Kevät vai syksy?
Mielestäni kevät on kivempi. Koska sen jälkeen on vielä luvassa kesä, ja kaikki ihanat uintireissut ja matkailut sun muut..<3 Keväällä on myös kiva seurata lintujen palaamista etelästä. Ja kukkien kasvamista ja muitakin juttuja kevääseen liittyen. :D
Talvi vai kesä?
Vastaisin tähän kesä, koska talvella on kauhen pimeetä, ja pimeys tulee aiemmin, ja pitää pukeutua kauhean hyvin, ettei tule kipeeksi. Kesällä taas riittää, ku laittaa hameen ja topin, ja lähtee vaan ulos. :D Ja kesällä on mukavaa, jos on vaikka jossain reissussa, niin ei tule pimeys niin nopeasti, kuin talvella/syksyllä. Ei mulla mitään siis talvea vastaan ole, mutt kesä vain on kivempi.
Takaako suosio laadun?
Ei aina. Kaveri suositteli yhtä mielestään hyvää kirjaa mulle, ja sanoi, että kaikki on melkeinpä tykänny siitä. Mut en ainakaa mä pitäny siitä. Eli ei aina. Joskus saattaakin taata.
Koira vai kissa?
Mielestäni kissa on kivempi, koska itse omistan kissan ;D ja se on silloin seurallinen kun haluaa, ja välillä on omissa oloissaan, niin ettei joka seknuti tarvitse olla pitämässä seuraa sille, kun taas useimmiten koirille pitää pitää seuraa melko usein. Ja koiria pitää viedä ulos, oli millainen sää tahansa. (:
Hopea vai kulta?
Molemmat käy, ainakin koruissa. Molemmat on kauniin värisiä. Mutta jos pakko valita, niin ehkpä kallistuisin enemmän kullan puoleen. :D En vain sen takia, että se on arvokkaampaa..
Liha vai kala?
Kala on terveellisempää, ja mielestäni muutenkin parempaa. Ainakin jos se on hyvin valmistettu. On lihakin hyvää, mutta kala on parempaa. (:
Lyijykynä vai lyijytäytekynä?
Itse kannatan lyijytäytekynää, koska se on helppo käyttöisempi, kuin lyijykynä. Lyijykynää pitää teroittaa aina, kun terä tylsyy liikaa, mutta lyijytäytekynässä voi vain painaa 'toista päätä alas' ja vóila terä on taas vedossa. :D Siinä myös säästää rahaa, ja vaivaa, jos käyttää lyijytäytekynää.
Lankapuhelin vai kännykkä?
Kännykkä. Kotonani ei ole enää lankapuhelimia. Kännykkä on hyödyllisempi, koska siitä ei tarvitse maksaa sähkölaskua, ja sen voi ottaa mukaan matkalle, eikä aina tarvitse ettiä pistoketta, jos haluaa soittaa.
Reppu vai laukku?
Reppu. Siinä on helpompi kuljettaa kirjoja, eikä paino kallistu vain toiselle olkapäälle, vaan jakautuu tasaisesti molemmille puolille.