholaan. Sitä on pitkitetty ihan liikaa. Ja mua ärsyttää Severin käytös. Se on inhottava Lassee kohtaa ja kaipailee jonkun Aaron perään. Siis voi vittu.
Spoil! Laurahan tulee takasi - ainakin vähäksi aikaan. Uskin haastattelu oli meinaa sarjan sivuilla ja ensi viikolla hahmo jo nähdääkin. Näyttävästi Laura on sitten palautettu takaisin sieltä Lapista vai minne kauas se silloin siirrettiinkään. En jostain syystä ole kovin innoissani tuosta juonikäänteestä.
Mä toivoisin, ettei se Patrik olisi Aki vaikka Aki on mun suosikkihahmo ikinä koko sarjassa (hyvänä kakkosena tulee Janne :D ) ja vaikka Jenni ja Aki on mun lempipari. Mutta jotenkin se olisi tyhmä ratkasu. Ja liian ennalta-arvattavaa (kuten melkein kaikki Salkkareissa).
Uotila tosin on sanonut haastattelussa, että voisi sarjaan palatakin, mutta ei vielä lähiaikoina. Se olis kyllä tosi aivan mahtavaa, mutta toisaalta toivoisin, ettei Aki palaisi ollenkaan. Ihan vaan siksi, että Salkkareilla on nykyään ollut tapa kirjoittaa vanhoista ja loistavista hahmoista huonoja. Esimerkkinä mainittakoon Ulla ja Kalle. Eivät yhtään olleet omanlaisiaan kumpikaan hahmoista paluun tehdessään.
Mä en tahdo, että mun suosikkihahmoni pilattaisiin samalla tavalla. Aki ei ansaitse sellaista kohtaloa.

Poissa Nibs

• Vuotislainen
« Vastaus #391 : Marraskuu 30, 2012, 21:30:49 »
Muutenkin musta on tosi outoa ja tyhmää, että Severi pitää Aaroa enemmän isänään kuin Lassea. Tai tavallaan mä ymmärrän, koska tietäähän Severi, että sen isä on EERO, eikä Lasse, mutta silti en käsitä miksi Severi on lojaali miehelle, jonka tapasi vähän aikaa sitten, eikä miehelle, jonka sen kasvatti.

Niinpä. Mutta se menee taatusti saippuaoopperan realismista välinpitämättömän melodramaattisuuden piikkiin.

Mutta kaksi kysymystä:

1. Onko siellä oikeesti joku komoisveli IIro? Mä luulin että se oli vaan täälä keskustelussa heitetty juttu paremmaksi ideaksi kuin se että Aaro herätettiin eloon.

2. Voisiko se Patrik tosiaan olla Aki? Vaikka nyt onki kulunut jotain kakskyt vuotta siitä ku Aki häipy kuvioista, luulis Jennin tunnistavan sen viimeistään jos se on ollut sen kanssa pitkäaikaisessa suhteessa taas. Tai no, onhan Aki voinut lihavustua, muuttaa täysin hiustyyliään ja kokea jotain niin isoja juttuja mitkä ois täysin muuttaneet sen olemuksen muutenkin. Mutta jotenki tuntuu että Salkkareiden tasoinen roskasarja ei vaivautuisi noin pitkälle realistisuudessa kun ei se muutenkaan välitä siitä tipan vertaa, niin että oikeastaan voin vastata tähän kysymykseen itse: Se voi olla Aki ihan missä tapauksessa vaan. :D

Ja olis tosiaan kivaa, jos se olis Aki - etenkin alkuperäisen näyttelijän mukana. Aki oli munkin suosikkejani aikoinaan.

Poissa Marygold

• Irorua
  • Aurori
  • *
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #392 : Marraskuu 30, 2012, 22:37:31 »
Heh heh. Sanokaa vaan hulluksi, mutta minä olen näin aikuisiällä innostunut taas katsomaan salkkareita :D Viimeksi taisin olla messissä siinä vaiheessa, kun Aamu ja Teemu tulivat sarjaan, eli tuota... no, onhan tuosta jo jokunen vuosi aikaa.

Olen ihan toista mieltä täällä ketjussa Kallen hahmosta valittaineiden kanssa :D Minulla ei kyllä oikeastaan ole kovin selvää muistikuvaa Kallesta siltä ajalta, kun sarja alkoi, mutta ei hän minussa nyt mitään kauhunväristyksiä ole herättänyt. Minusta on muutenkin hauskaa, kun vanhoja hahmoja on nyt alkanut palailla takaisin sarjaan, tuntuu taas että olen jotenkin kartalla näiden kaikkien uusien ja vieraiden keskellä.

Minulla ei muuten ole käynyt mielessäkään, että se Patrik voisi olla joku sarjan vanha hahmo. Huippua, jos olisi. Aki oli yksi meikänkin lemppareita kakarana. Niin ja hauskaa että Piitu Uski tosiaan tekee pienen paluun sarjaan, koska tykkäsin Laurastakin joskus tosi paljon.

No, eihän kaikki Salkkareissa aina toimi ihan logiikan lakien mukaan ja samaa mieltä olen siitä, että Aaron olisi saanut jo haudata lopullisesti, koska hahmo on niin tylsä ja huono. Mutta mulle Salkkarit ei koskaan olekaan ollut mikään vakava asia, vaan ihan silkkaa viihdettä.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 05, 2012, 23:08:45 kirjoittanut Marygold »
Sadevesiämpärit, auringonkukkaniityt, saippuapalat ja raparperinvarret... Oikullisesti versoilevat lommot elämän alaviitteissä.

Poissa Hirmu

• Kirjekyyhky
  • Vuotislainen
  • Teepannu on muuttunut mäyräksi!
  • Pottermore: FlightLumos2
« Vastaus #393 : Joulukuu 01, 2012, 13:35:03 »
Hohhoh. Aioin katsoa ihan vain tämän syksyn aloitusjakson Salkkareista, mutta enkös jäänytkin taas seuraamaan sarjaa. 8) Oli aluksi mukavaa aivojen nollausta, mutta nyt alkaa mennä niin jännäksi ettei nollaamisesta puhettakaan. :D

Sebastianin "En tahdo" tuli kyllä ihan puun takaa, vaikka aavistinkin että eiväthän nämäkään häät voi mennä putkeen (oikeasti, onko joku joskus Salkkareissa saanut onnistuneet häät? :D Camilla jätti Kenin alttarille, Markus kuoli häämatkalla, Eeroksi luultu sulhanen olikin Aaro, Ismon ja Sallan häissä Kentauri räjähti...). En kyllä kummemmin tykännyt Sebusta ja Isabellasta parina, paitsi että oli kiva nähdä Isabella onnellisena ja ikään kuin inhimillisempänä. Ehdin kyllä ihmetellä miten Sebastian näyttää niin välinpitämättömältä aina Isabellan kanssa, mutta taisin pistää sen vain huonon näyttelyn piikkiin. :'D

Mutta joo, mun mielessäni Isabella kuuluu edelleen yhteen Sergein kanssa, piste. Sergei ja Peppi on jotenkin tosi teennäinen pari, eikä Peppi tunnu kehittyneen hahmona juurikaan, vaikka on ehtinyt jo pudota kaivoon, jäädä huumekoukkuun ja myydä itseään. IMO Sergei ansaitsee jonkun kypsemmän. :P Isabella oli hänelle ihan täydellinen nainen, niiden vastakohdat paikkasi söpösti toisiaan ja silti kummassakin on sellaista tiettyä... glamouria? Lisäksi molemmat osaavat olla aika häikäilemättömiä kun tarve vaatii. Ehkä, jos Isabella päätyy nyt vankilaan ja Sergeikin saadaan sinne taas jollain konstilla, niin he päätyisivät takaisin yhteen... Aina sopii toivoa, hah.

Uotila tosin on sanonut haastattelussa, että voisi sarjaan palatakin, mutta ei vielä lähiaikoina. Se olis kyllä tosi aivan mahtavaa, mutta toisaalta toivoisin, ettei Aki palaisi ollenkaan. Ihan vaan siksi, että Salkkareilla on nykyään ollut tapa kirjoittaa vanhoista ja loistavista hahmoista huonoja. Esimerkkinä mainittakoon Ulla ja Kalle. Eivät yhtään olleet omanlaisiaan kumpikaan hahmoista paluun tehdessään.
Mä en tahdo, että mun suosikkihahmoni pilattaisiin samalla tavalla. Aki ei ansaitse sellaista kohtaloa.
Ullasta olen samaa mieltä, hänestä oli tullut ihan kamala akka. :/ Se kaikki tunkeilevuus oli vedetty jotenkin ihan yli, mutta onneksi hän teki vain pienen piipahduksen sarjaan. Sen sijaan Kallesta tykkään kyllä kovasti. Onhan hän toki muuttunut vuosien varrella, muttei mielestäni mitenkään epärealistisesti; hieman angstisesta teinipojasta on vain kasvanut vastuuntuntoinen mies. Silti Kalle osaa välillä olla aika lapsellinen (alussa ylimielinen käytös Katariinaa kohtaan) ja kiivas, mutta sitähän hän oli aika ajoin nuorempanakin.

Kallesta pitää vielä sanoa, että hänen näyttelijänsä on kyllä kehittynyt valtavasti. Ne itkukohtaukset sen raiskauksen jälkeen olivat sydäntäsärkeviä. :/ Oli kuitenkin jotenkin tosi suloista että Kallesta ja Katariinasta tuli viimein kavereita, vaikka se tapahtuikin niin ikävän asian kautta. Olen aina inhonnut Katariinaa, mutta nyt viime aikoina kun hän on yrittänyt huolehtia Kallesta, alan melkein lämmetä hahmolle.

Olisi tosiaan mielenkiintoista jos Patrik olisikin Aki. Aki oli lempihahmojani "vanhoina hyvinä aikoina", hänellä lensi jatkuvasti hyvää läppää. :D Muistanko väärin vai lähtikö Aki sarjasta luultuaan tappaneensa Markuksen (silloin kun Markus tippui tyyliin sillalta alas)? Kävisi järkeen että hän olisi sen jälkeen vaihtanut nimeä. Tosin tätä Patrik = Aki -teoriaa vähän mutkistaa, että Kallehan mainitsi Jennille että haluaisi tavata Patrikin. Jos Kalle ja Jenni ovat mukamas luottoystäviä (selitettiinkö tämäkin jollain? Miten kummassa Kalle on muka ainut johon Jenni luottaa?) niin luulisi Kallen tietävän Patrikin oikean henkilöllisyyden.

Se Aaro-Eero-Paula-Severi-kuvio on kyllä tosi loppuunkulutettu, ja oli aika epäuskottavaa että Paula ja Lasse olisivat päästäneet Severin silmistään niin pitkäksi aikaa, että hän saa Aaron vapaaksi. Anyways, mua jaksaa edelleen karmia aina kun Paulan Aaroharha ilmestyy. :D Ja se kun Severi muka puhuu Aaron äänellä on kanssa tosi pelottavaa. Lassen reaktio Paulan paljastukseen (että makasi Aaron kanssa) ottaa päähän, hänhän lupasi auttaa vaimoaan. Luuleeko Lasse oikeasti että Paula halusi mennä Aaron kanssa sänkyyn? Uh.

Heidi ja Jiri ovat ehkä ärsyttävimmät hahmot tällä hetkellä, ihan kamala pari. :D Toisaalta on aika mielenkiintoista miten Heidi on suhteessa väkivaltaisempi osapuoli. Olin positiivisesti yllättänyt ettei asiaa lakaistu maton alle, niin kuin naisten harjoittama väkivalta ehkä yleensä, vaan nähdään oikeasti ongelmana.

Ah ja tämä vauvakuvio. Paljastuukohan asian oikea laita piakkoin, vai vasta sitten kun "O-J" on kasvanut isommaksi? Pahoin pelkään jälkimmäisen vaihtoehdon puolesta, sillä kun saadaan varmasti enemmän draamaa aikaan. Kiva varmaan O-J:n saada tietää vuosien päästä että hänen oikea äitinsä on vankilassa (jos on) ja että Sebu järjesti sen sinne... :D

Olenko muuten ainut jota häiritsee useiden hahmojen sössöttävä puhetapa? 8'D Melkein kaikki nuoret sössöttävät tai mutisevat ja musta näyttää kuin se olisi tarttunut Lasseenkin. Lasse on koko ajan jotenkin tympääntyneen näköinen ja puhuu ihan omituisesti. Hahmosta on kadonnut kaikki särmä. 8/ En sitten tiedä onko sen tarkoitus olla jotain hahmokehitystä vai ihan vaan vahinko.

Poissa Vispilä

• kermavaahdossa
  • Vuotislainen
« Vastaus #394 : Joulukuu 01, 2012, 14:35:46 »
Kiitos, Hirmu, sun viestisi inspiroi allekirjoittanuttakin taas kirjoittelemaan tänne! :)

Arvelin tuota Sebastianin kostoa jo heti siitä saakka, kun hän palasi tuosta vain Isabellan luo. Kaverin kanssa siitä puhuttiin, mutta hän vain tyrmäsi idean ja sanoi, että no tuskinpa. Mutta eivätköhän nekin kaksi vielä tulevaisuudessa palaa yhteen, sellainen olo ainakin jäi ensi maanantain jaksoa katsoessa. Näette sitten. Vau mikä idea tuo Patrik = Aki! Mutta ei, Uotila vasta suunnittelee sarjaan paluuta, ei onnistu. :/ Jaksot kuitenkin kuvattu jo puoli vuotta sitten ainakin. Nikkinen on todella ihan mahtava hahmo, olisi hienoa saada hänet taas säätämään kuvioihin. Olen samaa mieltä myös Pete Latusta (Kalle), nykyään paljon parempi näyttelijä. Aika tekeepi ihmeitä. Kalle hahmona on myös alkanut olla paljon mielenkiintoisempi. Ja jälleen kerran olen kanssasi myös samaa mieltä siitä, miten kivaa Kallen ja Katariinan välien lämpeneminen on. Tosin minä olen aina lämmennyt Katariinalle. :') Heidistä ja Jiristä... ensin olin ihan mielissäni siitä, että kerrankin sarjassa nainen on se, joka toheloi ja joka saa kuraa päällensä ja joutuu pyytelemään anteeksi, mutta kyllä tuosta vähän hohto jo menee. Jiri alkaa suuttua ihan pienemmistäkin asioista, mikä tosin on tuon koettelun jälkeen ihan ymmärrettävää..

“It does not do to dwell on dreams and forget to live.”
- Albus Dumbledore

Poissa tirsu

• Clara-stan
  • Vuotislainen
« Vastaus #395 : Joulukuu 01, 2012, 15:48:14 »
Sebastianin "En tahdo" tuli kyllä ihan puun takaa, vaikka aavistinkin että eiväthän nämäkään häät voi mennä putkeen (oikeasti, onko joku joskus Salkkareissa saanut onnistuneet häät? :D Camilla jätti Kenin alttarille, Markus kuoli häämatkalla, Eeroksi luultu sulhanen olikin Aaro, Ismon ja Sallan häissä Kentauri räjähti...).

Yhdet onnistuneet häät on ollut: Sepon ja Helenan. Isabella ja Ulla yritti ne pilata, mutta onnistumatta siitä. Niin ja periaatteessahan Pepin ja Sergein häät olivat onnistuneet vaikka ne vankilassa pidettiinkin. Ja kai pari muutakin on saattanut olla ihan onnistuneet.
Mutta muut sitten ovatkin olleet omalta osiltaan aika epäonnistuneita. Salkkareissa ei näemmä parane mennä naimisiin. Joko häissä tapahtuu jotain kamalaa tai sitten sitä erotaan melkeinpä samaten.

Jos Kalle ja Jenni ovat mukamas luottoystäviä (selitettiinkö tämäkin jollain? Miten kummassa Kalle on muka ainut johon Jenni luottaa?) niin luulisi Kallen tietävän Patrikin oikean henkilöllisyyden.
Ei tota mitenkään erityisesti selitelty. Tai sitten multa on mennyt ainakin totaalisesti ohi. Ihan random koko juttu.

Poissa Hartsa

• Vuotislainen
    • http://www.freewebs.com/moottoriurheilu05
« Vastaus #396 : Joulukuu 02, 2012, 15:55:02 »
Sebastianin "En tahdo" tuli kyllä ihan puun takaa, vaikka aavistinkin että eiväthän nämäkään häät voi mennä putkeen (oikeasti, onko joku joskus Salkkareissa saanut onnistuneet häät? :D Camilla jätti Kenin alttarille, Markus kuoli häämatkalla, Eeroksi luultu sulhanen olikin Aaro, Ismon ja Sallan häissä Kentauri räjähti...).

Yhdet onnistuneet häät on ollut: Sepon ja Helenan. Isabella ja Ulla yritti ne pilata, mutta onnistumatta siitä. Niin ja periaatteessahan Pepin ja Sergein häät olivat onnistuneet vaikka ne vankilassa pidettiinkin. Ja kai pari muutakin on saattanut olla ihan onnistuneet.
Mutta muut sitten ovatkin olleet omalta osiltaan aika epäonnistuneita. Salkkareissa ei näemmä parane mennä naimisiin. Joko häissä tapahtuu jotain kamalaa tai sitten sitä erotaan melkeinpä samaten.

Kyllähän Paulan ja Lassenkin häät viime keväänä olivat periaatteessa onnistuneet, en ainakaan muista että niissä mitään kummempaa olisi sattunut. Joku voi korjata, jos olen väärässä.
Terve kaikille!

Poissa Livingstone

• Arvon Victory Queen Liv the EVIL Mastermind Jedi Goddess of Mattomaa
  • Vuotislainen
  • Sirius, taivaankannan kirkkain tähti.
  • Pottermore: NimbusScale161
« Vastaus #397 : Joulukuu 02, 2012, 17:09:28 »
Eikös Paulalle selvinnyt sen ja Lassen häissä Lassen petkuttaneen Severin nimen valitsemisessa? Hämärän muistikuvani mukaan Lasse ei voinut mennä naimisiin ennen kuin oli paljastanut tämän Paulalle.

Poissa Nibs

• Vuotislainen
« Vastaus #398 : Joulukuu 03, 2012, 20:14:13 »
Mä alan olla ihan varma että Patrik on joku vanha tuttu hahmo, sen nimeä hoetaan niin kauheesti ja kumminki salaperäisyyttä painotetaan. Mutta totesin että painotetaan vieläkin enemmän sitä miten nimenomaan Kalle haluaisi tavata sen Patrikin. Eli mä en oikeen näe miksi se olisi Aki jota Kalle ei koskaan edes tuntenut. Ja no, yleisesti puhuen ne vois tietysti mennä kuluneita polkuja jossa Patrik on ihan vaan joku kaappihomo joka osoittautuu Kallen unelmamieheksi, mutta mulla kävi mielessä, entä jos se onkin Saku? Kallen ensirakkaus. Ehkä kaukaa haettu idea, mutta se ois musta ainaki vähän parempi kuin mikään puhki kulutettu kaappihomo-kuvio kääntämään Kallen traumaattinen elämäntilanne heti aurinkoiseksi.

Poissa tirsu

• Clara-stan
  • Vuotislainen
« Vastaus #399 : Joulukuu 03, 2012, 20:58:56 »
Ja no, yleisesti puhuen ne vois tietysti mennä kuluneita polkuja jossa Patrik on ihan vaan joku kaappihomo joka osoittautuu Kallen unelmamieheksi, mutta mulla kävi mielessä, entä jos se onkin Saku? Kallen ensirakkaus. Ehkä kaukaa haettu idea, mutta se ois musta ainaki vähän parempi kuin mikään puhki kulutettu kaappihomo-kuvio kääntämään Kallen traumaattinen elämäntilanne heti aurinkoiseksi.
Eihän Salkkareissa mikään oo kaukaa haettua, siinähän on kaikki mahdollista. Varsinkin nykyään, ku kuolleet heräävät henkiin. Mutta toi idea taitaa tyssätä ihan vaan siihen, että Pääkkönen nyt tuskin tulee palaamaan sarjaan enää takaisin - ainakaa pysyvästi. Tosin, jos rooliin palkattaisiin toine näyttelijä, niin sittenhän se vois onnistua. Eri asia sitten tietenkin se, että sopisiko kukaan muu Sakun rooliin kuin Pääkkönen - öö, ei.
Olis kyll ihan kiva, jos se Patrik pian tulis mukaan, kun siitä puhutaan kuitenki nii paljo. Toivon, että kyseessä on joku ihan uusi hahmo kuin joku vanha. Ja sitten, jos Aki joskus tulee takaisin - ja sellaisena kuin se aikoinaan oli, ei pilattuna! - niin se voisi varastaa Jennin itselleen Patrikilta. Muhhahhahhaa! >:D Vähän niin kuin siinä Sepon ja Ismon talkshow hommelissa sillo kerran.