Kirjoittaja Aihe: Siskoni on noita- kirjat  (Luettu 856 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Bad Girl

• Rebel Yell
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Guilty 'til I'm proven innocent
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
Siskoni on noita- kirjat
« : Maaliskuu 28, 2008, 20:35:43 »
En löytänyt Siskoni on noita -kirjoista vielä omaa topiccia (tv-sarjasta oli jo topic), joten tulinpa nyt tekemään :) Onko täällä muita näiden kirjojen lukijoita kun minä?

Eli, mitä mieltä kirjoista olette? Miten aloitte lukemaan kirjoja? Mitkä kirjoista olette lukeneet ja mikä kirja on mielestänne paras? Entä kuka on lempihahmonne? Ja mitä muuta vielä mieleen juolahtaakaan:)

Itse löysin kirjat, koska olin katsonut tv-sarjaa. Kirjastossa sitten löysin kirjojakin, ja ostin muutaman omaksisikin. Olen pitänyt todella paljon kirjoista, siskojen taikavoimat ovat aika kiehtovia... ja paras kirja on ehkä Myrskyn silmässä tai Velvollisuuden kutsu. Ja lempihahmoni on Piper Halliwell.

Joten tänne kaikki jotka lukevat Siskoni on noita kirjoja :)
He kuuntelivat hevimetallia, se syövytti heidän aivonsa ja spraymaalattuaan koulujen seinät heidät kärrättiin mielisairaalaan !

Vuoden Luihuinen, kiitoksia äänestäjille <2 || Epäaktiivinen säännöllisen epäsäännöllisesti

Poissa Jippu

• Drama Queen
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • ♥meidän kunkku on Ron
Vs: Siskoni on noita- kirjat
« Vastaus #1 : Maaliskuu 31, 2008, 14:25:59 »
Joo, olen lukenut aaiika monta Siskoni on noita-kirjaa ja omiakin on... olisiko kolme?
Tykkään erityisesti sarjasta siksi, koska siinä on noitia ja myös sellaista arkielämää. Se ei ole samanlaista kuin Pottereissa missä suuri osa eletään noituuden keskellä vaan siinä on aivan normaalia arkea ja nämä kole sisarusta yrittävät pitää voimansa salassa kukistaen kuitenkin demoneja ja silleensä.
Eli, olen lukenut kaikki kirjat mitä kirjastosta löytyy ja suosikkejani ovat Ystävyys koetuksella, Vaarallinen valinta ja Myrskyn silmässä.
Lempparihahmo on ehkäpä Paige tai Phoede. En osaa valita. : D
~Rohkeat eivät elä ikuisesti, mutta varovaiset eivät elä lainkaan~