Kirjoittaja Aihe: Huippumalli haussa  (Luettu 25751 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Heliodora

• haihattelija
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Tupa: Korpinkynsi
Vs: Huippumalli haussa
« Vastaus #150 : Maaliskuu 04, 2008, 11:16:20 »
Olen ryhtynyt seuraamaan Huippumalli haussa-ohjelmaa vasta tästä tuotantokaudesta, joten en nyt tiedä tästä tasosta... En osaa oikeastaan kuvitella juuri ketään noista tytöistä huippumallina.

Lempparini on Joanie, sen jälkeen tulee Sara. Sarassa ja jo pudonneessa Ginassa oli jotain samaa, molemmat mielestäni erittäin kauniita, mutta jotenkin luonteettomia, tai ehkä pikemminkin ujoja. Gina oli kyllä kaunis.

Edellisessä jaksossa tippui Nnenna. Tämä oli mielestäni ihan oikein, sillä Nnennasta olin pitänyt vähiten Furondan jälkeen. Jotenkin ei vain kolahtanut. Ja Furonda, huu. Tyttöparka on kuin henkari, vaatteet vain roikkuvat päällä. Ei näin, ei näin.

for every lie I unlearn I learn something new
I sing sometimes for the war that I fight
'cause every tool is a weapon - if you hold it right.

Poissa Fellad

• Linsessa
  • Vuotislainen
« Vastaus #151 : Maaliskuu 04, 2008, 16:27:18 »
Jee! :)) Vihdoinkin Nnenna putosi. En pitänyt hänestä yhtään, koska minusta hän oli ärsyttä, tylsä eikä kovinkaan kaunis.

Tytöt menivät siis Thaimaaseen... Miksei ne ikinä mene Eurooppaan??

Se Tyra drag queen oli aivan mahtava! :D

Poissa Kate

• Hänen korkeutensa
  • Reservi
  • *
    • Livejournal
    • Otteita elämästä lasikellon alla
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #152 : Maaliskuu 04, 2008, 16:59:31 »
Miksei ne ikinä mene Eurooppaan??

Ehkä siksi, että ensimmäisellä kaudella oltiin Pariisissa, toisella Milanossa ja viidennellä Lontoossa.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 05, 2008, 02:45:39 kirjoittanut Kate »
"Jos mielesi tekee joskus arvostella jotakuta, hän sanoi, - niin muista, etteivät kaikki ihmiset maailmassa ole olleet yhtä edullisessa asemassa kuin sinä."

F. Scott Fitzgerard: Kultahattu

Poissa Fellad

• Linsessa
  • Vuotislainen
« Vastaus #153 : Maaliskuu 04, 2008, 17:50:53 »
Miksei ne ikinä mene Eurooppaan??

Ehkä siksi, että ensimmäisellä kaudella oltiin Pariisissa, toisella Milanossa ja neljännellä Lontoossa.
En ole nähnyt kahta ekaa tuotatantokautta, joten en tiennyt. Kiitos tiedosta! :D

Poissa Nimue

• broccoli
  • Vuotislainen
  • I’m collapsing in stellar clouds of gas.
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #154 : Maaliskuu 05, 2008, 16:43:40 »
Nnenna tippui. Aika yllätys sinänsä, odotin että hän ihan loppusoralle olisi päässyt. Nnennasta en ole hirveästi tykännyt, vaikka kyllä hän oli hyvä mallinhommissa. Tosin se merenneitokuva oli aika hirveä. Jotenkin ne käsijutut (tarkoitan sitä harsoa) olivat jotenkin liikaa siinä kuvassa. Lisäksi kuvittelisin merenneidolle pitkän tukan ;)

Tämän hetken suosikkeja ovat Danielle, Joanie ja Sara. Joten siis ainoat joista en tykkää ovat Jade ja Furonda. Jadesta en tykkää hänen asenteensa vuoksi, ja niiden minä olen paras- juttujen jälkeen. Vähäsen edistystä on tapahtunut. Ei siltikään minusta hyvä :D  Noista kolmesta tykkään ehkä eniten joaniesta tai Sarasta, mutta Daniellekin on kiva :D

Hauska jakso oli, odotan innolla seuraavaa! :DDD
"You being all mysterious with your - cheekbones and turning your collar up so you look cool."

Tuomas R

• Ankeuttaja
« Vastaus #155 : Maaliskuu 11, 2008, 18:01:19 »
Nnenna jälkeen tippui Furonda, hmm, ehkä ansaitustikin. Mitäs ei kuunnellut tanssiohjeita vaan viihdytti muita omalla disco dancellaan. Daniellen sairastuminen oli aika kamala asia, mutta onneksi kuvassa hän loisti ja pääsi jatkoon. Myös Joanien kuva oli hieno, joten ansaittu jatkopaikka hänelle. Sara oli melko outo valinta jatkoon, koska maailma tuskin tarvitsee kahta Scarlett Johanssonia XD. Furondan ja Jaden kuvat olivat tosiaan kamalia. Jaden kuva oli kuin teräsmies lennossa ja Furondan taas... No... Öhöm, kamala. Furonda tippui ja lähti hienosti lannetta heiluttaen pois tuomariston edestä.

4 girls left,
Who eliminated next...

Poissa Fellad

• Linsessa
  • Vuotislainen
« Vastaus #156 : Maaliskuu 11, 2008, 18:34:54 »
Minua ärsyttää kun Sara meni matkimaan Joania (tai kuka nyt olikaan). Hänen kuvasta tuli kyllä huonompi, mitäs meni matkimaan! :P
Jade on inhottava. Jakson aikana hän sanoi muutman kerran ettei Joan ole hänen veroisensa (tai jotain sinne päin). jaden kuva oli typerä, näytti joltain teräsmieheltä....

Poissa Jessie

• Sanomaton
  • *
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #157 : Maaliskuu 11, 2008, 19:42:09 »
Onneksi Furonda tippui, E.T :) No en tykännyt hänen persoonastaan, enkä hänen kuvistaan, joten onneksi hän lähti. Minusta oli muuten hyvinkin selvää että Sara sai jatkaa, koska hän onnistui kuvissaan hienosti ja hän on ehkä kaikkein mallimaisin. Vielä kun saisi vähän itseluottamustasta, niin Sara olisi selvä voittaja. Danielle on toinen ehdoton suosikkini, hän onnistui kuvassa myös erritäin hyvin.

Joanie on edelleen kuvissa onnistunut loistavasti, mutta en ehkä enemmän missi kuin malliainesta. Lisäksi hänen persoonansa ei tunnu kovinkaan mairittelevalta. Jaden kuva taasen oli karmea, ihan kuin hänet olisi photoshopattu siihen norsun päälle. Ei kyllä yhtään tullut olo että Jade oikeasti oli norsun selässä.

Jade seuraavaksi kotiin:)
♥ Pottereita vuodesta 1999 ♥
“Dumbledore's man through and through, aren't you Potter?"
"Yeah I am," said Harry. "Glad we straightened that out.”

Poissa Seireeni

• Kielipoliisi
  • Vuotislainen
  • 17 seconds is all you need
« Vastaus #158 : Maaliskuu 11, 2008, 23:28:50 »
Kas niin, enää neljä naikkosta jäljellä. Jo oli aikakin että Furonda tippui, en pitänyt hänestä ollenkaan. Minusta hän ei ollut millään tavalla kaunis, eikä hänessä ollut minkäänlaista sulokkuutta, viehkeyttä tai muita avuja, jolla korvata huikean laihuuden aiheuttama illuusio tikkumaisuudesta. Lisäksi hän tuntui aina olevan kuvauksissa aivan hakoteillä.

Pidän eniten Joaniesta ja Daniellesta. Molemmat onnistuvat hyvin kuvissa ja Daniellessa todella on malliainesta. Ihailen hänen kykyään olla näyttämättä kipua esiintymistilanteessa ja vain jatkaa täysillä eteenpäin. Vielä kun hän saisi puhetapaansa vähän koulittua, en näe mitään estettä sille, etteikö hänestä joskus voisi tulla huippumalli :) Joanie onnistuu kuvissa todella upeasti ja on ihana ja herttainen, mutta onko hän liian herttainen kovaan mallimaailmaan?

Jadesta ja Sarasta en pidä. Sarasta haluaisin pitää ja hänessä voisi olla valtavasti potentiaalia pituutensa ja kasvojensa takia, mutta hänestä paistaa tietty (tahaton?) ylimielisyys ja välinpitämättömyys koko alaa kohtaan. Tuntuu siltä, että hän roikkuu mukana puoliväkisin eikä oikeasti tunne mitään mielenkiintoa mallintöihin. Jade sitten... No, Jade on Jade. Jadella on ollut hyviä kuvia, mutta hänen tapansa sysätä syy muiden niskoille ja jatkuvasti mollata toisia on todella rasittavaa. Hän on sitäpaitsi aika vanha (huippu)malliksi - Tyran sanoin, "jos todella olisit niin hyvä kuin sanot, olisit jo huippumalli". 26-vuotiaana on aika hankalaa tehdä läpimurtoa.

Tämän kauden alussa ilahduin siitä, että kaikki kilpailijat olivat niin erilaisia ja persoonallisia. Onnea ei kuitenkaan kestänyt kauan, sillä minusta kukaan kilpailijoista ei ole varsinaisesti ollut mitenkään erityisen hyvä. Suurimmalla osalla on ollut potentiaalia ja muutamat ovat olleet keskimääräistä parempia, mutta siinä kaikki.

Uskon ja toivon, että Joanie ja Danielle pääsevät finaalikaksikkoon. Jade saisi tippua seuraavaksi ihan vain sen takia, ettei hän voisi kehuskella päässeensä top kolmeen :P
Ja naamiaiset satumaan, ne on lopuillaan
Niin seireeni vei kuninkaan

Kitiara

• Ankeuttaja
« Vastaus #159 : Maaliskuu 25, 2008, 08:00:23 »
No niin, nyt se sitten loppui. Spoilaannuin tällä kaudella aika tehokkaasti, joten sellaista perinteistä odotusta ja jännitystä ei juurikaan päässyt syntymään. Muutenkin olin hiukan pettynyt finaalin näytökseen, se ei ollut mielestäni yhtä dramaattinen kuin aikaisempien kausien päätökset. Itse finaalikaksikko oli kuitenkin niin tasaväkinen, että (spoilaantumatta...) en olisi osannut voittajaa ehdottaa. Joanie oli loppupuolella suosikkini, mutta Danielle pesi hänet viimeisen puolituntisen aikana näyttävyydellään.

Nauroin muuten kippurassa Jaden putoamista. Siinä oli sarjan suurin huipennus, taisi mennä jo voittajan paljastamisenkin ohi. Mahtoi hiukan harmittaa olemuksesta päätellen.

Poissa Nimue

• broccoli
  • Vuotislainen
  • I’m collapsing in stellar clouds of gas.
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #160 : Maaliskuu 25, 2008, 17:41:48 »
Loppuipa tämä kausi äkkiä, tai ainakin siltä tuntuu ;)

Oli ihan hyvä, että Danielle voitti, jos olisin katsonut sitä muotinäytöstä niin etten tiedä kuka ei ole huippumalli, en olisi osannut arvata. Joanie oli ensimmäismen asun aikana hermostuneen näköinen, mutta toidella asulla hän oli aivan upean näköinen! Daniellenkin vaattet olivat hienoja, ja selviytyi paremmin kuin Joanie :D Tosin Joanien CoverGirl- mainos oli parempi, mutta Daniellen kuva oli hienompi :D

Viimeisessä jaksossa nauroin kahdelle asialle; sille kun se aasialainen mies sanoi, että osataisi tältä tytöltä (Daniellelta) mitä tahansa, ja kun Jade tippui. Jaden ilme oli aika kiva, kun Tyra näytti sitä Daniellen kuvaa :D Ja sitten se Jaden runo jonka se sinne jätti :D Ihan tyytyväinen olen tähän kauteen, ainakin oikea voitti :D
"You being all mysterious with your - cheekbones and turning your collar up so you look cool."

Kiisseli

• Ankeuttaja
« Vastaus #161 : Maaliskuu 25, 2008, 18:12:05 »
Luojalle kiitos ettei Jade voittanut kautta. Hänen asenteensa oli todellakin ylimielinen. Suosikkini olivat finaalissa, mutta kiitos maukkaan spoilaantumisen ei viimeinen jakso ollut niin suuri nautinto.

Poissa Heliodora

• haihattelija
  • Vuotislainen
« Vastaus #162 : Maaliskuu 25, 2008, 18:49:32 »
Ei, ei , ei, Danielle voitti. No mukavahan ja persoonallinen tyttö hän oli ja kun olin sievästi spoilaantunut (kirottu Demi.fi) hänen voittonsa ei ollut edes yllätys. Mutta viimeiset jaksot menivät odotellessa Daniellen nousua ja syytä sille, että miksi hän voitti? En kyllä saanut itseäni tyydyttävää vastausta. Minusta Joanie oli parempi, hänen kuvansa olivat monipuolisempia, mainos parhain ja kasvot jotenkin "mallimaisemmat". (tai sitten minulla on vain eurooppalainen maku :D) Tietääkö kukaan mitä tämän kauden tytöille nykyään kuuluu, ovatko he saaneet mallintöitä?

Jade tippui, jee. Hänen asenteensa oli hyvin diivaileva, ehkä hän kuvitteli, että oikeat mallit ovat sellaisia. Todellisuudesshan mallejenhan pitää olla hyvin yhteistyökykyisiä, mitä Jade ei todellakaan ollut. Repesin täysin siinä kohdassa, kun kuvattiin mainoskuvaa CoverGirlille, ja Jade kertoi, ettei häntä muka tarvinnut silloin neuvoa ollenkaan. Samalla pyörii filmiä kuvauksista, missä kuvaaja oli koko ajan sanomassa että "Jade, älä diivaile" tai "Jade, näytät kuin kuristaisit itsesi." :D
for every lie I unlearn I learn something new
I sing sometimes for the war that I fight
'cause every tool is a weapon - if you hold it right.

Muchy

• Ankeuttaja
« Vastaus #163 : Maaliskuu 25, 2008, 19:43:54 »
Oivoi, aikasemmin tykkäsin Huippiksesta paljon enemmän, mutta nyt kun sitä on seurannut joku viisi tuotantokautta, tajuaaa että se on itseasiassa tosi pelle ohjelma : D Alkaa vähän pännimään, ja luulis et pretty much siitä sarjasta on lavastettu niinkuin tositeeveille tyypillistä Jenkeissä on. Ihan mukavaa viihdettähän toi on, varsinkin kun siellä on aina joku jolle voi nauraa makeasti - tossa kaudessa Jade, edellisessä se yks alkoholisti-sekopää-Lisa yms. Mutta mua raivostuttaa aika usein tuo mallimaailma, esim. Daniellen hammasrako EI ollut mun mielestä paha juttu, se oli hieno ja hän itekin tykkäsi! Tää on totaali yleistys mutta pinnallisin keinoin jenkkiläisittäin oli sit pakko käydä hammaslääkärillä tai hommasta ei olis tullu mittään koska hampaat eivät olleet tuomareiden mielestä kauniit, samoin Joanien hampaat, nekin ois voineet olla _oikeasti_ kamalat. arrrgh. But that's life.

Mun mielestä Joanien olis kyllä kuulunut voittaa!

Poissa Lady Asensio

• Nilkanvilauttaja niinikään
  • Vuotislainen
  • DH luettu 9.12, KV 11.3
  • Pottermore: HeartWitch62
« Vastaus #164 : Maaliskuu 25, 2008, 19:52:16 »
Loppuipa tämä kausi äkkiä, tai ainakin siltä tuntuu ;)

Niinpä. Joskus viimeinen osa on tullut vasta toukokuussa, vaikka tammikuussa on eka osa tullut samoihin aikoihin.

En eilistä jaksoa katsonut kokonaan, sillä katsoin maikkarilta Azkabanin vankia. Kuitenkin spoilaannuin joskus voittajasta, lisäksi käänsin mainostauolla Neloselle ja olihan pakko nähdä Jaden putoaminen. Jotenkin liian ylinarsistinen: "Minua ei voi unohtaa... ". Onneksi ei voittanut.
Mun blogi: http://www.pointblog.fi/?go=milluska    (HUOM! OSOITE HIEMAN MUUTTUNUT)
Vuoden 2008 kotitonttu  tässä, terve!

Chedaliné

• Ankeuttaja
« Vastaus #165 : Maaliskuu 28, 2008, 14:02:54 »
Niinpä, tämä kausi kyllä tosiaan ihan hurahti ohi.

Minusta Joanien olisi kuulunut voittaa. Ei ehkä niin "voimakas olemus" (kuten tuomarit asian mainitsivat) kuin Daniellella, mutta anyway Joanie olisi ollut parempi huippumalli.
Minäkin katsoin MTV3:lta Harry Potter ja Azkabanin vankia, mutta katsoin näitä ikäänkuin vuorotellen, viitisen minuuttia Huippista, sitten viisi minsaa Potteria. :D Sorry, pieni off topicci...
Ihanaa, ihanaa ettei Jade päässyt kahden parhaan joukkoon, tai ettei ainakaan voittanut! Hiukan olisin järkyttynyt jos Jade olisi voittanut. Muttamutta...

Sitten vaan odottelemaan uutta kautta, kun sitä aletaan näyttämään telkkarista. Siihen tosin taitaa olla aika pitkä aika vielä. :>

Vauhko-Harry

• Ankeuttaja
« Vastaus #166 : Maaliskuu 28, 2008, 16:02:40 »
Voi voi voi... Itseltä jäi jakso näkemättä. Mutta oikeastaan harmittaa, että Jade ei voittanut.

Miss Strigidae

• Ankeuttaja
« Vastaus #167 : Maaliskuu 28, 2008, 16:10:33 »
Mä en ollu seurannu kauheen aktiivisesti, mutta toivoin Daniellen voittaavan, vaikka Joaniella oli ehkä sellanen "huippumallilook", mutta Danielle oli musta mukavampi, ja vahvempi olemus, kuten tuomarit asian ilmaisivat.
Mutta on hyvä, että Danielle pääsi puheterapiaan, sillä hänen puheensa oli kyllä aikamoista puuroa.

Mutta runwaylla Danielle loisti, kun taas Joanie näytti siltä kuin olisi kävellyt kartsalla.

Poissa Seireeni

• Kielipoliisi
  • Vuotislainen
« Vastaus #168 : Maaliskuu 29, 2008, 12:35:47 »
Minä olen nyt vähän pettynyt. Minusta Joanien olisi kuulunut voittaa, sillä hänen kuvansa olivat aivan upeita ja hänestä huokui sellaista eleganssia ja sulokkuutta, jota ei voi harjoitella peilin edessä. Kaipa Danielle oli sitten räväkämpi ja monipuolisempi kävelyineen ja sisukkuuteineen. Joanien kuvat olivat minusta paljon monipuolisempia, Daniellella oli samanlainen ilme joka kuvassa.

Toivottavasti Joanie saa mallin töitä, vaikkei huippumalliksi päässytkään. Hänestä voisi tulla erinomainen valokuvamalli, vaikka ei hän toisaalta lavakävelyssäkään missään nimessä huono ollut.

Miksi minusta tuntuu siltä, että Covergirl-malleiksi valitaan vain tummaihoisia tyttöjä? Ensin Eva, sitten Naima, nyt Danielle... Pelkäävätkö tuomarit kenties rasismisyytteitä? :D

Poissa Jessie

• Sanomaton
  • *
« Vastaus #169 : Maaliskuu 29, 2008, 14:32:07 »
Minä taas olin enemmän kuin tyytyväinen kun Danielle voitti. Hänen kuvansa olivat hyviä, hän oli pitkä ,lavakävely erinomaista ja pidin hänen luonteestaan huomattavasti enemmän. Minua alkoi nyppiä kyn Joanie arvosteli siinä yhdessä jaksossa Saraa jatkuvasti, olisi vaan keskittynyt omaan tekemiseensä. Sen lisäksi Joanien lavakävely oli aika karmeaa, hän oli myös aika lyhyt ja hymy näytti aina jotenkin väkinäiseltä. Hän ei ilmeisesti oppinut hymyilemään missään vaiheessa luontevasti uusien hampaidensa vuoksi. Joten minun päässäni ei ollut kahta kysymystäkään siitä etteikö oikea henkilö olisi voittanut.

Lukaisin muuten että tämän kauden tytöistä Molly Sue on pärjännyt melkein parhaiten. Mikä ei sinäänsä ole yllättävää, minusta hänessä oli ainesta.
♥ Pottereita vuodesta 1999 ♥
“Dumbledore's man through and through, aren't you Potter?"
"Yeah I am," said Harry. "Glad we straightened that out.”

Poissa Seireeni

• Kielipoliisi
  • Vuotislainen
« Vastaus #170 : Maaliskuu 29, 2008, 14:54:07 »
Minua alkoi nyppiä kyn Joanie arvosteli siinä yhdessä jaksossa Saraa jatkuvasti, olisi vaan keskittynyt omaan tekemiseensä. -- Hymy näytti aina jotenkin väkinäiseltä. Hän ei ilmeisesti oppinut hymyilemään missään vaiheessa luontevasti uusien hampaidensa vuoksi.

Kiitos, Jessie, kun mainitsit nuo asiat :) Muistan miettineeni samoin jakson loputtua. Danielle oli tosiaan todella lojaali eikä koskaan saanut pahaa sanaa kenestäkään. Se, ettei hän mennyt ohjelmalle niin tavanomaiseen haukkumiseen ollenkaan mukaan ja onnistui silti pysymään hyvissä väleissä kaikkien kanssa, ansaitsee ehdottomasti hatunnoston. Minusta oli hienoa, ettei Danielle tehnyt siitä numeroa jademaisella "olen niin hyvä ihminen"-hehkuttamisella. Jade oli muuten todella rasittava loppuun saakka. Olen valitettavasti aika varma siitä, että hänestä kuullaan vielä...

Joanien hymy on tosiaan varmasti isompi ongelma kuin Daniellen leveä etelän murre. Jos on koko ikänsä tottunut peittelemään hampaitaan hymyillessään, ei sitä noin vain pysty muuttamaan. Daniellen puheen korjaus taas ei varmaankaan ole yhtä vaikeaa. Oppihan Eliza Doolittlekin puhumaan kuin aristokraatti. ;) Toisaalta sekä uusi hymy että puhetapa vaativat valtavasti harjoittelua, joten ehkäpä niitä kahta ei voi laittaa vaikeusjärjestykseen. Mene ja tiedä.

Lukaisin muuten että tämän kauden tytöistä Molly Sue on pärjännyt melkein parhaiten. Mikä ei sinäänsä ole yllättävää, minusta hänessä oli ainesta.

Mollie Sue?! Aika yllättävää minusta. En olisi ihan ensimmäiseksi tullut ajatelleeksi häntä, sillä minusta hän vaikutti vähän jäykältä. Hieno juttu kyllä, minusta Mollie Suella oli ihanat piirteet ja olemus.

Chockladcream

• Ankeuttaja
« Vastaus #171 : Maaliskuu 30, 2008, 11:56:23 »
Kyseinen ohjelma on mielestäni todella hyvä. Olen katsonut jokaikisen tuotantokauden ja mielestäni Tyra Banks sopii kuin valettu koko ohjelman juontajaksi.

Mutta nyt viimeisimmästä kaudesta jäi jotain hampaankoloon. En voinut sietää Jadea, neiti-minä-olen-täydellinen-malli, koska en vain kestänyt sitä koko aikaista itseäänkehumista. Tietysti kilpailun edetessä Jadesta tuli koko ajan nöyrempi vai miten sen voisi sanoa hienommin. Ihan mukava, että Danielle voitti, sen kuvat oli tosi kauniita ja tyyppi jakso kisan loppuun asti, vaikka välillä olikin vaikeuksia (esim. hammasraosta arvostelu, murtunut varvas vai oliko?). Olisin silti toivonut Joanien voittavan. Se oli miun toinen suosikki kilpailijoista (toinen oli Molly Sue, miss Molly Sue). Se ois ollu vielä nätimpi, jos se ois osannu hymyillä oikeella tavalla, tai siis kun sehän "sai" uuden hymyn, nii eihän sitä heti voi olettaa, että heti osaa hymyillä, kun koko ikänsä on ollut hymyilemättä ilman että näyttää hampaita.

siinäpä se.

-chockladcream-

Poissa Lady Asensio

• Nilkanvilauttaja niinikään
  • Vuotislainen
  • DH luettu 9.12, KV 11.3
  • Pottermore: HeartWitch62
« Vastaus #172 : Maaliskuu 31, 2008, 00:19:29 »
Suomen huippumalli haussa alkaa ensi sunnuntaina eli 6.4 klo 20. Ohjelmat sivun löytyvät täältä.
Mun blogi: http://www.pointblog.fi/?go=milluska    (HUOM! OSOITE HIEMAN MUUTTUNUT)
Vuoden 2008 kotitonttu  tässä, terve!

Tuomas R

• Ankeuttaja
« Vastaus #173 : Huhtikuu 04, 2008, 21:54:21 »
No niin, voittaja on selvillä, Danielle! Alusta saakka suosikkini! Tiesin, että tämä voittaisi, koska kävin kurkkimassa tuloksia wikipediassa XD

En suosittele wikipediassa Huippumalli Haussa sivuilla käymistä, jos ei halua tietää, mitä tulevissa kausissa tapahtuu!

Tosiaan, Suomen Huippumalli Haussa alkaa XD JEE