Kirjoittaja Aihe: Artemis Fowl  (Luettu 33907 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Metsis

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Curiouser and curiouser
  • Tupa: Korpinkynsi
Vs: Artemis Fowl
« Vastaus #125 : Tammikuu 06, 2011, 22:17:50 »
Lainaus
Oli tämä hyvä kirja, olisin vain kaivannut lisää sitä Artemis-meininkiä. Mutta hei, Colferin on kyllä pakko kirjoittaa kahdeksas kirja, sillä tässä nyt ei päästy minkäänlaiseen lopputulokseen yhtään minkään suhteen (toivon vain, ettei ne sen sata jatko-osaa vähän pilaa sarjaa ja sen loistavaa alkuperäistä ideaa)
<--- Tuosta olen täysin samaa mieltä! Ei sarjaa kyllä tuohon kohtaan voi jättää!!!!!!!!!! Hollyn ja Artyn suhdekin jäi ihan... kesken!
(klikkaa näyttääksesi/piilottaaksesi)
Lisää, Colfer lisää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Minä en jotenkin ollut alunperinkään kovin innostunut tuosta Arty-Holly parituksesta, vaikka jotenkin heti alusta alkaen tiesin näin käyvän. Ovathan he iha söpö pari joo, mutta ei. Siis yritän tässä sanoa, ettei minua sinänsä kovasti harmittaisi jos koko "suhde" jätettäisiin.. no pois. Toisaalta haluan tietää siitä lisää
, sillä kun koko juttu on kerran aloitettu, ei sitä voi vain jättää kirjoittamatta loppuun. Tai ainakaan selvittämättä kehkeytyykö Artyn ja Hollyn välille jotain. Kuitenkin mieluummin ei mitään heidän välilleen. En kestäisi jos minun köh, siis jos kovin itsenäinen Artemis yhtäkkiä rakastuisi johonkuhun muuhun kuin minuun, köh Hollyyn.

Niin, ei sarjaa tosiaan voi tähän jättää. Mielestäni Atlantiskompleksi oli jotenkin, hmmmm, turha? Kuten sanottu, tässä ei päästy mihinkään suuntaan, millään tavalla.

Okei, vaikka Atlantiskompleksista tykkäsinkin, minun on pakko olla kanssasi samaa mieltä.
'Cause though the truth may vary
this ship will carry our bodies safe to shore.