Kirjoittaja Aihe: Tonks ja Lupin  (Luettu 32207 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa blue kelpie

• avaimen haltia
  • Vuotislainen
  • elämä on kovaa käytä avainta
Tonks ja Lupin totta kai
« Vastaus #50 : Heinäkuu 12, 2007, 09:30:17 »
 minusta he ovat söpö pari ja mielipiteeni vahvistui kun olin lukenut kuudennen kirjan....:)
 kyllähän heillä on sitä ikä eroa se 15 vuotta tai enemmän...mutta kyllä tonks on varmasti älykkäämpi kuin antaa näyttäää...ja lupiin on välillä kyllä pelottavan vanhan oloinen ja tonks taas peottavan lapselline mutta silti tunnen että heidän välillään  on jotain mikä toivon mukaan vie heidät lopullisesti yhteen :)
dataa kotona ja koulussa

yesterday

• Ankeuttaja
Vs: Tonks ja Lupin
« Vastaus #51 : Heinäkuu 12, 2007, 14:35:33 »
Lupin ja Tonks.. Kauhistuin kun luin Puoliveristä prinssiä.  Näissä hahmoissa ei ole mitään samaa. Tonks sopisi hyvin yhteen jonkun nuorekkaamman ja "villimmän" kanssa. Esimerkiksi rouva Weaslyn toive, eli Billin ja Tonksin suhde olisi ollut paljon sopivampi. Uskoin Lupinin jäävän luultavasti yksin, tai jos ei niin tämän "elämän noita" olisi joku järkevä, viisas ja rauhallinen, suunnilleen Tonksin vastakohta. 
Yääh.

tiippis

• Ankeuttaja
« Vastaus #52 : Heinäkuu 12, 2007, 15:08:18 »
Minusta taas rakkaus ei katso ikää, paikkaa eikä aikaa! Mielestäni asia selvisi loppujen lopuksi hieman tökerösti, mutta olinkin kyllä koko ajan olettanut, että Tonks riutuu Siriuksen takia. On vain hyvä, että juonessa on vähän muutakin kuin Harrya ja Tylypahkaa, niin kirjaan tulee syvyyttä!

sinet

• Ankeuttaja
« Vastaus #53 : Heinäkuu 12, 2007, 17:02:18 »
Lupin ja Tonks.. Kauhistuin kun luin Puoliveristä prinssiä.  Näissä hahmoissa ei ole mitään samaa. Tonks sopisi hyvin yhteen jonkun nuorekkaamman ja "villimmän" kanssa. Esimerkiksi rouva Weaslyn toive, eli Billin ja Tonksin suhde olisi ollut paljon sopivampi. Uskoin Lupinin jäävän luultavasti yksin, tai jos ei niin tämän "elämän noita" olisi joku järkevä, viisas ja rauhallinen, suunnilleen Tonksin vastakohta. 
Yääh.
Mutta eikös vastakohdat täydennä toisiaan? ;)

Minusta Lupin ja Tonks ovat hyvä pari juuri sen takia, että heissä on eroja, mutta myös jonkinlaista samankaltaisuutta. Eikä se tunnu kiveen kirjoitetulta, ettei Tonks voisi joskus olla rauhallisempi ja "Lupinmainen". Pakkohan hänestä on jonkinlaista viisauttakin löytyä, jos on auroriksi päässyt. Ja onhan Lupin sentään kelmi eli ei häneltäkään huumorintajua tai innokkuutta puutu, vaikka ei ollut porukan villein.

Uskon, että Lupinin pidättyväisyys Tonksia(tai ketä tahansa muutakin) kohtaan on johtunut yksinkertaisesti siitä, että hän on pelännyt sitä, miten puoliso suhtautuu Lupinin ikävämpään puoleen. Ehkä hän on myös pelännyt vahingoittavan rakastaan.

Mutta Remus/Sirius 4-eva. ^^

yesterday

• Ankeuttaja
« Vastaus #54 : Heinäkuu 12, 2007, 19:07:32 »
Yääh.

Niiinhän se kai on, mutta tässä tapauksessa osapuolet ovat jotenkin niin täysin erilaiset, ettei uskoisi heidän välilleen mitään kovin täydellistä syntyvän, vaikka mistä sen tietää .. (:

Poissa Momo

• Varhain mummoontunut
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
    • Blogini
« Vastaus #55 : Heinäkuu 12, 2007, 20:06:34 »
Musta taas Tonks/Lupin olisi varsin söötti pari. Eikä ihan mahdotonkaan..

Tonks/Bill taas kuullostaa vähän hassulta... Jotenkin Tonks on vanhemman oloinen kuin Bill tai jotain...

Joojoo, tiedän, olen outo.

Minäpä rakastan sinua niin paljon kuin on matkaa täältä kuuhun ja takaisin.

Kaalikeitto

• Ankeuttaja
« Vastaus #56 : Heinäkuu 13, 2007, 21:21:38 »
Tonks/Lupin<3 se pari kuuluu toisilleen. Onhan se ikäero aika suuri Lupin on ehkä n. 37-38 ja Tonks hmm.. 22-25? Osunkohan yhtään oikealle tielle, mutta ei se ikäero sentään niin paha ole! Seiskassa heistä tullaan vielä kuuleman uskon/toivon niin. :) Mulla vaan on pahasti sellainen olo, että Tonks tulee kuolemaan, en tiedä miksi mutta alitajuisesti tieän nin tapahtuvan..:/

Namira

• Ankeuttaja
« Vastaus #57 : Heinäkuu 14, 2007, 02:08:31 »
Voi, minä näen Tonksin ja Lupinin yhdessä sieluni silmin. He ovat kuin luodut toisilleen, täydentävät toisensa täydellisesti. Enkä sanoisi, että hieman sähäkämpi noita olisi pahitteeksikaan Lupinille, ihmiselle, jonka elämä on tarkkaan ajateltuna varmaankin melko kurjaa tätä menoa (ystävänelikko on hajonnut - kaksi kuollut ja yksi liittynyt Voldemortin puolelle, hän on myös ihmissusi, mikä ei taatusti vähennä tätä tuskaa). Loppujen lopuksi, näen nämä erot Lupinin kannalta erittäinkin kohentaviksikin. Tonks tuskin menettäisi loppupeleissä elämäniloaan, vaikka seurustelisikin ihmissuden kanssa tai "joutuisi" tukemaan häntä tämän hieman synkemmän menneisyyden takia. Tarkkaan ajateltuna, tämä suhde saattaisi tasapainoittaa kummankin elämää aikalailla.

Toisaalta taas, jos näiden kahden välille tosiaan muodostuu jotakin syvällisempää, Lupin tuskin kestää jälleen uutta menetystä. Säälin häntä jo valmiiksi, jos Tonksille jostakin syystä tapahtuisi jotakin.

Billin ja Tonksin suhde voisi olla aika hurja. Kumpikin ovat hieman, hm, menevämpiä (sanavalinta osuu varmaankin hieman väärään) ja kuten mainitsinkin, voisi Lupinin läheisyys hieman hillitä tätä noitaa. Hyvässä mielessä siis. En näkisi suurtakaan ongelmaa heidän suhteessa. Ikäero nyt on mikä on, mutta hei, ei se rakkautta estä. Anyway, jää nähtäväksi mitä näiden kahden välille muodostuu loppujen lopuksi. Toivon hartaasti että jotakin, mikä miellyttää kumpaakin osapuolta.

Poissa Audra Dancer

• Sir Emilia Sarkington
  • Vuotislainen
  • Gaze the Haze
    • Livejournal
    • Vainajala.org
  • Pottermore: HazelNight52
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #58 : Heinäkuu 14, 2007, 10:37:32 »
Minusta he ovat varsin hyvä pari. :) Ei tuo ikäero ole niin suuri, että se haittaisi. He kuuluvat toisilleen. Kyllä minä uskon, että heidän välilleen jotain kehittyy. x) He täydentävät toisiaan. Eikös se ole niin, että villinpuoleiselle ihmiselle sopii vain rauhallinen ihminen. Tonks olisi Lupinille piristävää seuraa, Lupin rauhoittaisi sähäkämpää Tonksia .Bill ja Tonks? Minulle tuo ei ole tullut mieleenkään. Eivät he minun mielestäni sovi yhteen. Lupin sopii Tonksille paremmin. x) Minä uskon kyllä, että Tonks on älykäs, näin sivumennen sanoen... Kyllä minä n'en Tonksin ja Lunpinin sieluni silmin, he ovat mielestäni täydellinen pari.

~Moondancer (se velhonpuoleinen luihuilija)

Poissa Hamish

• Vuotislainen
  • Pottermore: DustSand65
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #59 : Heinäkuu 14, 2007, 13:23:33 »

Hmm. Periaatteessa joo, mutta joskus saattaa olla haitaksikin, että ollaan liian erilaisia, ja se "hyökkää" sitä suhdetta vastaan. Se siitä.

Sitten itse asiaan. Taisin lukea FK:n viime marras-joulukuussa, kun olin Egyptissä lomalla, ja nyt kun yritän muistaa jotai tapahtumia siitä.. No sanotaan, ettei muisti ihan parhaasta päästä ole. Ennenkun olin edes kunnolla sitä kirjaa lukenut ja olin kuullut että jotkut puhuivat Remus/Tonks-parituksesta, olin mielessäni aiva "Ei, ei näin". Olin silloin (ja olen yhä) sitä mieltä, että Remus kuuluu Siriukselle, minkä takia olin aika jyrkkä tuota uutta pari-juttua vastaan. Luettuani FK:n, olin hieman eri mieltä. Periaatteessa voisinkin olla ihan ok, vaikka Lupin tuntui olevan sitä mieltä, että parempi yksi. Ikäerosta on puhuttu aika paljonkin, ja mä ainakin itse olen sitä mieltä, ettei 15 tai vähän enemmän ole niin paha, onhan isänikin naimisissa itseään 13 vuotta nuoremman kanssa. 20 vuotta ja enemmän ikäeroa alkaa jo sitten olla jo ehkä vähän pahempikin :s.

Kuitenkin, miksei Potterissa voisi olla suhdekiemuroita, kun niitä on oikeassakin elämässä. Minne vaan mennään ei voi välttyä siltä, että voi olla mahdollisuus tykästyä toiseen ihmiseen vähän enemmänkin. Kaveri tuli just riparilta (isostelemassa oli ollu :L), nii sielläkin kuulemma oli ainakin kaksi paria muodostunu, että miksei Pottereissakin voisi. Pyh, menee kohta sekavaksi. Tosin niinhän on sanottu, ettei se välttämättä sopisi juonen kulkuun.. ja tämähän kuitenkin Harryn näkökulmasta kaikki on, niin riippuu siitäkin vähän miten tärkeänä Harry pitäisi sitä suhdetta. Itse arvelisin, että edes hiukan tärkeänä. Eihän Harryllä ole enää niin paljoin tuollaisia ns. "isä-hahmoja", kui ehkä joku Remus... ja hra Weasley? (hoho :D) Nii, että voihan se olla niinki, että Harry etsii sitä isä-hahmoa nyt Remuksesta, eli tämän asiat kiinnostaisivat nyt sitten enemmän jnejne..

Kuitenkin, ehkä vikassa kirjassa on tärkeämpiäkin asioita, ku että onko joku tyyppi jonkun kanssa yhdessä vai ei. Eikä se mulle oikeestaan nii väliä menevätko Remus ja Tonks yhteen vai ei, kunhan Remus ei kuolisi. Neh. Tämä oli sekava juttuni :D.

Mystica

• Ankeuttaja
« Vastaus #60 : Elokuu 06, 2007, 13:24:22 »
Tonk ja Lupin... Ihana pari minun mielestäni. Pidän kummastakin valtavasti, ja olin niin iloinen huomatessani näiden välillä jotain! :)
Minusta ikäero ei ole mikään este. Ei tosiaankaan. Sillä, (kuten moni onkin jo sanonut) ei tämä ole mikään "pedofiili-suhde". Molemmat ovat aikuisia, Merlin sentään!
Siis, minun mielestäni nämä kaksi sopivat yhteen kuin paita ja peppu (joo, tiedän. Tyhmä sanonta). En oikeastaan ollut yhtään ihmeissäni, kun tämä suhde ilmeni PP:ssä.
Mitä sillä on väliä, onko Tonksilla pinkit vai vihreät hiukset, ja että onko Lupin vakava ja rauhallisuuden perikuva.
Minun mielipiteeni on, että Tonks tarvitsee kömpelönä, ja villinä persoonana jonkun rauhallisen, ja herttaisen (aivan. Minusta Lupin on mielettömän herttainen) vierelleen, jotta itsekkin hieman rauhoittuisi.
Lupin taas, tarvitsee jonkun räväkän, ja villin vierelleen, sillä, muistattehan kai, että Lupin-kulta oli yksi Kelmeistä. Ja mitä voimmekaan "Kelmit" nimestä päätellä? Uskoisin, että jossain Remuksen sisimässä tämä on vielä se villi kelmimäinen persoona, mutta tarvitsee vain jonkun, joka saa sen puolen hänestä esille, ja Tonks on siihen kuin tehty!

Minusta Tonks <3 Lupin, on HP:n httaisin pari.

~M
« Viimeksi muokattu: Elokuu 16, 2007, 15:59:06 kirjoittanut Miyako »

Poissa Milgia

• Clandestine
  • Vuotislainen
  • Miittiriippuvainen
« Vastaus #61 : Elokuu 19, 2007, 13:26:48 »
Vitosessa ei pahemmin huomaa mitään Tonksin ja Remuksen välillä,mutta kutosessa rupeaa pikku hiljaa näkymään.. Lupinista tulee vaivaantunut kun Molly puhuu Tonksin kylään pyytämisestä,Tonksin suojelius vaihtaa muotoa suteen/ihmissuteen en muista,Tonksin hiukset ovat yhtä harmaat kuin remuksella..
Ja kutos kirjan lopussa, Remus sanoo muiden kuullen ettei suhde onnistu mutta he kumminkin pitävät toisiaan kädestä dumbledoren hautajaisissa. (vaikea kuvitella David Thewlishiä ja Natalia Tenaa pitämässä toisiaan kädestä). Kyllä isähahmo sopii yhteen kömpelön ja urhean naisen kanssa..
Sen näkee sitten seiskassa,toivottavasti heille tulisi jotain säpinää.. ja toivon syvästi että jos heille tulee säpinää se olisi harrylle tärkeää,koska siitä kirjoitettaisiin enemmän *itsekäs*

"Summer lovin' had me blast
Summer lovin' happened so fast
I met girl crazy for me
Met boy cute as can be."

Nuudelipää

• Ankeuttaja
« Vastaus #62 : Maaliskuu 09, 2008, 22:17:33 »
Minustakin tämä pari on aivan ihana. Ikäeroa on, mutta se ei haittaa, kun he ovat kuin luodut toisilleen. Remus on niin rauhallinen tyyppi ja Tonks vähän "menevämpi", mutta kaikenkaikkiaan oikein kiva pari :)

Gluubori

• Ankeuttaja
« Vastaus #63 : Toukokuu 03, 2008, 22:44:02 »
On pakko myöntää, että KV:ssa Lupinin kuolema "ohitetaan". Mielestäni Lupinin kuolema olisi ansainnut pitkän kohtauksen. Lupinhan ei ollut Harrylle yhtä tärkeä kuin Sirius tai Iso-D, mutta silti. Olihan Lupin kumminki kirjoissa aika isossa roolissa. Ja opetti Harrylle Suojeliuksen ja kaikkea.

Poissa Minna

• ystävällinen mäyrä
  • Vuotislainen
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #64 : Toukokuu 04, 2008, 13:36:39 »
Minunkin piti kantaa korteni kekoon tänne:) Minusta Remus/Tonks paritus on suurinpiirtein paras paritus Pottereissa, vaikka ikäeroakin on. Tonkshan oli suunnilleen Billin ikäinen ja Remus on syntynyt (wikipedian mukaan) vuonna 1960 ja Tonks vuonna 1973. Että eihän tuo kumminkaan niin hirveän suuri ikäero ole, kolmetoista vuotta...

Lainaus
On pakko myöntää, että KV:ssa Lupinin kuolema "ohitetaan". Mielestäni Lupinin kuolema olisi ansainnut pitkän kohtauksen. Lupinhan ei ollut Harrylle yhtä tärkeä kuin Sirius tai Iso-D, mutta silti. Olihan Lupin kumminki kirjoissa aika isossa roolissa. Ja opetti Harrylle Suojeliuksen ja kaikkea.

Samaa mieltä. Remuksen kuolema ohitettiin suurinpiirtein ilan kohautukselle, olihan nyt kuitenkin tärkeä hahmo. Ainakin minun mielestäni <3
Mä huudan ohjeit mut auto menee puskii,
älä anna mun kuolla mun tuskii.

Poissa Peltsi

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Pottermore: StormMirror20
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #65 : Lokakuu 24, 2008, 15:34:58 »
kyllähän ne menee naimisiin seiskassa mutta lupiin ei ole aluksi oikein varma suhteesta

Jaa, minulle ei kyllä jäänyt sellaista kuvaa. Olen samaa mieltä siitä, että Lupinin ja Tonksin kuolemat todettiin vähän liian lyhyesti, kun taas muihin vähemmän tärkeisiin asioihin kulutettiin enemmän aikaa. Parituksesta sen verran, että ei ikäero mielestäni niin paljon haittaa, koska he ovat kuitenkin aika samankaltaisia ihmisiä.

Poissa Evilheart

• Kuolonsyöjä
  • Vuotislainen
  • Taivaskiiturit, neiti kapteeni
« Vastaus #66 : Lokakuu 28, 2008, 18:42:14 »
Itse liputan aivan täysillä Lupinin ja Tonsin rakkaudelle!!
He kaksi tukivat toisiaan sanomattomasti heti alkavan sodan kynnyksellä. Tonks rakasti Lupinia juuri sellaisena kuin toinen oli, vaikka Lupin omalta osaltaan yritti suojella rakastaan.

Suhde oli todella liian lyhyt ja kuolema kuvattiin liian mitättömästi.
Raaka päätös suhteelle, jonka oli tarkoitus olla pitkä ja onnellinen.. :((
I wanna spend my nights and days between your arms
Every day breathing your love
And even in my dreams I wanna be kissing your lips
Baby, breathing your love

Poissa Raimei

• Ms. Stalker
  • Vuotislainen
« Vastaus #67 : Elokuu 05, 2009, 14:06:02 »
Aika pitkä väli edelliseen kirjotukseen ;o

Mä ihmettelen melko suuresti sitä, miten Tonks voi tykätä Lupinista... Voihan Lupin olla komea, mutta heidän välillä on aika
suuri ikäero. Tonkshan voisi saada jonkun nuoremman. Hehän tietty rakastavat toisiaan kovasti ja aina sanotaan, että ikä ei ole
este rakkaudelle tai jotain. Mutta jos minä olisin Tonks (xDD) nii en ehkä olisi valinnut Lupinia.

Olen samaa mieltä kun muutkin, että Lupinin ja Tonksin kuolemasta kerrottiin liian vähän. Olisi voitu edes kertoa, miten he kuolivat.
Räjähdyksessä niinkuin Fred, vai tappoiko joku heidät ihan omin käsin :( Surullista se silti on.
Älä minua katso, en minä mitään sanonut!

Poissa Giladra Carrion

• Kuolonsyöjä
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Pottermore: ShieldFang27063
« Vastaus #68 : Marraskuu 18, 2009, 01:15:23 »
On tavattoman suloista, että nuori nainen rakastuu ihmissuteen ja minusta he ovat täydellisiä toisilleen. Lupin on sellainen hieman jäykkä ja Tonks suorastaan pursuaa elämäniloa. Vastakohdat usein täydentävät toisiaan.
Minä en usko tuohon "Vastakohdat täydentävät toisiaan" sanontaan, sillä mitä itse ole kokenut, se ei mene niin. Jos kaksi ihmistä ovat täysin erilaisia keskenään, he tuskin löytävät yhteistä säveltä - ainakaan siinä määrin, että suhde olisi kovinkaan kauaskantoinen. Samantasoinen viehättävyys, perhetausta ja elintaso ovat tutkitusti parhaat edellytykset parisuhteelle.
En sano, että Tonks/Remus olisi mahdoton paritus, mutta ei se niihin kaikkein todennäköisimpiinkään kuulu. Se kyllä varmasti tasaa heidän suhdettaan, kun toinen on räiskyvä persoona ja toinen hillitympi, mutta helposti siinäkin mennään metsään.
Kyseinen paritus ei kuulu erityisiin suosikkeihini enkä siitä liiemmin välitä, mutta onhan sitä kuitenkin tullut mietittyä jonkin verran.

Olen samaa mieltä kun muutkin, että Lupinin ja Tonksin kuolemasta kerrottiin liian vähän. Olisi voitu edes kertoa, miten he kuolivat.
Räjähdyksessä niinkuin Fred, vai tappoiko joku heidät ihan omin käsin :( Surullista se silti on.
Siis Dolohov tappoi Lupinin, Bellatrix Tonksin. Eli ihan suoraan jonkun toimesta kumpikin tapettiin.
“We've all been raised on television to believe that one day we'd all be millionaires, and movie gods, and rock stars.
But we won't. And we're slowly learning that fact. And we're very, very pissed off.”

Poissa Loi

• Vihdoin Voldemortin voittanut
  • Sanomaton
  • *
  • Kuka mitä häh?
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #69 : Marraskuu 18, 2009, 11:28:10 »
Mikään ei todista, että Tonks ja Lupin olisivat olleet toistensa vastakohdat, tai eivät he minulle kyllä näyttäydy ihan toistensa vastakohtina. Olihan Lupin kelmienkin kanssa kaveria, joten olen ihan varma, että hänestä löytyi sellainen iloisempi ja ehkä jopa velmumpi puoli. Meillä on kaikesta vain Harryn näkemys, ja Tonkskin näköjään osasi olla aika angstipallero kuten Lupin, joten näkisin heidät jollain tavalla toistensa kaltaisina enkä vastakohtina. :D Mitä taas tulee ikäeroon, niin se on vähän yli kymmenen vuotta. Ei vielä kaada maata ja toisaalta, jos mietin itseäni vähän yli kaksikymppisenä, niin olisin helposti voinut kuvitella, että mieluummin olisin ottanut yli kolmekymppisen miehen, jolla on edes hieman elämänviisautta ja näkemystä kuin oman ikäiseni nuorukaisen, joista monet muistuttivat elämänviisaudeltaan lähinnä keskenkasvuisia lapsia. Siitäkin huolimatta, että myöhemmin sitä tajusi olleensa itsekin hyvin hyvin keskenkasvuinen. :D

Ikäero voi kumminkin helposti kaataa suhteen, jos molemmat elävät kovin erilaisia vaiheita eri aikaan. Se voi vähentää ymmärrystä toista kohtaan. On sekin kai tutkittu, että parhaiten kestävät parisuhteet, joissa molemman ikä on lähellä toisiaan (taisi olla kolmen vuoden säteellä tai jotain).
Toisin sanoen Vuoden Voldemort 2009 - kiitos äänensä antaneille. :)

Tapiirirakkautta

Poissa Mab

• Vuotislainen
  • Meidän Korkeutemme
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #70 : Marraskuu 18, 2009, 22:38:08 »
Mä en Giladra Carrionin lailla oikein pysty uskomaan vastakohdat täydentävät toisiaan –ajatteluun, mutta Loin lailla musta tuntuu, etteivät Lupin ja Tonks loppupeleissä nyt niin vastakkaisia luonteita ole. Eli periaatteessa mulla ei ole ongelmia tän parituksen hyväksymisen suhteen, varsinkin kun tykkään molemmista hahmoista (Tonks on ihastuttavan rento ja hauska, Lupin puolestaan ehdottomasti kelmeistä paras, hyväsydäminen ja suvaitsevainen).

Suurin ongelma mulle on Luppin/Tonksissa ehkä siinä, että he molemmat jäävät aika pieneen rooliin vikoissa kirjoissa, minkä takia heidän romanssinsakin jäi hieman pinnalliseksi. Mä olin kaiken aikaa silleen, että ai niin, ne onkin nyt yhdessä. Sivuosaromansseista imo Bill/Fleur hoidettiin jotenkin paremmin, vaikka heistä ainakin Bill on hahmona selkeästi Tonksia tai Lupinia vieraampi. En myöskään tykännyt siitä, miten pikaisesti L/T:n kuolemat ohitettiin, tai siitä että molemmat menehtyivät (ja jättivät vielä orpopojan jälkeensä), olisi edes toinen voinut jäädä henkiin. Nyt jäi liikaa shokeerausjoukkoteurastuksen makua kaiken kaikkiaan
"Kun hän on kohteliaimmillaan, hän on myös kavalimmillaan, mikä lienee pettämätön sivistyksen merkki." -J.M.Barrie, Peter Pan

Poissa Giladra Carrion

• Kuolonsyöjä
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Pottermore: ShieldFang27063
« Vastaus #71 : Marraskuu 18, 2009, 22:48:19 »
Mä en Giladra Carrionin lailla oikein pysty uskomaan vastakohdat täydentävät toisiaan –ajatteluun, mutta Loin lailla musta tuntuu, etteivät Lupin ja Tonks loppupeleissä nyt niin vastakkaisia luonteita ole. Eli periaatteessa mulla ei ole ongelmia tän parituksen hyväksymisen suhteen, varsinkin kun tykkään molemmista hahmoista (Tonks on ihastuttavan rento ja hauska, Lupin puolestaan ehdottomasti kelmeistä paras, hyväsydäminen ja suvaitsevainen).
En minä suoranaisesti tarkoittanut Lupinin ja Tonksin olevan vastakkaisia luonteita, lähinnä tuota "Vastakohdat täydentävät toisiaan" ajattelua kritisoin tuossa.
Eivät he tosiaan aivan vastakkaisia ole, vaikka paritus ei olekaan se kaikkein todennäköisin.

En myöskään tykännyt siitä, miten pikaisesti L/T:n kuolemat ohitettiin, tai siitä että molemmat menehtyivät (ja jättivät vielä orpopojan jälkeensä), olisi edes toinen voinut jäädä henkiin. Nyt jäi liikaa shokeerausjoukkoteurastuksen makua kaiken kaikkiaan
Tuo oli kyllä minusta suuri virhe, että Tonksin ja Lupinin kuolemat jätettiin niin pieneen osaan. Kumminkin sangen keskeisiä hahmoja ja näin, että olisivat kyllä ansainneet enempi tilaa viimeisessä kirjassa. Varsinkin Lupinin vuoksi, sillä tämähän oli yksi läheisimmistä ihmisistä Harryn elämässä. Koko taistelulle oli minusta uhrattu aivan liian vähän aikaa siihen nähden, että sitä oli petailtu jo vähintäänkin parin kirjan ajan. Liian hätäiseen oli ohi, jolloin monien ihmisten kohtalot jäivät epäselviksi tai sitten ne mainittiin vain ohimennen.
“We've all been raised on television to believe that one day we'd all be millionaires, and movie gods, and rock stars.
But we won't. And we're slowly learning that fact. And we're very, very pissed off.”

Sushanna

• Ankeuttaja
« Vastaus #72 : Marraskuu 21, 2009, 13:53:54 »
 Lempihahmojani, varsinkin Dora. Ihana pari.
 Mielestäni he sopivat ihan hyvin yhteen. Ainakin paremmin kuin Bill ja Fleur. Söpön nimen antoivat pojalleen. Mieti, Teddy Remus Lupin.
 Jotenkin jo Puoliveristä Prinssiä lukiessani jotenkin aavistin jotain.
 Niiden kuolemasta oltaisiin voitu kyllä kertoa enemmänkin kun vain jotain että ne makasivat maassa kuolleina!
 Vihaan Bellatrixia, se tappoi idolini!

Sushanna

• Ankeuttaja
« Vastaus #73 : Marraskuu 21, 2009, 16:06:59 »
 Juu, mutta Bellatrix tappo Doran.

Poissa Joku

• Vuotislainen
  • Pottermore: MarauderIce16727
« Vastaus #74 : Joulukuu 07, 2009, 17:18:55 »
Juu, mutta Bellatrix tappo Doran.
Missäs näin kerrotaan? Onko mulla mennyt jotain ihan ohi?