Kirjoittaja Aihe: Stargate eli Tähtiportti  (Luettu 3581 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Keith

• Ankeuttaja
Stargate eli Tähtiportti
« : Helmikuu 29, 2004, 20:55:47 »
En voinut uskoa etei kukaan ollut tehnyt aihetta tästä tv-sarjasta! (Olisin kyllä sanonut noin silloinkin jos OLISIN löytänyt sellaisen ).

Ihan varmasti joku sentään on katsonut sitä, minun lisäkseni siis.
Mitä pidätte sarjan hahmoista? Kuka on suosikkinne ja mitkä ovat lempi sanat jotka tämä henkilö on sanonut?

Miun suosikki hahmo on varmaankin tuo Jack O'Neill koska hän on hupaisin hahmo vaikka Teal'c antaa kyllä hyvän vastuksen totisuudellaan.  :D

Entäs mikä on lempijaksonne? Itse pidän eniten jaksosta missä oli tämä Urgo heppu. Se oli niin hupaisaa kun kaikki SG-1 ryhmän jäsenet lauloivat Row,row, row your boat.. ^_^

Hmm..ehkä annan puheenvuoron välillä teille..

nanase

• Ankeuttaja
Stargate eli Tähtiportti
« Vastaus #1 : Helmikuu 29, 2004, 21:59:13 »
IIh, miä tykkään ohjelmasta. Harmi kun se loppui T_T.
Minulla ei ollut henkilökohtaista suosikkia, vaan pidin kaikista. Se yksi sivuhahmo, joka teki niistä päähenkilöistä robotit, oli hassu.
Jaksoista paras oli se kun Jack ja Teal'c olivat ainoita jotka tiesivät että he olivat aika silmukassa ja sitten ne rupesivat pelleilemään. Ette arvaa miten nauroin kun he pelasivat golffia. xD
Sarja on hyvin toteutettu ja ainoa miinus on se lähetysaika(tai siis ei enää kun se loppui).

Keith

• Ankeuttaja
Stargate eli Tähtiportti
« Vastaus #2 : Maaliskuu 01, 2004, 20:24:32 »
Joo se kyl loppu aika inhottavaan kohtaan. Olin syödä sohva tyynyn kun kuvaruutuun ilmestyi teksti To be continue. Kyllähän miä sen arvasin että kun sarja kerran jää tauolle jakso on tommonen to be continue, muttakun noin jännään kohtaan  :cry: !!
  Sen nimi oli joku.. Harlam..tai vastaava. Se sivuhahmo joka teki ne robotit. Oli se kyl aika hauska. Vähän tuli mieleen Urgo. ^_^
 Nanase: voin kuvitella naurusi golf kohdassa koska olin itsekin tukehtua nauruun siinä vaiheessa. xD sekin on yksi suosikki jaksoistani.
  Sen tulemis aika on/oli kyllä ärsyttävä, muttakun muutenkin nauhoitan kaikki Tähtiportti jaksot niin ei se paljon hiatannut..
  Yleensä Tähtiportti alkaa joskus kesällä tai sen jälkeen. Kesällä kyllä näytetään ne uusinnat... itse en ole nähnyt tähtiportin ensimmäisiä jaksoja, joten lähetin MTV3:lle palautetta jos he voisivat näyttää ekat jaksot kesäll uusintana, mutta en ole vielä saanut vastausta..
  Daniel on söpö ja hauska sillon kun hän riitelee Jackin kanssa ^__^

Meirami

• Ankeuttaja
Stargate eli Tähtiportti
« Vastaus #3 : Maaliskuu 01, 2004, 20:33:17 »
Ooh, eikö täällä tosiaankaan ollut ennen topicia StÅrgatesta? Kummaa.

No mutta! Joskus pikkutyttönä näin aidon ja alkuperäisen StÅrgate-leffan ja tykkäsin julmetusti. Vuosien varrella siitä tuli henk. koht. klassikko ja tämän johdosta olen seurannut sarjaakin alusta asti. Aivan loistava tietysti! :D Aluksi kummastutti nämä näyttelijävalinnat, mutta Danielin näyttelijä on aika hyvä, vaikka sillä onkin enemmän habaa tässä sarjassa kuin oli elokuvassa. Minusta Danielin pitäisi olla hassu nörtti, eikä niinkään kulmiaan kurtisteleva älykkö-haba-söpöläinen. Hmm, taidan takertua liikaa elokuvaan.

Olen samaa mieltä nanasen kanssa tästä parhaimmasta jaksosta. Se tosiaan oli yksi hauskoimpia jaksoja mitä koko sarjan historiassa on ollut, tämä aikasilmukka-juttu. Aivan hulvatonta!

En kyllä tiedä, milloin tähtiportti jatkuu meillä taas. Hmm, ptäisi ottaa selvää. Syksyllä varmaan.

Poissa Urpo Spok

• Kosmisesti sitoutumaton
  • Ylihörhö
  • *
  • Boldly going nowhere
  • Pottermore: JinxLeviosa205
  • Tupa: Tuvaton
Stargate eli Tähtiportti
« Vastaus #4 : Maaliskuu 03, 2004, 01:38:13 »
(Se on StargÅte, eli "staargootte" :p)

Unohdin taas katsoa. Unohdan hyvin usein nykyisin katsoa sen (kuten kyllä kaikki muutkin televisio-ohjelmat).

Stargåtea aloin katsoa lähinnä Ihmemies McGyverin takia, toisin sanoen siis siitä syystä, että McGyverin näyttelijä esitti Stargåten herra Jack O'Neillia. Ja ihastuin varmasti heti ensimmäisen jakson jälkeen. Olen pitänyt aika monesta "laadukkaasta" sci-fi -sarjasta. Ymmärrän hyvin, että vain umpivakavaa "viihdettä" katselevat ihmiset eivät pidä Tähtiportista, koska "eihän tuollaista oikeasti tapahdu".

No joo.

Ei niin tarkkaa muistikuvaa oikein mistään jaksosta, muistaisin kyllä varmasti jos näkisin. Tähtiportti on kuitenkin aivan loistavaa viihdettä (Jean-Luc Picardin miehistön seikkailujen ohella). Kiitos Ihmemiehelle, että tämänkin sarjan löysin.
What would The Doctor do?

Keith

• Ankeuttaja
Stargate eli Tähtiportti
« Vastaus #5 : Maaliskuu 03, 2004, 09:35:13 »
Itse olen ymmärtänyt että ohjelman nimi on Stargate, ei ruotsalaisella oolla. Se on oikeasti yksi osoitemerkki... se nyt vaan sattuu olemaan ruotsalaisen oon näköinen..?

Dementor

• Ankeuttaja
Stargate eli Tähtiportti
« Vastaus #6 : Maaliskuu 03, 2004, 15:08:29 »
Niin on, mutta se nyt vaan on sellanen tapa kirjottaa se ruåtsalaisella å:lla. StargÅte.

Angora

• Ankeuttaja
Stargate eli Tähtiportti
« Vastaus #7 : Maaliskuu 03, 2004, 17:22:59 »
Stargate on niin paras sarja. (Olen muuten sitä mieltä, että se kirjoitetaan noin. Ei jotkut jenkit voi tietää, että "å" on kirjain jossain päin maailmaa. Tai voivat, mutta kai sillä on meinattu vain sitä osoitemerkkiä. Mutta tämä nyt ei ollut se pointti.)

Jack on niin paras, kun se ei ole aina ihan mukana. ("I'm sorry, I don't speak science." Ei tainnut olla tuo lause muuten Stargatesta, mutta sopiiJackille loistavasti..:) Sam ja Dansku on kanssa niin mukavia hahmoja. Mutta ehdoton lempparini on Teal'c, kun se on aina niin vakava ja rauhallinen. (Paitsi, kun jakson ideana on, etä ne henkilöt muuttuu jotenkin ja Teal'cistakin tulle ihan erilainen...Hulvatonta.)

Juu, se aikasilmukkajakso oli paras. *nauraa vieläkin golfailulle* Se oli muuten hyvä siinä samassa jaksossa myös, kun Jack erosi siitä järjestöstä ja pussasi Samia. Söpöä. :)

Ja se jakso, muistatteko, missä niiden henkilöllisyydet vaihtui? Jack joutui Teal'cin ruumiiseen? *kikattaa* Ja kun ne tuli takaisin Tähtiportin läpi ja Hammond kysyi että miten meni, niin "Jack" vastasi teal'cmaisen rauhallisesti että ei kovin hyvin ja "Tea'c" tas sanoi jackmaisesti että no miltä näyttää. *virnu*

Meirami

• Ankeuttaja
Stargate eli Tähtiportti
« Vastaus #8 : Maaliskuu 03, 2004, 20:32:18 »
Tietysti se OIKEASTI on Stargate. Mutta minä väänsin sen epähuomiossa StÅrgateksi vaikka tarkoitin StarGÅtea. Se vain on väännös siitä logosta, jossa on -gatessa a:n tilalla Maan merkki, joka on melkein samanlainen kuin ruotsalainen oo eli Å. Tadaa!

Liz Jordan

• Ankeuttaja
Stargate
« Vastaus #9 : Maaliskuu 04, 2004, 14:35:39 »
"McGyver in space", niinkuin muistan jonkun Vuotiksessa joskus sanoneen. :P

Ehdottomasti yksi lempparisarjoistani.
Paitsi että se on loistava maailmaltaan ja juoneltaan, ovat mielestäni juuri nuo hahmot se ykköstekijä.
Viehätys ainakin minusta perustuu juuri siihen, että SG-1 ryhmän jäsenet ovat kaikki niin erilaisia, ja siksi onkin vaikea nimetä lempparihahmoa, koska se on juuri se kokonaisuus.
No okei, myönnetään, kyllä minä silti Jackista eniten tykkään.

Jaksoista on vaikea mennä parasta nimeämään. Tietysti nuo mitä muut tässä ovat nimenneet ovat olleet tosi hauskoja, mutta parhaasta on paha sanoa. Sarjaa on tullutkin jo useamman vuoden niin ei edes muista niitä vanhoja jaksoja enää.
Ainakin minusta tuntuu, että sarjasta on tullut vähän huumoripitoisempi, ja Jack on muuttunut vielä enemmän sellaiseksi hauskarento-veikoksi (mikä tietysti passaa minulle vallan mainiosti).
Mutta siinä ihan hiljattain tulleessa jaksossa, jossa Samin luultiin kuolevan (ja Jack suri siellä vieressä), tuli kyllä itsellekin vähän tippa linssiin.

Minullekin tuli tietty taas ihan yllärinä, että sarja jäi tauolle.
Kun luin tätä topicia aikaisemmin niin olin ihan että mitähähtäh.
Ikävää. Mutta aina ei kai voi voittaa.
Telkku.comissa ainakin joku kertoi sarjan jatkuvan 16. kesäkuuta klo 22.30.

Lainaus käyttäjältä: "Angora"
("I'm sorry, I don't speak science." Ei tainnut olla tuo lause muuten Stargatesta, mutta sopiiJackille loistavasti..:)

Eipä joo ollutkaan, vaan Näkymättömästä miehestä. Minäkin tuon yhdistin heti luettuani Jackiin, mutta sitten vasta muistin että se olikin (vähintäänkin yhtä ihana) Darien Fawkes.

saattokivi

• Ankeuttaja
Stargate eli Tähtiportti
« Vastaus #10 : Marraskuu 28, 2004, 14:30:12 »
Ah, Stargåte, lempiohjelmani.
En osaa nimetä suosikkihahmoani, kaikki ovat ihania, varsinkin O'Neil, Teal'c ja Daniel (tai siis oli)...
Eikä tule lempijaksoakaan mieleen :)

On se niin väärin että maikkari meni sen taas lopettamaan, eikä meinaa näyttää niitä loppuja siisoneita *mur* :( Käykääpä siis http://www.petitiononline.com/sg12004/petition.html tuolla allekirjoittamassa adressi (ellette ole sitä jo tehneet) armaan sarjamme palauttamiseksi ruutuun.

Katie Bell

• Ankeuttaja
Stargate eli Tähtiportti
« Vastaus #11 : Marraskuu 28, 2004, 19:49:34 »
Ehdottomasti yks mun lempiohjelmista. Harmi vain, että se loppu. Kuulin jostain, että maikkari eikä subtv aikois näyttää niitä tulevia tuotantokausia. :(

En osaa sanoa lempihahmoa, koska tavallaan ne kaikki on niin mahtavia. Ehkä vähiten pidin Samista. Välillä ärsytti se sen olen-niin-fiksu asenne... Meinasin muuten itkeä silmät päästäni kun Daniel "kuoli".

Se jakso missä Jack ja Teal'c juuttuvat siihen aika silmukkaan on kyllä paras. Meinasin myös kuolla nauruun siinä kohdassa kun ne alko pelaamaan golfia. :D

Poissa HKR

• Vuotislainen
    • http://www.hanna-kaisa.net
Stargate eli Tähtiportti
« Vastaus #12 : Marraskuu 29, 2004, 11:58:03 »
Stargate on yksi lemppariohjelmistani. Oikeastaan mua se ei haittaa vaikka Maikkari lopetti sarjan lähetyksen viidenteen kauteen (kausiahan on tällä hetkellä kahdeksan), koska siskoni ostaa ne bokseina. :)

Kyllä Daniel on alusta alkaen ollut ihan lempparihahmoni. Tykkään kyllä kaikista, mutta Daniel on ehdoton suosikki.
(klikkaa näyttääksesi/piilottaaksesi)
Tuo lempijaksokin on hankala kysymys. Tykkään siitä, kun Daniel on veden alla vankina. Siitä ehkä tulee myös lempparilauseeni "What is Omoroca, who is Omoraca?" En muista nyt menikö se ihan noin. :)
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 01, 2008, 21:23:16 kirjoittanut Derica Tonks »

Xeemu

• Ankeuttaja
Stargate eli Tähtiportti
« Vastaus #13 : Marraskuu 29, 2004, 14:37:14 »
Olen kyllä joskus katsonut, mutta en enää pitkään aikaan. En tosin tiedä miksi. Onhan siinä ihan hyviä ideoita mutta joskus on kyllä niin ennalta arvattavaa toimintaa, että ei välttämättä viitsi edes katsoa. Täytynee kuitenkin alkaa katselemaan taas jos joskus vain ehtisi

Rattlesnake

• Ankeuttaja
Stargate eli Tähtiportti
« Vastaus #14 : Joulukuu 17, 2004, 04:22:55 »
Juu, onhan tuo ihan hyvää toiminta sarja tuokin on. Myös hyvällä huumorilla höystettynä, jota suoltavat tarkoituksellisesti tää McGyver tyyppi sekä tahattomasti Teal'c.

Sarja etenee mukavaa tempoa. Jaksot ja alienit on hyvin toteutettu. Lempihahmoni on Captain Carter (miksiköhän ?  :lol:  )

Nassu

• Ankeuttaja
Stargate eli Tähtiportti
« Vastaus #15 : Joulukuu 18, 2004, 16:21:57 »
Hyvä sarja. Olen katsonut  alusta lähtien. Nyt sarja siirtyy Subille 6.1. alkaen, 5-tuotantokauden uusintoja. Olen lukenut jostain tv-lehdestä, että "sarja päättyy". MTV3 on myös ilmoittanut ettei hanki enää Stårgatea ohjelmistoonsa, joten toivottavasti Subbi pelastaa hankkimalla uudet jaksot!

Niin, ja itse sarjasta. Yksi parhaista on varmaankin se, jossa oli maailma jossa ihmiset ei vanhentuneet. On niitä toki monta muutakin, ei vain muista kaikkia. Myös viime jouluaattona näkynyt jakso on jäänyt erityisen hyvin mieleen. Siinä taisi olla vaihteeksi lähinnä maassa tapahtuvaa Egypti-aiheista toimintaa. Henkilökohtaisesti tykkään juuri tällaisista scifi-toiminta-sarjoista, ja tämä on juuri sellainen jota on mukava katsoa myöhään illalla.

Olen katsonut myös Tähtiportti-elokuvan monen monta vuotta sitten. Se oli ihan katsomisen arvoinen leffa, ja siinä oli sarjan näyttelijöistä "Daniel" pääosassa.

Muoks. Sori kun en huomannut informaatiotasi, Saattokivi, luin tämän kyllä läpi mutta en ollut huomannut informaatiotasi asiasta  :oops: . Nöyrin anteeksipyyntöni jos loukkasin herkkiä tunteitasi   :-) .

saattokivi

• Ankeuttaja
Stargate eli Tähtiportti
« Vastaus #16 : Joulukuu 19, 2004, 15:15:07 »
Lainaus käyttäjältä: "Nassu"
Hyvä sarja. Olen katsonut  alusta lähtien. Nyt sarja siirtyy Subille 6.1. alkaen, 5-tuotantokauden uusintoja. Olen lukenut jostain tv-lehdestä, että "sarja päättyy". MTV3 on myös ilmoittanut ettei hanki enää Stårgatea ohjelmistoonsa, joten toivottavasti Subbi pelastaa hankkimalla uudet jaksot!

Kukaan täällä ei ole näköjään lukenut viestiäni...
Lainaus
On se niin väärin että maikkari meni sen taas lopettamaan, eikä meinaa näyttää niitä loppuja siisoneita *mur* :( Käykääpä siis http://www.petitiononline.com/sg12004/petition.html tuolla allekirjoittamassa adressi (ellette ole sitä jo tehneet) armaan sarjamme palauttamiseksi ruutuun.

Luciferin Nousu

• Ankeuttaja
Vs: Stargate eli Tähtiportti
« Vastaus #17 : Kesäkuu 14, 2009, 22:16:39 »
Jestas, tällainenkin topic, pakko nostaa. Mä olen pitkän linjan SG-fani ja nyt jonkin aikaa sitten aloin katsoa tuota alusta asti. Muistaakseni ekalla kerralla jäin vitostuokkariin kun katsoin vain televisosta. Nyt kun saatavuus on muuttunut, menee tuokkari seitsemän tällä hetkellä.

On tässä se suuri etu, ettei tarvitse olla missään tekemisissä suomennoksien kanssa. Voi jestas sentään vihaan meinaan niitä karmeita tekstityksiä. Ja fanfiktionkin kirjoittaminen suomeksi on aivan oma lukunsa tuon saman asian takia. Se ei vain kuulosta yhtään järkevältä.

Tuo on sarja, jossa yhdistyy loistavalla tavalla huumori ja hyvä fiilis, scifi ja viihdyttävät juonikuviot. Ensimmäisissä jaksoissa on kyllä kieltämättä hieman valittamista, ainakin näyttelijöiden takia, mutta sitten kun homma lähtee pyörimään, niin se on menoa. Ideanahan tuo on aivan nerokas, tarkoittaen siis sitä, että stargate on juonigeneraattori ja mahdollisuuksia on näin ollen paljon enemmän kuin jossain Salatuissa elämissä.

Rakastan oikeastaan kaikkia hahmoja, mutta ne kaikista tärkeimmät ovat alkuperäinen SG-1 ja Jonas Quinn. Jackin ketään-ei-jätetä asenne, Samin pelottava äly ja rakkaus tekniikkaan ja moottoripyöriin jaksavat aina lämmittää mieltä. Daniel on oikeastaan koko sarjan kantavimpia hahmoja ja omalla tavallaan traaginen ja sympaattinen hahmo. Teal'c taistelee sinnikkäästi jaffojen vapauden puolesta ja osoittaa mitä suurinta urheutta näin tehdessään. Jonas taas selvisi hienosti vaikeasta alusta tiimissä ja teki erittäin hienoa työtä.

Pakko lainata hieman Wikipediaa Danielista tähän loppuun. Joskus tulee kuitenkin mietittyä, että onko sitä täysijärkinen jos fanittaa tuota sarjaa niin paljon. Tosin kaikkihan nyt tietää, että SGC on Cheyennevuoren alla.

Hänestä on lisäksi ottanut moneen otteeseen vallan jokin muukalaisrodun edustaja, tai alienperäinen laite tai virus on vaikuttanut häneen. Hän on muun muassa käynyt lähellä kuolemaa jouduttuaan ikivanhan miehen ruumiiseen, kärsinyt skitsofreniasta ja muistinmenetyksestä, siirtynyt toiseen ulottuvuuteen ja käynyt läpi mittavat vieroitusoireet jäätyään riippuvaiseksi sarkofagista.

Poissa Zenzibar

• Pelastaja katsoi profiiliaan ja läikytti teetä pöydälle
  • Aurori
  • *
  • Sukupuoli: Noita
  • kesäinen-eskapisti-merirosvo-jedi-söpö-skotti
    • Home sweet home
  • Pottermore: BloodNight6399
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #18 : Syyskuu 21, 2009, 22:35:13 »
Stargate <333

Oon jo jonku aikaa aatellu kirjottaa tänne ja nyt oli pakko kyllä tulla jotain sanomaan, kun muutenkin olen ihan SG fiiliksissä täälä :P

Alotin SG:n seuraamisen joskus kauan sitte kun se tuli telkkarista ekan kerran, isoveljen kanssa sitä töllättiin. Sit se jäi aina välillä tauolle eikä aina tiennyt että koskakohan se jatkuu ja noin. Kun se ei sitten jatkunutkaan enää telkkarissa (nyt se tosin kyllä taas jatkuu, onkohan siellä nelos vai vitostuottari menossa?) niin mie aloin ettiin noita kausia muuta kautta. -köhmitenniinmukalaittomastiköh- Ja nyt oon menossa kymppituottarin kolmannessa jaksossa =)

Lempihahmot? No, ehdottomasti Sam -vaikka se onki välillä ärsyttävän kaikkitietävä, mut silti =)- ja Jack -no siis... tarviiko ees selittää? :D ja sitten vielä kasi ja ysikaudella sarjassa piipahtanut, ja kymppikaudella lopullisesti mukaan tuleva Vala Mal Doran. Daniel&Vala on niin ihana pari ja niille saa aina nauraa :D

Monet teistä ei varmaan oo kattonu tonne kymppikaudelle asti, niin laitan lempijaksoni spoilerin taakse:

Tähtiportti on kyllä niin mahtava sarja, ettei toista! Tosin ysikaudesta lähtien pahisten laatu kyllä laski huomattavasti ja henkilömuutokset oli kans aika ilkeä juttu.

Mutta joo, olen täysin peruuttamattomasti koukussa kyseiseen sarjaan, ihan hirveää et mulla on sitä enää seitsemäntoista jaksoa + se kymppikautta jatkava elokuva näkemättä :'(

Seuraavaks pitää varmaan alkaa sit Stargate Atlantista seuraamaan :D

// Se on katsottu :''( Kamalaa, milläs ihmeellä mie nyt sitte kulutan aikani? o.O Ark of Truthinkin kun katsoin samaan syssyyn pari vkl sitte...

« Viimeksi muokattu: Lokakuu 06, 2009, 18:31:18 kirjoittanut Zenzibar »
"You're only given a little spark of madness. You mustn't lose it." -Robin Williams

Luciferin Nousu

• Ankeuttaja
« Vastaus #19 : Lokakuu 21, 2009, 21:19:20 »
Mä en kyllä koskaan lämminnyt tolle Atlantikselle. Kamalaa uudelleenlämmitettyä kakkaa.

Mutta ah ja voi! Nyt on sitten alkanut Stargate Universe. Voin tunnustaa itkeneeni ekan jakson aikana, niin onnellinen mä olin.

Hieman eri meiningillä mennään nyt kyllä. Kuvaustyyli ja musiikkimaailma on erilainen, ihmisten väliset suhteet ja toimet ovat realistisempia ja... Noh. Niin. Sarja on kasvanut aikuiseksi. Niin hellyyttävää ja rakastettavan höpsöä kuin joku SG-1 parhaimmillaan olikin, niin kyllä vaihtelu maistuu sitten makealle. Ja auta armias miten paljon Dr. Rush kiehtoo. En malta odottaa että seuraava jakso, Light, ilmestyy. Nam.

Poissa Zenzibar

• Aurori
  • *
    • Home sweet home
« Vastaus #20 : Lokakuu 21, 2009, 21:21:18 »
Pakko kysyy Lucifer, et missä oot kattonu sen ekan jakson? :O Ei kait se suomessa ainakaan oo missään ilmestyny?

//Aa :DD Sitä kautta siis :p
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 21, 2009, 21:28:53 kirjoittanut Zenzibar »
"You're only given a little spark of madness. You mustn't lose it." -Robin Williams

Luciferin Nousu

• Ankeuttaja
« Vastaus #21 : Lokakuu 21, 2009, 21:27:58 »
Epäilen vahvasti, että tämän foorumin säännöt eivät ole kovin suopeita sellaisen tiedon jakamiseen. Jenkkilässä on ilmestynyt jaksot Air part I, II ja III, sekä Darkness. Perjantaina sitten Light.

Poissa Addi

• Joulua odottava
  • Vuotislainen
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #22 : Lokakuu 22, 2009, 14:41:59 »
Tähtiportti on yksi parhaista tv-sarjoista koskaan. Muistan, kun katsoin ensimmäisen jakson, niin olin heti koukussa. Tätä oli nähtävä lisää. Sarjassa parasta on se, kun joka jaksossa tapahtuu jotain uutta ja tavataan uusia kansoja eri planeetoilta. Lisäksi on mielenkiintoista seurata, mitä sarjan henkilöille tapahtuu. Sarjan mielenkiintoisin elementti on kuitenkin se, että sarjan tausta pohjaa Egyptin mytologiaan. Jotenkin Egypti on aina kiehtonut minua. Omistan sarjan kaikki boksit ja elokuvat. Tämä on vaan yksinkertaisesti sellainen sarja, että tätä haluaa nähdä aina lisää ja lisää.

Poissa Zenzibar

• Aurori
  • *
    • Home sweet home
« Vastaus #23 : Marraskuu 01, 2009, 12:38:09 »
Mulla ois kysymys jollekki joka on kattonu kaikki kaudet (tai vähintään ysi kauden loppuun asti):

Luciferin Nousu

• Ankeuttaja
« Vastaus #24 : Marraskuu 01, 2009, 15:42:01 »
Ei selviä. Se oli kai vain joku heitto Camilta kiusatakseen itseään tai jotain.

Oi että kun mä rakastan SGU:ta! Se menee vain paremmaksi ja paremmaksi joka jakson myötä ja mä ehdin jo ennen Water:ia luulla, että se on jo parhauden tuolla puolen. Jestas sentään! Rush/Eli tulee niiin olemaan mun uus main pairing.