Kirjoittaja Aihe: Avatareja vuotislaisille  (Luettu 52007 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

annii

• Ankeuttaja
« : Heinäkuu 17, 2003, 21:09:15 »
Luithan tämän?

Toivon ja oletan, että teit niin ennen kuin kysyit, siispä ohjeistusta mahdollisimman selkokielellä. :)

- Etsi sopiva ava.
- Oikeaklikkaa sitä, valitse "Tallenna kuva nimellä" tms. Nimeksi (tähän-mitä-tahansa).gif, ja tarkista, että "tallennusmuoto" kohdassa lukee "GIF (*.gif)". Ja sitten valitse tallenna.
TAI
Kirjoita avan URL sille varatulle viivalle (Profiilin ulkoasu). Avan URL:n näkee, kun oikeaklikkaa kuvaa ja valitsee "Ominaisuudet".
-Sitten Vuotikseen, ja kohtaan "käyttäjätiedot". Sieltä otsikon alapuolelta. Sivu alas, ja näkyy kohta "Lataa avatar omalta koneeltasi". Vieressä on selaa-nappula, painat siitä. Ja etsit avasi sieltä, mihin sen olet tallentanut. Kun löytyy, valitset sen ja painat avaa-namiskaa.
-Nyt siinä "Lataa avatar omalta koneeltasi" -tekstin vieressä pitäisi näkyä tekstiä. Paina lähetä, ja sen pitäisi olla siinä.

En lähtenyt selittämään, mitä tehdä, jos ava on väärän kokoinen. Silloin tämä ei luultavasti toimi, mutten osaisi selittää asiaa yksinkertaisesti. Oletan ja toivon, että kaikki avoja Vuotikseen tehtailleet ovat tarkistaneet tiedoston koon jo ennen esille laittoa... (Ja tuolta ilmoitusasioistahan käy ilmi, että jos ei itse osaa muuttaa avansa kokoa, ottakoon yhteyttä Lupiniin. Ei hän pure, lupaan sen.)

//Poistelin useita kuukausia vanhoja kiitos-viestejä. :> -Pau
//20.6.2015: Poistelin pyyntiviestejä ja kiitosviestejä tms., sekä viestejä, joissa ei ollut enää toimivia kuvia. Tässä parin päivän sisään poistelen viesteistä myös kuvia, joita ei enää näy. -samettiina
//17.10.2018: Poistelin toimimattomia linkkejä. -samettiina
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 17, 2018, 13:40:11 kirjoittanut samettiina »

Poissa Sarah Musta

• Lucius
  • Henkihörhö
  • Sukupuoli: Noita
« Vastaus #1 : Tammikuu 05, 2005, 18:13:26 »
Lista ihmisistä, jotka tekevät avoja:

James:
Minulla ei ole avakirjastoa, mutta tilausavoja mitä luultavammin voin jonkinlaisia tehdä. Eli:
*lähetä kuva, josta haluat avan osoitteeseen james.bathory@luukku.com
-jos kuva on iso, leikkele sitä pienemmäksi, jos mahdollista ja sano suunnilleen, mistä kohti kuvaa ava otetaan
-gif. vai jpg.
-minkä kokoinen avan pitää olla
-kuva mieluummin netissä, mutta saa olla myös liitetiedostona
Jos kuvaa ei ole sinulla, sano, millaisen haluat. Yritän etsiä siihen jotain tai piirtää itse. Jos avaan tulevaa kuvaa pitää muokata vielä sen jälkeen, kun se on valmis ja esitelty teille, yksäröikää tai mailailkaa. Tai sitten muokatkaa itse :P,

Leksu:
Elikkäs, jos sinulla on jokin kuva ja haluat siitä avan, ota yhteyttä pöllöpostilla: leksu7@gmail.com tai yksityisviestillä :)

Tunturipöllö:
Jos tarvitsette avaa niin minä voin tehdä. Ilmoittakaa yksärillä.

Seatear:
Täällä on monta ihmistä jotka ovat tarjoutuneet tekemään avoja. Minäkin nyt tarjoudun. Yleensä teen anime/manga tyylisistä henkilöistä avoja, mutta mikä tahansa kuva käy.
Ja jos on ongelmia avojen kanssa minä voin auttaa siinäkin. Seatearin avat muuttaneet:
http://www.kuusade.net/avatareja.php
Ilmoitathan minulle yksityisellä minkä otit ^^

Ibiza:
Teen myös tilaustyönä avatareja. Saa kysellä yksäreitse :)

Ginger
Ginger-täti tarjoaa avojaan käytettäväksi.

Final Fantasy-, näyttelijä-, luontokuva- ja Päivien Viemää -avoja
Disney-, Prätkis-, Tanssii Tähtien Kanssa ja sekalaisia avoja
Sirius-avoja
Sekalaisia Potter-avoja

Leonor
Minulla on myös mahdollisuus tehdä avoja jos joku sellaista tarvitsee. Apuani kaipaava laittakoot minulle yksäriä ja kuvan josta avatar tulee tehdä (linkki kuvaan käy myös). En mieluusti ala pienentämään mitään 1024 x 768 kokoisia kuvia 64 x 64 kokoon yms. sillä niistä ei tule mitään hienoja. Mieluiten leikkausta vaativia kuvia. Teen itse aina omat avani ja toivon ettei kenelläkään muulla olisi liian samantyylistä. :) Jos siis kiinnostaa, laita yksäriä.

//Muokattu linkit toimiviksi, kuolleet sellaiset poistettu. -Sinzirn
//7.5.2016 samettiina muutti linkit toimiviksi ja poisti listasta käyttjät, jotka eivät enää vuotiksessa ole
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 07, 2016, 15:36:39 kirjoittanut samettiina »
I'm not evil, I'm just better than you

Poissa Jonza

• Vuotislainen
    • http://personal.inet.fi/koti/jonza/
Re: Hei taas
« Vastaus #2 : Kesäkuu 02, 2005, 17:16:20 »
Lainaus käyttäjältä: "DragonGirl"
Löysin Vuotiksesta ihanan avan, mutta siinä lukee: Ei suoralinkitystä.
Miten muuten sen sitten saisi? Ja mitä tuo suoralinkitys itseasiassa tarkoittaa?

Suoralinkitys eli kaistavarkaus tarkoittaa sitä, että käytät toisen palvelimella sijaitsevaa materiaalia toisella sivulla eli varastat toisen siirtokaistaa.

Tallennat vaan sen avatarin koneellesi ja menet käyttäjätietoihin joista voit uploadata sen Vuotikseen.

/muoks. Tai kuten juuri huomasin. Voit laittaa kuvan nettiosoitteen suoraan siihen toiseen kenttään, kun Vuotis näemmä lataa kaikki avatarit omalle palvellimelleen.
Koko yleisen sekasotkun voi jakaa osiin miten vain, ja tavallisesti lopputuloksena on se, jota joku sanoo kodikseen.

Poissa Domie

• Hirnyrkki
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #3 : Lokakuu 24, 2005, 19:29:50 »
Lainaus käyttäjältä: "Merituisku"
elikäs, mitä tehdä, kun minä en saa tallennusmuodoksi mitään muuta kuin bittikarttaa. Eli mitä voin tahdä? auttakaa, kiltit.

Sieltä käyttäjätiedoista klikkaamalla ja menemällä ihan alas löytyy tämmöinen teksti:

Lainaus
Lataa Avatar URL:sta:
Anna URL, Avatar tiedostoon, tiedosto kopioidaan tälle palvelimelle.

Eli klikkaa hiiren vasemmasta napikkeesta etsit ja kopioit kuvan osoitteen kokonaisuudessaan ja liität sen siihen tyhjään boksiin edellä mainitun tekstin viereen ja päivität käyttäjätietosi. Joillakin selaimilla IEllä pitää klikata hiiren vasemman jälkeen ruutuun tulevasta boksista ominaisuudet, josta löytyy kuvan url kokonaisuudessaan. (Auttoiko yhtään, kysy jos ei onnistu)

Elruwen

• Ankeuttaja
« Vastaus #4 : Lokakuu 24, 2005, 21:40:34 »
Öömh, Martina, ihmettelen, miten tuo auttaa bittikarttaongelmassa?
Mutta Merituisku, voit vaikkapa ladata IrfanViewin, sillä avaat sen bittikartan, pistät Save as... ja valitset sieltä alhaalta JPG. Siitä viereisestä laatikosta (jos se on siinä esillä) voit säätää kuinka korkealaatuiseksi (isompi koko) haluat kuvan. Jos pistät esim. nollaan, kuvan koko on todella pieni mutta kuva itsessään onkin pelkkää sotkua. Toivottavasti tarkoitit tuota...

Muoks// Paintilla tuota ei sitten kannata harrastaa, tuntuu sotkevan kuvan kuin kuvan, jos tallennusmuoto muu kuin bittikartta.

Poissa Domie

• Hirnyrkki
« Vastaus #5 : Lokakuu 30, 2005, 20:01:42 »
Lainaus käyttäjältä: "Elruwen"
Öömh, Martina, ihmettelen, miten tuo auttaa bittikarttaongelmassa?

Hyvin harva avatarin tekijä tallentaa työnsä bittikartaksi. Käytännnössä minulle ei ole ikinäni tullut moista vastaan. Minulla on ainakin IEllä muistaakseni oli se ongelma kauan aikaa että selain ei antanut minun tallentaa kuvia minään muuna kuin bittikarttana vaikka kuvan alkuperäinen formaatti oli jpgtä, gifiä tai pngtä. Lataaminen avatar URLstä kiertää kyseisen ongelman, jos kyseessä sattui olemaan samanlainen probleema.

Herra Tohtori

• Ankeuttaja
« Vastaus #6 : Helmikuu 10, 2006, 20:00:41 »
Minäkin voin pienimuotoisesti niitä avatareja tehdä... varsinkin tuollaisia ongelmatapauksia voipi selvitellä aina välillä. Jos avatarin teossa tai Vuotikseen laittamisessa on onkelma, heitä yksärillä.

Wemia, laitatko linkin siihen ImageShackin kuvaan, jonne tuon avatarisi linkitit? Voisin katsoa mikä siinä on. Image Shack muistaakseni muuntaa automaattisesti tiedostomuotoja jpg- kuvaksi tai vastaavaa... ja jos esimerkiksi gif- kuva muutetaan jpg-kuvaksi, sen tiedostokoko kasvaa joissain tapauksissa yli sen sallitun kolmen kilotavun - se voisi olla yksi syy.

Toinen vaihtoehto, jos sama taphtuu omalta koneelta laittaessa myös; Windows saattaapi näyttää kuvan kooksi vaikkapa 2973 tavua, mutta se meneekin oikeasti yli kolmen kilotavun... johtuu tällä hetkellä vallitsevasta sekasotkusta tietomäärien yksiköiden kanssa.

Eli, kilotavuissa ja kilotavuissa on eroa. Kovalevyjen, muistikorttien ja poltettavien levyjen valmistajat käyttävät esimerkiksi megatavun yksikkönä 1000*1000 tavua, kun taas Windows käyttää yksikköä 1024*1024 tavua. vastaavasti juurikin kovalevyvalmistajat käyttävät gigatavun yksikkönä 1000*1000*1000 tavua, kun taas Windows käyttää gigatavuna 1024*1024*1024 tavua.

Tällöin kun valmistaja ilmoittaa kovalevun kooksi esimerkiksi 200 gigatavua, aseman koko on 200*1000^3 tavua. Tämä luku, 200e9 tavua kun jaetaan 1024^3, saadaan Windowsin näyttämä kovalevytila: 186,3 Gt. Tällainen asema on esimerkiksi minun koneellani...

Vastaavasti kamerassani on 128 MB muistikortti. Kamera kuitenkin näyttää kortin olevan vain 122 MB. Tämä johtuu täsmälleen samasta asiasta. Valmistaja käyttää yksikköä MB=1000*1000 tavua, kamera ja Windows käyttävät yksikköä MB=1024*1024 tavua. Tällöin saadaan

128 * 1000^3 / 1024^3 = 122,1.

Sama pätee näihin kuviin. Jos Windows näyttää kuvan kooksi vaikkapa 2,973 kt, kuvan koko on 2,97 * 1024 tavua = 3044 tavua. Vuotis puolestaan ilmeisesti tulkitsee tämän puolestaan niin, että se ylittää kolmen kilotavun kriittisen rajan => ei toimi.

Toisin sanottuna jos tiedoston koko Windows-koneella on yli 2,929 kt, Vuotis ei hyväksy tiedostoa vaan väittää sitä liian isoksi.

Ainakin jos olen tulkinnut asian oikein...

MUOKS: Mielenkiintoista sinällään, että Vuotiksen tietokannassa näyttäisi olevan lukuisia avataria, jotka ovat kooltaan jotain kolmen ja neljän kilotavun väliltä. Kummallista.

Havina

• Ankeuttaja
Vs: Avatareja vuotislaisille
« Vastaus #7 : Tammikuu 20, 2007, 22:50:13 »
Minäkin voin tehdä. Kannattaa pistää privaa tulemaan ja tärkeintä on selkeästi kuva tai voin tietenkin etsiä mieleisen, mutta tarkasti sitten pitäisi kertoa minkälainen kuvan pitää olla. Koko ja muu sitten privaan mukaan, teen mielelläni iloa!
Eikun privailemaan.

Tein hieman avatareja. En oikein tiedä mistä pidätte, mutta tässä on vähän sekalaisia. Ei ole pakko ottaa;

//Peräkkäiset viestit muokattu yhteen. -Sinzirn
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 05, 2008, 11:50:38 kirjoittanut Sinzirn »

Belial

• Ankeuttaja
« Vastaus #8 : Maaliskuu 01, 2008, 15:33:38 »
Tässä on kaikki mun tekemät HP-avat, tässä no toiveavojakin, ottakaa ihan vapaast. (:

Ja muista aiheista..

//Pari viestiä muoksittu yhteen. -Sinzirn
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 05, 2008, 11:59:40 kirjoittanut Sinzirn »

Poissa Hufflepuff Charm

• Käytöksellisesti rajoittunut ja silti julkisesti uskottava
  • Ylihörhö
  • *
  • sekä välttelevä yökein nolife-stalkkaaja
    • Vuotis, duh!
  • Pottermore: StormSpell22
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #9 : Heinäkuu 21, 2008, 18:32:24 »
Jos kyse on tämän viestin ensimmäisen rivin kahdeksannesta avasta, se on liian iso, koska sen korkeus on 66 pikseliä, eli kaksi pikseliä liian paljon.

Jos käytössäsi on pelkkä Paint, näet kuvan leveys- ja korkeuskoon (ja pystyt muuttamaan niitä) niin, että avaat kuvan paintissa ja sitten valitset ylävalikosta: Kuva -> Määritteet ja määrität uuden leveyden tai korkeuden. Tämä toiminto tosin katkaisee kuvasta sitten kokonaan pois sen ylijäämäosan. Tuollaisessa parin pikselin muutoksessa se ei tosin välttämättä hirveästi haittaa. :) Toinen mahdollinen pienennyskeino on valita Kuva -> Venyta tai viistota ja sitten määrittää kuinka monta prosenttia alkuperäisestä haluaa uuden kuvan koon olevan. Voi esimerkiksi määrittää kuvan leveydeksi 98%, jolloin kuva kapenee hiukan.

Kuva kannattaa tallettaa joko .jpg tai .gif -muodossa. .png -muoto ei pakkaa kuvaa yhtä paljon kuin em. muodot, joten JPG tai GIF-kuvat ovat bittikooltaan pienempiä kuin PNG-kuvat. :)
Jos et näe sen kauneutta, mitä järkeä sinun on katsoa sitä?

Rachel

• Ankeuttaja
« Vastaus #10 : Elokuu 16, 2008, 23:43:27 »
Minäkin innostuin avoja tekemään, joten tässä tulos. Jos avat kelpaavat, voitte ottaa aivan vapaasti! :) Tällä hetkellä en ole tehnyt muita kuin Luna ja Evanna avoja, mutta jos avoillani on kysyntää, voin toki tehdä muistakin aiheista.

« Viimeksi muokattu: Elokuu 16, 2008, 23:53:18 kirjoittanut Rachel »

Poissa puolipro

• Lapsellinen eli lapsi
  • Vuotislainen
  • BANG
« Vastaus #11 : Syyskuu 01, 2008, 20:34:34 »
Toivoisin avoja joltain, joka niitä osaa tehdä. Aiheita: Mieluiten Severus Kalkaros (>D) mutta myös Lucius Malfoyta ja Anturajalkaa (ei Sirius vaan Anturajalka ;D) olisi kiva saada? Kiitän etukäteen ja ilmoitan heti jos/kun valitsen jonkun kuvan ;)

Kalkaroksia tein, en ehtinyt Anturajalkaa, anteeksi. Toivottavasti joku käy.

laadut on perseestä sori :>
- LAULETAAN SE YHESSÄ, "PIRATE'S LIFE FOR ME" !
- EI, MÄ OON VAMPYYRI. "VAMPYYRII MÄ METSÄSTÄN, VAMPYYRII MÄ METSÄSTÄN. TAHDON SAADA CULLENIN, TAHDON SAADA CULLENIN. ENKÄ PELKÄÄ BELLAAKAAN."

Poissa puolipro

• Lapsellinen eli lapsi
  • Vuotislainen
  • BANG
« Vastaus #12 : Syyskuu 27, 2008, 13:01:05 »
Voisko joku laittaa molemmista kaksosista kuvan mulle,kiitti!

Kaksoset ;

Toivottavasti joku kelpaa, lisäilen muitakin varten ;)

//MUOKS

Potterit ;

Muut ;

olen hyvin pahoillani jos ne eivät toimi, ne jotka noita tuosta nappaavat ilmoittakaa jos eivät toimi.

(lisäsin nämä tähän, pari uuttakin tullut ;>)

// Uusia tullu ;>

//samettiina poisteli toimimattomia 20.6.2015 :)
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 20, 2015, 21:33:05 kirjoittanut samettiina »
- EI, MÄ OON VAMPYYRI. "VAMPYYRII MÄ METSÄSTÄN, VAMPYYRII MÄ METSÄSTÄN. TAHDON SAADA CULLENIN, TAHDON SAADA CULLENIN. ENKÄ PELKÄÄ BELLAAKAAN."

Poissa puolipro

• Lapsellinen eli lapsi
  • Vuotislainen
  • BANG
« Vastaus #13 : Maaliskuu 01, 2009, 16:00:02 »
Ja taas oli tylsä iltapäivä teidän onneksenne, ::> (DÄÄÄMN tää laatu)

// Ilmottakaa jos ei toimi nii korjaan 8>
// Ja ny on tiivistettykki:>
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 01, 2009, 16:14:33 kirjoittanut puolipro »

Aware

• Ankeuttaja
« Vastaus #14 : Huhtikuu 02, 2009, 20:28:39 »
Teen avoja– paljon – jos finissä käyt, niin vilkaise tänne. (Psst. Jos otat, niin ilmoita siitä myös!)

Olen noita 100x100 -avojani pienennellyt, avani on yleensä aika Twilight-painotteisia :D

Kaikki avat olen itse muokannut (käytän niihin useita tunteja aikaa...) ja avoja löytyy tuolta minun finin topicistani jotain päälle kahtasataa yhteensä, että ei nuo ole lähellekään ainoat avat. :D Jos otat, ilmoitathan. Kredittejä ei tarvitte.

Aware

• Ankeuttaja
« Vastaus #15 : Huhtikuu 02, 2009, 23:44:02 »
Ei kukaan haluaisi väsätä Johnny Depp tai Heath Ledger avoja mulle? ^^ Erityisesti Johnnyista olisin todella kiitollinen =) <3

Johnnyja ei tähän hätään ole, mutta vanhoja Heathejani pienensin:

Randomeita:

Aware

• Ankeuttaja
« Vastaus #16 : Huhtikuu 03, 2009, 17:07:12 »
Aware, stalkkasin vähän avojasi finistä. :D Nuo Hermionet olivat ainakin kivoja, haluaisitkos pienentää minulle pari (itse en osaa xD)? Tuo eka ainakin on pakko saada. :D

Joo pienensin muutamat avani :D

Tekstiavoja en viittinyt pienentää, kun ne tekstit ei olis näkynyt kovin hyvin näin pienissä. :D

//Ei missään nimessä haittaa! Avani on otettaviksi ja käytettäviksi :D
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 03, 2009, 22:45:05 kirjoittanut Aware »

Poissa puolipro

• Lapsellinen eli lapsi
  • Vuotislainen
  • BANG
« Vastaus #17 : Huhtikuu 19, 2009, 19:00:07 »
nonnii, innostuinpas taas vaihteeks:f

vähän shit laatu mut ei voi mitää:( ekskuse mua jos ei toimi, ilmottakee sitte kiitos(: sillä nyt on kiire syömään -->

// teki mieli tehä kerrankin potter-aiheisia. eipä oo komeita ei:< ja sit yks twilightki. ja ny kiire kouluun-->
// JA UUSIA(: ja laatu on sitte EHANA !

äyyrrr miks tinypic raisssskaa mun avat:< kertokaa joku kivempi ku imageshack ja tinypic kiitos. laitan nää tänne vaik ei ookkaa hirveen hyvät laadut, jos saan paremmaks nii vaihdan.

// liittelen vähän näitä(:

« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 22, 2009, 17:43:25 kirjoittanut puolipro »

Poissa puolipro

• Lapsellinen eli lapsi
  • Vuotislainen
  • BANG
« Vastaus #18 : Huhtikuu 20, 2009, 20:39:28 »
Olisiko joku niin kiltti ja voisi tehdä mulle avan aiheesta Lovex tai Pikku Myy?

Koklasin;  mut sitten en ehtinykkää Lovexista::Dd joku muu saa sit siitä jos toi ei passaa:/

// EDIT

Oh bugger *lainaan jackia ekskusemua* en löydä mitään avatar-kelpoista Lovexista (koon ja asettelun puolesta) :o Onko mitään omaa kuvaa Lilla Myyllä josta haluisit avan?
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 21, 2009, 16:46:53 kirjoittanut puolipro »

Poissa puolipro

• Lapsellinen eli lapsi
  • Vuotislainen
  • BANG
« Vastaus #19 : Huhtikuu 22, 2009, 20:11:36 »
voi hittolainen kun nyt lähipäivinä on iskenyt TYLSYYS. nyt vähän laadukkaampia kuvia:><3 ihan ei-minun-tyylisiäni nämä;o

oh bugger ny tuli kiire peseen hiukset, lisäilen taas huomen(: -->

/pari uutta:>
/ja vaihteeks vähä enemmä uusia(:
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 29, 2009, 20:06:30 kirjoittanut puolipro »

Aware

• Ankeuttaja
« Vastaus #20 : Huhtikuu 25, 2009, 20:35:26 »
Pienensin muutaman 100x100 avani (finistä löytyy kaikki avani 100x100:na).
Photobucket päätti vähän kettuilla, joten joudun lataamaan jokaisen yksitellen. D:

Ai miten niin Twilight-painotteista. Eihän. ;D Ilmoita jos otat, myös toiveita voi antaa. Ei väitetä omiksi eikä kreditoida tarvitse, ellei halua.

Tekstini noissa ei niin hyvin toimi, kun ei näy selvinä, mutta niistä kyllä selvää sentään saa.

Poissa puolipro

• Lapsellinen eli lapsi
  • Vuotislainen
  • BANG
« Vastaus #21 : Toukokuu 01, 2009, 16:07:41 »
MUAHAHHHA tylsyys iski vappuna *yhyy* :< rajauksia pyytäkää jos haluatte (olen laiskistunut tekemään niitä BLÄÄH) tässä vähän enemmän omantyylisiäni ja HIEMAN kummia:o

/pari POTC avaa:>

Lainaus käyttäjältä: Kerberos
No voihan eihän, puoliprolla oli ihan liikaa kivoja avoja! Nyt lähti käyttöön tämä kiva pikku päärynä, kiitos siitä :>
HAAA, vähän munkki oli ! avoja tehdessäni juuri mietinkin kelpaisiko joku avoistani sinulle, kun aiemmin sanoit että 'erittäin vaativa tehtävä' on tehdä sellainen ava joka sinulle kelpaa:DdD ! onnistuinpas MUAHAHAH.
/pst. laitoin uusia pari
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 01, 2009, 21:35:14 kirjoittanut puolipro »

Poissa puolipro

• Lapsellinen eli lapsi
  • Vuotislainen
  • BANG
« Vastaus #22 : Toukokuu 02, 2009, 17:08:06 »
näääh kone ylikuumenee tästä määrästä avoja:o< olisin tunkenu aiempaan viestiin nämä mutta ei kone tykänny ei. toi ava jossa on kummalliset rajaukset (10. ava), nii en jaksanu korjailla ku latas nii kauan, nii joku jos sen haluaa nii korjaan.

pst tallentelen välillä joten älkää ihmetelkö jos on vain pari ja sit ilmestyy lisää, kone vammailee muutenki

Lainaus käyttäjältä: jerusa
Oih, miten sä puolipro osaatkin tehdä noin söpöjä avoja? <3
Hohohohohoho kai mul on sit hyvä maku::Ddd
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 10, 2009, 13:54:40 kirjoittanut puolipro »

Poissa puolipro

• Lapsellinen eli lapsi
  • Vuotislainen
  • BANG
« Vastaus #23 : Toukokuu 07, 2009, 16:55:28 »
Haltiamieli anoo polvillaan kiltteiltä avattarien tekijöiltä avatarta huipputyypistä nimeltä Nymphadora Tonks. Jos siis mitenkään olisi mahdollista, saisiko tänne jokusen avattaren tästä Harry Pottereiden yhdestä parhaimmasta hahmosta? Koko saisi olla siinä Vuotiksen maksimisissa, eli 64X64.
Haltiamieli kiittää jo etukäteen ja kumartaa kunnioituksesta.

kokeilin:

Aware

• Ankeuttaja
« Vastaus #24 : Toukokuu 07, 2009, 17:37:00 »
Lainaus
Haltiamieli anoo polvillaan kiltteiltä avattarien tekijöiltä avatarta huipputyypistä nimeltä Nymphadora Tonks.

Taitaakin olla yksi, josta en ole tehnyt vielä avoja. : D Tättä!

Minulla on vielä 100x100-versiot nuista. Jos tarttee reunat tai tekstiä johonkin, sano niin liseen.

//oho, puolipro ehti jo tehdä Tonksista...

///
Lainaus
Toivoisin Gossip Girl avoja. Mieluiten Leighton&Ed aiheisia?
Täältä päin tulossa :)
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 08, 2009, 16:53:44 kirjoittanut Aware »

Aware

• Ankeuttaja
« Vastaus #25 : Toukokuu 08, 2009, 20:15:17 »
Jei kiva että kelpaa :D

En tiennytkään, että vuotiksessakin on tälläinen topikki ;)

Toivoisin Gossip Girl avoja. Mieluiten Leighton&Ed aiheisia?

Kiitos etukäteen jos kukaan jaksaa vaivautua :D

Päätin tehdä :D en paljon tuota paria löytänyt.

Jos tahtoo tekstiä (ja mitä tekstiä?), reunat tai jotain niin pyytää ja tämä tekee :D

//Voin tehä Star Warseja myöhemmin, nyt täytyy alkaa kyhätä avapyyntöjä, mitä minulle on finissä aikaa sitten jo annettu. :)
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 08, 2009, 22:18:59 kirjoittanut Aware »

Poissa puolipro

• Lapsellinen eli lapsi
  • Vuotislainen
  • BANG
« Vastaus #26 : Toukokuu 11, 2009, 19:14:33 »
^Niin, olen minäkin melko samaa mieltä kuin Aware tuosta tekijänoikeusjutusta. Jokseenkin typerää niiltä, jotka välttämättä haluavat pitää kuvia ominaan, laittaa kuvansa nettiin ja suunnilleen liimata lappu päälle 'Älä kopioi'. Ei kukaan voi estää jos nettiin laittaa. Ja harva estääkään. Eri asia sitten onkin jos väittää vaikka jonkun bändin logoa itse keksimäkseen jne.
 Itse en kylläkään muokkaile kuvia paljoakaan, sillä löytämäni kuvat ovat yleensä laadukkaita itsekseen.. Ehkä saatan tarkentaa, mutta yhteen avaan semmoset 10s-2min käytän. Eli ei ole hirveän aikaa vievää, ellei sitten ole kovin sääteliäs niiden suhteen.

Tein pari ajankuluksi, hyvin erilaisia laadultaan(:

/pakko välil talletella ettei kone sekoo.
/täs viestis suurin aihe ehk toi Disney::Ddd virikkeitä eilisest Tie El doradosta <3
/off: HAAAAA Minsvo, en tainnut sanoa et ois Disneyn muahahhaa:DDd mutta en siltikään tiennyt tuota:p
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 12, 2009, 21:55:19 kirjoittanut puolipro »

Poissa puolipro

• Lapsellinen eli lapsi
  • Vuotislainen
  • BANG
« Vastaus #27 : Toukokuu 13, 2009, 17:18:57 »
Voisiko joku tehä mulle avoja Harrysta ja Ginnysta samassa kuvassa? Ginny käy myös yksinäänkin.

Tilaus vastaanotettu, mikroateria lämpenemässä *suomeks et okei homma hoidos* .: DDd Laittelen koht tähän, käyn vaan syömäs eka.

/ tässs yks, käyn ny syömäs. osa ei ole sitten ihan leffan hahmoja, vaan piirroksia jne.

voin tehdä lisääkin jos ei kelpaa, sano vaan(: ny tuli kiire nimittäin poies koneelta.

/lissssäääääh muista aiheista. laitan vähän yli viikon päästä noita G/H avoja (tai sit huomen) ku lähen ylihuomenna kreikkaan(:

« Viimeksi muokattu: Toukokuu 16, 2009, 13:27:34 kirjoittanut puolipro »

Poissa puolipro

• Lapsellinen eli lapsi
  • Vuotislainen
  • BANG
« Vastaus #28 : Kesäkuu 02, 2009, 20:40:45 »
Toivoisin Hermione/Severus avoja ja edelleen niitä Ginny/Harry avoja. Jos joku viitsisi tehdä kumpiakin halkeaisin ilosta ;D

Öööääh minähän näitä lupauduin tekemään. Suuret anteeksipyynnöt että jouduit odottamaan:o No tässä silti muutamia (: Näiden tekemisessä on vain se ongelma, että materiaalia ei löydy paljoakaan koska parituksia ei ole ollut vielä yhdessäkään (ilmestyneessä) elokuvassa:s Ja toista ei edes tule:Dd Erikseen voin toki tehdä mutta... Tässä siis H/G. *ja yksi ginny eksyi upsss*

/
Lainaus
Mutta kyllähän kuvia voi yhdistellä, jos olen ymmärtnyt oikein?
ööm joo voi, mut valitettavasti se ei IHAN oo mun osaama juttu::DDd muuten tekisin tietenkin.

/ LISSSÄÄÄÄ ERI AIHEISTAAH. (: twilight aiheisia aika paljon, innostuin hihihihi.

« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 04, 2009, 18:06:02 kirjoittanut puolipro »

Poissa puolipro

• Lapsellinen eli lapsi
  • Vuotislainen
  • BANG
« Vastaus #29 : Kesäkuu 06, 2009, 13:08:10 »
ai niin ja Carlislesta olisi kiva saada avoja...
TULOSSA. Ihanaa, että joku toivoi näitä, olin jo valmiina tekemään::Dd

Hetkipienipienihetki(:
tässon sit muutamia Peter Facinelleja, että se ei varmaan haittaa:>

//Avattareksi sopimaton kuva poistettu. :) -gamma
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 19, 2012, 19:31:20 kirjoittanut gamma »

Poissa puolipro

• Lapsellinen eli lapsi
  • Vuotislainen
  • BANG
« Vastaus #30 : Heinäkuu 13, 2009, 19:21:36 »
oaaaah olenpas ollut hieman jäissä täällä Vuotiksen puolella:o noh, se korjaantuu äkkiä muhkealla kasalla Emma Watsoneja ja Hermione Grangereita, olkaa hyvät(: !

lisssäää eri aiheista::D.dd

« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 25, 2009, 16:01:26 kirjoittanut puolipro »

Dallas

• Ankeuttaja
« Vastaus #31 : Joulukuu 29, 2009, 13:51:33 »
Tässä tulee Merry&Pippin avoja, hobitit siis yhdessä kun en olult varma että tarkoitatko yhdessä vai erikseen :'')

Niin ja ilmoitattehan jos otatte :---)

Dallas

• Ankeuttaja
« Vastaus #32 : Helmikuu 27, 2010, 15:23:11 »
Täältä tulee kasapäin avoja!

Avaruus

Tie El Doradoon

Kuudes aisti ja Changeling

Sherlock Holmes

Sonata Arctica ja Nightwish

Siinäpä.
Mielellään kannattaa latailla omalle koneelle, eikä suoralinkittää.
Ja ilmoitattehan jos otatte? :---) Krediittejä ei ole pakko laitella jos ei halua.
Noista parista leffasta oli vaikea löytää sopivia kuvia, ja bändit oli kans vaikea tunkea samaan tilaan nätisti, joten anteeksi noista joistain hiukan epäonnistuneista avoista, mutta toivottavasti tykkäätte. :''D
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 17, 2018, 13:33:57 kirjoittanut samettiina »

Dallas

• Ankeuttaja
« Vastaus #33 : Maaliskuu 08, 2010, 16:01:58 »
Jason Isaacs Koukkuna

Johnny Depp elokuvassa Alice in Wonderland

Voin tehrä joskus enemmänkin, nyt ei inspiraatio oikeen riittäny :''''D

Poissa EJR

• Varjelusten toinen puoli
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • I just want things to make sense
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #34 : Maaliskuu 09, 2010, 18:28:33 »
Ensin 1 Harry Potter-avatar

Sitten Haltiamieli pyytwli kitara-avoja ...

Presto tilasi omasta (Siis ei itsestään, vaan itse valkkaamastaan)kuvasta avoja...

Lopuksi 2 PotC-avaa...

Avoja saa pyydellä, koska nyt se on halu-listalla ykkösenä (Ollut jo muutaman viikon - juuri oikea kuukuden ketju minulle :D)
Tilauksia yksärillä, jos huvittaa :D
MS Hirmun kapteeni!

Poissa EJR

• Varjelusten toinen puoli
  • Vuotislainen
  • I just want things to make sense
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #35 : Maaliskuu 19, 2010, 22:33:05 »
Haltis pyysi 100*100 ja 60*60 avoja, joten tässäpä pari (Kuulin, että Tojukin tekee niitä, mutta enempi parempi?)

100*100:

60*60:
MS Hirmun kapteeni!

Poissa Toujours pur

• jääauringon pilkahdus
  • Vuotislainen
    • My life
  • Pottermore: NightCentaur152
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #36 : Maaliskuu 25, 2010, 18:54:41 »
Van Helsing-leffasta. Kaikki vuotis-kokoa, mutta hivenen epätasaisesti (miten niin olen laiska tekemään täydellisiä neliöitä *köh köh*)

Reunojen kanssa

Ilman
Japanilaiset hymyilevät paljon ja tekevät paljon itsemurhia. Hymyllä peitetään suru. :)
Camera and I.

Poissa narri

• Ajassa harhaileva
  • Vuotislainen
  • Terveisiä Pangaialta
« Vastaus #37 : Huhtikuu 12, 2010, 12:07:11 »
Avattaria Totoroon liittyen:

Ja sitten muita:

//samettiina poisti toimimattoman 20.6.2015 :)
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 20, 2015, 21:37:57 kirjoittanut samettiina »
Hämmentää.

Poissa Ginger

• Tyy
  • Vuotislainen
  • Melko yksinkertainen
« Vastaus #38 : Toukokuu 01, 2010, 22:14:04 »
mamohh:

Those who don't believe in magic will never find it.
~ Roald Dahl ~
Ikuisuusprojekti

Dallas

• Ankeuttaja
« Vastaus #39 : Toukokuu 23, 2010, 20:38:40 »

Valitettavasti taistelukohtauskuvat ei ollut mahdollisia, koska niistä ei olisi saanut juurikaan näin pienissä avoissa selvää (noi 60x60 avat oli muutenkin aika haastavia tummien hahmojen takia), mutta toivottavasti joku noista miellyttää. :----)

« Viimeksi muokattu: Lokakuu 17, 2018, 13:19:53 kirjoittanut samettiina »

Poissa tulppaanipenkki

• kastelua vailla
  • Vuotislainen
« Vastaus #40 : Kesäkuu 28, 2010, 21:16:08 »
Eli, periaatteessa olen ihan surkea tekemään avoja, mutta yritin silti ja kaiken kukkuraksi vielä tarjoan tänne :D Saa ottaa ja teen varmasti lisää! Ja rajat saa jos pyytää. Leijonakuningasta ja Lunaa siksi, että yritin tehdä avan itselleni, mutta en kelpuuttanut mitään noista xP

//muoks. lisäsin samantien nuo pari uutta
//muoksmuoks. innostuin "vähän"... no onpahan vainnanvaraa, jos joku tahtoo ottaa:D
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 29, 2010, 19:06:41 kirjoittanut tulppaanipenkki »
We're not gonna sit in silence,
We're not gonna live in fear

Poissa Ria

• Haaveilija
  • Aurori
  • *
  • Pottermore: YewCharm170
« Vastaus #41 : Heinäkuu 21, 2010, 18:52:14 »
Tässä olis Haltikselle näitä avoja :

64x64:

100x100

//Ole hyvä :)
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 17, 2018, 13:35:28 kirjoittanut samettiina »

Poissa Ria

• Haaveilija
  • Aurori
  • *
« Vastaus #42 : Heinäkuu 22, 2010, 13:01:46 »
Tässä olis ny pari Johnny Depp -avoja :) En löytänyt mistään suutelukohtauksesta kuvaa, mutta jos löydät niin linkintä se kuva tänne, niin voin tehdä siitä avan :)

Ja siis nämä on niitä 64x64 avoja :)

//Oleppas hyvä :)
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 22, 2010, 14:45:05 kirjoittanut Ria »

Poissa Ria

• Haaveilija
  • Aurori
  • *
« Vastaus #43 : Heinäkuu 27, 2010, 13:42:14 »
Tässä olis näitä karvisia lisää :)
64x64:

ja samat 100x100 (näistä tuli vähän suttuisia, mutta tässä ne kuitenkin nyt on :)
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 17, 2018, 13:36:27 kirjoittanut samettiina »

Poissa Hufflepuff Charm

• Käytöksellisesti rajoittunut ja silti julkisesti uskottava
  • Ylihörhö
  • *
  • sekä välttelevä yökein nolife-stalkkaaja
    • Vuotis, duh!
  • Pottermore: StormSpell22
« Vastaus #44 : Heinäkuu 27, 2010, 21:05:29 »
Tähtiportin ystäville:

Potterin ystäville:

Perhosten ystäville:

Niille, jotka ei oo minkään ystäviä:
Jos et näe sen kauneutta, mitä järkeä sinun on katsoa sitä?

Poissa Nuno

• kiharakirjailija verraton
  • Vuotislainen
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #45 : Heinäkuu 27, 2010, 23:26:06 »
Oi, Ria! Kiitos tosi paljon, nyt osaan. Kiitti vielä. :)

Tuossa oli muutama. Koko on oikea, joten pitäisi käydä vuotikseen.

Poissa Ria

• Haaveilija
  • Aurori
  • *
« Vastaus #46 : Heinäkuu 28, 2010, 10:48:19 »
Tässä olis nyt 64x64 avoja Emma Watsonista (saa 100x100 jos haluaa)

Poissa Nuno

• kiharakirjailija verraton
  • Vuotislainen
« Vastaus #47 : Elokuu 14, 2010, 21:31:47 »
//Miten sulla, , on noin siistejä ja epäpikselöityneitä avoja, vaikket ole edes rajannut noita kuvia kauheasti? O.O
Teet nuo avat vissiin Paintilla, jos oikein ymmärsin. Itse teen Gimp 2 :lla, niin sillä tulee kanssa ihan selviä avoja. Paintila tulee minullakin ihan huonolaatuisia.

// En nyt ole Miléna, mutta silti "vastasin" tuohon. :D

Poissa Zaira

• 42
  • Valvojaoppilas
  • *
  • ^o^
    • Ei mitään nähtävää täällä
  • Pottermore: LumosDragon46
« Vastaus #48 : Elokuu 21, 2010, 21:09:20 »
Flexon toiveesta muutama Inception ava. En ny tiedä minkälaisia nämä ovatten muttaah yritys oli kova. Mitään hienouksia näissä ei ole aka reunoja, mutta toivottavasti kelpaavat tällaisenaan. :P

//Innostuin vähän tekemään lisää :D

64x64

Toiveita saa esittää miullekin, joko tänne tai yksäreitse :P

//Koska photobucketissa on joku vika, niin vaihdoin linkit. Isompia avoja saa kysellä yksärillä :) -Z
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 19, 2011, 16:47:55 kirjoittanut Zaira »
"When I lead the big patient rebellion, Voldemort here is the first to go."
[The pessimist sees difficulty in every opportunity.
The optimist sees the opportunity in every difficulty. -Winston Churchill]

Poissa Ria

• Haaveilija
  • Aurori
  • *
« Vastaus #49 : Elokuu 23, 2010, 19:02:30 »
Joku taisi joskus (kesäloman aikaan) pyytää koira-avoja.. Tässä olisi nyt kolme meidän koirasta tehtyä avaa :) (näitä saa tosiaankin ihan vapaasti käyttää vaikka onkin meidän koirasta :) ja koska meidän kamera on nyt vähän mimmoinen on niin toi kuvanlaatu on nyt vähän tommoinen :D)

Hidarico

• Ankeuttaja
« Vastaus #50 : Syyskuu 13, 2010, 17:22:13 »
Haltiamielelle

« Viimeksi muokattu: Syyskuu 04, 2011, 21:46:16 kirjoittanut Betaé »

Poissa Ria

• Haaveilija
  • Aurori
  • *
« Vastaus #51 : Syyskuu 20, 2010, 20:50:27 »
Tässä olisi hieman random -avoja. Noi on 100x100, mutta ne saa myös 64x64 kokoisina kun vain pyytää (laiskuuksissani siirsin ne suoraan Finistä tänne, enkä jaksanut kaivaa niitä pienempiä esille :D) Eli jos joku noista miellyttää ja haluaa vuotiskokoon (tai muuhun) niin laittakaan viestiä, niin laitan pienempiä versioita tulemaan :)

Hidarico

• Ankeuttaja
« Vastaus #52 : Syyskuu 21, 2010, 06:46:46 »
Ria, toinen ava ensimmäiseltä riviltä.

Ottakaa vapaasti. Käytössä:

Töme ->     <- Sateenropina
                          Azura
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 19, 2012, 16:58:43 kirjoittanut Betaé »

Hidarico

• Ankeuttaja
« Vastaus #53 : Lokakuu 23, 2010, 00:05:25 »
metsän menninkäinen: avatarisi.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 27, 2011, 17:00:36 kirjoittanut Betaé »

Hidarico

• Ankeuttaja
« Vastaus #54 : Lokakuu 31, 2010, 17:58:25 »
AIV-rehu:

« Viimeksi muokattu: Elokuu 10, 2011, 00:50:24 kirjoittanut Betaé »

Hidarico

• Ankeuttaja
« Vastaus #55 : Marraskuu 24, 2010, 19:50:51 »
Höpsis:

--

blindside:

Pahoittelen kun tuli niin vähän valinnanvaraa.

//Ole hyvä vain! ;)
// Kissat ovat aina komeita! Ole hyvä!
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 25, 2010, 16:04:47 kirjoittanut Betaé »

Poissa Zaira

• 42
  • Valvojaoppilas
  • *
  • ^o^
« Vastaus #56 : Tammikuu 05, 2011, 20:09:04 »
Enemmän Totoroon liittyviä avoja Vuotis-koossa...

//Linkit vaihdettu :) -Z
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 19, 2011, 16:51:22 kirjoittanut Zaira »

Poissa Zaira

• 42
  • Valvojaoppilas
  • *
  • ^o^
« Vastaus #57 : Tammikuu 06, 2011, 15:56:10 »
Ying Yang avoja:

Narnia avoja:

« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 19, 2011, 17:00:52 kirjoittanut Zaira »

Poissa Zaira

• 42
  • Valvojaoppilas
  • *
  • ^o^
« Vastaus #58 : Tammikuu 08, 2011, 16:41:11 »
Töme:

« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 19, 2011, 17:02:33 kirjoittanut Zaira »

Hidarico

• Ankeuttaja
« Vastaus #59 : Tammikuu 10, 2011, 23:41:51 »

Zenzibarille jos nuo kelpaavat (tykkään itse noista katseista.)
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 19, 2012, 21:08:47 kirjoittanut Betaé »

Hidarico

• Ankeuttaja
« Vastaus #60 : Tammikuu 17, 2011, 19:09:49 »

Ole hyvä, takkuturkki!

Poissa Samiwais

• Tähtipölyä..
  • Vuotislainen
  • Be different.
  • Pottermore: MoonMarauder12
« Vastaus #61 : Tammikuu 27, 2011, 21:13:15 »
Tässä omia outoja, joita saa vapaasti kopsata. Eka muuten on Noidan oppipoika -leffasta.

Ja tässä muutama Haltiamielen kuvasta:

Muoks// Kaikki on 64 x 64
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 27, 2011, 21:16:16 kirjoittanut Samiwais »
Who is the more foolish, the fool or the fool who follows him?"
- Obi-Wan Kenobi

Poissa Zaira

• 42
  • Valvojaoppilas
  • *
  • ^o^
« Vastaus #62 : Maaliskuu 14, 2011, 01:19:03 »
Haltiamielelle :)

100:

64:

« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 19, 2011, 17:27:31 kirjoittanut Zaira »

Poissa Zaira

• 42
  • Valvojaoppilas
  • *
  • ^o^
« Vastaus #63 : Maaliskuu 20, 2011, 21:29:47 »
Lisää avoja... Rozen Maidenia yms. mitä täällä nyt olikaan pyydelty :)

64x

//Isompia voi pyydellä yksäreitse :) -Z
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 19, 2011, 17:47:51 kirjoittanut Zaira »

Poissa Zaira

• 42
  • Valvojaoppilas
  • *
  • ^o^
« Vastaus #64 : Maaliskuu 22, 2011, 21:32:21 »
Taas tänne tunkemassa :'D Zenzylle :)

100x

64x
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 19, 2011, 17:56:36 kirjoittanut Zaira »

Poissa Samiwais

• Tähtipölyä..
  • Vuotislainen
  • Be different.
« Vastaus #65 : Maaliskuu 25, 2011, 19:55:29 »
Juuh. Muutamia tein.

Sateenropinalle tässä: [Kai muuten tarkoitit kyseistä hahmoa? :o ]

Aurinkomatkailijalle:

Ja taas näitä omia x)

[Korpinkynnestä tuli sumea ja Rohkelikosta epänäkyvä..]
- Obi-Wan Kenobi

Hidarico

• Ankeuttaja
« Vastaus #66 : Maaliskuu 26, 2011, 17:31:22 »
Candilylle

« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 19, 2012, 21:10:26 kirjoittanut Betaé »

Poissa Zaira

• 42
  • Valvojaoppilas
  • *
  • ^o^
« Vastaus #67 : Huhtikuu 08, 2011, 20:35:54 »
Läjä avoja Vuotis-koossa, mitä nyt joskus täällä on pyydelty ja niin päin pois (plus toi koneeltani löytyny Lorne-ava, joka on näköjään unohtunut edellisestä satsista :/) :) Jos haluatte isompana jonkun, pyytäkää yksäreitse :)

//Ollos hyvä, Hirmu :)
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 19, 2011, 18:11:30 kirjoittanut Zaira »

Hidarico

• Ankeuttaja
« Vastaus #68 : Huhtikuu 10, 2011, 17:29:06 »
Aurinkomatkailija:

Hui! Siul avat vaihtuu nopsaan!
--

Azura:

Azura oliks noi niitä joita toivoit vai toivoiks jotain ötökkäavoja tms?

Hidarico

• Ankeuttaja
« Vastaus #69 : Huhtikuu 18, 2011, 14:35:17 »
Volga sinulle. Toivottavasti nuo kaksi kelpaavat.

Hidarico

• Ankeuttaja
« Vastaus #70 : Huhtikuu 27, 2011, 15:18:57 »
Zamira sinulle muutama mustavalkoinen ava vuotiskoossa.

Suosittelen myös googlaamaan niitä sivuja. //Kissa-avatar Bloody Princessilla käytössä.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 01, 2012, 15:25:33 kirjoittanut Betaé »

Hidarico

• Ankeuttaja
« Vastaus #71 : Toukokuu 08, 2011, 07:00:07 »
Tällä kertaa niitä kukkia Amynalle

Nyt pitäisi olla ne oikeat asiat niissä avoissa. ^^

Meleth ja takkuturkki Stargate-avoja

Tuli Melethin toiveiden mukaisesti.

Zenzibar Jack/Sam (<2) avat

Toivottavasti joku kelpaa.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 08, 2011, 14:16:51 kirjoittanut Betaé »

Hidarico

• Ankeuttaja
« Vastaus #72 : Toukokuu 15, 2011, 22:50:25 »
Sateenropina

Ilmoitathan jos halusit jollain toisella tavalla.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 19, 2012, 21:11:18 kirjoittanut Betaé »

Hidarico

• Ankeuttaja
« Vastaus #73 : Toukokuu 18, 2011, 23:12:26 »
Surkimukselle Keplo Leutokalma-avatareja

Tuli vain Keplo Leutokalmaa, mutta kerro ihmeessä jos haluat niitä suklaakakkuja (avatareina).

Poissa Samiwais

• Tähtipölyä..
  • Vuotislainen
  • Be different.
« Vastaus #74 : Heinäkuu 24, 2011, 17:22:13 »

Tossa siis sekalaista kesää ja yötä, ja jotain muutakin ;DD
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 21, 2011, 17:23:09 kirjoittanut Samiwais »
- Obi-Wan Kenobi

Poissa Samiwais

• Tähtipölyä..
  • Vuotislainen
  • Be different.
« Vastaus #75 : Heinäkuu 27, 2011, 21:25:31 »
Tässä olisi sitten Neithanille näitä Merlin -avoja :) Toivottavasti tarkoitit tätä tv -sarjaa..
Ja voin myös tehdä jostain tietystä hahmosta lisää.

Voin muuttaa näitä 100x100 kokoon, mikäli tarvitset.

//Toimimaton kuva poistettu. :) -gamma
« Viimeksi muokattu: Elokuu 02, 2012, 02:47:22 kirjoittanut gamma »
- Obi-Wan Kenobi

Poissa AIV-rehu

• Lupus Tigris
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Apulannan kasvattama
  • Pottermore: FeatherProphecy121
« Vastaus #76 : Syyskuu 19, 2011, 00:30:49 »
Minutkin opetettiin tekemään avoja ja vaikka olen aika uuno koneiden kanssa taisin oppia ainakin jotenkin. Ja hieman tuota.. innostuin.. Tästä tuotoksena kasa kissa-avoja. Laatu voi olla vähän vaihtelevaa, mutta ehkei se ole kuoleman vakavaa (tai jos on niin niillä on kaikilla 9 henkeä! ;) ) Saa käyttää vapaasti. :) Ensimmäisessä rivissä on netistä otetuista kuvista tehtyjä, toisen rivin kisut on omista (tai vähintäänkin perheen jäsenen) kuvista. 100x100 pikselisen saa suurimmasta osasta pyytämällä.

Draco dormiens numquam titillandus.
Jos jokin voi mennä pieleen, se menee pieleen.
Psykiatrisia toimia, jotka oman kokemuksen kautta täysin aukee -Apulanta

Poissa AIV-rehu

• Lupus Tigris
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Apulannan kasvattama
« Vastaus #77 : Syyskuu 29, 2011, 22:17:07 »
AIV yrittää tehdä valokuvista avoja vol. 2. Tuossa olisi siis vuoden tähti ja kuusi jouluna otetusta kuvasta napattuja joulukaktuksen kukkia, lopputulos jokin aika sitten tapahtuneesta kameran kanssa ulkona leikkimisestä (eli ne kaksi keltaista kukkaa), vaahtokarkkisieni (älkää kysykö) ja kutsutaan noita viimeisiä vaikka kuvankäsittelyohjelmalla leikkimisen tuotokseksi. :>

En tiedä, onko nuo mitään sinne päinkään, mitä Wanamo toivoisi, mutta on niissä ainakin värejä vähän joka lähtöön. :) Eli ole hyvä, jos joku noista miellyttää.

Poissa AIV-rehu

• Lupus Tigris
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Apulannan kasvattama
« Vastaus #78 : Syyskuu 29, 2011, 23:16:02 »
Hirmu, tässä olisi. :) Hieman napsaisin alaosaa pois. Toisin sanoen otin taiteilijan vapauksia ja tein siitä neliön muotoisen. Toivottavasti kelpaa.

// Ole hyvä, kiva että kelpasi. :) Oli vähän tylsää, ni päätin samantien napata sen käsittelyyn, mikä ei itsessään hirveästi vienyt aikaa. :D
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 29, 2011, 23:29:56 kirjoittanut AIV-rehu »

Hidarico

• Ankeuttaja
« Vastaus #79 : Joulukuu 03, 2011, 16:36:23 »
Suojelusenkeleitä
        <- Chisan käytössä.
                              Tömen käytössä

(Zenzibar:) Dexter Morgan
      <- Zenzibarin käytössä.

Surkimus, CMX ja Queen:
        <- Surkimuksen käytössä.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 19, 2012, 23:21:30 kirjoittanut Betaé »

Poissa AIV-rehu

• Lupus Tigris
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Apulannan kasvattama
« Vastaus #80 : Joulukuu 10, 2011, 21:00:36 »
tassutöppönen, tässä olisi joitakin. Jos mielessäsi on jotain tarkempaa aihetta, josta haluaisit jouluaiheista avaa, sano niin katson mitä voin tehdä. :) Itselläni oli nimittäin vähän ajatuspulaa. Nuo kissat on simmosia kun tein itselleni toiselle foorumille (toinen niistä siis käytössä, toinen oli vaihtoehtoinen) ja nyt vain pienensin. Piparkakkutaloajatus tuli randomisti, kun ajatuksia hakien selasin kuvahakua sanalla joulu ja kynttiläajatus tuli mieheltä. Kaikki, myös kissat, kaikkien jouluavaa kaipaavien ja niistä tykkäävien vapaassa käytössä. Osa ei ole neliön muotoisia, kun niitä olisi saanut silputa mielestäni liikaa siihen päästäkseni tai pidin myös vähemmän leikellystä versiosta niin paljon että tein siitäkin avan. Olen onnistunut sisäistämään ettei ole välttämätöntä, että ava on neliö. :D

Poissa Samiwais

• Tähtipölyä..
  • Vuotislainen
  • Be different.
« Vastaus #81 : Joulukuu 26, 2011, 19:13:49 »
Taas jälleen tässä mun sekalaisia avoja. Saa ottaa :)

Muut kuvat on weheartit.com:sta, mutta ensimmäinen Green Dayn musiikkivideosta Jesus of Suburbia.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 02, 2012, 10:51:26 kirjoittanut Samiwais »
- Obi-Wan Kenobi

Hidarico

• Ankeuttaja
« Vastaus #82 : Maaliskuu 10, 2012, 23:57:18 »

Hihkaiskaa, jos haluatte näitä koossa 64x64.

Hidarico

• Ankeuttaja
« Vastaus #83 : Maaliskuu 15, 2012, 13:57:11 »

Koossa 64x64, ole hyvä Töme.

Poissa Bloody Princess

• Vuotislainen
« Vastaus #84 : Maaliskuu 21, 2012, 18:53:15 »
Minulla ei ole osaamista tai tarvittavia ohjelmia avojen kokojen muokkaamiseen, elikkä pyytäisin kilttejä vapaaehtoisotuksia muuttamaan muutamia kuvia Vuotiskokoon (64x64). Kiitos näin etukäteen. :)

(75x75)
(100x100)

//Kiitos paljon! :) <3
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 21, 2012, 20:23:27 kirjoittanut Bloody Princess »

Poissa AIV-rehu

• Lupus Tigris
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Apulannan kasvattama
« Vastaus #85 : Maaliskuu 21, 2012, 20:19:13 »
Tässä Bloodien kuvista Vuotiskokoon pienennettynä. Parilla kuvalla leikin muutenkin. Tuolla jossa on tekstiä. Se vähän sumeni pienennettäessä ni tein kaksi versiota. Toisen annoin olla sumentuneena ja toista yritin korjata (lopputulokseksi en saanut ihan mitä piti). Ja sit toi Evanna kuva, jossa kokeilin muuten vaan mitä tapahtuu kun painaa "automaattinen korjaus" nappulaa ja päätin tallentaa ja laittaa esille sen "korjaantuneen" myös. 0:) Loput on siinä kuosissa kun pelkän pienennyksen jäljiltä ovat. (Älä kysy miten tuon Time for tea kuvan tausta muuntui tuollaiseksi, jag vet inte...)

Hidarico

• Ankeuttaja
« Vastaus #86 : Huhtikuu 07, 2012, 13:38:04 »
Juukai, tässä. :)

Hidarico

• Ankeuttaja
« Vastaus #87 : Toukokuu 28, 2012, 23:06:09 »

Vähän myöhässä Melethille.

//Kaksi toimimatonta kuvaa poistettu. :) -gamma
« Viimeksi muokattu: Elokuu 02, 2012, 02:48:22 kirjoittanut gamma »

Poissa aivokas

• Vuotislainen
    • Toisesta maailmasta
  • Pottermore: SunRain28775
« Vastaus #88 : Kesäkuu 04, 2012, 22:29:11 »
Tässä annipsille :) Toivon vain yli kaiken, etten möhlinyt noiden pienentämisessä :'D Toivottavasti se nyt on 64x64... Ai joo. Jouduin vähän rajaamaan noita, mutta toivottavasti se ei haittaa. Tuosta yhdestä tein kaksi versiota, sillä en osannut päättää, millainen rajaus siihen parhaiten sopisi.

Take one step closer to the borderline
Where night and day unite
This mortal coil I've gone and left behind
On holy soil

Poissa Samiwais

• Tähtipölyä..
  • Vuotislainen
  • Be different.
« Vastaus #89 : Kesäkuu 04, 2012, 22:37:01 »
Annipsille :)

Ja kesäprojektin tähden:

//Katos, aivokas ehti ensin.. :D Nojaa, tossa noi nyt kuitenkin on.

//Toimimaton kuva poistettu. :) -gamma
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 02, 2012, 21:07:41 kirjoittanut gamma »
- Obi-Wan Kenobi

Poissa Ninjaturtle

• Oman elämänsä Watson
  • Vuotislainen
  • jedi
    • Mah Twitter
  • Pottermore: CatSkull31170
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #90 : Heinäkuu 01, 2012, 19:13:59 »
Tänne laitan pikkuhiljaa miun avoja. Alotetaan vaikka Paulilla

Lisää tulossa, toiveitakin saa laittaa. (Tuo on muuten ehkä karmivin ava jonka oon saanu aikaseks)
Everyone i know is reaching for the peak of the volcano.

Poissa Ninjaturtle

• Oman elämänsä Watson
  • Vuotislainen
  • jedi
    • Mah Twitter
« Vastaus #91 : Heinäkuu 03, 2012, 15:24:14 »
Josjos joku ihana ihminen olis niin järjettömän kiva että väkertäis osaamattomalle 64x64 kokosen avatarin Jared Letosta? Ja kiitoksia jos joku jaksaa tehdä tai laittaa vanhoja :D

Joo, säätelin varmaa värejä ehkä vähä överiks kun Jared näyttää merisairaalta >.< Mutta jos ei kelpaa, niin voin toisenkin tehdä :--D
EDIT:

//samettiina poisti toimimattoman 20.6.2015 :)
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 20, 2015, 21:40:48 kirjoittanut samettiina »

Poissa varjopoika

• the world's only consulting detective
  • Vuotislainen
  • Pottermore: GhostPumpkin94
« Vastaus #92 : Heinäkuu 03, 2012, 17:17:50 »
Josjos joku ihana ihminen olis niin järjettömän kiva että väkertäis osaamattomalle 64x64 kokosen avatarin Jared Letosta? Ja kiitoksia jos joku jaksaa tehdä tai laittaa vanhoja :D

Minäkin tekaisin muutaman. :3

You're a human after all.

Poissa Ninjaturtle

• Oman elämänsä Watson
  • Vuotislainen
  • jedi
    • Mah Twitter
« Vastaus #93 : Heinäkuu 15, 2012, 22:36:16 »
annips
Jaksoin vaan yhen tehä (Laiskuus kunniaan!)

EDIT: Loin myös vähä tunnelmaa tähän. Jos halusit pelkän skaalauksen nii ei voi mitää :D
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 16, 2012, 15:41:54 kirjoittanut Ninjaturtle »

Poissa Ninjaturtle

• Oman elämänsä Watson
  • Vuotislainen
  • jedi
    • Mah Twitter
« Vastaus #94 : Heinäkuu 23, 2012, 13:39:37 »
Ninjaturtlen avatarnurkka (Kaikki kuvat on 64x64) (9 Doctor Who-avataria lisätty 25/12/2012)

Harry Potter

Doctor Who
<- Surkimus
Farscape

Yksityisviestiin tai tähän topaan ilmoita jos olet napsinut jonkun tai useammankin C: Laita myös yksityisviestiin, jos aiot käyttää avaa, ja haluat että teen siihen muutoksia.

//samettiina poisteli toimimattomia 20.6.2015 :)
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 20, 2015, 21:45:16 kirjoittanut samettiina »

Poissa AIV-rehu

• Lupus Tigris
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Apulannan kasvattama
« Vastaus #95 : Elokuu 31, 2012, 12:54:42 »
Syksy ujuttautuu taas elämäämme ja alkoi tuntua siltä, että voisi olla syysavoille sopiva aika. Sellaisia siis räpertelin eilen illalla. Kaikki kuvat on viime syksynä ottamiani (silloin vain iski innostuksen puute ja avat jäi tekemättä). Tässä enemmän tai vähemmän onnistunut lopputulos. Ruusunkukat taitaa tosin olla enemmän kesäisiä, mut tungin sekaan, kun nekin kuvat otin syksyllä.

Poissa gamma

• kosminen ihme
  • Sanomaton
  • *
  • A Elbereth palan-díriel
« Vastaus #96 : Syyskuu 08, 2012, 22:01:35 »
Usko niitä, jotka etsivät totuutta, epäile niitä, jotka sanovat löytäneensä sen. -André Gide

Moni nolla luulee olevansa se ellipsi jota maa kiertää. -Stanislaw Jerzy Lec

Poissa Bloody Princess

• Vuotislainen
« Vastaus #97 : Lokakuu 24, 2012, 20:01:46 »
Jaksaisiko joku tehdä muutamalle avaselle ihmeen nimeltä Vuotiskoko (64 x 64)? :) Kiitos jo etukäteen!

//Kiitos paljon! Kelpaavat oikein hyvin. :) Keskimmäinen tosin näkyy punaisena rastina valkoisella pohjalla, mutta enköhän minä pärjää noilla muillakin.
//Nyt näkyilevät kaikki! Kiitosta. :)

//Photobucketin palveluilmoitus poistettu, -gamma
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 02, 2018, 14:53:42 kirjoittanut gamma »

Poissa AIV-rehu

• Lupus Tigris
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Apulannan kasvattama
« Vastaus #98 : Marraskuu 13, 2012, 22:19:28 »
En tie oonko ihana, mut tein muutamia Apulanta avoja. :> Toivottavasti on kelvollisia. Tuukka vähän sumeni pienentäessä (vaikkei ees tarvinnu paljoa pienentää) ja koko porukan kuvat taitaa olla vähän sitä sun tätä.

Poissa Aiëdaíl

• Näätärikkaus
  • Valvojaoppilas
  • *
« Vastaus #99 : Joulukuu 12, 2012, 08:42:20 »
Talvisista avattarista tuli saman tien myös sinertäviä, tässä Wanamolle:

Poissa Ninjaturtle

• Oman elämänsä Watson
  • Vuotislainen
  • jedi
    • Mah Twitter
« Vastaus #100 : Joulukuu 25, 2012, 13:04:38 »
Tein pari Snape-ja Slytherin-avaa nytte pikasesti, toivottavasti joku näistä ees kelpaa :D

aika pikselimössöö toi vika..

Poissa AIV-rehu

• Lupus Tigris
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Apulannan kasvattama
« Vastaus #101 : Helmikuu 02, 2013, 22:50:19 »
Narniadara näköjään ehti ensin. Hänellä on näköjään kaikki tasan 64*64 kokoa, joten annan vaihtoehdoiksi ne, joista tein myös vain pienennetyn version. (Sillä esim. tuossa kuvassa, jossa Peterpan ja kumppanit lentää, on vääryyttä rajata.)

Poissa AIV-rehu

• Lupus Tigris
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Apulannan kasvattama
« Vastaus #102 : Maaliskuu 16, 2013, 22:19:22 »
Olin laiska enkä jaksanut tehdä muita pyytämiäsi avoja, mutta tuon kuvan pienensin. Toivottavasti rajaus kelpaa.

// Ole hyvä :)
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 16, 2013, 23:24:38 kirjoittanut AIV-rehu »

Poissa Kira

• Vuotislainen
    • twitter
  • Pottermore: CentaurRune18
« Vastaus #103 : Toukokuu 23, 2013, 19:05:11 »
Tässä olisi Welhokaniinille:

Poissa Zaira

• 42
  • Valvojaoppilas
  • *
  • ^o^
« Vastaus #104 : Kesäkuu 19, 2014, 23:22:21 »

Siinä nyt muutama, lisääkin saa toki pyydellä :)

Poissa Haisku

• Kummitus-susi
  • Vuotislainen
« Vastaus #105 : Syyskuu 13, 2015, 16:50:26 »
Voih, taisi unohtua edellisetkin avat käyttämättä kun niin vähän olen vuotiksessa viime aikoina käynyt.
Ja mielikin on ehtinyt vaihtua tässä ajassa, niin jos joku tekisi minulle Adam Lambert avan niin olisin todella kiitollinen :D
Go, go, go
Figure it out, figure it out
But don't stop moving

Poissa Luna Helmiina

• Tonttu vain ei saa unta
  • Vuotislainen
  • Älä häiritse! Luen Harry Potteria!
« Vastaus #106 : Marraskuu 07, 2015, 01:12:26 »
Heippa!

Tekisikö joku minulle avatarin Emma Watsonista/Hermionesta?
Menee(vät)  heti käyttöön. :)
"Puh?"
"No mitä, Nasu?
"Ei mitään", vastasi Nasu hiljaa.
"Tarkastin vain, että olet vielä ystäväni".       Helmiina -> Luna Helmiina

Poissa Chilisuklaa

• Moony Cullen
  • Vuotislainen
  • I ᒪOᐯᕮ ᗪᗩYᔕ ᗯᕼᕮᑎ ᗰY OᑎᒪY ᑭᖇOᗷᒪᕮᗰ Iᔕ Tᕮᗩ Oᖇ ᑕOᖴᖴᕮᕮ
« Vastaus #107 : Marraskuu 08, 2015, 18:48:35 »
Olisiko joku vapaaehtoinen tekemään avan unisiepparista tai jostain kivasta quotesta?
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 28, 2016, 12:31:03 kirjoittanut Chilisuklaa »
Live your dream, before the nightmares come!

Poissa Soul Spirit

• Silli
  • Vuotislainen
  • Herra merirosvokapteeni-ninja-salamurhaaja Kenway
    • Warrior Cats RPG
  • Pottermore: Silagul
« Vastaus #108 : Huhtikuu 19, 2016, 22:10:45 »
Heips!
Voisiko joku tehdä avatarin/avatareja Assassin's Creedin Haytham Kenwaysta ja/tai Julien du Cassesta sekä InFamous: Second Sonin Delsin Rowesta? Olisin kiitollinen. :)
The darkness descends on quiet earth,
the night cannot know how much it's worth
Inspiring the shadows with fading
And horizon with ending

Poissa Taru

• Kesäkettu
  • Sanomaton
  • *
  • ID 12 (Sessun vaimo)
  • Pottermore: BronzePhoenix3707
« Vastaus #109 : Heinäkuu 16, 2017, 17:08:27 »
Welhokaniini, kuvien linkit ovat todennäköisesti vanhentuneet, onhan tuo postaus tehty jo vuonna 2013.
Ilmamerirosvot tottelevat aina äitiään.
<AdamGibbon> (( Mun sydän hakkaa hirveän lujaa. ))
<CainGibbon> (( iik, iik, jännää jännää. o: ))

Poissa Weasleyn Welhokaniini

• Kynttilöiden lumo Suuressa salissa
  • Vuotislainen
  • Pottermore: MoonstoneSeeker27459
« Vastaus #110 : Heinäkuu 17, 2017, 00:37:14 »
Welhokaniini, kuvien linkit ovat todennäköisesti vanhentuneet, onhan tuo postaus tehty jo vuonna 2013.
Niin, harmi.😭
Welhokaniini -> Weasleyn Welhokaniini

Poissa Lilla Myy

• ei oikein ihminenkään
  • Vuotislainen
    • Nescit vox missa reverti
  • Pottermore: SnitchCharm26124
« Vastaus #111 : Heinäkuu 18, 2017, 16:09:56 »
Niin, harmi.😭
Itse asiassa taitaa olla niin, että Photobucket on muuttanut systeemiään niin, että suoralinkitys on mahdollista vain maksaville asiakkaille. >: Tai tähän tulokseen ollaan ainakin Finin päädyssä tultu, kun siellä on lähes kaikilla kadonneet uudet, tänä vuonnakin tehdyt Photobucketiin ladatut kuvat... Itselläni mm. oli ehkä pari kuukautta vanha avatar ja banneri Finin puolella käytössä ja yksi päivä, kun menin käymään, niin niiden tilalla olikin tuo kuvatus, ja monilla muilla on ihan samoja ongelmia. Pitänee siis varmaan siirtyä käyttämään muita palveluita, ellei halua ruveta maksamaan Photobucketin käytöstä. >:
There's absolutely no way you could make me break
No way to wipe the smile off my face

Poissa Taru

• Kesäkettu
  • Sanomaton
  • *
  • ID 12 (Sessun vaimo)
  • Pottermore: BronzePhoenix3707
« Vastaus #112 : Heinäkuu 18, 2017, 22:18:55 »
Niin, harmi.😭
Itse asiassa taitaa olla niin, että Photobucket on muuttanut systeemiään niin, että suoralinkitys on mahdollista vain maksaville asiakkaille. >: Tai tähän tulokseen ollaan ainakin Finin päädyssä tultu, kun siellä on lähes kaikilla kadonneet uudet, tänä vuonnakin tehdyt Photobucketiin ladatut kuvat... Itselläni mm. oli ehkä pari kuukautta vanha avatar ja banneri Finin puolella käytössä ja yksi päivä, kun menin käymään, niin niiden tilalla olikin tuo kuvatus, ja monilla muilla on ihan samoja ongelmia. Pitänee siis varmaan siirtyä käyttämään muita palveluita, ellei halua ruveta maksamaan Photobucketin käytöstä. >:

No voi höh, jos nin ovat menneet tekemään! Pitänee itsekin etsiä sitten uusi paikka...
Ilmamerirosvot tottelevat aina äitiään.
<AdamGibbon> (( Mun sydän hakkaa hirveän lujaa. ))
<CainGibbon> (( iik, iik, jännää jännää. o: ))

Poissa gamma

• kosminen ihme
  • Sanomaton
  • *
  • A Elbereth palan-díriel
« Vastaus #113 : Toukokuu 02, 2018, 15:07:03 »
Poistelin nyt ihan suosiolla tuolta viestejä, joissa ei ollut yhtäkään toimivaa kuvaa tuon photobucketin uudistuksen vuoksi.
Usko niitä, jotka etsivät totuutta, epäile niitä, jotka sanovat löytäneensä sen. -André Gide

Moni nolla luulee olevansa se ellipsi jota maa kiertää. -Stanislaw Jerzy Lec