Minä olen niin fiksu ja filmaattinen, että tupani on ehdottomasti Luihuinen (itserakasta virnuilua ja myhäilyä, mutta hillitysti ja tyylikkäästi, vaan ilkeä möhönauru pilaa kaiken). No en nyt sentään. Älykkyydelläni ei ylletä aivan Korpinkynteen, enkä ole niin (tyhmän)rohkea kuin Rohkelikon edustajat. Puuskupuhia vastaan minulla ei ole mitään, mutta häpeäisin jos joutuisin kyseiseen tupaan. Kova olen muita arvostelemaan, ainakin silloin tällöin, melko usein taikka koko ajan. Päin naamaa sanon harvoin mitään loukkaavaa. Epämiellyttävät ihmiset saavat kuitenkin nopeasti huomata, etten ole kiinnostunut heidän seurastaan tasan yhtään (paitsi jos niillä on suklaata, mmm...). Ilkeäähän se on käyttää muita ihmisiä hyväksi, mutta jos siitä ei ole heille mitään suoranaista haittaa, niin saatan sellaiseenkin sortua ("Sähän olet niin kiva ja mukava kaveri, joo, annatko lisää suklaata, nyt heti välittömästi, kiitos. Oho, suklaa loppui ja kello on paljon, hei hei!"). En minä mikään pahis kuitenkaan ole. Vähän kiero. Ja vähän ilkeä ja röyhkeä ja ärsyttävä jne. jne. Ja kaunis.
Kuulun siis Luihuiseen, tai näin näkisin.
//Olen tehnyt noita testejä useampia, ja ainakin kaksi niistä on laittanut minut Luihuiseen. Useammin olen niiden mukaan joutunut Korpinkynteen. Kyllä sekin kävisi. Onnekseni minua ei ole koskaan pistetty Puuskupuhiin. Sen jättimäisen testin tehtyäni näin punaista ja kaiketi myös syöksin tulta ja happoa, se pannahinen kun laittoi minut Rohkelikkoon >:( Kirosin testin ja totesin, että se syrji meitä Luihuisia...