Momentum
Nikki: Momentum voi miun korvaan kuulostaa nikiltä, joka ei jää heti mieleen, mutta se onkin sitä kiinnostavampi. Sanassa on jotain taianomaista, ehkäpä siksi että se on tullut latinan kautta arkienglantiin ja latina on kuitenkin taianomainen kieli. Liikettä/liikerataako se tarkoitti?
Vaikka nimenä se ei jää heti ehkä mieleen, ei se tarkoita, etteikö se olisi hyvä nimi. Siitä saa helposti lempinimiä ja se on ehdottomasti sinun näköisesi, eikä ainakaan näytä siltä, että olisit kopioinut sen joltakulta muulta/joskin muualta - eli itse keksitty, oletettavasti, ja itse keksitty on aina hyvä! Pitikö tässä numerokin antaa? Plääh. 9, miuta itteäni häiritsee ison alkukirjaimen puute ihan jokaisessa nimessä.
Ava: Ömm... Onko siinä joku japanilainen idoli? Vai korealainen?
HP-ympäristössä avasi kertoo sinusta huomattavan paljon - tai ainakin asiasta, josta pidät. J-pop tai K-pop, kumpi onkaan, on aika rohkea veto tälle foorumille (vielä pari vuotta sitten täällä vallitsi jonkinlainen kummallinen viha Japania kohtaan. Nyt se tuntuu tyrehtyneen), eikä se ihan kuulukkaan tähän ympäristöön. Mutta eipä HP-foorumilla avan pitäisikään kuulua juuri aiheeseen Harry Potter. Sinun avasi on sinun avasi ja se kertoo Sinusta! Kuten K-/J-pop yleensäkin, avasi on... Äh, ei sille ole parempaakaan sanaa: SULOINEN. Ei tässä voi muuta sanoa kuin 10, koska se on sinun näköisesi (... tai siis... Kyl sie tajuut mitä mie tarkoitan... Kai?). Se on selvä, ja sen tarina on aika lailla sitä samaa: Selvä.
Allekirjoitus: Linkkejä! Helppoja linkkejä! Linkkejä jotka vievät jonnekin jotka kertovat sinusta ja elämästäsi netissä lisää! Tuollaisista minä tykkään. Allekirjoituksesi on selvä, ja samalla kiinnostava. Linkeistä tietää, mihin on pääsemässä ja se on hyvä. Sopii täydellisesti tälle foorumille, missä selvästi arvostetaan yksinkertaisuutta. Eli tästäkin pidin. Ja, koska minulla ei ole mitään pahaa sanottavaa, siitäkin napsahtaa 10.