Kirjoittaja Aihe: Sinkkuelämää  (Luettu 6182 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Alppitahti

• Ankeuttaja
Vs: Sinkkuelämää
« Vastaus #25 : Heinäkuu 25, 2007, 10:49:45 »
Ehdottomasti yksi lempisarjoistani! Sain viime jouluna lahjaksi sen "Shoeboxin" eli sen dvd-paketin, jossa on koko sarjan kaikki jaksot. Se on kyllä yksi parhaista lahjoista ikinä, kun en tullut sillon telkkarista katsoneeksi sarjaa kuin jostain 4. kaudelta alkaen.

En osaa oikeastaan päättää lempihahmoani. Riippuu kaudesta, esim. Samantha oli suosikkini viimeisellä kaudella (ja Smith Jerrod aka Abslute Hunk lyhyillä hiuksilla oli ehkä parhaimman näköinen mies koko maailmassa!), kun taas Carrie oli sarjan alkuaikoina. Mirandasta pidän myös, koska osaan samaistua siihen enemmän kuin muihin. Olen nimittäin itsekin melko kyyninen henkilö, ja asianajajaksi suuntailen. Charlottella on ärsyttävät hetkensä, mutta esim. juutalaissekoilu oli hauskaa. "Hey, my first OI!"

Leffaa odottelen innolla! Tosin sarja loppui _juuri_ niinkuin halusin. Carrie ja Mr.Big "löysivät" taas toisensa, mutta heidän romanssiaan ei suuremmin käsitelty enää viimeisessä jaksossa, onneksi. "John calling" -kohtaus (eli koko sarjan viimeinen kohtaus) oli loistava!

Lady Èowyn

• Ankeuttaja
« Vastaus #26 : Syyskuu 27, 2007, 00:11:00 »
Tää on ehdottomasti mun lempi sarja. Paras hahmo musta on Carrie kenkä ja vaate fetisseineen:)
Tietty muutkin hahmot on hauskoja. Harmi vaan että kyseinen sarja loppu eikä sitä tehdä
enään, mutta onneksi tulee sentää uusintoja.
Mikä parasta Sinkkuelämästä tulee myös elokuva:) Sitä ollaan parasta aikaa kuvaamassa
ja ilmestyy muistaakseni joskus ensi vuonna. Onneksi siinä on myös kaikki alkuperäiset näyttelijätkin.

faquarle

• Ankeuttaja
« Vastaus #27 : Joulukuu 18, 2007, 19:53:03 »
Mikä parasta Sinkkuelämästä tulee myös elokuva:) Sitä ollaan parasta aikaa kuvaamassa ja ilmestyy muistaakseni joskus ensi vuonna.

Joo, leffan pitäisi tosiaan saada ensi-iltansa alkukesästä 2008. Jännä juttu sinänsä, luin tuosta leffasta silloin kun sen tekemistä alettiin kaavailemaan, mutta tuolloin kansalle informoitiin ettei flikkaa olekaan tulossa kun joku neljästä päänäyttelijästä (en ikävä kyllä muista kuka) ei suostunut mukaan elokuvaan. Nyt kun tsekkailin asiaa pitkän aikavälin jälkeen IMDb:stä, niin tiedossa onkin jo julkaisupäivät ja kuviakin on saatavilla.

henzzzu

• Ankeuttaja
« Vastaus #28 : Joulukuu 28, 2007, 07:07:33 »
Seurasin Sinkkuelämää kuuden vuoden ajan, ehkä pari jaksoa on jäänyt näkemättä. Kieltämättä olo oli haikea viimeisen jakson jälkeen.. Mutta hei, saimmehan VIHDOIN tietää salaperäisen mr. Big´in etunimen! Sitä olikin jo odotettu, niin, kuusi vuotta. Rakastin tuota sarjaa, se sai aina meilen hyvälle tuulelle. Minulle Sinkkuelämää oli lohdutus, kun mieli oli maassa, hankin sipsejä, suklaata ja katselin Sinkkuelämää... Ja pian maailma taas hymyili.

Aion ehdottomasti ostaa sinkkuelämää-dvd:packit, sellaiset tulee kyllä myyntiin jossakin vaiheessa. (Kysyin asiaa sähköpostitse Anttilan Toptenistä..)

Ah, piti ihan tulla tänne väliin höpöttämään. Eli muistaakseen tuo tyyppi oli Kim Cattrall eli Sam, jolla oli jotain eripuraa palkan kanssa tai vastaavaa. Muistaakseni se liittyi myös jotenkin siihen, että Kimiä ärsytti Sarah-Jessicaan painottuva juoni tai hänen palkkansa. Hmph, ei pitäisi tosiaankaan mennä kirjoittamaan asioista kuulopuheiden mukaisesti! Mutta totta, minä muistan myös tästä kuulleeni/lukeneeni taannoin. Kuitenkin loistavaa, että leffa tulee, sillä sarjan loppuminen on ollut niin sääli. Mutta ensi vuotta odotellessa. ^^

Poissa Kate

• Hänen korkeutensa
  • Reservi
  • *
  • Sukupuoli: Noita
    • Livejournal
    • Otteita elämästä lasikellon alla
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #29 : Joulukuu 30, 2007, 07:51:03 »
Eli muistaakseen tuo tyyppi oli Kim Cattrall eli Sam, jolla oli jotain eripuraa palkan kanssa tai vastaavaa. Muistaakseni se liittyi myös jotenkin siihen, että Kimiä ärsytti Sarah-Jessicaan painottuva juoni tai hänen palkkansa.

Ongelma koski ainakin tätä palkkakysymystä, eikä Kim sen takia suostunut heti mukaan elokuvaan, toisin kuin Cynthia Nixon (Miranda) ja Kristin Davis (Charlotte). Käsittääkseni Kristinille ja Cynthialle tarjottiin se 5 miljoonaa elokuvasta, jonka he ottivat vastaan ja sama tarjottiin myös Kimille, mutta Sarah-Jessica olisi saanut sitten heitä huomattavasti enemmän (olisiko ollut sen 10 miljoonaa) ja tähän Kim ei suostunut, vaan vaati lisää palkkaa itselleen.
"Jos mielesi tekee joskus arvostella jotakuta, hän sanoi, - niin muista, etteivät kaikki ihmiset maailmassa ole olleet yhtä edullisessa asemassa kuin sinä."

F. Scott Fitzgerard: Kultahattu

Poissa Ooka

• Siivet kantapäissä -liitelijä
  • Vuotislainen
  • Pilvilinnan kuningas
    • Tuliaavikko
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #30 : Tammikuu 02, 2008, 16:32:27 »
Isosisko on kaiken takana :D se katsoi sinkkuelämää joka ilta, ja lopulta innosti minuakin ^^, juuri paras, melkein ainoa sarja jota tapitan televisiosta.. Vähän kyllä harmittaa että kaikki jaksot on nähty kun ne televisiosta tuli, joten ei enää innosta uusintojakaan perjantai/lauantai yönä katsoa. Vai milloin ne tuli?

Paras on kyllä Miranda, en tiedä miksi. Kaikki sarjan sinkkunaiset ovat jotenkin niin tosia, voi hyvin kuvitella että siellä liikkuu oikeasti sellaisia naisia, ja varmasti liikkuukin. K15 sarja ei varmaan ole? vaikka sen suuntaisia juttuja sarjassa kuitenkin on.. mutta joo, ehdottomasti paras ohjelma.

Pitää ostaa itsellekin omaksi kaikki jaksot, frendien ohella niitä voi sitten katsella kun on aikaa :)

MUOKS// jaksetaan systerin kanssa miettiä, että miten sillä carriella on varaa niihin kenkiin ja vaatteisiin :D kun ei muuta tee kun kirjoita kolumnia lehteen, kait kerran viikossa (?) vähän olen aut vielä sinkkuelämästä, mutta aukot saadaan paikattua jos jaksan uusintoja katsella :D
Do the impossible, see the invisible.
ROW ROW FIGHT DA POWER!
Touch the untouchable, break the unbreakable.
ROW ROW FIGHT DA POWER!

Poissa Blue Ice

• Pupilliinsa uponnut
  • Vuotislainen
  • Kihokki
    • Livejournal
  • Pottermore: AshLeviosa8992
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #31 : Tammikuu 02, 2008, 17:36:35 »
MUOKS// jaksetaan systerin kanssa miettiä, että miten sillä carriella on varaa niihin kenkiin ja vaatteisiin :D kun ei muuta tee kun kirjoita kolumnia lehteen, kait kerran viikossa (?) vähän olen aut vielä sinkkuelämästä, mutta aukot saadaan paikattua jos jaksan uusintoja katsella :D
Julkaisihan hän kirjan, mutta minusta hän oli ainakin Aidanista erottuaan myös hyvin break out of money, sillä hänhän taisi lainata ystäviltään rahat asuntoon, jonka hän joutui ostamaan Aidanilta. Mutta kai lehteen kirjoittelullakin hyvin tienaa, mutta onhan Carrie jossain jaksossa jättänyt kengät ostamatta. Mutta sinun tavoin jaksan kyllä ihmetellä hänen rahojensa riittävyyttä Manoloihin.

Elokuva ilmestyy tänä keväänä ja kyllä täällä on yksi, joka jaksaa sitä odottaa. Olen jo joitain asioita lukenut lehdistä ja netistä ja olen myös netissä kierrellessä nähnyt trailerin, joka vaikuttaa todella mielenkiintoiselta.
(klikkaa näyttääksesi/piilottaaksesi)

// Muoks: Iltasanomien artikkeli koskien Sinkkuelämää elokuvaa. Sisältää muun muassa spoilereita elokuvasta, osoitteen traileriin ja tiedon siitä, että elokuva tulee Suomeen kesällä.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 02, 2008, 19:00:30 kirjoittanut Blue Ice »
Pakko on paras muusa.

Poissa Jessie

• Sanomaton
  • *
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #32 : Tammikuu 03, 2008, 01:03:22 »
Sinkkuelämää on ehdottomasti yksi lempisarjoistani. Silloin kun se tuli ensimmäisen kerran en vielä katsonut sitä koska pidin sitä "vähän" liian pervona sarjana minulle, aina kun vilkaisin niin siellä oli jonkinasteinen toimitus käynnissä. Pidin sarjaa kepeänä ja sellaisena hömpötyksenä etten viitsinyt siihen tutustua.

Sittemmin kun ikää on tullut lisää niin on tullut sarjaa katsottua. Nyt varsinkin seurasin ahkeraan kun se tuli yöllä, viiden jakson Sinkkuelämää putki:) En todellakaan pidä sitä enää minään hömpötyksenä ja se seksuaalisuus mikä silloin karkoitti minut on mielestäni juuri se, mitä tuon tyylisessä sarjassa tarvitaankin. Jos ei tarkemmin ole sarjaa seurannut niin se saattaa vaikuttaa kepeältä, mutta sehän on loppujen lopuksi kaikkea muuta. Siinä käsitellään ihan oikeita elämän "ongelmia" : seurustelemista, tunteita, yksinäisyyttä, eroamista, rakastumista, rahan puutetta, ystävyyttä jne. Ei siis pelkästään Carrien vaatekaappia.

Lempparini on Carrie. Hän muistuttaa kovasti minua ja niinkuin joku sanoikin että Carrie johdattelee sarjaa, mielipiteillään ja pohdinnoillaan. Hän on tavallaan tasapainoisin, Miranda on vähän liian homssunen ja höpsö minun makuuni, Charlotte taas sählää ja hänen oudot tempauksensa ovat kummallisia, Samantha tulee sitten seuraavana Carrien jälkeen. Toivoin alusta saakka että Samantha löytäisi lopulta miehen jonka kanssa hän voisi asettua. Samantha saattaa vaikuttaa ulkopäin pinnalliselta, mutta minä ainakin uskoin hänen sielukkuuteensa- hän tosiaan on mitä on. Räväkkä ja sanavalmis.
Minä ihastuin täysin Aidaniin ja hän oli lempimieheni sarjassa ja olin ihan murtunut kun Carrie hänestä erosi.

Elokuvaa odotan myös minä innolla:)
♥ Pottereita vuodesta 1999 ♥
“Dumbledore's man through and through, aren't you Potter?"
"Yeah I am," said Harry. "Glad we straightened that out.”

Poissa Posityyhtynen

• Nokankopauttaja
  • Vuotislainen
« Vastaus #33 : Tammikuu 20, 2008, 22:25:09 »
Sinkkuelämä tulee tyyllikkäästi Frendien perässä lempisarjoistani. En minä sitä kovin monta vuotta ole seurannut, koska äitini mielestä se ei ollut sopivaa katseltavaa. Nykyään saan katsoa ihan vapaasti, mutta mielummin katson yksin tai kavereiden kanssa omassa huoneessa kiusallisia tilanteita välttääkseni :)
Sarjaan on valittu yhdet parhaimmista näyttelijöistä, kuten ihana Sarah Jessica Parker. Carriella on täydellinen kenkäkokoelma, josta olen niin kade että ! Carrien tyyli on niin omaperäinen, että joskus pukuja täytyy katsoa kahdesti ennenkuin tajuaaa sen. Kuten silloin Pariisissa se puku, jossa oli miljoona kerrosta.  :D Muutkin ovat onnistuneet rooleissaan loistavasti. Miranda on ns. asiallinen, mutta hänen kantansa ja kommenttinsa ovat joskus aivan ihania, "rämpseä". Charlotte on sivistynyt, mutta hänestä löytyy sitä villiä naista, Samanthasta puhumattakaan ;>
Carrien poikaystävistä Aidan on ollut myös minun lempparini ja olisin toivonut että Carrie ja hän olisivat pysyneet yhdessä. Kiholla ja hänellä on ärsyttäviä on/off tilanteita, lisäksi Kihon ulkonäkö puistatuttaa. Mutta saa nähdä mitä uusi elokuva tuo tullessaan :> odotan innolla.
Elokuvaa koskien, jostain luin että ilmestymispäivä olisi 31. toukokuuta. Se olisi hieno ysinpäättäjäispäivä - kaveriporukalla katsomaan Sinkkuelämää ja sen jälkeen syömään, jos se siis ilmestyisi silloin. :)
Elokuvan trailerin löysin joskus viikko sitten maikkarin sivuilta. Tässäpä se ihana tarileri on !
♥ When you are feeling sad, read Harry Potters and you'll be happy again, with chocolate you'll be superhappy Ü
(PS. Twilight is also good alternative)