Kirjoittaja Aihe: Kirjeystäväpalsta kirjekaveria etsiville  (Luettu 28525 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Decamerone

• Vuotislainen
    • www.decamerone.vuodatus.net
Kirjeystäväpalsta kirjekaveria etsiville
« : Kesäkuu 25, 2004, 23:21:45 »
No niin. Pitäähän tännekin saa oma kirjeenvaihtopalsta! Tervetuloa siis Vuotiksen kirjeystäviä etsivien omaan keskusteluun. Tänne sopii ilmoittaa, mikäli kaipaa perinteisiä postitteluystäviä etanapostin muodossa (näille nykyaikaisille kännykkäsukupolvenedustajille: etanaposti on yhtä kuin paperi, kirjekuori, postimerkki.)

Paperikirje on paljon persoonallisempi kuin yksikään sähköposti voi olla, käsiala, erilaiset kirjepaperit, paperin rapina sitä lukiessa luovat tunnelman, jota mailit eivät voi korvata... Opit tuntemaan uusia ystäviä, ja käsialakin parantuu, kun kirjoittaa useammin käsin. Kirjoittaminen on kaiken muun lisäksi vielä terapeuttistakin! :)

Ilmoituksessa kannattaa kertoa itsestään ainakin ikä, harrastuksia/kiinnostuksen kohteita, se, millaista kirjeystävää hakee ja niin edelleen. Persoonallisuus ilmoituksissa on harvemmin pahasta... Vastaaminen ilmoituksiin tapahtuu joko yksärinä TAI mailitse, eli tähän keskusteluun ei sitten sellaisia "hei-se-ja-se,tahtoisin-alkaa-kirjoitella-kanssasi,mailini-on-sitä-ja-tätä..." Postiosoitteita tuskin hyväksytään täällä Vuotiksessa, joten ne on parasta vaihtaa vaikka maililla. Ymmärretty?

Estradi on teidän.

//Jos olet saanut itsellesi kirjekaverin ja/tai haluat että ilmoituksesi poistetaan, käy muokkaamassa siitä tieto ilmoitukseesi. (Eli käytännössä muokkaat viestiäsi, poistat vanhan tekstin ja kirjoitat "Saa poistaa" tjsp.) Minulle voi myös laittaa asiasta yksäriä (jos haluat, että viestisi poistetaan mahdollisimman pian).

Kiellettyä ei ole myöskään ilmoituksen poistamispyyntö sillä perusteella, että haluaa tehdä uuden ilmoituksen ja postata sen kokonaan uutena viestinä (jos siis haluaa "enemmän huomiota" ilmoitukselleen nostamalla tätä topicia ylöspäin).

Jos topic alkaa turpoamaan kuin pullataikina, voidaan alkupään vanhempia ilmoituksia poistaa.

20.11.2006: Poistin kaikki ennen 01.06.2005 jätetyt ilmoitukset
27.01.2007: Poistin kaikki ennen 01.01.2006 jätetyt ilmoitukset
4.4.2008: Poistin kaikki ennen 13.4.2007 jätetyt ilmoitukset

-Eru

//29.6.2008: Poistin kaikki ennen 14.9.2007 jätetyt ilmoitukset -Leonor
//13.9.2009: Poistelin vuotta vanhemmat ilmoitukset. -Valeriana
//15.3.2011: Poistettu kaikki vuotta vanhemmat ilmoitukset. -Urpo Spok
//10.8.2012: Poistettu kaikki vuotta vanhemmat ilmoitukset. -gamma
//17.6.2014: Poistettu kaikki vuotta vanhemmat ilmoitukset. -Valeriana

Jos etsit mieluummin sähköistä yksityisviestikaveria, niin sitä varten on olemassa Yksärikaveritopic.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 17, 2014, 23:26:11 kirjoittanut Valeriana »
On vaikeaa olla rohkea, kun on vain Hyvin Pieni Eläin.

Poissa Jemppu

• Pikkukaupungin Potterhullu
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Pottermore: MirrorRose30377
  • Tupa: Rohkelikko
Vs: Kirjeystäväpalsta kirjekaveria etsiville
« Vastaus #1 : Heinäkuu 24, 2013, 14:14:58 »
Pitihän munkin tänne tunkea,kun pottereista kiinnostunutta kirjekaveria olen jo vähän aikaa kaipaillut.

Siis:
Olen tämmönen -01 vuosimallia oleva potterkaheli täältä Etelä-Suomesta.
Potteristi olen ollut jo (vasta?) n. 1½ vuotta,joten enpä  pottermaailman kanssa mikään vanha tuttu ole,mutta eipä sillä ole väliä,kun kuitenkin tämän ihanan sarjan löysin :)
Asun siis totta tosiaan täällä Etelä-Suomessa,äitini ja ihanan Leevi-kissani kanssa.Pottereista mulle vihjaisi Kaksisarvinen ,joka on siis IRL-besuni.Harrastan lähinnä kirjojen pika-ahmimista,kaikenmaailman potterfikkien lukemista,piirtämistä,ja muummoassa satunnaista itseni nolaamista enemmän tai vähemmän pottereihin liittyvien asioden parissa.

Täälläpäin kun on ihan kauheasti näitä ihmisiä,joiden asenne pottereihin on suunninpiirtein: "Potterit-on-lastenkirjoja-ihQ-LOL-Kuka-niitä-muka-lukee",eli toisinsanoen pissiksiä,jotenka mulla ei ole ihan kamalasti näitä ihania ihmisiä joiden kanssa pölöttää pottereista,kun tuo paras kaverinikin muutti pois viime vuoden kesäkuun lopussa.
Ja musta ja pottereista sen verran,että pottertupani on Korpinkynsi,ja lempihahmokseni Siriuksen yli nousi Kuoleman Varjelusten lukemisen jälkeen Severus,mutta muita lempihahmojani mainitakseni,myös Sirius,Hagrid,Luna,Fred & George,Hermione,ja monet muut ovat kyllä mahtavia tyyppejä kaikki.

Kirjekaverin iällä,sukupuolella,tai yhtään millään muullakaan ei ole väliä,kunhan et nyt ole mikään massaihkuhehkuärsyttäväihminen.Joten siis jos joku tälläistä yksinäistä pikkukorpparia haluaisi kirjekaverikseen,eikun yksää tännepäin!

Kiitän,Kumarran & Kaikkonnun.
Always.

Poissa luudanvarsi

• Vuosisadan etsijä
  • Vuotislainen
  • Mutta muistakaa alituinen valppaus minun lähelläni
  • Pottermore: WormWoodNimbus16511
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #2 : Elokuu 04, 2013, 10:57:11 »
                                                                 terve
 olen tällanen 02 syntyny potter fani etsin aktiivista kirjekaveria joka jaksaa kirjoittaa pitkiäkin kirjeitä itse käyn kuviskoulua ja musiikki makuuni kuuluu Pmmp ja aika paljon kaikkea joka on suomipoppia toivoisin todella paljon että saisin kirjekaveria. Musiikkimaullasi ei ole mitään väliä olisi kivaa jos kuitenkin olisi jotain yhteistä jos tärppäsi laita yksäriä ;))
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 18, 2013, 15:57:26 kirjoittanut luudanvarsi »
Et ole luovuttaja vaikka olisitkin luovuttanut, älä luovuta vaikka olisit luovuttaja koska luovuttaja on se joka on aina luovuttanut

Poissa Katspicious

• Vuotislainen
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #3 : Tammikuu 11, 2014, 00:19:42 »
Heippa!

Olen jo kauan kyylännyt tätä topicia ja nyt sen teen.

Olen siis vuonna -96 syntynyt nuori naisenalku Vaasasta, joka kaipaisi itselleen kirjekaveria. Mielellään kirjekaveriksi voisivat hakea ihmiset, jotka ovat aidosti motivoituneita ja innokkaita kirjoittamaan pitkiä kirjeitä useamman vuodenkin ehkäpä. Iällä eikä tuvalla ole väliä, jos kiinnostusta riittää.

Omia kiinnostuksenkohteitani ovat mm.:
- Kirjoittaminen
- Lukeminen
- Elokuvat
- Tanssiminen
- Koulu
- Musiikki
- Muoti
- Pelit

Eli kiinnostuneet, ottakaa yhteyttä yksärillä.

(Pahoittelen könkköistä tekstiä, mutta oli pakko kirjoittaa vielä puoliunessa tämä, koska en kuitenkaan muista enää huomenna).

Poissa Ryövärintytär

• pulupikkunen
  • Vuotislainen
  • Täydenkuun ja yksinäisen karhun neljäs tytär
  • Pottermore: PotionRain200
« Vastaus #4 : Joulukuu 02, 2014, 02:14:15 »
Hei vaan! Tahtoisin kovasti kirjekaverin koska etanaposti paras posti eikä varmaan kenellekään tuu liikaa postia.

Oon -94 syntynyt Rohkelikko ja yritän kovasti selvitä elämässä eteenpäin vaikka paljon on sattunut ja tapahtunut jo tähän mennessä elämää.
Synnyin ja kävin ala-asteen loppuun Turussa, sieltä tie vei äidin työn perässä Pietarsaareen Pohjanmaalle ja lukion jälkeen opiskelin ja asuin hetken Turussa, nyt opiskelen Orivedellä Sanataiteen linjalla.
Potterin lisäksi tykkäilen kovasti kissoista ja pikkulinnuista, runoudesta, Shakespearesta, Kuolleiden Runoilijoiden Seurasta, Doctor Whosta, Star Trekistä, Orange is the New Blackista, Supernaturalista, The Beatlesistä ja yliluonnollisuuksista ym höpöstä.
En tiedä mitä haluan elämältä, missä olen ensi vuonna tähän aikaan tai mitään. Oon vaan yhtä isoa kysymysmerkkiä. Mutta ollaan ja ihmetellään yhdessä kirjeitse?
Laitapa yksäriä jos kilahti!

- RR
"Hän kirjoittaa kuin känninen rapu!"
"I'm not crazy! My mother had me tested."
"Oh Remus you're so fine, you're so fine you blow my mind, hey Remus!"
http://lorunloppu.tumblr.com/

Poissa Lucid

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
« Vastaus #5 : Toukokuu 21, 2017, 14:32:07 »
Hei vaan kaikki! Täällä on yksi -97 syntynyt miehenalku pohjois-pohjanmaalta. Minua kiehtois semmonen "mielikuvituskirjeenvaihtokaveri" eli molemmat osapuolet keksis oman hahmon, jonka nimellä sitten kirjeitä kirjoittaa toisille. Hahmo voi olla esimerkiksi Harry Potter-maailmassa tai aivan itse keksimässään fantasia maailmassa. Olisi hienoa saada mielikuvituksellinen ja älykäs kirjekaveri, jonka kanssa voisi vaihtaa kirjeitä pitemmänkin aikaa. Olisi mahtavaa jos omistaisi kirjekaverin velhomaailmasta ja voisi itse luoda myös oman tarinansa velhomaailmaan kirjeiden avulla. Sekin olisi hieno elementti, jos kirjekaverit voisivat keskenään peilata omaa elämäänsä tarinaansa ☺ laittakaa yksäriä jos jotain kiinnostaa kirjekaveri velhomaailmasta!