Elikkäs olen 21 vuotias "vanhus", joka tutustuu mieluusti uusiin ihmisiin ja lähettelee yksäreitä mielellään. Olisi hauska jos jossain vaiheessa voisi vaihtua ihan vanhan mallin kirjekaveriksi, mutta se nyt ei ole mikään pakko - kirjeitä vaan on kiva lähetellä!
Vanhus, meikäläiseen verrattuna x'DD Hyvä vitsi..
Eli joo saa postailla olen 25 (täytän 26 syksyllä NO HUI) vuotias nuori nainen (tai tyttö miten sen nyt ottaa ;D)..
Oon joskus "teininä" eli mitä 18-21 vuotiaana täälä paljon pyörinyt, mut enää en niin kovin usein. Silti olis kiva saaha juttu seuraa. Fanituksen kohteita täältä ruudun toiselta puolelta löytyy niin paljon et hädintuskin ite mukana pysyn.
Olis kiva joo tutustua kehenkä vaan (ketä täälä nyt vielä pyöriikään)..
Harrastuksia: No tv.tä tulee usein katsottua (juuri isoveli kysyi et montaako sarjaa sä seuraat, vastasin et oikeestaan en nyt ihan hirveän montaa, mut en kuitenkaan osaa laskee kaikkia niitä xD), tietokoneella hillun kuunnelen musaa PALJON, vähän laidasta laitaan, fiiliksen mukaan ja vähä kausien mukaankin vaihtuu tuo musamaku (suomalaista ja ulkolaista tulee kuunneltua sillee tasapuolisesti) mut en kuitenkaan yleensä juokse minkään miljoonafaneja kiskovien artistien/bändejen perässä, yleensä ne on niitä pikkubändejä/-artisteja joita tulee paljon kuunneltua. Joo ja sit jonkin verran harrastan käsitöitä (kudon sukkia jne..), ja lenkkeilen silloin tällöin. Ja KIRJOITAN paljon, (okei en nykyään ihan niin paljoa kuin "teininä", mut kyllä sitä tulee ihan huvikseen yhä sillon tällön jotain rustailtua, kirjotan originaalia, fanfictionia, runoja ja laululyriikkaa noin pääasiassa. Runoja sinällään ei pahemmin "teini"vuosien myötä oo tullu kirjoteltua mut laululyriikkaa sitäkin enemmän. :D
Lemmikkejä löytyy tällähetkellä yksi, mun murunen, rakas pieni karvapallero, Kissa jonka nimi on Siru, mut kaikki kutsuu sitä Hutiksi (eli Hullu Katti) saa meinaa sellasia hepuleita välillä et oksat pois (vaikka neiti on jo, mitä, 5?? ;D).
Mut joo hei vetäse hihasta (pommita yksityisviestiä) jos kiinnostaa jutella..
Pottereista puheenollen mä lähinnä palvon Potter Slashia (muutamia Het-pareja on joo joista tykkään ne mm. Ron/Mione, James/Lily, ♥Severus/Lily♥ (täydellisin het, mitä Row onnistu luomaan), Sirius/ joku luihuistyttö(Annie/Katie) (nää on oc hahmoja), Remus/Oc(Lucy). Mut aika pitkälti ne on siitä... YKSIPUOLINEN Lily/Sirius menee (eli Lily kiinnostunut Siriuksesta, mutta EI IKINÄ toisinpäin) Ainii joo ja meinas IHAN unohtua Draco/Oc (Tuuli Lumi, joka on allekirjoittaneen alter ego, joka opiskelee Suomen velhokoulussa, Tuliluolassa, ja neidin tupa on siellä Demonit (tunnusväri on oranssi ja musta ja tupaelukka on tiikeri).
Slash listasta puheenollen öh... ettei mene kokopäivää ja vuosituhatta niitä luetellessa, sanon et EHDOTTOMASTI EI slash pari on mulla Remus/Sirius... noita kahta mä en vaan saa MILLÄÄN mahtumaan samaan muottiin... HYI!!! Ja yleensä mikä tahansa aikuinen/lapsi paritus on mun listalla sellanen NO HYI V****U!! idealla... mut joo slash menee aika pitkälti monella eri parilla (mut lemppari tietenkin H/D ♥ ja J/S♥, ja J/R♥ (eli James/Remus... tota vaan ei kauheasti tuu vastaan...) ja Severusta pystyy Sarvihaaralle tai Anturajalalle kevyesti ;D)
Ja mun Canonissa SIRIUKSELLA ON POIKA!! Simon Sirius Musta (hää olla Weasleyn kaksosten ikäinen, meinasin kirjottaa Potter... x'DD No voishan se olla jos se vaikka Jamesin kans olis saatu x'DDDD), ja sen äiti on (KUMMMINKIN) Lumia Malfoy (Lucius Malfoyn salattu pikkusisko) ;D Eli puhdasverinen poika... :)
Ja mun canonissa on yksi crossover Jacob Castor Black on muuten Siriuksen ja Reguluksen pikkuveli (eli siis Twilight Jake ;D, oli tällänen mukava ahaa ilmiö tää black nimi xD)
PS. Ja hulluhan mä oon kaikki sen huomaa.. ;D, mut eks sitä nii sanota et "hulluilla on halvat huvit ja idiooteilla ilmaset" ;D