Kirjoittaja Aihe: Lizzie McGuire - Popstar  (Luettu 4765 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Anan

• Ankeuttaja
Lizzie McGuire - Popstar
« : Helmikuu 21, 2004, 11:10:47 »
(En nyt ole aivan varma otsikosta, onko leffan nimi oikein, mutta mainitkaa sitten.)

Kuka on nähnyt?
Mitä pidit?
[Kenet "Paolo" hurmasi totaalisesti?]
Oliko liian "täydellistä"?

Luin jostakin lehdestä -taisi olla Suosikista-, että elokuva oli turhan epäaito (lukekaa itse, suosikki 1 tai 2/2004), ja ajattelin, että ei se varmaan kauhean hyvä ole, mutta toisinpa kävi.

Olin kaverillani torstaina, ja hänen isosiskonsa sai Sisters clubista ko. elokuvan, jota me sitten rupesimme katsomaan. Totta - olihan elokuva todellakin epäaito, mutta minä ainakin tykkäsin. Lizzien/näyttelijän (mitä? Pitäisikö sen nimi vai tietää?) kimittävä ääni kyllä häiritsi, mutta muuten hän teki roolisuorituksensa hyvin. (No jaa, minusta kaikki suorittavat roolinsa täydellisesti, mutta...)

[seuraava teksti spoilaa vähän:]

Olin kyllä niin todella todella pettynyt Paolon ilkeään temppuun, vaikka aavistelinkin jo jotakin sellaista aikaisemmin. Ainahan hyvikset, joihin tutustutaan, onkin oikeasti jotain hirveitä ällömöllöjä luonteeltaan.

[spoilaus lopppuu]

Ihqtanpa vielä Paoloa. Ihanaa ihanaa ihanaa ihanaa ihanaa Paolo Paolo Paolo Paolo Paolo Paolo.

Juu. Gordo oli kanssa huippu.
"Jeps? Onko se ystäväsi nimi?"
"Joo. Suostutteko kääntämään tämän..."

xD

Timri

• Ankeuttaja
Lizzie McGuire - Popstar
« Vastaus #1 : Maaliskuu 07, 2004, 13:57:12 »
Öh, hermes, Isabellen näyttelijä oli myös Hilary Duff, nämä kohtaukset on vain kuvattu kaksi kertaa ja liitetty yhteen. Aika teini elokuva. Teinipeelo. Pidin Paoloa alusta asti aika ällöttävänä, arvasin että kaikki ei ole ihan niinkuin se sanoi.

Miksihän kävin tämänkin katsomassa? -___-'

Poissa Emzzie

• positiivari
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
Lizzie McGuire - Popstar
« Vastaus #2 : Maaliskuu 07, 2004, 18:50:44 »
Ihana elokuva! Minusta olisi ihana päästä näyttelemään sellaiseen! ^_^ Ja Lizziellä oli ihania vaatteita siinä..! Muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta... *rykäisee*

Hilary Duffilla on tosi hyvä lauluääni. Olen tehnyt hänen musiikistaan tänne jonnekin topsunkin, mutta en löydä sitä enää... Heh, tilasin sen cd:n ja menen huomenna hakemaan! ^_^ Mutta nyt poikkesinkin jo aiheesta...

Gordo/Gordon (en muista kumpi se on) oli ihana! ^_^ Olen sarjaakin seurannut. Siinäkin olisi ihana näytellä... *kateellinen Hilille* Gordolla oli ihanat hiukset! ^^ Paolo oli kyllä ihana, mutta nykyään pidän enemmän olen-vain-tavallinen-koululainen-enkä-prinssi-William-tyyppiä tyypeistä... Poistetut kohtaukset oli hyviä! ^_^
Oot söpö! <3
^^

Poissa Sun Lee

• Ronnieponnie
  • Vuotislainen
    • Tarinamaa
Lizzie McGuire - Popstar
« Vastaus #3 : Huhtikuu 17, 2004, 12:49:43 »
Minä vuokrasin tämän elokuvan eilen. Meinasin ostaa sen, mutta en viitsinyt, kun se maksoi liikaa. Ajattelin, että jos se ei olisikaan hyvä. Mutta se oli ihastuttava. Juuri semmoinen, joista minä eniten tykkään. Tuollaiset elokuvat, missä on paljon musiikkia ja jokin kilpailu tai vastaava, ovat kiehtovia. Ehkä kaikki oli hirmuisen täydellistä ja ehkä kaikki oli vähän kliseistä, mutta minä pidin siitä silti ja loppuratkaisu oli todellakin yllättävä - varsinkaan kun en kerrankaan udellut sitä siskolta ;)

Musiikki oli minusta oikein piristävää. Latailin Hilary Duffin biisejä kazaalta ja ne on melkeinpä kaikki tosi hyviä. (jos siis pitää pikkutyttömäisistä pop - biiseistä ;)). Se What dreams are made of (tai joku vastaava) oli todella ihastuttava biisi ja olin iloinen että sain sen omalle cd - levylleni. Näyttelijätkin olivat hyviä. Paolo oli söötti omalla tavallaan ja olin ehkä siksi eniten yllättynyt lopusta. En paljasta mitään, jos joku ei tahdo tietää ;) Pisteeksi antaisin ehkä 9½.

Maria Chang

• Ankeuttaja
Lizzie McGuire - Popstar
« Vastaus #4 : Toukokuu 21, 2004, 14:00:09 »
Sarjaa seurasin pari vuotta sitten innoissani ja kirjojakin olen lukenut, mutta ko. leffa oli pettymys. Jotenkin niin... niin... klisee? "Ujo ja kömpelö" (Köh köh, päinvastoin) koulutyttö menee luokkaretkelle Roomaan ja saakin esittää kuuluisaa poptähteä ja saa hienoja vaatteita ja hänestä tulee suosittu ja päläpäläpälä. Niin epäaito.

Hilary Duff ei edes osaa laulaa mitenkään erikoisesti.

Lakritsa

• Ankeuttaja
Lizzie McGuire - Popstar
« Vastaus #5 : Toukokuu 25, 2004, 18:01:22 »
Minulla oli leffaa kohtaan aika lailla ennakkoasenteita, ajattelin sen olevan teennäinen ja ärsyttävä, mutta siskoni lainatessa sen päätin minäkin sitten katsoa.

Pidin siitä, se oli todella herttainen ja mukava elokuva, sellainen hyväntuulinen ja kepeä. Tilanteiden kliseisyys tai mahdottomuus ei häirinnyt, sen verran narikkaan olin saanut aivoni heivattua. Enpä olisi minäkään uskonut Paolon olevan pahis, harmi että oli. Se kappale, This is what dreams are made of tai joku oli yllättävän kiva, juuri sellaista teinipoppia ja aina teiniä oli elokuvakin, muttei haitannut minua.

Altana

• Ankeuttaja
Lizzie McGuire - Popstar
« Vastaus #6 : Kesäkuu 20, 2004, 17:03:49 »
Ällistyttävää miten monet ovat pitäneet elokuvasta. Minä näin sen pari viikkoa sitten junassa, ja olin puolivälissä elokuvaa melkein valmis hyppäämään liikkuvasta junasta ettei olisi tarvinnut katsoa sitä. Valitettavasti minulla ei ollut mitään muuta ajankulua, joten eipä ollut paljon vaihtoehtoja mitä tekisin matkan aikana.

(klikkaa näyttääksesi/piilottaaksesi)

//Eleanír korjasi spoilerin
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 31, 2007, 10:28:47 kirjoittanut Eleanír »

Lavez

• Ankeuttaja
Lizzie McGuire - Popstar
« Vastaus #7 : Lokakuu 29, 2004, 00:33:27 »
Ahaa, minäkin sain tuon kyseisen videon SistersClubista, mutta elokuvissa en sitä käynyt katsomassa.

Ihan hyvä leffa tuo kieltämättä oli, olen aina ollut Lizzie -fani. Kaikki kirjat omistan ja luultavasti olen kaikki tv-jaksotkin katsonut. Täytyy silti myöntää, että tv-sarjasta tykkään enemmän kuin tuosta elokuvasta...

Jep, Paolo kieltämättä oli ääliö. Aika, öm, karmiva loppuratkaisu oli, kun Paolo olikin huiputtanut Lizzietä kun ei oikeasti laulanutkaan niitä kappaleita...
Myöskin tuo oli tehty aika ovelasti, kun sekä Lizzietä että Isabellaa näyttelee Hilary Duff ;)

Että siis, hyvä elokuva oli, jaksaa katsoa useammankin kerran.

Bloom

• Ankeuttaja
Lizzie McGuire - Popstar
« Vastaus #8 : Lokakuu 29, 2004, 18:06:23 »
Se on ihana leffa(: Siihen vaikuttaa ehkä se,kun Hilary on idolini:)
Hilary näytteli loistavasti Lizziee ja Isabellaa, kyllä muutkin näyttelivät loistavasti;)

Gloria

• Ankeuttaja
Lizzie McGuire - Popstar
« Vastaus #9 : Heinäkuu 28, 2005, 16:13:03 »
No olen katsonut ja dvd-hyllystäkin löytyy... Mielestäni leffa oli ihan katsottava... Hilary Duff näytteli mielestäni Lizzietä ihan hyvin. Täydellisyys asiaan voisin sanoa, että ehkä joskus (ainakin minun) tekee mieli katsoa tuollaisia leffoja... Ja kyllähän se Paolo aika hurmaava oli... =) Ei Lizzie McGuire: popstarin kaltaisia leffoja aina jaksa, mutta hömpän tarpeessa ne ovat hyviä. Seurasin tuota Lizzie McGuirea jo silloin, kun se tuli tv:stä. Mielestäni laulukohtaukset olivat hyviä lisä-juttuja elokuvaan ja kyllä Hilaryn ääni ja laulut ihan hyviä on mielestäni (levytkin omistan). Voisin sanoa tiivistykseksi, että mielestäni leffa oli ihan hyvä.

millie

• Ankeuttaja
Lizzie McGuire - Popstar
« Vastaus #10 : Heinäkuu 28, 2005, 22:14:37 »
Kerran ihan huvikseni rupesin katsomaan kyseistä elokuvaa TV1000lta, koska sarjaa olin kakkoselta aina toisinaan (paremman puutteessa) katsonut. Varmasti yksi maailman surkeimmista elokuvista!! Täydellinen floppi! Ensinnäkin pääosanesittäjä on jotakuinkin maailman ärsyttävin ja toiseksi muutkin näyttelijäsuoritukset olivat syvältä. Järkyttävän huono, en suosittele kenellekään! ( Itse tosin katsoin elokuvan loppuun pelkästään siksi, että se on niin täydellisen surkea, että sain hyvät naurut katsoessani sitä :D! )

Lisäisin vielä, että Hilaryn ääni on jotain aivan karmivaa...

Poissa Wemia

• Hupsu.
  • Vuotislainen
  • ?
  • Tupa: Puuskupuh
Re: Lizzie McGuire - Popstar
« Vastaus #11 : Heinäkuu 30, 2005, 03:58:31 »
Hmm siitä on aikaa kun kyseisen elokuvan katsahdin.
Isosiko taisi myös saada tämän sieltä sister mistälienee.
Pidin maisemista. Mutta minusta se piirretty Lizzie oli kaamea.
En pidä ollenkaan. Totaalisen epäaito, ja naurettavan barbimainen.
Loppu kappale on ihan kiva. Näyttelijöistä en EDES mainistse mitään.
Ihan typerää tällainen, anteeksi nyt vain, ei iskenyt O_O
Oisinpa luolassa rosvoklaanin, oisinpa rohkea intiaani!

alcor

• Ankeuttaja
« Vastaus #12 : Elokuu 06, 2005, 22:48:35 »
Heeh. Halusin vain vielä painottaa, että tosiaankin, sekä Isabellaa että Lizzietä näyttelee yksi ja ainut Hilary Duff, eikä siis edes hänen sisarensa Haylie Duff. Haylie on kyllä hieman Hilaryn näköinen, mutta ei todellakaan niin paljon, että olisi mennyt hänen kaksoisolennostansa. Katsokaa itse:
http://www.imdb.com/name/nm0240380/

Ja te, jotka olette edelleen sitä mieltä, että Isabellaa näyttelee joku muu, niin käykää tässä osoitteessa ja lukekaa itse:
http://www.imdb.com/title/tt0306841/
Eihän KUKAAN voi olla niin samannäköinen, käyttäkää omaa maalaisjärkeänne.

Leffasta en sitten sano sanaakaan, koska siitä ei kyllä keksi kaunista sanottavaa. Voi vain nauraa klisheille: "YOU SHINE LIKE THE LIGHT FROM THE SUN, LIZZIE." Ugh.

Poissa nutcracker

• Vuotislainen
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #13 : Elokuu 29, 2005, 18:09:14 »
Tästä elokuvasta ei paljon hyvää sanottavaa löydy. Näin sen ensi-illassa silloin joskus muinoin, ja sen ääliömäisyys itketti jo silloin.

Elokuva alkoi lupaavasti, matka Roomaan, jei! Hilary Duffin, jonka roolisuoritus ei koko elokuvassakaan ole kehuttava, kimittävä ääni latisti sitä hieman, mutta se vaikutti kuitenkin katsottavalta.
No, heti kun Paolo tunki ruman naamansa kameraan, alkoi haukotuttamaan. Siitä lähtien juoni oli niin kliseetä loppuun asti, että kliseisempää saa etsiä. Kaikki oli niin söpöä ja täydellistä, täydellinen, vaalea, nättiääninen tyttö ja ihana, hellä suklaasilmäinen poika Trevin suihkulähteellä öisien rakettien aikaan. Hohhoh.

Isabellan hahmossa oli aluksi jotain särmää, ihmettelin suuresti kun Hil kykeni sellaiseen. Sitemmin tämäkin hahmo latistui, jättäen elokuvan ainoiksi valopilkuiksi Gordon, Mattin, Katen ja Ethanin.

Mutta, mikäs siinä, jos tykkää söpöistä pikkutyttöjen unelmista ja kliseistä. Arvosana siinä 6-.
"I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best." - Marilyn Monroe

Poissa whitemouse

• Vuotislainen
Lizzie McGuire - Popstar
« Vastaus #14 : Elokuu 30, 2005, 18:39:44 »
Onhan siitä jo aikaa kun kyseisen elokuvan viimeksi katsoin, se oli sellainen tyypillinen teini-leffa.
 Harmittaa kun Lizzie-sarja loppui sillä pidin sarjasta, ja sarja oli mielestäni parempi kun elokuva. Ehkä juuri siksi, että siinä leffassa kaikki tapahtu niin täydellisesti.
Jotkut niistä Lizzien puvuista, joita se sovitti oli aika oudon näköisiä.

Ja sitten vielä, että en älyä et miks ei sen piirros Lizzien hiuksia piirretä pidemmiks, kun Hilaryllä on pidemmät hiukset.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 22, 2007, 13:52:15 kirjoittanut whitemouse »

Kelly

• Ankeuttaja
Lizzie McGuire- Popstars
« Vastaus #15 : Marraskuu 24, 2005, 15:18:21 »
Heips!

Minusta kyseinen leffa on todella hyvä, mutta eihän se ikinä voisi totta olla. Paolokin siinä on hyvin imelä ja semmoinen gigolo. Ilkeän tempun hän kyllä teki Lizzielle! Mutta onneksi loppu hyvin- kaikki hyvin! ;) Vai mitä?

Hilary Duff on mielestäni juuri sopiva Lizzien rooliin... Tulisipa Lizzie McGuirelta vielä toinenkin elokuva. Toivooko joku muu samaa? Minä ainakin toivon...!

Lenn

• Ankeuttaja
Lizzie McGuire - Popstar
« Vastaus #16 : Marraskuu 28, 2005, 20:39:22 »
Minusta oli ihan mukava elokuva, melko "hehkeä" kylläkin.  Siitä on melko kauan aikaa kun olen nähnyt tämän leffan mutta
kyllä siitä jotakin on jäänyt mieleen, esim se kun tämä Lizzie teeskenteli olevansa kipeä, se jäi hyvin mieleen. :>

Stargazer

• Ankeuttaja
Lizzie McGuire - Popstar
« Vastaus #17 : Maaliskuu 12, 2006, 15:37:14 »
Aika turha elokuva, jos nyt ihan suoraan sanon.
Sellaista pikkutyttö ihkutusta, että jee minusta tulee poplaulaja, hihii ihanaa!

Miksiköhän tämänkin katsoin? Arvosana 5½

siru

• Ankeuttaja
Lizzie McGuire - Popstar
« Vastaus #18 : Elokuu 03, 2006, 14:27:47 »
Itse olen katsonut elokuvan ja se oli hyvä. Eniten pidin laulukohtauksista ja pidän myös siitä What dreams are made of-laulusta eli toisin sanoen Hey Now'sta. Mirandaa ei elokuvassa näkynyt koska hän oli siinä elokuvassa lomalla Meksikossa. Lizzie mainitsi sen Gordolle niissä päättäjäisissä. Lizziellä ja Isabellalla oli tosi hienot vaatteet kieltämättä. Yhtä asiaa inhosin siinä elokuvassa tai oikeastaan kahta. Nimittäin Paoloa ja sitä kun se piirretty-Lizzie tupsahti ruutuun vähänväliä. Muuten todella hyvä. Ehkä se johtuu siitä että Hilary on suosikkilaulajani ja näyttelijäni =)

Poissa Carmelie

• menninkäinen
  • Vuotislainen
Lizzie McGuire - Popstar
« Vastaus #19 : Elokuu 05, 2006, 17:55:25 »
Omistan itse tämän leffan DVD:llä. Ihan hyvä tämä oli minun mielestäni (tykkään kyllää muutenkin Hilary Duffin elokuvista). En osannut ekalle kerraala aavistaa Paolon temppua, mutta minkä sille voi. Pidin eniten laulukohatuksista ja muutenkin leffa oli ihan hyvä...

-Carm
xD

Poissa Rosalie

• Optinen harha
  • Vuotislainen
    • En usko hyviin yllätyksiin.
Lizzie McGuire - Popstar
« Vastaus #20 : Elokuu 08, 2006, 15:13:57 »
Täytyy sanoa etten okein pitäny leffasta, kun sen katsoin. Se oli mielestäni täysin epäuskottava. (luokkaretkelle Italiaan ennen kuin koko luokkaa edes tuntee? Olikohan se noin..) Tietystihän elokuvalle nauroi välillä kippurassa, mutta en vain osannut eläytyä keneenkään päähenkilöistä.
Laulukohtaukset olivat kyllä myös aika naurettavia ja kaiken lisäksi ne laulut alkoivat aina soimaan päässä. Anteeksi jos suututin jonkun mutta  tämä on vain minun mielipiteeni..

Poissa blue kelpie

• avaimen haltia
  • Vuotislainen
  • elämä on kovaa käytä avainta
aaah rooma
« Vastaus #21 : Elokuu 11, 2006, 12:28:12 »
olen tykännyt sarjasta ja halusin nähdä myös elokuvan eikä se jättänyt kylmäksi siinä on se sama tunnelma kuin sarjassa ja täynnä käänne kohtia sekä ihastuttava onnelinen loppu uudet hahmot oli myös ihania ja musiikki oli kivan kuulosta  sekä Lisien pikku veli ansaittisi sen oskari  ||
                                                                                                     \_/
dataa kotona ja koulussa

Poissa Stairway

• käärmehammas
  • Vuotislainen
  • Pottermore: StoneShadow3592
Vs: Lizzie McGuire - Popstar
« Vastaus #22 : Toukokuu 03, 2007, 15:06:13 »
Minä tykkäsin leffasta, vaikka se ei ollutkaan ihan "todellinen" joka kohdasta, mutta silti mielestäni hyvä.
 Toivon,että toinenkin Lizzie McCuire leffa ilmestyiki. Sarjaakin olen kyllä katsonut.
TÄTTÄDÄDÄÄ, TÄTTÄDÄDÄÄ!!!
All that glitters is gold.

maasu -> Stairway

Poissa Audra Dancer

• Sir Emilia Sarkington
  • Vuotislainen
  • Gaze the Haze
    • Livejournal
    • Vainajala.org
  • Pottermore: HazelNight52
« Vastaus #23 : Kesäkuu 18, 2007, 10:56:44 »
Katsoin leffan ja olin tulla hulluksi sitä katsoessani, sillä leffa oli mielestäni niin kliseinen ja epäaito. Leffa oli järkyttävän teini ja ne ärsyttävät laulut jäivät soimaan päässä ja se ei ollut mitenkään mukavaa, sillä en pitänyt niisät lauluista. Katsoin leffan loppuun vain siksi että sen katsominen oli tavallaan hauskaa (vaikkakin toisaalta ärsyttävää) koska elokuva oli selkeästi täysi floppi. Lizzien vaatteet olivat mielestäni järkyttäviä ja kaikki henkilöt olivat jotenkin rasittavia. En pitänyt leffasta ollenkaan ja se on yksi huonoimmista elokuvista mitä olen nähnyt. Anteeksi jos suututin jonkun, mutta niin asia mielestäni on.
~Moondancer

Poissa Liberty

• Vuotislainen
    • http://liberty.vuodatus.net
« Vastaus #24 : Kesäkuu 25, 2007, 19:13:58 »
Yllättävää, että näunkin turhalle elokuvalle on olemassa topic. Yhden ystäväni lempinäyttelijä on Hilary Duff ja luonnollisesti tämäkin elokuva kuuluu yksiin hänen suosikeistaan. Juhlistimme siis ensimmäistä lomapäivää (tai yötä) katsomalla tämän hänen kanssaan. Odotukseni olivat niin alhaalla, että elokuva onnistui yllättämään minut POSITIIVISESTI. Juoni oli hyvin ennaltava-arvattava ja paikoitellen aika puuduttavakin eikä realistusuuteen oltu panostettu ollenkaan. Tai jos oli niin sitä ei ainakaan leffassa huomannut eli se panostaminen oli surkeaa.

Minusta on tyhmäää edes yrittää katsoa tätä, jos etsii jotain laadukasta katseltavaa. Tämä kuuluu niihin aivot narikaan katseltaviin, joiden aikana ei tarvitse juuri aivojaan rasittaa. Ei haittaa, vaikka välillä juoruaisi kaverin kanssa, koska voi olla varma, ettei mitään olennaista mene ohi. Koko elokuvassa ei juuri ole mitään olennaista itse asiassa. Ihan mukava pätkä, mutta suoraan sanottuna maailma ei olisi menettänyt mitään, vaikka Lizzie McGuire - Popstar olisi jätetty tekemättä. Kukaan ei tulisi kaipaamaan sitä... Tai melkein kukaan. Ystävälläni voisi olla sananen sanottavana tähän, mutta mielipiteensä kullakin.

*muoks* Milénan vaatimuksesta ja omastani myös lisään tänne erään tärkeän asian. Parasta koko elokuvassa oli Piratesin traileri siinä alussa. Se oli täydellisin kohtaus, mitä ikinä saattaa kuvitella. Harmi, ettei se ollut osa varsinaista elokuvaa, koska siinä tapauksessa olisin ylistänyt tämän maasta taivaisiin. Olisi ollut yksi parhaista koskaan tehdyistä elokuvista. Mutta siis, perun sanani, jos tämä elokuva olisi jätetty tekemättä, maailma olisi hyvin erilainen ja paljon huonompi. Ilman Lizzie McGuire - Popstaria Miléna ei olisi osannut valita katsottavien elokuvien listalleen Pirates of the Caribbeania. Kiitos siis Lizzielle, maailma on parempi paikka elää.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 25, 2007, 19:30:46 kirjoittanut Liberty »
You are everything I want 'cause you are everything I'm not.