Kirjoittaja Aihe: The Sims 3  (Luettu 2741 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Zaira

• 42
  • Valvojaoppilas
  • *
  • ^o^
    • Ei mitään nähtävää täällä
  • Pottermore: LumosDragon46
  • Tupa: Luihuinen
Vs: The Sims 3
« Vastaus #75 : Syyskuu 05, 2010, 01:06:48 »
Mul on vähän ristiriitanen suhde tähän peliin. Siis kolmoseen.

Kun tykkään enempi kakkosesta ja kolmosessa on puolestaan ihan hyviä ominaisuuksia, kuten tuo, että saa muokata vaatteiden yms. värejä mielensä mukaan ja se, että "pääsee" sinne kouluun ja työpaikalle yms. Oon jo pitkään miettinyt, että ois kiva, jos kakkosessa ois nää kolmosen hyvät ominaisuudet, niin tykkäisin oikein paljon. Mutta ei... Nyt vaan lähinnä ärsyttää pelata kakkosta, kun ei pysty tekemään kaikkea sitä mitä kolmosessa pystyy tekemään ja ärsyttää pelata kolmosta, kun se ei ole kakkonen.

Ja sitten kun sain erään kaverini Sims-pelaajaksi ja hän on pelannut pienen hetken kakkosta (mun koneellani, teki yhden perheen) ja hankki itselleen kolmosen ja hehkuu nyt tuota kolmosta ja itse tekisi välillä mieli raivota ko. pelistä...

Ei oo helppoo tää Sims-addiktin elämä.. ;D
"When I lead the big patient rebellion, Voldemort here is the first to go."
[The pessimist sees difficulty in every opportunity.
The optimist sees the opportunity in every difficulty. -Winston Churchill]

Hidarico

• Ankeuttaja
« Vastaus #76 : Syyskuu 05, 2010, 01:18:13 »
Korjaan: piti laittaa verkkokauppa.com. Niin ei se olekaan helppoa se sims-addiktin elämä... pro-sims yhteisöä vaan perustamaan.

Poissa Ayleth

• Drifter
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
« Vastaus #77 : Syyskuu 05, 2010, 13:48:50 »
^ Kannattaa vähän varoa verkkokauppojen suhteen, sillä itse tilasin varmaan halvimman, minkä löysin, ja se olikin sitten englanniksi. No, en antanut sen häiritä, sillä eglanti on kuitenkin ihan suhteellisen hallussa, ja pelistä oppikin paljon. Sitten ilmestyikin Maailmanmatkaaja, joka oli tietenkin pakko saada. Lisäosa oli suomeksi, joten pelit eivät olleet yhteensopivia. Kaiken maailman temppuja tein, mutta en saanut peliä toimimaan. Ajauduin käyttämään laittomia keinoja. Kannattaa siis varmistaa, että peli on suomeksi, ellei sitten englanninkielistä halua. :)

Hassu juttu kyllä, sillä kyllä minun mielestäni eri kielisten pelien pitäisi olla yhteensopivia keskenään. Pelin kansipaperi ja ohjekirjan kielihän eivät siihen vaikuta, millä kielellä pelin asentaa. Minun kakkosen lisäreistäni on osa suomeksi, osa ruotsiksi ja yksi tanskaksi, ja hyvin toimii... 

Väärä aluekoodi. Sen vaihtaminenkaan ei auta, sillä sitten alkaa päivitykset tökkimään ja monet muuta asiat, joista kaikkea en edes ymmärrrä.

Hidarico

• Ankeuttaja
« Vastaus #78 : Syyskuu 06, 2010, 19:08:00 »
Ohhoh, enään siis oikeasti ihan hirveen vähän ennenkuin voin sen pelin ostaa *hihkuttaa taas*! Muuten tästä päee tuollaiseen... sanotaanko loukkaavan hauskaan tai ihastuttavan ärsyttävään sims 2-tarinablogiin, kun en oikein löytänyt mitään sims 3 pelillä pelattuja tarinoita suomeksi.. ja tuosta blgoista, kannattaa lukea kaikki; jotkut on hauskoja ja jotkut ihan kauhean tyhmiä.

// : EJR pidätkö sä todella niistä? :o Minusta ne on todella ärsyttäviä, joskin niissä on hienot kannet.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 07, 2010, 06:47:17 kirjoittanut Betaé »

Poissa EJR

• Varjelusten toinen puoli
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • I just want things to make sense
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #79 : Syyskuu 06, 2010, 22:04:41 »
Inhottaa, kun tossa ei oo sellasta tarinapeliä (Ainakaan en ole löytänyt : D  )
Siis sellaista, joka on muissa Simsseissä, joissa saa avattua tavaroita ym...
MS Hirmun kapteeni!

Hidarico

• Ankeuttaja
« Vastaus #80 : Syyskuu 07, 2010, 19:12:39 »
Kunhan vaan saan tuon pelin, uskaltaisin kysyä jos jollakin on tietoa hyvistä sivuista joista voin ehkä joskus ladata simssiini tavaroita/hiuksia/simejä jne. Koodeja en tarvitsisi tuskin lainkaan, minulla onkin niitä ihan hirmuinen kasa sims kahteen ja kolmoseen on kaikki mahdolliset. Lisäksi jos joku vaikka viitsisi auttaa minua saamaan eräitä hackeja/modeja sims kolmoseen?

Tässä linkki mahtavaan viestiini jossa on mahtava koodi sims kakkoseen:
Tässä!

// EJR: tiedän kaikki huijauskoodit sims kolmoseen ja tarkoitus oli vain kysyä muita sivustoja kuin fi.thesims.com (arvaa kuinka montaa kertaa tutkittu sivusto). EJR käytä ihmeessä simpointsisi siihen uuteen merirosvonaapurustoon 8)
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 07, 2010, 19:26:34 kirjoittanut Betaé »

Poissa EJR

• Vuotislainen
« Vastaus #81 : Syyskuu 07, 2010, 19:19:05 »
Kunhan vaan saan tuon pelin, uskaltaisin kysyä jos jollakin on tietoa hyvistä sivuista joista voin ehkä joskus ladata simssiini tavaroita/hiuksia/simejä jne. Koodeja en tarvitsisi tuskin lainkaan, minulla onkin niitä ihan hirmuinen kasa sims kahteen ja kolmoseen on kaikki mahdolliset. Lisäksi jos joku vaikka viitsisi auttaa minua saamaan eräitä hackeja/modeja sims kolmoseen?

fi.thesims3.com  on ihan hyvä paikka, josta itse katselen (en ole uskaltanut käyttää 1 000- ilmaista Sim pointtiani : D

Ja koodea sanoit, ettet tarvitse, mutta kerron heti (spoilereissa) muutaman koodin, ihan jos tulee himo > D

(klikkaa näyttääksesi/piilottaaksesi)
MS Hirmun kapteeni!

Poissa Ayleth

• Drifter
  • Vuotislainen
« Vastaus #82 : Syyskuu 07, 2010, 20:01:10 »
Hyviä suomalaisia Sims-sivustoja ovat mm. Radosims ja sen foorumi Radola. Näillä sivuilla olet jo mahdollisesti käynytkin, sillä niin suosittuja ne ovat. Ja kun Radolaan eksyy, ei muita sivuja enää oikein tarvitsekaan. :) Myös Hansims on ihan hyvä sivusto. Sieltä löytää ihan perushyvän taskukirjan.

Hidarico

• Ankeuttaja
« Vastaus #83 : Syyskuu 07, 2010, 20:02:46 »
Juu Ayleth, vuosia sitten eksyin Radosimssiin ja se on jäänyt sellaiseksi tutuksi sims-sivustoksi ;)

// Marygold, syy siihen että sims 3-pelin tavarat tuntuvat niin rajoitukselliselta on silkkaa rahastusta.. näin EA ajaa sims 3 pelien käyttäjät joko ostamaan simpointseja oikealla rahalla tai lataamaan toisten käyttäjien luomia hiuksia/tavaroita/taloja jne (onhan sekin hienoa mutta onhan tässäkin taka-ajatus; näin EA saa sims 3-yhteisösivulleen lisää kävijöitä).
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 08, 2010, 14:56:55 kirjoittanut Betaé »

Poissa Marygold

• Irorua
  • Aurori
  • *
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #84 : Syyskuu 08, 2010, 13:52:17 »
Minulle itselleni Sims 3 oli aivan törkeä pettymys, jopa niin törkeä että päädyin myymään pelin kokonaan pois ja siirtymään takaisin kakkosen maailmaan.

Idean tasolla on toki hauskaa, että kolmosessa ei enää elellä hamsterihäkeissä, vaan ympäristössä pääsee seikkailemaan vapaasti: vaan eipä se minua juuri lohduta, kun se ympäristö on suurimmaksi osaksi kulissia, eikä rakennuksiin pääse sisälle. Onnistunutta oli kyllä se, että kavereiden luona pääsi vierailemaan, ja oli kyllä ihan hauskaa lähteä katselemaan maisemia esimerkiksi sinne vesiputouksella tai rannalle, mutta aika äkkiä niihinkin kyllästyi ilman vaihtelua. Mä tykkään Simssissä juurikin siitä, että saan luoda itse koko maailman, en pelkästään niitä hahmoja: siis kaupat, puistot, lomakohteet, kaiken.

Idean tasolla olisi myös hauskaa, että naapurusto eläisi omaa elämäänsä, sekään kun vain ei oikein toiminut: minusta tuntui kokoajan, että simit lähinnä lisääntyivät kuin jänikset ilman että muuta varsinaista elämistä missään tapahtui, ja inhosin sitä, että peli saattoi vain toisella tontilla ollessani muuttaa jonkun simeistä kokonaan teille tietämättömille ilman että palautus oli mitenkään mahdollista. EA:lta muistaakseni tuli tähän muka joku korjauspäivityskin, mutta minun ongelmiani se ei kyllä korjannut.

Rajaton muokkaus kai olisi myös ihan hauskaa, jos se oikeasti olisi rajatonta. Minusta niitä hius- ja vaatemuotteja sekä huonekaluja itsessään oli kuitenkn niin rajoitetusti, ettei siinä paljoa kuosinmuutos lohduttanut. Lisäksi simssit näyttivät pelissä minun silmääni entistä vähemmän ihmisiltä, riippumatta siitä etteivät kaikki enää olleet ykkösen ja kakkosen barbinmitoissa. Nyt tilalla olikin suoraan jostain Disneyn animaatioista pöllittyjä vahanaamoja. Ja lisäksi simit eivät pelissä koskaan olleet edes läheskään yhtä hyvän näköisiä kuin muokkausvaiheessa, ja kun niistä ei muokkausvaiheessakaan saanut isollakaan vaivallaan haluamansa näköisiä, niin lopputulos oli se että pelissä kaikki olivat toistensa klooneja. Toki syy siihen, miksi saan simeistäni haluamani näköisiä kakkosessa, on enimmkseen muokatuissa osissa, kuten lataamissani ihoissa ja hiuksissa, mutta juuri tämä niin laajamittainen muokkaamisen mahdollisuus teki minusta kakkosesta hienon pelin: jopa kaikkine bugeineen ja ongelmineen...    (Niin ja sitten voisin vielä napista siitä pituussäädön puuttumisesta, mutta tein senkin täällä jo kerran ja kakkosen topikissa toistamiseen...)
Sadevesiämpärit, auringonkukkaniityt, saippuapalat ja raparperinvarret... Oikullisesti versoilevat lommot elämän alaviitteissä.

Poissa Ayleth

• Drifter
  • Vuotislainen
« Vastaus #85 : Syyskuu 08, 2010, 18:35:09 »
^ Lähes kaikkia näitä mainitsemiasi puutteitasi varten on olemassa lisäosat. Lisäksi hahmojen muokkaus onnistuu paremmin kuin kakkosessa, kun vain osaa. Ja ladattavat ovat tietenkin kova sana, kuten kakkosessakin. Mutta tietenkin jokainen on omaa mieltään, enkä todellakaan väitä, että kakkonen olisi huono. Itse vain pidän kolmosesta enemmän. :)

Radosimsissä on muuten ilmoitettu, että EA on jo varannut osoitteen www. thesims4 .com. Toivottavasti eivät sentään ala sitä ihan heti tekemään. :/

Hidarico

• Ankeuttaja
« Vastaus #86 : Syyskuu 08, 2010, 18:57:05 »
Osaisiko joku kertoa miten modet ja hackit saadaan sims 3:een? Kiinnostaisi tuo teiniraskaus-hack :)
Ja sitten vaikka yksärillä linkkiä jonnekki nsivustolle tai vastauksessa tähän viestiin (jos vastaa :D ).
// Ja mustepullo mua kiinnostaisi sun tarina.. eikä sun allekirjoituksessa ole enään linkkiä siihen.

// Oi kiitus Mustepullo linkistä ja muuten minäkin liikun Radola-foorumilla nimimerkillä Evabel.

// Ja vielä mukavia kuvia Sims 3 pelistä: tässä ja tässä.. ja suosittelen lukemaan koko topan läpi ;)

// Ja ohhoh joudut vähän rollaamaan alaspäin löytääksesi tietyt kuvat mutanttitaaperoista :D
// EJR tarkoitin siis joo sen tarinapelin kansia.. ja muuten en tiedä paljonko se naapurusto maksoi/maksaa jos se ei ole vielä ilmestynyt, satuinhan vain törmäämään jossain uutiseen, että EA siis julkaisee storeen sen maksullisen naapuruston joka on siis teemaltaan merirosvoaiheinen. EJR vielä ei ole kaikkia koodeja oivallettu joten suosittelisin että menisit vaikka tänne lukemaan peruskoodit, helpompaa kuin yksärillä. Googlettamallakin varmaan löytyy hackeja/modeja ja ns. 'erikoiskoodeja.'
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 09, 2010, 07:39:52 kirjoittanut Betaé »

Poissa Mustepullo

• Vuotislainen
« Vastaus #87 : Syyskuu 08, 2010, 19:09:55 »
Joo, täälläkin ollaan koukututtu Radolaan. Siellä nimimerkillä tuhisija. :)

Kirjoitan myös sims - aiheista tarinaa, jota voitte lukea täällä.
Who knows which is which and who is who

Poissa EJR

• Vuotislainen
« Vastaus #88 : Syyskuu 08, 2010, 20:08:57 »
// EJR: tiedän kaikki huijauskoodit sims kolmoseen ja tarkoitus oli vain kysyä muita sivustoja kuin fi.thesims.com (arvaa kuinka montaa kertaa tutkittu sivusto). EJR käytä ihmeessä simpointsisi siihen uuteen merirosvonaapurustoon 8)

Haluatko lähettää minulle yksärinä / tähän topaan kaikki koodit??

// : EJR pidätkö sä todella niistä? :o Minusta ne on todella ärsyttäviä, joskin niissä on hienot kannet.

Öö... Siis puhutko tuossa nyt niistä tarinapeleistä?
Miten tarinapeleissä on hienot kannet, vai siis tarkoitatko itse pelin kantta vai häh, mitä ?

Joo, mä säädän : )

// Niin muuten, mitä uutta/hienoa siinä merirosvokaupungissa on???      Ja paljonko se maksoi?
MS Hirmun kapteeni!

Hidarico

• Ankeuttaja
« Vastaus #89 : Syyskuu 09, 2010, 07:34:23 »
Ei tarvitsekkaan kertoa hackeista/modeista löysin listän niistä täältä :)

// Ja EJR tuosta muoksitusta viestistä löydät linkin peruskoodeihin ja ''superkoodiin.''

// Marygold, ehkäpä siksi että EA on voinut juonia jotain esim. tekee toimimattoman pelin johon pitää rahalla ostaa lisäosia tai päivityksiä/ladattavia rahalla. Sen lisäksi monet arvelevat että EA juuri itse levitti piraattiversion nettiin ja kun lataajat huomasivat siinä toodella paljon bugeja ja peliä haittaavia asioita ja näin EA kuvitteli saavansa enemmän ostajia pelilleen? Hauska juttu koska en ole enne nedes tiennyt että Sims 2 pelin mukana tulee bodyshop erillisenä jne, mutta luettuani ja nähtyäni kuvia uskon, että kolmosen hahmonluontitila on hyvin monimutkainen, mutta kakkosessa on mielestäni hyvin helppo tehdä muokkauksia ja luoda ihana simi. Vaikka olenkin innoissani sims 3:sta niin kuvista olen huomannut, että simit vaikuttavat entistä enemmän ihmisiltä, kun taas sims 2:ssa simit näyttävät.. no sanotaanko ''Simeiltä.''
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 09, 2010, 21:07:25 kirjoittanut Betaé »

Poissa Marygold

• Irorua
  • Aurori
  • *
« Vastaus #90 : Syyskuu 09, 2010, 15:22:40 »
^ Lähes kaikkia näitä mainitsemiasi puutteitasi varten on olemassa lisäosat. Lisäksi hahmojen muokkaus onnistuu paremmin kuin kakkosessa, kun vain osaa.

Miksi minusta on kuitenkin täydellistä rahastusta tehdä toimimaton peli, josta lupaillaan etukäteen aivan liikoja, ja sitten korjata kaikki sen lukemattomat virheet pikkuhiljaa kalliissa lisäsosissa? :>  Mieluiten protestoin jättämällä ne hyllyyn ja toivon ja odotan, että Sims 4 olisi vähän parempi esitys...  

Ja en myöskään ymmärrä että jos kerran "muokkaus onnistuu paremmin kun vain osaa", niin miksi siitä muokkauksesta on ylipäänsä pitänyt tehdä niin hankalaa, että sitä pitää oikein opetella erikseen... Olen kyllä kakkosella tehnyt hahmoja vuosikaudet ja koskaan ei varsinaisesti ole tarvinnut opetella, kun bodyshopin käyttö on niin helppoa. Ladatut toki varmaan painavat tässäkin pelissä paljon, harmi vain että niitäkin on vielä tässä vaiheessa aika rajoitetusti.

Enkä nyt tarkoita mitenkään haastaa riitaa niiden kanssa, jotka kolmosesta pitävät, minusta vain olisi kivaa saada rahoilleni vastinetta ja että annetut lupaukset olisi oikeasti pidetty ja peli viitsitty tehdä huolella loppuun asti.  
Sadevesiämpärit, auringonkukkaniityt, saippuapalat ja raparperinvarret... Oikullisesti versoilevat lommot elämän alaviitteissä.

Poissa Zaira

• 42
  • Valvojaoppilas
  • *
  • ^o^
    • Ei mitään nähtävää täällä
  • Pottermore: LumosDragon46
« Vastaus #91 : Syyskuu 09, 2010, 22:15:10 »
Radosimsissä on muuten ilmoitettu, että EA on jo varannut osoitteen www. thesims4 .com. Toivottavasti eivät sentään ala sitä ihan heti tekemään. :/

Joo, no, aika aikaisessa vaiheessahan nuo muutkin sims-ossat ovat tulleet, että eiköhän tuon nelosen ilmestymiseen mene jokunen vuosi aikaa. Kun kolmonenhan ilmestyi vasta viime vuonna... >_< Veikkaisin, että aikaisintaan 2012 voidaan odotella nelosta :)
"When I lead the big patient rebellion, Voldemort here is the first to go."
[The pessimist sees difficulty in every opportunity.
The optimist sees the opportunity in every difficulty. -Winston Churchill]

Poissa Ayleth

• Drifter
  • Vuotislainen
« Vastaus #92 : Syyskuu 10, 2010, 15:36:26 »
Miksi minusta on kuitenkin täydellistä rahastusta tehdä toimimaton peli, josta lupaillaan etukäteen aivan liikoja, ja sitten korjata kaikki sen lukemattomat virheet pikkuhiljaa kalliissa lisäsosissa? :>
Virheethän korjataan päivityksissä, jotka ovat ilmaisia, vai mitä tarkoitit? Eikä kyllä minun milestäni lupailla liikoja, mutta sehän on ihan käyttäjästä kiinni, täyttääkö peli odotukset vai ei.

Hidarico

• Ankeuttaja
« Vastaus #93 : Syyskuu 12, 2010, 20:59:18 »
Nah viikon parin päästä voin vihdoin ostaa Sims kolmosen! :)

// Nah ostin sen jo tänään ja juuri nyt olenkin pistämässä lataamaan sitä <2
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 15, 2010, 19:25:41 kirjoittanut Betaé »

Poissa Marygold

• Irorua
  • Aurori
  • *
« Vastaus #94 : Syyskuu 12, 2010, 21:42:39 »
Ayleth, viittasin vastauksellani ainoastaan omaan kommenttiisi, jossa totesit että mainitsemani puutteet on korjattu lisäosissa :) Ja myös siihen omaan toteamukseeni, että päivitykset eivät poistaneet minulta mitään pelin vioista, valitettavasti.

Ja en siis väitä että Sims 3 olisi varsinaisesti mitenkään huono peli noin kaiken kaikkiaan, väitän vain ettei se minun odotuksiani täyttänyt ja että sen mainonta ja siitä etukäteen annettu tieto jossain suhteissa saattoi olla jokseenkin harhaanjohtavaa. Ja että ihan ylipäänsä en soisi laskettavan markkinoille ihan niin bugista peliä, vaikka ne bugit voikin toki korjata myöhemmin päivityksillä.

Poissa Vesi Y

• Muppet
  • Vuotislainen
« Vastaus #95 : Syyskuu 18, 2010, 03:06:14 »
Ja en siis väitä että Sims 3 olisi varsinaisesti mitenkään huono peli noin kaiken kaikkiaan, väitän vain ettei se minun odotuksiani täyttänyt ja että sen mainonta ja siitä etukäteen annettu tieto jossain suhteissa saattoi olla jokseenkin harhaanjohtavaa. Ja että ihan ylipäänsä en soisi laskettavan markkinoille ihan niin bugista peliä, vaikka ne bugit voikin toki korjata myöhemmin päivityksillä.
Täytyy nyt kyllä huomauttaa, että Sims 2 oli aivan yhtä ellei jopa enemmän buginen syystalvella 2004. Sims 2 kärsi muun muassa pahamaineisesta Jump Bugista, elikkäs kun simillä on tarpeeksi muistoja niin sim ei kykene tekemään yhtikäs mitään vaan canceloi kesken jokaisen asian, mitä simin käskee tekemään. Simin kaikki muistot tai ainakin iso osa pyyhkiytyvät tämän tapahtuessa. Universityssä (muistaakseni; ainakin Maailmanmatkaajassa) taas Iso Paha Bugi oli sellainen, että peli luo joka kerta uudet NPC:t - jos simisi meni yliopistoon, niin hän bugin aikana sim ei automaattisesti kohdannut samaa cheerleaderia kahta kertaa, koska peli loi uusia ja uusia cheerleadereita. Ja niin edelleen. Ja niin edelleen.

Tässä olisi nyt hieman random lista Sims 2:n uusimman peruspatchin korjaamista jutuista. Ne, mitkä eivät liity lisäosiin olivat ongelmia jo silloin 2004.
Lainaus käyttäjältä: Sims 2 patch
(klikkaa näyttääksesi/piilottaaksesi)

Poissa Marygold

• Irorua
  • Aurori
  • *
« Vastaus #96 : Syyskuu 21, 2010, 17:25:43 »
No oltaisihan sitä voitu oppia virheestä ja tehdä peli tällä kertaa vähän valmiimmaksi ennen julkaisua, kun monet kolmosen ongelmista olivat kuitenkin niin ilmeisiä ja pelaamisen kannalta todella häiritseviä. Enkä kiellä etteikö kakkonen olisi ollut ja olisi yhä buginen, onhan se.

Ja kuten sanoin, niin minulla ei virallinen päivitys kolmosen ongelmista valitettavasti suurinta osaa korjannut, mutta hienoa jos jollain on niin hyvin käynyt.

...Alkuperäinen pointtini ei kyllä edes ollut niinkään mollata kolmosta maanrakoon kuin ainoastaan sanoa, että en niin kauheasti siitä innostunut kuin olisi pitkäaikaisena simsaddiktina voinut luulla.

Poissa Mustepullo

• Vuotislainen
« Vastaus #97 : Lokakuu 25, 2010, 19:44:57 »
Hihi oottekos panneet merkille, että uusi sims 3 - lisäosa Iltahuvit ilmestyy jo torstaina?! Koulusta suoraan ostamaan, rahatkin on jo valmiina: 35 euroa puhdasta käteistä.

Jos reaktionne oli puhdas ja viaton "HÄH?" niin kurkistakaapas tänne, varsinkin sellaiset 10 viimeisintä sivua.

Edit. Ostin pelin heti ilmestymispäivänä, suoraan koulun jälkeen kävin hakemassa. :D Kyllä on mahtava lisäosa, vaikka vikojakin löytyy. Suosittelen ostamista!
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 31, 2010, 20:47:08 kirjoittanut Mustepullo »
Who knows which is which and who is who

Poissa Ayleth

• Drifter
  • Vuotislainen
« Vastaus #98 : Lokakuu 25, 2010, 20:17:07 »
Sitähän tässä on kuolattu... Parempi vaan malttaa sinne Jouluun, niin ei tarvitse omia rahoja käyttää. Sen verran kova simmeri tosin olen, että tekisi heti mieli rynnätä peli noutamaan, kun se ulos tulee. Mutta sisälläni asuu pieni Roope-Ankka...

Ne ketkä eivät ole nähneet, tsekatkaa tämä video. <3 Saksaksi tosin, mutta omg!

Poissa Amyna

• 'urmaava neito
  • Vuotislainen
  • Vapaamatkustaja
« Vastaus #99 : Tammikuu 08, 2011, 18:26:38 »
Haluaisin tuon Iltahuvit-lisäosan niin paljon!
Baarielämän ja vampyyrien takia. Sims kakkosen vampyyrit oli vähän enemmän sellaisia huumoriveikkoja.

Anttilalla mainostetaan sitä varaston tyhjennystä, ja joku viikonloppu oli muka kaikki Sims 3 -lisäosat kympin kappale. No muut olikin, mutta Iltahuvien hylly ammotti tyhjyyttään jo silloin kun liike avattiin. Tsekkasin vielä netAnttilasta, ja sielläkin oli kaikki muut paitsi kyseinen alennettu. Mietinkin, että ei ne voi noin uutta lisäosaa kympillä kaupata ;)