Kirjoittaja Aihe: Guitar Herot ja SingStar -pelit  (Luettu 1360 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Morre

• Ankeuttaja
Guitar Herot ja SingStar -pelit
« : Joulukuu 31, 2007, 23:32:09 »
Guitar Hero
Ideana soittaa peliin kuuluvalla kitaralla erilaisia rock-henkisiä biisejä ruudulla näkyvien nappien tahdissa. Ensimmäinen Guitar Hero peli ilmestyi huhtikuussa 2006 (Eurooppa) ja sai nopeasti paljon suosiota. Jatko-osia on ilmestynyt kaksi (GH 2 ja GH 3) ja yksi lisäpeli Guitar Hero Encore: Rocks the 80's.
Guitar Hero -pelit olivat aluksi vain Playstation 2:lle, mutta nyt myös Wii:lle, Xbox 360:lle ja Playstation 3:lle.

SingStar

Nimensä mukaisesti laulamista. Kuin karaokea, jossa saadaan pisteitä laulun onnistumisen mukaan. Ensimmäinen SingStar julkaistiin toukokuussa 2004 ja sai myös paljon suosiota. Pelejä on hurjat 11 kpl ja musiikkia löytyy monenlaista; rockia, R&B:a, balladeja, poppia, 80's ja 90's.
SingStar -pelit ovat vain Playstation -pelejä.

Pelaatko? Oletko kokeillut (jos ei ole omana)? Mitä olet peleistä ja koko ideasta mieltä?

Meiltä löytyy molempia.
Mies on kitarasankari noin muutenkin, minä vain GH-versiona. Olen tähän asti pelannut GH-pelejä easy-tasolla, mutta nyt olen kuullut jo jupinaa siitä, että koitan päästä helpolla ;) Juuri äsken virheettömästi soitettu ZZ Top:n La Grage (GH3) oli kuulemma viimeinen niitti. Pitänee siis siirtyä medium-tasolle.
Pelaaminen on hillittömän hauskaa varsinkin porukalla. Kaipaisin vain enemmän tuttuja hittejä, mutta toisaalta ymmärrän kustannusnäkökulman - hitit maksavat. Sattuuko joku tietämään, millä ihmeellä Metallica saatiin mukaan GH3:een? Yleensähän se poppoo on hyvinkin tarkka biisiensä oikeuksista.

SingStar -peleissä olemme miehen kanssa varsin tasaisia. Meillä on 7 SS-peliä, pahimmat "MTV-musiikki" -SS:t olemme suosiolla jättäneet kaupan hyllyyn. SS Rocks oli melkomoinen pettymys ja siitä on kyllä annettu laajaltikin palautetta, sillä pelintekijöiltä ovat menneet genret pahasti sekaisin tai sitten heidän käsityksensä rockista on todella outo. Minulla ei ole mitään esim. Gwen Stefania vastaan, mutta ei hän kyllä mitään rockia tee. Sama pätee Franz Ferdinandiin ja Coldplayhin. Olisivat laittaneet enemmän ihan oikeasti rockia kun tarjontaa kyllä on!
SingStarin myötä laulaminen on kehittynyt. Pelaamme aina vaikeimmalla vaikeustasolla. Ostaessamme ensimmäisen SS-pelimme, olivat pisteet jossakin 2000:n tienoilla. Nyt ollaan jo rikottu 5000 pisteen raja muutamissa biiseissä. Omia bravuureitani ovat Indican Ikuinen virta, Scorpionsin Wind of Change, Europen Final Countdown ja Bowling for Soupin 1985.

jensku

• Ankeuttaja
Vs: Guitar Herot ja SingStar -pelit
« Vastaus #1 : Tammikuu 01, 2008, 12:18:21 »
Meiltä löytyy kaksi Singstaria. Party, sekä legendat. laulelean niitä mielelläni ja helpointa tasoa olen lauleskellut, vaikka onhan niitä vaikeimpiakin kokeiltu. olen vain niin hyvä laulamaan, että mediumia kulutan xD. Eli olenhan minä yltänyt johonkin 9500 pistettä, mutta sekin vain muutamalla laululla. Mm. Indican ikuinen virta menee aina kepeästi yli 7000 tuhannen pisteen yli. Tai sitten pmmp pikkuveli, jossa onkin hirmu helpot sanat, niin melkein joka kerta tulee vähintään 8000 pistettä. Noh onhan sitä lauleltu ja harjoteltu.Nyt myös silti lauleskelen vähän muitakin, oikeastaan melkein kaikkia. Nyt suosikikseni on noussut Nirvanan smells like teen spirit. Legendalta. Ja Partyltä nousee Didon white flag. Olen vain tykästynyt näihin paljon.

Yleisesti pidän singstareista, sillä sen avulla kamala ääneni on saatu kuulostamaan edes siedettävältä. Ja nyt voin vapaasti hyräilä lauluja kun osaa sanatkin.

Mitäs sitten...

Lisäilen jos tulee aiheesta vielä mieleen asioita.

Bupu

• Ankeuttaja
« Vastaus #2 : Helmikuu 08, 2008, 22:58:10 »
Jee, Guitar Hero ja Singstar! Itellä ei ole mikään näistä peleistä, koska en omista mitään konsolia, mutta parhailla kavereillani on. Lempipelejäni muuten, Wii-pelien oheessa.

No niin, Guitar Hero... Olen pelannut läpi ne kaikki, paitsi GHIII. Se battle-mode oli kiva yllätys. Sudden death- osio menee vähän yli hilseen, koska voitan kaverini aina, jos pelaan helpommalla tasolla kuin hän. Olen medium/hard tasoa, kolmonen on ainoa mistä en ole päässyt läpi hardcarrieristä. Tosin se voi johtua siitä, että pelaamme aina co-uppia kaverini kanssa. Luultavasti huono tuloksemme johtuu vain minusta, kaverini on sentään päässyt läpi expertillä kaikki muut guitar heroet. Kaverillenikin se raining blood on hieman liian... vaikea, joten hän ei ole päässyt siitä läpi edes hardilla. Ärsyttävää co-upmodilla kun statistics näytetään yhteen laskettuna eikä erikseen!

Singstar... Taas olen pelannut sitä vain kavereideni luona. En muista kuinka monta heillä on, mutta aika monta. Se on aika kiinnostava processi laulaa... Yksi kavereistani inhoaa ja häpeää omaa ääntään, joten hän pistää musiikin hyvin korkealle ja laulaa mahdollisimman hiljaa, toinen kaverini on sitten hurja hyvä siinä mielessä, että hän pystyy laulaa hyvin matalasti (kuulostaa  miehenääneltä!) ja korkeasti. Itse olen kai hieman huonompi kuin medium-laulaja. Lauluääneni on OK (kavereiden mielipide), mutta minulla on joskus hirveitä vaikeuksia saada se äänikorkeus oikein (mikä on singstarin perusidea). Tietysti sekin vaikuttaa, jos kappale on ennestään tuttu vai ei. Räppäämisessä olen surkea (no en edes osaa ainuttakaan räppikappaletta, mitä singstareissa on). Pidän singstarista aika paljon, mutta kaverini ovat niin kyllästyneet pelaaman sitä, joten sitä ei tule pelattua niin hirveän usein. 

Poissa manta

• Kajahtanut potteristi
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
    • Tassujengi
« Vastaus #3 : Maaliskuu 19, 2008, 11:59:54 »
Meillä on kaksi Guitar Hero- peliä, Guitar Hero ja Guitar Hero 2. Itse pidän molemmista peleistä erittäin paljon, enkä oikein muita pelejä jaksakaan enää pelata. Pelaan hardilla tai expertillä, riippuu vähän biisistä ja sen hetkisestä mielentilasta. Nyt on vähän taso laskenut, joten olen aloittanut ahkeran harjoittelemisen, että voisin rökittää veljeni (ärsyttää pelata kaksinpeliä, kun häviän aina).

Parhaita biisejä on varmaan ensimmäisestä osasta Killer Queen (siitä tulee aina mieleen yömyynti) ja Even Rats. Ja jatko-osasta varmaankin Arterial Black.

Suosittelen pelaamaan näitä pelejä. Jos mahdollista, osta omaksi, vaikka hinta onkin aika korkea (about 80e).

-manta
Aivojen tilalla ilmapalloja.

Poissa Asoalian

• : W
  • Vuotislainen
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #4 : Huhtikuu 12, 2008, 17:01:11 »
Meiltä löytyy kaikki Singstarit ykkösestä Rock Balladsiin asti, vain Anthems puuttuu siitä välistä ja Partykin lakkasi parin naarmun takia toimimasta. Ja onhan niitä aika tavalla tullut pelattuakin, monesti jopa sellaisia maratoneja, että jostain osasta on laulettu kaikki biisit kerralla (sen jälkeen on kyllä ollut äänenlähtö aika lähellä, mutta ei se mitään), ja aika hyvä olen melkein kaikissa biiseissä nykyään (vaikka oikeasti olenkin aika huono laulaja), kun olen laulanut ne niin monta kertaa läpi, vaikka uusimmissa on myös sellaisia biisejä joita en ole laulanut kertaakaan. Ennätyspisteet taitavat olla 9980, oliko se nyt Manfred Manin tai jonkun vastaavan biisi Partystä backupsingerillä, mutta toisaalta se onkin pelkkää do wah diddy diddy dumdididumia koko veisu :) "Kunnon biiseistä" parhaat pisteet on tainnut tulla Jamelian Superstarista, siinä on taidettu yltää johonkin 9980 pisteeseen. Suosikkilaulettaviani taitavat kuitenkin olla Good Charlotten Girls and boys, Jetin Are you gonna be my girl ja Bustedin Crashed the wedding.
Singstar muuten aiheuttaa aika pahaa joukkohysteriaa :) Jos laulaa duettona ja toinen jostain syystä hajoaa jollekin jutulle (mitä sattuu aika usein), niin kohta tonenkin alkaa nauraa eikä laulamisesta tule mitään. Pahimpia tälläisiä kohtauksia aiheuttaa Rock Balladsissa oleva Mr. Bigin To be with you - yritä siinä sitten laulaa, kun se yksi niistä näyttää liikaa Lucius Malfoylta eikä koko biisiin voi siksi suhtautua vakavasti. Ehe, ehe.

Jos minua muuten jokin ärsyttää Singstareissa, niin se on tämä uusin, pleikkari kolmoselle tarkoitettu peli. Kaikki All the small thingsit, Fix yout, Mr. Brightsidet, Hey ya!t ja We're not gonna take it:t ja muut ja minulla ei ole pleikkari kolmosta >< Argh.
"You think that's hard? Try auditioning for Baywatch
and being told they're going in another direction."

Poissa Partiotyt

• Jääsafiiri
  • Vuotislainen
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #5 : Joulukuu 09, 2008, 19:34:59 »
Meillä on vain Suomen legendat, mutta nyt jouluna taidetaan saada ABBA ja Suomi Rock.
Helpolla tasolla yleensä laulan, en ole jaksanut kokeilla vaikeampia. Indican Ikuinen virta menee jo aika kepeästi, siinä 9 000 pisteen paikkeilla, pmmp:n pikkuveli samoin. Ja Tuhannen yötä, vaikka se taitaakin kuulostaa aika kamalalta, kun ääntä pitää nostaa niin paljon. Abbaa odotan kovasti, vaikka petyinkin, kun Happy New Year olikin vain ps3-versiossa. Mutta Suomi Rockissa on TikTakin heilutaan.
Guitar Hero:sta ei ole kokemusta, yhdessä kesäkerhojutussa olisi joskus ollut se, mutten kokeillut.
Hauska ja hyvä peli, tosin lauluvalinnat ihmetyttävät joskus.
Atra esterní ono thelduin / Mor’ranr lífa unin hjarta onr / Un du evarínya ono varda

Poissa Hassu

• Karkulainen
  • Vuotislainen
« Vastaus #6 : Joulukuu 09, 2008, 20:29:23 »
Meiltä löytyy jokin Guitar Hero, muistan siitä vain Slow Ride -nimisen biisin. Ainut jonka olen saanut pelattua läpi, vielä easytasolla :D On sitä mukava silloin tällöin rämpytellä, harvemmin vain saa aikaiseksi.

Sitten tuo ah niin ihana Singstar. Meiltä niitä löytyy kolme kipaletta, Rock Ballads, Pop Hits sekä Legendat. Eniten on tullut pelattua Legendoja ja Rock Balladseja, muikeita molemmat ^^ En ole huippu tässäkään, pelaan easyllä ja kyllä niitä toplistojakin on tullut kulutettua mutta eipä siinä kai hirveästi kehumisen aihetta ole :D Pidän kovasti, nyt haluaisin ainakin tuon Abban ja Suomi Rocksin. Vaikuttavat muikeaakin muikeammilta :D Jos vaikka joulupukki olisi kuunnellut ja minähän olen enkeli joten minussa vika ei voi olla jos niitä ei tule :DD
| Neville Longbottom vuosimallia 2008 | Hymiöiden liikakäyttäjä vuosimallia 2009 | Luuleeko ravut että kalat osaa lentää? |

Poissa Röhkö

• Kasvatustieteen kandi
  • Vuotislainen
« Vastaus #7 : Joulukuu 22, 2008, 16:54:56 »
Minulla on vain Singstar legendat, eikä edes Playstationia x) Vahinko korjautuu pian, sillä saan joululahjaksi PS2:sen ja Abba Singstarin. aion ostaa pian myös singstar sing along with Disneyn. Mahtavia karaokepelejä, jotka muovaavat laulajan kenestä tahansa - omaa ääntähän ei edes erota taustanauhan takaa, onneksi.
"Pants - like shorts, but longer!"

Poissa suppilovahvero

• piimämörkö
  • Vuotislainen
  • Pottermore: SkyHowl140
« Vastaus #8 : Joulukuu 23, 2008, 01:10:22 »
Aloitanpa vaikka GH:sta. Mahtava peli. Veljen luota löytyy kolmonen, ja sitä rämpytellään. Mediumilla osaan pelata lähes moitteettomasti, ja hardillakin helpoimmat biisit sujuvat melko helposti. Yhden kipaleen olen jopa expertillä läpäissyt. \o/
Peli on aivan loistava, siinä täytyy hallita sorminäppäryys viimeistään hardilla, sillä jokaiselle nappulalle ei enää löydykään "omaa sormea" ;>
Pienellä porukalla kiva pelata, mutta isolla joukolla vähän tylsää kun joutuu katselemaan toisten rämpytystä kyllästymiseen asti ennen kuin itse saa soittaa.
Mielestäni myös tunnetumpia biisejä olisi kiva saada mukaan, mutta ei noissa tuntemattomammissa mitään valittamista :D

Sitten singstar, ite en omista, eikä kukaan tutuistakaan. Olen kyllä pelaillut festareilla yms. Mielestäni ihan kiva laulaa, mutta tylsää koska lopullinen laulutaito ei merkkaa pisteytyksessä mitään. Riittää jos vaikka vaan hymisee oikeaa säveltä mikkiin, ja tadaa pisteet voivat olla vaikka täydet. Toki voisi olla vaikeaa tehdä peliä jossa arvioidaan laulua kaikin kriteerein, ei vain nuotistalaulannan perusteella.

Poissa Jentsuma

• puhelias hölöttävä ärsyttävä pölö
  • Vuotislainen
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #9 : Joulukuu 23, 2008, 10:49:02 »
Meillä on GH3, se on oikeestaan enemmän mun pikkuveljen. Kokeilin kerran huviksee, enkä päässsy läpi sitä kappaletta, hehheee. Enkä oo sen jälkeen kokeillu. Mää en sillai ymmärrä mitä hauskaa siinä on, ja mun kaks kaveriaki on iha hulluna siihen. Kyllä se varmaa sitte kivaa ois jos osais :D

Singstareja meillä ei oo koskaan ollut, kokeilin yhen tutun luona ekan kerran sitä pari kk sitte. Se on jotenki sellanen jännä, ne ketkä on laulanu paljon singstaria osaa laulaa sitä, jotenki sitä pitää opetella laulamaan. Mutta toivon joululahjaksi sitä Abbaa, se vois olla ihan kiva.

// Singstar Abba on tosi kiva, siinä on parhaimmat niien laulut kyllä! On tullu vähän laulettua, hahaahh.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 30, 2008, 23:35:34 kirjoittanut Jentsuma »
Is this the real life, is this just fantasy ?

Poissa Röhkö

• Kasvatustieteen kandi
  • Vuotislainen
« Vastaus #10 : Joulukuu 23, 2008, 15:28:49 »
Riittää jos vaikka vaan hymisee oikeaa säveltä mikkiin, ja tadaa pisteet voivat olla vaikka täydet. Toki voisi olla vaikeaa tehdä peliä jossa arvioidaan laulua kaikin kriteerein, ei vain nuotistalaulannan perusteella.

Niimpä, itsekin haluaisin että Singstarissa arvioitaisiin myös lauluääntä :D Itse en koskaan hymise, paitsi jos en osaa lausua jotain englannin kielistä sanaa. >,< Välillä laulan ihan omia nuotteja, sanat oikein, mutta lisään omia äänteitä ja saan huonot pisteet. Minusta tulkinta on tärkeintä.. :'D
"Pants - like shorts, but longer!"

Poissa puolipro

• Lapsellinen eli lapsi
  • Vuotislainen
  • BANG
« Vastaus #11 : Joulukuu 28, 2008, 19:23:47 »
Joo, molempia löytyy. Into mennyt vähän molemmista, mutta Singstarin löysin uudelleen Singstar singalong with Disneyn avulla. :> Siitä lisää myöhemmin.

No meiltä löytyy Guitar Hero 3 +yksi kitara. Aluksi pelasimme jtn. kolme tuntia päivässä, ja päässä pyöri vain GH3. Noo, pääsin ekan ns. tason läpi eli easyn ja sinne se innostus sitten menikin. En osannut mediumia, sillä sormeni eivät veny tarpeeksi sivuttain että voisin käyttää kaikkia tarvittavia nappeja. Se rasittaa NIIN paljon että argh. Eräs kaverini (poika -.-'') osaa kaikki tasot paitsi expertiltä yhtä kappaletta. Ja hän tietenkin egottaa sillä koko ajan :D

Singstarit olivat about vuoden niin iso juttu minulle ja siskolleni, kunnes menetin intoni laulamiseen parin asian takia. Nyt sain sen takaisin koska rakastan Disneytä, ja ÄLYKKÄÄT pelintekijät tajusivat yhdistää Disneyn tähän. Tykkään laulaa Disneyn lauluja, koska muistan niiden rytmit ulkoa (vaikka laulut lauletaankin englanniksi tässä singstarissa) ja koko lapsuuteni oli täynnä Disneytä, sillä katsoin pienenä about 4 Disney elokuvaa päivittäin. Videoitakin oli yli 100. Joten olen todella iloinen että tämä keksittiin, kiitos siitä.
 SingStar olisi mukavampi jos laulaminen ei olisi niin paljon helpompaa korkealta (en osaa selittää kirjoittaen millä tyylillä) kuin normaali äänellä. Sillä tämän takia kilpailen eteenkin (tai no, kilpailin) kavereideni kanssa kuka saa eniten pisteitä. Ja silloin ei naurata ja ole niin hauskaa kuten esim. siskoni kanssa ::D
- LAULETAAN SE YHESSÄ, "PIRATE'S LIFE FOR ME" !
- EI, MÄ OON VAMPYYRI. "VAMPYYRII MÄ METSÄSTÄN, VAMPYYRII MÄ METSÄSTÄN. TAHDON SAADA CULLENIN, TAHDON SAADA CULLENIN. ENKÄ PELKÄÄ BELLAAKAAN."

Mustakaapu

• Ankeuttaja
« Vastaus #12 : Joulukuu 30, 2008, 23:35:11 »
Minulla on GH3.Se on tosi hyvä peli,mediumia nykyään kulutan ja onhan se medium-tasoki kohta läpäisty.Raining Bood on tosi vaikee ja myös Metallican Onen soolo.Barracudassa tarvii vaa jynkätä sitä samaa melkee kokoaja:D.Todella hyvä peli.

sudensilmät

• Ankeuttaja
« Vastaus #13 : Tammikuu 15, 2009, 16:54:43 »
Molempia olen pelannut, mutta vain ystävilläni.

Singstar on todella mukava peli.Jos minulla olisi se niin ottaisin aina jonkun laulupäivän ja sitten laulaisin pitkäään:D.

Jennaanna

• Ankeuttaja
« Vastaus #14 : Tammikuu 31, 2009, 21:59:03 »
Meillä on Singstar, sitä joskus kesällä laulelin aika paljonki :'D Nyt en oo oikeestaan pitkään aikaan, kun meillä on vaa se Legendat nii oon jo vähän kyllästyny niihin samoihin biiseihin.. :D Ja GH:ta oon pelannu kaverilla, ja se oli tosi kivaa! Aluks kyllä oli tosi vaikee.
(Ei se vieläkään mitään mailman helpointa oo) Halusin kuitenkin sellasen ittelleni :p Pitää toivoo joskus lahjaksi, kun en omia rahoja
kummiskaa haluu tuhlata ;D

Poissa Giladra Carrion

• Kuolonsyöjä
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Pottermore: ShieldFang27063
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #15 : Helmikuu 01, 2009, 15:24:26 »
SingStar Suomirokkia löytyy - tuli nimittäin tuon PS2:en mukana. Sitä on tullut hieman lauleltuakin, mutta jotenkaan ei minuun nappaa tuo... Kyllä sitä aina toisinaan on kiva lauleskella, mutta kun karaoke ei muutenkaan ole mieleeni niin ei tuokaan. Samaten kyllästyminen on aika nopeaa, kun on vain tuo yksi. Harkitsen kyllä ostavani nuo muut rokki-SingStarit.
“We've all been raised on television to believe that one day we'd all be millionaires, and movie gods, and rock stars.
But we won't. And we're slowly learning that fact. And we're very, very pissed off.”

Poissa Loi

• Vihdoin Voldemortin voittanut
  • Sanomaton
  • *
  • Kuka mitä häh?
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #16 : Helmikuu 02, 2009, 15:20:51 »
Mä olen addiktoitunut Guitar Heroon, mutta en omista sitä ja saan soittaa noin pari päivää tai vähän enemmän vuodessa veljeni luona. Sillä ei kovin expert-tasoon ylletä. Easy-tasolla olen rämpytellyt, ei munkaan lyhyet nakit taitaisi riittää sinne viidennelle nappulalle. ;) Addiktoiduin Legend of Rockin Bonusbiisiin niin, että olisin halunnut päästä sen läpi, mutta pääsin vain parikymmentä prosenttia, koska biisi oli vähän liian nopea ja jouduin lähtemään. Mutta jonakin päivänä palaan ja pääsen sen läpi... ehkä.

Singstarissa on minusta ihan hyvä, ettei lauluääntä arvostella. Se menisi jo inhorealismin puolelle ja on kivempaa pelata ilman, että tietää "koko totuutta" laulutaidoistaan.
Toisin sanoen Vuoden Voldemort 2009 - kiitos äänensä antaneille. :)

Tapiirirakkautta

Poissa Tahmael

• *Thamiel
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Fall from grace (TYM)
« Vastaus #17 : Helmikuu 02, 2009, 15:28:59 »
Itse sain tuossa jouluna Wii-version GHIII:sta. Aivan huippupeli, biisivalikoimakin on makuuni (Metallicaa, Slayeriä) Easy-tasolta kaikki biisit läpi viidellä tähdellä, suurin osa sadalla prosentilla. Tällä hetkellä Mediumilla pelailen ja kaikista on jo viisi tähteä (paitsi tiedätte-kyllä-mistä (no jos ette tiedä, se on Through the Fire and Flames)).

-Tahmael
My final heaven achieved.

Poissa Chrystal

• Vuotislainen
« Vastaus #18 : Elokuu 10, 2009, 17:00:05 »
Minä ja pikkusiskoni saimme joululahjaksi SingStar Suomirockin ja ostimme Pop Hitsin. Niitä lauletaan kyllä paljon. Olen täysin umpikyllästynyt Suomirockiin, kun on laulanut kaikki laulut lukemattomia kertoja.. Nyt laulan melkein aina Pop Hitstä. Kuitenkin taukoa pitämällä varmaan alan taas kiinnostua Suomirockistakin. Tahtoisin kaikki Singstarit, etupäässä Legendat, ABBAN ja Suomipopin. Helpoimpia lauluja Suomirockilta on Stellan kappaleet, Pop hitsiltä Cascadan Everytime we touch ja Britney Spearsin Hit me baby one more time. Ennätys taitaa olla jotain 9700.
Miten lauluääntä voidaan arvioida? Se riippuu niin paljon kuuntelijasta, mikä miellyttää ketäkin. On mahdotonta sanoa yleisen hyvää lauluääntä. Joku voi pitää sellaisesta äänestä, joka on jostain muusta aivan karmaiseva. Tytöillä ja pojillakin on jo keskenään erilaiset äänet, miten niitäkin voi verrata? Minusta nykyinen systeemi on hyvä ja toimiva. Nuotissa laulaminen on kuitenkin tarpeeksi haastava ominaisuus sekin. Olisi kuitenkin hyvä, jos se osaisi ottaa huomioon hyminän muussakin kuin räppäyksessä.
Singstar on kyllä todella hyvä karaokelaite ja kehittää lauluääntä. Joskus tosin on tullut laulettua niin monta tuntia, että ääni on täydellisen käheä päiväkausia. (Kuten nytkin..)
"Ron kuule, sinä tiedät vallan mainiosti, että Harryn ja minut kasvattivat jästit!" Hermione sanoi. "Me ei kuultu lapsina tuollaisia satuja, me kuultiin Lumikki ja seitsemän kääpiötä ja Tuhkimo-"
"Mikä se on, joku sairausko?"
-Harry Potter ja Kuoleman varjelukset

Poissa blue kelpie

• avaimen haltia
  • Vuotislainen
  • elämä on kovaa käytä avainta
« Vastaus #19 : Syyskuu 15, 2009, 11:04:47 »
Omsitan Guitar hero metallica version :D

minusta peli on upea ja hauska ^^ Ja olen iloinen siitä että peliin otettiin mukaan myös metallican vanhoja biisejä joita olen kuunellut joskus aikoja sitten :D
dataa kotona ja koulussa

Poissa Candily

• Vuotislainen
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #20 : Syyskuu 16, 2009, 17:07:40 »
SingStareja meiltä löytyy 5 kpl. [ Legendat, Suomirock, Suomipop, Abba, Pop Hits ]
Olen kaikkia niistä laulanut jo niin paljon, että kyllästynyt täysin.
En ole enää monee kuukauteen laulanut.

// nyt löytyy SingStar Queen myös. Eli nyt niitä on 6 kpl.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 17, 2010, 13:25:12 kirjoittanut Candily »
Paradise comes at a price
That I am not prepared to pay
What were we built for?
Will someone tell me please

Poissa Addi

• Joulua odottava
  • Vuotislainen
« Vastaus #21 : Marraskuu 05, 2009, 11:20:52 »
Tykkään erittäin paljon laulaa Singstaria. Siitä tulee todella hyvä fiilis, kun voi laulaa. Meillä on Singstar Abba ja Singstar Suomipoppia. Kaikkein parasta on se, että Singstoresta löytyy aina uusia biisejä laulettavaksi.

Poissa kkaro

• Datisprinsessa
  • Vuotislainen
  • bujakaza
« Vastaus #22 : Marraskuu 05, 2009, 16:25:43 »
mulla on Guitar Hero: World Tour ja se on ihan kiva mut osaan soittaa vaan Mediumilla :D
ja mun isoveli on soittanu sitä niin paljon että meillä on ne kaikki kappaleet siihen x)) ja yks päivä sain mediumilla 100% siis jeee :'DDD

ja sit on 6 singstaaria. 80's, anthems, HSM sing it, legendat, ABBA ja pop hits :DD
singstarien laulaminen on on kivaa ja varsinkin jossain juhlissa se on vielä kivempaa ((:
I don't care what you think. lol

Poissa Nomoni

• Vuotislainen
« Vastaus #23 : Tammikuu 17, 2010, 10:23:58 »
Itselläni on Guitar Hero 3 ja noh, ei SingStar, mutta Lips on se laulupeli sekin! Guitar Hero innosti hiukan kitaran soittoon taikka se oli sitten toisinpäin....mutta tuommoiset 'musiikki'-pelit ovat hauskoja!

Poissa Jessie

• Sanomaton
  • *
« Vastaus #24 : Helmikuu 05, 2010, 22:03:57 »
Voi olen niin SingStarien, Guitar Herojen ja Rockabandin uskollinen fanittaja! Ne ovat ihan loistavia pelejä yksinään pelaillen tai sitten ystävien kanssa, kun vietetään iltaa.

SingStareja olen laulanut jo useamman vuotta, ensimmäinen SingStarimme oli Party, jota ketään ei kyllä enää laula koska se on niin kulutettu loppuun. Sen jälkeen ostimme SuomiRockin, jota tulee joskus aniharvoin laulettua, Abbakin löytyy. Abbaa on tullut laulettua ihan liian vähän, osat biiseistä on vaan aika vaikeita. Winner takes it all - on todella kaunis kappale, mutta se on aikas vaikea laulaa. Ostettiin Playstation 3 tuossa vuosi takaperin ja siihen saatiin jouluna Suomipop, siinä on kivoja kappaleita mutta niihinkin kyllästyi. Sitten keksimme nettikaupan ja sieltä on sitten tullutkin ostettua yhtä sun toista kappaletta. Omia ehdottomia suosikkejani laulaa ovat : Dima Bilanin Believe ( joka on aivan ihana!) , Britneyn Born to make you happy, muutama kasaribiisi ( It's a sin esim.) Antti Tuiskun tyhjä huone, Lady Gagan pokerface, Timbalandin Apologize jne. Kyllä niitä löytyy :)  Useimmissa pisteeni ovat siinä 8500 paikkeilla, sitten joissain saa yli 9000 ja joissain jää alle 8000. Riippuu todella paljon kappaleesta.

RockBandin saimme jouluna, siis sen missä on rummut, kitara ja mikrofoni. Ennestään meillä oli jo yksi kitara. Aika usein tulee soitettua sisarusteni kanssa, he soittavat kitaraa ja minä rumpuja. Mitä on luonnollisesti kaikkein mukavin soittaa! Aluksi oli todella vaikeaa saada rytmistä kiinni, mutta nykyään moni kappale menee mediumina läpi, Bon Jovin Living in the Prayerin olen soittanut hardillakin. Meillä on Guitar heroen Metallica, mikä on henk.kohtainen suosikkini, Metallican kappaleita on äärettömän kiva paukutella rumpujen kanssa ihan antaumuksella :D
♥ Pottereita vuodesta 1999 ♥
“Dumbledore's man through and through, aren't you Potter?"
"Yeah I am," said Harry. "Glad we straightened that out.”

Poissa mattis

• se outo tyyppi tuolla nurkassa
  • Vuotislainen
  • Pottermore: RuneLumos12214
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #25 : Helmikuu 09, 2010, 19:39:14 »
Meiltä löytyy vain Guitar Hero. Singstarista en nyt välittäisikään.
Meillä on Guitar Hero Metallicaa, siksi, että muita startti-paketteja ei ollut. Metallican lisäksi olen pelannut serkuilla World Touria, se on oikeesti hyvä. Nyt ollaan ajateltu ostaa World Tour startti-paketti, että voitais pelata samaan aikaan veljen kanssa, joka omistaa Metallican.
The Last Enemy That Shall Be Destroyed Is Dead...

Poissa Haltiamieli

• Vuotislainen
    • Photography
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #26 : Toukokuu 03, 2010, 20:35:26 »
Hii, saimme tänään vihdoin ja viimein Guitar Hero -bändipaketin, joten nyt saatamme soittaa kimpassa veljen kanssa Guitar Heroa. Minut hän pakottaa kitaraan, joten tulee hauskaa ekoista kerroista kun koskaan ennen en ole tätä pelannut. x) Guitar Hero Metallica meillä on, katsoo miten oikein innostun. Fiilareissa olen jo nyt, kitara olalla ja rämpytän Paranoidia vaikkei ole mihinkään liitetty kiinni. x'D Voin kirjoitella tänne ensimmäisistä soittokokemuksista, kun olen tuntuman saanut tähän peliin. ^^

Singstaria olen laulanut pari kertaa kaverilla, muistan vain että Hard Rock Hallelujah meni paremmin Ratzzin sanoilla kuin niillä originaleilla. x) Kivaa oli ja hauskaa pidettiin kun kuunneltiin jälkeenpäin ne laulamamme sieltä.. ^^ Lauluääntä en omaa mutta laulaminen on kivaa silti. Pitäisi saada joku kerta itsellekin joku Singstar, se vain maksaa "hieman" mikkien kanssa..
If more of us valued food and cheer and song above hoarded gold, it would be a merrier world.

nuotii

• Ankeuttaja
« Vastaus #27 : Toukokuu 05, 2010, 19:13:44 »
Guitar Hero on meillä serkuilta lainassa ja pitkään onkin ollut. Peliin on jo totuttu ja täytyy sanoa, että on se hyvä peli. Kappaleet ovat hyviä ja siinä oppii arvostamaan erillaista musiikkia, mitä ei itse kuuntele. Aluksi oli hirveä into päällä ja siskon kanssa vierähti helposti sellainen kaksi tuntia sitä soitellessa. Nyt kuitenkin on hiljaista ja ehkä muutaman kerran kuukaudessa tulee into soitellessa.

SingStar pelejäkin löytyy. Samoja intoiluja on ollut kuin Guitar Herossa, mutta lauluja en jaksa hirveästi laulella, kun ei sitä talentia sille saralle ole. On nämä molemmat kuitenkin hyviä pelejä kavereiden kanssa ajan kuluksi =D

Poissa Narnia

• Vuotislainen
« Vastaus #28 : Toukokuu 09, 2010, 12:43:21 »
Mulla on 5 singstar peliä:Rock Ballads,Suomipop,Disney Sing it(alkuperäinen),Disney Sing it: High School Musical 3:Senior Year,Disney Sing it:Pop Hits.

Paremmuusjärjestys:1. High School musical 3:Senior Year
2.Disney Sing it:Pop Hits
3Suomipop
4.Disney Sing it
5.Rock Ballads

High School Musical laulupeli on paras,koska siinäon parhaat laulut ja oon hyvä siinä.Pop Hitsin kappaleet on myös hyviä kuten myös Suomipopin,mutta Pop voittaa ylivoimaisesti.Disney Sing itissä ei ole melkein muita hyviä kuin:Outside looking in ja Say OK,ja kaikki Camp Rockin kappaleet muut ei oo mun mielestä hyviä.Rock Balladssissa on vaan hyviä:Walking in Memphis ja I'm with You ja Roxetten kappaleet.

Pop Hitsiä on nyt eniten tullut viime aikoina laulettua.Onko kukaan muu pelannut sitä?

Poissa Accused

• Vuotislainen
« Vastaus #29 : Kesäkuu 08, 2010, 18:50:08 »
Omistan Xbox360 konsolin ja siihen GH:sta III, Metallica, Aerosmith, World Tour + Rock Band II ja Song Pack 2. Kaks kitaraa löytyy ja RB:n rummut. Singstaria ei saa xboxille joten minulla on xboxille vastaava peli eli Lips ja siihen 2 mikkiä.

GH:ta pelaan tasoilla hard ja expert, kaikista vaikeimpia taitaapi olla III loppu biisit ja Metallican osa (Slayeri ja rummuilla esim. beautiful mourning). Helpoimmat biisit lienee World Tourissa.

Lempparit on WT ja Metallica. :)
We need to come back down and face what we\'ve become

Poissa Narnia

• Vuotislainen
« Vastaus #30 : Heinäkuu 21, 2010, 12:59:46 »
Syyskuussa (oman tiedon mukaan)julkaistaan Singstar Suomihitit.Mukana on musiikkia Anna Puulta,Jenni Vartiaiselta,Tehosekoittimelta,Mambalta ja Dingolta.Saa nähdä mitä siitä tulee.=)

Poissa Nomoni

• Vuotislainen
« Vastaus #31 : Heinäkuu 25, 2010, 15:06:43 »
Ruotsista ostettiin uusi Lips ja sitähän on hauska hoilata...

Hyviä kappaleita löytyy esim. Cutting Crew - I Just Died in Your Arms Tonight McHammer - U cant' touch it jne.

Poissa Cobb

• Vuotislainen
« Vastaus #32 : Joulukuu 15, 2010, 20:18:05 »
Ajattelinpa nostaa.

Itselläni ei ole ainuttakaan Singstaria tai Rock Bandia, mutta Guitar Heroja kyllä löytyy 5 kappaletta: 2, Legends of Rock eli 3, World Tour, Metallica ja 5, josta kylläkin on levy hukassa. Pelailen PS2:lla, joten eipä tuosta kokoelmasta puutu kyllä, kuin ykkösosa, Aerosmith, Rocks The 80's ja Greatest Hits. Osaan pelata Expertillä ja olen kaiken kaikkiaan FC:ttänyt (Full Combo, eli biisi sataprosenttisesti ilman nuotinmissauksia, tai overstrummauksia) Expertillä 2 biisiä: GH3:ssa Lacuna Coilin Closerin ja GH5:ssa Blurin Song 2:n. FC:tin melkein kolmosessa Superbusin Radio Songin.

Olen kuvannut videoita omista suorituksistani YouTubeen ja linkitän ne nyt tähän viestiini.

Stone Cold Crazy, Guitar Hero: Metallica
http://www.youtube.com/watch?v=Qof4kOts9Yo

Dyers Eve, Guitar Hero: Metallica
http://www.youtube.com/watch?v=W9edwxqPACU

Cult of Personality, Guitar Hero 3: Legends of Rock
http://www.youtube.com/watch?v=32Vj2RlV558

Pahoittelen videoiden huonoa kuvanlaatua.

Videoita tulee lisää, jahka saan kuvattua niitä. Olisin tyytyväinen, jos antaisitte palautetta noista videoista. :)

- Cobb

Älä aliarvioi minua vain siksi, että olen nuori.

Avada Kedavra! -> Avaudu Kebabrulla! >:-D

Poissa Miss Zora

• nordist [nu'dist]
  • Vuotislainen
  • As cold as the night
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #33 : Tammikuu 11, 2011, 16:53:58 »
Tykkään soittaa Guitar Heroa ja Rock Bandia aivan mielettömästi! Meillä on kaksi Guitar Hero -peliä (Metallica ja World Tour) ja kaksi Rock Band -peliä! Veljeni osti meille Rock Bandin ja siihen soittimet! Meillä on nyt kaksi kitaraa (toinen ostettu erikseen), rummut ja mikrofoni. Pelailen näitä kaikkia PS2:lla, mutta sitten kun veljeni ostaa meille PS3:n, niin alan soittelemaan sillä Green Day Rock Bandia.

Soitan yleensä rumpuja, ja olen parempi niiden soitamisessa. Rumpujen hakkaaminen on ihanaa ja terapeuttista. Soitan hardilla, expertillä menee nykyään monia kappaleita läpi, esimerkiksi Bon Jovin Livin' On A Prayer ja The Strokesin Reptilia. Kitaraakin tykkään rämpyttää, hardilla menevät monet kappaleet.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 25, 2011, 17:04:14 kirjoittanut Miss Zora »
den eneste måten å ha noe i uendelig tid, er ved å miste det

Poissa Nomoni

• Vuotislainen
« Vastaus #34 : Tammikuu 11, 2011, 17:00:36 »
Sain GuitarHero - VanHalenin --> ihan hyvä
kestettävät, hyvät grafiikat. Hyviä kappaleita on, muuta muukin kun VanHalenin.. :D

Ja voi vielä laulaa niin on se hyvä.