Kirjoittaja Aihe: Harry Potter: Wizards Unite  (Luettu 406 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Musta lilja

• Lupus Tigris
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Sukupuoli: Noita
  • Apulannan kasvattama
  • Pottermore: FeatherProphecy121
  • Tupa: Korpinkynsi
Harry Potter: Wizards Unite
« : Lokakuu 16, 2019, 22:10:08 »
Onko muita tämän "Harry Potter Go:n" pelaajia? Mulla tämä syrjäytti nopeasti Pokemon Go:n. Onhan siinä kiinnostavampi teema ja kiva kun muutenkin on vähän monipuolisempi kuin Poksujahti. ^^
Entiseltä nimeltä AIV-rehu

Psykiatrisia toimia, jotka oman kokemuksen kautta täysin aukee -Apulanta

Poissa Chisa

• Librarian
  • Vuotislainen
  • Have you seen this wizard?
Vs: Harry Potter: Wizards Unite
« Vastaus #1 : Lokakuu 16, 2019, 22:29:02 »
Päivittäin olen pelannut ilmestymisestä lähtien, tällä hetkellä leveleillä 32. Ammatiltani olen professori, mutta nyt punaisten kirjojen vähyyden takia olen aloittanut myös magizoologistn opintoja. Mitä ammatteja muut olette valinneet?

Mulla jumitti PoGon pelaaminen ekan vuoden jälkeen, tätä saattaa jaksaa paremmin kun myös kaverit on mukana pelaamassa.

Eventtejä on ollut ihan mukavasti, nythän on tällä viikolla lauantaina jälleen Community Day, ensi viikolla alkaa toinen osa tuota edellistä eventtiä, ja halloweeninakin on jotain speciaalia luvassa

Seurailen Facebookissa aktiivisesti suomen Wizards Unite ryhmää, sinne tulee tosi nopeasti aina kaikki uusimmat infot ja juorut.
"So many books, so little time."
"Who will tell the story of your life?"
R.I.P. Jatkis vol. 3 (11.8.2009-2.7.2011) ♥

Poissa Musta lilja

• Lupus Tigris
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Apulannan kasvattama
« Vastaus #2 : Lokakuu 16, 2019, 22:39:26 »
Mä olen "vasta" levelillä 26. Päivittäin pelin avaan, mutta aina ei ehdi lähteä liikkeelle puhelin kourassa.

Ammatikseni valitsin magizoologin. En tiedä kuinka hyvä tai huono on suhteessa muihin, mutta tykkään kun voi tehdä parannustaikoja itselle fortresseissa taistellessa. Punaisia kirjoja saisi tosiaan olla paljon helpommin saatavilla. Vielä en muihin ammatteihin asti ole ehtinyt, mutta ikävästi on moni kohta niitä vailla.

Poissa Zaira

• 42
  • Valvojaoppilas
  • *
  • ^o^
    • Ei mitään nähtävää täällä
  • Pottermore: LumosDragon46
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #3 : Lokakuu 16, 2019, 22:56:04 »
Oonkohan mie nyt levelillä 27... Viime kuukaudet oon pelannu päivittäin, kun sitten lopulta hiffasin miten tää toimii. Ohjeiden etsiminen kun on niiiiiiin vaikeeta... Aurorin valikoin ammatiksi, enkä oo muihin koskenut, vielä. Punaset kirjat on pöö, niitä voisi tulla helpomminkin. Sentäs nyt tulee näiden eventien aikaan noita vihreitä, mitä on vielä hankalampi saada... Silti en uskalla käyttää niitäkään :D

Täl hetkel miul on liikaa noita violetteja porttiavaimia ja tajusin, etten todellakaan ehdi avaamaan niitä kaikkia ennen eventin seuraavaa osaa. Ahneella ja sitä rataa. Sentäs tuli tohon pageen nuo kaikki, edellisestä brilliant-eventistä jäi uupumaan yksi.
"When I lead the big patient rebellion, Voldemort here is the first to go."
[The pessimist sees difficulty in every opportunity.
The optimist sees the opportunity in every difficulty. -Winston Churchill]

Poissa Musta lilja

• Lupus Tigris
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Apulannan kasvattama
« Vastaus #4 : Lokakuu 24, 2019, 22:56:20 »
Eventin toinen osa on tainnut olla pari päivää käynnissä. Osallistuuko muut kuinka innolla näihin eventteihin? Miten tämänkertainen on sujunut. Mä olen tällä hetkellä (muistaakseni) sen tehtävissä kolmannessa osiossa. Pääsin hyvin vauhtiin, kun keskiviikkona olin ison osan päivää liikkeellä. :)

Poissa Zaira

• 42
  • Valvojaoppilas
  • *
  • ^o^
« Vastaus #5 : Lokakuu 27, 2019, 22:30:02 »
Mie oon vasta kolmannessa, vaikka luulin jo aikasemmin viikolla olevani kolmannessa -_- Noh, huomenna on sitten hauskaa yrittää saada tuo loppuun ennen kun meen töihin. Tarvii enää tapella fortressissa, ny en jaksa lähteä tuonne lumisohjoon mönkimään. Jännä nähdä mitä tuossa vikassa osiossa tarvii tehdä, miun tuurilla taas jotain niin hankalasti saavutettavaa...

// Okei, kävin kuitenkin suorittamassa tuon kolmannen osan fortress-kohdan, koska olisin muuten ollut vaan laiska, jos ei edes tuota 50 metriä tuohon lähimmälle fortressille viitsi kävellä xD Seuraava osio onkin sitten helppo, voisinpa sanoa, että melkein suoritettu. Olisi voinut olla vaikeampikin. Nyt vaan tarviin lisää loitsuenergiaa, ja kävellä tuo neljäs porttiavain auki. Sekä käyttää sopivasti nuo viisi olemassa olevaa lientä...

// Mikä ihmeen huijas-ekstra-event tuolta oikeen tuli? Yhyy, arvasin jotenkin, että minua huijataan. Sit kun en edes ehtiny nähä mitä siinä yhdessä tekstikentässä luki. Kohmeiset sormeni kun tökkäsivät sen pois ennen kuin ehdin edes lukea...
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 28, 2019, 14:30:26 kirjoittanut Zaira »

Poissa Musta lilja

• Lupus Tigris
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Apulannan kasvattama
« Vastaus #6 : Lokakuu 28, 2019, 22:32:37 »
Minäkin ihmettelemässä huijaus-ekstraa. No sainpahan yhden kirjan lisää. Toinen taitaa jäädä saamatta. En usko ehtiväni huomenna tappelemaan tarpeeksi.

Poissa Zaira

• 42
  • Valvojaoppilas
  • *
  • ^o^
« Vastaus #7 : Lokakuu 29, 2019, 16:53:16 »
Sain tuon huijauksen tehtyä loppuun tänään töissä, vaikka epäilin, ettei niitä Brilliant Death Eatereita tule ollenkaan, kun miulle on melkein lähes koko eventin ajan tullu pelkkää Siriusta. Yritä nyt tässä nyt sitten saada mitään suoritetuksi...

Poissa Musta lilja

• Lupus Tigris
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Apulannan kasvattama
« Vastaus #8 : Lokakuu 30, 2019, 23:13:58 »
Minäkin sain pienen ihmeen kaupalla extratehtävän tehtyä. Puuttui niitä fortresstaisteluita ja mulla sattui olemaan joku vartti aikaa fortressin vieressä. Pyörin sitten ensimmäisissä chambereissa että ehti tehdä tarpeeksi monta. :D

Nyt sitten alkoikin halloween-event. Fortressissa roikkumista taas näemmä luvassa, onneksi huomenna pitäisi olla päivällä vähän aikaakin.

Poissa Vispilä

• kermavaahdossa
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
« Vastaus #9 : Marraskuu 11, 2019, 12:01:50 »
Itse aloitin Wizards Uniten innolla, mutta se on nyt hieman jäänyt viimeisen kuukauden aikana. Yksi iso tekijä siihen on tämä vanha iPhone ja sen huono pakkaskestävyys, joten ehkä saan aikaan jatkaa sitä uuden laitteen ostettuani. ^^'

Pelistä näin PoGo-pelaajana jäi ehkä iiihan vähän tylsä kuva, tosin PoGokin oli alunalkaen paljon yksinkertaisempi kuin nykyään on. Kenties pian jatkaessani WU:ta se onkin kehittynyt jo paljon! :)
“It does not do to dwell on dreams and forget to live.”
- Albus Dumbledore