Hihih, taidan minäkin kirjoittaa tänne, vaikkei huoneeni nyt niin kovin kiinnostava olekaan :P Haluaisin tehdä sinne remontin tai jotain. Ja pari posteria sinne tänne. Ja uusi sänky. Mutta tässä siis kuvia ja kuvauksia :D
Suoraan oveltaTällaiselta sitten näyttää jos seisoisi suoraan oven luona. Aika sekavan näköistä, eiköhän :D Heti tuossa seinällä ovat sitten paperit, jotka saavat minut pysymään perillä siitä, mitä koulussa tapahtuu - Espoo 550-lukkarini (johon on muuten merkitty jo neljän jakson lukujärjestykset, pyyhin aina edellisen ja kirjoitan sen päälle :D) ja alempana on kouluni opettajien mm. yhteistietoja. Tuolla taaempana sitten hilluu pari riparilappusta ja joku random muistilappu seinällä. Lattialta löytyy minun ja siskon laukut ja työpöytääkin tuossa vilahtaa :D tarkkanäköisempi saattaa myös huomata taustalta datis-celin käden, peljätkääs.
YleiskuvaaSiinä sitten on hieman laajempi näkemys. Vasemmalla näette sänkyni, ja oikealla on työpöytä ja tuoleja ja kone ja hyllykkö ja kaikkea. Tyksin todella paljon myös verhoistani, niissä on tuollainen feenikslintupattern ja kovin rauhoittavat ne ovat muutenkin :) Tietokoneella nyt näkyy Vuotis, rohkelikko-teemalla tosin, koska Celi oli juuri tuolloin dataamassa ja hätistin tämän sitten kuvasta :D Toisella tuoleistani roikkuu ulkotakkini siltä varalta, että saan sen nopeasti päälle koska dataan lähes 24/7, ja jokin paita näyttää roikkuvan tuolta hyllynvierustalta. Hyllyn tavaroita sitten näette tarkemmin myöhemmin, ja heti näin alkuun täytyy sanoa että huoneeni on todella sekava, vaikkei sottainen. Haluaisin muuttaa tuota värimaailmaa kokonaan, sängynpeitteeseen, lamppuun ja verhoihin olen tyytyväinen, mutta muussa on parantamisen varaa.
VaatekaappejaTuolla sitten vilahtaa tuo riparimoniste, ja siinä ovat sitten jännät ja valkeat vaatekaappini. Jippii. Nykyään niistä löytyy sellaiset seinältä napsitut kukkatarrat, mutta haluaisin noihin jotain hieman räväkämpää. Siellä avonaisessa kaapissa sitten pilkahtaakin hieman minun vaatevarastoani ja kovin ihanat vaaleanpunaiset laukut ylpeilevät ylimmällä hyllyllä. Henkareissa roikkuvat vaatteet ovat sitten mustia, eli todella minun tyylisiäni :D
SänkyLähempää kuvattua. Vuorossa ihq vihreä peitto ja upea seinäni mihin on kiinnitetty kolme Harry Potter-posteria, eli vasemmalta oikealle katsottuna Harry, Draco ja sellainen ryhmäkuvajuttu :) Tuosta löytyy nykyään vielä lisäksi eräs omatekemä julisteeni, josta en nyt jaksanut ottaa uutta kuvaa... nuo posterit ovat sitten jostain kierrätyskeskuksen repäisy-AV-posterivihosta, joita ei suomesta löydy. Ja sänkyni sitten on sellainen hassu, että tuo oli alun perin kerrossängyn alaosa, joka sahattiin poikki. :D Ihan mukavaa siinä on nukkua, ja pidänkin kahta patjaa mukavuuden vuoksi ;)
TietokoneJa Vuotis jälleen Rohkelikkoteemalla päällä :P Luihuisteemaa käytän itse. Tuo on tollainen jännä pönttö jonka päällä on webbikamera ja sivussa on sitten ihmeellinen SINISENÄ VÄLKKYVÄ ULKOINEN KOVALEVY ja kaksi kappaletta kaiuttimia :P Siellä taitaa myös vilahtaa minun vihreä mukini ja kuvan oikeassa reunassa näkyy sitten printteriskannerikopiokoneeni. Tuosta myös näkee lähemmin tuon työpöydän kunnon - siihen on tosiaan maalattu kauheita pinkkejä kukkia joskus kahdeksanvuotiaana ja maali alkaakin jo haalistua :P Hommaan uuden työpöydän sitten kun ehdin, ja sillä aikaa tämä on hyvä. Ja hui, sivussa on the ihmeellinen violetti toppi !!! :OOO
HyllyniTyksin tästä. Tosin se on tällä hetkellä paljon sekavampi kuin tuossa kuvassa, siistin tuota kuvaa varten hieman 0:> Tuossa sitten näkyy eräs vaaleanpunainen kirjavihkonen, joka on muistiinpanovihkoni. Siinä on minun romaanini & sen jatko-osan muistiinpanoja yli 150 sivua :P Vieressä on myös jännittävä deodoranttiviljelmä ja jonkinlainen huulikiilto. Tuosta näkee myös hieman koulukirjojani ja iki-ihanan kynsilakkapurnukkani. Siinä oli alun perin Pokemonkortteja, mutta kun kynsilakkoja alkoi kertyä yli 20 kappaletta piti ne siirtää parempaan talteen. Tykkään muuten ahkerasti piirtää tuon hyllyn seinään, sen takaa löytyy muutama kuulakärkikynällä tehty kukkapiirros ja pari hymynaamaa. Hupsista. :"D
Koreja hyllykön päälläNämä olen omistanut jo varmaan niin pitkään kuin muistan. Tavaraa on vuosien takaa, ja varhaisimmat ovat ihan lapsuudestani. Tuonne on siis kerääntynyt vaikka mitä lapsena kirjoitettuja tarinoita, piirroksia, tarra-albumeita ja päiväkirjoja. Näiden lisäksi siellä on myös runsaasti pikkuleluja, mittanauha, uimalasit ja vaikka mitä muuta tilpehööriä. Bart Simpson-nukke näkyy nyt päällimmäisenä, ja tämä näyttää hukanneen paitansa. Tuo vasemmassa alakulmassa oleva keksilaatikon näköinen sisältää pikkuleluja ja magneetteja ja noppia. Sen päällä näkyy MP3-soitin, jota kuuntelin tätä kuvaa ottaessa... Taustalla myös vilahtavat nuo kukkatarrat, jotka nykyään löytyvät vaatekaapin seinistä.
Lähempi katsaus työpöytäänSe on yksinkertaisesti sekava. .P Tällä hetkellä siitä löytyvätkin Simpsonit-sarjakuvakirja, lompakkoni, noin kymmenisen koulukirjaa ja paljon vihkosia, purukumia, kyniä, siskon kännykkä, purukumipussi, vaatteita ja erittäin paksu pinkka piirrustuksia. Kyseinen pinkka näkyy myös tuossa kuvassa, ja sen päällimmäisenä on eräs piirros jonka tein huispausjoukkeestani, Viattomista Rellestäjistä. Tämän piirrustuspinkan edessä sitten on pari siskon koulukirjaa ja tämän Converse-penaali, ja lähistöllä on myös pari koettani, joista päällimmäisenä on kemiankoe, josta sain 9+. :D Oma musta penaalini nojailee tuossa siskon penaaliin, ja monitoimiwhateverkoneen päällä ovat sitten taas siskon kännykkä, vihkojani ja Shakespearen Keskiyön unelma, jota luemme englannintunneilla. Hohhoh. Celin käsi myös taas vilahtaa tuolla kuvan oikeassa reunassa, mokomakin tykkää huitomisesta :P
PöydänalusKenkiä. On tapana aina laittaa ne sinne aamuisin, koska aamudataus on pahe ja ei tarvitse ravata eteisessä kun täytyy pukea kengät :>
Ja siinä sitten on minun kotoisa kolkkani, ja vaikkei se mitenkään minun tyyliseni ole niin kyllä siellä viihtyy. :P
// vau, hidoi, upeasti olet maalannut nuo ovet! ^^