Mut mun mielestä on silti hienoa huomata, ettei tää paikka täysin kuopattu oo. Moni foorumi olis tällaisella aktiivisuudella heittäny pillit pussiin jo monta vuotta sitten, mut Vuotis puksuttaa edelleen ja tässä on nyt parin päivän aikana ollut varmaan suurin aktiivisuuspiikki todella pitkään aikaan, mikä on ehdottomasti positiivinen juttu. Toivottavasti nyt ei ihan väliaikaseks jäis, olis kiva jatkossakin nähdä vähän eloisampaa meininkiä kuten nyt n_n
Tästä tulikin mieleeni, että onko vanhaa ja alkuperäistä Jatkotarinaa vielä olemassa? Sitä, mille tehtiin oma foorumi, joka oli aktiivinen jonkun parisen vuotta? Siihenhän kirjoitettiin kaikkia vuotislaisia sisään ja kaikkea :'D
Mä olen vähän vältellyt tuota Black Mirrorin aloittamista, vaikuttaa kauhean ahdistavalta?
Mulla on sama juttu, kaveriporukassa on välillä vähän ulkopuolinen olo kun tuntuu että kaikki katsoo tuota sarjaa ja ruotii niitä jaksoja ja itse olen vain että noh, enpä ole katsonut. Mun mielikuva ja mitä muut on kertoneet on että se sarja on aika ahdistava, ja jostain syystä mulle tv-ohjelmien katsominen menee kategoriaan "asiat joita katsoessani en halua ahdistua", tai ainakaan jos ei sitten tule vastineeksi kevyempiä ja onnellisempia kohtauksia. Tiedostan, että tällä taktiikalla menee varmaan aika monta hienoa sarjaa ohi, mutta taidan sitten vaan olla epäcoolisti enemmän viihteellinen kuin taiteellinen katsomismieltymyksissäni. Tosielämä on jo ihan tarpeeksi ahdistavaa trumppeleineen ja muineen!
Pitäisi itse myös aloittaa tuo Black Mirror. Pelkkää hyvää olen siitä vain kuullut, ja itseasiassa kaverini taisi mainita ettei sarja ole niinkään ahdistava, ennemminkin
kuumottava. Vähän arveluttaa tosin, en mikään horror -fani ole koskaan ollut ja jos tämä sarja sitä sisältää, niin jää kyllä katsomatta.
En tosin tiedä, miten taiteellisuus liittyy TV -sarjan taiteellisuuteen. Vai yhdistääkö ihmiset muka ahdistavan taiteelliseen kovin usein?
Mahdollisuus pitää kuitenkin antaa, sillä käsikirjoitusta ja näyttelemistä ovat kehuneet monet.
Tänään kyllä sapettaa. Ties kuinka mones sivaripäivä ilman hetkeäkään töitä, jumitan vaan koneella kahdeksan tuntia päivässä, yhden lainmukaisen tauon saa pitää. Vaikkei töitä olisikaan niin laki velvoittaa silti olemaan 8h duunipaikalla
jos vaikka sattuis jotain tulemaan. En kyllä ymmärrä ketä tämä hyödyttää...
Positiivista tosin on se, että talvi ei kadonnutkaan Tampereen seudulta vielä! Vähän jo säikähdin, kun plussakelejä lupasivat säätiedotuksessa, mutta lunta nähtävästi tulee taivaan täydeltä ja pakkasenkin pitäisi loppuviikoksi kiristyä. Vielä pääsee harrastamaan talviliikuntaa luistelun muodossa, sillä hiihtämään mua ei saa kirveelläkään.
Syytän kahvin vähäisyyttä viestin sekavuudesta. Väsyttää.