Korpinkynsi! Minähän joutuisin nukkumaan jokaisen yön ulkona jos sinne päätyisin, ellei joku avaisi minulle ovea. Eiei, minussa ei olisi yhtään mitään Korpinkynsimäistä. Viimeiseen viiteen vuoteen olen lukenut ehkä pariin kokeeseen, numerot pomppivat vitosesta kasiin ja ihme kyllä, kertaakaan en yläasteen aikana läksyparkkiin joutunut, vaikken ikinä niitä läksyjä tehnyt ennenkuin välitunnilla. Hikipinkomaisuus pois minusta.
Puuskupuh ja Rohkelikko ovat siinä rajalla, mutta en haluausi Puuskupuhiin. Minusta ei olisi siihen, olen kyllä kiltti ihminen, mutten tarpeeksi kiltti. Puuskupuhithan ovat muutenkin ahkeria, eikö vain? Kuten luitte jo, EN ole ahkera, ellen sille päälle satu. Jos satun, olen todella ahkera ;D
Ja Rohkelikot... Se on minulla kakkosvaihtoehtona. Rohkeuttahan on erilaista, ja olenhan minä jollain tavalla rohkea, vaikka pelkäänkin monia, monia asioita. Olen kuitenkin enemmän Luihuismainen, ylpeä ja välillä jopa ilkeä, mutta, niin ovat Rohkelikotkin! Olen kuitenkin eniten Luihuista ja vähiten Korpinkynttä, joten en haluaisi missään nimessä Korpinkynteen, Puuskupuhiin ja Rohkelikkoon!