Kirjoittaja Aihe: The Sims 3  (Luettu 2721 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Anastacia

• Ankeuttaja
The Sims 3
« : Syyskuu 21, 2008, 20:10:38 »
Uusin Sims peli julkaistaan Suomessa 11.2.2009. Lisää infoa, videoita sekä kuvia tästä ennennäkemättömästi simulaatiosta löytyy pelin suomenkielisiltä sivuilta: http://thesims3.ea.com/view/pages/home.jsp?languageCode=fi

En malta odottaa! Sims -pelit ovat koukuttaneet minut totaalisesti. Tuntuu ihanalta ajatella saumaton pelimuotoa ja kaikkia uusia ominaisuuksia, jotka ovat jo aiemmissakin peleissä olleet fantastiset. Ainoa negatiivinen asia taitaa olla se, kuinka paljon peli lopulta viekään tietokoneen muistitilaa.

Mitä mieltä itse olet tästä tulevasta pelistä?

Poissa Mimmi

• kolmen soinnun rälli
  • Vuotislainen
  • gimme danger
  • Tupa: Mary Sue
Vs: The Sims 3
« Vastaus #1 : Syyskuu 22, 2008, 20:05:43 »
Tshihi, eka, eka!

Joo, asiaan. Minäkään en malta odottaa kolmosta! Ah, ne videot, joita olen nähnyt vaikuttavat varsin hurmaavilta. Juuri tuo naapurissa käyskentely ja uudet simin persoonallisuutta ja ulkonäköä määrittävät tekijät kutkuttavat uteliasta pääpönttöäni kovin. Simselfien luominen varmasti muuttuu erittäin lystikkääksi! En ole vielä varma, aionko peliä ostaa, mutta ainakin sen haluaisin. Minulla vain olisi hankinnassa aimo läjäys Beatlesin levyjä, että tokkohan rahani riittävät... No, pitää toivoa parasta. Haluaisin myös sen Spore-pelin, joka on Simsin tekijöiltä. En kyllä aio hylätä Kakkosta, sillä minulla on siellä niin mukavat perheviritelmät kesken... Onhan muuten sitten tuon kolmosenkin kanssa niin, että vaatteita voi itse luoda ja väritellä? Toivottavasti, sillä se on niin mukavaista!
Keep your 'lectric eye on me babe
Put your ray gun to my head
Press your space face close to mine, love

Tuomas R

• Ankeuttaja
« Vastaus #2 : Syyskuu 22, 2008, 21:25:44 »
Voi että

Kolmas jo joka ei malta odottaa... Siis ai että mä odotan jo sitä innolla. Kuulemma simien muokkaukseen tulee paljon uusia mahdollisuuksia ja tukan, sukkien jne. värit voi valita liukuvärjäyksen avulla :O Maltan tuskin odottaa.
Video, minkä näin siinä, antaa odottaa paljon... Saa nähdä, miten se onnistuu markkinoilla.
Jään innolla odottamaan!

Poissa Mimmi

• kolmen soinnun rälli
  • Vuotislainen
  • gimme danger
« Vastaus #3 : Syyskuu 24, 2008, 20:43:38 »
Sukista en ole kuullutkaan!

Liukvärjäyssukat, mun unelma. <69

Poissa Valkovuokko

• Orjuutettu kotitonttu
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • And give the kids a show.
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #4 : Lokakuu 11, 2008, 20:34:19 »
Isot odotukset tuli heti tuon videon perusteella :) Ai että mä odotan pääseväni pelaamaan. Aion kinuta vanhemmilta niin kauan että ne ostaa :D Toivon vaikka joulahjaksi, että saan sen heti kun se ilmestyy. ;P

// Teillä on ongelmia muistin/hitauden kanssa? Mulla ei ole tullut sellaisia ongelmia, koska kone on melkoisen uusi ja siitä syystä siellä ei ole paljon tiedostoja. Muistiakin on aika paljon laitettu jo valmiiksi. Peli itse tosin takkuilee välillä Vistan takia. :)
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 13, 2008, 09:56:52 kirjoittanut Valkovuokko »
Can't you see the way she's crying,
well that's what keeps her trying.
If you want to keep the girl for as long as you live,
just break it apart her heart.

Tuomas R

• Ankeuttaja
« Vastaus #5 : Lokakuu 12, 2008, 13:46:06 »
Vielä noin 4 kuukautta ja peli on meidän ulottuvilla:O
Maltan tuskin odottaa, että pääsen testaamaan sitä...hi hii

Poissa Eara

• kuoli nukkuessaan
  • Vuotislainen
« Vastaus #6 : Lokakuu 12, 2008, 14:48:25 »
Aih vähänkö haluan tuon pelin. Oon heikkona sims 2:aan. Ongelmana on läppärini, joka ei pyöritä simsii kunnol, ku tää on liian hidas. Pitäis hankkii uus kone, et jaksaisin pelata sitä ku se jumittaa muuten kokoajan ja mul menee hermot.
Videot näyttää ihanilta, haluisin ihan sairaast saada ton pelin. Taitaa kumminki jäädä haaveeks ku täl koneel on ongelma.
Unelmat ovat ikuisia

I felt like I was trapped in one of those terrifying nightmares, the one where you have to run, run till your lungs burst but you can't make your body move fast enough...
-New Moon

Poissa Mysteeri

• Matkakuumeinen
  • Vuotislainen
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #7 : Lokakuu 12, 2008, 15:39:58 »
Myönnän myös minä olen koukkuuntunut Simsiin. Ykkösestä alkaen. Toisaalta kolmonen kiehtoo juuri mahtavien valintamahdollisuuksien vuoksi ja on ihanaa kun simit vihdoin pääsevät kyläilemään naapurissa. Mutta en haluaisi millään luopua kakkosesta ja luomistani kuvioista. Varsinkin kun minulla on lisäosat viimeistä lukuunottamatta ja senkin haluan hankkia, kun vaan rahatilanne vähän paranisi. En voisi kuitenkaan survoa koneelleni kakkosta ja kolmosta, siitä ei tulisi yhtään mitään. Ja sitten en kuitenkaan haluaisi poistaa kakkosta. Tai raaskisi myydä sitä ja lisäosia. Minulla on muuten vielä ykkönen ja kaikki lisäosat hyllyssä. Niistä pitäsi kyllä hankkiutua eroon nopeasti, sillä en ole tehnyt niillä mitään kakkosen ilmestymisen jälkeen. Ilkeää rahastusta ja rääkkäystä. Mikseivät ne voineet jo luoda ykkösestä niin mieletöntä, ettei jatkolle olisi tarvetta? Kun olen joutunut tyhjentämään koneeni vaikka kuinka moneen kertaan juuri tilan loppumisen vuoksi ja tiedän, etten suinkaan ole ainoa.
Murehtiminen on kuin keinutuoli. Vauhtia on, eteenpäin ei pääse.

Poissa Zaira

• 42
  • Valvojaoppilas
  • *
  • ^o^
    • Ei mitään nähtävää täällä
  • Pottermore: LumosDragon46
« Vastaus #8 : Lokakuu 26, 2008, 22:48:49 »
Mie suhtaudun hivenen varauksella tuohon kolmoseen. Vaikka nuo kaikki uudet ominaisuudet kuulostavat aivan älyttömän upeilta, niin silti jotenkin ajatus vain kolmannesta osasta tökkii ja pahasti. Ehkä hankin sen ja katson miltä tuo näyttää, mutta saas nähdä. Ainakin luojilla on ollut hauskaa, mutta kenestä muusta tämä alkaa tuntua.. ööh.. rahastukselta? Kakkosen vielä ymmärsin, kun ykkönen ei päätä huimannut grafiikallaan ja muilta ominausuuksiltaan. Hmm, en tiedä sitten tuosta kolmosesta, mutta jos tulis vielä neljäskin niin siinä vaiheessa minun pääni räjähtää...
"When I lead the big patient rebellion, Voldemort here is the first to go."
[The pessimist sees difficulty in every opportunity.
The optimist sees the opportunity in every difficulty. -Winston Churchill]

Poissa Marygold

• Irorua
  • Aurori
  • *
« Vastaus #9 : Lokakuu 28, 2008, 19:32:29 »
Mutta kun pelejä pyörittävät koneet kehittyvät, niin kai niiden pelienkin on lupa kehittyä mukana :) Ainakin minun mielestäni kakkososaan on jo ihan teknisistäkin syistä jäänyt pois aika paljon sellaista, minkä toteuttaminen sen ajan tietokonetehoilla on ollut aika vaikea toteuttaa, esimerkkinä nyt nuo melkein rajattomat muokkausmahdollisuudet sun muut. Tietenkin jokainen valitsee itse sen lempipelinsä, minä pidin alkuun ykkösestä enemmän koska koin kakkosen hankalaksi ohjattavaksi, mutta myöhemmin siihen totuttuani aloin pitää siitä enemmän, varsinkin kun keksin kaikenlaiset netistä löytyvät downloadsit ja muokkausmahdollisuudet, joilla ilman lisäosiakin saa peliin vähän lisäväriä. Kolmosen maailma taitaa olla jo niin laaja, ettei minun köpöinen läppärini sitä pyöritä, mutta kyllä sitäkin varmaan kivaa olisi jossain vaiheessa päästä pelailemaan. Odotan varsinkin sitä mahdollisuutta, että simsien pituutta ja leveyttä voi muuttaa siitä peruspelin barbie-muotista muutenkin kun koodeilla pelleillen :P 
Sadevesiämpärit, auringonkukkaniityt, saippuapalat ja raparperinvarret... Oikullisesti versoilevat lommot elämän alaviitteissä.

Poissa Yöfani

• Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #10 : Marraskuu 17, 2008, 22:31:24 »
Minä odotan innolla kolmosta^^ Huono puoli on minullakin se, että minun koneellani jo pelkkä kakkonen itsekseen vie niin hirveästi muistia ja kun siihen vielä lisää muutaman lisäosan niin huh huh. Lisäksi kolmosen ihmisistä on tehty jo niin aitoja, että ne eivät enää ole omia persooniaan-simejä, vaan normaaljea ihmisiä. Monet hienot uudet ominaisuudet kiinnostavat, mutta mitä jos peli pettääkin odotuksemme? Olen ajatellut pyytäväni peliä myöhäiseksi joululahjaksi, mutta tuo tietokoneen muistin tila tosiaan arveluttaa. Ei kolmosta turhaankaan olisi kiva hankkia. Tuo simien teon suurempi muokkausmahdollisuus on mahtavaa, lemmikkielämää pelatessa ärsytti kun lemmikkien vartalon yms. mittoja saattoi muunnella miten vain, mutta ihmisillä saattoi vain valita, onko ihminen paksu vai laiha. Tosin, lemmikkielämä vei niin paljon muistia, että aina kun muutin tontille, sen seinät alkoivat vilkkua punaisina..
Nooh, nyt on paras lopettaa, alkaa mennä offiksi.

~Yöfani

Poissa Evilheart

• Kuolonsyöjä
  • Vuotislainen
  • Taivaskiiturit, neiti kapteeni
« Vastaus #11 : Marraskuu 18, 2008, 10:34:01 »
Mmm, täällä jälleen yksi joka odottaa innolla.
Kakkonen poistui koneelta uuden kovalevyn myötä, enkä aio sitä enää tälle koneelle asentaa. Kolmonen saa sitten enemmän tilaa ja mukavampi pelata.
Odotus on suuri, aww..
Mutta toivon, että peli tulee yhtä hienona myös pc:lle, ainakin suurimmaksi osaksi. Normaalisti kun jo 2:sta tuli todella paljon hienompi ps:lle ://
I wanna spend my nights and days between your arms
Every day breathing your love
And even in my dreams I wanna be kissing your lips
Baby, breathing your love

Poissa Mimmi

• kolmen soinnun rälli
  • Vuotislainen
  • gimme danger
« Vastaus #12 : Marraskuu 22, 2008, 23:40:09 »
Paljon hienompi? Oh, minusta se oli paljon huonompi, mitä nyt pelannut olen! Noh, ehkä ne ovat makuasoita... Kerroppas pleikkarisimssin ominaisuuksista tarkemmin, jookosta, tahtoisin tietää.

Poissa Brian Molko

• Northman's Pet
  • Hirnyrkki
  • Such a dull toy
« Vastaus #13 : Marraskuu 24, 2008, 01:27:41 »
Vähänkö haluan! Mutta ongelma on, etten usko koneeni pyörittävän sitä. En ole kokeillut tähän mitään pelejä tiedostaen, että tämä on vain nettikone. Mutta ostan sen varmaan joka tapauksessa ja pelaan aina perheen luona kun käyn siellä.
Julien, you're slow-motion suicide.

Poissa Hopeanuoli

• Vuotislainen
« Vastaus #14 : Marraskuu 24, 2008, 11:00:14 »
Olen jo jonkin aikaa kuolannut tuota peliä noilta sims 3 sivuilta. Juuri tällaista mahdollisuutta että simit voivat vierailla ja kävellä kotitontiltaan vaivatta muualle ilman tontin vaihtoa tai perheen vaihtoa (vierailu tilanteessa siis) olen odottanut. Pitäisi katsoa pelin esittely video uudelleen kun en muista mitä kaikkea sillä pystyikään tekemään. Muistan että siinä yhden simin päätös voi vaikuttaa kaikkeen tässä pelissä, jänskää...

Ainut asia mikä minua hieman huolestuttaa on se että toimiiko tuo peli minun koneellani. Tämä on kylläkin ostettu pari vuotta sitten ja kuulemma oikein kunnon kone (ainakin pari vuotta sitten viellä X) ) mutta en tiedä sitten on kone sitten liian vanha tuolle pelille. Tekijät itse sanovat että pelin tarpeet ovat lähellä sims 2 pelin tarpeita, mutta se sitten nähdään helmikuussa (vai oliko se huhtikuussa???) toimiiko vai ei....
"Are we there yet?"
"No"

Poissa Partiotyt

• Jääsafiiri
  • Vuotislainen
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #15 : Marraskuu 25, 2008, 17:56:01 »
 Aa, nyt mäkin kuolaan tuolle, eilisestä asti. Olen vähän huolissani koneestani minäkin, mutta eikö se tule myös ps2:lle? Koska silloin voisin selvitäkin. Jos ei niin saa nähdä.
 Ennestään minulla on vain sims 1 triple deluxe, eli perus+house party, livin´it up ja lomalla. Ja niitäkään en ole saanut pelattua sen jälkeen, kun yritin ladata koneelle lemmikkejä, joten olen aika kypsynyt siihen.
Olen odottanut latausruutujen poistumista, feeniksin kilta-pelin jälkeen ne ärsyttää joka paikassa. Ja juuri sellaisesta pidän peleissä, kun voi vain kulkea ympäri ja tutkia paikkoja ja kokeilla kaikkea. Ja kasvoista saisi oikeasti nätit ja kaikki huonekalut olisivat ainakin varsin lähellä sitä, miltä haluaa niiden näyttävän. Aikalailla päätin jo pari vuotta sitten, kun Sims kolmosesta sain jostain (wikipediasta) tietää, etten hanki kakkosta välissä. Toivottavasti saan koneen kestämään sitä, mikä taitaa kyllä olla liikaa toivottu kun ei se kerran ykköstäkään kestä.
Atra esterní ono thelduin / Mor’ranr lífa unin hjarta onr / Un du evarínya ono varda

Poissa Hopeanuoli

• Vuotislainen
« Vastaus #16 : Marraskuu 27, 2008, 01:07:14 »
Aa, nyt mäkin kuolaan tuolle, eilisestä asti. Olen vähän huolissani koneestani minäkin, mutta eikö se tule myös ps2:lle?

Voi tullakkin, mutta luultavasti peli ei tule olemaan samallainen mitä PC:nä. Omistin Sims 2:n ps2:lle ja peli oli täysin eri mitä PC:n versio on. Siinä täyteltiin tehtäviä ja... uskoakseni siinä se olikin. En usko että Sims 3 tulee olemaan pc version kaltainen jos kerran kakkonenkin oli tuollainen. Jollei sitten EA saanu valituksia siitä pelistä ja tekevät paremman sit PS2 version sims 3:sta.
"Are we there yet?"
"No"

Poissa Evilheart

• Kuolonsyöjä
  • Vuotislainen
  • Taivaskiiturit, neiti kapteeni
« Vastaus #17 : Marraskuu 29, 2008, 18:48:58 »
Olen 100% varma, että Sims 3 tulee PS:n kahdelle uudelle koneistolle, varsinkin PlayStation 3, sillä Sims-pelit sarjana on jo niin maailmanvalloittaja,, että ps3 sen on pakko ilmestyä.
Sims 2 pleikkaversiossa saatiin jo tuolloin valita paljon erilaista ulkonäköpiirrettä simeille (tatuoinnit niiden mallit, paitojen kuvat yms. )

Ei se ehkä niin paljon parempi kuitenkaan ollut, mutta paljon yksityiskohtaisempi kyllä. Monipuolisuus oli otettu kunnolla mietintään puhuttaessa psversiosta.

I wanna spend my nights and days between your arms
Every day breathing your love
And even in my dreams I wanna be kissing your lips
Baby, breathing your love

Daniel

• Ankeuttaja
« Vastaus #18 : Marraskuu 29, 2008, 19:13:29 »
Odotan kyllä määkin sims 3:sta niin kuin kuuta nousevaa. Mutta aijon evätä itseltäni sen, että kävisin heti ostamassa sen kun se tulee markkinoille. En ole saanut vielä läheskään kaikkea irti sims 2:sesta, en ole lähellekään kyllästymistä :D Siihen mennessä kun sims 2 on näyttänyt kaikki puolensa, sims 3 on varmaan kerännyt jo sellaisia paketteja, joissa tulee joku lisäosa ja alkuperäinen peli ja näin pois päin. Yritän taktikoida rahan ja kaiken muunkin kanssa :D Vaikka uskon, että kun foorumeilla ja joka paikassa alkaa kuhista mitä kaikkea hienoa uudessa sims 3:sessa voi tehdä, niin kiusaus tulee olemaan varsin suuri. Mutta olen yksinkertaisesti liian syvällä sims 2:sessa tällä hetkellä, että voisin vain jättää sen kesken ihan tässä lähiaikoina ja vaihtaa kolmoseen.

Innoissani olen erityisesti tuosta naapurustossa käppäilystä. Viimeinkin tällainen mahdollisuus! :D Plus luonteenmuokkaukset ovat varmasti suuremmat, ja ah että odotan niin hirveästi millaisia simejä sillä pystyykään luomaan! Ja rakennustilakin varmaan saa paljon uusia juttuja!

Poissa Mimmi

• kolmen soinnun rälli
  • Vuotislainen
  • gimme danger
« Vastaus #19 : Joulukuu 09, 2008, 21:53:30 »
Joo, minun tajutakseni se myös menee sillä lailla, että naapurusto vanhenee mukana. Toivotaan että kone kestää sekä kolmosen että kakkosen... En kyllä todellakaan aio hylätä kakkosta kolmosen myötä, vaan aion jotenkin vuoronperään pelata.

Poissa Hopeanuoli

• Vuotislainen
« Vastaus #20 : Tammikuu 13, 2009, 14:04:58 »
Peli vaikuttaa kiinnostavalta, mutta itseäni epäilyttää muutama asia. Minusta simien grafiikka näyttää tönköltä, eikä simit näytä hienoilta. Heidän naamansakin ovat jotenkin oudot. Eikö kenenkään muun mielestä? Ja etenkin jotkut hiukset näyttävät yhtä epäluonnollisilta kuin kakkosessa.

No, tuohon ei voi vielä mitään sanoa kun peliä en ole nähnyt kuin tusinanverran kuvia ja nekin on hieman tyylitelty parempaan kuosiin (en usko että pelin grafiikka on oikeasti sellaista mitä sims3 sibuilla näytetään). Mutta kyä minuakin hieman tuo simsien ulkonäönsuunta häiritsi hieman. Ne näyttävät enemmän piirroshahmoilta kun taas kakkosessa simseistä pyrittiin tekeen oikeita ihmisiä muistuttavia. Mutta ei se minua haittaa, hyvältä kummiskin näyttää.

Toinen asia on se, että naapurusto elää sitä mukaa kun pelaat itsekin. Eli ilmeisesti ne muutkin, joilla et pelaa vanhenee? Näin ainakin käsitin eräästä haasttattelusta.

Ihaks totta??? Jesh! Sittenhän ei tarvitse vaivaantua pelaamaan kaikissa perheissä jotta sais lapset ja taaperot kasvamaan aikuisiksi vaan voi pelata sen aikaa jollain muulla simillä, jesh!!!! Voi tätä ilon päivää, voi vaan käydä piipahtamassa perheessä muuttamassa pari asiaa ja siirtyä pelaamaan muualle X)

Jos sims 4 on koskaan tullakseen niin lyön vetoa että se peli perustuu verkkopelaamiseen.
"Are we there yet?"
"No"

Poissa Vesi Y

• Muppet
  • Vuotislainen
« Vastaus #21 : Tammikuu 14, 2009, 20:23:30 »
Hopeanuoli, itseasiassa Sims-verkkopeliä on jo kokeiltu. Kyseinen idea epäonnistui surkesti, koska suurin osa Simssien pelaajista on loppujen lopuksi vallanhimoisia kontrollifriikkejä nipottajia, jotka tahtovat päättää asioista itse. ;)
Itse en ainakaan tahtoisi hienoon nukkekotimaailmaani ylimääräisiä tyyppejä sössimään juonenkäänteitä.

lizä

• Ankeuttaja
« Vastaus #22 : Tammikuu 15, 2009, 00:33:22 »
Huh olenpas nyt hieman pessimistinen ja tuskailen sitä että mitenköhän mahtavat cheatit löytyä kolmoseen ja kaikki ladattavat. Minusta ei näillä näkymin LC pelaajaa tule ja siksi koodailu on välttämätöntä. (:

sudensilmät

• Ankeuttaja
« Vastaus #23 : Tammikuu 15, 2009, 16:49:40 »
Ootanhan minä.;)Serkkuni kanssa olemme 2:seen tehneet Harry Potter-perheitä.Ainoa onglemamme on,että Kalkaros aina hymyilee..Ajattelen aina, että hän on nähnyt Lilyn.

lizä

• Ankeuttaja
« Vastaus #24 : Tammikuu 15, 2009, 21:42:25 »
Mulla ei eikinä oo riittäny hermot siihen että alkaisin elokuvan/tv-sarjan pohjalta kehitellä hahmoja. Jotenkin heti kun tulee vaikeuksia pyorittelen sormia ja silmiä ja annan asian olla. Kolmosen mainoksessa hehkutettiin ulkonäköön liittyviä laajoja säätelyominaisuuksia niitä ootan innolla! (: Kuka tietää ehkä minäkin innostun tekemään pari Tarja Halosta. :D