Kirjoittaja Aihe: Mitä henkilö näkee tytöissä/pojissa/intersukupuolisissa?  (Luettu 25609 kertaa)

0 vuotislaista ja 2 Ankeuttajaa kyttää tätä aihetta.

Sinipaitainen tyttö

• Ankeuttaja
Mitä henkilö näkee tytöissä/pojissa/androgyyneissä?
« Vastaus #75 : Elokuu 04, 2005, 13:39:07 »
Voi kuule. :D

Ensinnäkin, runopojat <3. Se nauraisi ihanasti innostuessaan ja ottaisi vyötäisistä kiinni ja pyörittäisi ilmassa. Ja sitten suutelisi nenänpäätä ja silmäluomia. Sen hiukset olisivat ihan vähän liian pitkät ollakseen sen isoäidin mielestä siistit ja aamulla ne olisivat ihan pörrössä. Nukkuessaan se olisi jotain kuolettavan suloista. Se käyttäisi kauluspaitoja ja yksivärisia kravatteja ja saisi päänsärkyä halvasta punaviinistä. Se olisi minua päätä pidempi ja jos sitä haluisi suudella niin pitäisi nousta varpaille. Se olisi hauska ja joskus hassu ja muistaisi olla lapsellinen ja nauraisi paljon ja sen kanssa voisi puhua mistä vaan. Ja jos se huomaisi aamulla että olen pahalla päällä niin se tulisi kotiin suklaalevyn ja ruusun kanssa. Sen unelma olisi muuttaa Pariisiin ja asua halvassa ullakohuoneistossa ja juoda halpaa viiniä ja myydä runoja ohikulkeville pariskunnille.

(Ja toiseksi, hevipojat <3, mutta jos vaikka joskus muulloin.)

Lyhyesti.

<3:
Kohtelias. Sellainen joukossa vähän syrjäänvetäytyvä, mutta pienemmässä porukassa tai kaksin osaa olla äänessäkin. Sellainen, jonka kanssa voi puhua mistä vaan. Sopivankokoinen kainalo. Huumorintajuinen. Jollain lailla positiivinen. Sarkastinen. Persoonallinen. Ainutlaatuinen. Hyvä puhuja. Hyvä hiljaaolija. Hyvä lohduttaja. Hyvä piristäjä. Periaatteessa elämäniloinen, muttei kuitenkaan mikään ylipirteä ^___^!!!!ihku!-tyyppi. Impulsiivinen ja spontaani. Sen kanssa voisi istua joskus joulukuussa keskellä yötä jossain mätänevällä penkillä ihan kiinni ja puhua vaan hiljaa. Joo.

(Tummat, "normia" pidemmät hiukset. Pitkä. Kalpeahko. Silmät, joita on kiva tuijottaa [vihreät/harmaat]. Pussattavat huulet. Nätinmuotoiset kädet [omaan fetissin]. Sellaiset hoikat ja pitkät sormet. Ei mikään sinänsä urheilullinen, ehkä enemmänkin luonnostaan hoikka. Sellainen... soma. Suloinen. - - - ~njo, that's about it.)

Runopoika. Ideaalikuva.

(Ja tärkein on se, että se tykkää minusta takaisin. <3)

</3:

Röyhkeä. Rasisti. Sovinisti. Ääliö. Väkivaltainen. Polttaa. Juo liian usein / ei osaa juoda kohtuudella. Ahdasmielinen yleensä. Töykeä. Massamallipoika (ugh). Himouskovainen tai ylikyynikko. Väärä musiikkimaku (haha :'DD Okei, en tykkää hoppareista tai poppareista. Mutta toisaalta, rakastan asenneongelmaani.). Äijä tai muutenkaan sellainen, joka on niin hirveän tarkka siitä, öö, miehisyydestään, tyyliin 100% HETERO HOMOT SAIS AMPUU (insert satunnaisia kirosanoja joka väliin). Ja muutenkin. Kaikki ne tavalliset.

(Ai niin. Amisviikset. HYI. SAATANA. yäk.)

~

Katsovatko kaikki vain toisten ulkonäköä? Epäilen. Tietenkin heti ensimmäisenä se huomio kiinnittyy ulkonäköön, mihinkäs muuhun? Mutta vaikkei olisikaan se täydellinen nättityttö/-poika, niin omaan ulkonäköönsä kannattaa silti aina kiinnittää huomiota. Ihan perusjuttuja. Kun pukeutuu siististi ja pesee naamaansa ja hiuksiaan tarpeeksi usein niin jo parantuu ensivaikutelma. Ja sitten, tiedättekö. Antaa itsestään muutenkin hyvän kuvan. Juttelee kivasti ja hymyilee ja on ystävällinen. Se ulkonäköön ihastuminen kun kuitenkin kestää vain niin-ja-niin-kauan, ja edes jotenkin aikuisten ihmissuhteissa luonne on tärkeintä.

(Ja nyt tässä ei ole mitään tärkeää eikä edes muuta kuin liian valvomisen jälkeen syntynyt ideaalikuva nättipojasta - eikä tässä, hyvänen aika, ole mitään ideaalikuvaa nättitytöstäkään - ja muutenkin. Saatan muokata. Aye.)

Yayoi

• Ankeuttaja
« Vastaus #76 : Elokuu 07, 2005, 21:17:06 »
Kyllä se varmaan ihan siitä tytöstä/pojasta riippuu, mitä siinä näkee. Jos tyyppi ei anna itsestään näkyä muuta, kuin ulkonäyn, silloin ei voi nähdä muuta. Minä ainakin katson ulkonäköä ja persoonaa.

Minun unelmapoikani ainakin olisi:
*Pitkä (koska olen itsekin), ainakin... 160cm..
*Huumorintajuinen ja pitkäpinnainen
*Kiva ja ystävällinen

Ja sitten ei olisi:
*Lyhyt
*Huumorintajuton ja lyhytpinnainen
*Ärsyttävä
*Lähentelijä
*Sellainen pelkkiä pehmeitä puhuva
*Hirveä imartelija

Eiköhän hänen pitäisi käyttäytyä asiallisesti kaupungilla (ainakin) ja ihan kotioloissakin. En osottaisi mitään ihanaa suklaarasioita tuovaa poikaa, mutta voisi silti olla pikkuisen huomaavainenkin.

<3: Yayoi

Poissa Vela

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
« Vastaus #77 : Elokuu 12, 2005, 19:25:09 »
Monen tytön/pojan sanotaan katsovan vain poikien/tyttöjen ulkonäköä.
Onko se totta?, jos ei niin mitä sitten?

Nuoremmalla iällä uskon, että katsotaan enemmän ulkonäköä. Silloin uskotaan ulkonäön kertovan kaiken henkilöstä. Kun ikää sitten karttuu lisää, oppii arvostamaan niitä muita ominaisuuksia, joita ei ulkokuori paljasta. Tietenkin ulkonäön täytyy olla jotenkin siedettävä, se on totta, mutta ei sitä mikään mallikaan mielestäni pidä olla. Itselleni henkilön persoona vaikuttaa enemmän kuin ulkonäkö. En voi ihastua pelkän ulkonäön perusteella. Siihen vaikuttavat henkilön ajatukset ja sen  semmoiset...

Millainen on tytön unelmapoika?

Unelmapojallani olisi ruskeat hieman liian pitkät hiukset ja suklaanruskeat, pehmeät silmät. Hän olisi minua vajaan pään pidempi, ei mikään punkero, mutta ei tarvitse mikään lihaskimppukaan olla. Sellainen normaali vartaloltaan.
Hän olisi fiksu, niin että hänen kanssaan olisi mahdollisuuus keskustella syvällisempiäkin. Voisin kertoa hänellä kaiken ja luottaisimme kumpikin toisiimme 100%. Hän olisi rehellinen. Huumorintaju olisi myös hyvä ominaisuus, kunhan ei löisi kaikkea leikiksi. Hän jaksaisi aina vaan yllättää minut tekemisillään ja puheillaan. Hän saisi minut nauramaan ja tuntemaan oloni turvalliseksi. Saan olla oma itseni hänen seurassaan, eikä minun tarvitsisi häpeillä mitään. Hän olisi uskollinen.
Poika ei saisi olla sellainen "koulun suosituin poika", joka pörrää aina kaupungilla ison kaveriporukka ympärillään. Mieluiten hän on hieman sivussa tästä joukosta, mutta ei mikään syrjään vetäytyjäkään saa olla. Rauhallinen on ehkä sopiva ilmaisu. Hän osaisi lohduttaa minua, piristää ja ilahduttaa.

Miten hänen pitää käyttäytyä?

Hänen täytyisi osata perus käytöstavat, luultavasti ei liikaa pyydetty. Vanhempien ja ystävieni kanssa hänen täytyisi osata käyttäytyä rennosti ja kohteliaasti (erityisesti vanhempien seurassa.)

Millaisen pojan EI pitäisi olla?

-tupakoitsija,
-väkivaltainen,
-sellainen jonka korvien välissä ei ole mitään,
-yli pirteä tai masentunut
-himo urheilija
-ei mikään trendipelle
-valehtelija
-sellainen, joka pettää
-huumeiden kanssa törttöilijä
-rumaa kieltä käytävä
-epäkohtelias
-ylimielinen
Laajoina levittäytyvät Pohjolan synkät metsät, ikivanhoina, salaperäisinä villeissä unelmissaan, siellä asuu metsien suuri jumala, metsän henget kutovat salaisuuksiaan hämärässä.

Jónsì

• Ankeuttaja
« Vastaus #78 : Elokuu 13, 2005, 22:29:49 »
Lainaus käyttäjältä: "Sinipaitainen tyttö"
Ensinnäkin, runopojat <3. Se nauraisi ihanasti innostuessaan ja ottaisi vyötäisistä kiinni ja pyörittäisi ilmassa. Ja sitten suutelisi nenänpäätä ja silmäluomia. Sen hiukset olisivat ihan vähän liian pitkät ollakseen sen isoäidin mielestä siistit ja aamulla ne olisivat ihan pörrössä. Nukkuessaan se olisi jotain kuolettavan suloista. Se käyttäisi kauluspaitoja ja yksivärisia kravatteja ja saisi päänsärkyä halvasta punaviinistä. Se olisi minua päätä pidempi ja jos sitä haluisi suudella niin pitäisi nousta varpaille. Se olisi hauska ja joskus hassu ja muistaisi olla lapsellinen ja nauraisi paljon ja sen kanssa voisi puhua mistä vaan. Ja jos se huomaisi aamulla että olen pahalla päällä niin se tulisi kotiin suklaalevyn ja ruusun kanssa. Sen unelma olisi muuttaa Pariisiin ja asua halvassa ullakohuoneistossa ja juoda halpaa viiniä ja myydä runoja ohikulkeville pariskunnille.

Kuvailit minut pelottavan hyvin. :o Pituudesta, kravateista en tosin tiedä ja alkoholia en juo. Enkä myy runojani. Mutta muuten. (Tuossa ei muuten mainita mitään siitä että homo ei saisi olla) [Olkoonkin sitten vähän liian pitkä lainaus]
Ja tunnen muuten yhden pojan, joka vastaa tuota vielä paremmin kuin minä, sehän on hetero.

Millainen on fenutriladdion unelmapoika?
En tiedä. Sellainen joka pitää minusta ja kunnioittaa minua ja mielipiteitäni. Vihreät silmät ovat kivat, mutta tärkeämpää on että ne eivät ole ruskeat. (Itsellä kun on...) Hiukset sellaiset joihin saa upottaa sormensa ja jotka ovat oikeasti jonkin värisetkin, eikä perussuomalainen maantienharmaa. Kivahan se olisi jos toinen ei niin paljoa välittäisi elokuvasta joka tv:stä tulee, vaan sen voisi vaihtaa johonkin mielenkiintoisampaan puuhaan sohvalla. (Kaksimieliset!) Ja se että en joutuisi nukkumaan öitäni yksin samassa sängyssä, vaan toinen vaikka sitten kietoisi jalkaansa omani ympärille... Eikä pelkäisi muutenkaan koskettaa, edes julkisilla paikoilla. Eikä kyllä sortuisi niihin ylilyönteihinkään rakkaudentunnustuksissa, ymmärrätte kyllä mitä tarkoitan.

Ja tuo ylläoleva on melkolailla yksittäisiä ajatuksia.

pad

• Ankeuttaja
« Vastaus #79 : Elokuu 14, 2005, 10:43:08 »
Miten paljon ulkonäköön kiinnitetään huomiota - paljonkin. Mutta se ei sano sinä minun mielestäni, että se kaikille olisi ensisijainen asia. Sekin jätkä, josta pidän tällä hetkellä ja joka on aika lähellä sellaista unelmapoikaa, ei ole mikään mr finland ulkonäöltään - aloin nähdä hänet äärettömän komeana / söpönä vasta kun tutustuin tyyppiin.

Tiettyjä juttuja miulla kuitenkin on, jotka saavat awwh-fiiliksen päälle - tummat hiukset (ja joku sanoi aivan loistavan vertauksen - mummonsa mielestä vähän liian pitkät), tummat silmät, tumma iho - mutta sitten haluaisin, että jätkällä olisi jotain kroppaa, ei mikään kukkakeppi mutta joku salilla itsensä ylikuntoon bodannut - ei.

Jätkällä pitää olla miellyttävä ääni. Oikeasti. En jaksa yksinkertaisesti kuunnella osaa jätkistä, äänen ja niin äärettömän tyhjänpuhumisen takia, sitä en voi sietää. En voi myöskään sietää liikaa ulkonäkökeskeisyyttä ja päällekäyvyyttä - mitä sekään muuta kertoo kuin että kyseiselle henkilölle tytöt ovat vain esineitä, mitä ajattelumallia en voi sietää.

Liika roikkuminen on myös pahasta, tarvitsen omaa tilaa ja omia mielipiteitä, minun ei voi olettaa taipuvan herran kaikkiin ajatuksiin - mutta olen myös kohtuuhyvä tekemään kompromisseja... Haluan jätkän, jonka kanssa voi puhua, vaihtaa ajatuksia, väitellä ja sitten mennä pitämään hauskaa vaikka kiekkomatseihin (olen itse niin hurja niissä juoksemaan ja kannustamaan että...) tai rinteeseen - ja haluan myös kaverin, jonka kanssa voi luistella - miulle nimittäin äärettömän tärkeää. Kaikkien kiinnostuksen kohteiden ei tarvitse / pidäkään osua täsmälleen samoihin, se on tylsää, mutta väheksyminen saa minut näkemään punaista (sitä olen saanut äidin taholta kuulla riittävästi koko elämäni ajaksi).

Tietysti ehdoton plussa on jos jätkällä on moottoripyörä / kevari tai se pelaa kiekkoa :>

Olen aika kriittinen ja kriteerit saattaa vaikuttaa aika kovilta, mutta ei ne sitä ole, pitää vain olla jätkänkin muuntautumiskykyinen (;

millie

• Ankeuttaja
« Vastaus #80 : Syyskuu 21, 2005, 17:33:06 »
Minä kiinnitän aika paljon huomiota ulkonäköön. Ihastun helposti omasta mielestäni komeisiin poikiin huolimatta siitä, millaisia ne ovat luonteeltaan. Tietysti jos tiedän jonkun olevan todella itserakas ja ylimielinen niin sellainen poika kyllä ei herätä kiinnostusta.

En sano ettenkö voisi kiinnostua jostain pojasta luonteenkin puolesta. Mutta se vaatii kyllä kuitenkin keskitasoa olevan ulkonäön. En missään tapauksessa voisi kiinnostua rumasta pojasta vaikka se olisi kuinka kiva. Rumat eivät vain viehätä minua ja siinä se.

Olen aina pitänyt pitkistä, tummista ja komeista pojista. Lihaksikkuus on iso plussa, riuku, läski eikä liian lihaksikas miellytä ollenkaan. Pitkistä hiuksista en pidä, ne eivät ole miehekkäät (joillekin tietysti pitkät hiukset sopivat, mutta hyvin harvoille).

Joku kirjoitteli äänestä.. Minustakin se on aika tärkeä seikka. Ei mikään kimeä ja naisellinen ääni miehellä vetoa. En myöskään viehäty sellaisesta todella matalasta äänestä. Sopivasti matala ääni on hyvä.

Luonteesta sen verran, että toivoisin pojan olevan hellä, reilu, kiva ja luotettava. Sellainen jonka kanssa olisi kiva keskustella ja joka kohtelisi minua kuin prinsessaa. Minusta on tärkeää että mies osoittaa toisinaan myös tunteita. Naurettavaa on kyllä jos mies itkee jatkuvasti ja typeristä syistä, se ei enää ole viehättävää. Mutta sopivissa tilanteissa toivoisin näkeväni miehen herkänkin puolen.

enggineeri

• Ankeuttaja
« Vastaus #81 : Syyskuu 22, 2005, 20:46:38 »
Hmm. Pojissa itseäni ei useimmitenkaan vedä ne kaikista hyvännäköisimmät ja suositummat, vaan sellaiset mukavat ja persoonalliset ihmiset. Saatan katsoa, että joku poitsu on hyvännäköinen, mutta yleensä se siitä. Tai no, itse seurustelen, joten ei hirveästi tule kuolattua muita poikia ;)

Mutta sellaiset ihmiset, jotka eivät ole ulkonäön puolesta vain massaa, ovat mielenkiintoisia. Jos on jotain sellaista jännää. Vaikka rastatkin ovat tosi ihanat pojilla ja juuri erilainen hiustyyli tai sellainen värikäs vaatetyyli voi tehdä ihmisestä mielenkiintoisen. Tottakai jokainen ihminen on persoonallinen ns. sisältä, joten ei tarvitse tästä alkaa väittelemään.

Luonteen puolesta tärkeintä on se, että tyyppi saa minut hyvälle tuulelle ja nauramaan, on mukava ja huumorintajuinen. Ja omistaa omat aivot eikä myötäile muita. Omia mielipiteitä pitää olla kun itsellänikin on niitä vaikka muille jaettavaksi ;) Eihän sitä muuten voi oikein kunnolla väitellä jos toinen on samaa mieltä aina.

Istar

• Ankeuttaja
« Vastaus #82 : Marraskuu 02, 2005, 17:40:27 »
No, jos sanotaan unelmien poika niin sehän olisi yksinkertaisesti täydellinen mies!!! Mutta noin yleisesti katsottuna minulla on vain kaksi toovomusta: Minua pidempi ja ISOT KÄDET!!! Eikä nekään loppupeleissä merkitse minulle mitään. Luonne se on joka pitää. Enkä sitäkään osaa määritellä. Okei, minä pidän riehakkaista ja itsevarmoista pojista. Pääasia on että poika on villi eikä välitä minun ulkoisesta erikoisuudestani, se ei saa häiritä häntä miltä näytän. Haluan että poika rakastuu minuun itseeni!!

Käyttäytymisestä sen verran että rentohan sen pitäisi olla, ja kohtelias mutta villi! Oikea hullu(ei silleen että näkee jeesuksia kadulla, olen sellaistakin joskus pyörittänyt eikä ollut kovin kivaa loppujen lopuksi kun jätkä oli oikeasti sekopää!)! Mutta osaa rauhoittua tarvittaessa.

Jätkä ei saa olla omahyväinen, eikä lyhyt nokkainen(suuttuu helposti) ja lisäksi hän ei saa olla sellainen himobodaaja, YÄK!! Ei ikinä. Kyllä niillä jotakin lihaksia saa olla mutta mielummin sitten työn karaisemia miehiä kiitos! Lisäksi tuppisuu ei ole kivaa!

PussycatDoll

• Ankeuttaja
« Vastaus #83 : Marraskuu 02, 2005, 18:16:52 »
olisihan se kiva jos poika sattuis juomaan ja miks ei vois polttaakin. että ulkonäköä tottakai pitäisi olla. ja kohteliaisuus plussaa.

[+hyvän näköinen+]
[+ei köyhä.. jos olis, istuttais kotona päivät pitkät+]

eli unelmakundi> söpz, hyvä tukka ja pukeutuminen

Poissa Cayenne

• Vuotislainen
« Vastaus #84 : Marraskuu 02, 2005, 19:11:54 »
Sinipaitaisen tytön kuvaama "runopoika" kuulostaa aivan täydelliseltä, eipä siihen ole oikein mitään lisättävää. Tuollaisen ihmisen kun löytäisi *syvä huokaus*.
(Tosin, en erityisemmin pidä kauluspaidoista, mutta kyllähän nekin menevät, jos niitä käyttävä poika olisi noin ihana ^^)

Poissa Eleanír

• Lähes vaaraton
  • Reservi
  • *
  • Minäkö?
    • Blogi
  • Tupa: Tuvaton
Re: Mitä henkilö näkee tytöissä/pojissa/androgyyneissä?
« Vastaus #85 : Marraskuu 02, 2005, 20:54:27 »
Lainaus
Monen tytön/pojan sanotaan katsovan vain poikien/tyttöjen ulkonäköä. Onko se totta?, jos ei niin mitä sitten?  

No ainakin sanotaan, että kaikki katsovat vain ulkonäköä, pojat katsovat rintoja ja perää, tytöt kuolaavat takapuolta ja naamavärkkiä "voikun sil on niin ihQ siniset silmät! En tosin tunne tälläisia ihmisiä, eikun tunnenpas yhden... -_-

Lainaus
Millainen on tytön/pojan unelmapoika/tyttö?

Ulkonäkö ei ole niin tärkeä, mutta ikävä sanoa, en haluaisi finninaamaista rasvalettiä haisevine keltaisine hampaineen. Siis ihan tavallinen tallaaja käy, ei mikään itseään täynnä oleva komistus. Huumorintajuinen ja huomaavainen. Luotettava ja fiksu. En tarkoita mitään filosofia, vaan ettei ihan mitä tahansa päästele suustaan ja tietää perus asiat. you know?
Ja koska minä olen kovin hellyydenkipeä ja takertuva ihminen, olisi suotavaa jos tämä unelmien mies viihtyisi vierelläni useammankin tunnin.

Lainaus

Perus käytöstavat, ei puhuta ruoka suussa ja päästellä kirosanoja joka lauseessa, syljeskellä ja niin päin pois.
Herrasmies olisi ihan mukava, niitä nyt harvemmin löytyy nykyään, mutta käsisuudelmat ja oven avaukset ovat todellakin plussaa. (Ei minun takiani tarvitse laittaa takkiaan kuralammikkoon, etten pilaisi kenkiäni )

Lainaus
Millaisen pojan/tytön EI pitäisi olla?

Polttaminen on isoiso miinus. Jos on kauan polttanut niin se saa luvan vähentää pikkuhiljaa ja lopettaa kokonaan, se olen joko minä tai tupakat.
Ei huumeita, eikä tarvitse sitä alkoholiakaan joka ikinen kuukausi litkiä.

Olikos ihan liikaa vaadittu, kai oli? Mutta hei sehän oli unelmien mies ja minun miehekkeeni kelpaa minulle kyllä ihan hyvin. Opetan sen viellä lopettamaan tuon polttamisen, niin eiköhän se ole siinä :>
jos ei muuten pöllin siltä kaikki röökit. *evil*
Menetin kaiken kiinnostukseni psykologiseen analyysiin siitä lähtien kun tiedostin, että ihmiset tuntevat mitä he kuvittelevat tuntevansa.
Siitä oli hyvin lyhyt askel ajatukseen, että he kuvittelevat tuntevansa mitä tuntevat

Alyssa

• Ankeuttaja
« Vastaus #86 : Marraskuu 13, 2005, 16:43:57 »
On pakko tulla kirjoittamaan tänne, sillä minulle sattui jotain aivan ihmeellistä. Jotain, minkä en tiennyt olevan mahdollista. Ihastuin nimittäin kovasti ihmiseen, jonka ulkonäkö ei vastaa mieltymyksiäni ollenkaan. Ei hän mikään ruma ollut, mutta ei myöskään hyvännäköinen. Ehkä erikoinen ? No kuitenkin, ihastuin siis ensimmäistä kertaa elämässäni pelkästään luonteeseen.

Olimme Tunisiassa viime viikon ja kyseinen mies oli hotellin tarjoilija. Tiedetään, sellaisiahan ne miehet ovat aina vaaleille naisille, iskevät ja imartelevat. Mutta tämä oli erilaista, se henkilö oli erilainen. Ehkä juuri se kiinnitti huomioni, nimittäin poikkeava käytös. Kukaan tuntemani mies ei käyttäydy sillä lailla, ei ole niin... avoin. Teki koko viikon jotain pieniä suloisia juttuja minulle ja toiseksi viimeisenä päivänä pyysi kahville, minne en voinut juuri silloin mennä ja mitä kadun aivan älyttömästi.

Saihan sieltä huomiota ja drinkki-kutsuja ja hymyjä ja silmäniskuja kaikilta, mutta se tarjoilija oli jotenkin vain erilainen. Meinasin ruveta itkemään, kun jouduimme lähtemään. Vaihdettiin hyvästiksi perinteiset poskisuukot ja olin jo mennyt linja-autoon, kun hän tuli ulkopuolelle ja viittoi minua tulemaan sinne, olisi kai halunnut vaihtaa numeroita eleistä päätellen. Valitettavasti en voinut mennä, koska käytävä oli ihan tukossa ja lähdimme jo pian. Se oli ensimmäinen kerta koko viikkoon, kun en nähnyt hänen hymyilevän ollenkaan :/

Näitä lomarakkauksiahan tulee ja menee, mutta kuten sanoin, tämä oli kohdallani erilaista, koska ihastuin luonteeseen. Hymyihin, pieniin huomionosoituksiin, kaikkeen, mikä erottaa tunisialaisen miehen suomalaisesta miehestä.

Opin matkallani siis ainakin sen, että ikinä ei tiedä, milloin ja keneen ihastuu. Hassua, miten nämä jutut vain tapahtuvat.

Cassiopeia

• Ankeuttaja
« Vastaus #87 : Marraskuu 13, 2005, 18:54:27 »
Millainen on tämän tytön unelmatyttö?

Jos aloitan ulkonäöstä.
-mielellään pidempi kuin minä
-persoonallisen näköinen
Ei niitä siis paljon ole.

Samantyyppiset mielipiteet ja ajatusmaailma ovat aika ehdottomia. Myös se, että hyväksyy erilaisuuden on tärkeää. Ihmisen pitäisi myös ymmärtää minua, tai vähintään hyväksyä, etten minä aina toimi kaikkien totuttujen tapojen mukaan. Huumorintajua pitäisi olla jonkin verran. Jokaisesta tahdittomasta laudahduksesta ei myöskään saisi loukkaantua, koska silloin elämästä minun kanssani ei vain tule mitään (itse kun en paljoa suoralle puheelleni voi. en tule koskaan voimaan).

Alkoholi kohtuukäyttö ei haittaa, mutta huumeita en hyväksy missään nimessä. Tupakan hyväksyminen ei ole ongelma, mutta keuhkojeni takia en voi seurustella ihmisen kanssa joka polttaa. En voi olla lähellä, kun joku polttaa en myöskään pysty suutelemaan ihmistä joka on polttanut viimeisen puolen tunnin sisällä.

Eipä oikeastaan muuta.

Poissa Vadelmafairy

• Metalfairy
  • Vuotislainen
  • Poissa 11.8 asti
« Vastaus #88 : Elokuu 24, 2006, 17:10:08 »
Lainaus käyttäjältä: Raineri
Millainen on tytön unelmapoika?
Ainakin oma henkilökohtainen unelmapoikani on:
-luotettava
-rehellinen
-hauska
-huumorintajuinen
-ystävällinen
-fiksu (pää ei saa olla täynnä sahajauhoa)

Ulkonäöltään hänen tulisi olla:
-minua pidempi
-leveäharteinen (=miehekkään näköinen)
-ei mikään hirveä lihaskimppu, vaan ihan normaali
-hiukset sais olla vähän pidemmät, kuin pelkkä siili, mut ei mielellään yli olkapäiden ja se olis myös plussaa, jos kyseinen henkilö osaisi pestä ne  hiukset, ettei ne aina olisi likaset

Kauneus on katsojan silmässä. Loppujen lopuksi ulkonäöllä ei sinänsä ole minulle niin väliä, sisäinen kauneushan on tärkeintä. ;)

Ihan normaalit käytöstavat olisi ihan hyvä osata ja sekin olisi hyvin suotavaa, että hän osaisi puhutella vanhempiani ihan kohteliaasti eikä sanoa, että jos vanhempani esim. kysyvät jotain päin naamaa "Haist v****."

Millaisen pojan EI pitäisi olla?
-alkoholisti
-tupakoitsija
-huumeiden käyttäjä
-tyhjäpää

Eri ihmisissä eri asiat vetävät minua puoleensa, sitä on tavallaan niin vaikea määritellä. Yhdessä pidän hänen ulkonäöstään, toisessa hänen jostain luonteensa osa-alueesta jne.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 24, 2007, 16:33:47 kirjoittanut Vadelmafairy »
Life is only a flash of light in this darkness. Love is only a faith for tomorrow with you.
Or then not.

suippokorva

• Ankeuttaja
« Vastaus #89 : Elokuu 24, 2006, 20:22:45 »
Unelmapoika vai??

Tämä on aika paha, koska minulla on usein sellainen tunne, etten ikinä löydä ketään poikaa itselleni..Kaikki pojat kun vaikuttavat niin lapsellisilta ja ärsyttäviltä.Ensiksi tuleekin luonne, se on tärkeintä..Mutta tässä olisi nyt muutamia, millä tavalla huomioni saa puoleensa:

Tuoksu..Tämä on minulle todella tärkeä asia, pidän hyväntuoksuisista ihmisistä, myös hyvästä parfyymistä, kun sen tuoksun muistan kauhean pitkään..Ja minun tekee mieli aina halata sellaista ihmistä, joka tuoksuu..

Nokkeluus.. Siis joskus tunnilla, jos joku osaa vastata opettajan kysymykseen todella nopeasti ja se vastaus on hyvä.. Olen heti aavistuksen vaikuttunut. Ja sitten sellainen poika, joka osaa laukoa jotain sellaisia vitsejä, jotka toisetkin älyävät, ettei ole vaan äänessä..

Vaatetus. Olen ehkä hiukan pinnallinen, mutta en voi olla ihailematta tyylikästä vaatetusta, vaan huomaan sen heti..Väreistä etenkin vaaleansininen saa hormonini hyrräämään ja mieleni tekee mennä sen ihmisen perää..

Silmät. Tätä on hankala selittää, mutta ihastun aika usein sellaisiin poikiin, joilla on pilkettä silmäkulmassa..

Sen pojan ei tarvitse olla mikään lihaksikas, ehkä solakka...

Niih...

Poissa tamina

• Vuotislainen
  • Tomaatti
« Vastaus #90 : Elokuu 25, 2006, 18:03:10 »
Hmii, minä olen tällainen tapaus, että voin hyvinkin ihastua ihmiseen, joiden ulkonäöstä en pidä sitten yhtään. Ainakin kahteen kertaan olen ihastunut henkilöön, jota en voi sanoa millään muotoa ulkoisesti viehättäviksi, olen vain pitänyt luonteestaan niin paljon, että. Muutenkin se ulkonäkö ei minulle merkitse niinkään paljoa. Tietysti on kivaa jos toinen miellyttää silmää, mutta vaikka joku olisi kuinka hyvännäköinen, en pysty pitämään hänestä jos hän on täysi idiootti. Useimmiten juuri käytös kiinnittää huomioni, ei se ulkonäkö. Ja jos pidän jostain, saatan alkaa pitää tämän ulkonäöstäkin... (itseäni kuitenkin inhoan, koska olen ruma, ja suurimpia toiveitani olisi olla kaunis, tai edes sievä. Tai normaali.)

Mutta silti, kiinnitän huomiota ulkonäöllisissä seikoissa sellaisiin piirteisiin, en välttämättä mihinkään kokonaisuuteen. Joissain pojissa pidän siitä, että heillä on kauniit, nauravat silmät, toisissa siitä, että heillä on pisamaiset kasvot. Myös kolo hampaiden välissä voi olla viehättävä, tai sitten tapa, jolla hän syö. Kauniit kädet ovat aina upeita. Kauniit nenät ovat myös mieleeni. Joillakin pojilla jopa finnit on söpöjä, ihan tosi. Pukeutumisesta on kyllä pakko sanoa, että liian lyhyisiin, suoralahkeisiin verkkareihin ja reppunsa hihnat siihen eteen kiinnittänyt poika ei oikein inspaa... Eli riippuu hyvin paljon ihmisestä, mikä näyttää hyvältä, en voi sanoa miltä ihannepojan kuuluisi näyttää...

Käyttäytyminen. Kohteliasta poikaa ei voi vastustaa, ei myöskään kilttiä ja ystävällistä. Olisi myös kiva, että poika oikeasti kuuntelisi ja välittäisi. Huumorintaju on aina ehdotonta plussaa, samoin älykkyys, mutta kumpikaan ei ole välttämätön, varsinkaan älykkyys.

Omahyväiset, leuhkat ja toisia kiusaavat pojat ei ole pop. Ei myöskään jäykkismäisyys, elämässä pitää osata ottaa ilo irti. Ainakin jossain määrin.

No höh, en osaa millään määritellä unelmapoikaa. Kun kaikki ihmiset ovat niin erilaisia, ja jokaisessa viehättää ja inhottaa eri asiat.
"Hehe, I wonder about that..."

avohaava

• Ankeuttaja
« Vastaus #91 : Elokuu 29, 2006, 19:26:47 »
Hui, minuapa hirvittää lukea tällaista "luokittelua", millaisen haluaa poikansa olevan tai tyttönsä tai mitä asioita ei siedä. Mutta joo, tulen kuitenkin itsekin sanomaan jotain asioita joita TOIVOISIN, joten mitä sitä turhaan voivottelemaan. Mutta siiiiisshh.

Ihminenhän on yksilö, ja aina joku tietty yksilö vetää jotain toista tiettyä yksilöä puoleensa. Voi, kuinka olisikin ihanaa jos jokaiselle yksilölle löytyisi se oma täydellinen puoliso, niin että heidät olisi kuin luotu toisilleen. Mutta tapahtuuko tällaista todella? Uskon että siltä toisinaan tuntuu, mutta harvoin. Mutta poikkeuksiakin toki löytyy. :) Ja itse olen ainakin oppinut kovimman kantapään kautta, että kun jostakusta immeisestä tarpeeksi tykkää tai rakastaa, niin ne pienet virheet tai ärsyttävät tavat menevät siinä sivussa. Niitäkin pieniä haittoja oppii aina rakastamaan, jossei ihan rakastamaan niin ainakin aina sietämään. Jos oikeasti haluaa.

Mutta poikkesinpa vaihteeksi hiukan aiheesta. Kuten kaikki tiedämme, yleiskäsitys siitä mistä normaalit pojankoltiaiset tykkäävät, ovat juuri ne "hyvä perse", rinnat, nätit hiukset ja huumorintajuinen olemus. Mutta silti, ainakin minun tuntemani pojat eivät yleensä välitä seurustelumielessä näistä pätkääkään. Toki ulkonäköön ihastutaan - mutta ihminen on niin erilainen, että poikkeuksiakin löytyy. Kuten eräs kaveripoikani nätisti sanoi: "Mieluummin minä otan sellaisen mitä ei välttämättä muut pojat katso, kuin jonkun mallinuken."
Mutta joskus mietin, että jos ihminen todella on niin "ruma", tai sellainen, jonka ulkonäkö ei todellakaan miellytä pätkän vertaa, pystyykö häntä katsomaan? Jos on niin lääpällään sisimpään, niin mikäs siinä, mutta minun on ainakin saatava jätkästä jotain ulkonäöstäkin. Hänen ei tarvi näyttää hyvältä, mutta edes siltä että hän miellyttää minua. En vaadi pojalta jotain tiettyjä ominaisuuksia, vaan kun joku sellainen tyyppi tulee vastaan, niin sen vain tietää silloin mikä juuri hänessä on hyvää ja kaikki maailman "haluan jalkapallonpelaajan"-jutut unohtuvat. Tietenkin semmoiset kriteerit kuten että poika ei saa löyhkätä kuin viisikymmentä vuotta samoissa urheilukengissä mädäntynyt sukka. Sellainen ei vedä ketään puoleensa, ei ainakaan normaalituoksuista tykkäävää ihmistä. Käyttäytymisestä ja luonteesta taas sen verran, että olen minä ihastunut koulukiusaajiinkin, samoin kuin joka viikonloppu rellestäviin koltiaisiin ja ketjussa nuuskaa käyttäviin. Ei sitä silloin ajattele. En minä itsekään ole täydellinen, jolta ei puutu kaikki ihanan tytön ominaisuudet.
Eli tiivistettynä, katson yksilöä ja hänessä kaikkea, en vertaa häntä muihin tai mietiskele että mitenkäs se listani sopivasta alkoholinkäyttäjästä menikään. Se on kun on tullakseen.
Mutta se vain, että huomioni ei yleensä osu juuri esimerkiksi tietokoneella 24/7-pelaavaan ihmiseen. Ei vain iske, ei siinä muuta.

Muttamutta, rupeanpas pinnalliseksi ja sanon asiat jotka miellyttävät ihan omissa unelmissa YLEISESTI. Näitä en toivo poikaystävälleni, vaan nämä vain ovat sellaisia... hmmm, miten sen nyt sanoisi - tiettyjä ominaisuuksia joista tykkään. Mutta en vaadi pojalta.
Hah, minä olen herkkänä ruskeisiin silmiin. Varsinkin semmoisiin oikein tummiin, jotka sopivat kivasti yhteen tummien kulmakarvojen kanssa...
Myös ihminen joka on hellä ja hauska, pistää miellyttämään. Nämä perusominaisuudet. Osaa naurattaa, olla temperamenttinen, joskus ihanan ärsyttäväkin. Ne on kivoja juttuja ne :]

Niin, moni kakku päältä kaunis. Juuri tänä kesänä olen todennut sen asian pariinkiin kertaan, vehtailtuani komean mutta täyden kusipään kanssa. Ehkä tästä johtuu tämä kriittisyyteni. Mutta niin, ihmisessa on kaunista se miten sen omissa silmissä näkee. Vaikkei sitä muut näkisivätkään.

Poissa Saippuakupla

• Vuotislainen
  • Kelmi
« Vastaus #92 : Elokuu 29, 2006, 20:12:59 »
Lainaus
Monen tytön/pojan sanotaan katsovan vain poikien/tyttöjen ulkonäköä. Onko se totta?, jos ei niin mitä sitten?/quote]
Kyllä, tämä on kylmä ja harmiteltava tosiasia. Pojat eivät kehtaa myöntää pitävänsä rumasta, lihavasta finninaamasta, ja sama pätee tyttöihinkin. Tunteet ovat kuitenkin varsin epähallittavia, sillä ihastuminen syntyy jos on syntyäkseen, joten joku poika/tyttö voi ihan hyvin ihastua rumaankin tyyppiin, mutta harva etenkin suositussa asemassa oleva uskaltaa tehdä asialle mitään, luultavasti he vain tällöin ovat hiljaa ja odottavat viattoman ihastuksen ajelehtivan ohitse.

Lainaus

Kuten moni tuossa jo ennen minuakin on jo tokaissut, tämä riippuu ja vaihtelee paljolti tytöstä/pojasta itsestään. Useimmiten kuitenkin he uneksivat jostakusta komeasta/kauniista, suositusta ja muutenkin ainakin pinnallisesti täydellisestä tyypistä, jota kehtaa esitellä muille ja josta voi kernaasti rehennellä käytännössä jokaiselle. Melkein kaikkihan haluavat ilman muuta olla juuri se onnellinen, joka on saanut kunnian kulkea käsi kädessä luokan suosituimman ja kauneimman/komeimman pojan/tytön kanssa.

Lainaus

No, juuri ne pelkän ulkonäkön perään kyttääjät ovat mielestäni tuskallisen pinnallisia ja useimmiten myös ärsyttäviä tyyppejä, joille on ehdottoman tärkeätä, että ympärillä hyörii ainoastaan hyvää ulkonäkötyyppiä edustavia tyttöjä/poikia, rumien paikka on jossain muualla. Itse ihastun lähinnä luonteen perusteella, mutta toki sitä tulee ulkonäköäkin aina silloin tällöin tarkkailtua, mutta muuten se on lähinnä yksi pieni pikkuseikka monen muun kaltaisensa rinnalla.

Lainaus
Pojista tietysti ensimmäiseksi bongaa kaikkein hyvännäköisimmät, mutta kunhan poikaan tutustuu paremmin, ei tätä yleensä pelasta mikään jos hän sattuu olemaan idiootti.

Juuri tuota hain takaa, paremmin en olisi itse osannut sepittää.;>
Sen sijaan Harry lähetti Ronille lapun: "tehdään se tänä iltana."

~ HP -  Salaisuuksien kammio

Havina

• Ankeuttaja
« Vastaus #93 : Elokuu 29, 2006, 20:36:00 »
Valitettavasti se on totta. Jotkut ihmiset pitävät ulkonäösta vain toiset vain   sisimmästä, ehkä toiset molemmista. Oikein sanottu on näin "ulkonäköön ihastutaan sisimpään rakastutaan."

Tytön unelmapoika. Se riippuu ihmisestä. Jotkut tykkäävät jäkiksistä toiset emoista, ehkä toiset tavallisista. Itse tykkään pojista jotka ovat omaperäisiä. Tykkään pojista jotka eivät ole samanlaisia kuin toiset. On kiehtovaa jos jokin poika on kiehtova sisältä, että ulkonäöstäkin. Enemmän tykkään sisäisestä kauneudesta kuin päällisestä. Joskus välillä voin ihastua ulkonäöstä, mutta yleensä tykkään tutustua poikaan ensin ja silloin ihastua ja rakastua.

Haluan pojan olevan oma itsensä. En halua, että hän on joku muu eikä oma itsensä. Omana itsenänsä oleminen on joillekkin ihmisille vaikeaa. Tykkään jos poika oikeasti rakastaa eikä peittele sitä muilta. Oikeastaan luonteella ei ole väliä olkoot hän sellainen millainen on tärkeintä on rakkaus. Tosiasiassa jos on erittäin erilaiset persoonat riitelyn aiheet ovat helpompia en sano, että samoissa persoonissa nyt ei riideltäisi, mutta ihmiset ovat erilaisia kaikki.

En tykkää pojista jotka polttavat. Pusut haisevat todellakin ja hengitys ei ole mikään raikkanta. Vaatteet haisevat mielestäni kamalalle. Mielestäni ulkonäöllä ei ole väliä paitsi tietenkin myönnän en tykkää mistään finninaamoista tai rasvaleteistä ollenkaan, mutta tietenkin ulkonäöllensä ei voi mitään. Sen takia voisin hyvinkin finninaaman kanssa seurustella, jos hän on vain mukava ja ihastuttava ihminen. Tietenkin jokainen ihminen haluaa sellaisen oikeanlaisen vaikka eivät myönnä sitä. Vihaan myös poikia jotka katsovat tyttöjen rintojen koon mukaan tai kauneuden takia. Mielestäni pojan pitää arvostaa tyttöä omana itsenään. Juominen ei oikeastaan ole ongelma kaikkihan nykyään juo, mutta ei voi mitään jos poika juo tai tupakoi, rakastan häntä sellaisena kuin hän on vaikka olisi liian lyhyt tai liian pitkä tai vaikka liian laiha tai sitten liian lihava, oikea rakkaus on sitä, että näkee ihmisessä vain hyvät puolet.

Koulussamme on pari joka oikeasti viittaa tuohon kyseiseen. Tyttö on hieman lihavahko ja poika on laiha. On mielettömän suloista nähdä kuinka he pussailevat eivätkä välitä ihmisten kommenteista, se on oikea se rakkaus.

Leitha

• Ankeuttaja
« Vastaus #94 : Elokuu 30, 2006, 15:17:49 »
Monen tytön/pojan sanotaan katsovan vain poikien/tyttöjen ulkonäköä. Onko se totta?, jos ei niin mitä sitten?

Myönnän! Minä katson kovasti ulkonäköä. En tahdo poikaystävää joka ei miellytä silmääni. Eihän minulla sitten olisi mitään silmänruokaa *virnistelee*. Mutta tosin, näyttää siltä, että minä olen mieltynyt poikiin, jotka katsovat pukeutumistaan. Erityisesti yhteen tiettyyn. Hän on niin julmetun hyvänäköinen.

Leithan unelmapoika.
Leithan unelmapoika olisi sellainen, joka tykkää musiikista ja antaa minulle tilaa. Hänen täytyisi hyväksyä hevoseni, mutta toki hän saisi satunnaisesti marmattaa hevosen luona vietetyistä illoista. Se olisi lähinnä suloista. Hän saisi myös lautailla/lasketella, koska minä tykkään sellaisista pojista. Hänen täytyisi pitää huolta ulkonäöstään, mutta ei sentään meikata tai peittää finnejä. Hieman pitkät hiukset, jotka olisivat mummon mielestä ihan kauhian epäsiistit, mutta pörrössä ja suloiset omasta mielestäni. Hänen täytyisi olla vähän hönö, vitsikäs, mutta hän ottaisi asioita vakavastikin. Hän olisi herttainen, halailevaa ja kaulailevaa tyyppiä. Vähän jäykkä muitten tyttöjen suhteen, rakastaisi minua ja viettäisi mielellään aikaa minun kanssani. Hän nauttisi ajasta kanssani, kävisi mielellään elokuvissa ja muuten vain jossain. Ja minun täytyisi saada tulla hänen luokseen.

hyvin. en halua mitään porsasta. ja huomaavainen täytyisi olla ;>

Rasiset rasvaletit painukoot mihin lystää. Hitusen saa olla rasistista asennetta, mutta ei mitenkään "vidun neekerit pois suomesta suomi suomalaisille" asennetta. Ei polttamista mielellään, mutta siinähän se. Hän ei saisi olla ihminen, joka laittaa kaiken aikansa kouluun, vaan vapaa-aikaa pitää löytyä. Enkä halua mitään tietokoneismyloveforeevör tyyppiä.

Mutta no, hän ei pidä minusta kaiketi.

Poissa Rainmaker

• Rukka-Peikko Takkutukka
  • Vuotislainen
« Vastaus #95 : Elokuu 30, 2006, 15:50:51 »

Tässä on hieman perää. Kyllä minäkin jonkun verran tuota olemusta katselen, mutta ei miehen mikään sliipattu adonis tarvitse olla. Pojassa minä arvostan luonnollisuutta, niin ulkonäössä kuin luonteessakin. En tahdo loukata ketään, mutta nykyajan talkkikasvoiset muodin mukana kulkevat miekkoset eivät minua suuremmin vedä puoleensa. Minusta on aivan hyväksyttävää, jos mies on hiukan parransänkinen, pitkätukkainen ja karvainen. :D

Unelmamieheni on huumorintajuinen. Hän ymmärtää hauskan päälle, mutta osaa puhella myös vakavia. Sitä paitsi arvostan erittäin paljon sitä, että hänen kanssaan voi keskustella kaikenlaisesta ja ettei mitään aihetta tarvitse pelätä. Tarpeen tullen myös romanttinen ja hellä tulee hänen oleman, ja minä sulan totaalisesti. :)
Mitä unelmamieheni ulkonäköön tulee, sillä ei juurikaan ole väliä. Silmien, hiusten tai ihon värillä ei ole merkitystä minulle. Mutta minä pidän erittäin paljon pitkätukkaisista miehistä, toisin sanoen hevareista. Siinä mielessä olenkin aika onnekas, kun oma poikaystäväni on parrakas heviäijä. :D

Miehen/pojan ulkonäössä katson silmiä ja kuuntelen ääntä. Ääni ja silmät ovat minulle varsin tärkeät. Ei esimerkiksi silmien värillä ole mitään väliä, kunhan niistä vain pystyy lukemaan asioita. Tarkkailen myös olemusta, mutta minä pidän enemmän omaperäisestä kuin massan mukana kulkevasta.

Toivoisin unelmamieheni käyttäytyvän jokseenkin asiallisesti (niinhän tuo tekee :D). Kyllähän sen ymmärtää, jos välillä haluaa irrotella, mutta koko elämän ei sellaista pidä olla. Kun hän ottaa minutkin huomioon, niin minulla ei ole mitään valittamista.

On hyvin vaikeaa rajoittaa toisen ihmisen persoonallisuutta, kun en varmaan omaanikaan kykenisi muuttamaan. Mutta poikaystävältä en tahtoisi kuulla kettuiluja. Huono päivä saa tietysti olla, se on täysin ymmärrettävää. Mutta en kuitenkaan tahdo olla se, johon kaikki paha tuuli puretaan. Lisäksi tahdon myös huomiota, enkä tosiaan ilahdu, jos poikaystävä kuluttaa kaiken aikansa vain ystäviensä kanssa.
Yhä, marras-iltana, kuljemme kahden. | "I AM VAMPIRE. HEAR ME TWINKLE." | Destination anywhere | There's a meaning to all that fades.

Pikkumyy

• Ankeuttaja
« Vastaus #96 : Elokuu 30, 2006, 17:02:05 »
No onhan se ihan totta että ulkonäköä katsotaan. Kaikki katsoo ulkonäköä, voiko joku tosissaan kieltää sen? Ensivaikutelma tehdään ulkonäön ym. perusteella. Todellinen luonne voikin sitten ollakin aivan toista luokkaa...

Unelmapoika. Jos nyt kerron millainen on ulkonäöltä minun unelmapoika, niin hänellä olisi sellaset hiukset jotka on puhtaat ja siistit(ei mitään mä-käyn-kerran-viikossa-suihkussa-lettiä), jonkun verran vois löytyä lihaksia (oikeastaan en loppujenlopuksi edes katso pahemmin kroppaa..haba on kyl aika jees:) ja sitten jonkun verran pitempi kun mä ite. Ei liian pitkä mut ei myöskään lyhyempi kun minä. Kasvoista ei nyt sen enempää koska vähän vaikea sanoa että millasista kasvoista tykkää.. Kunhan on sellaset "miehiset" kasvonpiirteet niin ok.
Ja sitten se tärkein eli luonne. Pitää olla hauska! Se on ihan ykkösjuttuja. Ei saa tulla tylsää. Toisaalta pitää myös löytyä luottamusta sen verran ettei kokoajan tartte miettiä että missä se toinen taas menee. Ja kolmas asia on, että on fiksu. Ihan yksinkertaisesti fiksu. Ei mikään älykkö mutta järkevä kuitenkin. Ja tottakai minun unelmapoika on myöskin urheilullinen,raitis jne. Ainiin ja romanttinen :)

Yhteenvetona voisin tiivistää melkeinpä luetelleeni oman poikaystäväni piirteitä.. hih. :)

Poissa pienenpieni Lakana

• Valkaisuaineen suurkuluttaja
  • Vuotislainen
« Vastaus #97 : Elokuu 30, 2006, 21:55:41 »
No jos nyt unelmasta on puhe, niin kyllä minä siihen ulkonäön liitän, vaikka todellisuudessa en katso ulkonäköä mitenkään erityisen paljon. En sitten kyllä osaa sanoa, minkälainen ulkonäkö tällä miehellä tulisi olla, sillä on monenlaisia komeita ulkonäköjä. Minä en kuitenkaan kauheasti innostu meikkaavista miehestä, vaikka hekin joskus hyvän näköisiä ovatkin.

Musiikillisuus on tärkeää. Itse harrastan musiikkia monella tavalla ja tuleva ammattinikin taitaa liittyä musiikkiin. Olisi sitten kiva viettää musiikillisia hetkiä yhdessä.

Itse en mitenkään erityisen paljon kuljeskele luonnossa, mutta luonto on minulle kuitenkin tärkeä, haluan asua luonnon lähellä (vaikka en kuitenkaan ihan maalla). Joten toivoisin, että hänkin pitäisi luonnosta ja saisi ehkä minutkin enemmän kulkemaan siellä. Kyllä minä välillä käyn patikoimassa.

Ruoanlaittaminen yhdessä voisi olla aika mielenkiintoista. Joten sellainen edes kohtalainen kokki. Itse en voi myöntää olevani muuta kuin kohtalainen.

Täytyy tähän nytten sanoa, vaikka jotkut saattavat katsoa kieroon, että uskovaisuus on aika tärkeätä, koska se on jonkinlainen osa minunkin elämää. En nyt tarkoita kiihkouskovaista, mutta en tiedä, miten yhteiselo ateistin tai toisen uskonnon eustajan kanssa onnistuisi.

Joku miespuolinen henkilö täällä mainitsi, että ei saa olla liian pirteä tai masentunut. Täytyy myönää, että minä käyn joskus ylikierroksilla. Olen todella pirteä ja positiivinen persoona, joten positiivisuus olisi erinomainen piirre ja se, että kestää kuunnella minun touhotuksiani. Voisi omistaa hyvän muistinkin, kun se minulta puuttuu.

Alkoholia pitäisi osata käyttääjärkevästi. Ei mitenkään humalahakuisesti. Juhlat annettakoon anteeksi. Eikä mitään joka viikonloppu kittaamista. Tupakointi. Mielellään tupakoimaton herra, mutta jos polttaa, niin polttaa jossain muualla kuin sisällä tai oven edessä.

Lapsirakas. Minä haluan perheeseen enemmän kuin vain yhden lapsen. Näin on.

Sitten nämä perusasiat: kohteliaisuus, ystävällisyys, huumorintaju, osaa kuitenkin myös puhua vakavistakin asioista ja olla asiallinen, rentous, ei erityisen ujo...

Lista varmaan jatkuisi, jos miettisin pitempää.

Ai niin, minä rakastan pihakasveja, mutta en niiden kitkemistä ym, joten voisihan hän olla viherpeukalo :). Tuo ominaisuus on kuitenkin se vähiten välttämätön.

Löytyykö tälläisiä?
Stones taught me to fly
Love taught me to lie
Life taught me to die

Poissa Nienna

• Kofeiiniriippuvainen
  • Vuotislainen
Re: Mitä henkilö näkee tytöissä/pojissa/androgyyneissä?
« Vastaus #98 : Tammikuu 23, 2007, 14:08:28 »
Olen joskus miettinyt unelmapojan kriteerejä, joten yritän nyt tähän jotain listata.

Jos nyt puhutaan unelmapojasta, niin tottakai ulkonäöllä on merkitystä. Myönnetään, on sillä merkitystä, vaikka puhuttaisiin oikeistakin ihmisistä. Kuten monet ovat sanoneetkin, vaikkapa epähygieenisen ihmisen on tosi vaikea olla puoleensavetävä. Välillä kun jotkut kysyy näitä "voisitko seurustella tosi lihavan ja ruman miehen kanssa, jos hän olisi maailman ihanin ihminen"-juttuja. Musta tuo on sinäänsä vähän outo kysymys, koska kaiken järjen mukaan rakastuisin todennäköisimmin poikaan, joka on mielestäni tosi ihana kokonaisuus, ja onhan näitä mukavia ja hyvän-/tavallisen näköisiäkin toivottavasti olemassa. Mutta mistäs sitä koskaan tietää...

Siitä "ihanteellisesta" ulkonäöstä sitten. Unelmapoikani olisi mielellään mua selvästi pitempi, mikä tarkoittaisi yli 180 cm. Ruumiinrakenteeltaan hoikka ja ehkä jonkin verran lihaksikas, mutta ei missään nimessä liikaa. Ainakin sen verran urheilullinen, ettei sadan metrin spurtin jälkeen kaadu kuolleena maahan. :D Mulla ei ole mitään tiettyä hiustenväriä, josta pidän, mutta yksi väri, jota en voi sietää, ovat sellaiset "blondatut", keltaiset hiukset. Ja hiustentyyli taas... ei ainakaan siili eikä kalju, koska ne sopivat mielestäni äärimmäisen harvoille ihmisille. Hiustyylin pitäisi olla sellainen, joka sopii kasvonpiirteisiin ja hiuslaatuun. (Jollain miehillä pitkät hiukset voi olla ihanat, mutta ei esimerkiksi yli olkapäiden ulottuvaa lettiä, jos on tosi ohuet, huonokuntoiset ja helposti rasvoittuvat hiukset. Eikä missään nimessä mitään geelistä kiiltelevää päätä!) Yleensä tykkään miehillä hiuksista, jotka eivät näytä liian laitetuilta. Pukeutumistyyli mieluiten sellainen rento, ei sekään liian sliipattu, ja ehkä vähän urheilullinen, mikä EI missään nimessä tarkoita verkkarit-lenkkarit-yhdistelmää. Arkena esim. farkut ja vaikka joku kiva paita ovat ihan jees. :) Kokonaisuus on kuitenkin tärkeintä, eikä jollain yksittäisillä piirteillä (kuten silmien värillä) ole niin hirveästi väliä.

Käyttäytyminen ja luonne taas. Itsevarma pitää olla, mutta ei mikään kusipää. Ehdottomasti älykäs, omia mielipiteitä omaava ja hyvä keskustelija. Sellainen joka joskus ajattelee jotain, eikä hyppää kaivoon siksi, että joku muukiin hyppää. Ei nyt mielellään mikään mahdottoman hankala luonne, mutta pidän siitä, että ihmisen luonteessa on jotain "särmää", jostain syystä se lisää mielenkiintoani. Tykkään siis päättäväisistä (ehkä vähän omapäisistäkin) ihmisistä, joilla on tavoitteita ja jotka tekevät tarvittaessa kaikkensa ne saavuttaakseen. Luotettavuus ja huumorintajuisuus (mikä ei tarkoita sitä, että pitäisi kokoajan olla heittämässä jotain surkeaa läppää) on hyviä piirteitä, kuten myös hyvä tilannetaju. Silläkin uhalla, että kuulostan toivottomalta romantikolta, olisi kivaa, jos hän järjestäisi joskus jotain ihania yllätyksiä. <3 Hänellä pitäisi myös olla suhteellisen pitkä pinna, sillä en ole huonoina päivinäni aina mikään helppo ihminen. Ja ei mikään tuppisuu, vaan hän puhuisi mulle asioistaan ja päinvastoin, sillä tietäisimme voivamme luottaa toisiimme. Olisihan se kivaa, jos olisi myös jotain samoja kiinnostuksenkohteita, koska esim. musiikki ja matkustelu on mulle tärkeitä juttuja ja olisi hauska harrastaa noita myös yhdessä. Alkoholia saa käyttää ja hauskaa saa välillä pitää, mutta sen pitää pysyä kohtuudessa.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 01, 2007, 23:20:13 kirjoittanut Nienna »

Creatiwer

• Ankeuttaja
Vs: Mitä henkilö näkee tytöissä/pojissa/androgyyneissä?
« Vastaus #99 : Maaliskuu 21, 2007, 20:14:49 »
Unelmatyttö:

-Kuuntelee
-Ystävällinen
-Ei polta tai juo

Ei unelma:

-Ei kuuntele
-Lässyttää kaikkee
-Inisee puheviastani

P.s Ladyt... mä en polta tai juo koskaan.