Kirjoittaja Aihe: Väitellään - kaikesta mikä mieleen juolahtaa vol. 2  (Luettu 12475 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Suvituuli

• Tsirp tsirp krääk titityy.
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • You're not mating with me, sunshine!
  • Pottermore: AccioDream**
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
Vs: Väitellään - kaikesta mikä mieleen juolahtaa vol. 2
« Vastaus #200 : Kesäkuu 20, 2010, 12:45:32 »
Lainaus
Kumpi on parempi, sohva vai sänky?
Minä sanonkin että tuoli!
Meidän olohuoneen nahkainen nojatuoli on aivan mahtava lukemiseen. Koska en yleensäkään istu tuoleissa, kuten niissä on tarkoitettu istua, kuuluu kirjaa lukiessakin nojata toiseen käsinojaan ja jalat heittää toisen yli. Sitäpaitsi, se nojatuoli on ikkunanvieressä, toisin kuin sohva ja sänky.
Toinen varteenotettava vaihtoehto on tämä tietokonetuoli, jossa.. istun tälläkin hetkellä mahdollisimman kummallisesti. Tuoli viistosti, toinen jalka käsinojan yli ja jakkaralle, jonka äiti on raahannut pöydän alle :D Toisen jalan päällä istun. Tai en niin että se puutuisi mutta.. :P
Jos alan lukemaan tässä kirjaa, kallistun nojaamaan vasemmalla kyljellä selkänojaan.

Näiden jälkeen tulee sänky. Siinä on hyvä istua risti-istunnassa tappamassa selkää ja lukea kirjaa. Kun alkaa tympimään, käännyn joko vatsalleni puuduttamaan käsiä tai selälleni, sillä minulla on muhkea tyynykasa sängyllä <3
Se hyppi ja pomppi, söi ja nauroi. Se istui ja itki. Se ilmassa leijui.
Outo heppu, kummajainen, vailla mieltä ja ruumista.
Itketään yhdessä, olemattomuudessa, ihan yksin.
Jos sinulle sopii, se minulle käy

Poissa Salaruman

• joulumusikaali
  • Vuotislainen
  • joulu.....
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #201 : Kesäkuu 20, 2010, 21:22:42 »
Minäkin istun toimistotuolissa,heitän jalkani sängylle ja peiton/fleecen siihen päälle,ja jos haluan lähteä johonkin,pukkaan sängystä vauhtia ja rullaan huoneen toiseen päähän keittiön ovelle.
Under the coconut tree we stay,watch as the night turns into day.We let the fire be the light.Sky is the floor tonight. Fly me with your gentlest away...

Poissa Vispilä

• kermavaahdossa
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #202 : Kesäkuu 26, 2010, 16:43:34 »
Seuraava aihe, on ehdottomasti poikien pitkät hiukset! Hot or not? Mitä jos ne ovat rasvaiset? Kuinka pitkät ovat pitkät? Värjätyt vai luonnollisen väriset?
“It does not do to dwell on dreams and forget to live.”
- Albus Dumbledore

Poissa Sieppeli

• Käppyrällä viihtyvä
  • Vuotislainen
  • Tuhisija
  • Pottermore: ThornSky164
« Vastaus #203 : Kesäkuu 26, 2010, 17:02:54 »
Pitkät ne on ehdottomasti silloin kun ne koskettaa olkapäitä. Ja minun mielestäni joillekkin pojille sopivat pitkät hiukset, jos ne ovat hoidetut ja hyvännäköiset. Useasti heviletit eivät ole nätit, kun niistä ei pidetä huolta, mutta huolenpidoksi riittäisi joskus kerran päivässä harjauskin! Tykkään todellakin pitkistä hiuksista, sillä äärimmäisen lyhyet, olemattomat tai edes kahden sentin pituiset aiheuttavat minulle väristyksiä.
Rasvaiset? *puistatus* Meidän luokalla oli eräs blondi jätkä, pitkähiuksinen ja joka päivä se sama valkoinen - HARMAA! - pipo päässä. Yökyökyök, kun sen hiukset oli niin yökyökyök, rasvaiset sen jälkeen kun se pipo oli ollut koko päivän päässä ja yökyökyök, harjaamattomat! Yök, yök, yök. That's NOT hot, not at all!
Värjätyt vai värjäämättömät... Noooh... Riippuu ihmisestä.

Pitkät hiukset on hot. Kuinka moni tyttö kuolaakaan esim; Legolaksen tai Aragornin perään (Aragokin! *reps!* Kirjoitushankaluutta ;DD)
Even you can be happy once in a while. It won't kill you, but'yer face might crack if you smile, so be careful.

Poissa Sid

• laiskiainen
  • Vuotislainen
  • vompatti
  • Pottermore: GoldNox21584
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #204 : Kesäkuu 26, 2010, 18:17:14 »
Seuraava aihe, on ehdottomasti poikien pitkät hiukset! Hot or not? Mitä jos ne ovat rasvaiset? Kuinka pitkät ovat pitkät? Värjätyt vai luonnollisen väriset?
Hot! Ainakin mitä pituuteen tulee, rasvaisuudesta en tykkää yhtään. Joillekin pitkät vaan hiukset sopivat paremmin. Niissä on myös asennetta. Lisäksi, jos tytöillä saa olla lyhyet hiukset, miksi pojat eivät saisi kasvattaa pitkää lettiä? Värjätyt tai luonnoliset, vähän se ja sama.
Pojan hiukset on pitkät, kun ne on olkapäille, ainakin minun mielestäni.
En voisi kuvitella pitkähiuksisia kaveripoikiani lyhythiuksisina. Ne on osa niitä.
Mutta ainahan on niitä, joille ne ei oikeasti yhtään sovi, jolloin ne on not.
Afrikan sademetsissä lukuisat hienostoherrat juovat kermalikööriä.

Poissa Ria

• Haaveilija
  • Aurori
  • *
  • Pottermore: YewCharm170
« Vastaus #205 : Kesäkuu 26, 2010, 19:26:05 »
Riippuu ihan kenellä ne on... Joillekkin sopii paremmin lyhyet ja joillekkin pitkät :)
rasvaisuudesta en tykkää yhtään. .
Hyi yökyök rasvaiset hiukset. Ne on oikeesti tosi ällöttävät, eihän niihin voi ees koskee :(
 Mutta siis tohon pituuteen, ihan sama. Mut jos nyt olis pakko valita jommat kummat niin sanoisin, et lyhyet. Ne sopii kumminkin suurimmalle osalle pojista

salainensalatalo

• Ankeuttaja
« Vastaus #206 : Kesäkuu 28, 2010, 03:55:18 »
Samapa tuo, pitkät vai lyhyet, pääasia että roikkuvat söpösti silmillä :P

Poissa Vispilä

• kermavaahdossa
  • Vuotislainen
« Vastaus #207 : Kesäkuu 30, 2010, 22:23:30 »
pääasia että roikkuvat söpösti silmillä :P

Eikä! Ei hiusten kuulua roikkua silmillä. Eihän?
- Albus Dumbledore

Poissa Azura

• ENFJ
  • Vuotislainen
  • do not go gentle
    • parasomnia
« Vastaus #208 : Kesäkuu 30, 2010, 22:52:28 »
Itse olen sitä mieltä että tukan pituus riippuu kasvonpiirteistä: joillain pitkä tukka pehmentää kasvoja ja joillain se kehystää niitä, toisilla kun taas saa näyttämään täysin typerältä. Lyhyillä hiuksilla sama juttu. Jos minun kuitenkin tulisi valita yksi tietty hiusmalli kaikille maailman pojille, valitsisin heille pitkän otsatukan ja keskipitkät hiukset - hieman yli korvien, muttei aivan olkapäihin asti. Pidän itse värjätyistä hiuksista - joko ihan vaaleat tai ihan tummat. Toisaalta toiset näyttävät hyvältä ilman värjäystäkin. Tuo tukan pituus on niin mielipidekysymys!
"For if you're not afraid, how can you be really brave?"

- The Exploits of Moominpappa

Poissa Aiëdaíl

• Näätärikkaus
  • Valvojaoppilas
  • *
« Vastaus #209 : Kesäkuu 30, 2010, 23:15:04 »
Olen samaa mieltä Azuran kanssa, se on naamasta kiinni - toisille sopii, toisille ei. Ja jos hiusten pesu tai harjaus ei näytä luonnistuvan ja tulos on rasvainen takkukasa, niin kuuluu ajaa kaljuksi, kun ei hiuksistaan osaa huolehtia. Ja jos henkilökohtaisiin mieltymyksiin mennään, niin pitkät ja siniset :D

Ja pakko vielä lisätä parin sivun takaiseen lyijykynä vastaan lyijytäytekynä -keskusteluun: Lyijykynä on ehdottomasti parempi. Käsialan selkeys riippuu tekniikasta ja kynän terävyydesta, ja selvää jälkeä saa kummallakin. Sen sijaan piirtämisessä lyijykynä on kaiken aa ja oo, sillä niitä saa eri pehmeyksillä, ja viivan leveyskin on parempi. Tiedän, että täytekyniinkin saa eripaksuista lyijyä eri pehmeyksillä, mutta on ihan kiva, kun niitä ei tarvitse mistään erikseen tilailla tai etsiä, kun lyijykynäkin on.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 30, 2010, 23:20:10 kirjoittanut Aiëdaíl »

Poissa Bad Girl

• Rebel Yell
  • Vuotislainen
  • Guilty 'til I'm proven innocent
« Vastaus #210 : Kesäkuu 30, 2010, 23:38:17 »
Tottakai, ehdottomasti pitkät hiukset (eli ainakin leukaan saakka) <2 Hevipojat on kivan näköisiä :3 Aivan sama ovatko värjätyt vai eivät, riippuu aivan henkilöstä <: Tai jos ei pitkiä hiuksia niin irokeesi tai pörröinen pehko tai jotakin muuta kivaa x) Mitä mieltä muuten kaljusta/irokeesista/jostakin vastaavasta tytöillä kun kerran aiheesta tuli puhe? :p

Kuuluupas! :''D (Köh, itselläni tukka roikkuu yleensä naaman oikean puolen päällä eikä siitä ole näöllekään haittaa koska juuri sen puolen silmä on "epäkunnossa" eli näen sillä vain erittäin sumeasti :'>)

Äää syyttäkää väsymystä että tästä tuli sekava :'> Pointti saattoi olla se että itse pidän pitkistä hiuksista pojilla^^
He kuuntelivat hevimetallia, se syövytti heidän aivonsa ja spraymaalattuaan koulujen seinät heidät kärrättiin mielisairaalaan !

Vuoden Luihuinen, kiitoksia äänestäjille <2 || Epäaktiivinen säännöllisen epäsäännöllisesti

Poissa EJR

• Varjelusten toinen puoli
  • Vuotislainen
  • I just want things to make sense
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #211 : Kesäkuu 30, 2010, 23:48:48 »
Tottakai, ehdottomasti pitkät hiukset (eli ainakin leukaan saakka) <2 Hevipojat on kivan näköisiä :3 Aivan sama ovatko värjätyt vai eivät, riippuu aivan henkilöstä <: Tai jos ei pitkiä hiuksia niin irokeesi tai pörröinen pehko tai jotakin muuta kivaa x) Mitä mieltä muuten kaljusta/irokeesista/jostakin vastaavasta tytöillä kun kerran aiheesta tuli puhe? :p

Kuuluupas! :''D (Köh, itselläni tukka roikkuu yleensä naaman oikean puolen päällä eikä siitä ole näöllekään haittaa koska juuri sen puolen silmä on "epäkunnossa" eli näen sillä vain erittäin sumeasti :'>)

Äää syyttäkää väsymystä että tästä tuli sekava :'> Pointti saattoi olla se että itse pidän pitkistä hiuksista pojilla^^

Mulla oli pitkät hiukset, mut leikkasin ku oli liian kuumat ja rumat  > D
MS Hirmun kapteeni!

Poissa Ria

• Haaveilija
  • Aurori
  • *
  • Pottermore: YewCharm170
« Vastaus #212 : Kesäkuu 30, 2010, 23:49:17 »
Hiusten kuuluu roikkua silmillä, ainakin joillakin :) Itselläni en siitä kyllä tykkää kun ei näe mitään. Aina täytyy leikellä etuhiuksiakin lyhyemmäs että ees näkee jotain :D

Poissa Bad Girl

• Rebel Yell
  • Vuotislainen
  • Guilty 'til I'm proven innocent
« Vastaus #213 : Heinäkuu 01, 2010, 12:24:26 »
Tässähän puhuttiin poikien hiuksien kohdilla siitä, kuuluuko niiden roikkua silmillä ;>

Niin puhuttiinkin mutta mainitsin vain sivuhuomiona että omatkin roikkuvat <:
He kuuntelivat hevimetallia, se syövytti heidän aivonsa ja spraymaalattuaan koulujen seinät heidät kärrättiin mielisairaalaan !

Vuoden Luihuinen, kiitoksia äänestäjille <2 || Epäaktiivinen säännöllisen epäsäännöllisesti

Poissa Affu

• Vuotislainen
  • pullamies
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #214 : Heinäkuu 02, 2010, 12:53:33 »
itselläni on aina suht lyhyet hiukset. PItkistäkin pidin ("pitkät"] kun iitä pystyi ja piti aina haroa jne. Mutta nämä lyhyemmät ovat paljon paremmat. Pisimmillään on semmoiset Roberta Pattinsonin hiukset eli aivan liian pitkät mulle.. :3

No siis joillekin tosiaan sopii pitkät hiukset, mutta nyt alkaa potuttamaan tämä Justin Bieber tyylinen "paulikampaus". Puolipitkät pallohiukset. ei sovi kellekään ( tästä saa olla eri mieltä ) varsinkaan käpin kanssa. Ei siis hyi oikeesti! Niitä pidetään vaan kun tytöt tykkää. >w<
Ei sopisi mulle. Ei todellakaan.
Jotkin värjätyt ovat hienoja. Mutta eivät kaikki. Haluaisin itse joskus värjätä punaisiksi tms. Muttakun  kasvaa hiukset kauhean nopeasti, niin sitten ne näkyisivät heti että on värjätty, pitäisi kokoajan värjätät.. Tyhmää. Tavallaan.
Raidoista tykkään enemmän, silloin ei haittaa vaikka vähän kasvaisikin hiukset alta.  Itseläni hilseilee hiuspohja, ja se häiritsee paljon. Tosi häiritsevää kun kokoajan tullaan viereen ja sitten lähdetään kiljuen pakoon " yök! hilse harri! " o_o
itseänikin häiritsee kun jollakin toisella hilseilee, mutta ei sille vaan voi mitään. Olen kokeillut hilse shamppoot ja muut vastaavat. Ei ole auttanut.
EIkä hiuksien kuulu roikkua silmille, se on tyttöjen hommaa... o__o''
POjilla kuuluu mielestäni ( olen stereotyyppeihin kangistunut) lyhyet hiukset. Ymmärrän vielä semmoiset emohiukset tai lyhyet tartsani hiukset, mutta liika on aina liikaa.

Hevipojista vielä, että siis ... joo. En itse tykkä yhtään rasvaisista ja huonosti hoidetuista hevileteistä. Ei.. ei van iske.
Skäbädäm.
  Vuotiskoomalainen, epämääräisesti ölisee.
Ananas.

Poissa Vispilä

• kermavaahdossa
  • Vuotislainen
« Vastaus #215 : Heinäkuu 02, 2010, 13:00:30 »
No siis joillekin tosiaan sopii pitkät hiukset,
---
POjilla kuuluu mielestäni ( olen stereotyyppeihin kangistunut) lyhyet hiukset. Ymmärrän vielä semmoiset emohiukset tai lyhyet tartsani hiukset, mutta liika on aina liikaa.

Hevipojista vielä, että siis ... joo. En itse tykkä yhtään rasvaisista ja huonosti hoidetuista hevileteistä. Ei.. ei van iske.

Eli siis, mielestäsi joillekin sopii, mutta silti pojille kuuluu lyhyet hiukset? Ja siis miksi? Hääh?

Yhdistätkö hevipojat ja heviletin rasvaisiin ja huonosti hoidettuihin hiuksiin?
- Albus Dumbledore

Poissa Sieppeli

• Käppyrällä viihtyvä
  • Vuotislainen
  • Tuhisija
  • Pottermore: ThornSky164
« Vastaus #216 : Heinäkuu 02, 2010, 18:46:16 »

Kuuluu! Ainakin toisella silmällä! Sellain söpösti. Se on söpöä ja siitä minä pidän (:
Even you can be happy once in a while. It won't kill you, but'yer face might crack if you smile, so be careful.

Poissa Lorainne

• glottaaliklusiili
  • Hämykeiju
  • Pottermore: MoonMist
« Vastaus #217 : Heinäkuu 06, 2010, 12:07:53 »
Kyllä kyllä, pitkät hiukset ne olla pitää! :D No ei, kyllä lyhyetkin kelpaa, mutta tykkään pitkistä hiuksista. Ja olisihan se kiva, jos niitä pesisi silleen kohtuullisin väliajoin. Ja harjatakin voisi. Tosin kauhean hoitamattomia hevilettejä nyt ei kyllä kauheasti ole näkynyt ainakaan täällä päin (tai sitten täällä vain asuu erikoisen siistitapaisia hevareita), ja hevileteistä minä nimenomaan tykkään. ;)

Ja mainittakoon vielä, että toistaiseksi en ole tavannut itseni lisäksi yhtäkään Twilightista pitävää ihmistä, jonka mielestä leffoissa Jacobille sopii paremmin pitkät hiukset - vaikka se onkin peruukki. Olen varmaan ainut, vai olenko?
Using the "are we", are we?

Poissa Zenzibar

• Pelastaja katsoi profiiliaan ja läikytti teetä pöydälle
  • Aurori
  • *
  • kesäinen-eskapisti-merirosvo-jedi-söpö-skotti
    • Home sweet home
  • Pottermore: BloodNight6399
« Vastaus #218 : Heinäkuu 06, 2010, 13:32:19 »
Ja mainittakoon vielä, että toistaiseksi en ole tavannut itseni lisäksi yhtäkään Twilightista pitävää ihmistä, jonka mielestä leffoissa Jacobille sopii paremmin pitkät hiukset - vaikka se onkin peruukki. Olen varmaan ainut, vai olenko?

Noh, mie en pidä Twilightista, mutta olen kyllä sitä mieltä et Jacobin pitkät hiukset oli kivemmat.

Minäkin kannatan pitkiä hiuksia! Tai riippuu kyllä monesti ihmisestä ja tyylistä, että sopiiko vaiko eikö sovi, mutta yleensä olen pitkien hiusten kannalla. Onhan niissä kovempi työ ja ymmärrän sen miksi lyhyistä hiuksista pidetään, mutta silti, pitkät ne olla pittää, ei siitä pääse yli eikä ympäri.
"You're only given a little spark of madness. You mustn't lose it." -Robin Williams

Poissa Suvituuli

• Tsirp tsirp krääk titityy.
  • Vuotislainen
  • You're not mating with me, sunshine!
  • Pottermore: AccioDream**
« Vastaus #219 : Heinäkuu 06, 2010, 23:27:32 »
Noh, mie en pidä Twilightista, mutta olen kyllä sitä mieltä et Jacobin pitkät hiukset oli kivemmat.
Minä pidän jossain määrin Twilightista. On se ihan OK, vaikka siinä on paljon parannettavaa :D Ja niin. Jakelle pitkät hiukset <3

Onko kesälämpötila parempi +15 vai +35?
Suomessahan on kirjoittamattomana sääntönä valittaa talvisin sitä ainaista kylmyyttä ja kesäisin kuumuutta. Olisiko sitten todella parempi, jos lämpö jäisi alle kahdenkytä?

Itse inhoaninhoan kuumuutta, se saa minut voimaan huonosti illalla ja päivisin ei pääse oikein mihinkään lämmön takia. Eikä jaksa tehdä mitään!
Silti 15 astetta oisi liian kylmä, sillä tahdon pitää noita kesähepeniä kaapista edes kerran vuodessa.
Joten valitsen itse +35, onhan meillä sisällä talossa vilpoista :D Silloin voi myös mennä uimaan, mihin minä en kykene alle 25 asteen lämmössä.
Se hyppi ja pomppi, söi ja nauroi. Se istui ja itki. Se ilmassa leijui.
Outo heppu, kummajainen, vailla mieltä ja ruumista.
Itketään yhdessä, olemattomuudessa, ihan yksin.
Jos sinulle sopii, se minulle käy

Poissa Sid

• laiskiainen
  • Vuotislainen
  • vompatti
  • Pottermore: GoldNox21584
« Vastaus #220 : Heinäkuu 06, 2010, 23:48:08 »
Onko kesälämpötila parempi +15 vai +35?
Hyvä kysymys. Tykkään kerrospukeutumisesta, joten +15, koska en tykkää uimisestakaan. Sitten kyllä valittaisin, että on liian kylmää ja haluan aurinkoa, mutta parempi sekin kuin lähteä topissa ja minisortseissa ulos joka päivä, siihenhän kyllästyy. Mutta kyllä +35 astettakin houkuttelee:D. Ulkomaille sitten.
Afrikan sademetsissä lukuisat hienostoherrat juovat kermalikööriä.

Poissa EJR

• Varjelusten toinen puoli
  • Vuotislainen
  • I just want things to make sense
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #221 : Heinäkuu 06, 2010, 23:56:07 »
35
+
Lämmin - voi mennä t-paidassa ja shortseissa ulos
Voi mennä 'noin vaan' järveen
Ei tarvitse miettiä 'tarkeneekohan näillä'
-
Älyttömän kuuma
Turhauttava hiki

15
+
Ihanan viileä järvi

-
Kyyylmä
ei voi mennä kaupungille, kun kukaan ei halua kylmällä.

tulos
35: (+) (+) (+) (-) (-) = +

15: (+) (-) (-) = -

Eli kyllä kuumuus/ 24/7 juominen voitti! (HUOM - VEDEN juonti!)
MS Hirmun kapteeni!

Poissa Azura

• ENFJ
  • Vuotislainen
  • do not go gentle
    • parasomnia
« Vastaus #222 : Heinäkuu 07, 2010, 01:46:39 »
Itseasiassa äänestäisin plus viittätoista. +35:ttä en ole koskaan kokenut ja kolmekymmentäkin on minulle jo ihan tarpeeksi. Viidessätoistassa (jos aurinko paistaa) viihtyy hyvin topissa ja shortseissa. :) 35 on hyvä jos haluaa grillata itsensä ja viihtyä veden lähellä koko päivän. Ehkä ihan hyvä lomalämpötila. Ulkomaanloma siis. Siinä lämpötilassa ei oikein viihdy sisätiloissa tekemässä mitään.
"For if you're not afraid, how can you be really brave?"

- The Exploits of Moominpappa

Poissa Zenzibar

• Pelastaja katsoi profiiliaan ja läikytti teetä pöydälle
  • Aurori
  • *
  • kesäinen-eskapisti-merirosvo-jedi-söpö-skotti
    • Home sweet home
  • Pottermore: BloodNight6399
« Vastaus #223 : Heinäkuu 07, 2010, 09:59:37 »
Kun se päivä saapuu, että tänne Lappiinkin saatais +35 astetta lämmintä, niin voi jumankauta. Siis joo, onhan se kivaa, että olis ees joskus lämmintä, mutta kyllä mie ainaki sekoaisin jos tänne tulis NOIN kuuma. Eihän siinä nyt mitään järkeä ois! Paljon kivempaa mennä hakemaan ulkomailta sitä hellettä ja palata sitten takaisin viileään lappiin <3

Kyllä mie oon onnellinen jos täällä edes tuo +15 astetta kesällä on -jos väliin mahtuu pari +25 asteen päivää, ei tarvi olla ees monta-, joten valitsen sen :P

Uimisesta sen verran, et jos uimaan haluttaa, niin kyllä mie menen vaikka pakkasta ois -30, joten se nyt ei ole rajoitus eikä mikään. (Tehty, koettu, kannatan <3)

"You're only given a little spark of madness. You mustn't lose it." -Robin Williams

Poissa whitemouse

• Vuotislainen
« Vastaus #224 : Heinäkuu 07, 2010, 21:46:26 »
Valitsen mielummin tuon + 35:den, vaikka se kyllä tuntuukin liian kuumalta, mutta pitää kesällä lämmin olla. Tuosta + 15 valittaisin vaan enemmän. Uimaankin on kivempi mennä, kun on lämmintä. Älyttömän kuuma kyllä tolla säällä tulisi.