Kirjoittaja Aihe: Harry Potter ja Huispauksen MM-kisat-peli  (Luettu 23382 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Claud Kishi

• höpöäjä
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Tupa: Korpinkynsi
Harry Potter ja Huispauksen MM-kisat-peli
« : Maaliskuu 02, 2004, 16:22:40 »
Kuuluuko tämä tänne? Jos kuuluu, niin hyvä niin...
Eli siis. Omistaako kukaan muu tätä peliä? Mitä te pidätte siitä? Millä joukkueilla te yleensä pelaatte?
Ensimmäinen kysymys oli vähän väärin kirjoitettu, koska en itse omista kyseistä peliä, mutta serkkujen luona sitä tulee aina pelailtua.
Peli on minusta hyvä. Harry Potteriinhan se ei varsinaisesti liity muuten kuin Harry ja kumppanit pelaavat Tylypahkan joukkueissa, mutta peli on silti viihdyttävä vaikka siinä ei Harrya, Ronia, Hermionea ja muita paljoa näykään. Joukkueiden pelaajat ovat hauskan näköisiä, peli on hyvin tehty. Minä pelaan tällä hetkellä Japanilla, sen kenttä on niin kiva.
Muoks. Unohdin kokonaan SM:t! Ne on hienoja, kuten Matohäntä sanoi. Australian en ole koskaan nähnyt, ne tyhmät eivät koskaan suostu tekemään sitä kun pelaan Japanilla Australiaa vastaan. Japanin karatepotku SM on kyllä myös hieno, samoin Ranskan. Comboja käytän aika paljon. Minäkin muuten pääsin MM-liigaan Luihuisella.
muoks: Ja sitten tähän peliin liittyy myös paljon inside-vitsejä...

Katso myös:
Pelin arvostelu

Wishmaster

• Ankeuttaja
« Vastaus #1 : Maaliskuu 02, 2004, 16:42:55 »
Minulla on se peli! Parasta aikaa johdan MM-liigaa reilusti yli 1000 pisteellä Saksan joukkueella. Vähän tönkkö peli kyllä on, mutta kyllä sitä on mukava pelata. Comboja vain en älyä enkä osaa, mutta special moviet ovat todella hienoja! Saksan joukkueen SM vain on niin tylsä etten viitsi sitä katsella... Australian SM taas on kuin surffausta, mahtavaa. Lisäksi saa yhden tai kaksi maalia erittäin helposti.
       Tylypahkassa pelaaminen on tylsää, kun on päässyt MM-liigaan. Pääsin muuten MM-liigaan Luihuisten joukkueella. Hidasta se kyllä on, kunnes palkit kohtaavat toisensa, ja peli jää minulla usein kesken enkä siis saa ikinä sitä pokaalia. Arvosanaksi pelistä antaisin ehkä 8½...

Töttis

• Ankeuttaja
« Vastaus #2 : Toukokuu 16, 2004, 12:25:56 »
Se on superpeli!!! Bulgaria on paras joukkue, ja paras pelaaja koko pelissä on Bulgarian LEVSKI!!! (Se on mun avassa!) Se on juuri sopivan tasoinen, ei liian helppo eikä liian vaikea. Special Movet on hienoja, hienoin on ehkä USA:n. Japani ja Australia on myös ihan hyviä. Pohjoismailla on ärsyttävä etsijä. Mä pääsin muuten MM-liigaan Rohkelikoilla. (Se on paras jos ei Pottaa lasketa! Alicia Spinnet JYRÄÄ!)

Kevät

• Ankeuttaja
« Vastaus #3 : Toukokuu 16, 2004, 15:59:07 »
Huispaus MM on liian helppo peli. Kaikilla maajoukkueilla olen voittanut. Olen hävinnyt van yhden pelin ja senkin tahallani. Japani on ihan paras joukkue. Ja Luihuinen.

Edit: Voiko joku kertoa mitä tarkoittaa tuo "Force Feedpack" ?
Sanakirjasta ei ollut mitään hyötyä. Kokeilin laittaa sen offille, mutta en huomannut mitään eroa.

Edit2: Poistin koko pelin koneeltani, koska tarvitsen paaljon tilaa. Minulla luultavasti oli vähän päälle 100 korttia, I dunno. O.o

Poissa Elriel

• Vuotislainen
« Vastaus #4 : Elokuu 19, 2004, 20:06:53 »
Löytyykö tätä peliä Suomesta englanninkielisenä? Olen joskus ihan perinteisiä Potter-pelejä pelannut, ja niissä on aina ärsyttänyt suomalaisten puhujien ääni, äänen yhtäkkinen vaihtuminen ja nimien lausuminen.
Ajattelin pelin hankkia, kun demon latasin jossain välissä, ja se vaikutti ihan hyvältä.

Poissa Peetuli

• Spoilaajia syövä
  • Hirnyrkki
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #5 : Elokuu 19, 2004, 21:50:03 »
Muistaakseni peli on englanninkielinen.

Poissa Elriel

• Vuotislainen
« Vastaus #6 : Elokuu 29, 2004, 18:08:01 »
Ja vielä yksi kysymys. Minä en todellakaan ymmärrä, mitä siinä lyöjä-haasteessa on tarkoitus tehdä. Olen hakannut sitä nelosta vaikka kuinka, mutta mitään ei tapahdu.

Nappi: Kiitoksia, täytyy mennä kokeilemaan :)

Poissa Tanzu

• Feeniksin killan jäsen
  • Vuotislainen
  • Tulejo KV-elokuvat!
    • Tulisalama
  • Pottermore: SnidgetGold186
  • Tupa: Rohkelikko
Re: Harry Potter ja Huispauksen MM-kisat-peli
« Vastaus #7 : Lokakuu 06, 2004, 10:46:51 »
Peli on paras Potter-peli tähän mennessä(tosin en ole pelannut AV:ta)
Minä voitin Huispausmestaruuden Rohkelikolla, mutta ajattelin pelata muillakin joukkueilla, jotta saan kaikki Huipaus-kortit.
Nyt pelaan Nordic Teamilla MM-kisoissa ja olen voitanut Saksan(tosin en saanut sieppiä kiinni) ja Englannin, USA:n ja Australian Seuraavaksi on vastassa Japani.
Muokkasin hieman näppistä, sillä hiiren ja näppiksen käyttö yhtäaikaa on vaikeeta.

Lainaus käyttäjältä: "Elriel"
Ja vielä yksi kysymys. Minä en todellakaan ymmärrä, mitä siinä lyöjä-haasteessa on tarkoitus tehdä. Olen hakannut sitä nelosta vaikka kuinka, mutta mitään ei tapahdu.

Siinä pitää ensin lentää kohti maalitaulua. Sitten pitää painaa nelosta(minulla Oikea Vaihto-näppäin) kun ruudussa lukee Bludger(ryhmy). Sitten ohjaat ryhmyä nuolinäppäimillä ja yrität osua maalitauluihin. Sen jälkeen on varottava,  että ryhmy ei osu jahtaajaan. Väistä ryhmyä kääntämällä pelaajaa niin että lyöjä osuu ryhmyn kohdalle. Tällöin lyöjä hoitele ryhmyn. Jatka samaan tapaan, kunnes olet hoitanut kaikki maalitaulut. Palkkioksi (jos rikot koulun ennätyksen) saat huispauskortin.

Vähän sekavasti selitetty, mutta toivottavasti tajusit. Itsekin vasta hokasin idean, ja pitää yrittää saada lisää huispauskortteja. Minulta puuttuu vielä yksi kortti lyöjä haasteesta, yksi Special Moves-haasteesta ja kaksi Combos-haasteesta.
"Taukki! Vollotus! Kummallisuus! Nipistys!
Viimeinen leffa nähty 13.7.2011.

Poissa Tanzu

• Feeniksin killan jäsen
  • Vuotislainen
  • Tulejo KV-elokuvat!
    • Tulisalama
« Vastaus #8 : Lokakuu 12, 2004, 09:02:17 »
Voisiko joku kertoo mitä siin Compos haastees on tarkoitus tehä. Mä heittelen sitä kaatoa ja saan nitä yhdistelmä syöttöjä aikaisek, mutta kun heitän kaadon maaliin niin siitä tulee lisää aikaa.

Olen onnistunut saamaan ainoastaan kerran silleen et siihen renkaaseen tuli vihree merkki ja sillon sain kortin. Voisiko joku neuvoa mua?

Elruwen

• Ankeuttaja
« Vastaus #9 : Lokakuu 12, 2004, 20:09:34 »
Jos olen oikein ymmärtänyt, niin comboissa pitää heitellä vihreän renkaan läpi toiselle pelaajalle pallo (se ei ole kokoajan vihreä, juu knou).

Eli miulla on se. Pelaan englannilla, en viitsi enää vaihtaa (olen aika pitkällä).. Draco näyttää kyllä aikas kamalalta siinä pelissä.

Millä luudilla te pelaatte?
Minä pelaan ainakin Nimbus 2001:kkösillä. Fireboltit vielä saamatta.. *Huoku*

Lavez

• Ankeuttaja
« Vastaus #10 : Lokakuu 12, 2004, 21:03:36 »
Aa, onhan tästäkin juttua :)

Itse pelaan kyseisessä pelissä Englannilla, USAlla olen myöskin pelannut. Vähänkö Nordic Teamin kotiareena on huippu ;) Aivan ihana.
Ja minä pelaan tällä hetkellä Tulisalamalla, joskus Nimbus 2001llä.

Muuten, tässä olisi vielä pienen pieni kysymys... Mitä tarkoittaa 'Press Shoot'? Se lukee kolmessa eri erikoistilanteessa "liitutaululla", eli siellä mistä pystyy näkemään muutaman muunkin erikoisliikkeen. Olen ikuisesti kiitollinen, jos joku käsittämättömän ihana ihminen osaa vastata :)

Tai no, tämä saattaa johtua kokonaan minun tyhmyydestäni... *mutisee*

Poissa Tanzu

• Feeniksin killan jäsen
  • Vuotislainen
  • Tulejo KV-elokuvat!
    • Tulisalama
« Vastaus #11 : Lokakuu 13, 2004, 09:15:45 »
Lainaus käyttäjältä: "Elruwen"
Jos olen oikein ymmärtänyt, niin comboissa pitää heitellä vihreän renkaan läpi toiselle pelaajalle pallo (se ei ole kokoajan vihreä, juu knou).

Ei toi on Passes-haaste. Mut se Compos haasteessa on se pitäjä. Se on vika haaste

Lainaus käyttäjältä: "Andrea"

Muuten, tässä olisi vielä pienen pieni kysymys... Mitä tarkoittaa 'Press Shoot'? Se lukee kolmessa eri erikoistilanteessa "liitutaululla", eli siellä mistä pystyy näkemään muutaman muunkin erikoisliikkeen. Olen ikuisesti kiitollinen, jos joku käsittämättömän ihana ihminen osaa vastata :)

Tai no, tämä saattaa johtua kokonaan minun tyhmyydestäni... *mutisee*

Eiks se tarkoita paina laukaisunäppäintä?

Hun Wan Shang

• Ankeuttaja
« Vastaus #12 : Lokakuu 13, 2004, 21:26:28 »
Hauskaa huomata, että muillakin on se peli.. Itsellänikin on.. :)
Minä pelaan yleensä koulusarjassa Rohkelikon joukkueella(tietysti),
ja World Cupissa aina Englannin joukkueella. En tiedä miksi.. Minä saan yleensä World Cupiin luudan; mallia Nimbus 2000. En ole IKINÄ saanut Nimbus 2001:tä tai Firebolttia.
Ehkä olen vain huono pelaamaan sitä.. Ei sitä tiedä.
Pelaan tätä peliä PS2:sella..
Hahmot näyttää tosi aidoilta.. :D
Olen voittanut monta kertaa mestaruuden, ja joka kerta Englannilla.

Poissa helmikana

• Vuotislainen
Juu
« Vastaus #13 : Tammikuu 03, 2005, 13:47:31 »
Minulla on myös se peli, hyvä peli, ehkä vähän vaikea minun laiselleni vähä järkiselle.. *rapsuttaa päätään*

Pelaan yleensä Luihuisella tai Rohkelikolla. Tosin on sitä kerran tai pari tullut pelattua niillä muillakin..

Mä en osaa yhtään sitä lyöjä haastetta siinä alussa! Se on kamala!
Ja ne mm kisat on hirveitä..

Ei tälläinen tytön tyllerö sellaisia voi osata!

Poissa Seatear

• Vedenneito
  • Vuotislainen
    • http://www.kuusade.net
« Vastaus #14 : Tammikuu 03, 2005, 22:25:00 »
Pikkuvelini (6 vuotias) sai pelin joululahjaksi (PS2:lle). Nyt olen kurkkua myöten täynnä sitä, koska minun pitää suunnilleen pelata veljeni pelit loppuun. Kaikki ryhmyt ja specialit ovat miun hoidossani.
Muutten peli on ihan kiva. Pitäisi luultavasti itsekkin pelata joskus, mutta nyt veljeni valtaa pleikan aamusta iltaan.
Minäkään en tiedä miten Combossa saa vihreäksi sen suorituksen. Kerran sain sen vihreäksi ja siitä lähtien kukaan meitin perheestä ei ole saanut sitä.
Tahdotko lukea sarjakuvaa? -> Exceptional Abilities || Kuusade.net Se pienen ihmisen domain

okalintu

• Ankeuttaja
« Vastaus #15 : Tammikuu 06, 2005, 00:38:29 »
Peli on ja pidän aivan hirveästi siitä. Itse vedin MM-liigaan Rohkelikolla ja yleensä pelaan Japanilla.

Kerran yksi matsini Englantia vastaan kesti yli pari tuntia, joka johtui siitä, että en viellä oikein comboja hallinnut. :D Pisteitä näytti 999, mutta kun peli loppui niitä oli ainakin 1200. XD

Poissa Tanzu

• Feeniksin killan jäsen
  • Vuotislainen
  • Tulejo KV-elokuvat!
    • Tulisalama
« Vastaus #16 : Kesäkuu 28, 2005, 14:36:06 »
Voisiko joku neuvoa, pelaan Astralialla ja haluaisin saada Team Special move kortin, mitä minun pitää tehdä, jotta saan kyseisen kortin.
Olen aika huono englannissa. Mitä on suomeksi seuraava kohta?
Score 3 goal thought each of the tree goals hoops.
Tajuan sen verran, että siinä puhutaan kolmesta maalista, mutta pitääkö minun tehdä ne vai päästää? Olen kokeillut kumpaakin, mutta mitään ei tapahdu. Olen selvittänyt muut kohdat, mutta tämä puuttuu. Jos osaat auttaa yksäile.

Poissa Tanzu

• Feeniksin killan jäsen
  • Vuotislainen
  • Tulejo KV-elokuvat!
    • Tulisalama
« Vastaus #17 : Kesäkuu 28, 2005, 14:36:17 »
Voisiko joku neuvoa, pelaan Astralialla ja haluaisin saada Team Special move kortin, mitä minun pitää tehdä, jotta saan kyseisen kortin.
Olen aika huono englannissa. Mitä on suomeksi seuraava kohta?
Score 3 goal thought each of the tree goals hoops.
Tajuan sen verran, että siinä puhutaan kolmesta maalista, mutta pitääkö minun tehdä ne vai päästää? Olen kokeillut kumpaakin, mutta mitään ei tapahdu. Olen selvittänyt muut kohdat, mutta tämä puuttuu. Jos osaat auttaa yksäile.

Poissa Peetuli

• Spoilaajia syövä
  • Hirnyrkki
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #18 : Kesäkuu 28, 2005, 19:22:32 »
Sun pitää tehdä kolme maalia kaikkiin kolmeen maalirenkaaseen, jos siinä todellakin noin lukee... :)

Poissa Varoituskolmio

• Vuotislainen
« Vastaus #19 : Heinäkuu 07, 2005, 18:43:14 »
Joo, kaverilla on peli. Aikas laaduton, mutta sitä on ihan hyperkivaa pelata kaverin kanssa. Ottaa matsia, kun yksin se on liian helppo.

Yleensä pelaamme Slytherin vs. Gryffindor, mutta muulloin pelaan Nordic Teamilla, kaikki joitain ruotsalaisia Gustavssoneita..

Ongelma on vain kun sitä ei jaksa vääntää yksin, niin niitä ihme kortteja ei ole tarpeeksi jotta saisi parhaan luudan jne. Tai ei pääse kaikkiin paikkoihin.

Animaatiot ovat hyvin hupaisia. Naurettavia. (scheissea)
“It is often said that before you die your life passes before your eyes. It is in fact true. It's called living.”

Roonil Wazlib

• Ankeuttaja
« Vastaus #20 : Heinäkuu 21, 2005, 15:18:58 »
Omistan kyseisen pelin, ja voin helposti suositella sitä kelle tahansa. Pelistä riittää hupia moneksi tunniksi, ja kaverin porukan kanssa se on erittäin hyvää ajan vietettä. ^____^"

Pelaan Nordic teamilla, bulgarialla (joka muuten on joukkoeista paras) ja Japanilla. Muista joukkoeista en oikein pidä.

Olen pelin jo "läpi" päässyt, mutta se ei tarkoita tämän pelin kohdalla sitä, etteikö sitä enää voisi pelata. Päin vastoin, pelaaminen on nyt entistäkin mielekkäämpää, kun voit pelata kaikilla joukkoeilla ja kaikilla kentillä mielesi mukaan.

Jos jotain miinusta tästä on pakko sanoa, on ehkä huonot demot ^^ ja muutenkin ehkä "juoneton". Tietystihän tämä on "urheilupeli" eli ei tässä juonta kuuluisi olla, mutta tämä kun onkin POTTER-peli, hyvällä juonella peli olisi täydellinen. :D

FlowerPrincess

• Ankeuttaja
« Vastaus #21 : Lokakuu 11, 2005, 18:35:26 »
Omistan myös tämän kyseisen pelin ja pidän siitä kyllä, vaikka yksin pelattuna onkin aivan liian helppo. Kaverit on niin hyviä pelaan, et siinä on sillon jo enemmän haastetta. Meillä on kolmen ystäväni kanssa "omat mm-joukkueet" jokaisella kaksi. Minä pelaan yleensä aina Englannilla, kakkosjoukkueena minulla on Usa. Toinen ystävistäni (Lena kerron nyt sinunkin joukkueesi) pelaa yleensä Ranskalla ja hänen kakkosjoukkueensa on Espanja. Pikkusiskoni pelaa melkein aina Pohjoismailla ja hänen kakkosjoukkueesnsa on Australia. Toinen ystäväni pelaa lähes aina Japanilla ja joskus hyyvin harvoin Saksalla.

Classica

• Ankeuttaja
« Vastaus #22 : Lokakuu 23, 2005, 09:03:17 »
Poistin alkuperäisen viestini ja nyt kiljoitan jotain järkevämpää tilalle.
Kröhkröh.... *köhii*
Ääm... minä siis olen.... *punastuu tomaatiksi* OLEN SURKEA! *tuijottaa muita punaisena jotka ovat pelanneet pelin 10000000000 tasolle ja osaavat sen tosi hyvin*
Pääsen alun ihan kivasti Tylypahkassa, mutta kun pääsen tuonne Korppareiden jälkeen tulevaan haaste hommeloon, jossa täytyy ryhmyillä, en   muuta teekkään kuin näpsyttelen nelkkua aina kun pääsen lähellekkin ryhmyä. (jota on niin saakelin vaikea etsiä, kun ne tyypit ei mee sinne minne mii tahtuu *murisee* >:()
Onhan se iha kiva, ku pääsis edes hippusen pitemmälle, niin silloin voisi jo jotain sanoa....

Janni

• Ankeuttaja
« Vastaus #23 : Joulukuu 24, 2005, 19:36:37 »
En jaksanut nyt lukea koko keskustelua läpi, joten toivon, että täällä ei ole vielä kysytty tälläistä. En kyllä usko, että on kysytty.

Eli, voisiko joku kertoa minulle Huispauksen MM-Kisojen asennuskoodin? Tai siis sen koodin, mitä kysytään ihan aluksi kun aikoo asentaa pelin.

Sain nimittäin joululahjaksi tämän pelin (käytetyn), eikä siinä sitten ollut ohjekirjaa mukana, ja ohjekirjassahan se koodi olisi ollut... :(

Kiitos todella paljon sille, joka voi kertoa minulle sen koodin!

Poissa blue kelpie

• avaimen haltia
  • Vuotislainen
  • elämä on kovaa käytä avainta
tintan tintan tallallei
« Vastaus #24 : Helmikuu 11, 2006, 10:26:07 »
heiiiiiiiiiiii omistan pelin myös ja päässyt läpi aivan huippu huispausta parhaimmillaan. Tylypahkan joukkueet esillä ja kaikee se on loistava yksi peli suosikeistani. Ja sitä voi pelata kamujen kanssa (tosin ketään kamuistani ei huispaus kiinosta)mutta silti todella hyvin toteutettu ja lee Jordan on aivan omaa luokaansa.
dataa kotona ja koulussa

Tutteri

• Ankeuttaja
« Vastaus #25 : Helmikuu 21, 2006, 18:43:00 »
Juu tää peli on musta aika hieno. Pelin pelaaminen ollaan mun mielestä tehty helpoksi kuvakulman puolesta, aluksi pelkäsin että kuvakulman kanssa tulisi vaikeuksi, mutta ei;D
Mä pelaan itseasiassa vähän kaikilla, mutta taitaa se olla se Espanja ku sil tais ol se keltanen huispauskaapu, joka erottuu hyvin pelatessa.
Tää peli ei oo floppi ja jää mun pelivarastoon.

Poissa Carmelie

• menninkäinen
  • Vuotislainen
« Vastaus #26 : Maaliskuu 24, 2006, 16:21:18 »
Minä tykkään tästä pelistä...Minulla on kaikki Harry Potter-pelit lukuun ottamatta ykköstä. Minä enen inhosin huispausta, mutta se on nykyään ihan best! Voisiko joku auttaa minua special moveissa.
Siispä mitä nappulaa tarkoitetaan beater sanalla?Kun siinä yhessä kohdassa lukee shoot and beater????mitä pitää painaa!!Voisiko joku ystävällisesti kertoa??Ja mitä tarkoittaa action: joku, jossa lukee myös combo left ja combo right! Olisin ikuisesti kiitollinen jos joku voisi kertoa!!!!
Muute peli on ihan hyvä XD! Pelaan usein Espanjalla tai Japanilla XD!!!
xD

Myrskytuuli

• Ankeuttaja
« Vastaus #27 : Huhtikuu 28, 2006, 15:55:58 »
Omistan kyseisen pelin ja ihastuin siihen ensisilmäyksellä ja pelikerralla. Oli ihan pakko ostaa kun sai kahdeksalla ja puolella eurolla, eikä ollut edes käytetty. Nykyään sitä hakkaa ihan yksikseen taikka sitten Stravan kanssa. Itse pelaan Tylypahkasssa kaikilla ja maailmanmestaruuskisoissa Japanilla, (dah, Sato on söpöläinen) Englannilla taikka sitten Bulgarialla. Pelattu jo monenmonitusen keran läpi.
Peli itsessään on oikeastaan aika helppo, mutta kyllä alkaa ehkä vähän enemmän haastetta tulemaan, kun pelaa esim. Nimbus 2001:llä tai Fireboltilla. (Itse en ole vielä Fireboltilla pelannut, kun ei ole oikein kehdannut, kun on niin monta muuta kautta kesken eri tasoilla eikä niitä oikein kehtaa aloittaa alusta jos on esim. kierroksella 14 menossa...) Näppäimiä tuntuu aina jossain vaiheissa olevan liikaa, esim. kun pitää hypätä näppäimiltä hiirelle ja takaisin. (Eihän se kaikilla niin ole, minä kun en vain osaa pelata pelkästään näppäimillä... heh;)) Pistetaulukin on ihan pöhkö. Ei muka voi näkyä enemmän kun satalukuja. Itse voitin yhden ottelun 1080 vastaan jotain, mutta tulostaulusa näkyi vain 80. No jaa, ei se kyllä kovin ärsyttävää ollut, mutta kuitenkin.
Hahmoista sen verran, että ne on kyllä aika 'oudohkoja'. Ei millään pahalla, mutta esim. Japanin lyöjien tukat on aika omituisia. (Kuka haluaisi itselleen vihreäoranssin tukan?) No jaa, kai se on ihan mahdollista. *olankohautus*
Kokonaiskuva pelistä on ihan hyvä. Peli, jota voi pelata, vaikka silloin, jos ei ole muuta tekemistä.

Gluubori

• Ankeuttaja
Vs: Harry Potter ja Huispauksen MM-kisat-peli
« Vastaus #28 : Kesäkuu 27, 2007, 14:14:27 »
Hetkonen olen tainnut nähdä pelin joskus alessa pari vuotta sitten ja minä ostin sen! Alkuunsa pelissä oli sellainen hieno fiilis, mikä kaikkosi kun kaiken oli mennyt läpi. Tuossa keväällä piti taas pelailla peliä mutta huomasin että levy oli päässyt katoamaan. Pelien huonoja puolia...

Väruma

• Ankeuttaja
« Vastaus #29 : Heinäkuu 15, 2007, 17:41:27 »
Minäkin omistan kyseisen pelin. Sain sen pari vuotta sitten joululahjaksi. (: Nykyään sitä tulee melko harvoin pelattua, mutta pikkuveljeni pelaa sitä useammin. Peli on mielestäni ihan hyvä, alkuun innostukseni oli erittäin suuri, mutta sitten se lopahti siitä. Muuten tietääkö kukaan, myydäänkö sitä suomen kielisenä? :> Niille, joilla englannin taito ei ole tarpeeksi kehittynyt (etenkin hieman nuoremmilla) , suomen kielinen olisi mainio vaihtoehto! Huonoista puolista mainittakoon se, että joskus niitä pelaajia on hieman hankala ohjata. Eniten pidän pelaaamisessa siitä, kun lennellään siepin perässä :) Siinä saa lentää ja täysiä! Minusta on myös kivaa arvostella eri maiden huispausareenoita! Osa niistä ovat todella mahtavia! :D

Poissa Tanzu

• Feeniksin killan jäsen
  • Vuotislainen
  • Tulejo KV-elokuvat!
    • Tulisalama
« Vastaus #30 : Heinäkuu 15, 2007, 20:14:19 »
Minäkin omistan kyseisen pelin. Sain sen pari vuotta sitten joululahjaksi. (: Nykyään sitä tulee melko harvoin pelattua, mutta pikkuveljeni pelaa sitä useammin. Peli on mielestäni ihan hyvä, alkuun innostukseni oli erittäin suuri, mutta sitten se lopahti siitä. Muuten tietääkö kukaan, myydäänkö sitä suomen kielisenä? :> Niille, joilla englannin taito ei ole tarpeeksi kehittynyt (etenkin hieman nuoremmilla) , suomen kielinen olisi mainio vaihtoehto! Huonoista puolista mainittakoon se, että joskus niitä pelaajia on hieman hankala ohjata. Eniten pidän pelaaamisessa siitä, kun lennellään siepin perässä :) Siinä saa lentää ja täysiä! Minusta on myös kivaa arvostella eri maiden huispausareenoita! Osa niistä ovat todella mahtavia! :D

Eipä taida olla suomenkielistä versiota olemassa. Ainoastaan ohjeet ovat suomeksi.

Poissa Derik

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • awww, autoautoauto.
« Vastaus #31 : Elokuu 14, 2007, 17:46:42 »
Pelihän tottakai minulta löytyy, (Kuten löytyivät kaikki muutkin Harry Potter -pelit vielä jokunen kuukausi sitten. Lopulta myin pois Xboxini, ja samalla kaikki pelinikin.) ja pelityyliltään pidän melkoisesti Englannin joukkueesta. Se on rauhallinen, normaali, melko hyökkäyspainotteinen joukkue, jota suosittelenkin kaikille, tottakai. Bulgarian joukkueeseen petyin. Fyysinen pelityyli, mutta menettää helposti kaadon vastustajille. Eikä Krum ole edes ihmeellinen pelissä.
I saw paradise, peace, no more lies. Crestfallen soul, rest for this night..
Kazzu -> Derik

Poissa Asoalian

• : W
  • Vuotislainen
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #32 : Joulukuu 16, 2007, 16:11:32 »
Minä omistan Huispauksen MM-kisat- pelin tietokoneelle ja onhan sitä jonkun verran tullut pelattua. Ihan hyvää ajanvietettä sinänsä vaikka en hirveästi keskitykään keräämään niitä kortteja tai mitään. Lähinnä itseasiassa pelasin sitä kaksinpelinä kaverin kanssa, vaikka se aika vaikeaa olikin kun ykköspelaajan jotkut näppäimet sijaitsivat kakkospelaajan näppäinten alueella. Yksinpelinä tuo on aika tylsä, ehkä vähän liian helppo. Ei siitä toisesta joukkueesta pahemmin ole vastusta, ellei sitten satu käymään niin, että siepin metsästys alkaa jo ennen kuin on varmistanut voittonsa saamalla yli 150 pistettä. Yleensä tosin siinä käy päinvastoin - alkupeli venyy ja venyy ja aina, kun ne siepinpuolikkaat ovat ihan lähellä toisiaan, tapahtuu jotain ja ne menevät ihan erilleen. Siinä vaiheessa peli käy aika tylsäksi ^^ Enkä kyllä ole ikinä ihan täysin oivaltanut niitä special moves-juttuja ja muita ja siksi pelinautinnosta menee ehkä osa vähän ohi mutta... kyllä se silti ihan hauska peli on. En vaan viime aikoina ole sitä pahemmin pelannut.

// Tykkään tuossa muuten siitä, että sen peliareenan voi valita. Ne ovat todella hienoja kaikki ^^
"You think that's hard? Try auditioning for Baywatch
and being told they're going in another direction."

Poissa Carmelie

• menninkäinen
  • Vuotislainen
« Vastaus #33 : Joulukuu 17, 2007, 10:46:23 »
Minulla oli tuo peli. Se oli erittäin mukava peli, vaikka en tykännytkään kovinkaan huispauksesta. Pidin erityisen paljon jahtaajista, Ranska oli yksi suosikkijoukkueeni ja myös Japani.
En pitänyt Bulgarian joukkueesta, sitä oli hankala ohjata. Ja muut joukkueet menivät sillä siivellä. ;P
Muuten aivan mahtava peli ja suosittelen, vaikka se ei pärjää muille Harry Pottereille xD

-Carm
xD

Poissa Cirael

• Kelmeä kalmankoira
  • Vuotislainen
  • Pottermore: PhoenixWolf25005
« Vastaus #34 : Maaliskuu 12, 2008, 20:10:40 »
Ohoh... Itseasiassa omistan pelin, mutta olin unohtanut sen täysin.
Kerran kokeilin petala, mutta en "hyvän" enkun taitoni takia tajunnut alusta mitään. -.-'
Pitääpi kokeilla lähiaikoina uudestaan.
"I solemnly swear that I'm up to no good", kuiskaa pieni rohkelikkotyttö Cirael kaivaessaan kelmien kartan taskustaan ja piiloutuu kivipilarin taakse, juuri ennen kuin Voron silmät ehtivät saavuttaa leikistään innostuneen noitatytön.

Poissa Lohikäärmelady

• varjoenkeli
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Painovirhepaholainen
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #35 : Elokuu 29, 2008, 20:06:51 »
Minä satun olemaan tämän kyseisen pelin onnellinen omistaja^^

Pelaan yleensä rohkelikolla, koska tunnen sen pelaajat parhaiten. Luihuistakin pelaan aika usein, sillä luen itseni mieluiten siihen tupaan. Peli on minusta hyvin tehty ja se oikein mukavaa ajanvietettä. Pidän erityisesti ihan siitä Tylypahkan kentästä (koska se on tutuin) ja englannin kentästä, koska se muistuttaa sitä.

En muista tarkalleen koska pelin olen saanut, mutta luultavasti siinä 3-4 vuotta sitten synttäri-/joululahjaksi. Silloin en oikein osannut vielä kovinkaan hyvin englantia joten jätin pelin siihen, mutta nyt olen hiljattain löytänyt sen uudestaan ja suorastaan rakastan sitä. Todella mahtava peli, mutta ehkä pidemmän päälle vähän tylsähkö... Nääh! Nyt se ainakin on vielä ihan mahtavaXD

-Feen
-Mitä? Onko nukkumatilla muka vihollisia?
-Kahvi! Ajattele kahvia!

Poissa Sethis

• Vuotislainen
  • Pottermore: ScarletSickle65
« Vastaus #36 : Marraskuu 13, 2008, 19:05:33 »
Meillä on tämä peli ollut jo noin vuoden. Ostettiin käytettynä noin 10 euroa ja hyvin toimii. Tykkään pelistä tosi paljon. Ekan kerran menin MM läpi USA:lla (en tiedä miksi juuri se) ja nyt menen toista kertaa läpi Bulgarialla. Kortteja on muistaakseni sellaiset 90 eli ihan hyvin. Onko kukaan muu huomannut että luudat on vähän bugisia? Kun niitähän on 4 erilaista. Kun ottaa Fireboltin niin ne luudat ei näytä yhtään sellasilta vaan pikemminkin Nimbus 2001. Ja kun ottaa Nimbus 2001 tai 2002, ne näyttää enemmän firebolteilta. En tiedä vaikuttaako se luudan ominaisuuksiin, että onkohan se vaan graafinen juttu.
"En minä pelkää Harry", Dumbledore sanoi, ja hänen äänensä oli hivenen vahvempi, vaikka vesi oli niin kylmää. "Olen sinun kanssasi."

Poissa Hippogriff

• :)
  • Vuotislainen
  • Pottermore: SicklePotion51
« Vastaus #37 : Marraskuu 13, 2008, 23:07:57 »
Mullakin on Huispauksen MM-kisat, ollut vajaa puoli vuotta. Mielestäni peli on ihan hyvä, mutta ei lainkaan niin vauhdikasta kuin kuvittelisi huispauksen todella olevan. Lisäksi peli on aivan naurettavan helppo, ja siihen kyllästyy nopeasti. En ole päässyt siinä edes kovinkaan pitkälle, tosin en mä sitä niin kauheasti pelailekkaan. Mut joo, ois toi peli voitu paremminkin tehdä. :p

Poissa Severina

• Pirunmarja
  • Vuotislainen
« Vastaus #38 : Marraskuu 19, 2008, 12:24:53 »
Juuh, minulta löytyy (tämäkin) peli, on ollut minulla jo pitkään ja muutamaan kertaan olen kaikki kortit vaivautunut hankkimaan. Ryhmy haaste oli vaikein, muuten peli oli älyttömän helppo, pari ensimmäistä peliä tulisalama tasolla olivat aluksi hieman ongelmallisia (vastustajat saivat peräti kolme maalia, kyllä, se ON katastrofi :'D ), mutta jo kolmannen pelin jälkeen se oli helppo.

Sitten suosikkijoukkueistani:
Tylypahkan joukkueista pidän eniten Luihuisesta, mutta kaikissa joukkueissa on joku hyvä ja huono puoli. En voi sietää Korpinkynnen joukkuetta, etenkin Cho aiheuttaa minulle päänsärkyä, mutta niiden team special move on kiva (30 pistettä :D). Rohkelikossa on muuten aivan ihanat pelaajat, lukuunottamatta itse Potteria :/, Team special move on ihan kiva, mutta se ei ole pisteiden kannalta mikään hyvä vaihtoehto. Puuskupuhin pelaajista en oikein osaa mitään sanoa, Cedric on ihan kiva, mutta muista en osaa sanoa. Team Special move poikkeaa muiden tupien liikkeestä siten, että puuskupuhin pelaajat eivät (tietenkään :) ) pahoinpitele vastustajiaan, mukava poikkeus. Luihuinen sensijaan on... Luihuinen, eli aivan ihana. Hyvät pelaajat yhdistettynä luihuisten asenteeseen <3. Miinuksena tietenkin se, että heidän joukkuessaan ei ole (muistaakseni) tyttöjä.

Worldcup joukkueista minulla on muutama suosikki ja inhokki: En voi sietää Bulgariaa, odotin Kruminkin olevan eh... jokseenkin siistimpi ja taidokkaampi tyyppi, mutta ei. Muutenkin aika tylsä joukkue, kuten Saksakin. USAstakaan en hirveästi välitä ;)
Ranskan puolestaan joukkue on kiva, niillä kun on naisenemmistö, ja niiden team special move on, ehkä jopa pelin hienoin, ainakin todella hieno, kuten on myös Espanjan, joka tosin ei lukeudu ihan suosikkeihini. Suosikki joukkueeni on kuitenkin, yllätys yllätys, Japani. Rakastan koko joukkuetta, niillä on aivan ihana stadioni, nillä on magee team special move, niiden lyöjät ovat naisia(!)... nuh, tottakai Otakuna olen Japanin kannattaja ^^
« Viimeksi muokattu: Elokuu 24, 2009, 12:09:26 kirjoittanut Severina »

Poissa Hämppyli

• Näsäviisas-
  • Vuotislainen
« Vastaus #39 : Joulukuu 14, 2008, 15:23:29 »
Minullakin on tää peli ja suosikki tupajoukkueeni on luihuinen ja maajoukkueista Saksa.
Osaisiko, joku selittää miksi niin harvalla maajoukkueella on niitä tiimi-iskuja/liikkeitä? (ainakaan silloin, kun niillä pelaa itse)
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 30, 2010, 18:18:00 kirjoittanut Hämppyli »
"If we're going to be damned, let's be damned for what we really are."

Captain Jean-Luc Picard

Gluubori

• Ankeuttaja
« Vastaus #40 : Joulukuu 14, 2008, 19:49:29 »
Ne tiimi-iskut pitää avata. Se team-combo kortti on "3-osainen" Eli sinun pitää tehdä kolme tietynlaista tehtävää pelin/pelien aikana. Jollain joukkoeella voi olla esim. yhtenä tehtävänä "Tee kolme maalia vasempaan renkaaseen"

Poissa Tanzu

• Feeniksin killan jäsen
  • Vuotislainen
  • Tulejo KV-elokuvat!
    • Tulisalama
« Vastaus #41 : Tammikuu 31, 2009, 23:12:44 »
Minulla ei kyseistä peliä ole, mutta ennen kuin ostan sen (aijon siis ostaa) niin haluaisin toki tietää siitä muutaman seikan (mielellään jos joku jaksaa, voisi lähettää vastauksen yksärillä). Eli minulla on muutama kysymys:
1) Voiko siinä pelata muitakin pelipaikkoja kun etsijä? (kun tav. harry pottereissa huispauksessa ei voi)
2) (jos vastaus on, että on:) Onko maalien teko/torjuminen tai ryhmyl lyönti helppoa?
3) Onko peli hyvä (plussat ja miinukset)
4) Onko pelissä (Ps2 tai Tietokone) suomenkielinen peli?
5) Entä suomenkielinen valikko?
6) Tiedätkö, missä sitä myytäisiin enää?
7) Onko peli kallis.

Kiitos, jos joku viitsisi kaikkiin vastata.

-E.

1.Pelissä keskitytään pääasiassa maalien tekoon, mutta siinä on mahdollisuus käyttää esim. ryhmyhyökkäyksiä. Takoituksena on saada oma sieppimittari mahdollisimman suureksi, jotta saa mahdollismman suuren etumatkan siepin nappaus-vaiheessa. Lopussa on tietysti tarkoitus napata sieppi.
2. Maalien teko on minusta melko helppoa, kun oppii tekniikan, mutta vaikeammalla tasolla tämäkin on toki vaikeaa. Siepin nappauskin voi olla vaikeaa, jos ei ole saanut sieppimittaria tarpeeksi suureksi.
3. Peli on minusta aika hyvä.
Plussat:
- voi pelata muillakin tuvilla kuin Rohkelikolla
- huispauskortit
- erikoisliikkeet
Miinukset
- kieli
4. Peli on englanninkielinen, ohjekirja on suomeksi
5. Katso edellinen.
6. Peliä tuskin saa uutena, mutta käytettynä sitä voi löytää esim. nettikaupoista.
7. Puolenkuunpelit(pc-versio) näyttää myyvän peliä hintaan 7,90€ + postikulut (2,40 €).
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 31, 2009, 23:16:28 kirjoittanut Tanzu »

Poissa Tanzu

• Feeniksin killan jäsen
  • Vuotislainen
  • Tulejo KV-elokuvat!
    • Tulisalama
« Vastaus #42 : Kesäkuu 13, 2009, 17:11:21 »
En älyy miten niitä erikoisliikkeitä voi tehä kun ne napit ei tottele kun painelen. Näppiksessä eikä hiiressä ole mitään vikaa. Minun mielestä se laukaisu missä pelaaja hyppää pois luudalta ja lyö luudalla pallon maalisalkoon on aivan huippuhieno. Ranskan joukkue tekee sen usein.
sulla pitää olla sen erikoisliikkeen kuvake näkyvissä, jotta sen voi tehdä. Kuvakkeen saa näkyviin, kun syöttelee ja tekee maaleja tarpeeksi. Mutta muista että se on kertakäyttöinen, eli kun olet käyttänyt sen niin joudut taas "keräämään" sen uudelleen.

Poissa Spider

• omistaa liikaa jalkoja.
  • Vuotislainen
  • Dumdidum.
« Vastaus #43 : Kesäkuu 15, 2009, 15:17:37 »
Jeh, asensin tuon eilen taas koneelle. Olinkin jo unohtanut miten hyvä peli se on. Hahaa, harmi vaan, ettei kenestäkään ole ollut mulle tähän mennessä vastusta. :( Maailmanmestaruustasolle siis olen jo edennyt, yhden ottelun voitin 500-20 :'D Muttajoo, olen pelannut tota niin paljon joskus vuosia sitten, että taidot pakostakin kehittynyt. Aluksi muistin, että ryhmy laukaistiin numeronäppäimestä 5, ja hakkasin näppäimiä ihan hulluna. "Miksi v***ssa tä ei toimi!?!?!" Sitten vilkaisin ohjekirjaa. "Eiku oho..." Team Special Movet on kivoi, sain sen käyttöön jo kolmannessa pelissä, uusi ennätys! :D *Tuuuuuletus!* Asdasd, en muistanu, että siihen koukuttuu noin helposti. :D
"I always knew I was a star, and now the rest of the world seems to agree with me."
~Freddie Mercury

Poissa mattis

• se outo tyyppi tuolla nurkassa
  • Vuotislainen
  • Pottermore: RuneLumos12214
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #44 : Elokuu 11, 2009, 21:43:23 »
Itsellänikin on kyseinen peli, ollut jo pari vuotta. En ole vaan oikein jaksanut pelata.
Itse oon mennyt World Cupin läpi vain Englannilla ja aloittelen jo seuraavaa. Ottelut kyllä kestävät omasta mielestä turhan kauan, ja ovat turhan yksitoikkoisia, ne ovat myös liian helppoja, sillä kaadon saa siepattua melkein heti kun vastapuolen pelaaja on saanut sen. Mulla ei oikeastaan ole lempi joukkuetta vaan pelaan sillä jolla sattuu huvittamaan.
Ostin pelin silloin (niin kuin jo mainitsin) pari vuotta sitten huutonetistä.
The Last Enemy That Shall Be Destroyed Is Dead...

Poissa Spider

• omistaa liikaa jalkoja.
  • Vuotislainen
  • Dumdidum.
« Vastaus #45 : Elokuu 14, 2009, 22:24:41 »
Tuhon mattiksen mainitsemaan helppouteen: Riippuu ihan siitä luudasta millä pelaa. Eli siis kun on pelannut tarpeeksi kauan voi valita joukkueelleen toisen luudan (mutta ei kesken "pelikauden"), mitä parempi luuta, sitä vaikeampi peli.
"I always knew I was a star, and now the rest of the world seems to agree with me."
~Freddie Mercury

Poissa Severina

• Pirunmarja
  • Vuotislainen
« Vastaus #46 : Elokuu 17, 2009, 02:44:54 »
Tuhon mattiksen mainitsemaan helppouteen: Riippuu ihan siitä luudasta millä pelaa. Eli siis kun on pelannut tarpeeksi kauan voi valita joukkueelleen toisen luudan (mutta ei kesken "pelikauden"), mitä parempi luuta, sitä vaikeampi peli.

Minä yhdyn siihen että peli on helppo, jopa tulisalamalla. Muistaakseni ensimmäinen turnaus, jonka kyseisellä luudalla pelasin, ei ne vastustajat ollut sen kummoisempia kuin Nimbuksella tai sillä kaikkein helpoimmalla (olikos se komeetta?). Ainoa, missä vaikeustaso näkyy hieman on se, että mielestäni vastustajalla on hieman enemmän syötönkatkoja ja ne saa luonnollisestikin sen Team Special moven todennäköisemmin kuin helpommilla luutatasoilla, koska vastustajan pelaajat käyttävät (ainakin minun mielestäni) enemmän combo syöttöjä ja ne on hieman vaikeampia katkaista kuin tavalliset ja pitäjät nyt on hieman nopeampia, mutta missään pelissä vastustajat eivät tosiaan saanut sitä 30 pistettä enempää, paitsi se yksi matsi joka oli pakko hävitä tahallaan (Bulgarian tehtävä = Saa sieppi mutta häviä ottelu >_<).

Mitä tähän peliin muuten tulee niin pelasin koko pelin (sain kaikki kortit) muutamassa päivässä. Viikon alkupuolella pelasin sitten Bulgarialla turnauksen loppuun ja se sitten oli viimoinen joukkue. Tietäisikö joku muuten löytyisikö jostain kyseisestä pelistä löytyvien pelaajien nimet, ihan myös maajoukkueiden koska tarvitsisin niitä nimiä yhteen ficciin kun haluaisin sen olivan mahd. yhtenäinen itse tämän pelin kanssa.