Kirjoittaja Aihe: E-kirjat  (Luettu 5452 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Marygold

• Irorua
  • Aurori
  • *
  • Sukupuoli: Noita
  • Tupa: Mary Sue
Vs: E-kirjat
« Vastaus #25 : Heinäkuu 25, 2013, 22:33:58 »
Ok, kiitos selvennyksestä, Rantsu! :)
Sadevesiämpärit, auringonkukkaniityt, saippuapalat ja raparperinvarret... Oikullisesti versoilevat lommot elämän alaviitteissä.

Poissa Marygold

• Irorua
  • Aurori
  • *
  • Sukupuoli: Noita
  • Tupa: Mary Sue
Vs: E-kirjat
« Vastaus #26 : Heinäkuu 27, 2013, 14:59:36 »
Lainaus
Plus ajatus lukulaitteesta on mun mielestä pikkuisen ällö. :D Se voi olla hyväksi silmille, mutta on nykymaailmassa jokseenkin outoa kehittää laite, jota voi käyttää lähinnä yhteen asiaan. Paremmat näytöt kaikkiin teknisiin vempaimiin, kiitos!

No olen kyllä aivan samaa mieltä... Lukulaite on ihan hauska kapistus, mutta periaatteessa olen vähän sitä vastaan, että joka ikistä asiaa varten tarvittaisiin oma laite (tämäkin käveli kotiini poikaystävien vanhempien mukana, tuskin olisin itse tullut moiseen panostaneeksi rahojani). Samaan aikaan ihmettelen, miksi en pysty kunnolla käyttämään tablettia, kun sen taustavalaistus on niin karmea silmille. Pienellä yhteenlaskulla joku voisi oikeasti kehittää masiinan, jolla onnistuu kaikki samalla kertaa ilman päänsärkyä.

Sadevesiämpärit, auringonkukkaniityt, saippuapalat ja raparperinvarret... Oikullisesti versoilevat lommot elämän alaviitteissä.