Kirjoittaja Aihe: Yksinäisyyden orja (Harry/Ginny/Draco K-12)  (Luettu 821 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa omg

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Pottermore: FlamePhoenix184
  • Tupa: Puuskupuh
Yksinäisyyden orja (Harry/Ginny/Draco K-12)
« : Heinäkuu 28, 2008, 20:41:00 »
Nimi: Yksinäisyyden orja
Rating: K-12
// Ikäraja muokattu & pyöristetty sääntömuutoksen mukaiseksi. :) -R
Hahmot J.K Rowlingin
Genre: romance/slash, drama,
Paritus: Harry/Ginny, Harry/Draco
Summary: Tylypahka on loppunut jo aikoja sitten ja Volde on kuollut. Harry ja Ginny ovat naimisissa. Spoilaa jonkin verran DH:ta
A/N: Tämä on ensimmäinen ficcini joten toki parantamisen varaa on. ^^ Tämä ei niin kovin paljon homoseksuaalisuutta sisällä, mutta ajattelin kuitenkin että tänne se kuuluu.

Aamuaurinko värjäsi Ginnyn hiukset vielä punaisemmiksi, kun ne oikeasti olivatkaan. Otin hänet käsivarsilleni ja suutelin häntä. Sen olisi pitänyt olla onnellista, mutta ajatukseni olivat jossain muualla. Henkilössä. Henkilössä joka juuri lähestyi meitä. Hän oli upea. Hänen täydelliset platinan valkoiset hiuksensa häikäisivät minua auringonvalossa.

”Harry, Harry.. Tahtoisin puhua”
Se oli Malfoy. En ymmärtänyt miksi hänellä olisi minulle asiaa, mutta ajattelin mennä kuitenkin hänen perässään vajaan, jonne hän osoitti. Astuin sisään.
”Mitä…”
En ehtinyt kysyä asiaani loppuun, kun poika suuteli minua.

Harry heräsi hiestä märkänä. Mitä tapahtui? Sehän oli vain uni. Silti Harry ei saanut unta mielestään. Hän katsoi kelloa. Kahdeksan. Olisikin jo aika nousta ylös. Hän meni keittiöön, jossa aamiainen ja hänen tuore vaimo häntä odottelivat. Mutta myös Ginny huomasi että jokin vaivasi Harrya.
”Harry, mikä on? Eikö hääyö mennytkään niin kuin suunnittelit?” Ginny kysyi hiukan kiusoitellen.
”Ei minulla ole mitään hätää, kulta!” Harry vastasi, mutta tiesi itsekin ettei se ollut totta. ”Menen viemään roskat”

He olivat Ginnyn kanssa menneet naimisiin, ja heidän hääyö oli ollut onnellinen aina siihen asti kun Harry nukahti. Tuona samaisena yönä kaikki muuttui. Hän kulki pää pilvessä. Hän ajatteli unta ja Malfoyta. He olivat olleet arkiviholliset koulun alusta lähtien, mutta silti joku tuossa pojassa Harrya viehätti. Hän ei tiennyt oliko viehätys hänen hiuksissa, vai hänen upeissa silmissään. Hänen ihonsa nousi kananlihalle, kun hän kuulikin Malfoyn nimen. Hän ei tiennyt oliko se rakkautta, mutta oli mitä oli, hän ei pitänyt siitä.

Illalla, tammikuun viidentenätoista päivänä Harry oli matkalla kotiin. Hän oli matkalla kaupasta. Hänen oli haettava ruokaa hänen kolmelle lapselleen, Jamesille, Lilylle ja Albukselle. Hän ei katsonut eteensä vaan törmäsi johonkin.
”O-olen pahoillani”, Harry sopersi kylmissään.
”Ei se mitään”
Hei, hetkinen. Tuo ääni. Harry nosti katseensa, ja näki Malfoyn kymmenien vuosien takaa aina yhtä viehkeänä kuin aina, mutta sitähän Harry ei ääneen sanoisi, ei Malfoylle. Harry jäi odottamaan Malfoyn ivallisia kommentteja, mutta hänen ihmetyksekseen niitä ei tullut, joten Harry jatkoi matkaansa kotiin seuranaan tunne, että hänen olisi pitänyt sanoa jotain. Mutta mitä. Sitä hän ei ehtinyt miettiä, kun hän oli jo kotiovellaan. Hän avasi oven, ja häntä vastassa oli kolme surullista kasvoa. Missä Ginny oli?

Aina siitä lähtien kun Ginny oli kuollut auto-onnettomuudessa, Harry oli joka päivä käynyt Ginnyn haudalla. Matkalla haudalle Harry tapasi jälleen Malfoyn.
”Olen pahoillani sinun ja lasten puolesta. Teillä oli niin onnellinen perhe, ja nyt niin hajalla.”
Malfoyn suruvalittelut kuulostivat Harryn korvaan taivaalliselta vaikka muutama vuosi taaksepäin, häntä ei olisi voinut vähempää kiinnostaa.
”Mennäänkö kahville, minä tarjoan?” Malfoy ehdotti.
Malfoy ei olisi voinut parempaa hetkeä valita, sillä olihan Harry nyt seuran tarpeessa. Se päivä jonka hän vietti Malfoyn kanssa oli Ginnyn kuoleman jälkeen onnellisin. Myöhemmin hän ja Malfoy tapailivat yhä useammin. Harry sai taas olla oma itsensä kaltaisessaan seurassa.

Jälleen Malfoy pyysi Harryn kahville, mutta sanoi että hänellä ei ole paljoa aikaa. Harry lähti sovittuun kahvilaan. Harry tapasi Malfoyn, joka kertoi, että hänellä olisi tärkeää asiaa. Malfoy vaikutti vakavalta joten Harry kuunteli oikeasti. Malfoy kertoi että hänen täytyisi muuttaa pois työnsä vuoksi. Harry huomasi kyyneleen muodostuvan Malfoyn silmäkulmaan. Muuta Malfoy ei sanonut vaan lähti pois. Harry tunsi olonsa pitkästä aikaa hyvin yksinäiseksi.

Ginny oli kuollut, lapset muuttaneet pois kotoa ja Malfoykin lähti. Hänellä ei ollut mitään. Hän oli ollut yksin jo kuukausia. Hän ei paljoa poistunut kotoaan, paitsi pakolliset matkat kauppaan. Harry istui teeveen ääressä, kunnes puhelin soi.
”Harry, Harry, pääsen käymään siellä teilläpäin viikonloppuna.”
Se oli Malfoy. Harry oli revetä ilosta mutta päätti hillitä itsensä. Hän ja Malfoy sopivat että he tapaavat tutussa kahvilassa ja Malfoy asuu Harryn luona noin kuukauden.
Se oli Harryn elämänsä pisin viikko, kun hän odotti viikonloppua. Hän laski tunteja ja päiviä kunnes se päivä koitti. Harry lähti hyvissä ajoin kahvilaan päin ja odotti. Hän odotti viisitoista minuuttia ja puoli tuntia. Kun tunti oli mennyt, Harry aikoi luovuttaa. Ehkä Malfoy ei halunnutkaan tavata häntä, tai ehkä hänelle oli tapahtunut jotain. Harry oli jo lähdössä, kunnes kuuli ovikellon kilahtavan. Malfoy astui kahvilaan yhtä lailla platinanvalkeana kuin aina. Harry käveli lähemmäs. Hän oli jo tarpeeksi lähellä. Hän hyökkäsi Malfoyn kaulaan ja suuteli tätä.

Kun Harry malttoi päästää irti, Malfoyn ilme oli epäileväinen. Harry ajatteli että ei ollut tarpeeksi hyvä, ei saanut Malfoylle tarpeellista nautintoa. Harry oli epätoivoinen. Entä jos Malfoy ei pitänytkään siitä. Malfoy näki Harryn ilmeen ja suuteli takaisin. Harry todellakin piti siitä eikä olisi halunnut päästää irti. Äkkiä molemmat muistivat olevansa yleisellä paikalla ja lähtivät sanaakaan sanomatta Harryn luokse.

Malfoy oli jälleen tapansa mukaan työmatkalla Australiassa. Harry jäi yksin hoitamaan kotia. Olihan Malfoy kihlauksen jälkeen asunut Harryn luona. Oli päivä jolloin Malfoyn oli määrä saapua kotiin. Harry päätti yllättää Malfoyn menemällä vastaan lentokentälle. Harry ajoi kentälle ja näki Malfoyn koneen saapuvan. Hän katseli kuinka ihmisiä virtasi pois lentokoneesta. Vihdoin hän näki oman Draconsa. Hän juoksi tätä vastaan. Hetkeen Harry ei tajunnut mitään. Hän vain näki vihreän välähdyksen. Hän pelkäsi pahinta mutta ei halunnut sen olevan totta. Harry katsoin alas maahan ja näki Dracon liikkumattomana maassa. Harry alkoi itkeä. Hän itki vuolaasti kyyneleet, jotka olivat vuosien varrella jääneet vuodattamatta. Dracon murhaajan Harry arveli olevan Dracon jompikumpi vanhemmista, koska he eivät olleet hyväksyneet parin liittoa. Harry nosti Dracon käsivarsilleen ja kantoi hänet pois. Nyt myös Draco oli poissa. Harry oli jälleen yksin. Hän löysi Dracon taskusta rasian, joka sisälsi kirjeen:

”Rakas Harry!
Olen miettinyt ja tullut tulokseen, että meidän on aika vahvistaa suhteemme vakavemmalle tasolle. Harry, tuletko miehekseni?

Rakkaudella:
Sinun Dracosi”

Kun Harry oli lukenut kirjeen, hän huomasi rasiassa olevan sormuksen. Hän katsoi sormusta tarkemmin. Sormukseen oli kaiverrettu sanat ”Harry & Draco Forever”
Harry pujotti sormuksen sormeensa.
”Minä rakastan sinua, aina, minun Draconi!”

Joo, eli tää oli tämmönen minun ihka ensimmäinen ficci, jota edes kokeilin! :) Kommenttia tulemaan. Olisi kiva tietää että mitä mieltä te muut olette. ^^ Saattaa sisältää jonkinverran kirjoitusvirheitä! :P
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 03, 2012, 21:49:23 kirjoittanut Renefer »
"Vihollisista viimeisenä kukistetaan kuolema"

Paha tytteli

• Ankeuttaja
Vs: Yksinäisyyden orja (Harry/Ginny ja Harry/Draco K-13)
« Vastaus #1 : Heinäkuu 29, 2008, 11:24:28 »
Tää oli muuten hyvä ficci, mutta yksi asia minua häiritsi, nimittäin se, että viimeisessä kappaleessa puhutaan Malfoy. Lisäksi välillä voisi käyttää sanaa hän,tässä vertailun vuoksi: Oli päivä, jolloin Malfoyn oli määrä saapua kotiin, voisi olla: Oli päivä jolloin hänen oli määrä saapua kotiin.
Koska jos edellä on käytetty sanaa Malfoy, lukijan pitäisi ymmärtää, että tarkoitetaan Malfoyta.

Muuten ei mitään ongelmaa ollut, itseäni häiritsi vain tuo Malfoy-sanan toisto. Kirjoitusvirheitä en löytänyt ja teksti oli ihan selkeää luettavaa. :)

Paha tytteli

Poissa omg

• Vuotislainen
  • Pottermore: FlamePhoenix184
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #2 : Heinäkuu 29, 2008, 13:35:25 »
Tää oli muuten hyvä ficci, mutta yksi asia minua häiritsi, nimittäin se, että viimeisessä kappaleessa puhutaan Malfoy. Lisäksi välillä voisi käyttää sanaa hän,tässä vertailun vuoksi: Oli päivä, jolloin Malfoyn oli määrä saapua kotiin, voisi olla: Oli päivä jolloin hänen oli määrä saapua kotiin.
Koska jos edellä on käytetty sanaa Malfoy, lukijan pitäisi ymmärtää, että tarkoitetaan Malfoyta.

Muuten ei mitään ongelmaa ollut, itseäni häiritsi vain tuo Malfoy-sanan toisto. Kirjoitusvirheitä en löytänyt ja teksti oli ihan selkeää luettavaa. :)

Paha tytteli

Kiitos kommentista. Itsekkin aiajttelin että saattaa olla outoa toistaa Malfoy sanaa, mutta päätin sen siihen kuitenkin laittaa! :)
"Vihollisista viimeisenä kukistetaan kuolema"

Poissa Lohikäärmelady

• varjoenkeli
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Painovirhepaholainen
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #3 : Elokuu 07, 2008, 22:14:49 »
Minusta ihan hyvä ficci, mutta minä kun aina jaksan valittaa niistä kuvailuista.
  Tässäkin tapauksessa olisin kaivannut enemmän kuvailua Harryn tunteista ja tekemisistä. Se tuntui jotenkin supistavan ficciä ja pienillä tunteiden lisäyksillä siitä olisi saanut pidemmän ja kiinnostavamman. Malfoy-sanan toistoa esiintyi aika paljon, mutta se ei minua juuri häirinnyt.

Idea toimi muuten hyvin, enkä löytänyt virheitä. Ensimmäiseksi ficiksi hyvä saavutus ja tietenkin aina voi myös kehittyä. Jatka toki kirjoittamista!

-Lohikäärmelady
-Mitä? Onko nukkumatilla muka vihollisia?
-Kahvi! Ajattele kahvia!