Kirjoittaja Aihe: Biisin ja artistin tunnistusta.  (Luettu 112995 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Kukkelikuu

• Ankeuttaja
Vs: Biisin ja artistin tunnistusta.
« Vastaus #300 : Maaliskuu 16, 2009, 12:34:53 »
Hirmu // Google ehdotti tällaista: Circus of Power, Heart Attack. Olisiko tämä?

Poissa Lusitania

• Paluumuuttaja
  • Vuotislainen
  • So you screwed up
« Vastaus #301 : Maaliskuu 16, 2009, 21:29:08 »
Heissan.
Minä täällä taas olen avuton. -.-
Tällä kertaa etsiskelen nimeä ja esittäjää suomenkieliselle kappaleelle. Naislaulaja. Biisissä lauletaan jotain pisaroista, ja mieleen jäi lause "väriltään surullinen".
Sanooko mitään? ^^'

// Kiitokset taasen! Tämä se on :))
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 17, 2009, 07:52:18 kirjoittanut Lusitania »
Help will always be given at Hogwarts to those who ask for it.

Poissa Aiëdaíl

• Näätärikkaus
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #302 : Maaliskuu 16, 2009, 22:24:50 »
Lusitania: Googletin, ja ainakin Lissut-nimisellä pissisimagoa rakentavalla duetolla on biisi nimeltä "Väriltään surullinen".

Kukkelikuu

• Ankeuttaja
« Vastaus #303 : Maaliskuu 17, 2009, 17:53:14 »
Hirmu // Jos ei ollut tuo, niin kokeillaanpas uudestaan :D Rebel ja testeagles.

// ei sitten millään xD
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 19, 2009, 08:14:08 kirjoittanut Kukkelikuu »

Poissa Horrorshow

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
« Vastaus #304 : Maaliskuu 17, 2009, 19:05:51 »
Hukassa biisi, jossa heti kertsin alussa tulee lause "When I see my face" (ainakin kuulin sen niin). Joku hmm rockpopahtava bändi kyseessä, laulaja muistuttaa ainaki mun mielestä Cillian Murphyä hieman, mies siis. Videon juoni on silleen et se laulaja esittää kahta erilaista miestä ja ne on naapureita ja niitten vaimot oli tyytymättömiä tai jtn niihin ja lopuksi sit ne miehet niinkun vaihtaa naisia tai ainakin viettävät aikaa toistensa vaimojen kanssa. Biisi oli jollain listalla kuudentena MTV'llä viime viikolla, en tiiä millä koska ohjelmatideot puuttu ja sinä aikana ois pitänyt näkyä oikeesti Made.

Poissa Kerberos

• Ylimääräinen pää
  • Vuotislainen
  • Life sucs and then you die.
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #305 : Maaliskuu 24, 2009, 16:52:40 »
http://www.ferryhalim.com/orisinal/g3/high.htm

Elikkäs ton pelin taustamusaa? Onko olemassa?
Loma on sitä, ettei ole mitään tekemistä, ja siihen on aikaa koko päivä.

Cicerille

• Ankeuttaja
« Vastaus #306 : Maaliskuu 28, 2009, 19:18:12 »
Laulu,joka alkaa sillen "go wash,go wash..."Ja noista sanoista en ole varma,mutta kuulostaisi Chrittina Aguileralta.Sit yhessä vaiheessa tulee sellanen parin sekunnin vingutus.Haluaisin tietää,ku tanssiitaan sen tahtiin.

Kuura, Car wash se oli. Kiitos!
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 03, 2009, 19:21:07 kirjoittanut Cicerille »

Poissa suosanteri

• Vuotislainen
« Vastaus #307 : Maaliskuu 29, 2009, 16:04:50 »
Elikkäs ton pelin taustamusaa? Onko olemassa?

Katso huolellisesti sivua, huonosti erottuvana siellä on tieto musiikin tekijästä Steven Cravis ja kotisivun osoite.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 29, 2009, 16:10:25 kirjoittanut suosanteri »
Ympyrän pinta-ala neliömetreinä ?

Irene

• Ankeuttaja
« Vastaus #308 : Huhtikuu 05, 2009, 15:12:23 »
Itselläni on ollut jo pidemmän aikaa kaksi biisiä hukassa ja olisin enemmän, kuin kiitollinen, jos joku nämä biisit keksisi.

Ensimmäisestä biisistä ainoa muistikuva mikä minulla on sen musiikkivideo. Muistelen, että biisi oli hyvä. Musiikkivideolla on mies, joka (muistaakseni) kantaa naista. Hän kävelee jossain kaupungissa, ilmeisesti keskustassa. Ja pysähtyy etsimään sille naiselle vettä, jolla hän kostuttaa naisen päätä/kasvoja/?. Lopussa hän saa kannettua naisen jonkun omakotitalon taakse, missä on uima-allas. Hän laskee naisen uima-altaaseen ja tämä muuttuu merenneidoksi. Aika hatarat tuntomerkit, mutta jos joku tietäisi kyseisen biisin.

Tämä toinen on aivan mahdottomuus. Muistan biisistä (taas) vain musiikkivideon. Tämä on todella todella vanha. Tykkäsin katsella sitä pienenä. Musiikkivideo on sellanen piirrostyylinen, siinä on sinisiä hahmoja. Jotka eivät muistaakseni näyttäneet ihan ihmisiltä. Ja jossain vaiheessa biisiä osa heistä napataan tai jotain? Tulee mieleen vähän sellanen avaruustyylisyys. Tässä maailman hatarimmat tuntomerkit.

Olen erittäin ERITTÄIN kiitollinen, jos joku nämä saa selvitettyä.

~~Irene

Poissa tamina

• Vuotislainen
  • Tomaatti
« Vastaus #309 : Huhtikuu 05, 2009, 16:13:18 »
Tämä toinen on aivan mahdottomuus. Muistan biisistä (taas) vain musiikkivideon. Tämä on todella todella vanha. Tykkäsin katsella sitä pienenä. Musiikkivideo on sellanen piirrostyylinen, siinä on sinisiä hahmoja. Jotka eivät muistaakseni näyttäneet ihan ihmisiltä. Ja jossain vaiheessa biisiä osa heistä napataan tai jotain? Tulee mieleen vähän sellanen avaruustyylisyys. Tässä maailman hatarimmat tuntomerkit.

~~Irene

Ettei olisi Eiffel65 - Blue? Siinä on sinisiä hemmoja avaruudessa ja sitä olen itekin mukulana popittavanut kovasti.

Muistaakohan kukaan enää pari hiihtolomaa sitten, kun subTV:llä mainostettiin jotain ohjelmamaratonia? Siinä oli pieni muksu suksilla ja sloganina "kun et enää jaksa hiihtää". Taustalla soi siis joku ihana biisi, enkä saanut ikinä koottua itseäni ja katsottua siitä yläkulmasta että mikä. Ei kukaan muistaisi? :(
"Hehe, I wonder about that..."

Poissa Seireeni

• Kielipoliisi
  • Vuotislainen
  • 17 seconds is all you need
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #310 : Huhtikuu 08, 2009, 23:35:19 »
Apua! Mikä on se ihana gospelbiisi, jota Colin Hanksin näyttelemä katolinen pappi soitti Mad Menin toissa jakson (siis ei viime vaan sitä edellinen) lopussa kitaralla? Jäi päähän soimaan ja oli tosi tarttuva, mutta en saanut sanoista tarpeeksi selvää jotta olisin voinut googlata. Auttakee!

edit: Suuuuuurkiitos suosanterille!
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 09, 2009, 14:35:54 kirjoittanut Seireeni »
Ja naamiaiset satumaan, ne on lopuillaan
Niin seireeni vei kuninkaan

Poissa suosanteri

• Vuotislainen
« Vastaus #311 : Huhtikuu 09, 2009, 13:13:02 »
Apua! Mikä on se ihana gospelbiisi,

Early in the Morning. Eräästä paikasta löytyy mm. Peter, Paul & Maryn versio :)

Well early in the morning, about the break of day, I ask the Lord, "Help me find the way!"

Poissa Ideal

• llleidbäkkk
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
« Vastaus #312 : Huhtikuu 11, 2009, 11:40:54 »
Joku Hondan mainos pyöri vähän aikaa sitte TV:ssä. Tyypit maalaili siinä autoa ja jotain. Oisko kellään mitään tietoa mikä biisi ois soinu siinä päällä vai oliko vain joku Hondan oma?

// kiitti Poroneitoselle
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 19, 2009, 15:09:02 kirjoittanut Ideal »
:T

Poissa puolipro

• Lapsellinen eli lapsi
  • Vuotislainen
  • BANG
« Vastaus #313 : Huhtikuu 12, 2009, 13:04:55 »
APUA APUA. Ihana miehen laulama kipale etittävänä, sen Welho tv (tai kuitenkin joku welho laajakaista juttu) mainoksen jossa näkyy niitä 'showtime', 'silver' jne. kanavia ym. kuvaa ja siinä kuuluu sellainen ihana melko hidas miehen laulama kappale. En valitettavasti muista yhtään sanoja:/

Kellään tietoa vaikka hatara selitys ? *help me*
- LAULETAAN SE YHESSÄ, "PIRATE'S LIFE FOR ME" !
- EI, MÄ OON VAMPYYRI. "VAMPYYRII MÄ METSÄSTÄN, VAMPYYRII MÄ METSÄSTÄN. TAHDON SAADA CULLENIN, TAHDON SAADA CULLENIN. ENKÄ PELKÄÄ BELLAAKAAN."

Poissa suosanteri

• Vuotislainen
« Vastaus #314 : Huhtikuu 12, 2009, 15:40:45 »
APUA APUA. Ihana miehen laulama kipale etittävänä,
Voisiko olla I'll take you home, Kathleen? Jos, niin monia versioita.

Irene

• Ankeuttaja
« Vastaus #315 : Huhtikuu 17, 2009, 23:57:41 »

~~Irene

Ettei olisi Eiffel65 - Blue? Siinä on sinisiä hemmoja avaruudessa ja sitä olen itekin mukulana popittavanut kovasti.

Muistaakohan kukaan enää pari hiihtolomaa sitten, kun subTV:llä mainostettiin jotain ohjelmamaratonia? Siinä oli pieni muksu suksilla ja sloganina "kun et enää jaksa hiihtää". Taustalla soi siis joku ihana biisi, enkä saanut ikinä koottua itseäni ja katsottua siitä yläkulmasta että mikä. Ei kukaan muistaisi? :(

Ei valitettavasti ollut tuo Eiffel65n biisi :---s

Poissa suosanteri

• Vuotislainen
« Vastaus #316 : Huhtikuu 18, 2009, 01:13:33 »

~~Irene
Ei valitettavasti ollut tuo Eiffel65n biisi :---s

Tämä menee hieman yleiseksi, mutta voisiko olla jokin Daft Punk video sarjasta Interstella 5555
Kokeile eräässä paikassa haulla esimerkiksi  Face to Face Interstella :) Hyvä biisi ja näyttää tyylin!

Poroneiti

• Ankeuttaja
« Vastaus #317 : Huhtikuu 18, 2009, 14:05:58 »
Joku Hondan mainos pyöri vähän aikaa sitte TV:ssä. Tyypit maalaili siinä autoa ja jotain. Oisko kellään mitään tietoa mikä biisi ois soinu siinä päällä vai oliko vain joku Hondan oma?

Yhdessä Hondan mainoksessa oli ainakin Nat King Colen L-O-V-E ,en tosin muista maalattiinko siinä autoa...

//Jessie poisti youtube-linkin, muistattehan linkittää vain jos tiedätte että tuotos on laillisesti youtubessa!
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 18, 2009, 15:08:50 kirjoittanut Jessie »

Poissa qmis

• paperitähti
  • Vuotislainen
  • kaunein
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #318 : Huhtikuu 26, 2009, 09:04:21 »
APUA APUA. Ihana miehen laulama kipale etittävänä, sen Welho tv (tai kuitenkin joku welho laajakaista juttu) mainoksen jossa näkyy niitä 'showtime', 'silver' jne. kanavia ym. kuvaa ja siinä kuuluu sellainen ihana melko hidas miehen laulama kappale. En valitettavasti muista yhtään sanoja:/

Mäkin tätä kysyin joskus ja sehän on Ricardo Munoz - In The Morning Sun :--)
And I will love until my heart it aches
And I will love until my heart it breaks
Kanelitanko -> qmis

Poissa Dobrey

• Vuotislainen
  • TYMiläinen :)
« Vastaus #319 : Huhtikuu 26, 2009, 10:35:55 »
Olisi sellainen kappale hakusessa, jossa on mm. tällaisiä pätkiä: "When did I become so fat" "My face looks pretty old and I`ve got pain in my back" ja näin. Jos joku tietää niin kiitos ^^

//Tankjuu ^^
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 26, 2009, 11:54:57 kirjoittanut Dobrey »
"But it's a true story! A true story wrapped up in fiction."

Poissa puolipro

• Lapsellinen eli lapsi
  • Vuotislainen
  • BANG
« Vastaus #320 : Huhtikuu 26, 2009, 11:12:24 »
Olisi sellainen kappale hakusessa, jossa on mm. tällaisiä pätkiä: "When did I become so fat" "My face looks pretty old and I`ve got pain in my back" ja näin. Jos joku tietää niin kiitos ^^

Oisko Deep Insight - Rock with my band ?(:
- LAULETAAN SE YHESSÄ, "PIRATE'S LIFE FOR ME" !
- EI, MÄ OON VAMPYYRI. "VAMPYYRII MÄ METSÄSTÄN, VAMPYYRII MÄ METSÄSTÄN. TAHDON SAADA CULLENIN, TAHDON SAADA CULLENIN. ENKÄ PELKÄÄ BELLAAKAAN."

Poissa Indigo

• Zera
  • Vuotislainen
  • Nidsi nuikuu <3
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #321 : Toukokuu 08, 2009, 19:15:11 »
Biisin nimi hukassa. Mikä biisi alkaa näin, selostajana mies:
Hyvää iltaa. Tässä vuoden 2003 viimeinen uutislähetys. Tämän jälkeen alkaa nuori nainen laulaa:
Tänään, meillä on hyviä uutisia. Ei enää suuria mullistuksia. Tänään meillä, on hyviä uutisia.

Nimi olisi hyvä saada tietoon. :) Kiitos etukäteen. ^^
Hän pelaa aikaa miettiäkseen tekosyitä. Oikeuttaakseen kipua sisällään.
Luulen että hän tietää hymyistä, ja katseista. Että kaikilla on teoria paremmasta.

Cowboy

• Ankeuttaja
« Vastaus #322 : Toukokuu 08, 2009, 19:32:32 »
Biisin nimi hukassa. Mikä biisi alkaa näin, selostajana mies:
Hyvää iltaa. Tässä vuoden 2003 viimeinen uutislähetys. Tämän jälkeen alkaa nuori nainen laulaa:
Tänään, meillä on hyviä uutisia. Ei enää suuria mullistuksia. Tänään meillä, on hyviä uutisia.

Nimi olisi hyvä saada tietoon. :) Kiitos etukäteen. ^^

Googlea kannattaa käyttää apuna biisien tunnistuksissa, saattaa tulla jopa oikeita tuloksia. Itselleni se ehdotti: Arvi Lind - Hyviä Uutisia.

Poissa Evora

• Kelmitär
  • Vuotislainen
  • Help!
« Vastaus #323 : Toukokuu 17, 2009, 21:18:54 »
Äsken Tanssii Tähtien Kanssa ohjelman viimeisessä jaksossa aika lopussa soinut instrumentaali kappale kuulosti ihan tajuttoman tutulta, mutta en todellakaan saa päähäni, mistä elokuvasta kyseinen sävellys olisi. Mieleeni tuli aluksi Indiana Jones tai Jurassic Park, mutta se ei ole kummastakaan. Joku fiksu joka katsoi tuon kyseisen jakson, jos tunnisti mistä leffasta se oli, olisin erittäin kiitollinen!

Ev
Mä sanoin et inhoon novelleja mut silti kirjotin sellasen.

Poissa Minsvo

• shakes all over like a jellyfish
  • Vuotislainen
    • dA
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #324 : Toukokuu 27, 2009, 21:49:33 »
Minulla aina välillä soi päässä eräs hyvin ärsyttävä, kamal laulu, jossa nainen laulaa: "Come on and make it, you can not fake it"
Sanat on syöpynyt päähän, enkä varmaan pääse siitä eroon ennen kuin tiedän mikä laulu on kyseessä. En itse löytänyt nimittäin. Kiitos sille joka tietää.