Mitä työtä ihminen ei voi koskaan saada valmiiksi?
//Kiva arvaus, mutta ei se mitä tässä haen :D
//AIV on TOSI lähellä. Siis ihan hirveän lähellä. Mutta ei ihan oikea vastaus vielä :D
//Noup, Renne. Vähän kylmeni.
//AIV, ei sekään. Tuohon elämään liittyy. Seuraavan arvauksen jälkeen annan lisävihjeen.
//Ei ja ei :D
-Lisävihje: Sinä et voi saada tätä työtä valmiiksi, mutta joku muu voi tehdä sen sinun puolesta. (Vähän oudosti ilmaistu, mutta en osaa oikein muutenkaan :'D Ja joo, siinä on anglismi, älkää hirttäkö.)
//Coco: ei liity ajanlaskuun. Älkää ajatelko liian monimutkaisesti, tämä on konkreettinen asia. :D
//Ei ja ei. Aaattelet liian vaikeita :D Tämä on sellainen asia jota voi oikeasti tehdä työkseen ja siitä voi saada rahaa. :D Ainaki se toinen ihminen yleensä saa jos se sun puolesta sen tekee... :D
//Ei ole testamentti (senhän voi tehdä valmiiksi eläessään), mutta ajatus on oikea siinä, että kuolema tulee ongelmaksi tämän työn loppuun saattamisessa.
//Anteeksi Renne, ymmärsin sitten väärin, mutta en siltikään hae sitä :D
//AIV (gamma): no kyllähän sinä periaatteessa voit kaivaa hautasi itse... hyvä arvaus, mutta ei se mitä haen. :D En ois arvannu et tää osottautuu näin hankalaksi. Te aattelette liian vaikeasti.
//Ei liity Jeesus tähän ei :''D Mut Jeesuksen kaverit kyl tavallaan teki ton työn sen puolesta sit ku se oli kuollu...
//Enhän! :''''DDD XD Ja ei, ei liity hautaamiseen. Liittyy siihen, et työ voidaan tehdä loppuun vasta, kun henkilö on kuollut, aka se ei voi tehdä sitä itse. Ja se liittyy henkilön elämään. Savvy?
//En tiiä mikä on kuolinkertomus, mut kuulostaa siltä, et se vois olla taas vähän lämpimämmän puolella. C'mon ei tää oo niin vaikee!
-Ihminen ei voi tehdä sitä itse
-Kun ihminen kuolee, joku muu voi tehdä sen hänen puolestaan (se voidaan kyllä aloittaa silloin kun ihminen on elossa, mutta nimenomaan valmiiksi saaminen ei onnistu ennen kuin henkilö on kuollut)
Tää on tosi yksinkertainen asia :D Niitä on maailma pullollaan. Niitten tekijät saa niistä rahaa.
//OMAELÄMÄKERTAHAN SE!!! :D Joo, niitä tehdään kun ihmiset on vielä elossa, mutta niitä ei voi saada kokonaan valmiiksi, kun henkilö on vielä elossa ;))) Jei, Renne! :D