Kirjoittaja Aihe: Diili  (Luettu 5375 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Jessie

• Sanomaton
  • *
  • Sukupuoli: Noita
  • Tupa: Rohkelikko
Vs: Diili
« Vastaus #25 : Elokuu 23, 2007, 09:39:45 »
Aloitin katsomaan tätä viimistä jaksoa ihan rauhallisin mielin, koska kaksi suosikkiani olivat päässeet finaaliin, ajattelin että kerrankin ei tarvitse niin kamalasti panikoida koska pidän molemmista ja kun ohjelma loppui kihisin raivosta, olin oikeasti aivan romahduksen partaalla ja vihainen jne.

Ensinnäkin olisin loppujen lopuksi kyllä palkannut mieluummin Rebecan, joo, no naiset voittoon. Tykkäsin enemmän hänen luonteestaan, joka olisi sopinut paremmin Trumpin organisaatioon. Randal oli hyvä, mutta nojasi ehkä liikaa koulutuksen voimaan. Rebeccassa oli vain se joku, miksi minä olisin mieluummin valinnut hänet.

MUTTA. Ei voi olla totta lopussa, kun Randal oli palkattu ja Trump kysyi pitäisikö hänen palkata myös Rebecca ja Randal vastasi jotain täysin käsittämätöntä. Kisassa voi olla vain yksi voittaja. Huhuh. Siihen loppui minun arvostukseni sitä miestä kohtaan. Hän näytti oikean puolen ja valitsi itsekkyyden kun hän olisi voinut antaa Rebecalle mahdollisuuden työskennellä. Haloo, kyseessä oli ehdottomasti yksi parhaimmista kilpailijoista. Randal ajatteli täysin itseään, hän unohti mitä hyötyä Rebecasta olisi voinut olla Trump organisaatiolle ja sen sijaan hän keskittyi näyttämään macholta. Minusta se oli täysin käsittämätöntä ja ärsyttävää, mutta toisaalta: "It's nothing personal. It's just business."
♥ Pottereita vuodesta 1999 ♥
“Dumbledore's man through and through, aren't you Potter?"
"Yeah I am," said Harry. "Glad we straightened that out.”

Poissa Kalke

• Lyhennetty painos
  • Vuotislainen
  • I told you so.
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #26 : Elokuu 23, 2007, 15:05:59 »
MUTTA. Ei voi olla totta lopussa, kun Randal oli palkattu ja Trump kysyi pitäisikö hänen palkata myös Rebecca ja Randal vastasi jotain täysin käsittämätöntä. Kisassa voi olla vain yksi voittaja. Huhuh. Siihen loppui minun arvostukseni sitä miestä kohtaan. Hän näytti oikean puolen ja valitsi itsekkyyden kun hän olisi voinut antaa Rebecalle mahdollisuuden työskennellä. Haloo, kyseessä oli ehdottomasti yksi parhaimmista kilpailijoista. Randal ajatteli täysin itseään, hän unohti mitä hyötyä Rebecasta olisi voinut olla Trump organisaatiolle ja sen sijaan hän keskittyi näyttämään macholta. Minusta se oli täysin käsittämätöntä ja ärsyttävää, mutta toisaalta: "It's nothing personal. It's just business."

Olen aivan samaa mieltä. Olin todella järkyttynyt tästä Randalin viimeisimmästä kommentista. Vajosi kyllä alasalas arvostukseni taulukossa. Rebecca olisi ollut erinomainen työntekijä Trumpille, mutta Randal halusi olla itse ja yksin voittaja ja saada jakamattoman huomion ja kunnian. En ikinä, ikinä olisi uskonut hänestä tällaista aiemmin. Olen aina pitänyt Randalista toiseksi eniten, mutta nyt mielikuvani hänestä jotenki lysähti, kuin puhkaistu ilmapallo :>

Randal puhui todellakin liikaa koulutuksestaan ja vanhoista voittotilastoistaan. Millään muulla ei tuntunut olevan väliä. Ihan kuin Randalissa ei olisi vikoja lainkaan, vaan hän olisi viiden koulutuksen miehenä täydellinen. Näin ei kyllä ole. Randal ei ole luova, ja vastikään paljastunut ahneuskin ovat melko negatiivisia puolia.

Rebecca oli mielestäni loistava kisaaja ja ehdottomasti erinomainen työntekijä Trumpille. Hänellä ei ehkä ole miljoonia koulutuksia ja tutkintoja, niin kuin Randalilla, mutta eikö se jo todista, että niillä ei ole väliä, kun hän näin pitkälle pääsi? Moni "paremmin koulutettu" tippui jo aikaisemmassa vaiheessa. Rebecca teki, eikä mutissut. Tarpeen tullen hän osasi myös olla sivummalla, eikä aina kaiken keskipisteenä. Lojaalius palkittiin, minusta Toral oli oikein hyvä Rebecan tiimissä nyt, ei mitään valittamista hänestä. Rebecca on myös lähes ainoita kilpailijoita, jotka puhuvat totta tapahtumista, eivätkä värittele niitä miten sattuu.
Rebecca on myös hirveän nuori, 23-vuotias. Randalin mukaan "kokematon", mutta minusta varsin pätevä niinkin nuoreksi, ja hänhän päihittikin monta vanhempaa ja "kokeneempaa". Kuvitelkaapa sitten, kuinka hyvä bisnesnainen Rebecca on vanhempana ja "kokeneempana"!

Allan järkyttävä loppupuhe oli myös naurettava. Se nainen oli aivan hirveä silloin ennen putoamistaan. Hän haukkui ja lyttäsi - mikä sen toisen nimi nyt olikaan?  - no, ystäväänsä ja tiimitoveriaan, joka itse puhui Allasta vain totta ja hyvää. Alla valehteli ja kierteli paljon, ei missään nimessä itse olisi ollut voittaja-ainesta.

Eli varsin närkästyneet mielikuvat jäivät viimeisestä jaksosta, erityisesti tuon Randalin letkautuksen jälkeen.
"A goal without a plan is just a wish."

Poissa Xanie

• hymyilevä huomispäivä
  • Aurori
  • *
  • *reps*
« Vastaus #27 : Toukokuu 22, 2008, 13:23:09 »
Viime kaudesta on (ehkä) selvitty hengissä, samoin kuin Randalin omahyväisyydestä viimeisessä jaksossa. Eilen alkoi uusi kausi pyöriä ja  ryhmät pääsivät heti tositoimiin. Mielenkiintoista myös oli, että Trump valitsi pari tyyppiä valitsemaan joukkueet. Joukkueet kun ovat yksi suurimmista asioista koko kilpailussa ja jos niiden tekemisessä epäonnistuu niin paha juttu.

Tehtävä sinänsä oli minusta aika helppo. Tosin se toinen joukkue (Gold Rush? tai mikä se nimi ikinä onkaan..) ei oikein pärjännyt siinä...muka. Olen samaa mieltä niiden Trumpin työntekijöiden kanssa, että se lahjakassi ilman lahjoja oli vähän... hölmö? Mutta muuten he selvisivät minusta ihan ok. Tosin se yksi ihminen, jonka piti soittaa niitä puheluita ei mielestäni onnistunut. Häneltä vielä kysyttiin siinä johtoryhmän edessä, että mikä hänen panoksensa oli, niin hän vain totesi tunteneensa tuotteen. Ja?? Njoo. Minusta höän oli kyllä potkunsa ansainnut, mutta olen samaa mieltä, että se Mensan tyyppi on ihan liian yliarvostettu. Hän luulee olevansa täydellinen ja fiksu, mutta häneltä puuttuu minusta sitä kuuluisaa maalaisjärkeä. Hän on minusta myös hieman liian kunnianhimoinen, eikä pysty ajattelemaan niin paljon kokonaisuuksia sen takia. Pitäisi häntä myös hieman lapsellisena. Kaikki se "jos mainitset minusta, niin teet itsestäsi maalitaulun". Hän veti sen yhden tyypin sinne "potkuja saamaan" vain siksi, että hän oli sanonu jotain sitä mensan tyyppiä vastaan. Minusta hänkin olisi ansainnut potkut, ja oli niitä saamassakin. Mutta minusta on kuitenkin hyvä, että hän saa vielä toisen mahdollisuuden, saa vähän näyttää, mihin siitä Mensan jäsenyydestä oikein on^^

En tiedä, onnistuiko se toinenkaan joukkue mitenkään täydellisesti. Ihan ok suoritus minusta, mutta heillä ainakin oli yritystä enemmän. Heidän joukkueessaan on se hieman... isompi kaveri... joka vähän epäilyttää. Hänellä on tosi outoja ideoita ja hän on muutenkin jotenkin outo. Mutta loppujen lopuksi se taisi kuitenkin olla hänen ideansa. Mutta hänet vain työnnettiin syrjään. En väitä, ettenkö itse olisi tehnyt niin, mutta oli se jotenkin keljua. Hän sentään yritti tuoda ideoitaan esille (vaikka kovin moni niistä ei ollut mitenkään hyvä. Esim se tappajavaisto tms nimi joukkueelle*reps*). Täytyy katsoa mihin hänestä on, mutta minusta vähän tuntuu, että hän saa potkut aika pian jollei hänen suorituksensa parane...

No, kertokaa te mielipiteitänne alkaneesta kaudesta. Minä en sitten lupaa muistaa kenenkään nimiä (kuten tulette huomaamaan), ei meinaan ole vahva alueeni^^

~Xanie
Kun ystäväsi katselevat sinua hyppäämässä laskuvarjolla joka ei aukea, voisi olla hauska temppu, jos esittäisit vaikkapa uintiliikkeitä.
Avasta kiitos Seatearille!
Tee päivän hyvä työ: www.freerice.com

Poissa Kalke

• Lyhennetty painos
  • Vuotislainen
  • I told you so.
« Vastaus #28 : Toukokuu 22, 2008, 16:43:59 »
Vielä on kyllä minun paha mennä sanomaan kenestäkään mitään, mutta nuo Xanien edellä tuomat kommentit pitävät kyllä paikkaansa. Se Mensa-tyyppi vaikutti aluksi ihan varteen otettavalta kilpailijalta, mutta loppujen lopuksi ei hän ollutkaan kovin luoja ja kekseliäs. Lapsellisuuttakin tosin havaitsi. (Nimet ovat kyllä minullakin hakusessa ja varmasti vielä pitkään, kaverini tosin risti sen Mensa-hepun Oobeeksi, kun näyttää kuulemma niin Orlando Bloomilta :'>)

Mutta joo, se paksumpi heppu vaikutti todellakin hieman omituiselta, ideat olivat vähän mielenkiintoisia ja muutenkin hölmähkön oloinen tapaus, mutta ehkä hän pääsee loistamaan jollakin toisella osa-alueella. Minäkin olisin laittanut hänet siihen lentävään juttuun (nimi katosi), sillä ei kyllä olisi takeita siitä, millainen myyntitykki hän olisi ollut. Toisaalta taas - ehkä sillä valinnalla he menettivät pari asiakasta lisää, kuka tietää?

Joukkueiden erot onnistumisessa eivät olleet kovin suuret - vain kolme asiakasta. Gold Rush oli ehkä vähän liian tavanomainen myynnissään, olisivat nyt käytelleet budjettiaan kunnolla, vaikka vain jonkin suupalan tarjoamiseksi. Toisen joukkeen (nimi?) idea oli vähän omaperäisempi, mutta en ajatellut sen toimivan kovin hyvin - luulin, että kävisi niin kuin viime kaudella, kun pesäpallovälineitä piti myydä, mutta asiakkaat vain harjoittelivat lyömistä, eikä kukaan oikein ostanut mitään. Jotenkin olin itse Gold Rushin puolella, en tiedä miksi. Kyllä ne puolet varmaan vielä vaihtuvat, kun vähän paremmin oppii tuntemaan väkeä.

Mielestäni oli hyvä, kun Trump antoi potkut Summerille (muistan nimen!), onneksi tämä meni törttöilemään, sillä Mensa-tyypille soisin vielä toisen tilaisuuden, aika fiksun oloinen hän kuitenkin oli. Muiden Gold Rush-tiimiläisten käytös oli aika naurettavaa Trumpin huoneessa. Kun Trump selosti "Mensan" mokia, he nauroivat (aika tökerösti) tälle. Kai heillä nyt tehtävän aikana olisi joku tilaisuus ollut sanoa jotain parempia ehdotuksia - hyvähän se on jälkikätee naureskella. Saa nähdä millainen ilmapiiri GR:ssa on myöhemmin, kun nyt jo on tuollaista juonittelua ja puolia.

Mielenkiinnolla ensi jaksoa odottelen :>

Poissa Jessie

• Sanomaton
  • *
« Vastaus #29 : Toukokuu 22, 2008, 18:23:04 »
Wuhuu! Uusi Diili kausi alkoi taasen, olinkin sitä odotellut. Tuntuu että menee aina niin kamalan pitkä aika näitten Diili -kausien välissä, mutta kai se on pakko jaksaa odotella. Itse asiaan sitten, mielenkiintoisen oloisia ihmisiä mukana tässä kaudella. Pongasin heti tämän Mensa- tyypin lähinnä ulkonäkönsä vuoksi, mutta yllätys yllätys- hän paljastui pettymykseksi mikä totesin kyllä jo jakson aikana. Hänen johtotaitonsa olivat aika puutteelliset. Tasapainottelin siinä jakson alussa että kumpaa ryhmää lähtisin tukemaan (ainakin näin aluksi) Gold Rush oli aluksi valintani juuri tämän Mensa tyypin takia, mutta sitten jakson edetessä huomasin että Synergy (?) :stä löytyi paljon mielenkiintoisempia ihmisiä joten päätin sitten lähteä tätä joukkoa tukemaan. Sieltä pongasin ainakin yhdeksi suosikikseni sellaisen miekkosen joka muistutti vähän Lewis Hamiltonia ja kuka näytti aika hyvin osaavan markkinointi hommansa, puhutteli niin söpösti sitä lastakin.
Se pullukka mies saa todennäköisesti aika pian lähteä ellei hänestä paljastu jotain "ylivertaista" verrattuna muihin. Hän tosiaan vaikutti vähän hömelöltä ja ideat oli kyllä aika kamalia.

Summer tosiaan mokasi oman mahdollisuutensa siinä lopussa kun alkoi vaan inttää "Rehellinen loppuun asti", luulisi bisnesmaailmassa jo oppineen ettei yltiömäisellä rehellisyydellä pääse mihinkään suuntaan. Hän mokasi sen puhelinsoitonkin, mutta kerta se yksi naikkonen istui Summerin kanssaan siinä- miksi ei silloin sanonut että soitappas lisää puheluita, nökötti vaan hiljaa. Kunnes tultiin kameran eteen puhumaan ihan kauhuissaan että :"Summer soitti vain yhden puhelin", avaa suusi hyvä nainen!

Ensi jaksoa odotellessa:)

Poissa Xanie

• hymyilevä huomispäivä
  • Aurori
  • *
  • *reps*
« Vastaus #30 : Toukokuu 22, 2008, 18:45:08 »
Vielä on kyllä minun paha mennä sanomaan kenestäkään mitään, mutta nuo Xanien edellä tuomat kommentit pitävät kyllä paikkaansa. Se Mensa-tyyppi vaikutti aluksi ihan varteen otettavalta kilpailijalta, mutta loppujen lopuksi ei hän ollutkaan kovin luoja ja kekseliäs. Lapsellisuuttakin tosin havaitsi. (Nimet ovat kyllä minullakin hakusessa ja varmasti vielä pitkään, kaverini tosin risti sen Mensa-hepun Oobeeksi, kun näyttää kuulemma niin Orlando Bloomilta :'>)
Arvaa mikä oli mielessäni ensimmäisenä, kun näin sen Mensa-tyypin? "Miksi Orlando Bloom on tuolla?" :D

Joukkueet ovat siis muistini mukaan Gold Rush ja Synergy. Itse pidän enemmän jälkimmäisestä ja se on ainakin toistaiseksi suosikkini. Olen Jessien kanssa pitkälti samoilla linjoilla, eikä minulla edes taida olla hirveästi muuta lisättävää, kun kausi kuitenkin vasta alkoi..

Toisen joukkeen (nimi?) idea oli vähän omaperäisempi, mutta en ajatellut sen toimivan kovin hyvin - luulin, että kävisi niin kuin viime kaudella, kun pesäpallovälineitä piti myydä, mutta asiakkaat vain harjoittelivat lyömistä, eikä kukaan oikein ostanut mitään. Jotenkin olin itse Gold Rushin puolella, en tiedä miksi. Kyllä ne puolet varmaan vielä vaihtuvat, kun vähän paremmin oppii tuntemaan väkeä.
Ai niin, minulla tuo ei edes käynyt mielessä :D Hmm.. Toisaalta he joutuivat aika pian siihen tulikokeeseen, joten se ehkä selittää sitä, että tulokset eivät niin hirveän huikeita olleet.. Minulle tuli tuosta manikyyri-hieronta-juttu-systeemistä mieleen lähinnä se, että se vetää puoleensa enemmän naisia, mutta heillä taisi olla sellainen myyjä, joka myi enemmän naisille :)

Minusta se voittajien saama palkinto oli aika hyvä. Se toimii tavallaan kahdella tapaa. Ensinnäkin kilpailijat saavat tietää lisää Trumpista, mutta toisaalta Trump saa tietää myös enemmän niistä kilpailijoista. Varmasti hänelle muodostui jonkinlainen kuva heistä, varsinkin niistä, jotka kysyivät fiksuja kysymyksiä.

Joo, en vain voinut laittaa kaikkea tätä siihen edelliseen viestiini...

~Xanie

//: Tai sitten se ON Bloom, joka on vain niin pirun hyvä näyttelijä, että huijaa kaikkia? ^__^
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 22, 2008, 20:02:45 kirjoittanut Xanie »
Kun ystäväsi katselevat sinua hyppäämässä laskuvarjolla joka ei aukea, voisi olla hauska temppu, jos esittäisit vaikkapa uintiliikkeitä.

Poissa Kalke

• Lyhennetty painos
  • Vuotislainen
  • I told you so.
« Vastaus #31 : Toukokuu 22, 2008, 18:48:00 »
Arvaa mikä oli mielessäni ensimmäisenä, kun näin sen Mensa-tyypin? "Miksi Orlando Bloom on tuolla?" :D

Joukkueet ovat siis muistini mukaan Gold Rush ja Synergy. Itse pidän enemmän jälkimmäisestä ja se on ainakin toistaiseksi suosikkini. Olen Jessien kanssa pitkälti samoilla linjoilla, eikä minulla edes taida olla hirveästi muuta lisättävää, kun kausi kuitenkin vasta alkoi..

Ainiinjoo, Synergy! :)

Se tosiaan muistutti Orlando Bloomia ja sitä Ruotsin prinssiä, joka näyttää myös Bloomilta :'> (mistä niitä samannäköisiä oikein sikiää? :P)

Poissa Lady Asensio

• Nilkanvilauttaja niinikään
  • Vuotislainen
  • DH luettu 9.12, KV 11.3
  • Pottermore: HeartWitch62
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #32 : Toukokuu 23, 2008, 00:42:14 »
En katsonut ekaa jaksoa, sillä mielestäni ohjelma on jo kulunut juttu,aivan kuin mm. selviytyjät. Jotenkin ei jaksa enää innostaa. Olisi edes vaativia tehtäviä, kuten sijoittamista ja pörssiä.

Onneksi jaksot ovat kuitenkin nettitv:ssä nähtävissä viikon ajan, jos vaikka viikonloppuna olisi jokin ajankohta jolloin ei ole mitään tekemistä.
Mun blogi: http://www.pointblog.fi/?go=milluska    (HUOM! OSOITE HIEMAN MUUTTUNUT)
Vuoden 2008 kotitonttu  tässä, terve!

Poissa Xanie

• hymyilevä huomispäivä
  • Aurori
  • *
  • *reps*
« Vastaus #33 : Toukokuu 29, 2008, 12:10:16 »
Allekirjoittaneelta meni eilinen diilin jakso hieman sivuun, kun piti isän kanssa katsoa samaan aikaan tullutta Beckiä. Käytännössä siis vilkuilin välillä vain sitä. Mikä sen toisen joukkueen idea oli? Toinen joukkuehan puki päälleen ne kylpytakit, mutta ei mitään hajua siitä toisesta.. Ne toiset kuitenkin voittivat. Eikä ehkä ihme, kun minusta se...Brent? (se hieman isompi kaveri) vei paljon niiden muiden aikaa ja häiritsi hirveästi.

Minusta se Brent (tms?) olisi kyllä potkunsa ansainnut. Ennemmin hän, kuin se niiden projektipäällikkö. Ainakin sen perusteella, mitä minä näin, niin hänellä oli ainakin yritystä... En toki nähnyt koko jaksoa, että ei voi tietää.. Kuka niiden toisten projektipäällikkö oli? Teidän enemmän siitä toisesta joukkueesta, kun aina kun vilkuilin sitä kanavaa, niin vuorossa oli se kylpytakki porukka...

~Xanie

Poissa Kalke

• Lyhennetty painos
  • Vuotislainen
  • I told you so.
« Vastaus #34 : Toukokuu 30, 2008, 13:48:30 »
Allekirjoittaneelta meni eilinen diilin jakso hieman sivuun, kun piti isän kanssa katsoa samaan aikaan tullutta Beckiä. Käytännössä siis vilkuilin välillä vain sitä. Mikä sen toisen joukkueen idea oli? Toinen joukkuehan puki päälleen ne kylpytakit, mutta ei mitään hajua siitä toisesta.. Ne toiset kuitenkin voittivat. Eikä ehkä ihme, kun minusta se...Brent? (se hieman isompi kaveri) vei paljon niiden muiden aikaa ja häiritsi hirveästi.

Minusta se Brent (tms?) olisi kyllä potkunsa ansainnut. Ennemmin hän, kuin se niiden projektipäällikkö. Ainakin sen perusteella, mitä minä näin, niin hänellä oli ainakin yritystä... En toki nähnyt koko jaksoa, että ei voi tietää.. Kuka niiden toisten projektipäällikkö oli? Teidän enemmän siitä toisesta joukkueesta, kun aina kun vilkuilin sitä kanavaa, niin vuorossa oli se kylpytakki porukka...

~Xanie

En kyllä aivan tarkkaan muista, mikä toisen joukkueen idea oli, muistelisin niin, että jotakin kylttejä tms. (?) Toisten projektipäällikkönä oli -ööh- Lee?

Nooh, oli kyllä aika mitäänsanmaton jakso, aika tylsä tehtäväkin. Brent oli melko rasittava, mutta pelasti ryhmänsä kuitenkin sillä tanssilla, mikä houkutteli ihmisiä paikalle ja tekstaamaan. Kuitenkin mielestäni parempi joukkue voitti (kannatin siis taas Gold Rushia), palkinto oli hieno, muttei heille niin opettavainen, kuin viime viikolla Synenergyn palkinto.

Poissa Kalke

• Lyhennetty painos
  • Vuotislainen
  • I told you so.
« Vastaus #35 : Heinäkuu 10, 2008, 10:31:14 »
Nyt on ollut vähän kurjia jaksoja viime viikkoina, ainakin tällaiselle Gold Rushin kannattajalle. Itku meinasi eilen päästä, kun kaikista Synergyn ihmisistä juuri Michael siirtyi Gold Rushiin. Hän tosin teki hyvin töitä koko tehtävän ajan, eikä ehkä olekaan muulloin niin katastrofi, paitsi projektipäällikkönä. Nyt on lähes poikkeuksetta teurastettu jokainen hävinneen joukkueen päällikkö, joten toivottavasti Tarek ei valitse sitä hommaa ensi jaksossa (ellei johda joukkoaan voittoon). Hän onkin ollut aika lailla hiljaisempi, kuin alkuaikoina, mikä on ihan hyvä taktiikka: ahkerasti hommia, niin ei tule nokan koputtamista joukkueella eikä Trumpilla.

Olisin halunnut sen ainoan miehen Synergystä (en muista nimeä, mutta se britti) siirtyvän Gold Rushiin, mutta eipä tietenkään näin käynyt.

Noh, ensi jakso on ilmeisesti pelkkää tapahtuneen kertausta (huoh), joten vasta kahden viikon päästä nähdään jatkoa tällekin draamalle. Mitäs on muiden mielipiteet tapahtuneesta ja henkiköistä?

Poissa Xanie

• hymyilevä huomispäivä
  • Aurori
  • *
  • *reps*
« Vastaus #36 : Elokuu 27, 2008, 12:08:50 »
Hmph. Eipä ole täällä ollut paljon keskustelua ohjelmasta, eikä varmaan enää kauheasti olekaan, kun kausi lähestyy loppuaan. Mikäs siis sopivampi aika aloittaa se keskustelu jälleen^^

Itse katsoin monta jaksoa putkeen, kun en päässyt/muistanut katsoa sitä silloin kun se tuli tv:stä. Mutta kiitos tallentavan digiboxin, sain lähes kaikki jaksot nauhalle. Laitoin sen ohjelman automaattiseen tallennukseen, mutta silti pari jaksoa on jäänyt välistä, en tiedä miksi. Mutta eipä se niin suuri katastrofi ole^^

Eilen katsoin viime viikon jakson. Naiset vastaan miehet. Minusta niillä miehillä oli selvästi parempi idea ja he kuuntelivat oikeasti niitä työntekijöitä. Naiset yrittivät muuttaa brändiä liikaa ja pieleenhän se sitten meni. He eivät ajatelleet käytäntöä niinkään kuin ulkonäköä, vaikka ei siinä ulkonäössä kyllä kauheasti kehumista ollut. Minusta. Ja jos mietitään esimerkiksi sitä ovityypin asua, niin mitä järkeä laittaa pihalla seisovalle tyypille lyhythihainen asu? Ainakin hyvä keino saada lisää vapaata, kun sairastelee työasun takia... Miehille antaisin plussaa vielä siitä, että kaikissa asuissa oli se vihreä huivi (tai jokin vastaava vihreä yksityiskohta). Se toi yhteneväisyyttä niihin asuihin ja lisäksi käsitin, että se olisi ollut jotenkin sen yhtiön väri tai jotain..

Molemmat naiset sitten menivät ja saivat potkut. Ihan ymmärrettävää kyllä, sillä heitä ei voinut kumpaakin pitää, mutta olisi ollut vaikea antaa vain toiselle potkut. Jos minä olisin saanut päättää, niin olisin ehkä pitänyt Roxannen ja antanut potkut Allielle. Allie on vain jotenkin niin teennäinen ja rasittava. Ja minusta tuntuu, että hän vähän muuntelee totuutta, jotta näkyisi itse paremmassa valossa ylemmille.

Seuraava jakso on sikäli mielenkiintoinen, että "työhaastattelua" pitäisi olla jäljellä vielä kaksi viikkoa, mutta enää on kaksi kilpailijaa jäljellä, kun Trump meni ja antoi potkut kahdelle. Miten ensi jakso siis käytännössä menee? Hmm. Voisi tietysti käydä katsomassa jostain, mitä siitä sanotaan, mutta olen laiska, enkä jaksa.. Toinen, mikä seuraavassa jaksossa kiinnostaa, on se, että missä vaiheessa pojat huomaavat, että kumpikaan tytöistä ei tule takaisin. Odotan innolla, että näen heidän ilmeensä, kun he tajuavat olevansa finaalikaksikossa.

Hmm. Vieläköhän oli muuta? Ei kai. Katsooko täällä enää kukaan muu tätä sarjaa, vai olenko jäänyt yksikseni?

~Xanie

Poissa Da Kin

• Overdrive
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Guns N' Fuckin' Roses!
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #37 : Elokuu 27, 2008, 14:07:57 »
Katsoin tätä silloin kun topicin aloitusviesti on kirjoitettu eli joskus miljoona vuotta sitten. Ei enää kiinnosta katsoa kuinka Trump pitää itseään jonakin jumalallisena olentona joka on aina oikeassa ja huutaa: You are fired!
Ei lopu täältä polle ei amfetamiini, täältä kukkaloistosta amsterdamin, ojat pullollaan pitkätukkiaan antaa kaikkien kukkien kukkia vaan..

Poissa Kalke

• Lyhennetty painos
  • Vuotislainen
  • I told you so.
« Vastaus #38 : Syyskuu 01, 2008, 10:37:55 »
Hmm. Vieläköhän oli muuta? Ei kai. Katsooko täällä enää kukaan muu tätä sarjaa, vai olenko jäänyt yksikseni?

Et ole jäänyt yksiksesi, minä ainakin vielä jaksan katsoa :> Ensi jaksossa onkin sitten jännät paikat, kun Andrea sairastui, saa nähdä onko erittäin pahaakin, ja tuleeko joku korvaamaan häntä. Seanin valinnat joukkueeksi olivat hyvät; Tarekista olen aina pitänyt ja mies on osaava ja fiksu, Andreakin tosi osaava, vaikken hänestä ole koskaan erityisemmin pitänytkään. Tammykin on ihan jees. Lee taas kuuntelee ehkä vähän liikaa sen venäläisen (muistikatkos, en muista nimeä!) neuvoja. Pepi?! Ihan mielenkiintoinen valinta, toivottavasti koituu Leen kohtaloksi, sillä toivoisin mielummin Seanin voittavan.

Viime jakson perusteella ei oikein voi vielä päätelmiä tehdä, että kummalla menee paremmin. Leen poppoo ei oikein onnistunut vakuuttamaan sitä tätiä (kuka nyt lienikin) ja taitaa olla aikamoisessa kusessa. Seanin porukka taas jäi vajaaksi, kun Andrea meni sinne lääkäriin.

Aika jännää tulossa :)

Poissa Xanie

• hymyilevä huomispäivä
  • Aurori
  • *
  • *reps*
« Vastaus #39 : Syyskuu 01, 2008, 20:37:33 »
Jep, jännää todellakin. Harmittaa Seanin ja Andrean puolesta. Toivottavasti Trump huomio sen yhden miehen vajauksen... Ja toivon todellakin, että Sean voittaa. Lee on kuin sätkynukke sen venäläisen..eeh? apua. En mä muista sen nimee :D (joo, tuli kumma lause, mutta olkoon :P)...

Olisin itsekin voinut valita saman joukkueen, kuin Sean. Tosin vähän arveluttaa se Tammyn valinta. Kun Sean tykkää hänestä niin plajon, niin vähän tuntuu, että Tammy menee tehtävän edelle. Lee valitsi mielestäni sellaisen "teinijoukkueen", ainakin sellainen kuva tuli, kun Roxanne selitti jotain jostain lapsuusaikaisesta idolistaan, joka pelaa siinä hyväntekeväisyysjutussa.

Luulen, että Leen joukkueen tehtävä menee pieleen ja pahasti, jos se täti ei vakuutu kunnolla ja vaikka yhtäkkiä vetäytyy pois tai jotain (en edes tiedä, onko se mahdollista, mutta kai kaikki on mahdollista?).

Toivotaan, että Andrealla ole mitään kauheen vakavaa ongelmaa. Vaikutti aika pelottavalta :/ Ensi jaksoa odotellessa (se on ihan pian!)

~Xanie

Poissa Kalke

• Lyhennetty painos
  • Vuotislainen
  • I told you so.
« Vastaus #40 : Syyskuu 03, 2008, 12:45:23 »
Lee on kuin sätkynukke sen venäläisen..eeh? apua. En mä muista sen nimee :D (joo, tuli kumma lause, mutta olkoon :P)...

Olisin itsekin voinut valita saman joukkueen, kuin Sean. Tosin vähän arveluttaa se Tammyn valinta. Kun Sean tykkää hänestä niin plajon, niin vähän tuntuu, että Tammy menee tehtävän edelle.

Toivotaan, että Andrealla ole mitään kauheen vakavaa ongelmaa. Vaikutti aika pelottavalta :/ Ensi jaksoa odotellessa (se on ihan pian!)

~Xanie

Sehän on jo tänään! :S
Nyt mie muistan sen venäläisenkin nimen: Lenny!

Mutta tosiaan, tuosta Tammysta en muistanut viimeksi vuodattaakaan ollenkaan. Tosiaan hieman huolestuttaa, että Sean ajattelee vain liikaa Tammya ja kaikki tämän antamat (huonotkin!) ideat ovat Seanista hyviä, koska tämä on niin ihastunut häneen. Toivottavasti mies herää todellisuuteen ja keskittyy ennen kaikkea tehtävään, eikä Tammyn hurmaamiseen. Siihen on aikaa homman jälkeenkin. Tarekhan huolehti myös viime jaksossa tästä Sean-Tammy - kuviosta, eikä suotta. Mitähän mieltä Tammy on Seanista - onkohan nuin vahvoja tunteita hänellä pelissä? Hieman epäilen.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 04, 2008, 10:52:06 kirjoittanut Kalke »

Poissa Xanie

• hymyilevä huomispäivä
  • Aurori
  • *
  • *reps*
« Vastaus #41 : Syyskuu 03, 2008, 14:05:26 »
Lenny! Niin olikin! kuinka pystyin unohtaman sen?? *köh*

Minua mietityttää kanssa vähän ne Tammyn tunteet. Onhan hän suloinen ja vähän flirttaileekin Seanin kanssa, mutta sitten taas minusta vaikuttaa siltä, että se on enemmän sellaista hauskanpitoa hänen suunnaltaan..

Toivottavasti ehdin katsoa sen viimisen jakson tänään, kyse on kuitenkin viimeisestä jaksosta, mutta meillä on taas tänään niin moni tappelemasta televisiosta.. Tulen sitten perjantaina kertomaan tunnelmia voittajasta (joka toivottavasti on Sean)..

~Xanie

Poissa Kalke

• Lyhennetty painos
  • Vuotislainen
  • I told you so.
« Vastaus #42 : Syyskuu 04, 2008, 11:00:34 »
Hienoa! Sean voitti!

Ihme (tai no ei ehkä niin ihme, mutta kuitenkin), että niin ylivoimainen määrä oli äänestänyt Seania voittajaksi, Leestä ei näköjään oikein tykätä :> Ihan hyvinhän miehillä kummallakin meni nuo tapahtumat, tosin Leen jääkiekko-ottelun kanssa oli vähän turhaa sähläämistä ja Lenny nyt oli Lenny, mutta itse peli taisi onnistua. Seanin tapahtuma oli kuitenkin mielestäni parempi, ei ollut mitään turhia ongelmia kuten Leellä, vaan kaikki sujui ihan mallikkaasti. Jäi kuitenkin hieman häiritsemään, kun sen Pontiacin heppu valitteli siitä, ettei Pontiacia mainostettu tarpeeksi, mutta ilmeisesti sekin järjestettiin tai sitten se vain ei ollut niin tärkeä asia(?).

Ja ylläripylläri - Sean ja Tammy seurustelevat, eli näköjään Seanin ihastus saakin vastakaikua Tammyltä. Ihan hieno juttu :>
Oli muuten hauska huomata, että siinä lähetyksessä Hollywoodissa yleisö alkoi hurrata todella kovaaa Tarekin astuessa lavalle - ja Trumpkin mainitsi, että "jostakin syystä naiset pitävät Tarekista" :'> Tarek oli ex-lempparini, kunnes tipahti pois (eikä johtunut pelkästään ulkonäöstä :'>).

Pepikään ei töppäillyt mitään, vaan hoiti hommansa ihan hyvin. Johtuisiko siitä, ettei hänelle annettu kamalasti vastuuta, vaan hän sai tehdä lähinnä rutiinihommia. Itse näin hänet ainakin vain kantelemassa jotain laatikkoja ja opastelemassa pelaajia. Ei siis kovin vaativaa työtä. Roxannekin jäi vähän taka-alalle.
Seanin joukkueessa Andrean paluu oli suuri helpotus, mutta olisivathan he hyvin pärjänneet ilman tätäkin, tosin töitä olisi kukin saanut paiskia entistä tarmokkaammin.

Noh, tämmöstä nytten. Toivottavasti jatkuu suhteellisen nopsakkaan, paitsi onhan se kiva päästä välillä keskiviikkoisin nukkumaan aikaisemmin ;>

Poissa Jessie

• Sanomaton
  • *
« Vastaus #43 : Syyskuu 04, 2008, 17:01:39 »
Katsoin tämä myöskin loppuun, vaikka unohdin kirjoittaa tänne:) En kai minä sentään kesken koko kautta lopettaisi. Harmillista että Diili meni loppumaan, tunnetustihan saamme varmaan odottaa uutta kautta vuoden verran, niin on ainakin ennen ollut. Tuo väli voisi kieltämättä olla hieman lyhyempi. Niin siis kausi loppui eilen ja ei ollut oikeasti kovinkaan vaikeaa arvata voittajaa. Leessä oli jotain hämärää,tai minulle jäi jotenkin hämärä kuva hänestä. Johtui varmaan siitä että Lee mielisteli ihan järkyttävän paljon Trumpia eikä hänessä oikein ollut johtaja-ainesta, ja joku vaan mättäsi. Tietty ryhdikkyys puuttui.  Sean oli ihanan oloinen mies, hyvä järjestelemään ja sai vielä voiton lisäksi seurustelusuhteenkin kaupan päälle:) Kieltämättä ihan näyttävä pari Tammy ja Sean. Ei Seankaan nyt ihan voittajasuosikkini ollut, vähän turhan paljon arvosteli jaksojen kuluessa muita kilpailijoita, varsinkin niitä naisia, mutta onnea hänelle ja pitkää uraa:D

Poissa Xanie

• hymyilevä huomispäivä
  • Aurori
  • *
  • *reps*
« Vastaus #44 : Syyskuu 05, 2008, 00:17:22 »
Hihhei, Sean voitti. Ehdoton lempparini kahdesta finalistista. Piti eilen valvoa koko finaali (vaikka tänään paiskin töitä 8-22, mutta siitä ei välitetä^^). En oikeastaan yllättynyt siitä, että Sean voitti. Tosin Leekin ilmeisesti saa jotain hommia Trumpilta, sillä sen jälkeen, kun Sean oli nimetty voittajaksi ja kerrottu, että hän saa sen auton ja oli hirveästi tuuletuksia ja kaikkea, mr Trump sanoi Leele jotain tyylin "Odota hetki Lee, jutellaan vähän" tms. Että ehkä se Leekin sieltä jotain pikku hommaa saa. Lisäksi kiinnitin aika lopussa huomiota siihen, että kun kaikki valinnat oli tehty ym, niin Brent oli selittämässä jotain kauhean innokkaasti Carolynille. Kiinnitin tähän vian huomiota, sillä Brentin tuntien kyse on ollut jostain todella "mielenkiintoisesta" selityksestä :D

Minua vähän hämästi siinä vaiheessa, kun Trump käski Pepin nousta seisomaan, tuntui jotenkin, kuin trump olisi vähän ivannut Pepiä "Nouse seisomaan Pepi. Kyllähän minä sinut muistan, Pepi. Kaikkihan sinut muistavat. olet hyvä tyyppi, Pepi. Isto jo, Pepi. Riittää jo, Pepi." Vaikka tekstityksessä nimeä ei ollut käytetty niin usein, niin kuulin sen silti.

Mutta siis. Sanon finaalista vielä sen verran, että vähän ärsyttää noissa amerikkalaisissa ohjelmissa se, että koko ajan on niitä "ja seuraavaksi tapahtuu" kohtia, eli mainoskatkojen paikkoja. Meillä kun ei sentään (onneksi) ole ihn niin montaa mainoskatkoa, niin tuntuu, että koko ajan toistetaan sitä samaa.

Seuraava kausi on ilmeisesti sitten Hollywoodista. Saa nähdä, minkälaista porukka sieltä tarttuu mukaan ja minkälaisia tehtäviä on tiedossa. Minä ainakin aion katsoa seuraavankin kauden, joten katsokaakin, että saan ennakkovaroituksen täällä, kun muuten menee varmaan iha  ohi :D Tosin minusta diili-konseptia voisi ehkä jotenkin uudistaa. Nyt on menty jo niin monta kautta samalla kaavalla, että joku pieni uudistus olisi kiva. Noh, tykkään silti diilistä. Se ei ole ihan samanlainen nolaus juttu tms, kuin mitä yleensä tosi-tv tuppaa olemaan.

Tässä ainakin vähäksi aikaa sulateltavaa :)

~Xanie