Kirjoittaja Aihe: Left 4 Dead  (Luettu 132 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Beatrix

• Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
Left 4 Dead
« : Helmikuu 21, 2010, 13:47:27 »
Left 4 Dead laittaa neljä joko ihmisen tai tekoälyn ohjaamaa hahmoa vaarallisen pandemian runtelemalle alueelle. Pandemia on saastuttanut siellä olevat ihmiset zombeiksi. Peliä voi pelata joko yhtenä neljästä selviytyjästä (ihminen) tai yhtenä zombihahmona. Neljän selviytyjän tarkoitus on kulkea kentän läpi turvataloon aseiden ja tiimityöskentelyn avulla.

Tavalliset saastuneet (zombit) ovat tekoälyn ohjauksessa, kun taas pelaaja voi itse pelata voimakkaampaa pääluokan saastunutta. Pääluokkia on neljä erilaista, Hunter, Smoker, Boomer ja (muistaakseni) Tank. Saastuneiden tarkoitus on estää selviytyjien pääsy turvataloon omia erikoiskykyjä käyttäen.

Seuraavan laitan spoileriin ettei koko aloitus täyttyisi kun selitän eri zombien taidot yms.
(klikkaa näyttääksesi/piilottaaksesi)
ja pelin ikärajahan on 18+

Itse olen siis sitä mieltä että kys. peli on erittäin hyvä, vaikka tarkoitustahan ei juuri olekaan. Vain tappaa eteen tulevat zombit ja päästä turvataloon. Zombeilla en ole ikinä päässyt kylläkään pelaamaan...
Ainakin tuossa PC -pelissä on todella helppo minusta ohjata hahmoa ja niin, ei tarvitse olla kolme metriä pitkät sormet jotta saisi hahmonsa kyykkyyn tms, eikä vaadi kovaa opettelua tuo ohjaaminen.

Eli, oletteko pelanneet? Mitä mieltä olette? Pelaatteko itseksenne tovereinanne vain botteja vaiko muiden ihmisten kanssa?
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 03, 2010, 18:55:35 kirjoittanut Beatrix »