Kirjoittaja Aihe: Herpan taiteiluja - uutta 9.6.  (Luettu 1843 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Herppa

• Vuotislainen
    • Pixbox
Herpan taiteiluja - uutta 9.6.
« : Syyskuu 04, 2007, 17:47:33 »
Tervetuloa katsomaan HP-fanitaidettani. Työt on tehty lähinnä puuväreillä ja tusseilla, joissain kuvissa väriä on tasoitettu tietokoneella.

Tässä Narcissa Malfoy, sellaisena miten hänet kuvittelin: muuten kaunis, mutta ilme on kuin hän olisi juuri maistanut sitruunaa.
Narcissa Malfoy

Seuraavaksi on Horatio Kuhnusarvio, semmoisena ällötyksenä kuin hänet kuvittelin:
Horatio Kuhnusarvio

Tässä olisi kuva, josta mulle tuli myöhemmin mieleen Bellatrix.. vähän mangamainen. Pelkällä lyijärillä.
Bellatrix

Sitten Ginny Weasly reaalityylillä ja pelkällä lyijärillä.
Ginny

Taikajuoma
Lyijykynällä savuava taikaliemi.

UUTTA 18.4.

Miss Chang piirrettynä puväreillä, ei mikään panostustyö ja piirretty taitellulle paperille :(
Cho

Fleur
Piirsin Fleurin pääsiäislomalla mummolassa, olen tyytyväinen työhön, joskin tulen luultavasti vielä värittämään tai varjostamaan työtä liskää.

Fred ja George
Hiukan suttuinen työ ilopillereistämme, jotenkin mangamaisempi kuin oli tarkoitus.
Väritettynä tietokoneella sama kuva.

Ensimmäinen piirtämäni hellä hetki, sorry siis kankeus..
Ginny ja Harry
Hiukan koneella muokattuna

Potter tekemässä sitä mitä parhaiten osaa eli kuuntelemassa salaa. Koska Harry tekee tätä niin usein ja monessa paikassa, jätin taustan tekemättä (vaikka olisinhan sen voinut värittää)
Harry

Herppa
Hermione fiilistelee. Piirrustelin tuon, koska teki mieli piirtää haastava asento ja kuvakulma, lopputulos ei ole kummoinen.

Kalkaros
Alan Rickman-vaikutteinen Kalkaros, ehkä liian pullaposkinen, mutta muuten ihan oukkei.

Liekehtivän pikarin lopusta, kun Malfoy suutelee Voldemortin jalkoja. Halusin keskityä tuohon pariin, joten jätin muut kuollonsyöjät värittämättä.
LordiV ja LuciusM

Draco Malfoy
Malfoyn poika tuijottaa tyhjyyteen; Hiukan tylsä kuva Malfoysta.

Creevey söpönä istumassa linnan pihalla. Mangavaikutteinen ja suttuisempi kuin piti.
Colin

UUTTA 29.5.2008

HP-maailman eläimiä ja olioita
Pidän tästä kuvasta ideana, mutta toteutus ei onnistunut täydellisesti. Onnistuneita eläimiä ovat Korpinkynnen kotka ja Minerva McGarmiwa kissana.

TAIDEKETJUSSA

Viktor
Krum piirrettynä vesiliukoisilla puuväreillä.

Tonksin Nymphadora puuvärillä ja tussilla. Tässä Tonks on Tylypahkassa seiskan lopussa käytävän taistelun melskeessä.

Blaise ja rouva Zabini taas kerran tussilla ja puukynällä. Kaksikko on lähdössä ulos ja äiti auttaa pojalle takkia. Kumpikaan ei näytä siltä miltä pitäisi kasvoistaan, mutta olen muuten tyytyväinen työn taustaan ja yksityiskohtiin.

Kommentoikaa ja julmasti!

tässä vielä muu fanitaide sivulle: http://www.vuotis.net/index.php?topic=24645.0
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 21, 2008, 18:30:40 kirjoittanut Herppa »
youtube.com: Harry Potter in 5 seconds

Poissa rave

• Tittelitön
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
Ohoh, Bellatrix pysäytti. Varsinkin nuo huulet. Sen verran kritiikkiä, että ko. naisesta ei näy oikein azkabanin jäljet, ehkä liian hyvinvoiva siis, mutta muutoin erittäin kaunis/hieno piirros.
Hämmästyttää nuo lukuisat kommentit että Cissy on liian vanha, kun ei kai hän mikään nuorukainen enää ole (Lucius oli 4-kirjassa 42, voi olla että Cissy on nuorempi, mutta ensimmäiset näkyvät juovut kasvoissa on jo kyllä varmasti kolmekymppisenä). Kovin näyttää minusta ikäiseltään, kun lähes poikeuksetta piiroksissa hän näyttää teini-ikäiseltä.

Kuhnis osui kuin nyrkkisilmään. En minä ole saanut mursuviiksiä mahdutettua mielikuvaani. Jokin kyllä silti hämää anatomiassa, en vain vielä ole keksinyt että mikä.

Hienoja piiroksia kuitenkin, ensimmäiset ehkä enemmän keskivertoja, Bella on toisesta maasta :)
akfjldjklk

Poissa No Speed Limits

• Palleromaisen tanakka ja takakorkea<3
  • Vuotislainen
  • ...something beautiful...
    • Suomenlapinkoira Frodon elämää
  • Tupa: Rohkelikko
Heips, hienoja kuvia!

Pidin erityisesti Narcissa Malfoysta, joka tosiaan näyttää sille, että on juuri maistanut (erityisen kirpeää) sitruunaa.

Horatius Kuhnusarvio jonka piirsit, on varmaan paras näkemäni Kuhnusarvio tähän mennessä! Kalju on hieno ja "pullamaha" on juuri sellainen mitä ajattelin. Ilmekin on juuri sellainen hyväntuulinen, mikä Kuhnusarviolla yleensä on! Upeaa!!!

Anteeksi, aika lyhyt viesti...
...Tulepas Kalle tänne, ulos teelle, Kustaan ikkunan alle... ^^ Hauskaa vai mitä?

Erkku -> No Speed Limits

Vampyyrityttö

• Ankeuttaja
Bella oli hieno. :) Olet toteuttanu sivuprofiilin hienosti. Korva oli melko pieni, mutta se ei häirinnyt.
Ginny oli aika poikamainen, mutta siinä oli jotain Ginnymäistä, mutta olisi parempi tyttömäisempänä, vaikka en tiedä onko Ginny kovinkaan tyttömäinen, mutta minun mielestäni... :)
Narcissa oli heikoin, mutta oli siinä jotain pientä Malfoy-piirteitä. ripsiä olisin kaivannut...
Taika juoma oli hieno! Tykkäsin varjostuksista ja ikkunasta tuleva valo näytti aidolta ja tykkäsin sommittelusta! Hyvä! ;)

Dust to Dust

• Ankeuttaja
Vs: Herpan taiteluja - uutta 18.4.
« Vastaus #4 : Toukokuu 02, 2008, 23:07:45 »
Voi vitsi, sinulla on niin paljon näitä piirustuksia että taidan ruveta laiskaksi ja en kommentoi kaikkia yksitellen :/ MUTTA eniten tykkäsin ainakin tuosta Bellatrixin kuvasta, vastasi aika hyvin myös meikäläisen mielikuvaa kyseisestä ilkimyksestä :D
Sinulla on aika hauska tapa piirtää, sillä minusta sinulla ei ole mitään yhtä tiettyä tyyliä vaan kaikki ovat tavallaan erinäköisiä töitä. Käytät minusta ainakin kivasti varjostuksia ja taso vaihtelee kuvissasi. Esimerkiksi tuosta Ginnyn kuvasta en oikeastaan pitänyt. Weasleyn kaksoset ovat loistavat :) Tykkään.
Krum on kauhean karun näköinen, mutta periaatteessa voisihan hän tuonkin näköinen olla :D Ei vastaa oikein mielikuvaani, mutta muuten todella kiva :) Dracosta en myös kovin paljon pidä... siinä on jotain mikä näyttää jotenkin oudolta minun silmääni. Mutta se voi olla ihan vain minun omaa mielikuvitustani :D
Mutta laittele enempi vain kuvia, hyvin osaat kyllä piirtää :)

Miss Vampire

• Ankeuttaja
Vs: Herpan taiteluja - uutta 9.6.
« Vastaus #5 : Kesäkuu 10, 2008, 12:50:15 »
Hmm... Laitan tähän nyt vain ne joista tykkäsin ja hieman perusteluja

Bellatrix: Olen aina rakastanu pelkällä lyijärillä tehtyjä töitä ja tässä on...jotain? Bellan ilme on jotenkin ah niin ihana. Varsinkin huulien asento. <3 Ja hiukset on hienosti korvan takana... Aivan mahtava.

Harry salakuuntelemassa: Ihana! En yleensä tykkää värillisistä jutuista, mutta Harry salakuuntelu asennossa on vastustamattoman ihana ja koomisen näköinen. Tykkään varsinkin siitä miten olet piirtänyt pojan ylävartalon. Hyvä vain ku jätit taustan piirtämättä, koska nyt voi jokainen itekseen miettii mitä Rohkelikko tällä kertaa kuuntelee ja missä.... ;)

Kalkaros: Ei minusta ainakaan yhtään liian pullaposkinen, koska Rickman on aikas pyöreähkö kasvoiltaan. (ainaki minusta, voitte sanoa että silmissä vikaa...) Jotenkin niin aidon Severuksen näköinen, tosin ryppyjä tai juonteita kasvoihin niin näyttäisi ikäiseltään enemmän. Lähetä Rickmanille fanipostii ja pistä kuva mukaan niin ukkeli voi vaikka tykätä. (ei tarkoitettu loukkaavaksi)

LordiV ja LuciusM: Hieno hieno hieno. Lucius ei vaikuta tyypiltä joka suutelis jonku jalkoja, mutta tässä tapauksessa niin aito tilanne.... Ja en ymmärrä miksi, mutta kasvoilleni leviää typerä virne. Johtunee hra Malfoyn hauskasta takapuolesta... (:

Poissa Yöfani

• Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
Vs: Herpan taiteluja - uutta 9.6.
« Vastaus #6 : Kesäkuu 11, 2008, 01:24:27 »
Hienoja töitä! Pitää käydä (joskus) katsomassa muuta fanarttiasikin, ellen ole jo katsonut ;)

Narcissa Malfoy: Pidin Narcissasta, hienosti tehty, ilme on juuri sitä Narcissaa, mutta minun makuuni hieman liian hapan. Pidin tästä työnä, upeista vaatteista suurta plussaaa, mutta jotenkin ei vain iskenyt minuun. No, tiedän syynkin: itse kuvittelen Narcissan aivan eri näköiseksi, joten vika ei ole piirustuksessa.

Horatius Kuhnusarvio:Tämän tunnistaa Kuhnusarvioksi vaikka unissaan. Itse kuvittelen hänet juuri tälläiseksi, vaatteet ovat tässäkin työssä mahtavat ja ilme niin..kuhnusarviomainen. Saa nähdä,mitä mieltä leffa on, mutta toivottavasti muistuttaa työtäsi. Pidin työstä, mutta Kuhnusarvion mursunviiksiä jäin kaipaamaan. Millä muuten väritit työn?

Bella: Tämä ei omasta mielestäni näytä hirveästi Bellalta..nooh, ajattelen vain leffan Bellatrixia. Mutta sanoithan, että kuvasta tuli myöhemmin mieleen Bellaxtrix, mutta minä vain olen eri mieltä. Mutta kuvana on aivan mahtava ja mangan ystävänä mangamaisuus on vain hyvä asia. lisää tälläisiä!

Ginny: Kuva on erinomainen, paita hieno ja varjostukset osuvat. Mutta tämä muistutti silmissäni Ronia..mutta onhan Ronkin Weasly, eikö? Mutta kuten edellisessä piirustuksessa, kuvana hieno, oikeastaan Bellaa parempikin.

Liemi: En ole ennen nähnyt tällä osastolla muuta kuin hahmoja..hienoa työtä! Vähän häiritsee..kuvan..öh,epäaitous. Pikari näyttää jotenkin neliskulmaiselta..mutta hieno, hieno työ, koska aiot piiirtää lisää?

Enpäs jaksakkaan kommentoida lopuista erikseen..hienoja, hienompia ja hienoimpia töitä. Ja lisää tulee, eikös?Niistä voisinkin jaksaa taas heittää kommenttia :)

-Yöfanittaja
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 12, 2008, 11:37:38 kirjoittanut Yöfani »

Poissa Herppa

• Vuotislainen
    • Pixbox
Vs: Herpan taiteiluja - uutta 9.6.
« Vastaus #7 : Kesäkuu 21, 2008, 18:30:25 »
Suuret kiitokset kommenteista jälleen! Hyviä olette palautteen antamisessa :)
Kunhusarvio on väritetty (vaha)liiduilla ja multa pääs tollon unohtumaan ne viikeset :S Yritän saada taas kuvia laitettua esille, nytten oon mummolassa joten se ei ihan heti onnistu 8)
youtube.com: Harry Potter in 5 seconds