Kirjoittaja Aihe: Pähkinä purtavaksi: HP kotisivut  (Luettu 15981 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Mirzam

• Henkihörhö
Pähkinä purtavaksi: HP kotisivut
« Vastaus #50 : Elokuu 09, 2004, 09:34:15 »
Lainaus käyttäjältä: "Sametti"
jota kukaan ei sitten varasta, tai minä nirhaan sinut henkilökohtaiseksi

Niin, tämän topicin perimmäinen tarkoitushan on nimenomaan JAKAA ja antaa ideoita niille, joilta ideat uupuvat. Mutta ehkä tämä sinua hyödyttää niin, että saat työryhmää tms.

Poissa Claud Kishi

• höpöäjä
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #51 : Elokuu 09, 2004, 19:32:57 »
*reps*
Olen pahoillani tästä turhasta viestistä, mutta voisiko joku kiltti tehdä Dracon tanssimassa pienelle hysteerisen hepulissa olevalle Claudille?
Paritanssi olisi myös aika hauska. LP:ssähän sanottiin, että Fred ja Angelina tanssivat niin riehakkaasti että ihmiset kaikkosivat pois heidän tieltään? Kuvitelkaa miltä tämä näyttäisi. Tai sitten Sirius ja Remus...*miettii* Itse en ole niin teknisesti taitava että voisin toteuttaa tämän, mutta ehkä joku muu?

Mime Kettu

• Ankeuttaja
« Vastaus #52 : Syyskuu 05, 2004, 14:07:59 »
Heh. Mitä vielä. Ensin rivilinen ripaskaa tanssivia, peukalon kokoisia Dracoja ja sitten perään muutama Cancania tanssiva Kalkaros. Ja taustalle tuo "Hamster Dancen" musiikki. Siitä tulisi kivaa.

Tosiaan. Minulla on jokseenkin paljon mahdollisuuksia käsillä, mitä tulee nettisivujen ym. rakentamiseen, koska isäni on tietokonealalla ja saan häneltä tukea välillä sairaisiinkin ideoihini.

Omasta mielestäni Proppikauppa olisi mainio idea, mutta verot aina tiellä. Ja periaatteessa copyrightit. Ja miten tilaukset toimitetaan? Missä tuotteet säilytetään, vai tehdäänkö ne sitä mukaa mitä tilauksia tulee? Tarvikkeet pitää hankkia, tili luoda etc. Jos joku ikinä ryhtyy tätä ideaa toteuttamaan kuitenkin, niin olen ehdottomasti mukana.

Virtuaaliviistokujatkin alkavat tuntua tusinatuotokselta. Ehkä lähinnä nuo virtuaalikoulujen vastaavanlaiset, mutta yhtä kaikki. Itselläni on yksi siltikin, tein sen siskoni virtuaalikoulua varten ja liitin siihen mahdollisuuden, että muutkin koulut voivat sitä käyttää. Jaah.

Velhoradio on käväissyt jo aikoja sitten mielessäni, tämä topicci tosiaan valotti asiaa aika lailla. Idea siltikin kiinnostaa paljon ja tähänkin olen halukas ottamaan osaa.

Itselläni on käväissyt ajatus virtuaalisest taikaministeriöstä mielessäni. Siitä on jo kauan kauan kauan, mutta tein sille jopa alustavat sivut. Olen säästänyt ne koska ne olivat niin suloiset. Ensimäisiä kunnon sivujani ja täysin julkaisemattomat.

Poissa Annatar

• Vuotislainen
« Vastaus #53 : Syyskuu 05, 2004, 18:40:37 »
Lainaus käyttäjältä: "Mime Kettu"
Itselläni on käväissyt ajatus virtuaalisest taikaministeriöstä mielessäni. Siitä on jo kauan kauan kauan, mutta tein sille jopa alustavat sivut. Olen säästänyt ne koska ne olivat niin suloiset. Ensimäisiä kunnon sivujani ja täysin julkaisemattomat.

Olen itsekkin tällaiset joskus väsännyt xD Löysin juurin vanhan koneen tiedostoista. Ihan järkyttävä alkeellinen photoshopin Light-versiolla väsätty leiskaviritelmä ja jotain roskaa se sisältö. Muistaakseni sivujen ideana oli silloin listata kaikki netissä pyörivät virtuaalikoulut, mutta omaksi ja muiden onneksi en koskaan saanut sivuja nettiin.

Kuka sitä nettiradiota muuten meinasi ruveta pyörittämään? Onko ideaa lähdetty kuljettamaan eteenpäin? Olen meinaan vieläkin mielelläni mukana.

Poissa Zhenoa

• Hirnyrkki
    • http://r2.missalie.net
« Vastaus #54 : Syyskuu 05, 2004, 18:46:22 »
Lainaus käyttäjältä: "Sametti"
Eli siis tarkoituksenani on perustaa ns. linkkilista kaikille hyville, erinomaisille tai menetteleville fan fiktion sivustoille. Sellaista ei tiettävästä suomessa ole, en ainakaan ole löytänyt.
 Totta kai Fan Fiction sivustot ovat toisiaan linkittäneet, mutta tulevaisuudessa tältä sivustolta löytyisi sitte:

1. linkkejä suomenkielisiin fan fiction sivustoihin
2. linkkejä ulkomaalaisiin fan fiction sivustoihin

Ovathan linkkilistat aina hyviä, mutta kaikkea muuta kuin omaperäisiä. Pelkästään linkkejä listaamalla ei kovin pitkälle pötkitä originaaliuden nimissä. Toki esimerkiksi kustakin sivustosta voi rustata pienoisen "arvostelun" (jos ei muuta niin ainakin "hyvä potterisivusto, paljon kuvia"-tyylistä kattavamman kuvauksen). Linkkilistoissa vain on yleensä se huono puoli, että puolet linkeistä kuolevat aina varsin äkkiä eikä saitin hoitaja jaksa aina tarkistaa josko ne vielä toimivat. Siinä sitten klikkaillaan ja toivotaan onnea..

Americana X

• Ankeuttaja
« Vastaus #55 : Syyskuu 06, 2004, 16:35:24 »
Lainaus käyttäjältä: "Mirzam"
Kuten olen valitellut, on virtuaalitylypahkoja sen sata. Mutta onko suomeksi toteutettu jo Aurorien akatemiaa?

Hei, tosi hyvä idea!

Keksin muuten itsekkin idean tuosta Mirzamin viestistä. Voisivatkohan vuotilaiset värkätä jonkun Vuotisaurorien koulun, joka pitäisi käydä, ennen kuin voisi päästä Auroriksi Vuotikseen?

Njääh.

Fielia

• Ankeuttaja
Viistokuja nettiin
« Vastaus #56 : Syyskuu 10, 2004, 09:54:17 »
Pidin tuosta Viistokuja -ajatuksesta..

Poissa Zhenoa

• Hirnyrkki
    • http://r2.missalie.net
« Vastaus #57 : Syyskuu 10, 2004, 10:30:43 »
Lainaus käyttäjältä: "Mime Kettu"
Omasta mielestäni Proppikauppa olisi mainio idea, mutta verot aina tiellä. Ja periaatteessa copyrightit. Ja miten tilaukset toimitetaan? Missä tuotteet säilytetään, vai tehdäänkö ne sitä mukaa mitä tilauksia tulee? Tarvikkeet pitää hankkia, tili luoda etc. Jos joku ikinä ryhtyy tätä ideaa toteuttamaan kuitenkin, niin olen ehdottomasti mukana.

Tuotahan voisi periaatteessa kiertää "vaihtoperiaatteella". Eli esimerkiksi minä teen pinkin taikasauvan ja jäsen X luihuis-krakan, ja suoritamme kyseisillä esineillä vaihtokaupan. "Valuuttana" voisi pitää myös esimerkiksi piirustuksia, kotisivujen tekoa, jne. Esimerkiksi kunnollisen tupahuivin voisi vaihtaa esimerkiksi taikasauvaan ja kolmeen komeaan piirustukseen. Öö.

Poissa Tanya

• Vuotislainen
« Vastaus #58 : Syyskuu 10, 2004, 11:07:21 »
Proppikauppa tosiaan olisi sitten jo ammattimainen yritys jossa pitäisi hoitaa kirjanpito ja kaikki (käyn itse juuri kirjanpidon, taloussuunnittelun ja lainsäädännön kursseja liittyen juuri oman yrityksen pitoon ja voin sanoa, että se ei tuosta vain luonnistu jos ei ole kursseja käynyt tai omatoimisesti kirjanpitoon ja lakipykäliin tutustunut).

Mutta muuten idea on aivan mahtava.

Verkkokaupan muodossa oleva proppikauppa olisi aivan ihana, mutta se tarvitsisi sitten ihan työntekijät, jotka tekee niitä proppeja.

Zhenoan viestistä tuli mieleen, että miten olisi sellainen ostetaan myydään-sivusto, joka keskittyisi proppien myyntiin? Varmaan tällainen on tosin jo toteutettukin (onko larp.fi:ssä?).
Sitä voisi tietenkin yrittää pitää pelkästään Potter-aiheisena, mutta luulisi, että helpompaa olisi, jos siellä saisi kaupata muitakin larppaamiseen ja roolipelaamiseen liittyviä proppeja, tavaroita, kirjoja yms.

Ja php:llähän se olisi toteutettava (ellei valmista pohjaa tahdo käyttää). Itse en siis valitettavasti sellaista osaisi tehdä... vielä ainakaan :p Ensi vuonna sitten, kun tulee ko. kurssit amiksessa.

Mime Kettu

• Ankeuttaja
« Vastaus #59 : Syyskuu 12, 2004, 19:28:14 »
Tuo vaihtokauppasysteemi kuulsotaa erittäin hyvältä idealta.

Onko siis ideana se, että sivuille laitetaan ilmoituksia tavaroista ja joku muu ottaa yhteyttä ja he sopivat keskenään vaihtokaupan hinnasta ym?

Vai miten..

Haltiamieli

• Ankeuttaja
« Vastaus #60 : Syyskuu 15, 2004, 00:12:57 »
Tai sittenhän voisi heittäytyä aivan hulvattomaksi, ja toteuttaa kavereiden kanssa suomalaisen velhomaailman pottermaailman periaatteilla. Kehittäisi suomalaisen koulun, aivan omalla tupajärjestelmällä, lajittelujärjestelmällä jne. Sen lisäksi tietysti voisi olla suomalaisia puoteja tai jopa kokonainen velhojen oma paikka vaikka Helsinkiin asetettuna tms. Mitäs sitä aina jo valmiiksi tehtyjä tehdään.

Tämän idean suuntaisesti olen jo jonkin aikaa suunnitellut ja kirjoitellut juurikin suomalaista velhomaailmaa, "Potter-maailman laajennusosaa", jonka ultimaattinen päämäärä olisi joskus hamassa tulevaisuudessa päätyä kauniiksi nettisivuiksi. Yhteistyökumppaneita en tällä hetkellä kaipaa (niiden aika tulee sitten jos/kun tekstimatsku joskus on jotakuinkin valmista ja kaivataan grafiikkaa), mutta jos jollakulla on ajatuksia mitä asioita ainakin suomalaisesta velhomaailmasta tulisi kertoa, niin olisin kiinnostunut kuulemaan. EI siis ideoita tyyliin "suomalaiset käyttää sauvapuuna ainoastaan mäntyä!" vaan enemmänkin tyyliin "sivuilla olisi hyvä kertoa millaisia puuaineksia suomalaiset käyttävät taikasauvoissaan", jos kohta esimerkin kaltainen triviaalius ehdotuksissa ei ole välttämätöntä.

Itse olen kirjoitellut tai aikeissa kirjoittaa ainakin tällaisista aiheista:
- Suomen velhoyhteisön historia
- Suomen velhoyhteisön järjestäytyminen, nykypäivä ja erityispiirteet
- Suomalainen velhokoulu (historia, toiminta oppiaineineen, henkilökunta jne.)
- Kuuluisat suomalaiset velhot ja noidat
- Taikaotukset Suomessa
- Suomen velhopaikat
- Suomalaisen velhon vuosikalenteri (tärkeitä päivämääriä, tapahtumia yms.)

taku

• Ankeuttaja
« Vastaus #61 : Syyskuu 15, 2004, 09:01:52 »
Ajattelin nyt ilmoitella, että tämä velhojen ja noitien oma Big Brother on toteutumassa. Ja kaipaisin ihan käytännön mielipiteitä, ennen, kuin saitit alkavat rakentua. Eli, olisiko täällä joku halukas piirtämään kilpailijat, ettei tarvitsisi kuvia netistä nappailla? Myös toiveet kilpailijoiksi, ja kaikki ehdotukset mahdollisimman nopeasti yksärillä minulle.

Ajattelin aloituskohdaksi marraskuuta, kun lokakuussa on kaikki syyslomat, sun muut. No, nähdään BB:n merkeissä :)

Poissa Ulputti

• harmaan loputon tihku
  • Vuotislainen
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #62 : Syyskuu 15, 2004, 11:59:51 »
Lainaus käyttäjältä: "Haltiamieli"
- Suomalainen velhokoulu (historia, toiminta oppiaineineen, henkilökunta jne.)

Ja minä taas toteutan paraikaa suomalaista velhokoulua... -_-;

Toisaalta, kyllä tähän nettiin aina lisää mahtuu. Idea tosin ei ole lainkaan virtuaali-Tylypahkamainen, vaan yritän imitoida tavallisten koulujen kotisivuja ja ikäänkuin feikata :) Tyylini tulee olemaan sitten-joskus täynnä piilohuumoria, joka luultavasti aukeaa vain suomalaisille ja sanastoltaan epärajoitteisille. Vai mitä sanotte siitä, että koulun lintutarhassa elelee mm. uutisankka, mäkikotka ja pyryharakka?
pecc@QuakeNet

Haltiamieli

• Ankeuttaja
« Vastaus #63 : Syyskuu 15, 2004, 14:30:09 »
Lainaus käyttäjältä: "Ulputti"
Toisaalta, kyllä tähän nettiin aina lisää mahtuu.

Kyllä netissä juu tilaa piisaa, ja tuskin projektimme kuitenkaan kovin samanlaisiin lopputuloksiin päätyvät. :)

Asiasta toiseen...
Joku on näköjään jo varannut osoitteet www.grunnings.co.uk ja www.grunnings.com, lieköhän Vernon Dursleyn firman kotisivut joskus todella tulossa nettiin. Se olisi ollut aika hauska projekti sekin - tosin englanninkielinen toki. Toinen mielenkiintoinen englanninkielinen projekti voisi olla Little Whingingin nettisivut, vähän suuritöisempi tietysti kuin Grunningsin sivut.

Miss Lather

• Ankeuttaja
« Vastaus #64 : Syyskuu 20, 2004, 20:48:49 »
No niin, elikäs jaanpas omankin ideani muille.
Olen alkanut tekemään taikaministeriötä, eli käytännössä:
Jos sinulla on aikomus tehdä juuri tuo edellä mainittu Aurorien akatemia, velholehti, -radio tai muu vastaava, linkittäisin sen ilomielin sivuilleni. Eli ministeriössä olisi omia juttuja(esim. salaperäisyyksien osasto), mutta myös muiden tekemiä. Äh, kukaan ei ymmärtänyt. No, sivut olisivat kuitenkin kuvakarttatyyliset (apua, oliko se tuo sana?) ja näin. No, kukaan ei todellakaan ymmärtänyt, mutta hällä väliä.
Asian näin ollen poistun kohteliaasti taka-alalle. Toivottavasti joku älykkö käsitti asian ja kertoo muillekin sen suomen kielellä, kun itse en sitä näköjään osaa.

Sulkasiipi

• Ankeuttaja
« Vastaus #65 : Syyskuu 28, 2004, 23:28:46 »
Minusta jossakin ensimmäisellä tekstisivulla mainittu proppisivusto (ei siis proppikauppa, vaan proppisivusto) olisi vertaansa vailla. Olisi todella mielekästä saada tarkkoja selontekoja siitä, miten ihmiset ovat valmistaneet puvustuksensa ja muut tarvikkeensa Taikamaailmaan sopien. Voisin mieluusti esitellä huomisen ja ylihuomisen aikana valmistuvan James Potter pukuni (jota tulen käyttämään HP#5: Voldemortin sota Replay 2 pelissä lauantaina), koska se on todellakin ollut kovan työn ja tuskan takana ja verottanut rahapussiani kivuliaasti (laskelmieni mukaan liikutaan yli sadan euron luokassa). Lisäksi HP-sivujen proppausohjeet ovat mielestäni valitettavan vajanaiset... Eli tämän proppisivuston, jossa ihmiset voisivat laajasti esitellä pukujaan ja niiden tekemistä, olisivat toivotut. Kunhan saisin omat kotisivuni uudistettua, voisin jopa itse alkaa ideaa työstämään eteenpäin. Ellen sitten pitäydy vain oman pukugalleriani esittelyssä.

Garthemus

• Ankeuttaja
« Vastaus #66 : Syyskuu 30, 2004, 09:11:49 »
Tässä on englannin kielinen Harry Potter-visa :

http://www.scholastic.com/harrypotter/challenge/

En tiedä oliko tuo täällä jo ilmoitettu (en jaksanut lukea kaikkea =) )

Poissa Mirzam

• Henkihörhö
« Vastaus #67 : Syyskuu 30, 2004, 18:11:15 »
Lainaus käyttäjältä: "Garthemus"
Tässä on englannin kielinen Harry Potter-visa :

http://www.scholastic.com/harrypotter/challenge/

Tarkoitushan ei siis ole listata kaikenlaisia pottersivuja, vaan pohdiskella mitä suomalaisia sivuja voisi vielä tehdä. Tietysti tästä voisi päätellä, että sinä toivot lisää pottervisoja, mutta olisithan sinä sen itsekin voinut sanoa :D

Poissa Sirii

• Frábært!
  • Vuotislainen
  • Regulusfani
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #68 : Lokakuu 09, 2004, 08:43:38 »
Minä ehdottaisin, että tehtäisiin sellainen Viistokuja, jonka "kaupoissa" olisi oikeita ohjeita esim. Wahwahqon (kirjotetaaks noin??) jäätelö baarissa ois oikeita pirtelö/jäätelöannos ohjeita ja Matami Malkinilla oikeita ompelu sun muita ohjeita. Tämä idea on sellainen, jota voisin itsekin lähteä toteuttamaan, mutta kaverin tahtoisin. Elikkäs olisiko joku kiinnostunut ehdotuksestani.

Ja se velhoradio saa kaiken tukeni.
Ég á heiminn! :}

taku

• Ankeuttaja
« Vastaus #69 : Lokakuu 15, 2004, 16:38:00 »
VIRALLINEN TIEDOITUS:

------------------------------
Big Brother alkaa sunnuntaina 17.10.2004!
Hei, ja tervetuloa aivan uudenlaisille sivuille, nimittäin Big Brotheriin, jossa seurataan fiktion muodossa, miten 6 velhoa ja 6 noitaa pärjäävät pitkän ajan yhdessä jästitalossa. Täysin fiktiota tämä ei kuitenkaan ole, sillä "katsojilla" on valta pudottaa joka viikko yksi asukas talosta ulos.

Näillä nettisivuilla on paljon extraa innokkaimmille "velho-bb:n ystäville", nimittäin foorumilla jokainen voi spekuloida, mitä tulevissa jaksoissa käy, ja kuka tippuu seuraavana. Foorumilta löytyy myös vanhojen jaksojen arkisto.
Chatissa voidaan rupatella livenä muiden kanssa, ja sinne tulee aina tippuneet asukkaat vierailulle.
Myös multimediaa on luultavsti tulossa, elikkä pientä videopätkää, ja ääninäytteitä talosta.

Tämän kerrassaan huisin jännittävän ja vaiherikkaan kilpailun hosti olen minä, elikkä Taku. Sain tähän idean kerran Vuotiksessa ollessani, kun siellä oli puhetta HP-nettisivuista, eli millaisia saitteja haluttaisiin, ja miksi. Sitten nousi esiin, että onkos kukaan toteuttanut Big Brotheria tai muuta reality-hanketta. Ilmeisesti ei ollut, joten päätin ottaa homman vastuulleni.

Osallistu projektin suunnitteluun!
On erittäin toivottua, että sinäkin kantaisit kortesi kekoon, sillä näin suuren projektin pyörittäminen yksin on todella raskasta. Voit osallistua lähettämällä ideoitasi tai äänestämällä putoajaa.

Big Brotheria seurataan näillä sivuilla joka päivä, mutta poikkeuksiakin saattaa tulla. Häädöt suoritetaan aina perjantaisin, mutta niitäkään ei tapahdu aivan heti.

>> Tavataan kohta, kun BB starttaa, terveisin Taku :)
------------------------------

Siinä oli virallinen tiedoitus tämän velho-BB:n sivuilta, ja minähän olen siis se hosti. Tulkaa sunnuntaina kurkistamaan, kun sivut aukeavat. Luvassa on paljon yllätyksiä ;)

junnuzka

• Ankeuttaja
« Vastaus #70 : Marraskuu 28, 2004, 12:05:10 »
Minä ja muutamat muut Vuotislaiset olemme alkaneet kehittelemään tuota Velhoradiota jo muutamia kuukausia sitten. Idea on kuitenkin jäänyt hiukan vähemmälle huomiota muiden kiireidemme takia, mutta nyt me yritämme taas herättää tuon idean takaisin eloon. Ajattelin nyt siis kysellä teiltä, että olisiko joku täältä Vuotiksesta halukas tulemaan mukaan tämän Velhoradion toteuttamiseen? Meitä on nyt koossa nimittäin vain muutamia ja tälläisen kohtalaisen ison projektin toteuttamiseen tarvittaisiin vielä jonkin verran lisää porukkaa. Jos olet siis kiinnostunut Velhoradion toteuttamisesta, niin laitapas minulle yksäriä tulemaan.

Josephine

• Ankeuttaja
« Vastaus #71 : Joulukuu 29, 2004, 14:14:43 »
Tämän idean haluaisin itsekin toteuttaa, mutta tietokoneet eivät todellakaan ole vahvin puoleni.. Elikäs laadukas verkkolehti Me Noidat. Painotus olisi tällaisissa "naistenlehtimäisissä" jutuissa, kuinka jonkun velhobändin laulaja tai ex-taikaministerin puoliso valottaa elämäänsä. Tietysti myös horoskooppeja ja jatkotarinoita. Sellainen minkä voisi todella kuvitella olevan jossain taika-Britanniassa, eli ei mitään "Kenestä Hermione oikeasti tykkää" -juttuja.

Mitäs mieltä?

tulitikkutytto

• Ankeuttaja
« Vastaus #72 : Joulukuu 30, 2004, 16:01:05 »
Minä tykkäisin ihan kokonaisesta velhomaailmasta, mutta se on kai liian laaja toteutettavaksi... Se olisi siis hiukan sähköisten tylypahkojen tapainen, eli rekisteröitymällä jollain nimellä (siis ihan kokonaisella, johon kuuluisi etu- ja sukunimi, mahdollisesti myös keskimmäinen - keksittyjä nimiä siis tietoturvan vuoksi) ja voisi luoda oman hahmon, jonka kuva näkyisi aina, kun on kirjautuneena sisään. Toisen henkilön profiilia tarkastellessa näkisi myös vastaavasti sen toisen henkilön "kuvan" (mieluiten piirrettyjä, kivoja kuvia). Kuvat toteutettaisiin siten, että annettaisiin valita valmiista kasvonmuodoista, silmistä (eri kokoja ja värejä), ruumiinrakenteista, vaatteista etc, vähän sims-tyylillä siis.

Itse velhomaailma pitäisi sisällään mahdollisuuden valita asuinpaikkansa, ammattinsa yms. Tietysti se pitäisi sisällään myös velhokoulun/-ja, joista voisi valita mieleisensä (kaikki eivät ehkä haluaisikaan opiskella tylypahkassa...?) ja maailmat näiden koulujen sisällä. Mukaan tulisi myös Tylyaho, Viistokuja  ja muiden kaupunkien ja maiden velhomaailman paikkoja (keksittyjä kauppakatuja jne.).

Tällainen projekti vaatisi tietysti useamman ihmisen panoksen, mutta olisin itse myös halukas osallistumaan esimerkiksi jonkin paikan suunnitteluun ja piirtämiseen. Tekninen osaaminen minulla on sen sijaan hakusessa (jos ei lasketa avomiestä, joka on atk-asentaja ja osaa myös jotain nettisivujen tekemisestä)....

No tässä minun toiveeni =)

Poissa pikkupiru

• Tyttö Pieni Vain
  • Vuotislainen
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #73 : Tammikuu 01, 2005, 20:44:43 »
Mulla olis ehdotus, mutta sitä ei voi toteuttaa. Ainakaan mun mielestä ja useimmat ovat ehkä samaa mieltä.

Ehdotus 1: Oletteko käyneet Habbo hotellissa? Ajattelin vain, että tämmöinen olisi kiva. Olisi etusivu rekisteröitymiselle ja sisään kirjautumiselle. Listalla olisi eri luokkahuoneita ja jokainen voisi tehdä omat huoneen omaan tupaan. Listalla olisi vaika mm. myös Likusteritie, Kotikolo, Tylyaho, Ministeriö, sun muuta. Tämä on kyllä haasteellista, eikä varppina onnistu. Pitäis olla varmaan joku tietokone-ekspertti. Tokihan voi tehdä Habboon omankin tyliksen (joita oon nähnyt ja yrittänyt itsekkin tehdä), mutta se ei ole kylläkään sama asia.
Never thought that I would be the one falling down

Theodor

• Ankeuttaja
« Vastaus #74 : Tammikuu 08, 2005, 09:15:41 »

Virtuaalitylypahkojen (joita on mielestäni aivan riittämiin) sijasta voisi esimerkiksi tehdä:

Hunajaherttuan ("virtuaalisen" toki), joka voisi tarjota kotitekoisten karkkien ohjeita, tai jos tekijän taidot riittävät niin vaikka "hupenevan karkkipussin" laitettavaksi kotisivuille tai työpöydälle tms.

Samalla periaatteella voisi toteuttaa vaikka Viistokujalla sijaitsevan kaapumyymälän, Vahvahqon jäätelöbaarin tms.

Jäätelöbaarissa voisi esimerkiksi tarjota reseptejä kotitekoisen jäätelön saloihin, tai hekumoida jäätelöannoksilla ja antaa ohjeistusta niiden tekoon, siinä sivussa voisi aivan hyvin kertoa triviatietoa noitarovioista.

Jos tällaisia etsitte, niin suosittelen lämpimästi Virtuaali Viistokujaa. Taidokkaat äänet, upeat kuvat (kuvalinkitetyt) ja animaatioita. Hieman keskeneräinen. Omistajana minun hyvä ystäväni.