Nimi: Ole hiljaa ja suutele
Ikäraja: K16
Paritukset: Harry/Draco, Harry/Mary Sue, Lily/Severus jne
Harry on kuudennella luokalla...”Miksi kaikki tarinat alkaa aina noin?”
”Pää kiinni ja anna minun lukea.”
… Ja luihuisissa...”No, sinun tapauksessasi tuo oli yllätys.”
”Oikeasti, Malfoy. Sulje suusi, jos sieltä ei tule mitään järkevää!”
”Minun suustani tulee paljonkin järkevää, Kalkaros.”
… Hänen isänsä on Severus Kalkaros...”Te olette siis ne onnekkaat kuudesluokkalaiset, jotka ovat onnistuneet pääsemään Pimeyden voimilta suojautumisen- kurssille. Varoitan, että jos joku teistä ei kykene noudattamaan annettuja tehtäviä tai rikkoo sääntöjä hän lähtee täältä eikä palaa takaisin.”
”Isäsi on ottanut käyttöön McGarmiwan tavat. Se melkein toisti kaiken, minkä McGarmiwa sanoi ekalla luokalla. Onkohan niiden kahden välillä jotain?”
”Herra Malfoy, oliko sinulla asiaa?”
”Ei ole, professori.”
… Ja hänen paras ystävänsä on Draco Malfoy.”Maailman paras ystävä palveluksessanne.”
”Oikeasti, Draco, sinun pitäisi tehdä jotain tuolle itserakkaudelle.”
”Kaikki toivo on jo menetetty.”
”Pää kiinni, Blaise.”
Luvassa on...”Kautta Merlinin harmaan parran! Unohdin isän syntymäpäivät!”
”Ai, onko Merlinillä harmaa parta? Luulin, että se on valkoinen!”
”Turpa umpeen.”
…. Hauskuutta …”Aleohomora!”
”Idiootti, se on alohomora. Tuo taika opittiin jo ekalla, etkä osaa sitä vieläkään!”
”Miksi sinä oikein sanoit minua?”
”Öö.. Idiootiksi?”
…. Kepposia....”Draco, oletko nyt ihan varma tästä? Entä jos me jäämme kiinni?”
”Se on sitten sen ajan ongelma.”
”Mutta mitä jos...?”
”Hiljaa nyt! Yritän keskittyä! Ja sitä paitsi, kiinnijäämisen riski on pienempi jos suljet suuren suusi!”
… Rakkautta....”Mitä me oikein tehdään?”
”Jaa... Enpä osaa sanoa.”
”Draco... Pidätkö sinä tästä?”
”Ole hiljaa ja suutele.”
… Mutta joskus rakkaudenkin voi tuhota”Luulin, että välität minusta! Luulin, että rakastat minua!”
”Älä viitsi kiljua, kuin joku tyttö.”
Voldemort kokoaa armeijaansa viimeiseen taisteluun... Emme voineet tietää sitä tarkasti. Emme voineet olla aivan varmoja. Mutta meille riitti, että saimme perustiedot. Voldemort oli liikkeellä. Edessä oli synkät ja pimeät ajat. Emme voineet luottaa keneenkään. Kuka tahansa saattoi pettää. …. Ja on epäselvää, kuka on kenenkin puolella....”Draco...”
”Mmm?”
”Oletko sinä...”
… Eythan ylpeänä esittää... ”Kauanko me olemme piilossa?”
”Kunnes kaikki päättyy.”
”Isä, et voi tehdä tätä.”
Ole hiljaa ja suutele! Viimeinen ajatukseni oli selkeä, niin selkeä, että kuka tahansa saattoi lukea sen kasvoiltani.
Minun oli löydettävä Draco.