Kirjoittaja Aihe: Mikä on paras bändi/laulaja?  (Luettu 105387 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Sillypillyvilly

• väkipyörä
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Paramore!!!!
  • Tupa: Korpinkynsi
Vs: Mikä on paras bändi/laulaja?
« Vastaus #325 : Heinäkuu 01, 2010, 11:38:52 »
Minulla on todella harvoin ollut vain yhtä suosikkibändiä tai -artistia, joten taidankin laittaa tähän nyt sellaisen joka on ollut himosoitossa jo kohta parisen vuotta.
Ja yllätysyllätys, ihmiset, tämä kyseinen artisti on Asa

Olen aina pitänyt myöskin Avaimesta, mutta mielestäni tämä nykyinen Asa, ja hänen musiikkityylinsä on vain jotain niin iskevää, että minun on pakko sanoa että pidän enemmän tästä nykyisestä.
Mielestäni Avain ja Asa on niin kaksi eri asiaa, että niitä on vaikea alkaa edes vertailemaan.

Asan musiikki on mielestäni tällaista kantaaottavan laadukasta musiikkia, joka on täydellinen vastakohta näille nykypäivän Cheekeille ja Fintelligenseille.
Asa puhuu biiseissään asiaa, ja ottaa kantaa moneen yhteiskunnalliseen ongelmaan. Joskus jopa niin monimutkaisin sanankääntein ja keinoin, että niitä kipaleita täytyy oikeasti kuunnella moneen kertaan että niistä irtoaisi se idea. Sanat ovat yleisesti ottaen hyvin "vasemmistolaisia", joten itsekin kun vasemmalle päin poliittisesti "hitusen" käännyn, niin minuun tämä musiikki iskee kyllä ja kunnolla.
Minun mielestäni on myöskin todella hienoa että Asan viimeisin levy on Aseistakieltäytyjäliiton tukilevy. Mielestäni Asa tekee juuri sitä mitä musiikin (ja teeveen, ja radion...) kautta pitäisikin tehdä, eli käyttää se hyödyksi kun pääsee monien ihmisten kuuluville, laukoa totuuksia ja mielipiteitä tästä meidän maailmastamme.

Hmm.. sitten pitäisi vielä miettiä että mikähän olisi Asan parhain julkaisu.
Luulen että paras levy jonka Asa on tehnyt on tämä viides, eli viimeisin albumi, Via Karelia
Parhaimman levyn siittä tekee se, että ensinnäkin se on tämän Aseistakieltäytymisliiton tukilevy, ja ehkä juuri se, että se on poliittisesti hyvin kantaaottava levy. Via Karelia -levyllä vierailee myöskin monia muita suomalaisia hyviä rap -artisteja (kuten Julma-Henri ja Laineen Kasperi)

Sitten kun pitäisi alkaa miettimään parasta kappaletta, minkä Asa on ikinä tehnyt, niin se menee kyllä jo hieman vaikeammaksi hommaksi. :D
Mutta kun kerta pakko on sanoa joku, niin sanoisin että se on...... äää en osaa päättää kahden välillä taaskaan. :D Joko Vaaranmaa tai Suomi Prkl.
Sanon nyt kuitenkin.. Vaaranmaan, koska se on kuitenkin ensimmäinen kappale jonka kuulin Avaimen muututtua Asaksi, ja se vain on niin hieno biisi. (: Avaimen lisäksi kappaleessa on mukana Joska Josafat (Lakopoulous) ja hän vetää toodella hyvin!

Kiitos! :D

"kantaaottavan laadukasta musiikkia, joka on täydellinen vastakohta näille nykypäivän Cheekeille" Minun mielestäni taas nykypäivän Asan sanoitukset rupeaa menemään jo yli, semmossia sanoituksia ei voi tulla kuin "sensimillalla" Se on kyllä totta että Asa ei ole Cheekin yms kaltainen tusinaräppäri. Tykkäsin paljon Avaimmesta ja aluksi myös Asasta. Mitä tapahtui ainahan varmaan se senssi on kuulunut mukaan mutta nyt se vaan jotenkin pilaa noi sanoitukset. Mutta Asalle respectii siitä että se eros rähinä recorsista silloin kun avaimesta rupes tulee vähän kuuluisa sen takia että siitä ei tulis tusinaräppäriä.
Haley Williams<3<3<3
I love PARAMORE
We miss you Josh and Jack!!
http://s6.fi.bitefight.org/user/bite/29508

essya

• Ankeuttaja
« Vastaus #326 : Heinäkuu 02, 2010, 03:13:57 »
Minulla on todella harvoin ollut vain yhtä suosikkibändiä tai -artistia, joten taidankin laittaa tähän nyt sellaisen joka on ollut himosoitossa jo kohta parisen vuotta.
Ja yllätysyllätys, ihmiset, tämä kyseinen artisti on Asa

Olen aina pitänyt myöskin Avaimesta, mutta mielestäni tämä nykyinen Asa, ja hänen musiikkityylinsä on vain jotain niin iskevää, että minun on pakko sanoa että pidän enemmän tästä nykyisestä.
Mielestäni Avain ja Asa on niin kaksi eri asiaa, että niitä on vaikea alkaa edes vertailemaan.

Asan musiikki on mielestäni tällaista kantaaottavan laadukasta musiikkia, joka on täydellinen vastakohta näille nykypäivän Cheekeille ja Fintelligenseille.
Asa puhuu biiseissään asiaa, ja ottaa kantaa moneen yhteiskunnalliseen ongelmaan. Joskus jopa niin monimutkaisin sanankääntein ja keinoin, että niitä kipaleita täytyy oikeasti kuunnella moneen kertaan että niistä irtoaisi se idea. Sanat ovat yleisesti ottaen hyvin "vasemmistolaisia", joten itsekin kun vasemmalle päin poliittisesti "hitusen" käännyn, niin minuun tämä musiikki iskee kyllä ja kunnolla.
Minun mielestäni on myöskin todella hienoa että Asan viimeisin levy on Aseistakieltäytyjäliiton tukilevy. Mielestäni Asa tekee juuri sitä mitä musiikin (ja teeveen, ja radion...) kautta pitäisikin tehdä, eli käyttää se hyödyksi kun pääsee monien ihmisten kuuluville, laukoa totuuksia ja mielipiteitä tästä meidän maailmastamme.

Hmm.. sitten pitäisi vielä miettiä että mikähän olisi Asan parhain julkaisu.
Luulen että paras levy jonka Asa on tehnyt on tämä viides, eli viimeisin albumi, Via Karelia
Parhaimman levyn siittä tekee se, että ensinnäkin se on tämän Aseistakieltäytymisliiton tukilevy, ja ehkä juuri se, että se on poliittisesti hyvin kantaaottava levy. Via Karelia -levyllä vierailee myöskin monia muita suomalaisia hyviä rap -artisteja (kuten Julma-Henri ja Laineen Kasperi)

Sitten kun pitäisi alkaa miettimään parasta kappaletta, minkä Asa on ikinä tehnyt, niin se menee kyllä jo hieman vaikeammaksi hommaksi. :D
Mutta kun kerta pakko on sanoa joku, niin sanoisin että se on...... äää en osaa päättää kahden välillä taaskaan. :D Joko Vaaranmaa tai Suomi Prkl.
Sanon nyt kuitenkin.. Vaaranmaan, koska se on kuitenkin ensimmäinen kappale jonka kuulin Avaimen muututtua Asaksi, ja se vain on niin hieno biisi. (: Avaimen lisäksi kappaleessa on mukana Joska Josafat (Lakopoulous) ja hän vetää toodella hyvin!

Kiitos! :D

"kantaaottavan laadukasta musiikkia, joka on täydellinen vastakohta näille nykypäivän Cheekeille" Minun mielestäni taas nykypäivän Asan sanoitukset rupeaa menemään jo yli, semmossia sanoituksia ei voi tulla kuin "sensimillalla" Se on kyllä totta että Asa ei ole Cheekin yms kaltainen tusinaräppäri. Tykkäsin paljon Avaimmesta ja aluksi myös Asasta. Mitä tapahtui ainahan varmaan se senssi on kuulunut mukaan mutta nyt se vaan jotenkin pilaa noi sanoitukset. Mutta Asalle respectii siitä että se eros rähinä recorsista silloin kun avaimesta rupes tulee vähän kuuluisa sen takia että siitä ei tulis tusinaräppäriä.

mmh.. niin, mutta kuitenkin näissä Asan biiseissä on yleisesti ottaen aina jokin elämää suurempi mielenkiintoinen tarina tai kantaaottava opetus ihmisille ja tälle nykymaailman menolle. tietysti jotkin biisit, kuten Kanttarilla Kanttarelli ja Monimuotosii menee hitusen yli ehkä jollain tapaa, mutta nekin ovat kuitenkin Asan tapa ilmaista niitä lukemattomia mielipiteitänsä. Minun mielestäni se on hienoa millä tapaa Asa tuo mielipiteitänsä julki tuolla omanlaatuisella musiikillaan. (:

Absurd

• Ankeuttaja
« Vastaus #327 : Heinäkuu 03, 2010, 23:14:14 »
Billy Ray Cyrus
(klikkaa näyttääksesi/piilottaaksesi)
Mitäpä tällä kantrilegendalla ei olisi? Karisma, mahtavat sanoitukset ja upea ääni ovat kaikki yhdessä. Tyttären menestyksen johdosta palannut itsekin aktiivisemmin mukaan musiikkibisnekseen. Täten olen Mileylle kiitollinen :D
Vau! Olin ihan varma, että olen ainoo kuuntelija pikkasen nuoremmasta sukupolvesta :D

mutta siis eniten pidän rockista. Itse asiassa en kuuntele juuri ollenkaan muita genrejä, mitä nyt radiosta sattuu tulemaan. Kaikenlainen rokki iskee paitsi hirveä huuto älämölö.

Suosikit vaihtuvat tiuhaan tahtiin, mutta fanittamani Green Day on kestosuosikki. Billy Joe tekee ihan hemmetin hyviä melodioita ja kantaaottavia ja puhuttelevia sanoituksia. Yksinkertaisilla kitara riffeillä ja melodioilla on saatu niin hieno kokonaisuus. Aaah. Näiden musiikki on taidetta! Live-esitykset ovat täydellisiä! GD ottaa fanit huomioon ja pitää hauskaa lavalla :)

Poison ja Poisonin laulaja Bret Michaels ovat myös kestosuosikkejani. Poisonin musiikki on pääasiassa iloista tukkaheviä, jossa pidetään hauskaa. Bret michaels on enemmänkin kantrimaisempaa ja ehkä vähäsen vakavampaa.

Brittiläinen McFly on iloista pop punkia. Kuunnellessa tulee fiilis, etten voi murehtia mistään, kun Mcfly laulaa pahasta olostakin iloisella melodialla. Kannattaa tsegata! Suomessa ei taida olla kovin tunnettu.

Poissa Rat-Tail Jim

• Rock n Roll -sekopää
  • Vuotislainen
  • Feuer Frei
    • Feuer Frei
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #328 : Heinäkuu 07, 2010, 19:41:03 »
Pitää minunkin nyt saada ääneni kuuluviin ja julistaa tukkahevin ilosanomaa.

Minulla on kaksi suosikkiyhtyettä, joiden välillä on todella vaikea valita.

Legendaarinen Skid Row, eli juurikin se kokoonpano joka soittaa Slave to the Grindilla ja Skid Row'lla. Bändistä välittyy hyvä yhteishenki, ja se tietty kapinahenki, jolla ansaitsivat nimen tukkahevin viimeiset kapinalliset. Biisit ovat loistavia, "Snake" ja Bolan kirjoittavat loistavat lyriikat yms, eikä yhtäkään lauluista voi kutsua huonoksi, ei edes kehnoksi.

Mötley Crüe, bändi josta Nikki halusi maailman äänekkäimmän, röyhkeimmän ja paheksutuimman. No ei ole kyllä paljon pettymistä Sixxin pojalla, hyvin on toteutunut unelma. Itse omistan vain Dr. Feelgoodin, pian myös Girls, girls, girlsin, ja ainakin minun mielestäni ne ovat Mötleyn parhaat levyt.

Sitten taas laulaja-asiaan... Omat suosikkini ovat Sebastian Bach(serkku järkyttyi kun luuli minun kuuntelevan klassista nimen kuullessaan) ja Nick Sterling.
Und der Haifisch, der hat tränen, und die laufen vom Gesicht, doch der Haifisch lebt im Wasser - so die Tränen sieht man nicht.

Poissa snowychann

• fanfiction whore
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • ♂ + ♂ = ♥ ♀ + ♀ = ♥ ♀ + ♂ = ♥
« Vastaus #329 : Heinäkuu 08, 2010, 14:16:53 »
No ei ihan yhtä lempparia löydy, mutta tässä ainakin pari:

Rammstein, jostain kuusvuotiaasta asti olen kuunnellut. Saksalaista natsi-heviä (lol) jossa solistin synkkä ääni kiroaa sinut ja kitarariffit ovat äärettömän raskaita. Mitä muuta voisikaan toivoa? Yksi parhaista biiseistä olisi ehkä Morgenstern.

Metallica, noh. Sanoitukset, biisien monipuolisuus, bändin jäsenet, riffit...kaikki toimii. Jotain 4 vuotta olen kuunnellut. Parhaita biisejä ehkä Fade to Black, The Unforgiven II, Master of Puppets etc.

Olivia Lufkin, vähemmän tunnettu. Musiikki koukuttavaa ja unenomaista. Vaihtelee popista hard rockiin ja Olivian korkea enkelin ääni on yksi maailman hienoimmista. Todella lahjakas nainen, joka tekee omat kappaleensa. Parhaita biisejä mm. Bleeding Heart, Winter Sleep, Dream Catcher, Wish, Colour of Your Spoon, Trinka Trinka, Cupid yms.

Linkin Park, ihan mahtavaa Alternative punkia/rockia. Sanoitukset yksiä suosikkejani. Parhaita biisejä mm. Numb, In the End, Papercut, From the Inside, Leave Out All the Rest yms.

aurore

• Ankeuttaja
« Vastaus #330 : Heinäkuu 11, 2010, 21:45:18 »
Minun lempibändini on ehdottomasti brittibändi Muse.
En ole kauaa Musea kuunnellut, mutta silloin kun Twilight-Houkutus tuli elokuvateattereihin, rakastuin Supermassive Black Holeen.
Musessa minuun eniten vetoaa sanoitukset, Matthew Bellamyn jumalainen ääni, kitaranvingutukset ja itseasiassa kaikki Musessa on täydellistä.
Micro Cutsissa Mattin korkea ääni on uskomaton, samoin Showbizissä.
Lempikappaleita tällä hetkellä on varmaan...
Starlight - Rakastan sen alkua.
Hysteria - Ihana.
Uprising - Uskomattoman mahtipointinen
ja Knights of Cydonia - Varsinkin live-versio on mahtava, Mattin ääni on uskomaton.
ja Time Is Running Out, Endlessly, Exogenesis Symphonyt, Butterflies & Hurricanes ja Map of the Problematique. Itseasiassa kaikki kappaleet ovat loistavia, mutta tässä on nyt osa niistä.

Poissa Venia

• Vuotislainen
« Vastaus #331 : Elokuu 03, 2010, 10:09:08 »
Nightwish
Nightwishissa toimii kaikki. Nightwishin musiikki ja sanoitukset vain osuu yksiin sielunmaisemani kanssa täydellisesti. Nightwish on todella monipuolinen bändi, eikä heidän musiikkiinsa kyllästy. Pidän sekä Tarjasta, että Anettesta.

Epica
Pidän sinfonisesta metallista, ja sitä Epica osaa tehdä. Epican musiikki on todella moniulotteista ja sanat ovat jotenkin todella viisaita. Epican biiseissä käytetään myös suht. paljon latinankieltä, mistä pidän kovasti. Luo kivaa kontrastia, kun laulajien äänet ovat niin erilaiset. Pidän kaikista eniten Epican pitkistä, ja ylitsevuotavan mahtipontisista biiseistä, kuten Consign to oblivion, Kingdom of heaven, Obsessive Devotion ja Design Your Universe.

Yuki Kajiura
Parhaimpia biisintekijöitä ja säveltäjiä koskaan. Hän tekee todella monipuolista musiikkia, mutta kaikissa biiseissä on klassisia elementtejä. Hän säveltää myös soundtrackejä animesarjoihin. Joissain kappaleissa Kajiura käyttää itse kehittelemäänsä kieltä, kajiuragoa joka on käsittämättömän sointuvan ja harmonisen kuuloista.

Kamelot
Kaikinpuolin toimiva bändi, jonka biisit ovat tarttuvia ja melodisia. Roy Khanin ääni on miellyttävän pehmeä ja muuntautumiskykyinen. Siis siinä on mies joka osaa laulaa. Hän onnistuu tekemään keskinkertaisistakin biiseistä loistavia tulkinnallaan.

Muita, joista pidän ovat mm. Therion, Cradle of filth, Sonata Arctica, Blind Guardian,Summoning, Sonic Syndicate, Kalafina ja Rhapsody of fire.
"There is no creature on earth half so terrifying as a truly just man."

Poissa JK

• Vatipää
  • Vuotislainen
    • Blogini
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #332 : Elokuu 03, 2010, 11:02:22 »
Ehdottomasti minun mielestä paras bändi on PMMP. Sanoitukset ja musiikki yleensä on aivan mahtavaa (jos ei Pikkuveljeä lasketa). Keikoillakin olen käynyt varmaan viidellätoista, ja joka ikinen keikka on ollut aivan omalaatuinen. Paula ja Mira ovat niin energisiä ja hauskoja, ettei mitään rajaa :). Lembiisini bändiltä (niitä on aika monta) tällä hetkellä ovat: Matoja, Joku raja, Kuvia, Merimiehen vaimo, Poika, Matkalaulu + kaikki muut PMMP:n biist :D.

Lisäksi sitten niin sanotulla toisella sijalla ovat: Miley Cyrus, Apulanta, Maija Vilkkumaa ja Selena Gomez & the scene. Mutta niistähän tässä ei ollut kysymys, joten se siitä.
\"Hyvä!\" ilkkui Bellatrix \"Draco, ota sauvat! Pimeyden lordi on tulossa, Harry Potter! Kuolemasi lähenee!\"

Pirukas

• Ankeuttaja
« Vastaus #333 : Elokuu 04, 2010, 16:55:38 »
Paramore
Näin joskus about kaksi tai kolme vuotta sitten (i'm not sure) paramoren Crush Crush Crushin musiikkivideon voicelta, ja tykästyin siihen kappaleeseen kovasti. Mieleni teki tietysti ottaa lisää selvää tästä lupaavasta bändistä, ja selattuani mm. wikipediaa ja youtubea onnistuin imuroimaan itseeni sen verran tietoa tästä yhtyeestä, että osasin sanoa, että tässä on tuleva lempiyhtyeeni. Kävin viime vuonna paramoren konsertissa helsingissä ja tykkäsin! :)
Tällä yhtyeellä on todella paljon hyviä kappaleita, enkä todellakaan jaksa luetella niistä kaikkia, mutta tässä nyt muutama: pressure, let the flames begin, fences, misery business, only exception ja turn it off.

Antic Cafe
An Cafe on ollut paramoreakin kauemmin lempiyhtyeini joukossa, ehkä siitä syystä, että kaveripiirini pyörii muutenkin animen, mangan ja cosplayn ympärillä, että pakostakin tulee juteltua japanilaisista artisteista. Tästä nimenomaisesta yhtyeestä kuulin joskus 4-5(?) vuotta sitten, ja tykästyin heti An Cafen silloiseen tyyliin. Kun Bou kuitenkin erosi bändistä, ja siihen liittyi kaksi uutta jäsentä, kitaristi Takuya ja kosketinsoittaja Yuuki, minun on pakko myöntää, että yhtyeen uuteen tyyliin oli pakko totutella. Kun kuuntelin uusia kappaleita muutamaan kertaan, totuin niiden "kummallisuuteen" ja annoin mennä. Nykyään An Cafen tyyli on mielestä todella omaperäinen ja arvostan tätä bändiä siitä syystä. Kävin cafekkojen keikalla tampereella about kaksi vuotta sitten.
Parhaimmat kappaleet tältä bändiltä ovat ehdottomasti Pxxxy'n Purin, Escapism, Maple Gunman, Tekesuta Kousen, Nyappy in the world 4, Aroma ja Zetsubou.

Miyavi
Miyavi ei ole yhtye, vaan kitaraa rämpyttelevä japanilainen sooloilija. Olin melko kauan miyavia vastaan sellaisesta yksinkertaisesta syystä, että aina, kun tulin maininneeksi jossain foorumilla, että kuuntelen an cafea, niin jotkut alko kyselemään, että kuuntelenko myös miyavia - sama on tapahtunut useille kaveriporukassanikin. Meitä ärsytti, miten joku voi olettaa, että jos kuuntelee tätä artistia, kuuntelee myös tuota artistia. Päätin siis Kerpan ja Jenin kesken (käytän nyt netti nimiä kun en oikeitakaan nimiä viitsi käyttää), ettei me ikinä kuunneltaisi Miyavia.
Toisin kuitenkin kävi. Kun me oltiin Bakaconissa (olimme/esitimme halinatseja - meidän oma keksintö) suomalainen coveryhtye nimeltä FNZ BOIS esitti siellä miyavin kappaleita. Ajattelin kuvata niiden esittämistä kappaleista videot, mutta teki kuitenkin niin mieli heilutella käsiä ja taputtaa musiikin tahdissa, etten saanut siltä "keikalta" kuin muutaman surkean video pätkän, jossa laulaja esimerkiksi pelleilee tai jotain vastaavaa. Kun conista päästiin kotia asti, niin pitihän mun tietysti ettiä youtubesta ne kappaleet, jotka FNZ BOISit oli soittanu. Sain syödä sanani siitä, etten varmasti kuuntelisi ikuna miyavia, sillä tyyppi on aivan älytön, kunhan se saa kiinni kitaran varresta. Pakkohan sitä oli ruveta fanittamaan. Nyt olisi sitten toiveena päästä jollekin Miyavin keikalle, ettei jäädä siitäkään paitsi. :)
Argh. Miyaviltakin on vaikea sanoa vain yksi hyvä kappale. Mutta käytän edelleen edellistä menetelmääni ja sanon parhaimmista muutaman: Are you ready to ROCK, mamagoto, girls be ambitious, Revenge, Survive, Selfish Love, Jikoai jiga jisan jiishiki kajo, Neo Vizualism.

Muut
Vaikka tuossa nyt olikin tärkeimmät yhtyeet/artistit, niin lisää kyllä löytyy. En vain jaksa selostaa yksityiskohtaisesti miten sain jokaisesta niistä selvää... XD joten tässä vielä muutama ihailemani bändi: Safety Suit, Sugarcult, Aly&AJ, 3OH!3, Zebra Head, Mindless self indulgence, Black Eyed Peace, Green Day, Muse, Skye Sweetnam, Girugamesh, Super Junior... jne. Musamakuni on melko laaja. :B

Poissa Isetom

• Vuotislainen
    • Livejournal
« Vastaus #334 : Elokuu 04, 2010, 18:03:10 »
Joko pidän artistissa vain äänestä tai pelkästään lauluista tai sitten koko laulajan persoonasta. Suosikkini on Björk. Pidän hänen persoonastaan ja hänen tekemistään kappaleista, niiden upeista sovituksista ja siitä miten Björkin ääni tulee toimeen niiden soittimien kanssa, joita hän käyttää. Ehkä eniten minua koskettaa juuri se ääni, joka on kyllä yksi maailman parhaista. Lisäksi Björk on aivan loistava live-esiintyjä, mitä arvostan, ja hänen musiikkivideotkaan eivät ole vain mitään merkityksettömiä kuvauksia hänestä itsestään, vaan ne ovat todella huolella tehtyjä.

Sitten muita artisteja, joita tykkään kuunnella silloin tällöin: Anna Puu, Nightwish, Mariah Carey, Kate Bush, Enya, Sigur Rós, Chisu + monia muita!
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 20, 2013, 11:30:51 kirjoittanut Isetom »

Poissa Suetus

• Tuulenhaltia
  • Vuotislainen
  • Namárië
    • Talath Rhune
« Vastaus #335 : Elokuu 11, 2010, 13:51:52 »
Ennen paras oli vain Sonata Arctica Tony Kakon järjettömän äänen takia ja hyvien rytmien ja sanoitusten takia. Nyt löysin kuitenkin kaksi uutta ihanaa bändiä.

Disturbed Aivan järjettömän ihana! Hyvin "häiriintynyt" kuten bändin nimikin jo ehkä kertoo (disturbed on siis suomeksi häiriintynyt). Lyriikat ovat hyvin vahvaluonteisia ja jotkut ovat todella sairaitakin, mutta tarkoitus onkin että niistä välittyy aina jokin viesti (kuuntele esim. Down with the Sickness ja Another Way to Die). Laulajalla on aivan mahtava ääni. Tähän bändiin jää vaan koukkuun. Ja uusi albumi Asulym on juuri tulossa, sitä odotellessa ^^.

Sonic Syndicate Mahtava bändi. Ekan cd:n Eden Firen jälkeen tyyli on vähän muuttunut, mutta pidän niin vanhasta raskaammasta kuin uudesta kevyemmästä tyylistäkin. Paljon hienoja kappaleita, ja erintyylisiä löytyy. Ei siis tarvitse kyllästyä (vertaa Contradiction ja Soulstone Splinter).
Harry/Draco, James/Sirius, Frodo/Sam, Aragorn/Legolas, Merri/Pippin

Poissa Grazygrand

• Kansainvälinen valio
  • Vuotislainen
  • TomFelton<3
  • Pottermore: FlameCharm28
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #336 : Marraskuu 23, 2010, 11:24:04 »
Elias Hämäläinen
Eli Suomen X-factor voittaja. Elias vakuutti mut jo koelauluissa. Upea raspiääni ja sanoma josta Elias laulaa ovat mahtava paketti. X-factorin jälkeen oon käynyt usealla Eliaksen keikalla ja se on vaan niin upeata kuunneltavaa! Vähän aikaa sitten tuli levy ja kaikki kappaleet on sellasia jotka iskee muhun! Yksinkertaisesti loistavaa!

Tom Felton
Youtubessa kuuntelin Tomin haastatteluita ja sitten sattumalta kuuntelin yhden Tomin biisin ja sitten toisen ja kolmannen jne. Vakuutti upealla äänellään ja aivan ihanat sanoitukset! Tommosia rakkauslauluja ku mulle joku laulais ni ahh<3!
Wait till my father hears about this!

Poissa Salmiakki

• Tittelitön
  • Vuotislainen
« Vastaus #337 : Marraskuu 23, 2010, 13:27:16 »
The Beatles.♥ Tykkään niiden musasta kun ne on sellainen klassikkobändi ja ikisuosittu. Kuunneltiin 60-luvulla, kuunnellaan nyt ja tullaan kuuntelemaan vielä monta vuotta. ♥ Niiden musiikki on tosi hyvää. Jäsenet eivät välttämättä ole ihailtavia mutta mielenkiintoisia. ♥ Sydämet rulaa ♥

Lisäksi tykkään myös Justin Bieberistä ja Alexander Rybakista.
"Olisi kauheata, jos maapallo särkyisi. Se on niin kaunis."

Poissa Yamaneko

• Vuotislainen
  • I am the warrior of shadowclan
« Vastaus #338 : Marraskuu 27, 2010, 15:04:13 »
System of a Down!!
Todellakin! Musiikki on ihanaa, välillä soittimia rääkätään täysillä mutta samassa siirrytäänkin jo paljon rauhallisempaan ja harmonisempaan soittoon. Sanoitukset ovat aivan mahtavia; toisinaan ne kertovat vakavemmista, tärkeistä asioista, toisinaan ne ovat äärettömän nerokkaita ja toisinaan niissä taas ei ole mitään järkeä :D. Serjin ääni on upea, sitä kelpaa kuunnella.
Ja näin ollen minusta paras laulaja onkin sitten Serj Tankian :). Hänellä on hieno, jotenkin erilainen ääni ja hän pystyy laulamaan lähes mitä vain!
Where once was light,
now darkness falls
Where once was love,
love is no more                      -Gollum's song

Poissa Túrin Turambar

• Vuotislainen
  • One day, one room
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #339 : Marraskuu 27, 2010, 19:14:47 »
Sonata Arctica

Aivan ihanaa, lumoavaa, mahtavaa musiikkia. Jokaisessa kappaleessa on aivan eri tunnelmansa, ja Tonyn äänikin tuntuu muuttuvan kappaeiden välillä huomattavasti. Don't say a wordin ja They Follow:n laulajia ei helposti tunnista samaksi, ja silti kummatkin ovat tyylillään aivan loistavia. Parasta Sonatassa on kuitenkin ehkäpä sanoitukset. Kirpaisevia kappaleita on laidasta laitaan, White Pearl, Black oceansista Draw Me:hen ja monia muitakin.

Stratovarius

STratovarius on samalla hyvin samankaltainen Sonatan kanssa, mutta toisaalta erot ovat suuret. Monet kappaleet, kuten Infinity, ovat äärettömän mahtipontisia. Rytmit ovat usein todella hitaita ja hautajaistyyppisiä. Sanoitukset ovat eri taalla kauniit kun edellä mainitun, ne ovat jotenkin haikeita ja menneeltä ajalta, huokaisu menneisyyttä. Stratovariuksella on myös loistavia nimiä kappaleille, tulee mieleen Eternity, Infinity sekä Forever :D
Cannery Row in Monterey in California is a poem, a stink, a grating noise, a quality of light, a tone, a habit, a nostalgia, a dream.

nr: Gabriel García Márquéz - One hundred years of solitude

Poissa blindside

• sokotettu
  • Vuotislainen
  • AKTIVISTI
« Vastaus #340 : Marraskuu 27, 2010, 19:46:05 »
Tom Felton
Youtubessa kuuntelin Tomin haastatteluita ja sitten sattumalta kuuntelin yhden Tomin biisin ja sitten toisen ja kolmannen jne. Vakuutti upealla äänellään ja aivan ihanat sanoitukset! Tommosia rakkauslauluja ku mulle joku laulais ni ahh<3!

Kuuntelin myös, ja vois herra tulla mulle muutaman laulun laulamaan ;) olisin aika myyty. Täs on jotain tämmöstä vähä vanhempaa ja "yksinkertaisempaa" tunnelmaa, hyvällä tavalla.

Muttamutta, mitäs mä itse tykkään kuunnella...

Linkin Park

Pitääpä sanoa huomautuksena, ettei tuo uusi, vaan vanhempi. Linkin Parkin paras levy on ehdottomasti Hybrid Theory, Meteorakin on vielä hyvä. Jos nyt kuvaillaan kahta uusinta ei-rumalla kielellä, niin toteanpa vain, että Minutes to Midnight vielä menetteli (tässä vaiheessa voisi kuvata, että on petetty vanhaa kunnon tuotantoa ja syyllisyyden tunteet), mutta A Thousand Suns on melko kuraa. Pari hyvää biisiä toki löytyy, mutta kokonaisuudessaan (ja jos halutaan kuvailla tarkemmin, niin voisi todeta, että tässä vaiheessa vanha tuotanto on jättänyt Linkin Parkin ja LP:n on täytynyt tyytyä syrjähyppyynsä).

Mikä sitten tekee Linkin Parkista mun ehdottoman suosikin? Chesterin ääni. Kaunista, ihanaa. Sanoitukset ovat (osaksi) angstisia, mutta ei mua haittaa :D Ja Linkin Park nähty kerran livenä, Provinssissa 2008.

Ghost Brigade

Kyseessä olevaa yhtyettä en ole ehtinyt kauheasti kuunnella, enkä osaa oikein nimetä, mikä tästä tekee niin hyvä. Ehkä musiikki? Joskus on ihana kuunnella vähän synkempää musiikkia, Ghost Brigade sitä tarjoilkoon.

Amorphis

Musiikki, laulu... Sanatkin. You don't know nothing yet.

Florence + the Machine

Kaunisääninen naislaulaja, kauniita melodioita, ihania sanoituksia jotka jäävät soimaan päähän vaikka kuinka kauaksi. Melko uusi löytö tämäkin, ja pitääpä sanoa, että Florence teki tatuoinninotostani miellyttävän kokemuksen :D

Ennemmin tuli kuunneltua myös aika paljon Apulantaa, ja yhtyeen kaikki "peruslevyt" löytyvätkin hyllystäni. Hetkeen ei ole kyllä tullut kuunneltua, ehkä se kuului teini-iän angstisempiin vuosiin.

//muoksmuoks: Mitä ihmettä, meinasin unohtaa System of a Downin ja Serj Tankianin. Apua.
Taivaalla jahtasin aurinkoa
Tavoite oli puhdasta hulluutta

- Stam1na - Eloonjäänyt

Poissa gem

• Vuotislainen
« Vastaus #341 : Joulukuu 13, 2010, 19:44:03 »
Paras bändi on ehdottomasti Dire Straits !
En enää muista milloin rupesin ihan kunnolla kuuntelemaan tätä, sillä isäni on fanittanut bändiä jo 30 vuotta, ja olen koko lapsuuteni kuullut biisejä kotona :D Aivan upeaa musiikkia, joka on tehty silloin kun osattiin oikeasti soittaa!
Muita levyhyllystäni löytyviä bändejä ovat mm. The Rolling Stones, Simon & Garfunkel, Editors, T.Rex Herra Ylppö & Ihmiset ja Kent.

Suosikkiartistini kautta aikojen on ehdottomasti David Bowie.
Bowieen tutustuin jo pienenä Fredin kautta, kun kuulin herran version Starmanista. Aivan hirveä tuo suomiversio, mutta pienenä tykkäsin :D. Vanhempana sain selville alkuperäisen esittäjän ja rupesin youtubesta etsimään biisejä. Rakastuin heti Bowien uskomattomiin ja sekopäisiin ja kerrassaan nerokkaisiin kappaleisiin, samoin kuin videoihin. Ehdottomia suosikkejani ovat "Heroes", Absolute Beginners ja China Girl. Parhaimmat videot ovat mielestäni biiseillä China Girl, Ashes to Ashes, Loving the Alien ja Let's Dance. Surettaa miten aliarvostettu, ja ennen kaikkea unohdettu Bowie on :(. Hänenlaistaan neroa soisi kuulevan edes joskus radiosta kaiken sen roskan sijaan mitä nykyään tehdään :d.
Muita suosikkiartistejani ovat Joni Mitchell, Annie Lennox, Vanessa Paradis ja Art Garfunkel.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 13, 2010, 20:01:52 kirjoittanut gem »

Poissa Siny

• Vuotislainen
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #342 : Joulukuu 25, 2010, 22:03:26 »
Voooi voi, paljon niin hirmusen hyviä, mut kukaan ei ilmeisesti kieltäny luettelemasta monia? :>

Goo Goo Dolls
En haluis joutuu selittelee tätä, koska minen löydä sanoja kuvailemaan! Jotain. Ihan. Tosi. Täydellistä. Ja aina nappaa! Tosin jos tiedätte tunteen, kun joihinkin biiseihin liittyy muistoja ja sit saattais tuntuu liian pahalle kuunnella, niin mulla on tällä hetkellä semmoi tilanne. Harmittaa, koska tykkään Goo Goo Dollsista niin paljon! Parhaita biisejä ehdottomasti se ehkä kaikista tunnetuin GGD:sin Iris ja sit Sympathy ja Big Machine. Oikeestaan koko Gutterflower-albumi.

Rise Against
Mielettömän hyvä. Parhaimpia punk-bändejä, ai ai, tykkään tykkään! Laulajan ääni voipi olla semmoi, ettei kaikki ehkä hirveemmi välitä, mut ite tykkäilen kovasti. Ja on nimenomaan sellaista melko melodista punkkia, niin helppo kuunnella sellaisenkin joka ei punkkia sen kummemmin kuuntele. Parhaita biisejä Savior, Prayer Of The Refugee, The Approaching Curve, Roadside (vähän rauhallisempaa, naislaulaja messissä), Worth Dying For, Tip The Scales, Hero Of War (!!) ja The Good Left Undone.

You Me At Six
Näin kyseisen bändin livenä vuosi sitten, kun oli Paramorea lämppäämässä Helsingissä. Olin joitakin biisejä jo kuullut ennen sitä, mutta vasta tuolloin iski kunnolla! Menevää alternative rokkia, en yleensä kuuntele tällaista mut youmeatsix on hyvä! :> Parhaita biisejä Safer To Hate Her ja Stay With Me.

blink-182
Vaikka joku sanois tätä läpäks bändiks, niin siinäpähän sanoo! Oon aavistuksen verran samaa mieltä, mutta vain positiivisessa mielessä! Ihana tyyli! Oon ihan pikkupenskasta asti kuunnellu, koska isoveli kuunteli. Löysin tään sit myöhemmin itse uudelleen. Punkkia punkkia! :) Adam's Song ja First Date parhaimmistoa biiseistä!

Carpark North
Melkoisen uusi tuttavuus, mutta oi miten loistava! Electro-poppia Tanskasta, todella upeita biisejä.. sellaisia vaikkakin surullisia niin silti lohduttavia. Bring The Lights, Rest ja More ovat lempparibiisejäni :)

Ja sitten näitä muita upeita: Avenged Sevenfold, A Day To Remember, Sum 41, Lostprophets, Paramore, Three Days Grace, Five Finger Death Punch, Stam1na, Tegan and Sara, Juha Tapio (!!), Eppu Normaali, Yö, Aivolävistys, Sydän Sydän, Alesana, Mew, Ellie Goulding, Pendulum, The Distillers, Apulanta, Porcupine Tree, Jimmy Eat World, Bullet for My Valentine, Within Temptation, Jason Derulo, The Giant Leap, Chisu, Volbeat, Breaking Benjamin, Paper Route, Discipline, The Runaways, New Found Glory, Imogen Heap, Dropkick Murphys.. IHAN LAIDASTA LAITAAN! :)

Ai niin ja pakko vielä mainita Anti-Flag ja NOFX <3
There's that whole nature versus nurture question, isn't it? Was I born a cute, vindictive, little bitch or... did society make me that way? I go back and forth on that...

Poissa Aqutalio

• Vuotislainen
  • Pottermore: WaveSand28304
« Vastaus #343 : Joulukuu 30, 2010, 21:11:38 »
Ennen mulla oli paljon "laajempi" musamaku, ja eteinkin usein kaikkia uusia löytöjä, mut nykyään ei oo aikaa eikä muutenkaan huvita. Mulla on ne tietyt lempibändit ja kun joskus aina välillä kyllästyy johonkin, niin sitä ei vaan hetkeen kuuntele, ja sitten kun nappaa niin alottaa taas.
Ehdoton lempibändini on Tokio Hotel johon tutustuin kun oli kesäloma, ja olin siitä sitten menossa 6lk. eli vuosi oli tuolloin 2007. Aluks kaikki oli niin siistiä; olin aina kuunnellu vaan suomen/englanninkielistä musaa ja saksa oli ihan uutta, eihän kukaa kuunnellu sitä ees sillon paljoakaa. Ja musiikkityyli, se oli ihan uutta, koska olin aina vaan kuunnellu sellasta keveetä poppia. Ei tokio hotelkaa mitään raakaa ole, mutta ei se mitää keijukaismusaakaan ole :) ja se, että musiikkia voi tehdä bändin muodossa. olin mä sen aina tiennyt, mutta olin aina kuunnellu sellasia artisteja, joilla oli jotain konemusaa tai taustabändi, jota ei ees mainittu misää.

kuuntelin myös billy talentia, sturm und drangia, disco ensemblea yhdessä vaiheessa (kaikki on jääny aika pahasti pois kyydistä). paramore ja killerpilze on ainoita jotka vielä koukuttaa.

nykyään kuuntelen siis melkeinpä tokio hotelia pelkästään ja sitten sellasia niillä-on-yks-hyvä-biisi-bändejä. Gospel-musa ja instrumentaalimusa on aika in kanssa.

“Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter, and those who matter don't mind.”
― Bernard M. Baruch

Poissa koipen

• Scififisti
  • Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #344 : Tammikuu 07, 2011, 14:20:23 »
Dream Theater
Tekee miellyttävää progressiivista musiikkia. Soittavat kerrassaan ihmeellisesti. Sanat kyllä ovat erittäin narmia.

Pink Floyd

Upeaa tunnetta lauluissa, kokoavat kappaleista albumeja. Dark Side of the Moon on ehkä ainoa täydellinen albumi mitä tiedän (Toisaalta Lateraluksesta saattaa olla kova haastaja).

Tool
Fibonacci! Upeita polyrytmejä kappaleissa, joista Lateralus loistava esimerkki (ehkä lempikappaleeni).
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 09, 2011, 23:19:29 kirjoittanut koipen »
nr: Douglas Adams / Linnunradan käsikirja liftareille

hyole

• Ankeuttaja
« Vastaus #345 : Tammikuu 29, 2011, 01:00:17 »
Marilyn Manson
Tuntuu olevan aika mielipiteet jakava mies, mut parisen vuotta olen kuunnellut ja ihaillut, ja uskon, että jollain tasolla tulen häntä fanittamaan koko loppuelämäni. :) Eniten viehättää ääni ja lyyrikat, enkä tule ikinä unohtamaan sitä, kun reilu vuosi sitten näin Mansonherran livenä. Lyyrikoista sen verran, että en osaa samaistua kuin murto-osiin, mut jotenkin niissä vaan on sellasia lainauksia tai lauseita mitkä jää pään sopukoihin pyörimään ja pohdituttamaan.

Korn
Aika lailla samat syyt kuin Mansonillakin, rakastan solistin ääntä ja sanoitukset on Kornilla niin persoonallisia ja tunnistettavia. Ja niihin voi pelottavan moniin samaistua. Hartaasti odottelen, jos kerkeisivät Suomenmaillekin vielä joku päivä koukata. :D

Ke$ha
Keshan sanotukset on oikeeta viihdettä! Esimerkiks Backstabberin ja Dinosaurin sanat on jotakin niin sarkastista ja hauskaa, mitä oikea artisti voi levyttää pitkäsoitolle. Sellasta menevää musiikkia raskaamman rokin seuraksi, muuten alkaa masentaa kauheesti, jos kuuntelee vaan sellasta nangstimusaa.

Kaikkia kolmea tulee kuunneltua nykyään lähinnä kausittain, mutta ehkä tämä trio on ne, keiden fani voisin sanoa olevani. Sen lisäksi varmaan kaks kuukautta ollut Linkin Park ja Iron Maiden aina vaan nousussa mun soittolistoilla, varsinkin LP. :o

Poissa Miss Zora

• nordist [nu'dist]
  • Vuotislainen
  • As cold as the night
« Vastaus #346 : Helmikuu 03, 2011, 17:00:55 »
Rakastan tätä aihetta. Minulla on hurjasti lempibändejä suunnilleen saman musiikkigenren sisällä, ja oikeasti rakastan niitä niin paljon että voisin puhua niistä tuntikausia jokaiselle joka vain tahtoo kuunnella.

My Chemical Romance

MCR:stä on hyvin lyhyessä ajassa tullut ehdoton suosikkibändini. He ovat minulle täydellinen bändi, ja rakastan heitä yli kaiken. Kappaleiden lyriikoihin pystyy jollain tavalla samaistumaan, ja ne koskettavat, oikeasti. MCR:ltä löytyy kappaleita kuunneltavaksi oli sitten millä mielellä tahansa. On angstikappaleita ja hyvän mielen kappaleita. Lyriikat pistävät oikeasti ajattelemaan. Gerard Wayn ääni on ihana, rakastan sitä miten hän pystyy sekä kiljumaan että kuiskimaan kappaleissaan vakuuttavasti. Rakastan tätä bändiä, ja toivon että rakkaussuhteemme kestää! ;)

Arctic Monkeys
Myönnettävä on, että ihailuni The Strokesia kohtaan on hiipunut, ja Arctic Monkeys on salakavalasti noussut lempibändikseni "kevyemmästä" rockista (indierock jos joku haluaa kutsua). Alex Turner on kyllä yksi 2000-luvun nerokkaimmista säveltäjistä, ja hänen sanoituksensa ovat monipuolisia ja mielenkiintoisia, enkä edelleenkään voi vastustaa hänen ihanaa brittiaksenttiaan. Turner kirjoittaa äärimmäisen kauniita rakkauslauluja, ja Arctic Monkeys on vahva bändi. Olen ikuisesti kiitollinen The Strokesin faneille jotka tutustuttivat minut tähän bändiin.

Muse

Ahh, Muse. Yksi pitkäaikaisimmista bändeistä, jota olen kuunnellut, Green Dayn ohella. Tänä vuonna tulee kaksi vuotta täyteen tämän bändin kanssa. Muse jaksaa aina yllättää. Jokainen levy on erilainen, mielenkiintoinen, eikä kappaleisiin voi kyllästyä. Bändissä on kolme jäsentä, ja on uskomatonta, miten paljon meteliä he kolmestaan saavat aikaan. Matthew Bellamy on nero.

Green Day

Ensimmäinen suosikkibändini. Rakastuin Green Dayhin jo vuonna 2009, kun kuulin Holidayn radiosta. Muutamalla kaverillani taisi myös tuolloin olla kännykässä Know Your Enemy, ja minä pakotin yhden heistä lähettämään sen minulle, jotta voisin kuunnella sitä enemmänkin. Sain samana vuonna joululahjaksi 21st Century Breakdownin, ja siitä se lähti. Kuuntelen edelleen bändiä, ja edelleen se iskee, ei tietenkään ihan samalla tavalla kuin kolme vuotta sitten, mutta iskee kuitenkin. Energistä punkrokkia, josta tulee aina hyvä mieli! Green Dayn keikka olisi unelma.

The Strokes
Hurahdin tähän bändiin ollessani seiskalla. Hurahdin niin täydellisesti, että saatoin mennä hitusen liian pitkälle fanituksessani, ja nyt hävettää. Strokes ei kuitenkaan enää ole ykkössuosikkini, vaan ihailuni bändiä kohtaan on vähentynyt huomattavasti löydettyäni uusia, mielekkäämpiä bändejä kuunneltavaksi. Tulen aina kuitenkin muistamaan Strokesin bändinä, jota rakastin seitsemännellä luokalla, ja minulla tulee heidän musiikkiaan kuunnellessa hyviä muistoja mieleen.

Näiden viiden ihanuuden lisäksi haluan mainita bändejä, joita en ole kuunnellut kovinkaan kauaa, mutta jotka ovat minulle tärkeitä. Sellasia ovat esimerkiksi Pencey Prep, The Used, Avenged Sevenfold, blink-182, Panic! At the Disco, Mindless Self Indulgence, Fit For Rivals, Placebo, Sum 41, The Horrors, The White Stripes ja The Vaccines. Sitten on muutama bändi, joita olen kuunnellut pidempään, mutta joiden kuuntelu pääsee joskus unohtumaan. Tällaisia ovat Paramore, AFI, Beirut ja The Last Shadow Puppets.

Vanhempaakin musiikkia tulee kuunneltua. Nirvana on pitkäaikainen suosikki, ja The Smithsistä on lyhyessä ajassa tullut tärkeä, rakastan Morrisseyn ääntä. Myös The Ramones, The Beatles ja Joy Division ovat ihania, ja heitäkin tulee satunnaisesti kuunneltua.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 25, 2012, 13:44:45 kirjoittanut Miss Zora »
den eneste måten å ha noe i uendelig tid, er ved å miste det

Poissa Vana

• Eksynyt haaveilija
  • Vuotislainen
« Vastaus #347 : Huhtikuu 06, 2011, 00:17:21 »
Paramore, ehdottomasti. Tutustuin bändiin marraskuussa 2008 kun olin autossa matkalla treeneihin ja Voicella soitettiin Decode. En tuolloin tiennyt bändin nimeä, mutta mielessäni ajattelin, että onpas mahtava biisi! Myöhemmin sain selville, että kyseessä oli Paramore -niminen bändi Yhdysvalloista, Tenneseen osavaltiosta. Alkuvuodesta 2009 omistin jo kaikki bändiltä siihen mennessä ilmestyneet levyt ja haaveet keikalle pääsystä kasvoivat kasvamistaan, kunnes unelma toteutui 29.11.09 Paramoren esiintyessä Helsingin jäähallissa. Se ilta oli ehdottomasti yksi elämäni parhaista! Toisen kerran pääsin bändin keikalle Lontoossa 15.11.10, jonne päätimme alunperin matkustaa kaverini kanssa ihan vain Paramoren takia. Sekin keikka oli mahtava ja O2 Areena kokemisen arvoinen keikkapaikka, iso kuin mikä! Seuraavaksi odotan Ruisrockia, jossa Paramore esiintyy 8.7.11 :D.

Eniten Paramoressa vetoaa se aito energia, melodiat ja biisien sanoitukset. Ne biisit vain jotenkin iskevät syvälle tajuntaan, en oikeasti osaa kuvailla paljonko kyseinen bändi ja sen biisit mulle merkitsee. Hayleyn ääni on aivan mahtava, samoin persoona ja lavaesiintyminen. Bändin jäsenillä on suosiostaan huolimatta pysyneet jalat maassa ja heillä on terveet elämäntavat, lisäksi bändi tuntuu oikeasti välittävän faneistaan :).
"Well you built up a world of magic
Because your real life is tragic
Yeah you built up a world of magic"

Poissa Omppu

• potterpore
  • Vuotislainen
  • Pottermore: PumpkinWitch94
« Vastaus #348 : Toukokuu 07, 2011, 14:53:47 »
Noni kirjotan tän viestin nyt uudestaan.
Kaikkien muiden bändien ja laulajien yläpuolelle nousee ehdottomasti My Chemical Romance. Rakastan ja jumaloin tätä bändiä ja siihen kuuluvia ihmisiä!
Löysin MCR:n viime maaliskuun tienoilla ja tykästyin kai Na Na Na:han. Nyt mulla on kaikki levyt, Life on Murder Scene-dvd-setti ja jotain julisteita yms. Lempibiisejäkin on liikaa! Mm. Kill All Your Friends, The Jetset Life is Gonna Kill You, Cemetry Drive, Vampire Money, I don't Love You.... Suurimpiin haaveisiin kuuluu nyt päästä bändin keikalle. Haluan sitä todella.

« Viimeksi muokattu: Helmikuu 26, 2012, 11:35:18 kirjoittanut Omppu »
Should I sink or swim or simply disappear?

Poissa Ninzai

• Vuotislainen
  • Rohkelikko
« Vastaus #349 : Kesäkuu 23, 2011, 00:19:23 »
Kuuntelen laidasta laitaan kaikkea

Tällä hetkellä Linkin Parkkia,Green Dayta,Nirvanaa,Paramore jne jne

Mutta paras bändi no ei ees tartte miettiä sen on ehdottomasti GREEN DAY!
Paras artisti on Michael Jackson : )

Green Dayn: Bongasin sen kavereilta ja osittain tv:stä.Myös musa tunnilla laulettiin sitä.Noh menin kuuntelee enemmän sitä sitten tietokoneelta ja tykästyin siihen se on vaan niin hyvä ja laulajan ääni on mahtava jja oman lainen.
En ole kuunnellut bändiä kyllä hirveän kauvan.
Michael Jackson:Ääni on todella fantastinen ja musiikit ja videot ovat loistavia aikaansa edellä.Silloin kun hän kuoli en niin paljon kiinnitänyt siihen huomiota en ollut kuullut kun yhden biisin,mutta tanssia olen aina ihmettylt kuinka hyvä on siinä.Noh menin sitten joskus Halloweenina kaverini juhliin ja siellä oli teemana tämä MJ ja kuuntelin musiikkia vähän enemmän olin ihan ällistynyt hänen taidostaan ja menin uteliaana kuuntelemaan lisää hänen musiikkia ja videoita.

Paramore: Kuulin ekaa kertaa tämän bändin biisin joskus 2007 olin ihan ihmissäni,että kuka tämä on ja,että ompas hyvä ääni.No siten unohdin sen ja sitten meni ehkä vuos  ja Decode biisin.Kuulin enemmän muitakin kappaleita  ja todella hyviä olikin ja aloin heti tykkäämään ja ottamaan selvää kyseisestä bändistä.