Kirjoittaja Aihe: Marilyn Manson  (Luettu 7685 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Katie Bell

• Ankeuttaja
Marilyn Manson
« : Helmikuu 09, 2004, 20:16:51 »
Ihmettelin, että vuotiksessa ei ole tehty vielä aihetta Marilyn Mansonin mahtavalle musiikille. Vai olenko ainut joka pitää Mansonin musiikista?

Tällä hetkellä olen kuullut vain muutamia kappaleita (mm. mOBSCENE ja This is the new *hit) ja lukenut kirjan. Tarkoitus olisi kyllä hankkia cd heti kun saan tarpeeksi rahaa....

Eli mitä mieltä olet Mansonista? Pidätkö vai vihaatko?

Poissa iidba

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
Marilyn Manson
« Vastaus #1 : Helmikuu 09, 2004, 22:51:48 »
Pidänkö vai vihaanko? Hmm, aika lailla molempia. Veljelläni on neljä Mansonin levyä, ja kylläjän ne on tullut kuunneltua läpi. Ihan hyviä biisejä, tosin aika samankuuloisia. Sanoja en ole koskaan kuunnellut, joten niistä en sano muuta kuin että onnea sille joka ne haluaa lukea. Tainted lovin ja mObscenen (?) musavideot olen nähnyt, ja aika rajua meno se kieltämättä on.

Ulkonäkö. Ei voi puhua Marilyn Mansonista mainitsematta tämän ulkonäköä. Toisaalta ihailen, toisaalta kammoksun. Herra Manson on välillä erittäin kuvottava, etenkin kun niitä videoita katsoo. Ihmettelen vain, että onko hän koskaan ilman niitä maskeja? Jossain näin kuvan hänestä ilman meikkejä, se kuva oli otettu oikeudessa. Hän näytti hyvin väsyneeltä, ja iho oli kalpea mustiin hiuksiin verrattuna.

En vapaaehtoisesti kuuntele Mansonia, mutta ei se nyt niin pahaa musiikkia ole kuin voisi kuvitella.
"Well, I don't know how to break this to you, but I think they might have noticed we broke into Gringotts." -Ron Weasley

Poissa Adéa

• On
  • Reservi
  • *
  • Uruz
  • Tupa: Tuvaton
Marilyn Manson
« Vastaus #2 : Helmikuu 10, 2004, 10:07:24 »
Meikäläinen pitää Mansonin musiikista aika paljon ottaen huomioon, ettei laulaja muuten oikein vetoa. Muistaakseni Resident Evilin musiikista vastasi osittain kyseinen herra, ja siinä oli elokuva josta pidin kaikin tavoin, erityisesti musiikista.

Omistan Mansonin levyn "Smells like Children", jonka löysin alekopasta, ja kahdeksan euron hintansa kyseinen plättä on maksanut takaisin pyörittyään cd-masiinassa uuden vuoden jälkeen tauotta. Levyn parhaita biisejä ovat mielestäni "Kiddie Grinder", "Sympathy for the Parents", "I Put a Spell on You" sekä "Scabs, Guns ja Peanut Butter".

Joskus on vaikea päättää onko jotkut Mansonin biisit musiikkia, vai pelkkää soittimien raiskausta ja muuta älämölöä. Mutta usein se kyllä on enemmän tai vähemmän nautittavaa musiikkia. Tulevaisuudessa en aio kuitenkaan enempää Mansonia hankkia, ainakaan levyn muodossa, sillä herra ei niin kovin iske.
Mens agitat molem.

Poissa Ulputti

• harmaan loputon tihku
  • Vuotislainen
  • Tupa: Luihuinen
Marilyn Manson
« Vastaus #3 : Helmikuu 27, 2004, 16:16:14 »
Omistan neljä levyä muodossa tahi toisessa, ja voisin niitä luonnehtia näin:

Golden Age of Grotesque
Ihan klassista Mansonia. Lyriikoita ei hukuteta tajuttomiin kitaran'rääkkäyksiin' kuten vaikka Antichrist Superstarissa ja sanoissa on sanomaa. Levy kestää hyvin useankin kuuntelukerran putkeen, sillä kappaleet avautuvat hiljaksiin. Itse hämmästyin, kun totesin Ka-boom ka-Boomin olevan rakkauslaulu...

Parhaat:
- Tainted Love (Edustaa Mansonin 'herkkää' puolta ja koskettaa henkilökohtaisesti. Tulkintaa.)
- Baboon Rape Party (Yksi näistä mahtavista sekoiluista.)
- This Is the New Shit (Mainio taustalle kun hakkaa nyrkkeilysäkkiä...)
- Doll Dagga Buzz Buzz Ziggety Zag (Tähän kappaleeseen alunperin ihastuin. Seko ja ihana.)

Mechanical Animals
Ehkä vähän epätyypillisen pehmeä ollakseen Mansonin tuotantoa. Kappaleet upeita silti, ja melkein kaikki ansaitsisivat päästä parhaiden listalle.

Parhaat:
- Speed of Pain (Yksinkertaisesti kaunis.)
- User Friendly (En tiedä, mikä minua siinä kiehtoo. outoa.)
- Great Big White World (Koskettaa. ETMMSK-kappale tämäkin.)

Antichrist Superstar
Keskimääräinen levy, jota en ole kuunnellut niin paljoa, että voisin sanoa enempää.

Parhaat:
- Mister Superstar (Nerokas.)

Smells Like Children
Friikki, friikimpi. Mitä voi sanoa musiikista, joka on miksattu vauvan itkusta, hetekan natinasta, huohotuksesta ja puhelinkeskustelusta? Mitä voi sanoa levystä, jossa noin puolet kappaleista on remixejä?

Parhaat:
- Sweet Dreams (Are Made of This) (Klassikko. Sopii hyvin Masonille.)
- Scabs, Guns And Peanut Butter (Nerokas. Heh.)
- Eternal Cocksucker (Haluaisin kuulla Cake And Sodomyn.)
- Dance of the Dope Hats (Tulee mieleen Joutsenlammesta Pikku joutsenten tanssi, jonka esittää 10 silinteriä...)
pecc@QuakeNet

TKTH

• Ankeuttaja
Marilyn Manson
« Vastaus #4 : Maaliskuu 13, 2004, 10:47:24 »
Lainaus käyttäjältä: "Ulputti"

Smells Like Children
Friikki, friikimpi. Mitä voi sanoa musiikista, joka on miksattu vauvan itkusta, hetekan natinasta, huohotuksesta ja puhelinkeskustelusta? Mitä voi sanoa levystä, jossa noin puolet kappaleista on remixejä?

Parhaat:
- Sweet Dreams (Are Made of This) (Klassikko. Sopii hyvin Masonille.)
- Scabs, Guns And Peanut Butter (Nerokas. Heh.)
- Eternal Cocksucker (Haluaisin kuulla Cake And Sodomyn.)
- Dance of the Dope Hats (Tulee mieleen Joutsenlammesta Pikku joutsenten tanssi, jonka esittää 10 silinteriä...)

Tuo on ehdottomasti paras Mansonin levy!!! Kannatan kuunteleemaan sen jos haluu nähdä sen "miehen" :wink: todelliset karvat. Häneltä löytyy kyllä jokaisessa käänteessä jotain ihan outoa.
Ja tuosta Sweet Dreams kappaleesta on tehtu taideteoskin. Sellainen sametilla päällystetty sohva. Tekijänä ikuinen Manson-fani Kimmo Scroderus.
Päätelkää siitä että Manson on jaksanut tehdä ihan oma musiikkiaan kauan ja jaksaa vielä kauan kohautella ihmisiä järjettömyydellään!
Maailman paras sekopää...EHDOTTOMASTI!!!![/quote]

Poissa Ranloo

• Vuotislainen
Marilyn Manson
« Vastaus #5 : Maaliskuu 14, 2004, 11:47:02 »
Kuuntelin Mansonia joskus vuosia sitten suhteellisen aktiivisesti. Naurattaa vieläkin ajatus, että luin The Long Hard Road out of Hellin ollessani kuudennella :D No, hyvä, että on tullut jo 12-vuotiaana opittua tunnistamaan homot sen perusteella, kunteleeko ihminen The Smithsiä vai ei.

Koneella on muutama kappale edelleen.

Ihan klassista Mansonia. Lyriikoita ei hukuteta tajuttomiin kitaran'rääkkäyksiin' kuten vaikka Antichrist Superstarissa ja sanoissa on sanomaa.

Kummaa. Mielestäni juuri ACST on yksi lyyrisesti nerokkaimmista levyistä, joita tämä herra on markkinoille pukannut. Mister Superstar tosiaan on _nerokas_. MA ja HW alkavatkin jo olla sitä kuuluisaa teinigooteiltarahatpois -meininkiä.

No, vaikkei herra mitään muuta (merkittävää) olisi tehnyt, niin ainakin osaa rahastaa oikein kunnolla :D Kukaan ei voi vakavissaan kirjoittaa biisejä tyyliin Disposable Teens ("I never really hated a one true god, but the god of the people I hated"). Hohhoijjaa.

"..and I say that you're full of shit."

Ja vielä rahoittajia mollataan :>
Yök!

medu

• Ankeuttaja
Marilyn Manson
« Vastaus #6 : Maaliskuu 14, 2004, 12:23:32 »
Kun minä näin joskus viidennellä/kuudennella musavideon 'Beautiful people' ihastuin heti:D Uskokaa tai älkää. Se oli niin..pelottava se video ja musakin oli ärhäkkää. Sittemmin tutustuin Mansonin musiikkin paremmin. En koskaan ole ollut mikään Manson fani, eikä minulla ole yhtään sen cd.tä. Ainoastaa joitakin biisejä seka cd.eillä.
Beautidul peoplen jälkeen en enää fiilistellyt Mansonin musasta niin paljoa, kunnes näin erään leffan 'House on haunted hill' [pahuuden kartano] jossa on Mansonin Sweet Dreamsia. Se oli niin ihaana ja innostuin Mansonista taasen.

ayu

• Ankeuttaja
Marilyn Manson
« Vastaus #7 : Maaliskuu 14, 2004, 16:41:24 »
Marilyn Manson? Goottien kuningas, ja sen huomaa.
Minä en voi sietää Marea ulkonäkönsä ja musiikin takia. Minä näin joskus kauan sitrn Jyrkistä sen musiikkivideo, silloin pelkäsin sitä. (Odotin the joulukalenteria, joka tuli jyrkin jälkeen)
Myöhemmin kuului radiosta paljon hänen kappaleitaan. Minä en pitänyt yhdestäkään. Musiikki kuulostaa joltain eläimen rääkäisyltä ja hänen lauluuäänensä on kuvottavan pelottava.

Minä en osaa Marilyn mansonista sanoa mitään muuta hienoa, kuin sen, että hänellä on yksi hieno niitti vyö. Uuhs. Anteeksi tämä haukkumis viesti, mutta pitäähän vastauksista kuulua muutakin, kuin positiivista.

Marilyn Mansonin nimi muuten on Marilyn Monroen ja Charles Mansonin nimestä. Eikös jossain lukenut siitä.

Hei, on sillä muuten yksi hyvä biisi, mutta en muista mitään siitä, miten se meni. Vain se, että se oli hyvä.

Poissa Ulputti

• harmaan loputon tihku
  • Vuotislainen
Marilyn Manson
« Vastaus #8 : Huhtikuu 13, 2004, 09:29:52 »
Lainaus käyttäjältä: "Pippin"
Musiikki kuulostaa joltain eläimen rääkäisyltä ja hänen lauluäänensä on kuvottavan pelottava.

Monia mielipiteitä tästäkin siis, näen. Itse voisin tehdä hullujakin asioita saadakseni yhtä monipuolisen ja taipuvan ja... sellaisen äänen kuin MM:llä on.

Mutta: mitä ihmeen genreä MM edustaa? Itselleni on tuotu arvioita rockista punkahtavaan metalliin asti... Kertokaa minulle!
pecc@QuakeNet

Poissa Carola

• Tiikerinkultainen
  • Vuotislainen
    • journal
  • Tupa: Korpinkynsi
Marilyn Manson
« Vastaus #9 : Huhtikuu 20, 2004, 16:35:19 »
Omin voimin en olisi kyseisen yhtyeen musiikkiin tutustunut, mutta kaverini "fanittaa kybällä" joten ihkutukselta (ja biisien kuuntelulta) ei voi välttyä. Ja myönnettävä on, että jotkut kappaleet menevät (I don't like the drugs but the drugs like me, The Lamb of God, Vodevil). Mansonín ääni vain alkaa jossain vaiheessa tympiä, kuulostaa siltä kuin häntä kidutettaisiin samalla. Ehkä kokaiinilla on osansa asiaan?
  Ja näin ohimennen, kuka pitää rumpalista, Ginger Fishistä? Kaverini on lääpällään. Haluaa kohtalotovereita.
Quid times?
Snape is a steamy pile of buffalo pucky
Rip off the Wings of a dragonfly

Kalan-Ruoka

• Ankeuttaja
Marilyn Manson
« Vastaus #10 : Huhtikuu 21, 2004, 15:27:29 »
Eräs kaverini tykkää todella paljon Marilyn Mansonista. On maalannut ja piirtänyt tästä kuvia. Kuviakin taitaa olla vaikka muille jakaa. Levyjäkin löytyy. Ja on myös mailaillut kyseisen artistin kanssa. En ole kyllä kuinka kauan, taisi vain kysyä jotain. ^^'' Itse en niinkään välitä, vaikka nyt koneella on ollut sen musavideoita. En ole ikinä pitänyt Mansonista, mutta ihan sama mulle.

Ceinwen

• Ankeuttaja
Marilyn Manson
« Vastaus #11 : Toukokuu 05, 2004, 21:20:51 »
Mansonia.. ha  ha ha haa. Tavallaan pidän Mister M:n musiikista, hänellä on aika hauska ääni. Coma white ja Coma black ovat mielestäni ihan kivoja, vaikken niiden sanoista niin välitäkään. Ja on vielä yksi lemppari, jonka nimeä en muista. Siinä mainitaan jotain apinoista.. alussa..

Manson on ällöttävän näköinen, mutta musiikki on hauskaa. Jostain syystä se saa minut lähes nauramaan.

Pidän siis hänen musiikistaan, mutten ehkä tavalla jolla olisi tarkoitettu. Siis, Marillynhän ei taida olla niitä kaikkein naurettavimpia ihmisiä.:)

Poissa Ramona

• Vuotislainen
Marilyn Manson
« Vastaus #12 : Toukokuu 08, 2004, 15:17:57 »
Lainaus käyttäjältä: "TKTH"
Päätelkää siitä että Manson on jaksanut tehdä ihan oma musiikkiaan kauan ja jaksaa vielä kauan kohautella ihmisiä järjettömyydellään!

Mansonin "edesottamukset" tuskin jaksavat enää ketään pahemmin kohautella. Kaikki on tehty ja nähty, ja tuo shokeeraavuus on menettänyt merkityksensä aikapäiviä sitten. Onhan se varmaan muutama vuosi sitten ollut iso juttu kaikki tuo huume- ja jumalanpilkkaesitys, mutta. Jotkut konservatiivit ja fundamentalistit voivat vetää herneitä tuosta vieläkin nenään, mutta mistäpä eivät.

Liian kieli poskessa tehtyä, että sen voisi ottaa tosissaan. Imago siis. Musiikki menee silloin tällöin, mutta kun siitäkin paistaa se huomion huoraus läpi. :(

Surumieli

• Ankeuttaja
Marilyn Manson
« Vastaus #13 : Toukokuu 17, 2004, 16:45:47 »
Pidän. Musiikkia jaksaa kuunnella kauan, ja laulaja itsenään on erikoinen_ persoona. Mutta en minä niitä esittäjiä katsele, vaan niitä biisejähän minä kuuntelen. Pidän niistä, vaikken ihkuttakaan kympillä herran lauluääntä. Joskus se tuntuu narinalta. Mutta jee, juuri sen takia.

Monet vihaavat Mansonin musiikkiakin, koska vihaavat Mansonia itseään ja hänen juttujaan. Jaah, kuinka sitä voi jotakin vihata, jos ei edes häntä kunnolla tunne/tiedä? Njaah, enpäs enempää. Mutta musiikkiahan minä kuuntelen, ja Sweet Dreams on mielestäni erittäin hyvä kappale.
Kyllä vain.

Kaikki albumit minulla taitaa olla, ja niitä on tultu kuunneltua monen monta kertaa. Monet laulunsanat osaan ulkoa jne. On parempaakin kuultu, mutta tämä menee mainiosti.

vt

• Ankeuttaja
Marilyn Manson
« Vastaus #14 : Toukokuu 26, 2004, 15:46:32 »
Löysin Mansonin ystäväni kautta, hän kuunteli Mansonia joskus koulussa ja minäkin kuuntelin sitä siinä sivussa ja ihastuin heti. Seuraavana päivänä menin kauppaan ostamaan Mansosin levyn. Pidän Mansonin musiikista.

Laulaja on erikoinen persoona ja myös erikoisen näköinen. Minä kuuntelen niitä biisejä, enkä katsele laulajia. Ja tärkeintä on se, että pidän biiseistä, pidän muutenkin muusta samantapaisesta musiikista.

Paras biisi on Disposable Teens. Ystäväni soitti sen koulussa aamun avauksessa, opettajat eivät oikein tykänneet.

Olen sitä mieltä, että monet, jotka vihaavat Mansonin musiikkia, eivät oikeasti vihaa sitä musiikkia, vaan Mansonia ja tämän ulkonäköä. Mutta eihän ihmistä pidä arvostella ulkonäön perusteella.

Poissa Ulputti

• harmaan loputon tihku
  • Vuotislainen
Marilyn Manson
« Vastaus #15 : Syyskuu 21, 2004, 21:51:32 »
Mutta: mitä ihmeen genreä MM edustaa? Itselleni on tuotu arvioita rockista punkahtavaan metalliin asti... Kertokaa minulle!

Selattuani nettiä pitkään ja hartaasti olen tullut siihen tulokseen, sisareni Mennyt Minä, että Marilyn Manson luo shock-rockia joka kuuluu industriaalirokin laatikkoon.
pecc@QuakeNet

Poe

• Ankeuttaja
Marilyn Manson
« Vastaus #16 : Lokakuu 11, 2004, 01:33:07 »
Pidän Marilyn Mansonista ja minulla on kaksi hänen levyään. Aion kyllä hankkia lisää kun tilaisuus tulee ja tärkeämmiltä asioilta kerkiän.
Olen kuitenkin sitä mieltä, että "vanhempi" Marilyn Manson oli parempi.
Mahtavaa musiikkia ja kiehtovia lyriikoita kuitenkin.

Poissa Hopeanuoli

• Vuotislainen
Marilyn Manson
« Vastaus #17 : Lokakuu 11, 2004, 13:22:23 »
Vielä pari vuotta sitten en välittänyt koko artistista mutta puolitoista vuotta sitten näin Marilyn Mansonin Mobsain (kirjotettiiks se noin?) musavideon. Ekan kerran näin kyseisen musavideon aika huonosti koska Marilyn arvosteli sitä silloin (video oli taistalla pienenä ruutuna... aika vaikee kattoo sitä (= ). Eka ihmettelin ett mikäs mies tämä oikein on ku toinen silmä on ruskee (?) ja toinen sähkön sininen. seuraavan kerran näin musiikkivideon MTV top 20 listalla ja aloin vähän kiinostumaan artistin muistakin kappaleista. Etin netistä pari musiikki videota ja olin 'myyty'. Kappaleet olivat loistavia! Ostin sitt parin kuukauden päästä Marilyn Mansonin levyn ja oon kuunellu sitä tooosi monta kertaa, mutta sen enempää Marilyn Mansonia mulla ei oo tällä hetkellä. Parhaat kappaleet on kyllä; Mobsain, Sweed dreams,  Dope Show ja pari muuta kappaletta...
"Are we there yet?"
"No"

millaMagia

• Ankeuttaja
Marilyn Manson
« Vastaus #18 : Lokakuu 15, 2004, 16:07:40 »
Minä kuuluin myös Mansonin musiikin  vastustajiin, mutta kerran yöllä käsiini eksyi jokin kaverini levy jolla oli Tainted Love. Mietin että mitäköhän se tämmönen musiikki mahtaa olla, ja luin levyn kannesta että Marilyn Mansonia. Olipa siinä kavereilla ihmettelemistä muutama viikko sitten kun esittelin innolla kuinka olin hankkinut Marilyn Mansonia. Nyt on soinut lähes yötä päivää MAnson taustalla ja pidän kovasti juuri herran äänestä. Mahtava. Suosikkejani ovat Sweet Dreams, Target Audience ja The beautiful people. (ja tänään ehkä hiukan myös Fight Song.)

Sadisti

• Ankeuttaja
Marilyn Manson
« Vastaus #19 : Tammikuu 02, 2005, 00:22:03 »
Voisin sanoa että olen suuri fani. Miltein joka päivä on tullut kuunneltua, varsinkin pitkillä bussimatkoilla.

Kerran tässä pari vuotta sitten kaverilta lainasin Holy Wood levyn, yllätyin itsekkin kun huomasin pitäväni siitä. Sitten kun netistä latasin Beautiful people-musavideon ja olin myyty. Sen jälkeen piti hankkia kaikki levyt, musavideot, seinäkankaita, bändi-paitoja ja lukea mansonin elämänkerta. ..
Kun elämänkerran luin, tulin siihen lopputulokseen että Manson on yksinkertaisesti NERO.

Manson on loistava ihminen, huumorintajuinen, älykäs ja tekee aivan upeita maalauksia!  Minun suosikkini on tämä; http://www.marilynmansonartworkonline.com/images/items/2mm_001.jpg Ja maksaa ainoastaan 2 000 dollaria... ;D

Minä rakastan niitä musiikkiviedoita! Suosikkejani ovat;
Beautiful people
The Dope Show
The Tourniquet
Coma White
Disposable Teens
I don't like the drugs (but the drugs like me) aivan loistava! :D
mOBSCENE

Paras levy on luultavasti mechanical animals tai Holy Wood, Golden age of grotesque ei mielestäni yllä sille tasolle. Siinä levyssä kuulee todella Twiggyn puuttumisen, eikä sanoituksissakaan tunnu olevan juuri mitään sanottavaa. Silti minä rakastan sitä. ^-^ Siinä on nimittäin niin ihanan hulluja kappaleita, kuten mOBSCENE ja Doll dagga buzz buzz ziggety zag...

Tuleva levy pelottaa minua. Huhut kertovat että se olisi paljon rauhallisempi ja melodisempi...jotenkin mielessäni piirtyy kuva humpasta.. ;D

Netissä on ollut paljon huhuja Mansonin lopettamista musiikkialalla. Ajatus on niin kauhistuttava etten halua ajatellakkaan sitä.

Personal Bitch

• Ankeuttaja
Marilyn Manson
« Vastaus #20 : Tammikuu 23, 2005, 12:03:31 »
Tykkään. En edes tiedä, mistä lähtien, mutta kaikki alkoi kun paras ystäväni sanoi Mansonin raiskaavan musiikkia. Kuuntelin sitä sitten, ja vain todistaakseni, että olen sekaisin, sanoin haluavani levyn. Ja sen minä sain.  Ja tykkään edelleen.

En ole koskaan osannut perustella mitään päätöksiäni taikka mielipiteitäni, joten tämäkin yritys on siitä huonoimmasta päästä.

Raskaampaa musiikkia aloin kuunnella viime keväänä, kun äiti istutti kuuntelemaan sitä tarkemmin. Aiemmin mm. poppia (kyllä...) kuunneltuani ei metalli jne. iskenyt alkuunkaan. Mutta vähitellen opin rakastamaan sitä genreä, ja irti ei enää pääse (pahemman laatuista huumetta).

Mansonin lyriikoiden räävitön ja rajoja rikkova tyyli on jotain aivan mahtavaa. Ei olisi uskonut, että _kukaan_ pystyy kirjoittamaan mitään sellaista. Mutta hän osaa, ja juuri siitä syystä olen polvillani hänen edessään.

- Näiden kahden yhdistelmä (musiikki + lyriikat) tarvitsee jokainen hyvä bändi / artisti. Jos musiikki on sykähdyttävimmästä päästä, mutta lyriikat ovat suoraan sanottuna p*skan jauhantaa, voi artistille sanoa suoraan jäähyväiset (paitsi jos laulaja nyt on niii'in söpö, että kahdeksan viiva yksitoista vuotiaat menevät sekaisin). Entäpä jos lyriikat kertoisivat omakohtaisista tapahtumista elävästi ja kauniisti, ja musiikista ei tietoakaan? Ei yhtään parempi yhdistelmä - suoraan sieltä ja syvältä.

Mutta Marilyn Manson on onnistunut sovittamaan lyriikat & musiikin niin täydellisesti toisiinsa, ettei sitä voi kuin ihmetellä ja ihailla - Ja juuri herra M on osasyynä siihen, että olen tosissani yrittämässä itseäni laulajaksi.

Poissa ykshailé

• Vuotislainen
  • Pottermore: GoldHallow189
  • Tupa: Puuskupuh
Marilyn Manson
« Vastaus #21 : Huhtikuu 07, 2005, 03:04:54 »
Tykkään, tykkään. Itseltä löytyy muutama levy (pakko myöntää, etten juuri nyt muista mitkä kaikki levyt löytyy hyllystä). Nyt en ole kyllä kuunnellut pitkiin aikoihin.

Ja saanen muistuttaa, että Marilyn Manson saapuu tänä kesänä Provinssiin! Sinne kaikki! Itse on aivan pakko päästä paikalle, kun edellisen vierailun missasin. Ja pitipä tässä kerran lähteä Tukholmaankin bändin keikalle, mutta sekin suunnitelma meni mönkään. Joten nyt Provinssi on MUST!
Ron/Hermione & Harry/Luna

Paranoir

• Ankeuttaja
Marilyn Manson
« Vastaus #22 : Huhtikuu 23, 2005, 10:28:08 »
Jep, jep. Varokaa kaikki Antti Tuiskun kuuntelijat, kun Manson -fanit kokoontuvat yhteen (provionssirock), heh heh heh...
Onkohan Marilyn Mansonin lava show:t yhtä hienot (ja mielipuoliset) täällä Suomessa kuin Amerikoissa? Odotan innolla...

Itselläni on Marilyn Mansonin kokoelma levy ja nauhoitettuna kaseteilla melkein kaikki muut biisit. Ois kiva saada kaikki levyt.
Musiikkivideoita on kyseiseltä bändiltä ja laulajalta jotenkin eksynyt hyllyyn.. Um... En muista mistä sain ne...

Gloria

• Ankeuttaja
Marilyn Manson
« Vastaus #23 : Heinäkuu 28, 2005, 15:43:46 »
Marilyn Manson... Minä pidän kovasti! Omistan hänen kokoilma levynsä ja itseasiassa se soi nyttenkin taustalla! Mielestäni Mansonilla on ihan hyvä ääni ja biisit hyviä... Voin sanoa, että Manson on ainoa raskaampaa musaa mitä kuuntelen. Parhaita biisejä mielestäni ovat: Torniquet, Sweet Dreams, This Is The New Shit ja Tainted Love. Taindet Love oli muuten ensimmäinen biisi jonka kuulun Mansonilta ja pidin siitä heti! Tässä vähän aikaa sitten lainasin musiikkikirjastosta Marilyn Mansonin kirjan, jonka nimeä en nyt muista, en kyllä saanut sitä ikinä loppuun... Mutta mielestäni Marilyn Manson tekee hyvää musaa...

Niiya

• Ankeuttaja
Marilyn Manson
« Vastaus #24 : Elokuu 04, 2005, 10:24:21 »
Pidän Mansonista kovasti. Hänen äänenstään, ulkonäöstään, luonteenstaan, kaikesta. Levyjen hankinta on vaiheessa, kärsin rahapulasta, mutta heti kun pätäkkää tulee niin tahdon kyllä levyn ostaa. Lempikappale on varmaankin Rock Is Dead.

Naurattaa kun kaverit kammoavat suuria Manson-julisteita joita minulla on seinillä. Sanovat häntä pelottavaksi. Minusta hän on suloinen. XD