Kirjoittaja Aihe: Kolmas leffa tulossa: tämä tiedetään tähän mennessä (ehkä minispoilereita?)  (Luettu 913 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Lupin

• Ikivanha ja väsähtänyt.
  • Ylihörhö
  • *
  • Sukupuoli: Noita
    • Vuotis
  • Pottermore: MoonstoneMarauder79
  • Tupa: Korpinkynsi
Kolmas Fantastic Beasts -leffa on tulossa loppuvuodesta 2021, ja tätä kirjoittaessa leffan nimeä ei ole vielä paljastettu. Eiköhän se ole tuttuun tapaan jotain Fantastic Beasts -alkuista, kuten tähänkin mennessä.

Wizarding World oli tehnyt koosteen siitä mitä tähän mennessä tiedetään, ja siinäpä kerrottiin ainakin seuraavaa:

Elokuvaa aletaan tehdä kevään 2020 aikana. Kaikki tärkeimmät näyttelijät palaavat: Eddie Redmayne on Lisko Scamander, Jude Law on Albus Dumbledore, Johnny Depp on Grindelwald, Ezra Miller on Valio (taikka Aurelius), Alison Sudol on Queenie Goldstein, Katherine Waterston on Tina Goldstein ja Dan Fogler on edelleen Jacob Kowalski.

Koomikko Jessica Williams, joka nähtiin kakkosleffassa lyhyesti taikakoulu Ilvermornyn professorin Lally Hicksin roolissa (tätä minä en kyllä muista?!) palaa rooliinsa, ja tällä kertaa hänellä on elokuvassa isompi osa.

Tässä kolmannessa leffassa lähdetään taas matkailemaan, tällä kertaa Rio de Janeiroon Brasiliaan, ja nähtävästi ehditään siirtyä jo 1930-luvun puolelle, jos J. K. Rowlingin twiittiin on uskomista.

Poissa Lupin

• Ikivanha ja väsähtänyt.
  • Ylihörhö
  • *
  • Sukupuoli: Noita
    • Vuotis
  • Pottermore: MoonstoneMarauder79
  • Tupa: Korpinkynsi
Ja tässä seuraavassa viestissä seuraakin omia mielipiteitäni. Minua harmittaa vähän, että toisen ja kolmannen leffan välissä on kolme vuotta, eikä kaksi, kuten alussa lupailtiin, mutta ei voi mitään. Ja kai se on parempi, että tehdään kunnolla eikä hätiköiden.

Brasiliaan olisi siis tarkoitus lähteä. Sitähän minä ajattelin kohteeksi jo kakkosleffalle, mutta Rowling päätti toisin. Siellähän sijaitsee taikakoulu Castelobruxo, joka muistaakseni sijaitsee Amazonin sademetsissä (ei siis Rio de Janeirossa, jonne elokuva sijoittuu). Taikakoulu lienee samainen, kuin se missä Bill Weasleylla oli kirjekaveri, joka suuttui ja lähetti korvia kutistavan hatun Billille. Entisessä Pottermoressa julkaistu juttu Castelobruxosta löytyy täältä. Tuosta jutusta silmään pistävät Caipora-otukset, pienet ja pörröiset henkiolennon tyyppiset otukset, jotka ovat hyvin ilkikurisia, kuulemma paljon pahempia kuin vaikkapa Riesu. Kun otetaan huomioon, että leffan pääosassa on kaikenlaisiin taikaotuksiin intohimoisesti suhtautuva Lisko, niin eiköhän näitä olentoja päästä näkemään, enemmän kuin tarpeeksi.

Fiilikset leffan suhteen... niin, olen ehkä enemmän kiinnostunut näkemään, millainen on velhomaailman Brasilia 1930-luvulla, kuin kuulemaan mitä ongelmia Grindy taas aiheuttaa. Jude Lawn ihanaa Dumppista sen sijaan katselen mielelläni, samoin kuin ihanan herkkää Liskoa. Toivottavasti hän ei ota Leetan kohtaloa liian kovaa, tai ehtii toipua siitä edes jonkin verran ennen tämän leffan alkua. Vaikka kai tässäkin on kurjuutta tiedossa, esim. Queenien suhteen.

Poissa Vispilä

• kermavaahdossa
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Tupa: Luihuinen
Ja tässä seuraavassa viestissä seuraakin omia mielipiteitäni. Minua harmittaa vähän, että toisen ja kolmannen leffan välissä on kolme vuotta, eikä kaksi, kuten alussa lupailtiin, mutta ei voi mitään. Ja kai se on parempi, että tehdään kunnolla eikä hätiköiden.

Tätä olin tulossa itse myös sanomaan! Että hitsi vie, vielä pitäisi kaksi vuotta odottaa. Johan tässä on jo 18 vuotta odotettu kirjoja ja elokuvia... :) Mutta toisaalta riittää pidemmäksi aikaa seurattavaa ja keskusteltavaa, kun on pidemmät välit.

Itse odotan lisää Flamel-tyyppisiä kytköksiä aiempaan canoniin ja vähemmän ristiriitaisia juttuja kuin aiemmin (ilmiintymiset Tylypahkassa jne.). Olen sinänsä hieman ihmeissäni aiemmista ristiriidoista, kun käsikirjoittaja on kuitenkin J.K. Rowling itse. Ehkä tässä on vain jotain, mitä me emme tajua? :)
“It does not do to dwell on dreams and forget to live.”
- Albus Dumbledore