Aah, sainkos minä nyt aikaan jonkun korisevan kuolinkeskustelun, hupsista. Huomasin vain tuossa taannoin, että keskusteluja, keskustelijoita on huomattavasti vähemmän kuin vaikka ihan vuosi pari sitten ja valitettavasti myös keskustelun taso on hitusen laskenut. Tosin en tiedä johtuuko se kenties enemmänkin siitä, että aurorit ja muut sen sellaiset eivät enää kovin aktiivisesti viestejä poistele tai pyytele niitä korjailemaan paremmiksi niinko sillon joskus oli tapana, mutta tämä kaikki ei haittaa minua missään määrin, kunhan nyt vain asiaa taivastelin kun sellaiseen on valitettavasti taipumus.
Mutta jotta voisin tehdä oman osuuteni tämän paikan elävöittämisen eteen, voinen jakaa näitä umpikieroja ja ynnä synkän lakonisia ajatuksiani myös muissa topikeissa kuin tässä. Tietysti tuossa tuli myös ongittua pari melkoisen kurkoa vuotislaista tuolta naamakirjan ihmemaasta esiin ja on suunnitteilla, todennäköisesti viimeinen, Tamperemiitti. Ainakin vuotiksen puitteissa, sinne kannattaa tulla kauempaakin, koska sinne ilmestyy ryökäle jos toinenkin, jotka ovat täällä Vuotiksessa olleet joskus hyvinkin näkyviä ja niistä muinoisista Tamperemiittingeistä tuttuja. Ajankohtaa, tai edes topikkia sille ei vielä toistaiseks ole, kun hitaat entiset ja nykyiset hämäläiset koodailevat ja tönivät toisiaan hereille. Mutta sellainen joskus tulee, sen voin luvata. Joten kannattaa suunnata katseet Pohjoismaiden suurimpaan sisämaakaupunkiin (tosin tämä tieto on yläasteajoilta peräisin, joten sen paikkaansapitävyydestä en mene takuuseen).
Oh, jos sitä vaikka koittaisi vilkuilla Pottereita kirppiksiltä, minä kun taisin hukata yhteensä yksitoista Potterteosta yhden muuton yhteydessä ja nyt mulla ei oo kun eksältä jäänyt repaleinen FK. Ja se on mielestäni niistä kirjoista heikoin, tosin sekin on siitä huolimatta aika huikaisevan hyvä.