nick - mielestäni kiva nimi(merkki), sopivan luonnollinen eikä sen enempää liian yksinkertainen kuin monimutkainenkaan. minulla on kuitenkin aika valikoiva maku, eikä nimen pituus tai suuri alkukirjain erityisesti miellytä. henkilökohtaisesti suosin myös nimimerkkejä, jotka eivät ole erisnimiä tai jotka ovat humoristisempia. ajaa kuitenkin asiansa ja on jossain määrintunnistettavakin, joten ihan hyvä 8+
(titteli - ihana! tässä on jo enemmän luonnetta, tulkitsi sitä sitten melankolisuuden tai mutkattoman huumorin kannalta. 9½)
avatar - aiheessa ei ole vikaa, miedot, lämpimät värit sopivat profiilin väreihin, tai ainakin nickin väriin ynnä muihin yksityiskohtiin. blanchettin ilme on mielenkiintoinen ja jee. pitäisin vielä enemmän mikäli kuva ei olisi ristiriidassa oletusfoorumipohjan sinisen kanssa tai jos siinä olisi rajat, mutta no, eipä kumpikaan muutos pahemmin istuisi juuri tuohon kuvaan (enkä voi olettaa kaikkien käyttävän samaa teemaa :DD). 8-
(oma teksti - niin on! pitkähkö mutta asiallinen teksti. pisteettömyys/lauseen päättymättömyys jopa sopii tähän, enkä sano niin mitenkään rivien välistä ilkeilläkseni vaan ihan oikeasti. 8+)
allekirjoitus - jotenkin hirveän piristävää kun ak on korostuneen ystävällinen, asiallinen, kohtelias. näin profiilituntumaan asti ulottuvan "tuttavuuden" perusteella väittäisin pitäväni käyttäjästä. ihan petyin, kun linkin video ei toiminut enää: olisi ollut mielenkiintoista tietää mikä käyttäjän mielestä oli jakamisen arvoista, etenkin kun allekirjoitus on muuten niin koruton ja käytännöllinen. 9, plussan tienaisit heti kunhan pisteen ja hymiön välissä olisi vähän tyhjää. (minun ei pitäisi yrittää olla hauska. anteeksi.)
*
minunkin profiilistani toki saa - mutta ei ole pakko - ruotia jokaista yksityiskohtaa (tai niiden puutetta! heh). en todellakaan odota jokaisen kiinnittävän samoihin aisioihin tai samalla tavalla huomiota tai arvostavan samoja yksityiskohtia. toivottavasti, helmiina, otat tämän arvioinnin mieluummin huumorin kuin kettuilun kannalta: tarkoitukseni ei suinkaan ole painostaa jokaista mukauttamaan profiiliaan miellyttämään juuri minun silmääni. itse asiassa olen melko varma, että minusta kauniit asiat ovat jonkun toisen mielestä todella häiritseviä, ärsyttäviä tai sopimattomia. :P
- anji -