Kirjoittaja Aihe: Antti Tuisku  (Luettu 33282 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Sädekehä

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #50 : Lokakuu 19, 2004, 10:56:23 »
Toivottavasti en nyt saa niiden kaikkien Anntti-fanien vihaa ylleni. Mutta mielipide tämäkin.
Antti on sinänsä ulkonäöltään ihan "siedettävä", silloin tällöin ihan mukavaakin katseltavaa.
Mutta sitten se musiikki. Kerran ihan huvikseni imuiroin pari Antti Tuiskun kappaletta netistä. Lievästi sanottuna, hän oli vielä pahempi kuin luulinkaan. Ei pelkästään se, että musiikkilaji ei ole lainkaan minulle sopivaa, vaan myös ne kappaleiden sanat, ja se idea minua puistatti. Liiat "ähkimiset" sun muut voisi jättää sieltä pois...
Hänen elämänasenteensa minua kuitenkin viehättää. Hän ottaa elämän suurimmaksi osaksi huumorilla, mutta suhtautuu vakavasti silloin kun pitääkin.
Noh, siinä minun mielipide.

velhotar

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #51 : Lokakuu 19, 2004, 19:14:59 »
En pidä, en ole koskaan pitänyt enkä tule koskaan pitämäänkään. Luultavasti. Kamala ääni, tyttömäinen. Ihmettelen myös miksei tippunut Idolsista ennen kolmen kärkeä.
En halua tietää- video on kamala. Se olkapäiden hetkutus ei ole kovin kaunista, ainoastaan ärsyttävää. Ilman pakkelia ja lähietäisyydeltä Tuisku tuskin näyttää kovin "syötävältä". Ei sillä että se muutenkaan.
Valitettavasti yksi kaveri on tyypin fani, ja koska minä inhoan sitä mutta pidän 69 eyesistä (jota kaveri ei voi sietää), on pari kertaa tullut väiteltyä siitä, kumpi on parempi. ^^ (Ja Jyrki69 muka laulaa kamalasti. Ainakaan se ei kuulosta tytöltä)

Lavez

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #52 : Lokakuu 20, 2004, 01:04:51 »
Ahaa, onhan täällä aihe tästä iki-ihanasta Tuiskustakin :) Yksi niistä harvoista asioista, joka voittaa Harry Potterin reilusti.

Itse olen ollut Antti-fani heti kun näin sen ensimmäistä kertaa Idolsissa. Tai ei oikeastaan silloin kun näin, vaan silloin kun kuulin sen laulavan. Ehkä sen lauluääni ei ollut alussa mitään parasta kuunneltavaa, mutta parani siinä kisan myötä. Tanssi tietenkin oli parasta alusta asti :)

En voi sanoa Anzaa Suomen Justin Timberlakeksi, vaikka ehkä kappaleet kuulostaakin hieman samalta. Suurin ero siinä on, että Antti on parempi ;)

Darkness: Eikä kannattaisi pitää nettiä vähän paremmin silmällä? Tämä on moneen kertaan vahvistettu, että Antti Tuisku ei ole homo, AT-netissäkin tästä on puhuttu miljoonat kerrat. Ei kai hänellä muuten olisi tyttöystävää?
Kuulemma Seiska -lehti oli kirjoittanut (en ole varma asiasta, en viitsi ostaa niin surkeita lehtiä) että Antti Tuisku oli yrittänyt yöllä jonnekin Hesan homobaariin ja yrittänyt maksaa lippunsa hiivalla. Tämä nyt tietysti aiheutti pienoisen kriisin AT-netissä, jengi teki tästä uusia aiheita sinne n. kymmenen minuutissa.
Tai no, olihan Seiska muutenkin keksinyt sen valheen, että Antti oli ostanut asunnon Hesasta, vaikka Antti myöhemmin kielsi huhun. Hänhän kertoi, ettei ollut mitään kauppoja oikeasti tehnytkään, joten turhaan Seiska nimitti häntä Herra Tyhjänpuhujaksi.

Ja onhan täällä sentään muitakin Antti-faneja kuin 10-13-vuotiaita. Itse olen 14, sekä tiedän monia yli parikymppisiä Antti-faneja. Oli se vain aika tyhmää, kun kymmenvuotiaat teinitytöt kuluttivat kännykkäsaldonsa siihen, että äänestivät Antin jatkoon Idolsissa. En sano, etten itsekin olisi äänestänyt, että... *virn*

Aidon Antti-fanin (toisin sanoen minut :) :) ) tunnistaa siitä, että hän kulkee kaupingilla Antti -t-paita päällään sekä Antti-lippis päässään. Ai niin, sekä menetti ruokahalunsa kahdeksi päiväksi kun Antti putosi Idolsista.
Että silleen.

Vääk, tästä tulikin pitin viesti mitä olen ikinä kirjoittanut...

fleed

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #53 : Lokakuu 26, 2004, 21:45:33 »
Lainaus käyttäjältä: "Andrea"
Tämä on moneen kertaan vahvistettu, että Antti Tuisku ei ole homo, AT-netissäkin tästä on puhuttu miljoonat kerrat.

Menee kai vähän offtopicin puolelle, mutta et varmaan pahastu, jos tiedustelen nimimerkkiä? o:)

Lavez

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #54 : Lokakuu 27, 2004, 13:08:19 »
Lainaus käyttäjältä: "fleed"
Tämä on moneen kertaan vahvistettu, että Antti Tuisku ei ole homo, AT-netissäkin tästä on puhuttu miljoonat kerrat.

Menee kai vähän offtopicin puolelle, mutta et varmaan pahastu, jos tiedustelen nimimerkkiä? o:)

No, tästähän on siellä kymmeniä aiheita, ja onhan Rikhard (foorumin valvoja, tuntee kuulemma Antin) itse sen vahvistanut :)
Juu, ehkä meni vähän offtopicin puolelle, mutta... *virn*

Poissa Ranloo

• Vuotislainen
Antti Tuisku
« Vastaus #55 : Marraskuu 14, 2004, 16:25:29 »
En kyllä aivan ymmärtänyt, miten Xeemun pistämä linkki (tuiku.biz) liittyi yhtään mihinkään.

Antti Tuisku on aivan loistava. Etenkin pojan esiintyminen Elämä lapselle -konsertissa oli mainio. Stylistejähän siitä on lähinnä kiittäminen, mutta kukapa voisi vastustaa kaulupaita-kraka-yhdistelmää ja siinä sivussa kappaletta, jonka lyriikat menevät linjoilla "hei työstä sun lannettas, tästä yöstä tulee pitkä"? Sehän rimmaa ja svengaa kuin parhaat ala-asteen runokilpailuvoittajat!

Tuisku on suorastaan yltiösympaattinen.
Yök!

Friidu

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #56 : Marraskuu 15, 2004, 22:45:35 »
Antti Tuisku on niin upea, ettei sanat riitä! Suurin osa faneistahan alkoi pitämään Antista vasta kun menestystä oli luvassa, vai...? Itse iskin silmiini Antin heti Turun koelauluissa. Hän oli selvä suosikkini. On puhuttu paljon Antin lauluäänestä, mutta itse en ymmärrä, mitä vikaa siinä muka on! Mielestäni Antilla on persoonallisen kaunis ääni, josta paistaa pirteys ja hyväntahtoisuus... okei, nyt meni jo siirapin puolelle...:)

Anttihan on Suomen Justin Timberlake! Siitäkin on puhuttu, kun kappale "en halua tietää" kuulostaa ihan Justinin "cry me a riveriltä".  Ehkä niissä on samanlaisuuksia, mutta so what? Antti ja Justin ovat silti täysin eri henkilöt, molemmat sattuvat olemaan ah, niin hyvännäköisiä ja menestyneitä laulajia (Antti toistaiseksi menestynyt vain Suomessa, mutta kuka tietää, jos vaikka jokus jossain muualla...)!

Antin ensimmäisen albumin kappaleet ovat kaikki hyviä ja niitä jaksaa kuunnella! Osassa jalat panee vipattaa ja joitakin biisejä on ihana vain kuunnella ja laulaa mukana...*huokaisu* Ainut Antin biisi, josta en pidä on se duetto ex-Gimmel tähden Jennin kanssa. Kun kuulin laulun ensimmäisen kerran, pelästyin, että duetossa oli mukana Anniina Karjalainen! Kappele jätti heti huonon maun suuhun.. kuvitella että Anniinakin sai levytyssopimuksen... Maailmankirjat ovat menneet lopullisesti sekaisin...:)

Lopuksi "pientä ihkutusta": Kun olin Antin keikalla vpk talolla, olin eturivis ja sain pitää Anttia kädestä ja habaakin ehdin hipaista...<3

Poissa Sawyer

• Scandal
  • Vuotislainen
    • Livejournal
Antti Tuisku
« Vastaus #57 : Marraskuu 18, 2004, 12:14:06 »

Kuulemma Seiska -lehti oli kirjoittanut (en ole varma asiasta, en viitsi ostaa niin surkeita lehtiä) että Antti Tuisku oli yrittänyt yöllä jonnekin Hesan homobaariin ja yrittänyt maksaa lippunsa hiivalla. Tämä nyt tietysti aiheutti pienoisen kriisin AT-netissä, jengi teki tästä uusia aiheita sinne n. kymmenen minuutissa.

Minun on pakko huomauttaa, että AT-nettiin tämän jutun kirjoitti hei_pliide. Hei_pliide keksii päästään hauskoja (ei tosin kaikkien mielestä) juttuja, mm. juuri noita lehtijuttuja. Kyseinen on siis henkilön mielikuvituksentuotetta, hauskaa sellaista. Minun mielestäni. Terveisiä hei_pliidelle. ^_^
"Well, we'll soon find out, won't we?" said Snape smoothly. "Wand out, Potter."

Lavez

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #58 : Marraskuu 18, 2004, 17:25:52 »
Lainaus käyttäjältä: "Hwoarang"

Minun on pakko huomauttaa, että AT-nettiin tämän jutun kirjoitti hei_pliide. Hei_pliide keksii päästään hauskoja (ei tosin kaikkien mielestä) juttuja, mm. juuri noita lehtijuttuja. Kyseinen on siis henkilön mielikuvituksentuotetta, hauskaa sellaista. Minun mielestäni. Terveisiä hei_pliidelle. ^_^

Tuli varmaan lainattua hiukan liikaa, mutta... :/ Vähän arvelinkin tuota, mutta jäi silti mietityttämään, kun pari muutakin oli kuulemma nähnyt saman jutun seiskassa. Ainakin yksi mesekamuni, joka on kylläkin jo lopettanut ATnetissä ja vihaa hei_pliideä... Mutta terveisiä kuitenkin hei_pliidelle :P

-

Muoks:
Lainaus käyttäjältä: "Geena"
Neljä sanaa: Antti Tuisku on IHANA!!

Se on niin karismaattinen ja söpö, mä pidän hänest tosi paljon laulajana.
Vaikka Antilla on kylläkin aika naismainen ääni, silti se on niin ihana!!!

Ihunaa että joku on tuota mieltä ;)

Geena

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #59 : Joulukuu 05, 2004, 19:19:57 »
Neljä sanaa: Antti Tuisku on IHANA!!

Se on niin karismaattinen ja söpö, mä pidän hänest tosi paljon laulajana.
Vaikka Antilla on kylläkin aika naismainen ääni, silti se on niin ihana!!!!

Poissa neidor

• Xena
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Pakeha (aroha) Maori
    • KC
Antti Tuisku
« Vastaus #60 : Joulukuu 13, 2004, 18:53:56 »
Enkö minä todellakaan ole vielä käynyt täällä? Ihmeellistä. Voisin näin alustukseksi kertoa pienen tarinan. Tänään tulin uskonnon tunnille myöhässä ja opettaja sanoi, että, jos laulan Antti Tuiskua, en saa poissaoloa. Minä lauloin ja nyt minulla on hyvä syy rakastaa tuota miestä ^^ Asiaan.

Ehkäpä yllättävää, mutta pidän Tuiskuttimesta. En tosin voi ottaa pojan sanoituksia kovinkaan vakavasti sillä... noh ne ovat... huvittavia. Ja äänikin tietysti on hivenen korkeahko näin lievästi ilmaistuna. Se, mistä Antissa juuri pidän on se persoona. Todella suloinen tapaus. Krissessäkin, kun oli käymässä niin koko ajan oli semmonen awww-olo.

Antti Tuisku on peto! Minun päätäni ette saa kääntymään -_-
Colombia = You'll come for the enticing beauty of the Caribbean Sea. You'll stay because you've been kidnapped and locked in the trunk of a Dodge Dart.

Poissa elton

• kevään henkäys
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • uudelleen herännyt
Antti Tuisku
« Vastaus #61 : Joulukuu 13, 2004, 19:21:35 »
Menee hieman offtopiciksi, näin aluksi, mutta keskustelen mesessä ihmisen kanssa joka näyttää huonossa valossa Antti Tuiskulta.. :D

Ja itse Antin musiikkiin, en pidä. Ei iske.. Ei, laulaisi Englanniksi niin minäkin saattaisin pitää.

Ei minulla mitään Antin ihkuttujia vastaan kyllä ole..
Joskus pelkään olevani niin kaunis, että kauneuteni pettää minut.

motiivi

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #62 : Joulukuu 14, 2004, 13:36:57 »
Suloinen tyyppi, mutta se ei saisi yrittää vääntää ääntään niin helvetisti ja sille olisi voitu tehdä paljon paremmat kappaleet.

Folio

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #63 : Joulukuu 14, 2004, 14:42:58 »
Antti Tuisku on kauhein tietämäni artisti. Sen musiikki on just sellasta "ahah" ja kun se tanssii ei voi katsoa. Lauluääni on kamala enkä voi sietää sitä. Elämä lapselle- konsertissa sen laulu oli kamala. :X

Kaikki Antti Tuisku- foorumilla on ihan outoja. Varsinkin ne ihmeelliset tarinat missä joku on Antin kanssa ja ne pussailee ja on niin olevinaan tositarinoita. Mitä järkeä sellaisessa on? Ja allekirjotuksetkin on jotain "Mä rakastan sua Antti <3<3<3<3", vaikka he eivät tunne Antti Tuiskua ollenkaan.

Missy

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #64 : Tammikuu 05, 2005, 18:10:22 »
Antti... Niin, monen nuoren tytön päiväunien kohde, mutta ei ainakaan minun. =) Antille sopisi paremminkin jotkut muut laulut kuin rakkauslaulut, ne tekee Antista niin naisen kuin olla ja voi! Joku muu musiikki voisi kuullostaa antin laulamana ihan ok:lta, mutta ei mitkään tämmöiset mitä se nyt laulaa loilottaa! En pitänyt antista ollenkaan koko Idols.kisan aikana enkä nytkään. Mies tarttee erilaisen tyylin, rockia sen olla pitää!

Magpie

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #65 : Tammikuu 05, 2005, 19:19:15 »
Olin aivan hurmiossa kun Antti oli Idolsissa.. ja olin aivan murtunut kun hän ei voittanut..

Nyt tuisku-buumi on mennyt jo ohi, mutta silti pidän häntä todella karismaattisena ja suloisena ihmisenä ja kuuntelen mielellään hänen levyään ja biisejä radiosta.

Keikoillakin olen ollut muutaman kerran ja raahasin kaverini, joka ei ole fani eikä edes pidä tuiskusta hirveästi niin hänkin oli keikan jälkeen vakuuttunut. Antti osaa esiintyä, se on fakta. Tanssien koreografiat tuovat vauhtia esityksiin eikä siinä pääse kyllästymään. Antin biiseistä en oikein osaa sanoa.. ne ovat hyviä, en voi sanoa loistavia, koska niitä ne eivät ole, mutta kyllä niistä ihan hauskan fiiliksen saa..

En voi ymmärtää, että joku voi yökkäille kuullessaan tuiskun nimen tai hänen kappaleitaan.. hän ei tosiaankaan OLE niin vastenmielinen... kyseiset ihmiset eivät varmaan ole koskaan edes kuulleet antin tuotantoa..

Ja lopuksi, kukaan järjissään oleva ihminen (ehkä tyttö enimmäkseen) ei voi väittää ettei Antti Tuisku muka ole HYVÄNNÄKÖINEN! :)

pisara

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #66 : Tammikuu 07, 2005, 13:28:17 »
Mikäs siinä Antissa nyt sitten niin viehättää?

Ei mikään, nuori poika, tytön ääni. Nein danke.

Onko Antti peto, jos niin miksi?

Ei ole.

Onko Antti Suomen Justin Timberlake vai mikä on mennyt metsään?

Ei ole. Se kokonaisuudessaan on mennyt aivan metsään, yrittäessään olla Suomen Justin. Eiei.

Olisiko Antin ollut fiksua opiskella ensin joku veden pitävä ammatti ja sitten vasta hypätä musiikkibisnekseen?

Kyllä. Koska tahansa voi tulla aika, jolloin ei enää Antin musiikki kiinnostakaan ketään, tai jos kiinnostaa, niin voi olla liian vähän kiinnostuneita.

Mistä Antti -fanin tunnistaa?

Paha mennä sanomaan, en ole fani.

Antti ei ole ihmisenä huono, enkä varmaankaan voi sanoa, että Antti on huono laulaja. Anttihan on hyvä laulaja, mutta ei minun makuuni. Muutenkaan en pidä ns. teini-idoleista. En nyt väitiä, etteikö Antilla olisi myös aikuisia faneja, mutta suurin osa kiljuvia teinityttöjä *Hrr, kammoksuu kiljuvia tyttöjä*

Yksinkertaisesti, Antti voi olla hyvä laulaja, hyvä tanssija, tai mitä vaan, mutta ei minun makuuni.

Voisin tähän loppuun vielä heittää kysymyksen; "Jos saisit lähettää terveisiä Antille, mitä lähettäisit?"

Itse lähettäisin: "Ei kannata turvata koko loppuelämää musiikkibisnekseen, joskus se lopahdus tulee kuitenkin. "

Erica

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #67 : Tammikuu 08, 2005, 00:24:57 »
Joo! Antti on peto! Ajattelin että munkin on pakko tulla kirjoittamaan tänne, kun olen Anttia enemmän tai vähemmän kuitenkin fanittanut. Täytyy myöntää, että luin tästä topicista vaan niiden viestit, jotka aloitti ne kertomalla fanittavansa Anttia. Ihanaa, että täällä vaikuttaa olevan ihan järkeviäkin Antti-faneja.

En katsonut Idolsia kuin vasta finaalista lähtien. Ja silloinkin kannatin enemmän Hannaa. Kesällä, kun niitä tuli uusintana, aloin kannattaa Anttia ja oli vähän harmi, kun se ei voittanut uusintakerrallakaan :) Mulla ei ole missään vaiheessa ollut tosissaan lääh lääh Antti on ihana -asennetta. Oli vain mukava katsoa, miten mun mielipiteet Antista vaikutti mun pikkusiskoon, joka on 10 v. Sain siitä todellisen Antti-fanin, vaikka muut niiden luokalla väittääkin Anttia tosi tyhmäksi ja muka vaan pikkulapset tykkää Antista. Just, neljäsluokkalaiset kun onkin niin isoja. Mutta ei sillä ole niin merkitystä, että tein pikkusiskosta fanin. Mun kavereita ottaa päähän kun puhun Antista ja kun ne joutuu katteleen mun huoneessa Antti-julistetta. On kivaa, että se ärsyttää niitä.

Mun mielestä Antissa parasta on sen asenne. Idolsin finaalissa juontajat kysyi siltä, miten Antti luulee, että sen laulutaidon puute vaikuttaa siihen, miten paljon sitä äänestetään. Ja Antti siihen: "kyl mie ossaan laulaa" ja hymy kameralle. Antin murretta on kiva kuunnella ja toivottavasti se säilyy sillä. Ja on se hyvännäköinen.

Olen tosi kateellinen mun rollolaiselle kaverille, joka on nähnyt Anttia ennen Rovaniemellä, käynyt katsomassa sitä Siwassa ja nähnyt sen Urkalla hengaamassa ihan ennen kun Antti oli kukaan. Kävin ton kaverin luona syyslomalla ja saatoin tehdä pyhiinvaellusmatkan Antti Tuiskun Siwalle ja olen oppinut paljon rollon murretta, jee.

Pakko mun oli kuitenkin ostaa Antin levy. Täytyy kyllä myöntää, ettei se musiikki erityisen hyvää ole, mutta kyllä sitä joskus mielellään kuuntelee. Antti voisi repäistä ja sanoittaa itse pari kappaletta rovaniemen murteella. Sitä voisi olla mielenkiintoista kuunnella ja sopisi jotenkin Antin suuhun paremmin kuin mä chillaan tai sä fuulaat.

Suklaatryffeli

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #68 : Tammikuu 16, 2005, 17:37:25 »
Antti faneja on ainakin yksi kappale. Nimittäin minä. Tyhmänähän kaikki minua pitävät, kun pidän Antista. Paitsi ne, jotka ovat jo tottuneet kun koko ajan hössötän Antista.

Huone on tapetoitu Antin kuvilla, laukussa pinssi, jossa Antti, pulpetin kansi täynnä Antin kuvia jne.  Antti ei kuulosta paljoakaan Justinilta, enkä edes siitä välitä. Peto tai ei, silti yhtä hyvä.

MangaFriikki

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #69 : Maaliskuu 26, 2005, 09:22:10 »
Antti is the best! Eniten viehättää lauluääni ja laulut, mutta söpöys tulee hyvänä kolmosena! Ei Antti ole mikään peto minun mielestäni!?En oikein tiedä miksi, mutta kuitenkin!En ymmärrä miksi Antti on leimattu homo-ikoniksi!! Minä en ainakaan voi verrata esim. suomalaisia ja ulkomaisia artisteja, koska ensinnäkin ulkomaiset bändit tuskin laulaa suomeksi, eli sanoista ei saa selvää, enkä sitä paitsi ole kuullut yhtään Justin Timberlaken biisiä!Ei siitä kai mitään haittaakaan olisi varmaan ollut, mutta minä uskon ja toivon, että Antti saa menestystä musiikkialalla ihan tarpeeksi...Antti fanin tunnistaa:1.Julisteista seinällä
2.Siitä, että tykkää puhua Anttiin liittyvistä jutuista3.Levystä , joka EI todellakaa makaa kaapinpohjalla homehtumassa!

Smutrus

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #70 : Maaliskuu 26, 2005, 16:01:48 »
Antti Tuiskulla on erittäin rajallinen ääniala. :D hyvä aloitus. Meinaan siis, että kuten Idolsissa näimme, jos Tuiskun pojan pistää laulamaan The Circle of Lifea, lopputulos on... hmm... ei-niin-hirveän-viehättävä. Mutta sitten taas I just died in your arms tonight kuullosti jo paremmalta. Nuo uudet suomenkieliset biisit: voi kiesus!  En muuta osaa sanoa. Tuiskun laulut ja muut rajoittuvat myös hieman siihen, että sen idoleita on Britney Spears ja Justin Timberlake, joten aika yksitoikkoinen musiikkityyli sillä on. Perus purkkapoppia, mutta onhan sekin musiikkilaji. ^^ Pointsit menee sille kyllä siitä, että loistava esiintyjä se on! Ottaa hyvin yleisön huomioon ja on tosi energinen... En sanoisi Antti Tuiskua hyvännäköiseksi, koska mä en tykkää siitä, että se pitää jokaisessa lehtikuvauksessa niitä laikukkaita farkkuja ja kone-tekstivyötä. Ja ne sen hiukset. Huhheijaa vaan! xD Naamataulussa ei varsinaisesti ole mitään vikaa, mutta... no, ei vaan ole mun makuuni. Tuosta Suomen Justin Timberlakesta en oikein osaa sanoa, vaikka tanssiihan Tuisku ihan hyvin, mutta niin tekee muutkin lajin harrastajat. Kiitos ja kumarrus.

Anana

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #71 : Maaliskuu 26, 2005, 16:09:38 »
No Antti Tuiskua en ole kuunnellut pätkääkään ja uskon sen olevan tosi roskaa.

Anteeksi kaikeille faneille mutta kysyttiin mielipidettä. Luokallani on eräs tyttö,  (on niitä muitakin tyttöjä)jonka nimeä en viitsisi paljastaa, hän on ihan hullu Anttiin että palaa hermot sen kanssa. Kerran me mietittiin luokan nallelle nimeä ja hän ehdotti: "Laitetaan sen nimeksi Tuiskuliini!"

Hirmulisko

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #72 : Maaliskuu 27, 2005, 09:36:47 »
Mikäs siinä Antissa nyt sitten niin viehättää?
Onko Antti peto, jos niin miksi?
Onko Antti Suomen Justin Timberlake vai mikä on mennyt metsään?
Olisiko Antin ollut fiksua opiskella ensin joku veden pitävä ammatti ja sitten vasta hypätä musiikkibisnekseen?
Mistä Antti -fanin tunnistaa?

Siis mä en tajua miks jotkut 10v tytöt voi tykätä Antista? Sillä on kyllä kieltämättä hyvä lauluääni. Peto? En tajua miks joku kutsuu Antti pedoksi. En usko että Antti on suomen Justin Timberlake, onhan suomessa parempia laulajiakin. Minun mielestäni Antin ei olisi pitänyt ensin opiskella, sillä jos hän olisi vaikka mennyt Popstars2:seen niin olisi voinut joutua johonkin bändiin. Antti- fanin tunnistaa heti.. Kuuluu vaan ANTTTIIIIII IIIIK!!!

Sofia

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #73 : Maaliskuu 27, 2005, 12:55:44 »
Olen joskus tykännyt Antista, mutta enää en voi sietää hänen musiikkiaan! Onhan minulla se levykin, mutta se on jo puoli vuotta pölyttynyt hyllyssä kuuntelematta. Olen nähnytkin Antin, eikä hän niin kummoinen ollut. Hankkisi ammatin, ei tuollainen poppari voi ikuisesti pinnalla pysyä. Suomen Justin? No way, ei Antista koskaan tule niin suosittua. Biisit ovat kyllä hieman justinmaisia. Äänikin vähän niin ja näin, ulkonäkökin melko tavallinen. Iik vaan, enää en tykkää.

Cranberry

• Ankeuttaja
No..
« Vastaus #74 : Maaliskuu 28, 2005, 22:13:02 »
Oli suosikki Idolssin alussa, mutta sitten loppua kohden vain jotenkin alkoi tykkäämään rutkasti enemmän muista kilpailijoista. Sitten kun itse levy ilmestyi ja näin videon telkkarista niin olin aivan hämmästynyt kuinka paljon huonommalta kuulosti kuin Idolssissa, minusta ne biisit vain eivät oikein kovin hyviä olleet. Nykyään inhoan hänen musiikkiaan.