Kirjoittaja Aihe: Antti Tuisku  (Luettu 32412 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa nutcracker

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Tupa: Luihuinen
Antti Tuisku
« Vastaus #100 : Kesäkuu 13, 2005, 01:56:20 »
Miten nyt ilmaisisin mielipiteeni hienovaraisesti...

Antti Tuisku ei MINUSTA osaa laulaa pätkääkään, kaikki kappaleet ovat pelkkää roskaa, minusta ei mitään sanomaa jotain onnetonta hömppää minkä olisi tarkoitus koskettaa. Ääni vaikutti aluksi ookoolta, mutta sitten koin jonkun valaistuksen ja juu, eihän se ole minun korviini mitään muuta kuin onnetonta rääkymistä. Tanssiminen se vasta järkyttävää onkin, en suotta revennyt ensimmäisellä kerralla kun näin televisiosta mainoksen Antin levystä. Joo, minä en ikinä alentuisi sellaiseen.

No, ulkonäöstä ja murteesta en mene kommentoimaan mitään, koska niistä en koe voivani häntä arvostella.
"I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best." - Marilyn Monroe

Sugar

• Ankeuttaja
A.Tuisku
« Vastaus #101 : Kesäkuu 14, 2005, 18:06:40 »
Antti Tuisku on jotenkin liian paljon julkisuudessa.Pian kyllästyy kun joka lehti jauhaa Antti Tuiskua.Hanna Pakarinen voitti Idols kisan,mutta Antti Tuisku on suositumpi.
Antin kannattaisi opiskella nyt,sillä jatkossa se voi olla  vaikeampaa.Antin muusikon ura voi plopahtaa milloin tahansa.
Antti fanin tunnistaa Antin nimellä varustetusta T-paidasta ja siitä,että se puhelee Antti Tuiskusta kännykkäänsä jonka kuoret ovat Antti Tuiskulla koristellut.

Arwen's Light

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #102 : Kesäkuu 14, 2005, 18:53:14 »
äähh...

Te jotka fanitatte Anttia, älkää pillastuko tästä, ilmaisen vain oman mielipiteeni asiasta

Tuotanoi... Sanon nyt suoraan, että VIHAAN, siis suoraan sanottuna VIHAAN Antti tuiskua. Ensinnäkin, hänen äänensä on aivan hirveä, ja lulut ovat täyttä roskaa, tyhjästä tepastua. Ne vain ovat niin... Tyhmiä. Toiseksi, Antti ei varmana oisi kuuluisa, jos ei olisi osallistunut Idolsiin. Eikä häntä faniteta sen takia että hän laulaisi hyvin, vaan sen takia, että "voi kun on ihana söpö antti!!". Ja tietääksen Cristian Forssia, joka tuli Idolsissa toiseksi, ei ole fanitettu läheskään yhtä paljon kuin Anttia, joka tuli kolmanneksi. Minusta se on outoa.

Älkää kuienkaan pahastuko, te jotka niin anttia rakastatte, ymmärrän jos pidätte hänestä, kaikilla saa olla oma mielipiteensä.

Flo Fly

• Ankeuttaja
A. T., jassoo.
« Vastaus #103 : Kesäkuu 14, 2005, 20:01:59 »
Minä en pidä Antti Tuiskusta. Eikä hän ole mielestäni mikään "komea poika" (ei siis lähelläkään petoa, jossa tässä sitä tarkoitettiin ;) ), musiikkikaan ei kauheasti, kröh, innosta. :/

Antti-faneja on monenlaisia. Jotkut ovat ihan sekaisin, puheenaiheet keskittyvät vain yhteen... Rahat menevät fanikamoihin... Mutta on myös hiljaisia faneja, kuuntelevat kotona Tuiskua ja kun sitä tulee radiosta, laittavat vähän kovemmalle... Mutta eivät ulkoisesti näytä sitä.

Antin laulut eivät ole sanoituksiltaan tai melodioiltaan niin vetäviä tai upeita... Lauluääni taas on hiukan outo, ei kammottama, mutta ei vedä kuuntelemaan lisää. Mielummin radion vaihtaa toiselle kanavalle, kun (mitenkäs tämän nyt kauniisti sanoisi... x) ) Tuiskun kappale valtaa radioaallot (pelkistettyä ja kohteliasta, muuten Antti-fanit voisivat hyökätä kimppuuni.. x) ). Kyllä, Antti suomen Justin. Katsokaas, kun en pidä hänestäkään. c(x

Mutta ei ole mitään väärää pitää hänestä, kaikilla on oikeaus mielipiteeseen, hyvä ettette kaikki ajattele samalla tavalla. :) Silti en myöskään vihaa niitä, jotka vihaavat AT:tä, kuulunhan itsekin heihin... (Anteeksi nyt vain.)

Antti Tuisku, siinäpä vasta mielipiteet jakava ihminen. (Okei, aika monet kai ovat tällaisia. :D )

Lilliputti

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #104 : Kesäkuu 14, 2005, 22:35:11 »
Antti.
Hmm...mulle tuo sana tuo mieleen jotain aivan muutaku pelkän "idolin" ja laulajan.
Antti on mulle enemmän ku esikuva.
En osaa sitä hirveesti sanoiksi pukea mutta tykkään.
Enemmän ku tykkään,mie arvostan Anttia todella.
Antista on tullu tärkeä osa minun elämää.

Perheen,sukulaisten ja tuttujen mielestä mie oon ihan sekasin.
Mutta edelleen...minkäs ittelleni ja tunteilleni voin.

Mikäs siinä Antissa nyt sitten niin viehättää?
-Karisma. Olemus. Se pilke silmäkulmassa, se hurmas minut jo sillon ku Anti vielä oli "se tavallinen Antti" ja töissä Siwan kassalla.
Onko Antti peto, jos niin miksi?
-Onhan se. Tai no..se riippuu miten kukin sanan "peto" määrittelee.
Onko Antti Suomen Justin Timberlake vai mikä on mennyt metsään?
-Antti ei ole Justin Timberlake. Antti on Antti, eikä muuta tarvita.

Olisiko Antin ollut fiksua opiskella ensin joku veden pitävä ammatti ja sitten vasta hypätä musiikkibisnekseen? -Ei. Tämä on se mitä Antti halus tehä ja se sai siihen mahollisuuden,miksi sitä ois pitäny lykätä?
Mistä Antti -fanin tunnistaa?
-Siitä, että ne kuuntelee/lauleskelee antin biisejä. Suuttuu aivan mielettömästi jos kuulee puhuttavan pahaa Antista ja osaa jok´ikisen yksityiskohdan ulkoa Antin elämästä:)

Dikcy

• Ankeuttaja
Re: Antti Tuisku
« Vastaus #105 : Heinäkuu 02, 2005, 20:01:54 »
Lainaus käyttäjältä: "Valentina"
Minusta Antti poika on ihan söpö, hänellä on hyvä ääni, hänellä on karismaa, laulut on hyviä, mutta ne Musavideot. Pelkäsin, että Antilla on niissä jokin kohtaus kun hän niin paljon hytkyy... Minusta Antin viehätys on ulkonäöllistä. Hänellä on lappalaismaiset kasvot ja vaalea iho... Olen heikkona erikoisen näköisiin tyyppiin, joten suorastaa palvon häntä... (en julkisesti) ja hänen kipaleensa ovat parantuneet. Niissä on sisältöä. Ainoa, mikä hänessä häiritsee on se, että jotku bändit ja laulajat ovat jo kauan tehneet töitä sen eteen, joten tuo "hetkessä mega idoliksi ja parin vuotta kukaan ei tunne häntä"-juttu häiritsee... Muuten hän olisi hyvä, mutta on olemassa oikeasti hyviäkin, kuten esim. HIM joka on tehnyt menestyksen eteen kaikkensa. Levyn aioin ostaa,mutta en niin, että joku tuttu sen näkisi. Muutenkin pidän itseäni Antti faniuteen liian vanhana....

Antin viehätys muka ulkonäöllistä???
 Miten sitten perustelaan eräs kaverini, joka on sokea,
 kirjaimellisesti palvoo Anttia? Itse en keksi siihen muuta syytä kun sen että Antti osaa tehdä hyvää musaa. Tiedän kyllä joidenkin fanittavan Anttia tämän ulkoäön mukaan, mutta ei Rovaniemen pojan hyvät puolet lopu ulkonäköön. Musiikki on hyvää,Antti tanssii hyvin, joskin kyseisestä asiasta ollaan montaa miltä, Antilla on mahtava lavakarisma ja se esiintyminen on Antin "elemenntti" eli Antti on siinä täydellinen...
Ja miten voi olla liian vanha Antti-fani??? Ei Antin musiikki ole tarkoitettu vain niile "kiljuville pikku tytöille" vaan kuuntelee Anttia moni aikuinenkin...
Ja väite ettei kukaan tunne Anttia parin vuoden päästä on aivan täyttä paskaa. Minä en ainokaan aijo unohtaa Anttia, sen verran usein olen keikoille jonottaessani jäätynyt.
Vihjailu siitä, että Antti ei oikeasti ole hyvä ei ole kunnolla perusteltu, koska kukaan ei ikinä pysty määrittelemän sanoja "oikeasti hyvä" niin että se olisi kohdallaan edes puolen maapallon väestön määrästä.. Jokainen päättää itse mikä on itselleen oikeasti hyvää...

pesukarhu

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #106 : Heinäkuu 05, 2005, 00:10:50 »
Jos olisin sanonut itselleni noin vuosi sitten, että joku Antti Tuiskun kappale on hyvä, olisin varmaan lyönyt itseäni.

nyt kuitenkin tilanne on toinen. Uudet sinkut Tyhja Huone ja Läpi Jään ovat saaneet minut harkitsemaan vakavasti Antin ceedeen ostamista. Antti on todella kehittynyt laulajana ja biisin tekijänä, ja varsinkin Tyhjan huoneen jälkeen arvostan häntä ihan toisella tavalla.

Antti on ansainnut paikkansa tähtitaivaalla.

AnniCa

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #107 : Heinäkuu 06, 2005, 23:27:50 »
En kutsu itseäni faniksi,mutta kyllä Antti oikeastaan kolahtaa.
Uudemman levyn sanoitukset ja kappaleet ovat huomattavasti parempia,kuin ensimmäisen levyn.

Antti on suloinen ja kuten hän itsekin on sanonut, osaa laulaa,mutta hänen laulutyylistään ei sitten tarvitse pitää.
Minä pidän ja sillä siisti.
Erityisen paljon ihastuin Tyhjä huone ja vieraat kasvot-biiseihin ;)

vicci

• Ankeuttaja
hum
« Vastaus #108 : Heinäkuu 07, 2005, 11:13:36 »
Lainaus käyttäjältä: "Gerry"
En inhoa Antti Tuiskua, mutten todellakaan pidä hänen musiikistaan. Oli kyllä todella lapsellinen se pullojenheittely-juttu, ihan ärsytti, kun joitain keskustelufoorumeita selailin (en puhu nyt Vuotiksesta :P) ja suurinosa ihmisistä oli 'Ihan oikein sille. Olisin kyllä itekin heittänyt mielellään, kun se on niin homo.', tjsp. Jos ei Antti Tuiskun musiikki innosta, niin sittenhän voisi poistua paikalta? To-del-la lapsellista käytöstä, sanon minä.

kyllä olen täysin samaa mieltä. lapsellista. mutta sitten jos antin seksuaalisuudesta haluaa puhua, niin itse asiassa, mitä väliä sillä on? mun puolesta antti tuisku saa olla mikä tahansa, ei pelkästään antti vaan kaikki. toisaalt, mitä nyt jotain trendi lehden "viritä homotutkasi" juttuja uskoo (oh god no) ja siellä on kohta: jos mies tietää koska britneyn seuraava levy ilmestyy ja ihannoi madonnaa mies on homo".

ja anttihan kuuntelee britneytä ja on aina halunnut tavata madonnan. eikä minun mielestäni antin yksityisyydestä ole puhuttukkaan että olisi varmuutta että se olisi hetero. mutta niinkuin sanoin, mielestäni jokainen on arvokas, olihän sitten homo/lesbo etc.

Marsupieni

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #109 : Heinäkuu 07, 2005, 17:18:54 »
Minusta  tyyppi on ihan okei. En halua tietää on kuitenkin biisinä aika lelu. Musiikki video ärsyttää pahasti ja sitten itse biisin sanat:
(Hei hei)mikä sulla on, kun oot levoton, mikä sua vaivaa?
(Hei hei)mikä sulla on, kun oot onneton, mikä sul on?
(Heihei)mikä sulla on, kun oot levoton, mikä sua vaivaa?
(Hei hei)mikä sulla on kun oot onneton, ootko uskoton?
Ei, en ehkä halua tietää.

Kysymyksiä sen miljoona, sen jälkeen vaan että en taidakkaan haluta tietää. Minusta siinä on joku vika. Ehkä olen vain tyhmä enkä ymmärrä taidetta, mutta tuo biisi on kauhea.

Tyhjä huone ja Yritä Ymmärtää ovat parhaat biisit. Antti on erittäin valoisa persoona, sen mitä nyt hänestä tiedän. Ihan okei, mutta ei kuulu lemppareihini.

(Ja se homous, hän on tai ei ole, se on hänen asiansa)

Denila

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #110 : Heinäkuu 08, 2005, 19:31:20 »
Hmm.. Antti Tuisku. Hyvä-ääninen mies, keikalla olin sunnuntaina, ja kyllä, fanitan! Mun mielestä Antilla on hyvä ääni ja ihan hjuvan näkönen mies se on.. En kyl oo niin fani et lähettelisin fanipostia tai jotain.. Tykkään Antin musasta ja omistan sekä Ensimmäinen-levyn että Antti Tuisku-levyn! Eli molemmat "kunnon" levyt.

Sinkkuja en oo jaksanu ostaa ku niissä on yks tai ehkä jopa kaks kappaletta tai sitte joku musavideo, et niillä mä en tee paljo mitää.. Jos mut laitetaan samaan huoneeseen toisen Antti-fanin kans, ni kyllä juttua riittää! ;)

Muoks vaan: No sen verran sanon et en oo mikään hysteerinen fani. Osaan käyttäytyä keikoilla enkä ala heti kärvistää negatiivistä palautetta antavaa henkilöä. En todellakaan. Inhoankin niitä Antti-faneja, jotka pimahtavat, jos kuulevat Antista huonoa palautetta. Me muut Antti-fanit saamme p*skaa niskaan heidän takiaan.

Pähkinä

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #111 : Heinäkuu 10, 2005, 19:07:05 »
Sori ny vaa kaikille Faneille, mutta mielestäni Antti Tuisku on ärsyttävä. Kyllähän se poika iha nätti, osaa tanssia ja sillee, MUTTA se laulupuoli. Antti Tuisku ei osaa laulaa. En ole keikalla ollut, mutta laulu kuulosti epäpuhtaalta ainakin Idols:issa. Siinä se hyvän ja huonon laulajan ero sitten tuleekin esiin. Osataanko sitä laulaa keikolla oikeasti ja puhtaasti, siis ilman taustanauhaa. Kyllä sitä on helppo joilotta studiossa, jossa tietokoneella voi korjata näitä ei toivottuja epäpuhtauksia. Luulisin voivani antaa tälläisen tuomion viiden viulun vingutus vuoden jälkeen.

Tämä nykyajan tekniikka mahdollistaan sen, että myös ne "kivat, mukavat ja söpöt" pojat pääsevät lauleskelemaan. Esimerkkinä nyt sitten eräs edellä mainittu henkilö. Justin Timberlake on samaa maata, (jenkkilä?) versiona vain.

Opettelisi Antti laulamaan, niin sitten siitä joilotuksesta sataisi tullakkin jotain, oikeasti. Mielestäni Antti Tuisku on kuitenkin n. 10 vuotiaitten penskojen Idoli, en tunne ketään esim. kaksikymppistä Tuisku fania, joten mitä me voimmenkaan päätellä tästä.

Musiikista vielä. Laulujen sanat, naurettavat. Aivan käsittämättömät. Biisien melodia, kertosäkeessä minusta ne "koukut" ovat. Esim. Hei hei mikä sulla on...jne. Muuten tylsää jankutusta. Suunnattu selvasti kersoille ja erikoisesti tyttö- sellaiseille.

Ai mistä Antti fanin tunnistaa? No siitä, että jos puhut Antti Tuiskusta negatiivisessa valossa, niin saat kimppuusi kamalan lauman Tuiskua fanittavia pikku likkoja. Hengenvaarallista.

Elikkäs puoletani se Antti saisi mennä takaisin sinne Alepan kassalle, [vai missä se nyt oli töissä..imv..] tuiskuiseen lappiin. Faneille tiedoksi, kuunnelkaa mitä haluutte se ei oo mun aisia.  

Ja vielä lopuksi pieni tiedote: En jaksanut lukea kaikkia viestejä.

Kiitos ja Näkemiin.

Tiliut

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #112 : Heinäkuu 10, 2005, 20:05:02 »
Lainaus käyttäjältä: "Pähkinä"
Antti Tuisku ei osaa laulaa. En ole keikalla ollut, mutta laulu kuulosti epäpuhtaalta ainakin Idols:issa. ... Kyllä sitä on helppo joilotta studiossa, jossa tietokoneella voi korjata näitä ei toivottuja epäpuhtauksia

Ehkäpä Idolsissa Antin laulu ei ollut paras mahdollinen - myönnän, vaikka fani olenkin. Mutta otetaan huomioon, että siitä kun Antti ekan kerran telkussa oli, on kulunut kohta kaksi vuotta (nyt kun ajattelee, niin hui, miten pitkä aika!), ja kyllä Antin ääni on parantunut. Ekasta ja tokasta levystä ei voi samassa lauseessa puhua, vaikka minä tykkään molemmista. Ja ei, tietokonemuokkauksista ei ole kyse. Yhdesti olen keikalla ollut, ja hyvältä kuulosti, ja näytti ;)

Mielestäni Antti Tuisku on kuitenkin n. 10 vuotiaitten penskojen Idoli, en tunne ketään esim. kaksikymppistä Tuisku fania, joten mitä me voimmenkaan päätellä tästä.

Kyllä Antilla on varttuneempiakin faneja. Vierailemalla anttituisku.net:in foorumilla sen huomaa. Sieltä löytyy myös kolmikymppisiä faneja, vaikka      
enemmistö toki on nuorempaaa. Vaan miten vanhaa yleisön/fanijoukon pitäisi olla, kun on kyse pääasiassa nuortenmusiikista?

Musiikista vielä. Laulujen sanat, naurettavat. Aivan käsittämättömät. Biisien melodia, kertosäkeessä minusta ne "koukut" ovat. Esim. Hei hei mikä sulla on...jne. Muuten tylsää jankutusta. Suunnattu selvasti kersoille ja erikoisesti tyttö- sellaiseille.

Minäkään en kaikkien laulujen sanoituksista pidä. Monet ovat sellaisia "jollonjollonlillunlallun"-tyyppisiä. Mutta nuo koukut ovat minusta hyviä ^^  Ja melodia, taustatilpehöörit ym, niistäkin minä pidän. Mutta jos ei popista pidä, niin enpä usko tuon oikein iskevän. Minusta biisit eivät ole varsinaisesti suunnattu "kersoille", tahi riippuu siitä, mikä lasketaan kersaksi...

Ai mistä Antti fanin tunnistaa? No siitä, että jos puhut Antti Tuiskusta negatiivisessa valossa, niin saat kimppuusi kamalan lauman Tuiskua fanittavia pikku likkoja. Hengenvaarallista.

Voi olla, että monet faneista ovat juuri tuollaisia, mutta yleistys on paha asia, hyi. Minä esimerkiksi en ole heti hyökkäämässä kimppuun (vaikka tästä viestistä voi sellaisen vaikutelman saadakin :P). Yleensä, jos joku sanoo jotain negatiivista Antista, tyydyn vain "tekouhittelemaan" ja kysymään, että mikä vika Antissa on. Luulempa, että monen muunkin artistin/bändin/ym. fanit ovat juuri tällaisia, eivät suinkaan lihakirveen kanssa heiluvia fanaatikkoja ^

Juu, ja anteeksi, etten käyttänyt nuita apukysymyksiä, vaan lainausta. Mielestäni niihin oli helpompi vastata ;)

PunainenSammakko

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #113 : Heinäkuu 14, 2005, 17:32:31 »
yääh...
surkea. Kaikki sanoo:
Antti, ihana, niin söpö. Antti, muisku! Oi, se on nii älyn hyvä laulaan, hyvä hyvä antti...
ei kestä, ei ei ei.
täytyy pojalle hattua nostaa, kehittynyt se on, mutta mä inhoaaaaan sen vikinäääntä. Anteeksi AT fanit. *torjuu taialla (tomatius liikkumatius) naamaansa lentävät mädät tomaatit jotka tippuvat kärähtäneinä maahan., -oho, tuota, taikasauva on kai epäkunnossa, piti vain jämäyttää ne ilmaan niin ettei ne liiku..*
Mutta ei, minä inhota antti tuisku.
*saa naamaansa mädän luumun*
sisko tykkää
serkku tykkää
äiti tykkää
isä tykkää
kaverit tykkää.
bestis tykkää.
MINÄ EI TYKKÄÄ!
olenkohan liian ankara?
*saa naamaansa purukumin*
oi oi. siis en pidä antista koska
-antti tuisku ei osaa laulaa.
-antti tuisku laulaa kuin tyttö
-minusta ainakaan antti ei ole söpö...
+ poika on kehittynyt
+ kun tuiskua kuuluu radiosta, enään ei tarvitse tukkia korvia
+ kyllähän sen ääni joskus mörenee?

// Juu, enterillä on oma tarkoituksensa, mutta se ei silti tarkoita, että kaikkien lauseiden välissä tulisi olla tyhjä rivi. Sekään ei ole kivaa, että sitä painetaan joka lauseen lopussa. Muokkasin tyhjät rivit pois. - Villi Lohi

Dikcy

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #114 : Elokuu 14, 2005, 13:44:22 »

Opettelisi Antti laulamaan, niin sitten siitä joilotuksesta sataisi tullakkin jotain, oikeasti. Mielestäni Antti Tuisku on kuitenkin n. 10 vuotiaitten penskojen Idoli, en tunne ketään esim. kaksikymppistä Tuisku fania, joten mitä me voimmenkaan päätellä tästä.

Minä ainakin päättelen tuosta sen, että Pähkinän ihmistuttavat muistuttavat kaikki toisiaan ja muutenkin tuolla alalla aika suppea valikoima ihmisä. Itse olen 100% Antti-fani, mutta kestän kyllä (välillä aika läheisetkin) ihmissuhteet henkilöihin, jotka eivät antista pahemmin välitä. kestän siis Anttiin kohdistuvan kritiikin. itse tunnen jopa viiskymooisen antti-fanin, kekoilla kyseiseen hahmoon törmäsin. ja tiedän myös lukuisia 20-30 vuotiaitakin Antti-faneja, että silleen. ja vaikka olenkin Antti-fani, en ole kymmonen vaan 14, enkä ole heti yrittämässä murhata sitä henkilöä jolla on negatiivisia ajatuksia Anttista.

Sainpahan tuonkin sanottua... XD

Celdaen

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #115 : Elokuu 15, 2005, 23:45:16 »
Antti Tuisku,suomen turhin julkkis -kisan kärkikaartilainen.

Äijä ei missään vaiheessa ole saanut kunnollista biisiä aikaiseksi. Tähän astiset veisut kuulostavat sen verran epäheteroilta että voin valehtelematta sanoa että olen jokaista biisiä ensimmäistä kertaa kuullessani(mikäli en tietänyt antin olevan asialla) että laulaja on nainen.

Säälittävää tusinapoppia musiikkina, tätä on ollut markkinoilla jo vuosikymmeniä,eikä mitään uutta ole genreen tuotu ensimmäisen poppilevyn julkaisemisen jälkeen.

Poissa Tuskanenkeli

• Hirnyrkki
Antti Tuisku
« Vastaus #116 : Elokuu 17, 2005, 16:34:49 »
Tuo homous-juttu ainakin minua ihan tajuttomasti ärsyttää. Minusta ainakaan ei liiemmin vaikuta laulajan taitoihin, jos tämä on homo, ja muutenkin - eikö se ole ihan sama, mikä ihmisen seksuaalinen suuntautuminen on, jos kyseessä on musiikki? Minä en ainakaan voi sanoa biisin kuultuani että "kyllä olen varma, että tämän esittäjä nyt ei ollut hetero".

En ole oikeastaan ikinä minkäänlaisesta popista pitänyt (Depeche Modea ei lasketa eikä Nine Inch Nailsia eikä vastaavia, mikäli joku haluaa laskea ne popiksi), joten Antti Tuisku ei ole liiemmin ikinä kiinnostanut. Ikävää tosin, millaisen kuvan näistä faneista saa..

Mielestäni Antti Tuisku on kuitenkin n. 10 vuotiaitten penskojen Idoli, en tunne ketään esim. kaksikymppistä Tuisku fania, joten mitä me voimmenkaan päätellä tästä.

Luulisin, että kysymys on varmaan siitä, että ne 10-vuotiaat pitävät vähän suurempaa ääntä faniudestaan. Aikuisemmat ihmiset eivät yleensä julista kovaan ääneen julkisilla paikoilla kuinka Antti Tuisku on niin ihana.

Lainaus käyttäjältä: "Chandler"
Eikä se mikään turha julkkis ole, jos kerta on laulaja. Samalla lailla Tarja Turunenkin on täysin turha.

Pakko tähän vielä kommentoida Nightwishin ihailijana. En laittaisi Tuiskua ja Turusta aivan samaan kategoriaan, kun otetaan huomioon, että Tarja on todella opiskellut klassista laulua ja niin edelleen. Varmaan muutenkin pidempään laulua harrastaneena parempi laulaja. Tosin julkkisten turhuudesta ei nyt voi sanoa mitään, tavallaan kaikki julkkikset ovat turhia. Mitä hyötyä meille on siitä, että Tarja Turunen esiintyy tv:ssä?

En taas osaa selittää pointtiani selvästi, joten älkää ottako loukkauksena tai minään.
Here's looking at you, kid.

Poissa Gwindorfyel

• Vuotislainen
  • Tupa: Korpinkynsi
Antti Tuisku
« Vastaus #117 : Syyskuu 16, 2005, 15:18:52 »
En pidä. Tylyssä yksinkertaisuudessaan, tuossa on koko jutun idea.
En pidä. Syitä?No, yleensä sellaiset minkä takia nyt jostakusta laulajasta ei pidetä. Mielestäni hänen lauluissaan ei ole ideaa, turhalta luritukselta ne mielestäni kuulostavat, vaikka täytyy kyllä myöntää etten taida olla häneltä kuullu kuin kaksi kipaletta.
Tämän En halua tietää, ja jonkun toisen jota en kyllä muista.

Minusta on tyhmää arvostella häntä sen perusteella, että ääni kuulostaisi naisen ääneltä, ja että sen takia hän olisi jotenkin huono?!
En kyllä itsekään tykkää hänen äänestään, mutta en sen takia, vaan sellaisen takia, ettei se kuulosta laulamiselta. Vaikka joku sitä laulamiseksi sanoisi, ei se ainakaan hyvältä kuulosta.

Liikaa tietokoneella miksausta, menee jos uskottavuus.
No, tähän ei-pitämiseen on myös osasyynä se, että en yleensäkään tykkää pitää asioista, joista tykkää noin kolmasosa Suomen teineistä..
Aluksi pidin Antista, kun Idolsia katsoin, mutta heti kuultuani hänen ensimmäisen singlen (jota olin, uskokaa tai älkää odottanut paljon) en voinut enää sietää.
Odotin, että jospa hän tekikin vain ensimmäisenä huonon laulun, mutta kun jo toinenkin oli kamala, niin en ole enää jaksanut kuunnella, ja jos radiosta/tv: stä tulee hänen musiikkiaan, valitettavasti vaihdan kanavaa.

No, kaikkiahan ei voi miellyttää, se on ihan selvä juttu.
Ich bin nicht ich wenn du nicht bei mir bist

Poissa Cayenne

• Vuotislainen
Antti Tuisku
« Vastaus #118 : Syyskuu 18, 2005, 20:04:31 »
Mielestäni Antti Tuisku on yksinkertaisesti yliarvostettu laulaja. En oikeasti ymmärrä mikä hänessä muka on niin ihmeellistä.
Kyllä häneltä varmasti jonkinlaista lauluääntä löytyy, mutta en voi olla olematta sitä mieltä, että hän on niin suosittu lähinnä ulkonäkönsä takia (vaikka minä en hänen ulkonäöstään pidä, en sitten yhtään).
Tuiskun musiikkia en voi sietää, ei sen takia että se on hänen musiikkiaan vaan sen takia, että en yleisesti ottaenkaan voi sietää sellaista musiikkia..
Ja siitä, että sanotaan, että Tuisku olisi homo, se ei todellakaan vaikuta hänen musiikilliseen lahjakkuuteensa tai muuhunkaan mitenkään, vaikka olisikin.. Enkä sitä paitsi usko, että hän on.
Joka tapauksessa, en pidä enkä ymmärrä, mutta jokaisella mielipiteensä.

eicchaa

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #119 : Lokakuu 02, 2005, 22:28:52 »
Mielipiteeni tiivistyy aikaisemmin kirjoitetuissa viesteissä jo aika hyvin. Tuiskusta en pidä, suorastaan ärsyynnyn. Ärsyttävä ääni ja huonot biisit ja pissisteinix-fanit, huonot esiintymiset ja (kavereille ja sukulaisille) tulleet huonot kokemukset ovat vakuuttaneet mielipiteeni oikeiksi.

Tässä taannoin serkunserkkuni (kuulostaa kaukaiselta mutta tunnen kuitenkin tyypin suhthyvin juu) voitti kilpailussa tapaamisen Antti Tuiskun kanssa. Tapaamisen piti kestää vähän pidempäänkin, mutta tosiasiassa tapaaminen meni niin, että Antsa tuli, otettiin kuva lehteen ja Antsa lähti.

Hyviä esiintymisiä en ole Tuiskulta nähnyt. Elämä Lapselle-konsertissa vedettiin playbackina oikein näyttävät koregrafiat tanssijoiden sun muiden kanssa. Harmi vaan ettei oikein sopinut biisiin ja muutenkin.

Eiköhän tässä nyt ollut jo perusteluja, nyt lähden nukkumaan.

Dikcy

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #120 : Lokakuu 09, 2005, 11:01:40 »
Lainaus käyttäjältä: "Tuskanenkeli"

En laittaisi Tuiskua ja Turusta aivan samaan kategoriaan, kun otetaan huomioon, että Tarja on todella opiskellut klassista laulua ja niin edelleen. Varmaan muutenkin pidempään laulua harrastaneena parempi laulaja.

Vaikka Tarja onkin opiskellut klassista musiikkia ja olettettavasti aika paljonkin, se ei ole suomen ainoa julkkis joka niin on tehnyt... Anttikin on sitä opiskellut ja ihan kunnioitettavasti. Ja se, että Tarja olisi paremoi laulaja kuin Antti vain sen takia kun on laulanut pidempään on aika.. hmm.. oudosti sanottu. Tarjahan on Anttia vahempi??

sorry,jos joku loukkaantu, ei ollut tarkoitus..

Alyssa

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #121 : Lokakuu 09, 2005, 23:40:56 »
Heh, olin tänään ja eilen Antin keikalla laivalla. Olen ollut yhteensä neljällä keikalla nyt ja yksi asia on ainakin yhteistä jokaisella: Kun kyseessä on Antti Tuisku, viattomista teinitytöistä tulee eläimiä. Tönimistä, kiljuntaa, hysteriaa... Siinä ihan oikeasti pelotti välillä, ainakin pienempien puolesta, kun siellä oli polvenkorkuisia 7-vuotiaitakin.

Mikä siinä Antissa sitten viehättää? Minusta sellaiset, jotka eivät ole olleet keikalla, eivät voi vielä tosissaan ihmetellä herran suosiota. Antti on nimittäin Showmies isolla S:llä. Keikat ovat viihdyttäviä ja hän ottaa yleisönsä, flirttailee ja tuntuu katsovan jokaista silmiin. Se on taito sekin, jota pitäisi kunnioittaa. Oikeastaan aika vahva taito, sillä Antin muut kyvyt saavat ihmiset sulkemaan silmänsä siltä, että laulu tulee sunniteltuna playbackina (suunniteltuna koska siinä on taukoja yleisölaululle) ja tanssijoiden askeleetkaan eivät oikein osu yhteen.

Minusta Antti Tuisku on ok. Olisi parempi, jos tanssisi vähemmän ja keskittyisi laulamaan ilman nauhaa. Eikä näyttelisi niitä pervoiluliikkeitä pikkutyttöjen edessä tai kysyisi tyyliin "käyttekste kuumana?". Ehkä vanhemmalle yleisölle, mutta ei sellaiselle, missä keski-ikä on 11 tai 12.

Antin bändin jäsenet on muuten hauskaa porukkaa. Sain nimmarin syntsan soittajalta ja juttelin rumpalin kanssa tänään laivalla ;) Ja basisti on parempi kuin Antti itse.

Feslin

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #122 : Lokakuu 10, 2005, 21:09:13 »
Antti tuntuu mukavalta. Yhden CD-levyn omistan, toista en tahdo. No miksi en? No, yksinkertaisesti kyllästyin Antin biiseihin. Antti ei ole mielestäni mikään syötävän söpö heppu, mutta menettelee.
En tajua, miksi jotkut tytöt täysin pimahtaneita Anttiin? Siis tarkoitan että he ovat kuin eläimiä Antin tapaessa.

Antti ei ole niitä viehättävämpiä miehiä, kuten joidenkin mielestä. No, huvittava hän on silti. Hauska heppu. Pidän Antin luonteesta ja niin edelleen ja niin edelleen.

anqqel

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #123 : Marraskuu 05, 2005, 21:47:40 »
Idolsissa en edes huomannut koko Tuiskua. Kohta kun aloin kuulemaan siitä kaikkea ja niin edespäin. Kaverini oli yhtäkkiä hänen faninsa ja yritin olla muka normaali. Ei onnistunut. On inhottavaa, kun kaveri tykkää ääliöstä laulajasta. (sori...) Minä en pidä hänen laulustaan kovinkaan. Oikeastaan se on huomaamatonta. Se kuulostaa niin... Niin... niin joltain 12 -vuotiaan pojan laululta. Siinä on sellainen... käheys. Tai ei. Jos joku ymmärtää niin ymmärtäkööt. En osaa millään paremmin selittää.

Ja sitten, mitä siihen luonteeseen tulee ei oikein innoittavaa. Tällä viestilläni ei ollut mitään tarkoitusta loukata niitä faneja.  (ja mitenhän hän niitä faneja niin paljon on saanut?)

Kikaya

• Ankeuttaja
Niin ja näin.
« Vastaus #124 : Marraskuu 08, 2005, 18:53:35 »
En pidä Antti Tuiskusta naismaisen lauluäänensä ansioista ja siitä että hän tuli suomen Idolitaivaalle Idolsin ansiosta. Sieltä nousee mielestäni vain säälittävät pyrkyrit jotka eivät osaa toteuttaa unelmiaan vaan odottavat että ne tulevat suoraan nenänsä eteen kuin tarjottimella.
Sitten taas Herra Tuiskuun. Laulut ovat hyviä, mutta ei hän niitä itse ole tehnyt. Ulkonäkö on (ONHAN !) todella hyvä, muttei sillä päästä pitkälle. Antti Tuiskusta pitävät ikäluokka 5-18. Joka ei ole hyvä. Teinityttöihin ja ala-asteikäisiin tämä vielä tepsii mainioiten.
Karismaa löytyy, mutta onko Antilla sitä, mitä idoli tosissaan tarvitsee ?