Kirjoittaja Aihe: Pulinanurkkaus  (Luettu 9541 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Töme

• jäätynyt nolla sateessa
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Taught to love, born to live and let go
  • Pottermore: CharmBlade23297
  • Tupa: Luihuinen
Vs: Pulinanurkkaus
« Vastaus #250 : Lokakuu 28, 2019, 12:50:37 »
Höhöö, Vuotis on palannut elävien kirjoihin vakavan ja elämää suuremman kooman jälkeen! Mahtavaa! Piti oikein hieraista silmiä kahdesti.

Oikeesti mun piti kirjottaa tänne jo samana päivänä, kun kyseisestä maailman 57:stä ihmeestä kerrottiin Vuotiksen Facebook -sivulla (ryhmä se taitaa olla mutta eipä tuolla niin väliä), mutta en koskaan sattunut koneen ääreen sopivalla hetkellä.

Olen rekisteröitynyt tänne yli kymmenen vuotta sitten vuonna 2008. Olin silloin 11 vuotta vanha, ja jutut varmaan olivat täysin sen mukaisia. Mukava nähdä että monen vuoden jälkeenkin täältä löytyy tuttuja pulisemasta. Tulee aina yhtä nostalginen fiilis tänne kirjautuessa sisään. Melkoinen vaikutus voi olla yhteisöllä, jonka kaikkia jäseniä ei ole edes tavannut, saatika jutellut sen kummemmin.

Muistelisin, että edellisen kerran tänne kirjoittaessani selitin jostain yliopistoon hakemisesta ties monettako kertaa peräkkäin. No sinnehän minä sitten päädyin, Tampereen yliopistoon. Opinnot ovat alkaneet... hämmentävästi. Töitä saa tehdä, mutta hauskaakin on! Ala on ihana ja ihmiset loistavia.

Bongasin profiilistani kohdan "Vuotiksen kesäprojekti 2012" ja perässä numeron yksi (1). Muistaako joku mikä ihme on mahtanut olla Vuotiksen kesäprojekti 2012?
How can you "just be yourself" when you don`t know who you are?
Stop saying "I know how you feel"
How could anyone know how another feels?

Poissa Musta lilja

• Lupus Tigris
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Sukupuoli: Noita
  • Apulannan kasvattama
  • Pottermore: FeatherProphecy121
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #251 : Lokakuu 28, 2019, 22:38:50 »
Bongasin profiilistani kohdan "Vuotiksen kesäprojekti 2012" ja perässä numeron yksi (1). Muistaako joku mikä ihme on mahtanut olla Vuotiksen kesäprojekti 2012?

Mistä nuo kesäprojektijutut on pfofiiliin ilmestyneet. Ei ne siellä hetki sitten olleet. o.o (Mulla on siellä kohdat:
Vuotiksen kesäprojekti 2012: 1,2,5,17
Vuotiksen kesäprojekti 2014: 1,4,5,6,9,12,14,15)

Olisiko olleet sellaisia missä suoritettiin jotain Pottermaisia tehtäviä ja niistä sai badgeja tai jotain.
Entiseltä nimeltä AIV-rehu

Psykiatrisia toimia, jotka oman kokemuksen kautta täysin aukee -Apulanta

Poissa samettiina

• huoleton huuliharppuilija
  • Aurori
  • *
  • Pienestä kipinästä voi syntyä roihuava liekki
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #252 : Marraskuu 07, 2019, 17:27:58 »
Itse en aikanaan osallistunut noihin kesäprojekteihin. Ainakin jo(i)ssain oli erilaisia kategorioita ja niiden alla erilaisia tehtäviä, joita tekemällä taisi saada pisteitä ja eri määrästä pisteitä sai sitten erilaisia kuvia/kuvioita profiiliin.

Halloween oli ja meni, näkyikö se miten vuotislaisten elämässä? Itselläni ei millään tavalla kuin siten, että YouTuben ehdotuksissa tuli vastaan pari meikkaus/maskeerausvideota halloweenmeikkeihin.

Voihan Posti, kun lakko lakko lakko. Toivottavasti ei pitkity liikaa, syystä että laskut ja tulevat joulupakettien ja -korttien/kirjeiden (ja tietty tavallistenkin) kulkeutumisen takkuaminen :/
Olen syytön kaikkeen siihen, mistä kehtaatkin minua epäillä.

Poissa samettiina

• Aurori
  • *
« Vastaus #253 : Marraskuu 10, 2019, 18:20:02 »
Sunnuntaina on jännät junailut, varsinkin kun kävi moikkaamassa isänpäivän kunniaksi isää. Onnea kaikille isille! Junassa vastaan tuli luihuisten kaulaliinalla varustettu henkilö (eikä ollut eka kerta kun Potter-tupahuiveja tullut junissa vastaan), mutta hitsi kun ei ole koskaan uskaltanut aloittaa keskustelua  :D

(Ja kyllä, kirjoittelin oman postauksen perään, mutta anti mennä :D)

Poissa Vispilä

• kermavaahdossa
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #254 : Marraskuu 11, 2019, 11:37:33 »
Vuotis is back! Ja kyllä, huomasin tämän vasta nyt. Hups. Mutta onpa kivaa! Nyt täytyy vaan mennä taas säätämään foorumin ulkoasuasetuksia, sillä tämä näyttää hirmu vieraalta näin oletusnäköisenä.

Katselin tuossa viikonloppuna Viisasten kiven ja vitsi, miten nostalgista! Ja sitten taas selailin pätkiä Ihmeotukset-elokuvista, ja laatu on kyllä ihan eri tasoa. Tosin Viisasten kivessä on sellaista tietynlaista taianomaisuutta, kun taas myöhäisemmät Potterit ja Ihmeotukset on enemmän räiskettä ja valojen välkettä. Tykkään molemmista! :)

Mitäs ihmisille kuuluu?
“It does not do to dwell on dreams and forget to live.”
- Albus Dumbledore

Poissa samettiina

• Aurori
  • *
« Vastaus #255 : Marraskuu 16, 2019, 16:07:48 »
Mitäs ihmisille kuuluu?

Mitenköhän Vispilän viesti oli mennyt itseltäni jotenkin aivan kokonaan ohi :D Mutta siis, tuota kysymystä kuulee (ainakin itse kuulen) melko harvoin - ja kun viime viikolla eräs nuori kanssa kysyi mitä kuuluu, niin pasmat meni aivan sekaisin kun en osannut ollenkaan odottaa kyseiseltä henkilöltä moista kysymystä :D Mutta tällä hetkellä löhöilyviikonloppu ja joululahjojen kehittäminen ovat the juttu täällä. Kyllä, jouluun on vielä vähän reilu 5 viikkoa, mutta aika menee niin nopsaan että haluan välttyä viime hetken stressiltä!

Poissa Lupin

• Ikivanha ja väsähtänyt.
  • Ylihörhö
  • *
    • Vuotis
  • Pottermore: MoonstoneMarauder79
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #256 : tänään kello 15:19:26 »
Väsyttää :O Töitä on liikaa, ilma huonoa, ja marraskuu on pimeä. Tekisi mieli lähteä takaisin opiskelemaan maisteriksi, mutta raha on ikuinen ongelma.