Kirjoittaja Aihe: Mielihalut ja himot  (Luettu 18612 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Ceinwen

• Ankeuttaja
Mielihalut ja himot
« : Toukokuu 22, 2004, 14:09:37 »
Hyvät vuotislaiset, himoatteko jotain? Onko teillä pakkomielteitä? Häiritseekö se teitä, haluaisitteko päästä niistä eroon? Vaikuttaako se elämäänne, vai pystyttekö hallitsemaan mielihalunne? Mistä luulette niiden johtuvan?

Eikä sitten vaan listata.

Itse olen täydellisen himoutunut näkkileipään yai hapankorppuihin. Voin syödä niitä paketillisen yhdellä kerralla, ja en voi tai osaa lopettaa vaikka kieleni olisi jo arka. Sama pätee mansikoihin: vaikka selässä juoksisivat kylmät väreet ja oksettaisi, mansikoita on syötävä. Punainen marja on vastustamaton ja pakko laittaa suuhun.
Muuna pakkomielteenäni on, muun muassa, nykymuodin lantiohousujen aiheuttamana, vetää paidan helmaa alaspäin. Piirre ärsyttää minua, mutta en pysty lopettamaan. Olen huomannut hyvin monen syyllistyvän samaan, vaikka paita olisi riittävän pitkäkin.

Omat "ongelmani" eivät  varsinaisesti häiritse minua, ja elän niiden kanssa sulassa sovussa, vaikka sen paidan nykimisen voisi jättää vähemmällekin. Tietysti onnistuneen näkkileipäsession jälkeen harmittaa kun kieli tuntuu olevan tulessa. En opi edes kantapään kautta. Haluaisin kuitenkin kyetä hillitsemään itseäni tiukan paikan tullessa.
Entäpä te?

parempi-ananas

• Ankeuttaja
Mielihalut ja himot
« Vastaus #1 : Toukokuu 22, 2004, 14:29:06 »
Minulla on hieman erilainen juttu.. Aina kun menen jonnekkin, vaikka pyörällä, tarkistan koko ajan, etteivät tavarat ole tippuneet taskuista. Se häiritse kovasti, kun koko ajan pitää olla taskuja taputtelemassa, mutta jos en niin tee, minun tulee hirveä olo.

Ja jos ruokiin mennään, niin mieleen tulee jogurtti. Sitä menee kyllä helposti litra. Kerran kaverin kanssa partioleirin lopuksi syötiin niitä pikkusia purkkeja kilpaa. Minä voitin(?) ja söin 2,2litraa... eli 11 purkkia.

Jokaisella on omat pakkomielteensä, joistain olisi syytä päästä eroon, mutta jotkut ovat ihan hyviä olemassa.

Poissa rave

• Tittelitön
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
Mielihalut ja himot
« Vastaus #2 : Toukokuu 22, 2004, 14:32:23 »
Minulla on ongelmia nuudeleihin... En vain voi vastustaa niitä. Vaikkei minulla olisi edes nälkä niin pakko saada nuudeleita mmm... Kaikillahan on ärsyttäviä piirteitä sen tiedän. Tässä on nyt yksi minun ärsyttävimmistä piirteistä: Kun hiukset tulevat silmien eteen, niin minä vähän väliä heilautan päätäni ärsyttävästi, että hiukset menisivät kasvojen edestä, kaverit sanovat siitä aina välillä, kun minulle on vaikea puhua kun nakkelen kokoajan päätäni, en vain voi sille mitään. Sitten toinen ärsyttävä piirre: Rämmin kokoajan hiuksiani... Jos esim keskityn johonkin niin kädet menevät automaattisesti hiuksiin, tai jos hermostun niin rupean laittelemaan hiuksia korvan taakse vaikka ne jo siellä olisivat.
Se häiritsee pikkaisen...
Sitten minullakii on tuo taskujuttu pngelma... Se on aivan hirveä. Esim kaupungilla kokoajan tarkistan että onko kännykkä ja kukkaro varmasti taskussa/repussa. Sitten bussissakin ystäväni laski montako kertaa tarkistan taskuni... tuloksesta tuli seitsemän! Jonkun 15 minuuttia kestäneen matkan aikana katsoin taskuuni/tunnustelin 7 kertaa. ja kuten tuossa jo joku kertoikin, niin tulee ärsyttävä tunne kun ei ole tarkistanut taskuaan onko tavarat tallessa. Ongelma varmaan johtuu siitä, kun ajattelee kokoajan onko ne siellä. Jos yksinkertaisesti  unohtaa sen ajattelemisen ja keskittyy muihin asioihin niin ne taskut unohtuu!
akfjldjklk

Pulpero

• Ankeuttaja
Mielihalut ja himot
« Vastaus #3 : Toukokuu 22, 2004, 15:03:50 »
Mulla on ollut viime aikoina älytön suklaanhimo, siihen jos johonkin on mennyt viime kuukausina tajuttomasti rahaa. Kioskilla yhden suklaalevyn hinta on 2,50 €, kamalaa kiskomista, mutta en oo voinut vastustaa ostamista kulkiessani sen ohitse... Pitäisi varmaan ruveta vähentään, mutta jos kuitenkin ostan vielä yhden ennen sitä... ^^

Poissa Woldfine

• High Tea
  • Vuotislainen
Mielihalut ja himot
« Vastaus #4 : Toukokuu 23, 2004, 13:38:37 »
Minulla on pakkomielle ostaa korvakoruja. Kaikki, jotka ovat vähänkin outoja, tai halpoja, pakko saada. Laatikkokin pursuaa jo korvakoruista :/

Sitten keksit. Semmoiset ihanat suklaakeksit, niitä voisi mutustaa vaikka kuinka kauan.. *_*

Sitten on yksi kammottava pakkomielle: Kaksihaaraisten nyppiminen (*syyllisyyden pilvi varjostaa minut*). Aina, kun on vähänkin aikaa, alan nyppiä kaksihaaraisia. Kesken syönninkin alan nyppiä, kun pureksin. Ei kivaa. Sitten kun minulta vielä löytyykin niin paljon haaraisia.
This sentence is is Spanish when you are not looking.

Xara

• Ankeuttaja
Mielihalut ja himot
« Vastaus #5 : Toukokuu 23, 2004, 16:51:55 »
Mulla on aivan hirveä pakkomielle suklaaseen - on ollut jo usemman vuoden. On pakko syödä suklaata (yleensä Fazerin sinistä ;-)) joka päivä. Jos en ota suklaata, toisena vaihto-ehtona on jäätelö. Jos en saa kumpaakaan, tulisin hulluksi.

Ellen minä sitä jo ole ;-D

Poissa elton

• kevään henkäys
  • Vuotislainen
  • uudelleen herännyt
Mielihalut ja himot
« Vastaus #6 : Toukokuu 23, 2004, 17:46:34 »
Pahin pakkomielteeni on lukea ainakin viittä kirjaa samaan aikaan. Mahdotonta? Ei todellakaan, koska jos saan jonkun kirjan luettua ja niitä onkin neljä, en voi lukea keskeneräisiä ennenkuin olen aloittanut taas yhden.. Se on ärsyttävää..

Ja sitten kun katson jotain televisio ohjelmaa todella keskittyneesti niin huomaan sen ohjelman jälkeen, että olen järsinyt kynteni, vaikka olisin kuinka niitä kasvattanut, ärsyttävää.

Ja sitten minulla pitää oikeasti olla musiikkia kun olen koneella, en oikeasti tiedä miksi.. Nyttenkin minä kuuntelen radiota.. :D

Kaikki syöminen on paheeni, syön kuin hevonen(ja se kyllä näkyy)..

Niin, unohtamatta, että jos minulla paita jossa on vetoketju/napit niin huomaan aina, että olen huomaamattani laittanut vetoketjun kiinni tai napittanut napit, se on niin ärsyttävää kun niitä sitten availee.. ^^
Joskus pelkään olevani niin kaunis, että kauneuteni pettää minut.

Kirziga

• Ankeuttaja
Mielihalut ja himot
« Vastaus #7 : Toukokuu 23, 2004, 18:02:11 »
Minulla on hirveä himo sipuliin. Se voi kuulostaa aika erikoiselta, mutta totta se on. Niin, ja sitten sen sipulin pitää olla rakaa! Joka aamu ja ilta pitää saada sipulia leivän päälle ja sitä tuleekin sitten laitettua niin paljon, että tippuu leivän päältä. Sipulia menee noin 1-3 päivässä pelkästään leivän päällä, ja sitten onhan sitä ruuassakin. Olen pitänyt sipulista ihan pienestä pitäen, mutta nyt on taas hirveä "himo-kausi".

Hattara

• Ankeuttaja
Mielihalut ja himot
« Vastaus #8 : Toukokuu 23, 2004, 18:29:34 »
Ehkä puolisen vuotta olen ollut täysin riippuvainen nuudeleista. En minä niitä nyt koko ajan syö, annoksen pari viikossa. Tämä riippuvaisuus johtuu ensinnäkin siitä, että nuudeleita on niin helppo laittaa ja toiseksi ne on vain niin hyviä. Monestikin addioktoidun lyhyeksi ajanjaksoksi johonkin tiettyyn ruokaan. Joku vuosi sitten se oli riisikakut, pari kuukautta taaksepäin tuoreet luumut (ja toissavuonna nektariinit). Tällaista tämä nyt vain on.

Jonkin sortin pakkomielle minulla on myös solmioihin. Niitä nyt vain on niin mukava liittää erilaisiin vaatteisiin. Minulla vain ei ole kovin paljon solmioita, isältä olen pihistänyt muutaman ja ostanut pari, mutta olisi hienoa saada joku sellainen mikki hiiri -tyyppinen.

Eräs pakkomielteeni on ihmisten hiukset. Ei omani (hyvä että kampaan ne edes kerran viikossa). Hius-obsessio. Varsinkin kiharat, puolipitkät (tai hieman pidemmät kuin lyhyet) pörröhiukset miehillä. En voi vastustaa.

Musiikki. Kulutan kaikki rahani levyihin/videoihin ja suurimman ison osan ajastani kitarointiin. Tämä on oikeasti ihan mukava pakkomielle. Musiikki on hieno asia.

Araminta Meliflua

• Ankeuttaja
Mielihalut ja himot
« Vastaus #9 : Toukokuu 23, 2004, 19:33:09 »
Minulla on pakkomielle kirjan sivujen pyyhkimisestä ja naarmujen tarkkailemisesta yleensä. Mitä uudempi kirja on, sitä useammin on jokaista sivua puuhittävä kämmenselällä. Rasittavaa! Vaikea keskittyä lukemiseen, kun koko ajan tarkkailen roskia ja roiskeita kirjan sivuilta ja pyyhin niitä kädelläni. Olen yrittänyt kyllä lopettaa sen, mutta epäonnistunut...

Naarmuja tarkkailen melkein jokaisesta asiasta, mihin niitä voi tulla: kirjojen kansista erityisesti, kännykästä, kynistä, CD-levyistä, CD-levyjen muovi...Miksikä niitä sanottiinkaan? Niistä muovikoteloista kumminkin... Ikkunoihin en ole vielä yltänyt. =) Joskus naarmutan tahallani esim. uutta metallista kynää, jotta näen, että kuinka helposti se naarmuuntuu, ja kiroan sitten itseäni. =)  

Pienenä minulla oli pakkomielle kynsien pureskelusta. Teen sitä vieläkin, mutta enemmänkin huvikseni (...).

Cameron

• Ankeuttaja
Mielihalut ja himot
« Vastaus #10 : Toukokuu 28, 2004, 19:19:17 »
Suklaa. Se on yksi himoistani. Joskus kun syön suklaalevyn, minulle tulee kamalan äklö olo, mutta 4h päästä tekee mieli jo lisää. En vain voi sille mitään. Asia olisi toinen, jos himonani olisi esimerkiksi banaanit, mutta kun kyseessä on melkein lihottavin ja rasvaisin asia, niin asia ei näytä hyvältä parin vuoden päästä, kun olen lihonut jättiläisen kokoiseksi.

Toinen himoni on näkkärit ja hapankorput. *njam* Ne vaan on niin hyviä! :P Sama ongelma, kuin tämän topicin kirjoittajalla; kun ottaa yhden, ottaa toisen ja kolmannenkin. Lopuksi alkaa kyllästyttää näkkäreitten/hapankorppujen jauhaminen, mutta loppua ei vaan näy missään.

Stinger

• Ankeuttaja
Mielihalut ja himot
« Vastaus #11 : Toukokuu 28, 2004, 20:50:21 »
En voi ostaa paitoja (ei koske teepaitoja tai toppeja) joiden hihat eivät ulotu vähintään siihen mistä sormeni alkavat. Tästä huolimatta nostan hihat aina ylös. Siitä on pitkä aika kun viimeksi käytin pitkähiaista paitaa hiat normaalisti käsien päällä roikkuen, ne on vain pakko nostaa ylös. Housuissa puolestaan on sääntö etteivät ne saa olla lyhyemmät kuin kantapäiden yli ulottuvat (elleivät ne ole caprit).

Minun on pakko väännellä alahuulta sormillani kun kuuntelen jotain. Se on rasittavaa, koska se näyttää todella typerältä. Toinen typerä tapani on vatsan painelu ja hieroskelu ja perinteinen kynsien pureskelu.

Suklaaseen minullakin on se tuttu ylimaallinen himo! Suklaata on vain pakko saada, eikä Fazerin sinistä levyä vain voi jättää syömättä kokonaan kun on päässyt alkuun.

Ongelmia minulle aiheutuu tavastani hipelöidä nenäkoruani jatkuvasti, koska onnistun tulehduttamaan nenäni useasti. En vain voi olla koskettelematta korua ja sen otosta on jo vuosi.

Pahin kaikista on kuitenkin psykosomaattinen vessahätäni. Aina kun tiedän etten pääse vessaan (mm. pitkät automatkat), tulee hätä. Se on psykologista eikä liity mitenkään todelliseen vessahätään, mutta hyvin inhottavaa ja kiusallista.

Mime Kettu

• Ankeuttaja
Mielihalut ja himot
« Vastaus #12 : Toukokuu 28, 2004, 21:42:48 »
Pakkomielteeni ja himoni ymym. pidän ihan omana tietonani, suurimmaksi osaksi.

Minulla on pakkomielle kaikkeen vanhanaikaiseen, fantasiaan viittaavaan, keskiaikaiseen, kelttiläiseen, gootahtavaan ja synkkään. Hrrrrr... victoriaanisen aikaiset jutut.. wiccalaisuus. Kaikki niin ihania.

Ja suklaa on kahdeksas syntini.

Red Dregor

• Ankeuttaja
Mielihalut ja himot
« Vastaus #13 : Toukokuu 28, 2004, 22:11:54 »
Oma pakkomielteeni on jatkunut jo vuosia. En tiedä tiedättekö te, miten kirjekuori piiretään nostamatta kynää. Jokatapauksessa aina, kun näen jonkun neliskulmaisen esineen, alan mielessäni vetää sen vasemmasta alareunasta viivaa ylös ja sitten vinosti oikealle alas... ja kunnes kirjekuori on lopussa. Ja tämä toistuu. En edes aina tajua, kun vedän näkymättömiä viivoja telkkariin, seiniin, ikkunoihin.. Joskus linkissä ja tunneilla teen sitä kielen kärjelläni suuhuni tai sormella pulpettiin.

Sitten toinen on se, kun näen sähköpylväitä, ajattelen, kuinka pieni tyttö menee siinä sellaisella riippujutulla lankaa pitkin, ja pylvään kohdalla minä käsken häntä hyppäämään pylvään yli niin, että hän voi jatkaa matkaansa. Ja tätä on jatkunut aivan pikkutytöstä asti :)

Kolmas on se, jos lyön esim. vasemman jalkani, niin minun pitää lyödä myös oikea jalkani, jotta kumpikin jalka kokee kipua tasapuolisesti!
Se on reilu peli :D

dimou

• Ankeuttaja
Mielihalut ja himot
« Vastaus #14 : Toukokuu 28, 2004, 22:43:47 »
Täällä on aika monella pakkomielle suklaaseen. Ei onneksi minulla :) Tosin minullakin on pakkomielle grillisipseihin, ei niitäkään voi kovin terveellisiksi kutsua...

Sitten sormien naksuttelu. Tiedän että se aiheuttaa nivelten löystymistä tai jotain vastaavaa, mutta silti sitä ei voi lopettaa. Ja sormia alkaa sattumaan ellen tee sitä vähintään kerran tunnissa. Sekin on varmaan tätä psykologista sattumista.

"Hampaitten naksuttelu." Jos sormet on tultu jo naksuteltua, ja käsille pitäisi saada tekemistä, niin alan kynsillä naksuttaa hampaita. En osaa selittää sitä sen paremmin, koittakaa itse :D Ja se on todella ärsyttävää, koska se ei tosiaan näytä kovin kauniilta... Siitä olen yrittänyt päästä eroon, toistaiseksi onnistumatta. Muuta voinkin ihan hyvin pitää ^^

ayu

• Ankeuttaja
Mielihalut ja himot
« Vastaus #15 : Toukokuu 29, 2004, 14:08:11 »
Nananananna TEHO 8DDDDDDDDDDD

siis se energiajuoma :D ööh jou o/ Jäimpäs koukkuun

(nii ja joo on järkevä viesti....)

Poissa Zhenoa

• Hirnyrkki
    • http://r2.missalie.net
Mielihalut ja himot
« Vastaus #16 : Toukokuu 29, 2004, 16:38:12 »
Minulla on avainongelma. Koko ajan pakko tarkistaa, ovatko ne mukana. Tunnen itseni alastomaksi, elleivät ne ole kovana epämukavana möykkynä housuntaskussa. Aina lähtiessäni koiran kanssa ulos tarkistan kymmenenkin kertaa, että avaimet ovat mukana, usein jopa niin että avaan ulko-oven, tarkistan ovatko avaimet taskussa - > astun ulos, tarkistan ovatko avaimet vieläkin taskussa -> otan kiinni ovesta sulkeakseni sen, tarkistan ovatko ne yhä siellä -> suljen oven, ja vilkaisen vielä kerran että ne avaimet nyt varmasti ovat mukana. Tosin, koiran kanssa lukkojen ulkopuolelle jääminen ei olekaan kivaa, ainakaan silloin kun itselläkin on vessahätä.
  Pakokauhuiseksi muutun silloin kun käytän hametta, jolloin joudun survomaan avaimet esimerkiksi pikkureppuun. Sitten paranoidisena hölskytän sitä reppua aina välillä varmistaakseni, että ne siellä vielä kilisevät, ja välillä vielä joudun avaamaan ja vilkaisemaan sisälle varmistukseksi.

Pikanuudelit ovat ihania. Niitä tekee mieli eniten aina silloin, kun niitä ei ole kaapissa ja kauppa on kiinni. Lääh~

Rannekello on avainten tapainen ongelma. Ennen kuin siitä loppuivat paristot (noin kuukausi sitten), oli tapanani aina välillä vilkaista aikaa, ja nykyäänkin kääntelen aina välillä pakonomaisesti rannetta, vaikka kelloa ei siinä olekaan. Tuntuu niin rajoittuneelta olla "ilman aikaa".

Eliz

• Ankeuttaja
Mielihalut ja himot
« Vastaus #17 : Toukokuu 29, 2004, 18:44:44 »
En ymmärrä, mutta minun tekee hirveän usein mieli suklaata tai sipsejä. Juuh, olen herkkusuu, mutta minkäs sille voi?
Jos rahaa sattuu olemaan niin tottakai käyn äkkiä jonku pienen suklaapatukan ostamassa, mutta onneksi raha on usein vähissä :)

Minullakin on ongelma noiden avainten kanssa. Aina pelkään, että avaimet ovat unohtuneet ja tarkistan monta kertaa että ne ovat mukana. Pari kertaa olen joutunutkin odottamaan oven ulkopuolella, kun on ne avaimet jääneetkin kotio.

Minulle saattaa myös yhtäkkiä tulla hirveä hinku päästä nettiin. Katsomaan sählöposteja, kirjoittelemaan forrumeille ja keskustelemaan meseen.
kyllä, outo olen...

Qia

• Ankeuttaja
Mielihalut ja himot
« Vastaus #18 : Toukokuu 29, 2004, 19:24:08 »
Minun pakkomielteenin on ihmisten haisteleminen. Haistelen aina kavereitani ja jos kaupungilla tulee joku kiinostava näköinen ihminen/hyvän näköinen poika vastaan, minun on aina aivan pakko haistella häntä. Onneksi sentään teen tämän huomaamattomasti, niin että kun kävelen hänen ohitseen/istun hänen vieressä niin käännän päätä sinne päin ja nuuhkin miltä se haisee :) Pari kertaa ystäväni on kyllä huomannut mitä teen ja sanonut että mitä sä siinä nuuhkit... ^^  Niin ja aina kun vastaan tulee (minunmielestä) epämielyttävän näköinen henkilö, alan aina automaattisesti hengittämään suun kautta tai pidätän hengitystä niin kauan kuin hän on mennyt ohi... Se on todella häiritsevää, mutta minun on kuitenkin aina pakko tehdä niin.

Muita ei-niin-suuria-pakkomielteitä ovat muuoassa se että minulla on aina pakko olla peili vieressä kun olen tietokoneella, en tajua miksi laitan sen aina siihen enkä anna kenenkään siirtää sitä, koska en koskaan edes peilaa itseäni siitä. Se vaan on siinä vaikka en tee sillä mitään. Mutta auta armias jos siinä ei ole peiliä, en silloin voi edes kirjoittaa mitään...  

Minulla on vielä yksi pakkomielle. J-rock. Aina kun olen surullinen, niin pitää vain kuunella Gacktia niin alkaa heti hymyilyttää. Minun on pakko saada kuunnella sitä ainakin 5 kertaa viiikossa, tai muuten mikään ei suju. Muutenkin jos näen jossain kuvan Kyosta/Diestä/Gacktista, saan melkein hengenahdistuksia...

Banaanimehu

• Ankeuttaja
Mielihalut ja himot
« Vastaus #19 : Toukokuu 29, 2004, 19:49:27 »
Mulla on pakkomielteenä huulikiillot. Tällä hetkellä niitä löytyy jopa 24 ja on vielä paljon mitä haluaisin. Ne vaan on niin ihania ja kauniita värikkäitä purkkeja. Pakko saada aina vaan lisää. Onneksi huulikiillot on melko halpoja, ettei kaikki rahat mene niihin. :]

Ja toisena pakkomielteenä löytyy alushousut. Kaikki kauniit ja mahdollisimman räikeät alushousut on saatava. Kauppoina ovat esim. Lindex, seppälä ja h&m.
Näihin sitten kuluu paljon rahaa shoppailupäivinä.
Olen pikkarifriikki. :]

Ja sitten limu. Sitä on pakko saada pullo päivässä. Hampaathan tässä menee mutta kun sitä on saatava.

Olen outo, kääks.

Poissa Graveheart

• Vesijuoppo Yrjäläinen
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Tupa: Tuvaton
Mielihalut ja himot
« Vastaus #20 : Toukokuu 30, 2004, 14:23:02 »
Yksi aika yleinen pakkomielteisyys näkyy pelikorttien maiden järjestyksessä. Varmasti jokainen, joka osaa korteilla pelata, on kehittänyt omassa mielessään jonkin tietyn järjestyksen niille (minulla se on aina pata > ruutu > hertta > risti).

Tuota äskeistä esimerkkiä lukuunottamatta minulla on ainakin pienenä ollut, ellei vieläkin, pakkomielle jonkinlaisen esineiden tasa-arvon ylläpitämiseen. Esim. jos väritin värityskirjan kuvaa vihreällä kynällä, minun piti värittää kuvaa yhtä paljon myös kaikilla muun värisillä kynillä, ettei niille kynille tule paha mieli. Nykyään sama piirre on säilynyt, mutta vähän toisenlaisissa esimerkeissä.

Minunkin pitää pitää hiukset loitolla. Pyyhin niitä silmieni edestä, tai jos niskatukka on valunut paidan alle, se pitää nostaa sieltä pois. Pitää myös aina välillä tarkistaa, etteivät hiukset ole vieläkin siellä, koska siltähän se tuntuu, kun ne heiluvat niskaa vasten. Jos pidän pitkähihaista paitaa päällä, hihat pitää kääriä kyynärpäihin koska se tuntuu erittäin kömpelöltä, jos hihat roikkuvat ranteissa.
My gramma has this joke where she says "Knock knock"
I say "Who's there?"
She says "I can't remember" and starts to cry

Crazy Rosie

• Ankeuttaja
Mielihalut ja himot
« Vastaus #21 : Toukokuu 30, 2004, 20:55:47 »
Minulla on jonkinmoisia pakkomielteitä, vaikkei kovin suuria. Esimerkiksi aamulla kun lähden kouluun, minulle tulee ihan hirveä pakkomielle tarkistaa tuhat kertaa että kaikki ovat varmasti mukana, kun minulla on aina sellainen tunne että jotain puuttuu. Vielä koulumatkallakin tarkistan ovatko kaikki mukana että voin vielä kääntyä hakemaan jos ei ole.

Toinen pakkomielteeni on varmaan se, kun menen keittiöön, availen kaappeja monta kertaa vaikka en edes etsi mitään. Kaikki kaapit ja laatikot käyn läpi, monta kertaa päivässä.

Kolmas pakkomielteeni on varmaan se, että kun menen nukkumaan, sammutan kaikki valot ja vedän verhot ikkunan eteen ja laitan oven kiinni, koska en kestä jos huoneessa on vähänkin valoa yöllä, ei siellä voisi nukkua. Pilkko pimeässä on paras nukkua. ^^

Ja on minulla vieläkin pakkomielteitä. Ainakin sormien ja varpaiden naksuttelu. Minun nivelet ovat ihan löysät ja naksun joka paikasta. Polvista, varpaista sormista, niskasta, käsivarsista, nilkoista ja ranteista. Vaikka en edes tarkoituksella naksuttelisi niveliä, ne naksuvat kuitenkin, ei yhtään kivaa.

Ja vielä yksi. En voi illalla mennä nukkumaan jos en ole sanonut perheelleni hyvää yötä, en tiedä miksi, mutta olen pienestä pitäen sanonut sen joka ilta kaikille.

Phila

• Ankeuttaja
Mielihalut ja himot
« Vastaus #22 : Toukokuu 31, 2004, 07:59:40 »
Irtokarkki. Kyllä. Ehdottomasti. Vaikka niitä samoja saisikin paljon halvemmalla muovipussissa, irtokarkkia on pakk ostaa. Aina kun vähänkään rahaa, irtokarkkiin se menee. Ennätys on varmaan vähän päälle seitsemällä eurolla ostettu 700g leffaan. :D Irtokarkki vain on niin namia... <3

ja oikeastaan karkki yleensä. Yhtenä viikkona meni 10 euroa karkkiin. Kyllä. Eikä tullut edes paha olo ko söi ne. O_o

Lainaus
Jos pidän pitkähihaista paitaa päällä, hihat pitää kääriä kyynärpäihin koska se tuntuu erittäin kömpelöltä, jos hihat roikkuvat ranteissa.

Hear, hear! Ja sitten valitetaan äidille kun paidan hihat ovat liian lyhyet, vaikka ne kiskotaankin melkein kainaloihin asti :D

BlackWolf

• Ankeuttaja
Mielihalut ja himot
« Vastaus #23 : Toukokuu 31, 2004, 10:09:23 »
Minulla on pari pakkomiellettä, mutta ne eivät ole minua oikeastaan haitanneet.

Ranteiden naksuttelu
Minulla on hyvin oudot ranteet. Aina kun pyörittelen niitä, niin niistä kuuluu ällöttävät äänet. Ihan marakassin äänet :D Kaverini inhoavat, kun teen sitä...

Huivit
Minä rakastan huiveja. Niitä ei minulla kuitenkaan ole paljoa, mutta pöllin aina kaikki äidin huivit ja käytän niitä. Yleensä laitan ne kaulaan tai hiuksiin kiinni. Ja ostan joitakin huiveja alennusmyynneistä halvalla, en tuhlaa nihin kuitenkaan liikaa.

Ja sitten vielä se tasku juttu. Minä aina klun pyöräilen kokeilen tasjuja ajaessa, että onko ne rahat ja kännykkä vielä tallessa. Tuo on minulle vaarallista, nimittäin kerran ajoin ojaan, kun aloin kaivella taskuja :D

Poissa Graveheart

• Vesijuoppo Yrjäläinen
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Tupa: Tuvaton
Mielihalut ja himot
« Vastaus #24 : Toukokuu 31, 2004, 13:02:39 »
Lainaus käyttäjältä: "Phila"
Hear, hear! Ja sitten valitetaan äidille kun paidan hihat ovat liian lyhyet, vaikka ne kiskotaankin melkein kainaloihin asti :D

Minä kun jo odotin että joku taas käsittää viestini mahdollisimman väärin. Näyttäisitkö kirjoituksestani sen kohdan, jossa kerron valittavani hihojen lyhyydestä?
My gramma has this joke where she says "Knock knock"
I say "Who's there?"
She says "I can't remember" and starts to cry