Kirjoittaja Aihe: Biisin ja artistin tunnistusta.  (Luettu 112992 kertaa)

0 vuotislaista ja 2 Ankeuttajaa kyttää tätä aihetta.

Poissa Azura

• ENFJ
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • do not go gentle
    • parasomnia
  • Tupa: Korpinkynsi
Vs: Biisin ja artistin tunnistusta.
« Vastaus #325 : Kesäkuu 08, 2009, 21:42:26 »
Bongasin tässä vähän aikaa sitten varsin hilpeän mainoksen, jossa oli kaikkea vietereillä leikkivistä papparaisista pyykkinarulla roikkuvaan lettipäähän. :D Siinä muistaakseni mainostettiin jotain ihme Santander-rahajotainjuttua, ja minusta siinä oli aika kiva musiikki. Minusta siinä lauletaan jotain tyyliin "search the sky, search your soul, no matter where we go" mutten löytänyt mitään biisiä noilla sanoilla. Tunnistaako joku tuota mainoksessa soitettavaa biisiä, vai onkohan se vain tilaustyö sitä varten?

// Hassu: Käytin liramaa etsiäkseni noilla sanoilla ja löysin biisin "Deep Insight - Rock with my band." Onkohan tämä etsimäsi? :)
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 10, 2009, 18:07:38 kirjoittanut Azura »
"For if you're not afraid, how can you be really brave?"

- The Exploits of Moominpappa

Poissa Hassu

• Karkulainen
  • Vuotislainen
« Vastaus #326 : Kesäkuu 10, 2009, 18:05:30 »
Olen jo pitkään miettinyt, että kuka kumma mahtaa laulaa Voicellakin usein pyörivän okein pop-biisin :) Laulun laulaa mies ja siinä on varsin mieleen syöpyvät sanat :D Laulu alkaa sanoin "How did I become so fat, I was losing my track" tai jotain vastaavaa. Olisin kiitollinen kovasti mikäli joku kertoisi kuka tämän biisin laulaa :D

//oi kiitos kovasti tuohan se on :D
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 10, 2009, 19:42:54 kirjoittanut Hassu »
| Neville Longbottom vuosimallia 2008 | Hymiöiden liikakäyttäjä vuosimallia 2009 | Luuleeko ravut että kalat osaa lentää? |

Poissa Zaira

• 42
  • Valvojaoppilas
  • *
  • ^o^
    • Ei mitään nähtävää täällä
  • Pottermore: LumosDragon46
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #327 : Kesäkuu 10, 2009, 19:42:11 »
Hassu, tuo biisi on Rock With My Band ja esittäjänä on Deep Insight.
"When I lead the big patient rebellion, Voldemort here is the first to go."
[The pessimist sees difficulty in every opportunity.
The optimist sees the opportunity in every difficulty. -Winston Churchill]

Poissa Steelsheen

• Narsissisti
  • Vuotislainen
  • not your girl
    • Imaginary
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #328 : Kesäkuu 17, 2009, 23:56:44 »
Löytäisiköhän joku mulle Ykkösellä vähän väliä pyörivässä Anna Pihl -sarjan mainoksessa soivan kappaleen? Laulaja on nainen, sanoista saan kunnolla selvää vain pätkät "all the faceless people", "same old soldiers" ja "traces remain", joiden perusteella Google ei minua paljon valaissut. Tykkäisin kovasti.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 19, 2009, 00:47:44 kirjoittanut Steelsheen »
"If people don't know what you're doing, they don't know what you're doing wrong."

Poissa Zenzibar

• Pelastaja katsoi profiiliaan ja läikytti teetä pöydälle
  • Aurori
  • *
  • kesäinen-eskapisti-merirosvo-jedi-söpö-skotti
    • Home sweet home
  • Pottermore: BloodNight6399
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #329 : Kesäkuu 18, 2009, 20:40:42 »
Tietäisikö yksikään ihana ihminen sellaista kaunista gospel -biisiä, jonka nimi _saattaa_ olla Hallelujah (ei se Leonard Cohenin) koska se lausutaan niin monesti kertosäkeessä. Lisäksi kertosäkeessä on joku sellainen kohta kuin: "like a rain falls down you fell into me" tai jtn vastaavaa, en muista tarkkaan. Oon yrittäny metsästää tuota youtubesta, mutta en löytäny. Se on ihan sairaan ihana biisi<3

////Löytyi =) Se oliki Todd Agnew'n Grace like rain.. ei ihan menny toi lyriikan pätkä mulla oikein, mut ton avulla mie sen löysin ;D
//Niin tein :D Mutta kiitos silti ^^
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 18, 2009, 21:02:15 kirjoittanut Zenzibar »
"You're only given a little spark of madness. You mustn't lose it." -Robin Williams

Poissa Ideal

• llleidbäkkk
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
« Vastaus #330 : Kesäkuu 18, 2009, 21:00:34 »
Olisko Todd Agnew - Grace Like Rain?

//Taisitki löytää sen 8 sekuntia ennen mua :D
:T

Poissa Shirlene

• Introvertti 110%
  • Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #331 : Kesäkuu 19, 2009, 20:11:17 »
Mikämikämikä tämä biisi? Laulajia oli monta ja kertsissä menee sanat suunnilleen näin; "Halleluja, it's raining man". (:DD) Kivalta bilebiisiltä kuulosti.

// Kiitos!
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 20, 2009, 18:40:03 kirjoittanut Shirlene »
"A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one."

Poissa suosanteri

• Vuotislainen
« Vastaus #332 : Kesäkuu 24, 2009, 13:21:18 »
Löytäisiköhän joku mulle Ykkösellä vähän väliä pyörivässä Anna Pihl -sarjan mainoksessa soivan kappaleen?

En tiedä onko tästä apua mutta kuulostaa Mew- yhtyeeltä. Voisit ehkä yrittää kysyä suoraan YLE:ltä
Ympyrän pinta-ala neliömetreinä ?

Poissa Steelsheen

• Narsissisti
  • Vuotislainen
  • not your girl
    • Imaginary
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #333 : Heinäkuu 04, 2009, 22:49:55 »
Lainaus käyttäjältä: Steelsheen
Löytäisiköhän joku mulle Ykkösellä vähän väliä pyörivässä Anna Pihl -sarjan mainoksessa soivan kappaleen?
Suunnittelinkin jo Yleltä kyselemistä, mutta olisinpa heti tajunnut että ratkaisu saattaisi olla niinkin helppo kuin itse sarjan lopputekstit :D (ikinä mitkään tunnarit soi mainoksissa o.O)

Ettei nyt jää ketään vaivaamaan niin kerrottakoon että kyseessä oli Blue Foundationin kappale Crosshair. Ihan mainio biisi ;)
"If people don't know what you're doing, they don't know what you're doing wrong."

Poissa Indigo

• Zera
  • Vuotislainen
  • Nidsi nuikuu <3
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #334 : Heinäkuu 17, 2009, 19:54:06 »
Sattuisiko kukaan tietämään mikä biisi soi Saw 4 elokuvan valikossa? Siis ollaan siinä Main Menussa, siirrytään Special Features valikkoon ja sieltä Featurette. Mikä biisi siinä soi? Olisin kiitollinen jollekulle ihanalle joka osaisi kertoa minulle tämän kyseisen biisin nimen ja artistin. :)
Hän pelaa aikaa miettiäkseen tekosyitä. Oikeuttaakseen kipua sisällään.
Luulen että hän tietää hymyistä, ja katseista. Että kaikilla on teoria paremmasta.

Daniel

• Ankeuttaja
« Vastaus #335 : Heinäkuu 18, 2009, 02:52:31 »
Indigo, osaatko yhtään kuvailla mimmonen biisi kyseessä, lauletaanko siinä, minkä tyylinen? :D mulla ei noita saw dvd:itä itsellä ole, mutta muuten kyseisten leffojen soundtrackit on melko tuttuja (oon aina pitänyt etenki lopputekstien musiikeista xD), joten jos joku niistä biiseistä sattuisi olemaan siellä valikossakin.

Poissa Hawkolf

• Thought Police
  • Vuotislainen
  • 2 + 2 = 5
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #336 : Heinäkuu 18, 2009, 12:55:15 »
Sattuisiko kukaan tietämään mikä biisi soi Saw 4 elokuvan valikossa? Siis ollaan siinä Main Menussa, siirrytään Special Features valikkoon ja sieltä Featurette. Mikä biisi siinä soi? Olisin kiitollinen jollekulle ihanalle joka osaisi kertoa minulle tämän kyseisen biisin nimen ja artistin. :)
http://en.wikipedia.org/wiki/Saw_IV_(soundtrack)
Kokeiles YouTuben kautta olisiko yksi noista. Jos se ei ole sondtrackilla niin silloin homma on vaikeampaa.
If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on a human face— forever.
Reviewing the world!

Poissa Air Princess

• Twilight-hullu
  • Vuotislainen
  • Eclipse 30.6<333
« Vastaus #337 : Elokuu 16, 2009, 19:36:09 »
Voisitteko selvittää yhden Green Dayn biisin. Videossa Green Day lauloi valkoisessa huoneessa. Sitten siellä oli nainen ja mies ja nainen katsoi ikkunasta ulos ja välillä näytettiin, kun seinät ja esineet alkoivat räjähdellä niin kuin niihin olisi ammuttu. Videon lopussa mies ja nainen suutelivat. Mielestäni biisi on aika tunnettu ja se tuli Voicelta lähi päivinä. En vaan muista kappaleen nimeä...
Minkä puolesta elät, jos olet minä? TWILIGHTIN<333!

Poissa Raitasukka

• Vuotislainen
  • Objection!
    • flavors.me
« Vastaus #338 : Elokuu 16, 2009, 20:12:13 »
Pihla: kyseessä on Green Dayn 21 Guns-niminen biisi.

Poissa suosanteri

• Vuotislainen
« Vastaus #339 : Elokuu 28, 2009, 00:07:26 »
Mikäs kappale pyörii  apaut kohdassa 4:10 ?

Taitaapi olla Smile dk - Someday. Ovat ruotsalainen tanssipop - duo. // Eipä kestä :)

I wish upon a star
I hope it won't be far
Someday, someday
« Viimeksi muokattu: Elokuu 31, 2009, 03:46:09 kirjoittanut suosanteri »
Ympyrän pinta-ala neliömetreinä ?

gravitation

• Ankeuttaja
« Vastaus #340 : Syyskuu 04, 2009, 19:34:10 »
Piisi olisi hukassa. En muista piisistä muuta, kuin että se on englanninkielinen ja sellainen bilepiisi. Videosta muistan sen, että alussa "laulaja" pukeutui ja laittautui naiseksi. Jossakin vaiheessa hän menee baariin ja iskee sieltä naisen. Ja mie ainakin sain sellaisen kuvan, että baarissa olisi ollut samaan aikaan "laulajan" eksä, jota hän sitten katsoo nokka pitkänä. Video taisi päättyä siihen, että "laulaja" päätyy iskemänsä naisen kanssa hotellihuoneeseen.

Gravitation, oliskos Robbie Williamsin She´s Madonna?
http://www.youtube.com/watch?v=f4AkoSMHYuI
Eijeijei, ei ole Robbie. Tämä ketä mie haen, ei ole kauhean tunnettu.

puolipro: Kiitos kiitos paljon! Tuo oli juuri se kyseinen piisi, mitä etsin. Ja kyllä ne eksyi sinne hotellihuoneeseen :D
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 06, 2009, 00:38:30 kirjoittanut gravitation »

Poissa puolipro

• Lapsellinen eli lapsi
  • Vuotislainen
  • BANG
« Vastaus #341 : Syyskuu 05, 2009, 21:06:47 »
gravitation, mulle tulis mieleen Basic Elementin "To you" kuvailusta päätellen, on pilebiisi ja näin mutta ei se laulaja ainakaa täs mun muistaakseni sinne huoneesee sen naisen kaa mene. en tiiä, oon kai hukas tän suhteen:D:d
- LAULETAAN SE YHESSÄ, "PIRATE'S LIFE FOR ME" !
- EI, MÄ OON VAMPYYRI. "VAMPYYRII MÄ METSÄSTÄN, VAMPYYRII MÄ METSÄSTÄN. TAHDON SAADA CULLENIN, TAHDON SAADA CULLENIN. ENKÄ PELKÄÄ BELLAAKAAN."

Poissa Hopeanuoli

• Vuotislainen
« Vastaus #342 : Syyskuu 06, 2009, 14:27:07 »
Kukas tietää mikä kappele soi nelosen HUippumalli haussa (ameriikkalainen) mainoksen taustalla? Lyriikassa oli jotain " I'm gona make you feel alright".
"Are we there yet?"
"No"

Poissa Raitasukka

• Vuotislainen
  • Objection!
    • flavors.me
« Vastaus #343 : Syyskuu 06, 2009, 17:42:33 »
Hopeanuoli: kyseessä on Little Boots - New in Town, ja hyvä biisi onkin :)

Poissa Hopeanuoli

• Vuotislainen
« Vastaus #344 : Syyskuu 07, 2009, 23:33:36 »
Kiitos, raitasukka! Olenkin tullut hulluksi kun ei googlestakaan löytänyt oikeaa kappaletta.

Mutta ois tässä toinenkin biisi mikä on jääny vähän arvoitukseksi. Kuulin tämän tosi monta vuotta sitten radiosta (ja sain vain loppu osan nauhoitettua kasetille) mutta se jäi päähän kummitteleen. Olen lähes varma että radion toimittaja sanoi että kyseessä on Aquan kappale ja muistan varmasti vain alkuosan kappaleen nimestä eli "Pizza" loppu osan otaksun olevan "Boy" mutta en ole löytänyt googlettamalla mitään tämän tapaistakaan. Lyriikasta voin vain sanoa että loppu osassa ne hoilaa monta kertaa jotain "it's my Pizzaboy" ja jotain muuta. Ja kappaleen laulaa mies ja nainen. Minusta biisi ei välttämättä Aquan ole, sillä kappaleen musiikki ja laulajat eivät siltä kuulostaneet eikä kyseessä voi olla ToyBoxkaan. Mutta jokin ysäri bändi se on.
Osaako joku auttaa? Tietty kappale on niin vanha ettei ehkä kukaan hirveästi muista sitä....
"Are we there yet?"
"No"

Poissa Ideal

• llleidbäkkk
  • Vuotislainen
« Vastaus #345 : Syyskuu 18, 2009, 09:54:27 »
Hopeanuoli: Olisko Aquabats - Pizza Day?
:T

Abadazad

• Ankeuttaja
Vs: Re: Biisin ja artistin tunnistusta.
« Vastaus #346 : Lokakuu 10, 2009, 18:16:17 »
Hei radio rockilla on soinut biisi, jonka lopussa lauletaan 'huutamalla' "far away." Laulaja on mies, ja se kuulostaa hieman My Chemical romancelta. :p Sanoja en tiedä, koska en oo nyt kuullu sitä biisiä vähään aikaan, mut ei kukaan sattuis tunnistamaan noiden vihjeiden perusteella. :'D

Kyseinen kappale on 30 Seconds To Mars -bändin kappale. Eti youtubesta, en muista nimee. :)

Poissa Evora

• Kelmitär
  • Vuotislainen
  • Help!
« Vastaus #347 : Marraskuu 23, 2009, 21:51:01 »
Hmm, muistaako joku mikä ranskalainen biisi soi suomen huippumalli haussa mainoksen aikana?

//MUOKS. Kiitos suuresti :)
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 26, 2009, 19:33:17 kirjoittanut Evora »
Mä sanoin et inhoon novelleja mut silti kirjotin sellasen.

Poissa KP

• Helmiäislehti
  • Vuotislainen
  • Dracon hyypiösisko
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #348 : Marraskuu 23, 2009, 23:53:33 »
Jokunen aika sitten radio rockilla tuli Klasun illassa yksi kivan kuuloinen kipale, jonka nimen ja esittäjän onnistuin totaalisesti missaamaan. Kertosäkeessä laulettiin 'one love, one dream to stand', ja taisi olla vähän vanhemman puoleista musaa. Joku ukko sitä lauloi :P Youtubesta tuolla kertosäkeen pätkällä tulee miljoona videota, mutta ei kylläkään sitä jota etsin...

// Valitettavasti ei ollut tuo Temperance, mutta kiitos kuitenkin :D
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 23, 2009, 16:25:17 kirjoittanut KP »

Poissa Vammasipuli

• Järjen riemuvoitto
  • Vuotislainen
    • Let us die young or let us live forever
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #349 : Marraskuu 24, 2009, 12:38:37 »
KP Minulla tuli heti mieleen Temperancen Universal Dream. Voisiko se olla etsimäsi?