Kirjoittaja Aihe: Erik Ihmisenpoika  (Luettu 1138 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

ennustaja

• Ankeuttaja
Erik Ihmisenpoika
« : Tammikuu 25, 2007, 17:50:19 »
Erik on 13-vuotias poika, joka elää normaalia nykyaikaisen nuoren elämää. Eräänä iltana Erikin oven taakse ilmaantuu punatukkainen ja hurja jumala, joka viskoo salamoita suurella vasarallaan. Ukkosenjumala Thor on tullut hakemaan Erikin Asgardiin. Tämä jumalten taianomainen valtakunta on alkanut rappioitua jättiläisten ryövättyä nuoruudenjumalattaren. Vain Erik voi hankkia takaisin jumalten kadotetut voimat ja estää näin maailmanlopun taistelun. Alkaa huikea matka kohti jättiläisten maata ja uskomattomia vaaroja yhdessäThorin tyttären Trudin kanssa. Aivan upea kirja, vaikka kirja tuntui ensin maailman tylsimmältä kirjalta , mutta antakaas kun pääsette eteenpäin saatte kokea huiman Fantasia seikkalun yhdessä näitten kahden henkilön kanssa tulette ihastumaan, mutta jos olet jo lukenut sen kertokaa oma mielipiteene tästä kirjsta ja kertokaa jos ette pitäneet ja miksi ja mikä ei nyt oikein kiinostanut? Itse luin ja ihastuin toivon, että sinulle käy samalla tavalla jos kiinostut tästä kirjasta.

Keira Woodbag

• Ankeuttaja
Re: Erik Ihmisenpoika
« Vastaus #1 : Tammikuu 29, 2007, 18:10:18 »
Olen lukenut kirjan ja mielestäni se oli mielenkiintoinen. Toki olen lukenut parempiakin kirjoja, mutta kyllä tämä Erik Ihmisenpoikakin oli ihan mukava lukukokemus. Siis jos tykkää tämäntyylisistä kirjoista.

Pidin kirjasta siksi, että siinä kerrottiin norjan(?) taruista ja uskomuksista. Esim. nuo kaikki jumalat. Oli hauska lukea ja tiedostaa, millaisia jumalia siellä norjassa(?) oikein uskotaan olevan. Suosittelisin tätä kirjaa kaikille, jotka ovat kiinnostuneet eri maiden taruista ja myyteistä.