Omat leffaevääni ovat tavattoman yksipuolisia ja epäterveellisiä. Usein tulee ostettua säkkikaupalla karkkia leffateatterin lähellä olevasta makuunista tai jostain karkkikaupasta. Noo, ehkä yksi iso pussillinen. Enkä sitä sitten kokonaan edes syö sen elokuvan aikana, onneksi, sillä saattaisi olla sekä hammaslääkäri, että tavallinen lääkäri kauhuissaan siitä määrästä sokeria kerralla. Poppareita en ota, sillä en niistä sen erityisemmin välitä. Juomaksi otan yleensä pullon limpparia tai mehua. Joskus myös vesipullo ajaa asian.
Olen kuitenkin alkanut miettiä, että eikö sinne leffateatteriin oikeasti voi ottaa mitään muuta, kuin karkkia evääksi? Kerran huomasin tätini silloinsen avomiehen (nykyisen aviomiehen) ottaneen pieniä omenoita suoraan puusta ja söi niitä. Ei niistä kuulunut mitenkään kovin erikoista rouskuntaa tai mitään ja varmasti oli terveellisempää.
Loppujen lopuksi tarve elokuvissa syömiseen on vain tapa. Eli periaatteessa on ihan sama, mitä syö, kunhan jotain naposteltavaa on. Ensi kerralla ajattelin karkkien lisäksi (ei niistä voi luopua :D, tosin määrää voi vähentää. Ja yleensä ostan itse paljon sellaisia kovia/kirpeitä karkkeja, joita joutuu imeskelemään, sillä ne ovat mielestäni parhaita!) ottaa mukaan viinirypäleitä tai jotain. Ainakin ne ovat hyviä ja ajavat hyvin asiansa naposteltavina. Tai miksei vaikka jotain kurkkua tai omenalohkoja?
Tuosta rapinasta. Minua se ei ole ikinä liiemmin häirinnyt. Tietysti, jos joku koko ajan rapisuttaa ihan korvan juuressa, niin ei se ole kivaa, mutta silloin tällöin rapina siellä täällä ei ainakaan minua haittaa yhtään. Rapisutanhan itsekin, niin miksi häiriintyä siitä, että myös muut sitä tekevät? Toisaalta minua ei myöskään ärsytä ne tyypit, jotka puhuvat kännykköihinsä julkisissa paikoissa. Tiedän, että se häiritsee jotain tyyppejä ihan hirveästi. Mutta se ei liity kyllä mitenkään tähän :D
~Xanie