Kirjoittaja Aihe: Puuttuuko Danielista karisma?  (Luettu 70404 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Hämppyli

• Näsäviisas-
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
Vs: Puuttuuko Danielista karisma?
« Vastaus #175 : Lokakuu 28, 2011, 20:57:49 »
Monet sanovat ,että Dan on hunoin näyttelijä koko Potter elokuva sarjassa.
Itse olen täysin eri mieltä! Musta Dan on paras Potter kukaan muu ei sovi niin hyvin Harryn rooliin ku Dan.

Verrattuna kehen? Kukaan muu ei ole näytellyt Harrya, kuin Dan joten sinulla ei ole vertailukohtaa. Sama asia, jos minä sanoisin, että Harrison Ford on paras Indiana Jonesin näyttelijä tai, että Sigourney Weaver on paras Ellen Ripley.
"If we're going to be damned, let's be damned for what we really are."

Captain Jean-Luc Picard

Poissa Ambrosia

• Veikeä Vesihiisi
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Moves like dragon
  • Pottermore: BronzeStone190
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #176 : Marraskuu 01, 2011, 20:41:33 »
Dan on ok. Ei hirveän hyvä tai loistava, mutta ok. Jos olisi kyse jostakin vähän vähäpätöisemmästä leffasarjasta, niin juttu ei välttämättä niin häiritsisi.

Harry on hahmona jo sellainen, jota on varmasti vaikea näytellä. Sitä pitäisi osata tuoda uskottovasti esille kipu, viha, suru, rohkeus, rakkaus, uhrautuminen ja tukku muita tunteita joita on välistä hyvinkin vaikea ilmaista, jos ei tunteeseen ole edes mitään todellista kosketusta. Olen oikeastaan aina ajatellut, että Harry Potterin rooliin olisi tarvittun näyttelijä, jolla on rutkasti kokemusta. Eikä se ole mitenkää mahdollista kun lapsiahan alussa kuitenkin ollaan : ') Hyvällä tuurilla Harryn rooliin olisi löydetty luonnonlahjakkuus, mutta ihan niin ei käynyt. Dan kuitenkin kehittyy elokuvasarjan aikana... ei välttämättä ihan sille tasolle kuin tarvis olisi, mutta kehittyy kuitenkin. Hän on aivan varmasti tehnyt ja yrittänyt kaikkensa, eikä enempää voi pyytää.

Ei voi sanoa, että Danilta puuttuisi karisma. Jokaisella ihmisellä on sitä rahtunen, vaikkei osaisikaan käyttää sitä hyväkseen. Ei Dan mikään superkarismaattinen ihminen ole... mielestäni sellaisen taviskansalaisen tasoa, mutta se on oikeastaan ihan hyväkin. Dan on onnistunut pitämään jalat maassaan ja se on kunnioitettavaa se : )
Tähdet ovat paloja historiasta ja sen kauneudesta nykyhetkestä nähtynä.

Poissa Puppet

• Vuotislainen
  • Pottermore: PhoenixAccio1128
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #177 : Maaliskuu 09, 2012, 14:15:24 »
Mun mielestä Daniel on ollut alusta asti tosi hyvä näyttelijä, ja parantanut jokaiseen elokuvaan tosi paljon. Viisasten kivessä Daniel oli jo todella hyvä näyttelijä, en ymmärrä miten jotku voi sanoa että Dan näyttelee tunteettomasti ja tylsistyneesti. Jotenkin osaan aavistaa, mitä osa ihmisistä tästä seuraavasta kommentistakin ajattelee, mutta jokatapauksessa: Miettikää, että itse näyttelisitte Harrya. Se on mielestäni jo aika vaativa rooli, sillä siinä tarvitsee tuoda esille todella monia tunteita. En usko, että kovin moni teistä olisi suoriutunut yhtään paremmin ainakaan niin nuorena, kuin Dan oli näytellessään Viisasten kivessä.

En haluaisi kauheasti arvostella kolmikon kykyjä näytellä, mutta mielestäni Rupert Grint suoriutui todella hyvin jopa ensimmäisestä elokuvasta. Yllätyin aika kovasti, sillä ajattelin aluksi Rupertin olevan hieman 'ujo' näyttelemään, miten sen nyt voikaan ilmaista. Anyway, mielestäni kyllä kaikki onnistuivat hyvin. Ja ei, minun mielestäni Danielista ei puutu karisma, jos yksinkertaisella suomenkielellä vastataan. :)

Draco Malfoy: Training for the ballet, Potter?

Poissa Flexo

• Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #178 : Heinäkuu 30, 2012, 11:48:35 »
Miettikää, että itse näyttelisitte Harrya. Se on mielestäni jo aika vaativa rooli, sillä siinä tarvitsee tuoda esille todella monia tunteita. En usko, että kovin moni teistä olisi suoriutunut yhtään paremmin ainakaan niin nuorena, kuin Dan oli näytellessään Viisasten kivessä.

Ei tarvitse olla kokki kertoakseen, että ruoka on pahaa. Ja tyyppinä, jonka moni kaveri harrastaa näyttelemistä tunnen monia, jotka tekisivät homman Dania paremmin.

Poissa Prosper

• Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #179 : Heinäkuu 30, 2012, 12:04:35 »
Minun mielestäni Daniel on ihan kiva näyttelijä ja mielenkiintoinen persoona. Katsoin jokin aika sitten hänen 1999 lyhyttelevisiosarjansa David Copperfield ja mielestäni hän oli tosi hyvä siinä. Harryn roolissa hän mielestäni kehittyi vakaasti, vaikka elokuvat menivätkin hivenen huonompaan suuntaan Columbuksen lähdettyä ohjaajan paikalta. Harryn rooliin hän sopii mielestäni hyvin; myönnetään, voisin kuvitella jonkun sopivan rooliin vielä Harrymäisemminkin, mutta ehkä vain olen tottunut siihen leffojen Daniel-Harryyn. Fanien silmissä yhdenkään näyttelijän voisi kuvitella olevan aika hankala päästä siihen hahmon tasolle.

Poissa Wilzehin

• Vuotislainen
  • Rohkea ja Urhoollinen Rohkelikko
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #180 : Toukokuu 24, 2014, 13:13:45 »
Daniel o  iha loistava näyttelijä. Kenelläkään ei pitäisi olla varaa haukkua häntä, sillä tuskin itse osaisitte näytellä paremmin. Sillä on karismaa ja Emma, Rupert ja Daniel tasapainottavat loistavasti toisiaan. Ja VKssa ja SKssa danielin kuuluikin näytellä hieman ujoa ja syrjään vetäytyvää tyyppiä. En itse rupea missään tapauksessa haukkumaan häntä. Hänellä on loistavat näyttelijäntaidot!
Kumpikaan ei voi elää, jos toinen on hengissä.

Poissa Hämppyli

• Näsäviisas-
  • Vuotislainen
« Vastaus #181 : Toukokuu 24, 2014, 15:04:00 »
Daniel o  iha loistava näyttelijä. Kenelläkään ei pitäisi olla varaa haukkua häntä, sillä tuskin itse osaisitte näytellä paremmin.

Ei tarvitse olla kokki sanoakseen, että ruoka kaipaa lisää suolaa.
"If we're going to be damned, let's be damned for what we really are."

Captain Jean-Luc Picard

Poissa Baggir

• Vuotislainen
  • Pitääkö aina olla niin vakava?
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #182 : Marraskuu 11, 2014, 12:59:46 »
En pidä Danielin ulkonäöstä, ja tietynnäköistä ylimielisyyttäkin olen miehessä huomannut. Minuun hän ei oikein iske.
Dreams will come true.

Poissa Baggir

• Vuotislainen
  • Pitääkö aina olla niin vakava?
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #183 : Marraskuu 11, 2014, 13:00:49 »
Daniel o  iha loistava näyttelijä. Kenelläkään ei pitäisi olla varaa haukkua häntä, sillä tuskin itse osaisitte näytellä paremmin. Sillä on karismaa ja Emma, Rupert ja Daniel tasapainottavat loistavasti toisiaan. Ja VKssa ja SKssa danielin kuuluikin näytellä hieman ujoa ja syrjään vetäytyvää tyyppiä. En itse rupea missään tapauksessa haukkumaan häntä. Hänellä on loistavat näyttelijäntaidot!

Eli... Kriitikotkaan ei saa haukkua musiikkia, kun ei ne itse edes laula?
Dreams will come true.